Megane Sedan TCe 130 cp, Versiuni, motor, defecte, etc
![]() ![]() ![]() |
Megane Sedan TCe 130 cp, Versiuni, motor, defecte, etc
mannick |
![]()
Post
#31
|
||
Membru Group: Members Posts: 270 Joined: 30 April 07 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2, Clio E-Tech
/ 2007 Privilege, 2021 Intens 1.9 Dci / 130 CP + ESP, 8 airbag-uri, MP3, scaune incalzite
1.6 Hibrid / 140 CP + Pak Iarna, Pak NAV, Pak Confort, Amb Gris Vision |
|||
DragosCatalin |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 204 Joined: 13 January 17 ![]() |
QUOTE(papa_mulo @ 1 May 2017, 11:51) Asa cum ziceam, motorul a aparut de destui ani in varianta de 101 pe clio 3 si 116 respectiv 131 pe megane 3 si scenic. La noi au inceput sa se aduca mai tarziu motorizarile astea, pe anumite modele chiar deloc. Eu nu am nimerit inca aici pe forum persoane care sa se planga de 1.2 tce. Nu zic ca nu exista, nu am dat search, poate sunt cazuri izolate si poate de la momentul aparitiei motorului din urma cu multi ani. Am simtit nevoia sa fac aceste precizari pt ca in ultimul timp, aici pe forum, se repeta in mod constant ideea ca 1.2 tce are niste probleme, dar de fiecare data nu se zice nimic concret. E pe sistemul "am auzit ca.." Si e pacat sa derutam niste oameni care sunt in cautarea unei masini si cauta aici informatii. Asa este. Si eu pun atatea întrebări pt ca am auzit de pe forumuri ca au probleme dar nu stiu nimic concret...Pana la urma cred ca oricine da 19.000€ pe o masina se gândește de 2 ori inainte si/sau investigheaza masina... |
--------------------
Dacia
Logan
2005
|
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#33
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
QUOTE(myreno4me @ 19 May 2017, 10:07) Eu sunt in dilema pentru un stil de mers de genul 2km la rece..pauza x ore...2-3km la rece...etc. Prima optiune este benzinarul insa gandind iesirile de weekend atunci dieselul intra in discutie. Pentru stilul tau de mers ia benzina. Un motor diesel are nevoie de minim 10 km mers continuu ca sa functioneze la parametri normali. Un diesel se justifica daca faci pe an minim 30k km, cu drumuri de cel putin 10 km fara opriri. Altfel e doar un moft tipic romanesc This post has been edited by MoneyTalks: 19 May 2017, 21:25 |
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
myreno4me |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.529 Joined: 18 May 17 ![]() |
Asa ma gandeam si eu, numai ca nu prea gasesc info despre motorul asta. Stiu ca este lansat acum ani buni, a fost pe clio, apoi din 2014 pe megane, insa nu prea am gasit pe forum detalii, o sa mai sap. Merci!
|
--------------------
Megane IV
1.2 TCE
2018
|
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#35
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
Daca nu ai gasit "detalii" despre motor inseamna ca e bun, fara probleme. Numai la motoarele proaste gasesti detalii
![]() |
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
myreno4me |
![]()
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.529 Joined: 18 May 17 ![]() |
Poty ai jurnal de bord pe undeva? Ma intereseaza sa urmaresc evolutia modelului pe care il detii! Merci
|
--------------------
Megane IV
1.2 TCE
2018
|
|
Poty |
![]()
Post
#37
|
![]() DDT Guru Group: Members Posts: 978 Joined: 19 March 17 From: Slatina/Bucuresti ![]() |
@myreno4me Nu am jurnal de bord dar daca ai ceva intrebari le poti lasa aici
![]() |
--------------------
Renault
Megane Intense Hatchback
1.2 Tce 132CP
- OT-06-APV
|
|
myreno4me |
![]()
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.529 Joined: 18 May 17 ![]() |
QUOTE(Poty @ 24 May 2017, 08:22) Ma intereseaza detalii despre motorizare, cum se comporta in fataiala de oras si in extern. Consumul in ambele regimuri ar fi interesante si in general comportamentul, de asta un jurnal este foarte util pentru cei ca mine! Toate bune! |
--------------------
Megane IV
1.2 TCE
2018
|
|
TBonevdo |
![]()
Post
#39
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 16 November 11 ![]() |
Subscriu si eu la curiozitatea lui myreno4me
![]() |
--------------------
Renault
Megane IV 1.2 TCe
2016
|
|
steffys |
![]()
Post
#40
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 2 November 16 ![]() |
Salutare. Anul viitor doresc sa achizitionez si eu un Renault Megane Sedane, in echiparea Intens si sunt curios daca se mai aude ceva cu introducerea cutiei EDC pe motorizarea 1.2 TCE. M-ar interesa mult mai mult in detrimentul celei manuale.
|
--------------------
SEAT
Toledo
2002/Stella
|
|
AdrianXEN |
![]()
Post
#41
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 28 September 17 ![]() |
Salutare, vreau sa stiu cateva informatii in legatura cu consumul Sedanului TCe 130. Un consum mixt si urban m-ar interesa cel mai mult. Trebuie sa fie cineva care are un Tce si a facut ceva Km cu el. Multumesc mult.
|
--------------------
Renault
Megane
2017
|
|
myreno4me |
![]()
Post
#42
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.529 Joined: 18 May 17 ![]() |
Motorizarea asta este cam scumpa la detalii...nu prea gasesti mare lucru pe topicuri/jurnale. Asta poate fi un lucru bun! La fel se intampla si pe forumul din uk! Spor la cautat, daca gasesti info nu ezita sa le pui!
Ps: se pare ca are un consum decent ![]() |
--------------------
Megane IV
1.2 TCE
2018
|
|
AdrianXEN |
![]()
Post
#43
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 28 September 17 ![]() |
Vad ca nimeni nu prea vorbeste despre Tce, poate multi au treaba sa se plimbe decat sa stea pe forumuri. Dupa informatiile de pe hartie scrie ca ar consuma asa : 6,8 Urban / 4,5 Extraurban / 5.3 Mixt . Daca ar fi reale si s-ar aplica si realitatii asta ar insemna ca TCe-ul este mai economic cam cu 1,5 - 2l decat Sce-u de 115.
Ps. Plus ca mai are si 6 trepte, care presupun ca ajuta la consum la drumuri lungi. |
--------------------
Renault
Megane
2017
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
mai adauga cel putin 1 l si esti mai aproape de consumul real
|
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
Flatron |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru Group: Members Posts: 551 Joined: 10 September 15 ![]() |
QUOTE(AdrianXEN @ 3 Oct 2017, 11:22) Vad ca nimeni nu prea vorbeste despre Tce, poate multi au treaba sa se plimbe decat sa stea pe forumuri. Dupa informatiile de pe hartie scrie ca ar consuma asa : 6,8 Urban / 4,5 Extraurban / 5.3 Mixt . Daca ar fi reale si s-ar aplica si realitatii asta ar insemna ca TCe-ul este mai economic cam cu 1,5 - 2l decat Sce-u de 115. Ps. Plus ca mai are si 6 trepte, care presupun ca ajuta la consum la drumuri lungi. Eu ți-am mai zis, dar s-au șters postările: vezi pe topicul de consumuri, eu am făcut acolo un review. |
--------------------
Renault
Megane GT
2018 205CP
|
|
Ramon11 |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 9 May 13 From: Suceava ![]() |
QUOTE(AdrianXEN @ 2 Oct 2017, 09:49) Salutare, vreau sa stiu cateva informatii in legatura cu consumul Sedanului TCe 130. Un consum mixt si urban m-ar interesa cel mai mult. Trebuie sa fie cineva care are un Tce si a facut ceva Km cu el. Multumesc mult. Salut Detin un Megan Sedan 1,2 Tce. Acum am 4000 km si la bord un consum mediu de 7,0 l/100 km. Mentionez ca este un consum mixt urban si extraurban obtinut si ramas dupa ce am facut aprox. 2000 km in concediu de vara. Inainte de concediu, cu deplasare preponderent urban imi arata la bord un consum de 8,6-8,7, dar trebuie retinut ca abia iesisem din mia de km de rodaj. Ca si observatie pana acum, dupa ce am am avut un Logan 1,6 Mpi care avea un consum urban de peste 9-9,5, chiar 10, motorul de 1,2 Tce consuma si el in oras, dar cam cu 1-1,5 l mai putin ca Loganul. Depinde si cum mergi, ce setezi din functia Multisense. Vrei condus mai sport, va consuma mai mult, mergi pe eco va lua mai putin; dar are si intermediare, gen stil comfort, neutru ,personalizat. |
--------------------
Renault
Megan Sedan
2017/Intense 1,2 TCE
|
|
TBonevdo |
![]()
Post
#47
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 16 November 11 ![]() |
Uite că nu am văzut că există așa interes pentru detalii despre acest model. Eu am un 1.2 TCe ZEN (+ keyless + hands-free + R-Link 2 7 inch + încălzire în scaune) care a fost mașină de reprezentanță (foarte puțin Test Drive + mașină în familia proprietarului reprezentanței) Am luat-o pe la 25.000 km și acum am deja vreo 34.000 km. Cred că e cel mai "vârstnic" Megane IV de pe forum și de pe grupurile de Facebook. Ca probleme până acum...am schimbat o bieletă în garanție. Schimbat și plăcuțele de frână față (350 lei în care cred că era și manopera)
Pentru oraș motorizarea este suficientă, dar nu este deloc fun to drive. Eu venind de pe o Honda Civic ca ultimă mașină ... era mult mai distractiv motorul 1.8, dar și mai rigidă mașina. Nu îmi plac transmisia de nici o culoare. Nici timoneria ... dar asta e de gusturi. Am știut în ce mă bag. Consum ... stă cam așa. Consum pentru 2100 km după cum urmează: Iași - Bacău - Brașov - Curtea de Argeș - Transfăgărășan - Sibiu - Deva - Cazane - Oradea - Cluj - Bacău - Iași Motor 1.2 TCe 6.5 % , mers legal și lejer (1 persoană cu rău de mașină din păcate ), medie ~56 km/h, 4 oameni, bagaj aferent Mult, puțin ... nu știu ce să zic. Eu zic că e ok. Dar aici apare problema că nu cu mult mai econom decât un 1.8 aspirat. Cu Honda Civic 2010 Hatchback am scos consum de 6.7 pe drum Iași - Viena - retur. Să zicem că acolo după ce am părăsit țara a fost consum de autostrada ... constant, dar și mai mare căci am putut să o calc în voie. În oraș consumul meu e de 10.5 pe CB, 75/100 punctaj de R-Link2. Aici totuși nu e relevant căci fac drumuri scurte în mare parte ( casă - servici - casă 5 km total și străduțe mici vit 2 - 3 - 2 ... ) Nu e prea relevant din păcate. Scade media în zilele în care fac drumuri mai lungi prin oraș. Probleme nerezolvate sau "normale pentru Renault": - scârțâit când plec mai tare de pe loc ceva zic eu pe la ambreiaj ... posibil altceva - se aude prea tare pentru gustul meu când intră turbina, dar cică așa e normal - se mișcă pedala de frână puțin stânga - dreapta, iar cică așa e normal - nu e cea mai insonorizată mașină, iar plasticul vibrează pe drumuri ciment / piatră - sistemul R-Link e interesant, dacă nu ar fi așa limitat; prefer o navigație Android sănătoasă și capabilă de orice ( montat cameră , senzori, internet etc. ) Ar putea și R-Link-ul, dar e limitată pentru moment. Poate după ce încep să se termine garanțiile, poate apar hackerii la treaba ![]() - farurile trebuie reglate (unul bate mult prea jos) Pentru a încheia, aș recomanda această motorizare cu o cutie EDC, dar din ce am înțeles nu este disponibilă la noi în țară. Pentru orice alte întrebări, acus cred că voi putea răspunde și la PM-uri în curând ( număr de post-uri ) ![]() |
--------------------
Renault
Megane IV 1.2 TCe
2016
|
|
dariuscristi |
![]()
Post
#48
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 14 November 07 ![]() |
QUOTE(AdrianXEN @ 2 Oct 2017, 09:49) Salutare, vreau sa stiu cateva informatii in legatura cu consumul Sedanului TCe 130. Un consum mixt si urban m-ar interesa cel mai mult. Trebuie sa fie cineva care are un Tce si a facut ceva Km cu el. Multumesc mult. Salutare! Eu am un megane sedan 1,2 Tce intens (+ optionale: easy parking, drive safely, head-up display, magic trunk access) si am facut aproximativ 4500 km. Pot sa spun ca stau mult mai bine la consum decat colegii care am vazut ca au mai scris de consumuri la acest motor, desi eu ma gandeam ca nu stau chiar bine...dar cand am vazut ca altii scriu de consumuri de 10 l / 100 km. Deci eu merg aproximativ 45 de km pe zi prin Bucuresti ... si prin aglomeratie serioasa...consumul pe Bucuresti se invarte intre 8,9 - 9 litri / 100 km. Mentioneaza ca nu mi-a indicat niciodata pana acum consum mai mare de 9 litri / 100 km in Bucuresti. In exterior am mers Buzau - Bucuresti si am scos aprofimativ consum 8,3 pe modul sport ... depasit tot ce se poate ... am mai scos un 8,0 litri /100 km pe modul confort, dar nici pe modul acesta nu am condus prea temperat (nu reusesc din obisnuinta). Am scos pe acest drum prin rodaj, cand incercam sa o mentin undeva sub 2500 de rotatii/ minut un consum de vreo 6,7 litri /100 km, dar de atunci nu am mai avut rabdare sa conduc in stilul acela. Mentionez ca spre norocul meu eu m-am lovit de niciuna problemele descrise de ceilalti membri, gen scartait la pornire, scartait de plastice, miscari la pedale etc. Poate am fost mai norocos si sper sa fiu si in continuare. |
--------------------
Renault
Megane IV
Sedan Intens 1,2 Tce 130 CP
|
|
myreno4me |
![]()
Post
#49
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.529 Joined: 18 May 17 ![]() |
Felicitari pentru postari, si eu caut info despre motorizarea asta, chiar daca pe un estate, sunt binevenite de pe orice model. Tbone, vrei sa spui ca nu este ok la condusul in oras? Am mai vazut masini cu treptele anapoda, mcv-ul diesel de 90cp are etajarea de toata jena, nu poti merge cu a doua ca e turata dar nici cu a treia ca e subturata, ori mergi prea incet, ori prea tare! In oras la 30-40 km/h cum se comporta? Nu ma intereseaza consumul, ci dinamica! Merci!
|
--------------------
Megane IV
1.2 TCE
2018
|
|
TBonevdo |
![]()
Post
#50
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 16 November 11 ![]() |
Da, etajarea nu e pe gustul meu. Ca dinamică ... preferam un motor aspirat ce imi permitea să fac orice vreau în oraș doar cu treapta a 2-a. Mențin părerea că dacă se poate, mergeți pe EDC (eventual după un test drive dacă nu agreați ideea de cutie automată). Sunt sigur că acest motor cuplat la o cutie automată este foarte foarte interesant. Dar știu că există limitări la noi în țară pe ce se poate opta pentru cutie automată. Poate pe Estate se poate mai nou. Și pe Estate cred că aș lua GT Line.
|
--------------------
Renault
Megane IV 1.2 TCe
2016
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.170 Joined: 13 October 06 ![]() |
Tu esti pe campie bine de tot, compari FK-ul care era sub Golf V sau Megane 2 la vremea lui cu o masina de generatie 2017.
Daca antifonarea la M4 ti se pare perfectibila, te invit sa te urci inapoi in troaca de civic 1.8 sa mai dai o tura ca sa-ti aduci aminte ce inseamna sa urle drujba si sa te bata vantul pe autostrada. Cat despre asmaticul 1.8 aspirat, ce vrei tu sa ne zici e ca il tineai in a doua in oras pentru ca nu avea motorul suflu la turatii mici si medii, dar stiam deja asta. Asa cum stim si cat de tare plesneste suspenisa denivelarile, mai ales pe spate. E totusi o masina conceputa in 2000-2005, nu vad de ce o tot aduci in discutie. Inapoi la M4, in privinta caroseriei, oricat de tentant ar arata sedanul, ramane un "turcism". Detalii in clipul de mai jos. Daca as vrea mai mult spatiu m-as uita la un istatit. https://www.youtube.com/watch?v=MoDhG5Kzovc |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
RveMO |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 4 July 16 ![]() |
Din pacate astia de la Renault sunt pur si simplu imbecili. Vand in o gramada de tari 1.2 tce cu edc dar in Romania nu. Ce mama dracu ii costa?! Adica e mai interesant Kadjar cu combinatia asta decat Megane? E noaptea mintii!
|
--------------------
Ford
Focus
2005 Megane Intense 1.5 dCi EDC 2017
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.170 Joined: 13 October 06 ![]() |
Daca te referi la HB, un intens 1.2tce edc cu dotari echivalente ar fi ajuns ca pret periculos de aproape de GT, asta si pentru ca GT-ul in Romania se vinde la un pret foarte bun.
Sigur, asta nu-i o scuza si nu vad de ce nu le ofera oamenilor posibilitatea sa aleaga ce motorizare isi doresc. |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
TBonevdo |
![]()
Post
#54
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 16 November 11 ![]() |
Pe campie sau nu, eu doar am comparat fata de masina pe care am avut-o inainte de Megane. Mi-e greu sa cred ca FK/FN-ul a fost vreodata sub Megane 2 (chiar si 3) sau chiar sub Golf V, avand acel interior futurist si materiale mai mult decat decente, iar o buna parte din tehnologie a fost tinuta pana in 2016. Totodata motorul R18 nu l-am considerat deloc anemic. Da, e motor aspirat si trebuie urcat putin in turatii, dar acolo se simtea cel mai bine. Ca idee era mult mai fun to drive decat e Megane-ul cu acest motor si aceasta cutie de viteze.
Dar repet, e doar parerea mea. Singurul lucru cu care sunt de acord (care a fost si unul din motivele pentru care am dat-o) este legat de suspensie care era destul de rigida, total nepotrivia pentru drumurile din Iasi ( cel putin pentru gustul meu ). In schimb compensa prin scaune, care erau mult mai confortabile. După 300 km mă dădeam jos fără nici o problemă. Din Megane după 200 km am dureri de spate. E drept, poate am eu ceva și nu trebuie privită ca o părere general valabilă. Dar și prietena mea a susținut după excursia de 2100 km că era mai confortabil Civic-ul. |
--------------------
Renault
Megane IV 1.2 TCe
2016
|
|
vasiguapo |
![]()
Post
#55
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 18 July 16 ![]() |
Salut! Megane Sedan Intens 1.2 Tce. 5000 km parcursi din iulie pana acum cu un consum mixt de 7.7% condus in majoritatea timpului pe modul eco insa permanent pe clima ON. Fara zgomote, foarte silntioasa la viteze mari. Pacat ca nu avem EDC.
9 Oct 2017, 20:06: Salut! Nu pot raspunde in privat. Nu am sesizat nici cel mai mic scartait sau zgomot anormal nici la plecare de pe loc, nici la simpla apasare a pedalei de ambreiaj. La mine chiar se comporta excelent....fara zgomote, fara smuceli. Mai bine fa o verificare la Service pt a te lamuri. This post has been edited by vasiguapo: 9 Oct 2017, 19:06 |
--------------------
renault
Megane sedan
2017
- b76vsi
|
|
Vredlaur |
![]()
Post
#56
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 26 October 17 ![]() |
Mai asteptam pareri de la posesorii de 1.2 TCe despre consum, despre cum trage masina, consum de ulei..
This post has been edited by Vredlaur: 1 Nov 2017, 22:29 |
--------------------
Dacia Logan 1.6 MPI
Renault Megane Sedan 1.6 SCe
Renault Megane Sedan 1.33 Tce 140 GPF
|
|
DemonulNegru |
![]()
Post
#57
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 14 October 17 ![]() |
Salut.
Intrebarea pe care o adresez este pentru posesorii de megane 4, fiind proaspat posesor de megane sedan 1.2 TCE: Ce parere aveti despre faruri? Cu ce becuri este echipat? Mie mi se par mai slabe decat pe Logan PH2 1 Nov 2017, 20:58: In legatura cu consumul obtinut la motorizarea 1.2 TCE 7% conform computerului de bord 7.3 din calculele de la pompa. Am 400km cu masina condus in mod ECO cam 55% in exterior fara a depasi 3000rpm (fiind in rodaj) This post has been edited by DemonulNegru: 1 Nov 2017, 20:58 |
--------------------
Renault
Megane
2017 Buisness
- BV-32-NIC
|
|
sorynache |
![]()
Post
#58
|
Membru Group: Members Posts: 194 Joined: 28 September 17 From: Vatra Dornei ![]() |
Eu mi-am luat sedan turcesc nu pentru ca este mai spatios ci pentru ca nu suport masinile netermi ate.Singurul hatch pe care l-as lua ar fi ceva de genu gt rs, st, gti.Si cu ceva motor(de la 1.6 in sus)
1 Nov 2017, 21:44: Recunosc ca m-am simtit atins putin de faza cu sedanul turcesc si am fost rautacios, dar chiar asta este parerea mea This post has been edited by sorynache: 1 Nov 2017, 21:44 |
--------------------
renault
megane 3 RS ; megane 4 ;
2014 265/cup ; 2017 1.6 sce
- Sv 07 RSP
|
|
cosmin_69 |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.333 Joined: 16 February 10 From: Curtea de Arges ![]() |
Intreb fiindca sunt interesat de acest model. Megane sedan Intens 1,2 Energy TCe 130 CP , imi puteti spune daca este mai bun ca motor, decat megane II 1,6 16V pe care il am ?
This post has been edited by cosmin_69: 16 Mar 2023, 14:24 |
--------------------
renault
Megane IV
2018 renault sedan IV ex. renault megane II si nou in renault megane sedan IV gris titan
|
|
mnm |
![]()
Post
#60
|
Membru autentic Group: Members Posts: 545 Joined: 21 April 18 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cosmin_69 @ 16 Mar 2023, 12:16) Intreb fiindca sunt interesat de acest model. Megane sedan Intens 1,2 Energy TCe 130 CP , .......... Din experienta de la masinile din semnatura : - 1,2 Energy TCe 130 este mai puternic cu 15~17 CP, trage mai bine in depasiri pe DN incepand de la 2000 rot/ min. si la viteze de autostrada consuma cu ~2l/100 km < fata de 1,6 l 16 V. - Dezavantaje : la frig 1,2 Energy TCe 130 se incalzeste mai greu, in oras pe distante scurte.....creste nivelul de ulei si miroase a benzina... Succes in alegere si nu vinde inainte M2 ! |
--------------------
Renault
Megane 2 sedan
2005 1,6l 16V Privilege Megane 4 ZEN ENERGY TCE 132, 2018
Ex: Dacia 500, Supernova 1,4l, Sandero 1,6l MPI M2 Sedan |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 06:24 |