Megane IV - pareri utilizatori, ...sau de pe scaunul din dreapta
![]() ![]() ![]() |
Megane IV - pareri utilizatori, ...sau de pe scaunul din dreapta
cj98czh |
![]()
Post
#2221
|
||
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.388 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
||
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|||
Poty |
![]()
Post
#2222
|
![]() DDT Guru Group: Members Posts: 978 Joined: 19 March 17 From: Slatina/Bucuresti ![]() |
"sedan turcesc" care e problema? sunt toate la fel, eu initial nu am vazut diferente intre sedan si hb.
on topic: myreno, 1 la mana ai motor mic.. evident ca se incalzeste repede 2 la mana afara inca e cald nu sunt sub 5 grade sa zici ca stai sa se incalzeasca 3 la mana, da ai incalzire electrica auxiliara daca dai sa bage doar frontal si HI motorul poate sa fie si rece, daca rezistenta electrica din calorifer s-a incalzit, iti baga caldura |
--------------------
Renault
Megane Intense Hatchback
- OT-06-APV
1.2 Tce 132CP
|
|
blanarucristi |
![]()
Post
#2223
|
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 27 August 07 ![]() |
Motorul de 1.5 dci 110CP are incalzire auxiliara? In cat timp iti baga caldura iarna in masina? A testat cineva?
|
--------------------
Renault
Megane IV
2018 Intens 1.5 dci 110 CP Blue Cosmos
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#2224
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.388 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Highwayman |
![]()
Post
#2225
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.874 Joined: 30 September 04 From: Marele sat numit Bucuresti ![]() |
De-aia n-a mai vrut Firea autobuze Mercedes, pentru că sunt fabricate in Istanbul.
![]() La M3 macar au numit sedanul altfel, măgăria a fost cu hatchback-ul. This post has been edited by Highwayman: 6 Sep 2018, 10:38 |
--------------------
-
-
Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005 "If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
|
|
bloodem |
![]()
Post
#2226
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
mihaimgm |
![]()
Post
#2227
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 575 Joined: 9 March 08 From: Arges ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 4 Estate
- 1,5 dCi EDC
GTline 2017
|
|
myreno4me |
![]()
Post
#2228
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.531 Joined: 18 May 17 ![]() |
QUOTE(Poty @ 6 Sep 2018, 09:56) "sedan turcesc" care e problema? sunt toate la fel, eu initial nu am vazut diferente intre sedan si hb. on topic: myreno, 1 la mana ai motor mic.. evident ca se incalzeste repede 2 la mana afara inca e cald nu sunt sub 5 grade sa zici ca stai sa se incalzeasca 3 la mana, da ai incalzire electrica auxiliara daca dai sa bage doar frontal si HI motorul poate sa fie si rece, daca rezistenta electrica din calorifer s-a incalzit, iti baga caldura Pai clar ca ii dau Hi cum m-am urcat in masina, altfel cum ? Chestia de care nu m-am lamurit este de exemplu daca temp afisata de compu e 20 de grade si mie imi e cald , daca ii dau 21-22 sa zicem, ceea ce ar insemna ca sa racoreasca, el baga caldut fiindca ia ca referinta acel 20 de grade, daca ii dau 17-19 atunci baga rece. Adica sunt situatii cand in masina este cald, afara e frig si daca dai drumul la clima nu baga rece findca temperatura setata e mai mare decat cea exterioara....cel putin asta a fost senzatia mea, mai studiez. Oricum e bine ca are rezistenta aia, daca tot nu are parbriz incalzit ! This post has been edited by myreno4me: 6 Sep 2018, 11:19 |
--------------------
Megane IV
1.2 TCE
2018
|
|
vladof |
![]()
Post
#2229
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.086 Joined: 15 November 16 From: Bucuresti ![]() |
Daca schimbi 1 grad e clar ca nu o sa incerce sa bage rece maxim ca sa raceasca gradul ala setat. Baga usor usor o temperatura mai scazuta ca sa ajunga la cea de referinta in timp proportional cu modul in care esti (SOFT< NORMAL< FAST).
De asemenea, in zilele cu temperaturi extreme unde e diferenta mare fata de temperatura de referinta, e bine sa setati FAST daca vreti sa ajungeti repede la temperatura de referinta. Si sa nu stati pe modul ECO, unde climatizarea e pe ECO. M-a mai abordat cineva care zicea ca GT diesel nu baga caldura iarna, mori de frig. Cred ca tot setat aiurea era. |
--------------------
Renault
Megane GT 1.6 TCe 205
2017
|
|
myreno4me |
![]()
Post
#2230
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.531 Joined: 18 May 17 ![]() |
Nu m-am exprimat corect. Deci, dupa o zi de stat in soare sa zicem ca s-a pus ploaia si afara s-a racit si sunt 19 grade, daca te urci in masina logic este cald si vrei sa o racesti, ei bine daca ii dai 23-24 de grade sa zicem iti va baga un aer cel mult calai, daca nu chiar cald fiindca ia ca temperatura de referinta acele 19 grade iar pentru a baga rece trebuie scazut la 17 , care e prea rece.....
Ma rog, era o observati din ce am intampinat, o sa mai testez sa vad , de regula tin pe auto si zone , rar ii dau pe soft iar eco nu am in multisense ![]() Bine, mai e si varianta in care ma insel in totalitate ... This post has been edited by myreno4me: 6 Sep 2018, 14:46 |
--------------------
Megane IV
1.2 TCE
2018
|
|
vladof |
![]()
Post
#2231
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.086 Joined: 15 November 16 From: Bucuresti ![]() |
Clima functioneaza cu senzori din interiorul masinii, temperatura de afara e afisata in bord doar informativ.
![]() Daca a stat in soare o zi dupa aia ploua si sunt 19 grade, cate grade mai sunt in masina? Daca dai teoretic 23-24 de grade si in masina ai 24, baga aer la 24 de grade. ![]() De asemene, daca, sa zicem, afara sunt 19 grade, in masina sunt 25 si tu ai setat 24, cu clima pe normal sau soft vei primi ventilatie 2 sau 3 maxim si o temperatura a aerului primit in cabina de undeva 22-23 de grade. Era bun daca dadea renault niste interfale de referinta de cat de repede ajunge clima la temperatura setata (cu sistem best effort, desigur). Eu cred ca pe modul soft poti pune doar daca ai maxim 5 grade diferenta fata de temperatura din cabina. Altfel sta 100 de ani sa raceasca/incalzeasca. Pe normal dureaza cam 5 minute indiferent de temperatura (exceptand extremele, cand masina e inghetata,poate dureaza mai mult atunci). Pe fast merge mult mai repede. Toata ideea e de rabdare, sau, daca nu puteti astepta, dati pe HIGH si aia e. ![]() Sistemul functioneaza corect in opinia mea. |
--------------------
Renault
Megane GT 1.6 TCe 205
2017
|
|
blanarucristi |
![]()
Post
#2232
|
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 27 August 07 ![]() |
QUOTE(bloodem @ 6 Sep 2018, 10:52) Si Loganurile Diesel, de la prima generatie, aveau incalzire auxiliara. Deci e greu de crezut ca Megane 4 nu are ![]() Loganul diesel are incalzire auxiliara? N-as crede. Loganul meu de munca, 1.5 dci 90CP da cald dupa vreo 15-20 minute de mers. Sau poate asta e incalzirea auxiliara. |
--------------------
Renault
Megane IV
2018 Intens 1.5 dci 110 CP Blue Cosmos
|
|
myreno4me |
![]()
Post
#2233
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.531 Joined: 18 May 17 ![]() |
|
--------------------
Megane IV
1.2 TCE
2018
|
|
bloodem |
![]()
Post
#2234
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
QUOTE(blanarucristi @ 6 Sep 2018, 17:11) Loganul diesel are incalzire auxiliara? N-as crede. Loganul meu de munca, 1.5 dci 90CP da cald dupa vreo 15-20 minute de mers. Sau poate asta e incalzirea auxiliara. Da, au. Cand e rece, imediat dupa ce pornesti motorul, se vor auzi releele de la rezistentele din bord. (dar cred ca pornesc doar de la treapta a doua de ventilatie si cu reostatul de caldura pe maximum) This post has been edited by bloodem: 6 Sep 2018, 18:59 |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
clio4edc12 |
![]()
Post
#2235
|
Membru autentic Group: Members Posts: 306 Joined: 6 August 14 ![]() |
QUOTE(blanarucristi @ 6 Sep 2018, 17:11) Loganul diesel are incalzire auxiliara? N-as crede. Loganul meu de munca, 1.5 dci 90CP da cald dupa vreo 15-20 minute de mers. Sau poate asta e incalzirea auxiliara. Motorul de 90 de cai e relativ nou pe gama Dacia, e din epoca ECO. Aveau incalzire auxiliara modelele aparute la inceput, Logan 1, non facelift. Deci pana prin 2008 gen. Dupa aia cu intervenit reducerile de costuri si pa pa incalzire auxiliara. |
--------------------
Renault
Clio
2014
|
|
bloodem |
![]()
Post
#2236
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Ei, nu zau? Imi spui mie care tocmai ce am maritat-o dupa 80 000 km?
![]() PS: am avut si Logan generatia 1 si Logan PH2, ambele se comportau la fel iarna. In momentul in care era foarte frig, dupa ce porneai motorul (in maximum 1 minut), se auzeau releele de la rezistente, crestea turatia motorului si incepea sa se dezmorteasca aerul. Fara aceste rezistente ar fi fost imposibil sa ai caldura iarna la ralanti pe Diesel. Cald si bine era abia dupa ce mergeai macar 10 minute, dar totusi aveai un minim de confort dupa ce curatai parbrizul iarna, inainte sa pleci la drum. This post has been edited by bloodem: 7 Sep 2018, 19:17 |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
mnm |
![]()
Post
#2237
|
Membru autentic Group: Members Posts: 546 Joined: 21 April 18 From: Bucuresti ![]() |
De-aia eu nu am dat M2 la buy back. Ala sunt sigur ca mai merge 300000 km dar de M4 nu sunt sigur inca.
|
--------------------
Renault
Megane 2 sedan
2005 1,6l 16V Privilege Megane 4 ZEN ENERGY TCE 132, 2018
Ex: Dacia 500, Supernova 1,4l, Sandero 1,6l MPI M2 Sedan |
|
blanarucristi |
![]()
Post
#2238
|
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 27 August 07 ![]() |
QUOTE(bloodem @ 7 Sep 2018, 19:07) Ei, nu zau? Imi spui mie care tocmai ce am maritat-o dupa 80 000 km? ![]() PS: am avut si Logan generatia 1 si Logan PH2, ambele se comportau la fel iarna. In momentul in care era foarte frig, dupa ce porneai motorul (in maximum 1 minut), se auzeau releele de la rezistente, crestea turatia motorului si incepea sa se dezmorteasca aerul. Fara aceste rezistente ar fi fost imposibil sa ai caldura iarna la ralanti pe Diesel. Cald si bine era abia dupa ce mergeai macar 10 minute, dar totusi aveai un minim de confort dupa ce curatai parbrizul iarna, inainte sa pleci la drum. Ce ai vandut, Renaultul M4 sau Loganul? |
--------------------
Renault
Megane IV
2018 Intens 1.5 dci 110 CP Blue Cosmos
|
|
bloodem |
![]()
Post
#2239
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Despre Logan era vorba (PH2) DCi 90 cp. Pe primul, (DCi 65 cp) l-am dat in 2011.
|
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
myreno4me |
![]()
Post
#2240
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.531 Joined: 18 May 17 ![]() |
Trecandu-mi fazele cu eco&shit am configurat modul perso cu motorul pe sport, e alta viata fata de restul modurilor, acceleratia e foarte misto. Sunt curios cum e la cei fara multisense, cum este setat motorul si cum raspunde, isi face autocalibrare functie de cum te dai la ea, sau e stock setata intr-un mod echilibrat !?
|
--------------------
Megane IV
1.2 TCE
2018
|
|
vicxxl33 |
![]()
Post
#2241
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 17 February 10 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(myreno4me @ 15 Sep 2018, 21:18) Trecandu-mi fazele cu eco&shit am configurat modul perso cu motorul pe sport, e alta viata fata de restul modurilor, acceleratia e foarte misto. Sunt curios cum e la cei fara multisense, cum este setat motorul si cum raspunde, isi face autocalibrare functie de cum te dai la ea, sau e stock setata intr-un mod echilibrat !? Eu nu sunt convins ca se intareste directia la viteza mare,am incercat in toate modurile si nu mi se pare vreo diferenta.La Megane 2 la 130 pe autostrada parca era mai tare directia,la Megane 4 se misa destul de usor volanul si la 130.La voi cum se simte?Ce sa fac sa testez directia daca functioneaza? |
--------------------
Renault
Megane II Sedan 1,5 DCI
2009 Renault Megane IV Sedan 1,6 DCI 2018
|
|
mnm |
![]()
Post
#2242
|
Membru autentic Group: Members Posts: 546 Joined: 21 April 18 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(vicxxl33 @ 16 Sep 2018, 12:56) Eu nu sunt convins ca se intareste directia la viteza mare,am incercat in toate modurile si nu mi se pare vreo diferenta.La Megane 2 la 130 pe autostrada parca era mai tare directia,la Megane 4 se misa destul de usor volanul si la 130.La voi cum se simte?Ce sa fac sa testez directia daca functioneaza? La comparatia intre M2 sedan vechi de 13 ani si M4 coupe/ berlina/ hatchback vechi de 1 luna am aceiasi senzatie...de la 150 km/h sunt obligat sa tin ambele maini pe volan la M4 la vant in rafale din lateral. |
--------------------
Renault
Megane 2 sedan
2005 1,6l 16V Privilege Megane 4 ZEN ENERGY TCE 132, 2018
Ex: Dacia 500, Supernova 1,4l, Sandero 1,6l MPI M2 Sedan |
|
vicxxl33 |
![]()
Post
#2243
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 17 February 10 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(mnm @ 16 Sep 2018, 13:29) La comparatia intre M2 sedan vechi de 13 ani si M4 coupe/ berlina/ hatchback vechi de 1 luna am aceiasi senzatie...de la 150 km/h sunt obligat sa tin ambele maini pe volan la M4 la vant in rafale din lateral. Ok ,aceeasi senzatie o am si eu, la viteza mare trebuie sa fii mai ferm cu volanul. Ma gandesc totusi, ca ar trebui sa fie vreo setare pe care nu am descoperit-o desi m-am tot jucat in meniul cu stilul de condus... |
--------------------
Renault
Megane II Sedan 1,5 DCI
2009 Renault Megane IV Sedan 1,6 DCI 2018
|
|
mnm |
![]()
Post
#2244
|
Membru autentic Group: Members Posts: 546 Joined: 21 April 18 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 2 sedan
2005 1,6l 16V Privilege Megane 4 ZEN ENERGY TCE 132, 2018
Ex: Dacia 500, Supernova 1,4l, Sandero 1,6l MPI M2 Sedan |
|
lcc |
![]()
Post
#2245
|
Membru autentic Group: Members Posts: 454 Joined: 10 March 18 From: Bucuresti ![]() |
Întarirea direcției este o ,,expresie populara". La viteze mari se schimba raportul de virare a rotilor în comparație cu rotația volanului.
|
--------------------
Renault
Megane 4 Sedan Intense > 1.5 dci 110cp MT
2017
|
|
mnm |
![]()
Post
#2246
|
Membru autentic Group: Members Posts: 546 Joined: 21 April 18 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 2 sedan
2005 1,6l 16V Privilege Megane 4 ZEN ENERGY TCE 132, 2018
Ex: Dacia 500, Supernova 1,4l, Sandero 1,6l MPI M2 Sedan |
|
ethical |
![]()
Post
#2247
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 25 January 17 ![]() |
la mine in modul sport directia este tare si la viteza mica si la viteza mare..
in neutru se misca ca o directie normala, ce se intareste pe masura ce creste viteza (pe asta il si folosesc) in confort cred (nici nu stiu cum se cheama modul pt ca nu l`am folosit) directia este foarte moale la viteza mica.. mi s`a parut prea ciudat.. la viteza mare n`am incercat.. |
--------------------
renault
megane sedan
`17 1.6dci intens
|
|
lcc |
![]()
Post
#2248
|
Membru autentic Group: Members Posts: 454 Joined: 10 March 18 From: Bucuresti ![]() |
Trebuie rotit volanul mai mult la viteza mare pentru a alege direcția dorită, vs viteza redusa. Așa spun meseriașii. Am aflat asta când am luat M 2 și am întrebat despre ce este vorba.
|
--------------------
Renault
Megane 4 Sedan Intense > 1.5 dci 110cp MT
2017
|
|
papa_mulo |
![]()
Post
#2249
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(lcc @ 16 Sep 2018, 17:33) Trebuie rotit volanul mai mult la viteza mare pentru a alege direcția dorită Vrei sa zici ca mai putin...nu mai mult. LE: greseala mea, ai dreptate. Am judecat-o gresit. This post has been edited by papa_mulo: 16 Sep 2018, 17:06 |
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
RveMO |
![]()
Post
#2250
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 909 Joined: 4 July 16 ![]() |
Parerea mea(nu este nimic argumentat tehnic) este ca la viteza mare, ai nevoie sa misti putin volanul ca sa virezi si de asta ai impresia ca directia se intareste. Cica ar fi masini la care chiar se intampla chestia asta. Atata timp cat directia e asistata, pot sa o seteze cum vor ei.
|
--------------------
Ford
Focus
2005 Megane Intense 1.5 dCi EDC 2017
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd August 2025 - 02:25 |