Mers inecat,in 3 pistoane,renault 19, Probleme motor benzina F3N740
![]() ![]() ![]() |
Mers inecat,in 3 pistoane,renault 19, Probleme motor benzina F3N740
djmihai_82 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 19 December 07 From: sibiu ![]() |
|
||
--------------------
renault 19
phase 2
- sb
1994,1721 cc 66kw, mandru posesor de R19 :D
|
|||
tynn |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Trebuie sa le iei prin eliminare: intai verifici sistemul de alimentare. Demonteaza filtrul de aer, porneste motorul si uita-te daca injecteaza benzina suficienta injectorul. Daca ti se pare ca nu da suficient, pulverizeaza si tu benzina cu o seringa cu ac si vezi daca se schimba mersul. Daca da, e clar ca e din sistemul de alimentare. In acest caz e posibil sa fie filtrul de benzina infundat (poate ai bagat o benzina proasta, cu mizerii, apa). Daca nu e filtrul, posibil sa fie dusa pompa, regulatorul de presiune sau injectorul.
In cazul ca nu sunt probleme la sistemul de alimentare, inseamna ca problema e din aprindere: fisele si bujiile zici ca le-ai verificat. Mai ramane atunci capacul delco, bobina sau poate chiar vreun senzor. Si nu in ultimul rand calculatorul de motor. In privinta garniturii de chiulasa, eu nu prea cred sa fie. De pierdut si mie imi pierde antigel prin multe locuri, mai ales acum pe ger: pe la dopurile anti-inghet de pe bloc, la radiator si chiar unele imbinari ale furtunelor. Intre chiulasa si bloc mai mult ca sigur iti arunca ulei ( si mie imi scuipa pe-acolo). Daca ar fi garnitura de chiulasa dusa, ar trebui sa ai antigel in ulei, deci sa-ti creasca nivelul in baie si sa se formeze o emulsie gri. Incearca sa gasesti un prieten/coleg de forum cu un R19 cu aceeasi motorizare si sa faci proba cu piese de la el. Altfel e cam greu sa-i dai de cap... Bafta si tine-ne la curent! |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
andishors |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 3 May 10 ![]() |
vezi sa nu iti fi sarit distributia de la punct. daca ai pornit-o impinsa sau e cureaua batrana...exista si posibilitatea asta. eu am avut-o pusa gresit si imi arunca benzina pe admisie si nu se tura mai mult de 2000 ture. la fel, tremura motorul de zguduia toata masina. verifica intai ce a zis tynn si apoi poti sa verifici si asta daca nu gasesti o rezolvare. succes
|
--------------------
Renault
Super 5
- B 45 XYZ
1988
|
|
lixus333 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 20 September 10 ![]() |
eu sugerez (ma leg de faptul ca ai bagat benzina ) sa bagi 15 20 litri benzina cu cifra octanica mare si vezi daca ai vreo diferenta,sar putea sa fie de la benzina si dupa mai vedem.
|
--------------------
renault
laguna
1999 1,6 16v
|
|
djmihai_82 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 19 December 07 From: sibiu ![]() |
Mersi pentru raspuns,am mai verificat asa : senzor amestec,senzor volanta,am desfacut carcasa filtrului de aer si am pornit motorul asa,am verificat si debitul de benzina care este ok,in urma cu 2 ani am schimbat filtrul de benzina,capacul delco este nou nout schimbat acum in urma cu un an la fel si fisele sunt noi,nu am fost niciodata pe principiul "las' ca merge si asa" totusi eu zic ca nu ar fi problema de la alimentare tinand cont de faptul ca motorul este unul monopunct ar fi trebuit sa se vada o diferenta in momentul in care decuplez fisa de la pistonul 2.Am un amic care lucreaza la Renault si am programat masina pentru vineri,el a zis ca a mai intalnit problema asta si daca s-a fisurat garnitura in zona pistonului repsectiv imi baga apa in camera de ardere.
Pana vineri nu o s-o mai pornesc pentru ca nu as vrea sa stric motorul! Va tin la curent Mersi 14 Feb 2012, 13:26: O sa iau in calcul ce mi-ati zis voi,vineri o sa stau si eu acolo sa vad ce si cum ![]() Salutare This post has been edited by djmihai_82: 14 Feb 2012, 13:26 |
--------------------
renault 19
phase 2
- sb
1994,1721 cc 66kw, mandru posesor de R19 :D
|
|
R21_bop |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 1 January 11 ![]() |
Salut! Verifica daca iese fum pe teava de evacuare s-ar putea sa fie infundata cu gheata a facut condens si a inghetat. Asa am patit eu de cand a venit frigul si pe lanaga asta mi-a crapat si un furtun de la apa. Verifica si instalatia de racire sa nu ai furtune crapate incearca sa le misti ca asa nu se vede numai daca le atingi sare apa am patit-o eu am atins cu cotu unul si era sa-mi sara apa fierbinte pe fata. De la firg face totul cred. Aceleasi simptome le am si eu moare la plecare de pe loc la turatii mici iar undeva pe la 2000de rot/min intrerupe.
|
--------------------
Renault
21
1990 Hatchback
|
|
andishors |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 3 May 10 ![]() |
QUOTE(djmihai_82 @ 14 Feb 2012, 11:20) Mersi pentru raspuns,am mai verificat asa : senzor amestec,senzor volanta,am desfacut carcasa filtrului de aer si am pornit motorul asa,am verificat si debitul de benzina care este ok,in urma cu 2 ani am schimbat filtrul de benzina,capacul delco este nou nout schimbat acum in urma cu un an la fel si fisele sunt noi,nu am fost niciodata pe principiul "las' ca merge si asa" totusi eu zic ca nu ar fi problema de la alimentare tinand cont de faptul ca motorul este unul monopunct ar fi trebuit sa se vada o diferenta in momentul in care decuplez fisa de la pistonul 2.Am un amic care lucreaza la Renault si am programat masina pentru vineri,el a zis ca a mai intalnit problema asta si daca s-a fisurat garnitura in zona pistonului repsectiv imi baga apa in camera de ardere. Pana vineri nu o s-o mai pornesc pentru ca nu as vrea sa stric motorul! Va tin la curent Mersi <span class='edit'>14 Feb 2012, 13:26:</span> O sa iau in calcul ce mi-ati zis voi,vineri o sa stau si eu acolo sa vad ce si cum ![]() Salutare pai tu o sa desfaci motorul tot pe presupuneri. nu te costa nimic sa verifici intai exteriorul, sa masori fisele sa vezi daca nu sunt intrerupte, sa verifici ordinea lor la ditribuitor. plus ca nu trebuie sa desfaci ditributia sa vezi daca e la punct, desfaci doar capacul ala si aduci fulia de la axa cu came la reper si te uiti daca e reperul corect la volanta, atata tot... desfacutul motorului sa te gandesti ca ar fi ultima solutie(si exista posibilitatea sa il desfaci degeaba). si eu am un motor f3n 716,1.7 benzina, injectie monopunct, si iti spun ca am avut o gramada de probleme cu el dar n-am ajuns sa il desfac. sunt motoare foarte fiabile... succes ps incearca sa resetezi calculatorul de injectie: - scoti borna + de pe baterie si o lasi asa 10 min - o pui la loc si pornesti motorul fara absolut nici-un consumator - o lasi pornita pana porneste ventilatorul de la radiator - pe tot parcursul turatia o sa oscileze, o sa dea rateuri...(isi verifica din nou amestecul, senzorii..etc) inca o problema, mi-am adus aminte si e foarte posibil sa fie si la tine. vezi ca in senzorul map(senzorul care citeste presiunea atmosferica-el se strica f rar) intra un furtunas ce vine din injectie, verifica-l sa nu fie iesit sau spart! daca e casant schimba-l! http://www.reno.ro/-TUTORIAL-Consum-mare-R19-t128255.html gasesti aici o gramada de explicatii pentru monopunct This post has been edited by andishors: 15 Feb 2012, 12:30 |
--------------------
Renault
Super 5
- B 45 XYZ
1988
|
|
djmihai_82 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 19 December 07 From: sibiu ![]() |
QUOTE(andishors @ 15 Feb 2012, 12:25) pai tu o sa desfaci motorul tot pe presupuneri. nu te costa nimic sa verifici intai exteriorul, sa masori fisele sa vezi daca nu sunt intrerupte, sa verifici ordinea lor la ditribuitor. plus ca nu trebuie sa desfaci ditributia sa vezi daca e la punct, desfaci doar capacul ala si aduci fulia de la axa cu came la reper si te uiti daca e reperul corect la volanta, atata tot... desfacutul motorului sa te gandesti ca ar fi ultima solutie(si exista posibilitatea sa il desfaci degeaba). si eu am un motor f3n 716,1.7 benzina, injectie monopunct, si iti spun ca am avut o gramada de probleme cu el dar n-am ajuns sa il desfac. sunt motoare foarte fiabile... succes ps incearca sa resetezi calculatorul de injectie: - scoti borna + de pe baterie si o lasi asa 10 min - o pui la loc si pornesti motorul fara absolut nici-un consumator - o lasi pornita pana porneste ventilatorul de la radiator - pe tot parcursul turatia o sa oscileze, o sa dea rateuri...(isi verifica din nou amestecul, senzorii..etc) inca o problema, mi-am adus aminte si e foarte posibil sa fie si la tine. vezi ca in senzorul map(senzorul care citeste presiunea atmosferica-el se strica f rar) intra un furtunas ce vine din injectie, verifica-l sa nu fie iesit sau spart! daca e casant schimba-l! http://www.reno.ro/-TUTORIAL-Consum-mare-R19-t128255.html gasesti aici o gramada de explicatii pentru monopunct Salut,multumesc pentru recomandari,inainte sa ajung la desfacutul motorului am facut toate verificarile posibile,inclusiv resetare ecu. Stiu ca sunt foarte fiabile tocmai de aceea ma mir cum numai la mine se putea intampla,am masurat si verificat absolut tot ce mi-ai zis tu mai sus mai putin distributia,desi am mai verificat-o vizual in urma cu 2 luni (am desfacut capacul distributiei si nu am observat nimic suspect,rupturi,uzura). O sa merg pana la masina sa mai fac o verificare poate mi-a scapat ceva.Revin cu rezultate ![]() Multumesc, O zi faina |
--------------------
renault 19
phase 2
- sb
1994,1721 cc 66kw, mandru posesor de R19 :D
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Scoate bujiile, si vezi cum arata cea de la cil2, daca e curata, fara urme de benzina nearsa, e posibil sa fie garnitura de chiuloasa, si sa bage apa la cil respectiv, daca e neagra, nu ai scanteie. Pot fi si supape la cil respectiv, ptr asta merita un test de compresie.
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
djmihai_82 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 19 December 07 From: sibiu ![]() |
Am reverficat:distributie,senzor map,senzor volanta,senzor amestec,fise,capac delco,bujii,cum ziceam si mai sus am pus unele noi.......furtune,mufe pentru a vedea daca nu cumva e oxidat pe undeva....totul ok pana aici.Da scanteie la fiecare in parte,toate bujiile verificate fac aprindere fara a fii umezite sau negre ..... m-am uitat cu lanterna pe orificul unde se insurubeaza bujia in chiulasa si e diferit fata de celelate 3 pistoane....straluceste metalul acolo.Nu am desfacut niciodata un motor deci posibil sa fie ok,nu stiu ce sa zic.O sa ii fac si un test de compresie si voi vedea mai departe.
|
--------------------
renault 19
phase 2
- sb
1994,1721 cc 66kw, mandru posesor de R19 :D
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Antigelul dispare din borcan?
Daca luceste e posibil sa fie garnitura, fa un test de compresie. |
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
djmihai_82 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 19 December 07 From: sibiu ![]() |
Da,dispare,initial am crezut ca nu am bagat suficient.....imi dispare cam 1/2 kg la 100 km..... cam de vreo saptamana se intampla lucrul asta
This post has been edited by djmihai_82: 15 Feb 2012, 16:55 |
--------------------
renault 19
phase 2
- sb
1994,1721 cc 66kw, mandru posesor de R19 :D
|
|
andishors |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 3 May 10 ![]() |
pentru pierdut lichidul de racire ar putea fi o alta problema, pastilele antiinghet din blocul motor sau chiulasa, ruginite-impuscate(de asta iti poti da seama ca gasesti sub masina balta sau prelins pe blocul motor)...trebuie sa verifici foarte bine motorul inainte sa il desfaci(sa fii sigur ca problema e IN motor).succes
This post has been edited by andishors: 15 Feb 2012, 17:15 Attached thumbnail(s) IMG_1932.JPG ( Size: 645.15k ) Number of downloads: 1451 IMG_1919.JPG ( Size: 538.9k ) Number of downloads: 1483 |
--------------------
Renault
Super 5
- B 45 XYZ
1988
|
|
djmihai_82 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 19 December 07 From: sibiu ![]() |
Ai dreptate,o sa iau in calcul si aspectul acesta,oricum desfacerea motorului este ultima optiune.
Mersi This post has been edited by djmihai_82: 15 Feb 2012, 17:29 |
--------------------
renault 19
phase 2
- sb
1994,1721 cc 66kw, mandru posesor de R19 :D
|
|
R21_bop |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 1 January 11 ![]() |
Salut colegu! Ai verificat daca iese fum sau aburi pe teava de evacuare cum ti-am spus mai sus? Nu glumesc aceasi prbl o am si eu si acelas lucru a patit si un coleg de munca la un peugeot 206. La el nu a mai vrut sa porneasca deloc pana nu a pus arzatorul pe tobe sa le desghete. La mine am noroc ca e sparta teava in fata la catalizator si poate sa scoata gazele pe acolo.
|
--------------------
Renault
21
1990 Hatchback
|
|
djmihai_82 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 19 December 07 From: sibiu ![]() |
Salut,da am verificat,iese foarte mult abur mai nou cu un miros de benzina nearsa.....
Mersi |
--------------------
renault 19
phase 2
- sb
1994,1721 cc 66kw, mandru posesor de R19 :D
|
|
R21_bop |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 1 January 11 ![]() |
Incearca sa verifici sonda lamda scoate-i mufa si pune sa vezi daca are vre-un efect. Ma gandesc ca nu citeste amestecul de gaze arse si ii da multa benzina. de asta si merge incecata. Sonda se afla pe evacuare intre motor si catalizator.
|
--------------------
Renault
21
1990 Hatchback
|
|
maryusuku |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 904 Joined: 24 January 09 ![]() |
incearca sa te uiti noaptea cu ea pornita si vezi daca nu fura curent pe la fise pe undeva,trebuie sa vezi o scanteie nelalocul ei.
|
--------------------
renault
19
- BT 04 CVR
1989/phase1/1721 txe
|
|
djmihai_82 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 19 December 07 From: sibiu ![]() |
Salutare
Astazi am adus masina din service,garnitura de chiulasa era dusa,am schimbat-o......s-a imbunatatit putin dar nu mult,tot cam la fel face in schimb nu se mai "ineaca".. s-a verificat compresia pe piston 6.5 bari ! Ce ziceti ,este ok sau trebuie segmentat/schimbat motorul..... ce pasi ar mai trebui urmati pentru a remedia problema asta? Mersi |
--------------------
renault 19
phase 2
- sb
1994,1721 cc 66kw, mandru posesor de R19 :D
|
|
catalin.g |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 9 September 11 From: iasi ![]() |
QUOTE(djmihai_82 @ 18 Feb 2012, 20:22) Salutare Astazi am adus masina din service,garnitura de chiulasa era dusa,am schimbat-o......s-a imbunatatit putin dar nu mult,tot cam la fel face in schimb nu se mai "ineaca".. s-a verificat compresia pe piston 6.5 bari ! Ce ziceti ,este ok sau trebuie segmentat/schimbat motorul..... ce pasi ar mai trebui urmati pentru a remedia problema asta? Mersi compresie slaba...daca tot ai avut chiuloasa jos ai verificat daca inchid bine supapele??daca da atunci merge segmentat.. |
--------------------
Renault 19
Renault 19
- IS 03 YGK
1991 1.4 gtr
|
|
conte_hd |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 2 May 10 From: Hunedoara ![]() |
QUOTE(djmihai_82 @ 18 Feb 2012, 20:22) Salutare Astazi am adus masina din service,garnitura de chiulasa era dusa,am schimbat-o......s-a imbunatatit putin dar nu mult,tot cam la fel face in schimb nu se mai "ineaca".. s-a verificat compresia pe piston 6.5 bari ! Ce ziceti ,este ok sau trebuie segmentat/schimbat motorul..... ce pasi ar mai trebui urmati pentru a remedia problema asta? Mersi Salut,care este pretul la garnitura de chiuloasa,manopera,cu tot cat ai cheltuit? |
--------------------
renault
19
- HD-05-ZVT
1991
|
|
djmihai_82 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 19 December 07 From: sibiu ![]() |
Garnitura Reinz 55 ron,manopera 300 ron.....
|
--------------------
renault 19
phase 2
- sb
1994,1721 cc 66kw, mandru posesor de R19 :D
|
|
conte_hd |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 2 May 10 From: Hunedoara ![]() |
|
--------------------
renault
19
- HD-05-ZVT
1991
|
|
djmihai_82 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 19 December 07 From: sibiu ![]() |
da,foarte scump.... dar ce sa fac,am fost nevoit pentru ca imi pierdea apa si pentru ca au aparut problemele enumerate mai sus
19 Feb 2012, 21:40: Cum nici nu vroiam sa iau in calcul segmentare mi-am cumparat alt motor,de pe un r19 adus din Germania,saptamana viitoare il montez...... ma gandeam ca problema ar fi aparut si din cauza uleiului.Am folosit doar Elf Competition ST 10W40,voi ce ziceti,sa trec pe Castrol? Mersi This post has been edited by djmihai_82: 19 Feb 2012, 21:40 |
--------------------
renault 19
phase 2
- sb
1994,1721 cc 66kw, mandru posesor de R19 :D
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Ramai la ELf, am pus Castrol Magnatec 15w40, si rontaia ca unu pe motorina.
This post has been edited by mihai1677: 20 Feb 2012, 14:39 |
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
djmihai_82 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 19 December 07 From: sibiu ![]() |
Am inteles,sa traiti !
![]() |
--------------------
renault 19
phase 2
- sb
1994,1721 cc 66kw, mandru posesor de R19 :D
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 19:59 |