Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Martor "lambda" aprins

florinelu07
post 10 Dec 2007, 21:37
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 13 November 07




Salutare !

In cursul zilei de azi mergand spre servici cu Twingo-ul .... s-a aprins beculetul galben de la benzina si mi-am planificat ca odata ce plec de la munca sa o alimentez....

dupa 8 ore i-am dat cheie am lasat-o sa se incalzeasca cca. 1 minut si am plecat ...


dupa mai putin de 2 km s-a aprins in bord martorul (galben) (din dreapta afisajului) care seamana cu un motor ....

am tras pe dreapta am oprit motorul am rasfoit repede manualul (germana....) si am dedus ca ar fi vorba despre ceva la parametrii de alimentare/reglaj/evacuare ai motorului....

am plecat catre psima statie Petrom unde am alimentat cu Fara Plump euro 4 cca 15 litri ...

aceeasi avarie ...

am intrebat in stanga si in dreapta si 95% din opinii au fost cum ca de vina este benzina "de Romania" mult slab calitativ fata de cea din strainatate eventual chiar apa in sistemul de alimentare si odata cu mersul "pe rosu" a favorizat alimentarea cu "mizeria" de pe fundul rezervorului.....

de asemenea toti (inclusiv 2 mecanici) mi-au zis sa mai alimentez cu niste benzina "buna" de 98 si sa o mai alerg un pic mai turat zilele astea si ar trebui sa-i treaca..... si am alimentat cu Super Euro 4 98 de la Rompetrol (cca. 12 litrii)..


Astept sfaturi... sugestii ..... a mai patit asta cineva ?!??!?!


--------------------
Renault Twingo 2004 - BV 10 URL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
twingooo
post 10 Dec 2007, 21:44
Post #2


Membru de partid din Republica Ceha


Group: Members
Posts: 747
Joined: 13 October 06
From: Ceska Republika, Praha 4




silviu e expert in lambde! nick yhf si are posturi suficiente sa poti sa te identifici sau nu cu simptomele descrise


--------------------
Renault Espace 2.0 dci 2007, Privilege
mens sana in corpore barosano!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinelu07
post 10 Dec 2007, 22:03
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 13 November 07




Interesante mi se par recomandarile mecanicilor.....

trebuie turata binisor ... la peste 4000 rpm ....cateva secunde (10-20) ..........oprit .... scoasa o borna si lasata 15-20 de minute si isi revine....

am gasit aceasi solutie si pe alte forumuri auto.....

se pare ca face o curatarea circuitului de evacuare .... si prin deconectare borna... "uita" ... si isi reface parametrii de ardere....

daca pana maine nu se stinge cred ca o sa incerc....

PS :

recomandarea tuturor mecanicilor este sa pun benzina cat mai buna... de la firme cat mai... "consacrate".........


--------------------
Renault Twingo 2004 - BV 10 URL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 10 Dec 2007, 22:25
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Ai probleme la sistemul de evacuare (sonde lambda si catalizator).Becul acela se mai aprinde si daca ai vreo problema la dispozitivul de aspirare a vaporilor de benzina din rezervor (este in dreapta radiatorului de racire).Verifica daca cei doi papuci de pe acesta sint la locul lor.


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinelu07
post 11 Dec 2007, 20:48
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 13 November 07




am schimbat filtrul de aer ... si am plimbat-o un pic mai turata.... dupa care am scos borna de "-" ... dupa 30 de minute de asteptare... la fel....

m-am programat pt. maine la un mecanic sa-mi verifice pe PC eroarea..... eventual sa incerce o resetare...



--------------------
Renault Twingo 2004 - BV 10 URL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutz83
post 11 Dec 2007, 22:18
Post #6


ing.


Group: Members
Posts: 124
Joined: 13 February 05
From: Iasi




atunci cand se aprinde un martor in bord, indiferent care ar fi el, in primul si in primul rand se recomanda o testare. pot fi multe defecte care sa duca la aparitia lui. in cazul tau, de la un rateu de combustie pe baza calitatii carburantului, pana chiar la un defect intern al uneia din cele 2 sonde.


--------------------
Renault Twingo 1.2 8v 2001 - IS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cuculean
post 11 Dec 2007, 23:51
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 5 June 07
From: Deva




Pai nu stiu daca nu cumva scosul bornei mai mult timp echivaleaza cu o resetare a computerului de bord.


--------------------
Renault Twingo 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 12 Dec 2007, 08:25
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Scosul bornei este defapt "o mare frectie la un picior de lemn".Testerul o sa-ti arate exact unde este de problema.Succes!


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dany_ing3r
post 12 Dec 2007, 15:06
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 27 November 07




QUOTE(cuculean @ 12 Dec 2007, 00:51)
Pai nu stiu daca nu cumva scosul bornei mai mult timp echivaleaza cu o resetare a computerului de bord.
*




QUOTE(renotgo @ 12 Dec 2007, 09:25)
Scosul bornei este defapt "o mare frectie la un picior de lemn".Testerul o sa-ti arate exact unde este de problema.Succes!
*



Daca scoti ambele borne timp de 10 minute se reseteaza computeru de bord.
La mine a mers cand nu mi-a mai recunoscut cheia si nu am putut porni.
Si prima si a doua oara smile.gif.
Dupa aceea nu a mai mers si imi faceam griji ca am ceva probleme mai mari, dar pana la urma s-a dovedit ca de fapt mi s-a stricat cheia. (Masina merge brici acum cu cheia de rezerva).


--------------------
Renault Twingo 2001 1.2 16V 75CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutz83
post 12 Dec 2007, 19:34
Post #10


ing.


Group: Members
Posts: 124
Joined: 13 February 05
From: Iasi




...sau chiar un injector


--------------------
Renault Twingo 1.2 8v 2001 - IS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinelu07
post 12 Dec 2007, 20:59
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 13 November 07




Salutare !

Azi am fost (in baza programarii) la mecanic...

A "bagat-o" pe PC si a reiesit.... in istoricul masinii o eroare ... ceva de genu' "O2 Heat sensor.........error" ... singura eroare....

a resetat eroarea....

becul s-a stins.....

am lasat masina sa functioneze in relanti cca. 2-3 minute....

si am facut o proba de drum... cam 15 km..... un pic mai turat......

....

martorul nu s-a mai aprins.....


Explicatiile mecanicului vis-a-vis de problema :

la momentul aparitiei erorii sistemul de gestionare a amestecului de gaze a depistat o eroare care poate fi provocata cel mai probabil (95%) de CALITATE INADECVATA A CARBURANTULUI !!!! si automat in funtie de gravitatea situatiei masina trece pe un mod "sigur" "presetat" de producator... si prin resetare motorul isi reface parametrii "ideali" de functionare.. in functie de situatia actuala...

...daca eroarea nu mai reapare.... in viitorul apropiat ... desigur cu conditia sa alimentez cu un carburant de calitate de la o statie "consacrata" inseamna ca totul este OK.....

daca mai reapare va trebui schimbata sonda .. sau sondele.... dupa caz....

Tot deranjul a costat 50 de RON (si in perioada urmatoare ??!?! orice interventie PC asupra masini (pe problema amestec/reglaj gaze) este "free of charge"

Pfiu ...

Am scapat .....de o grija... plus ca parca masina este un pic mai spintena...


--------------------
Renault Twingo 2004 - BV 10 URL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 12 Dec 2007, 21:54
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Ce benzina ai bagat pina acum,si de unde?


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinelu07
post 15 Dec 2007, 22:38
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 13 November 07




Euro 4 premium 95 - Petrom !!!!

Mecanicul imi recomanda (oricum nu are nimic de castigat)...

bennzina de 98 de preferat de la OMV, MOL sau Rompetrol......

dupa cateva zile de la resetare eroare... si alimentat cu SUPER EURO 98 de la ROMPETROL + schimb de ulei ... masina merge super bine ....



--------------------
Renault Twingo 2004 - BV 10 URL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 15 Dec 2007, 23:29
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Bine,multumesc !


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinelu07
post 22 Dec 2007, 12:52
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 13 November 07




Salutare

acum o saptamana s-a reaprins in bord avertizorul pt. MIL ! ... dupa nici macar 120 de km facuti....

am dat sonda lambda jos de pe masina ieri si am gasit un fir de la incalzire rezistenta intrerupt.... izolatia era deteriorata si firul era intrerupt la interior....


se pare ca avaria a reaparut pe fondul umiditatii.......

am curatat zona .... am lipit firul la loc + izolatia de rigoare.....am resetat eroarea .... si totul merge super.... azi am facut un drum de cca 60 de km si totul a fost OK.....

in perioada in care am mers cu martorul MIL aprins a consumat cca 10%...

pt. cei curiosi ...... mai multe despre sonda lambda in fisierul anexat....

Attached File(s)
Attached File  o2_sensors.doc ( 221.5k ) Number of downloads: 471


--------------------
Renault Twingo 2004 - BV 10 URL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihye
post 22 Dec 2007, 14:28
Post #16


  


Group: Members
Posts: 316
Joined: 4 May 06
From: TM




Eu trebuie sa bat in lemn, ca am facut peste 20mii cu ea...
A trecut de 180 de mii la bord. smile.gif


--------------------
 Fiat GP 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Boghdan
post 31 Jan 2008, 23:21
Post #17


O zi nu e niciodata prea lunga.


Group: Members
Posts: 75
Joined: 30 January 08
From: Bucharest




Si eu tot 98 Fara Plumb bag dar de la Petrom ca mi se pare mai ieftina . Am facut un exemplu am bagat de la " Fix oil " park asa se numea benzinaria de 20 ron si mi-a intrat 5L iar de la petrom tot de aceeasi bani mi-a intrat 7L . Nu stiu care este diferenta dar banuesc ca e calitatea .

PS : cum vad si eu cat ulei mai am ? M-am uitat la motor si am acolo un inel galben am incercat sa trag de el dar nu iese..... ma poate ajuta careva ? Masina este adusa recent din germania si nu am idee cand a fost schimbat ultima data uleiul . ( sunt incepator am 2 luni de cand conduc buburuza , nu mi-ar strica niste sfaturi... va multumesc ) .

This post has been edited by Boghdan: 31 Jan 2008, 23:24


--------------------
Renault Twingo 2000' - B 77 JFKenndy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cuculean
post 1 Feb 2008, 00:26
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 5 June 07
From: Deva




Se trage un pic inspre in fata si apoi in sus.


--------------------
Renault Twingo 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubalus
post 6 Mar 2008, 13:04
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 12 February 08




@florinelu07

salut florin....
cum pot da jos sonda lamda? se demonteaza greu?...nu am nici o treaba cu mecanica... as putea sa ma descurc? eventual o poza cam pe unde ar fi pozitionata?
as vrea sa ma uit si eu la ea... nu am nici o eropare la bord.... da imi consuma cam 10-11%.


--------------------
renault twingo 2002 - ct 84 cab
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 6 Mar 2008, 17:14
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Consumul exagerat poate fi si din pricina filtrului de aer "obosit".Intr-adevar sondele defecte sint pe primul plan in cazul asta .Masina ta are 2 sonde ,una in aval si alta in amonte fata de catalizator .Se pot da jos foarte usor .Daca ar fi defecte pe bord ar trebui sa-ti indice imediat problema .Cauza cred ca e alta !Ar fi bine sa-i faci un test masinii ,la service .Costa cam 30 ron .Numai bine !


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 6 Mar 2008, 18:23
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Apropo..de sondele astea...una am vazut-o parca (este exact pe galeria de evacuare - in spatele motorului vb de versiuna D4F)..alta habar nu am unde este ..nici catalizatorul..si nici care e cea aval respectiv amonte...ma uit in seara asta pe niste documentatii sa vad...daca gasesc ceva...pun sa afle toata lumea.

Gata baieti am gasit..deci asta este pentru motorizarea D4F - NU stiu cum este la D7F sau C3G..

12. sonda lambda amonte
13. sonda lambda aval

PS doar pentru persoanele care nu cunosc precizez sonda lambda se mai gaseste si sub denumirea de sonda de oxigen.

Acuma ceva informatii despre ea. (la D4F ambele sunt IDENTICE)

Producator: NTK
Rezistenta la incalzire: 3,3V +/-0,5 ohmi la 25°C
Amestec bogat > 850 mV
Amestec sarac < 100 mV

Cam atat..

6 Mar 2008, 20:18:
M-am interesat si eu de senzorii astia 2 pentru ca i-mi dadea o eroare pe ddt2000 (via OBD2).

Mai precis: SIGNAL SONDE AVAL

acuma ce sa zic...pe bord NU este aprins nici un martor (de probleme), am resetat eroarea si am pornit motorul...nu a mai aparut..am tinut-o vreo 2 ore sub monitorizare (cu motorul pornit + laptopul cuplat)...si nu am mai avut probleme...
Insa..acu o zi..iarasi a aparut problema...ACEIASI: SIGNAL SONDE AVAL si tot numai pe DDT2000 (nu ma atentioneaza nici un martor inca)..banuiesc ca e un contact imperfect..sau un fir intrerupt...dar oricum nu e de bine...noroc sonda lambda aval e mai accesibila (parerea mea..) eu cand am desfacut injectia si admisia..am vazut si sonda amonte..dar este FOARTE GREU de ajuns la ea..practic IN SPATELE MOTORULUI..bine ca e ok..smile.gif)

This post has been edited by bubu782001: 6 Mar 2008, 19:18

Attached thumbnail(s)
Sonda_lambda_amonte.gif ( Size: 15.69k ) Number of downloads: 1538
Sonda_lambda_aval.gif ( Size: 12.08k ) Number of downloads: 1599


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 6 Mar 2008, 21:41
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Cele doua imagini sint valabile pentru cei ce au motoare cu 16 valve.Pentru motoarele cu 8 valve accesul este mai usor spre prima sonda(amonte).Twingo cu 8 valve nu are racord flexibil pe evacuare si are doar o toba ,cea finala .


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 6 Mar 2008, 22:32
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Mai baieti..ma rog..eu am furnizat ce am putut (mai precis documentatia pe care o am este pentru tipul de motorizare care ma intereseaza pe mine)..acuma..sper sa va foloseasca intr-un fel..(macar pentru cei cu D4F smile.gif) )
Din cate stiu D4F vs D7F difera 4 chestii...

1. Chiuloasa
2. Distributia
3. Admisia
4. Sistemul de injectie (computerul, injectoarele + alea alea) smile.gif

This post has been edited by bubu782001: 6 Mar 2008, 22:39


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubalus
post 7 Mar 2008, 00:19
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 12 February 08




motorul meu e D7F...8V
pe bord nu se aprinde nimic... masina nu o am de mult... poate eroarea a fost resetata inainte de a cumpara masina...
dupa ce am luat masina am fost la test la reprezentanta...unde nu a fost indicata nici o eroare....
e posibil sa fie de la bujii?
mai e o chestie... in masina se simte un miros greu...de benzina sau ulei ars...sau ca si cum ar scapa ceva gaze inauntru.... nu f mult...dar se simte....
pe motor se vede o pata de ulei sau benzina...parca ar scapa pe undeva ...nu mult.... in dreptul ultimei fise din dreapta....
o sa fa co poza cand am timp...
repet...saptamana trecuta am fost la test cu ea...si nu mi-au zis ca ar avea vreo problema..

ps. ce test costa 30 RON...poate la voi in oras....
pe mine m-a costat 80 de lei. tot ce i-a facut...a ridicat-o ...s-a uitat pe dedesubt la trenul de rulare...a pus-o pe tester.... si i-a "reparat" stergatorul de pe spate..."reparat" insemnand ca a dat jos tapiteria de la usa din spate...si a bagat fisa care era scoasa....
ma rog...am inteles ca in constanta preturile sunt exagerate la service dacia renault

This post has been edited by bubalus: 7 Mar 2008, 00:23


--------------------
renault twingo 2002 - ct 84 cab
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 7 Mar 2008, 10:32
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Daca pe bord respectiv pe tester NU ESTE NICI O EROARE legata de sonda de oxigen (lambda) nu stiu ce cauti la sonda de oxigen...probabil o fii altceva.


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 7 Mar 2008, 10:41
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Mirosul din interior este destul de dubios...sau...cred ca ai pierderi cam mari de ulei pe la capacul de pe chiulasa .Pierderile le ai pe partea dinspre galeria de evacuare si de aici mirosul ...Pierderile mai pot fi si pe la garnitura de chiulasa mai ales dupa ce se umbla pe la motor ... huh.gif ...Poti verifica singur daca ai pierderi pe unde ti-am spus dand jos scutul de la motor si cu o lanterna cauti bine problema din spatele motorului .Seara (noaptea) vezi cel mai bine ...numai sa ai conditii ,o rampa ...30 de ron costa doar bagatul pe tester si daca ai facut-o stai linistit ,n-ai probleme la sonde ...bujiile cat ar fi de uzate nu-ti pot dubla consumul .Pe partea dreapta a motorului ,sub capacul de pe chiulasa este un furtun mic (are forma de L) .Scoate-i capatul dinspre furtunul mai mare ce duce spre filtrul de aer ,asta dupa ce-ai mers mai sportiv cu masina ,si vezi daca ies gaze (mirositoare si in exces ) pe acolo .Daca DA ,motorul este uzat ,daca nu e OK .Un motor uzat consuma cu 30% mai multa benzina .


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubalus
post 8 Mar 2008, 21:48
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 12 February 08




dupa cum am spus... am sa pun si niste poze...
dupa cum se vede...locul unde este ulei...este pe capacul ala de plastic...nu stiu de unde vine...de asemenea...si furtunul ala de plastic care inveleste prima fisa...era murdar...am dat jos furtunul...cablul ala era curat....
am mai vazut ceva ulei...nu mult... pe la baza filtrului ... (sau ce e ala cu capac galben pe care l-am pozat)
repet...nu stiu de unde poate sa vina uleiul ala...am dat jos aparatoarea cu REnault... dar nu se vedea nimic in neregula....nu era mult ulei.... da era...e posibil de la ala sa miroasa asa?
ma gandesc...e posibil sa fie vreo spartura pe la traseul tobei de esapament?..parca aduce cu mirosul de gaze de esapament...

Attached thumbnail(s)
Imag010.jpg ( Size: 164.61k ) Number of downloads: 1542
motor.JPG ( Size: 303.99k ) Number of downloads: 1404


--------------------
renault twingo 2002 - ct 84 cab
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 8 Mar 2008, 22:10
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Acelea nu sint pierderi ,sint doar pete de ulei de care scapi imediat .Pierderile de care spuneam sint pe partea cealalalta a motorului .Acolo este si galeria de evacuare .Daca nu dai jos scutul de la motor ,nu poti vedea ce se-ntampla acolo.


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 9 Mar 2008, 15:41
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Deci astazi am resetat eroarea..si iarasi peste aproximativ o ora a aparut..pe test (DDT2000): SIGNAL SONDE AVAL

Bun..ma aplec la nivelul solului..si am observ sonda labda aval..este aproximativ ca reper..intre poriera si aripa (pe parea stanga)..insa la aproximativ 4 cm de ea..este o imbinare..pe unde am observata ca..PICURA ceva..apa cred (APA din benzina mai mult ca sigur ca ulei nu este ca am pus mana si nu e lubrifiant). Intreare de 1000 de puncte..apa din benzina defecteaza sonda lambda?? asta ar fi o problema. A doua ..daca ar fi asa..oare cum sonda lambda amonte e OK? Deci pe tester..in REAL TMIE..LIVE..sonda lambda amonte..LUCREAZA..adica faca un cilu RICH/PAUVRE 1 sec. Cea aval sta IN PERMANENTA in STAREA PAUVRE. (stiu ce inseamna..amestec bogat / sarac). Pe scurt sa inteleg ca sonda aval este decedata? NU?


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RADU__
post 9 Mar 2008, 15:49
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.255
Joined: 18 October 07
From: Brasov




apa este din condens. Daca consideri ca sonda ta poate sa fie "scaldata " in condens....nu e bine


--------------------
Renault Megane IV Sedan TCE140 2022 - BV 22 ROC
tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th May 2025 - 11:46
Dacia
Loading...