Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Martor "lambda" aprins

bubu782001
post 9 Mar 2008, 16:15
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




I-ti dai seama ca nu consider..smile.gif) aici nu se pune problema de consideratii..ci pur si simplu...daca respectivul senzor merge sau nu merge..f logic..am incercat sa o si scot..nu am nici o sansa pe strada..toata treaba e pe rampa... e pe evacuare totusi...o cheie de 22 si aia e treaba. MA rog..am scos mufa si am recuplat-o de vre-o 3 ori sa vedem.. (poate o fi un contact imperfect...insa e putin probabil) daca a decedat..asta e. Am gasit la un magazin pe net sonda lambda universala Bosal cu 4 fire la 169 lei.
Are cineva idee de firma asta Bosal (de Bosch am auzit..si am auzit numai de bine in legatura cu sondele lambda INSA de Bosal..inca nu)

This post has been edited by bubu782001: 9 Mar 2008, 16:16


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
K-PAX
post 9 Mar 2008, 16:17
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 11 June 07
From: Alba Iulia




Poi nu stiu ce sa zic de Bosal... dar daca are undeva pe ea stampila de calitate bosh, banuiesc ca a fi buna... bafta


--------------------
Renault Twingo Twingo Soleil 1.2l 60CP 2004 - AB-05-YCN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 9 Mar 2008, 16:36
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Uite aici am gasit sonda lambda universala BOSAL cu 4 fire la www.parts-mall.ro la pretul de 169 lei.
Am mai gasit si la UNIXTRADE (pentru renault Twingo 1.2 16V) insa la urmatoarele preturi:

Sonda Lambda EPS-FACET: 341.45 RON
Sonda Lambda NGK: 335.9 RON
Sonda Lambda MAGNETI MARELLI: 518.89 RON
Sonda Lambda BOSCH: 419 RON

NTK este numele de brand pentru sonda lambda fabricata de NGK deci din cate inteleg un produs original este 335.9 RON insa sincer parca in BOSCH as avea mai mare increde la capitolul sonde lambda.


This post has been edited by bubu782001: 9 Mar 2008, 17:57


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
K-PAX
post 9 Mar 2008, 22:32
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 11 June 07
From: Alba Iulia




poi boond a avut acum recent acecasi problema. cu sonda.... el a zis ca a schimbato dar nu mai tin minte la ce pret. Eu zic ca ar fi o idee sa puna si el aici pe forum.
Sper sa o rezolvi cumva... bafta


--------------------
Renault Twingo Twingo Soleil 1.2l 60CP 2004 - AB-05-YCN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubalus
post 23 Mar 2008, 21:51
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 12 February 08




QUOTE(renotgo @ 7 Mar 2008, 10:41)
Mirosul din interior este destul de dubios...sau...cred ca ai pierderi cam mari de ulei pe la capacul de pe chiulasa .Pierderile le ai pe partea dinspre galeria de evacuare si de aici mirosul ...Pierderile mai pot fi si pe la garnitura de chiulasa mai ales dupa ce se umbla pe la motor ... huh.gif ...Poti verifica singur daca ai pierderi pe unde ti-am spus dand jos scutul de la motor si cu o lanterna cauti bine problema din spatele motorului .Seara (noaptea) vezi cel mai bine ...numai sa ai conditii ,o rampa ...30 de ron costa doar bagatul pe tester si daca ai facut-o stai linistit ,n-ai probleme la sonde ...bujiile cat ar fi de uzate nu-ti pot dubla consumul .Pe partea dreapta a motorului ,sub capacul de pe chiulasa este un furtun mic (are forma de L) .Scoate-i capatul dinspre furtunul mai mare ce duce spre filtrul de aer ,asta dupa ce-ai mers mai sportiv cu masina ,si vezi daca ies gaze (mirositoare si in exces ) pe acolo .Daca DA ,motorul este uzat ,daca nu e OK .Un motor uzat consuma cu 30% mai multa benzina .
*



pana la urma..consumul nu e chiar de speriat.... cum credeam eu
dupa calculele mele consuma cam 8-8,5 exclusiv in oras (Constanta)...nici macar un km afara din oras. in plus machineta e condusa de nevasta-mea ...care conduce de o luna (deci nu prea le are)... si stiti cum e...pana pleaca de pe loc... pana parcheaza...pana porneste de 3 ori motorul ca il mai opreste... smile.gif... daca se mai adauga si uzura masinii si a motorului de 6 ani.... cred ca e decent consumul
poate daca as conduce eu as scoate macar un 7,5...
oricum... sunt multumit...


--------------------
renault twingo 2002 - ct 84 cab
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubalus
post 2 Apr 2008, 23:06
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 12 February 08




am tot asteptat o parere... e ok consumul in conditiile specificate mai postul de mai sus?


--------------------
renault twingo 2002 - ct 84 cab
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dxr
post 2 Apr 2008, 23:14
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 388
Joined: 27 November 05
From: Bucuresti




Salut, si masinuta mea consuma tot cam 7.5 in oras, eu stau in Bucuresti, parerea mea e ca e ok consumul. in afara imi ia cam 5.5 maxim 6 in functie de cum merg smile.gif .


--------------------
Daewoo Matiz 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 3 Apr 2008, 09:16
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Bubulas,o masina iti consuma mai mult sau mai putin in functie de trafic si "cunostintele "pe care le ai in " domeniu".La cum sa circula in Constanta si mai ales ca sotia este incepatoare ,la ce consum te poti astepta...?


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubalus
post 3 Apr 2008, 09:36
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 12 February 08




nu ma asteptam in nici un fel...
intrebam doar daca e ok... personal am zis ca mi se pare ok....dar am zis sa intreb specialistii...
calculul l-am facut nu foarte exact... aproximativ
cand am ramas pe rosu am facut plinul (33-34 litri...nu am fortat pompa)...si am mers vreo 415 km pana am ramas din nou pe rosu...


--------------------
renault twingo 2002 - ct 84 cab
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 3 Apr 2008, 10:20
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Incearca sa nu mai lasi rezervorul "pe rosu" ,faci rau pompei de benzina.Consumul pare OK dar ...este loc si de mai bine... smile.gif

3 Apr 2008, 11:39:
Cu un rezervor plin se poate parcurge extraurban cel putin 800km ,asa ca ...traficul aglomerat ,lipsa de experienta,cauciucuri umflate necorespunzator,benzina de calitate indoielnica,concentratia de oxigen scazuta,geamuri deschise,motor uzat(n-as crede!)...toate astea duc la un consum mai mare de benzina.Intreaba un "detinator" de motor care are cel putin 1600cmc ce consum are in oras ...!Dupa...o sa fii mandru.gif ca ai ales Twingo.Numai bine!

This post has been edited by renotgo: 3 Apr 2008, 10:39


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cipav
post 11 Mar 2009, 21:54
Post #41


fan twingo


Group: Members
Posts: 103
Joined: 15 March 08
From: Avrig, Sibiu




Am si eu o problema legata de martorul aprins, am fost la test si mi-a zis ca functioneaza doar partial, cateodata cand pornesc motorul la rece imi face surpriza sa se stinga dar revine la scurt timp, am aproape 400km asa iar consumul e acelasi, diferente observ doar la putere "trage" mai slab. Am gasit oferte de sonde Bosch pentru D7F-F7-02 insa vad diferente de specificatii(reglaj, diagnoza, lungime) si cod( 777403 777845 778533 ) intre ele, Eu sunt necunoscator si n-as vrea sa comand ceva sa nu se potriveasca, se poate sa ma lamureasca cineva? Preturile sunt intre 190 si 250 lei, am gasit si aproape de 400 ron dar bugetul studentului e tot timpul de criza biggrin.gif.


--------------------
Renault Twingo Authentique 2001 8V - SB 88 CYP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 12 Mar 2009, 08:08
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Asti sigur ca e de la sonda labda? Vezi verifica contactele de la canistra cu carbon inainte, eventual mufele de la sondele lambda. Oricum cam la 80.000 km se am duc sondele asa ca daca ai atata (sau mai mult) poti sa te gandesti la schimbarea lor.
Cu privire la codul exact al sondelor tale, am nevoie o confirmare la codul motorului, (parca e D7F702 nu?), tipul masinii, o sa il vezi pe stalpul din dreapta pe o eticheta (C060, C6G, S063 etc) si numarul de fabricatie (tot pe stalpul dintreapta este scris dupa codul anterior si este un cod cu un F in fata si in rest 6 cifre).
Cu datele astea pot sa-ti dau exact codul sondelor tale lambda.

This post has been edited by bubu782001: 12 Mar 2009, 08:47


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cipav
post 12 Mar 2009, 14:08
Post #43


fan twingo


Group: Members
Posts: 103
Joined: 15 March 08
From: Avrig, Sibiu




Asta arata cand am fost cu ea la test ca e sonda lambda, mecanicul asa mi-a spus. Motorul e D7F-F7-02 , iar codurile din eticheta de pe stalpul din dreapta sunt C06G F007755 , am gasit in cartea de identitate a masinii la serie motor F204984, nu stiu daca ultimele 2 ar trebui sa corespunda. Ati incercat pana la urma sonda universala bosal?


--------------------
Renault Twingo Authentique 2001 8V - SB 88 CYP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 12 Mar 2009, 15:44
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Sfat pune ca aia pe care o ai pe masina (echivalenta macar) nu te baga la universal and shit (scuzati). Asta pentru ca sigur o sa gasesti la preturi ok si pana la urma stii ca e de acolo si nu are cum sa-ti genereze probleme.

Ok deci in urma cautarilor se pare ca ai 2 sonde:

Cea amonte (inainte de catalizator) are codul: 7700107433
Si cea aval (de dupa catalizator) are codul: 7700108027

Deci dupa cum vezi sunt diferite. Crezi ca nu era mai usor sa se puna 2 la fel si gata? (cum sunt astea universale). Eu nu prea vad ceva universal la sondele astea lambda (este o parere personala) si asta o spun ca sunt senzori - niste piese electronice pe scurt. Nu era ceva daca se putea pune in TV un chip universal si rezolvau baietii problema? Cam asa se pune si aici problema.
Cele universale ajung la pret cam cat cele originale (ma refer la alea Bosch - singurele in care eu as avea incredere). Insa oricum tie iti trebuie 2 diferite (adica 2 modele ce au parametrii diferiti).

This post has been edited by bubu782001: 12 Mar 2009, 18:15


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cipav
post 12 Mar 2009, 20:42
Post #45


fan twingo


Group: Members
Posts: 103
Joined: 15 March 08
From: Avrig, Sibiu




Multumesc pentru bunavointa, codurile sunt de mare ajutor, acum stiu exact ceea ce caut. Voi reveni cu informatii...o seara placuta smile.gif


--------------------
Renault Twingo Authentique 2001 8V - SB 88 CYP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 12 Mar 2009, 22:35
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Oricand Cipav oricand (insa nu prea des) - adica sa ai parte de nevoie de genul asta mai rar sau chiar deloc. Multumesc asemenea.

This post has been edited by bubu782001: 12 Mar 2009, 22:36


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cipav
post 13 Mar 2009, 20:19
Post #47


fan twingo


Group: Members
Posts: 103
Joined: 15 March 08
From: Avrig, Sibiu




C06G (codul meu) e acelasi lucru cu C066/C068 ? Pentru ca gasesc sonde compatibile doar cu C066/68.


--------------------
Renault Twingo Authentique 2001 8V - SB 88 CYP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 13 Mar 2009, 21:00
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Tocmai am verificat in Dialogys ca sa ma conving (fara suparare dar de la inceput eram 100% convins ca nu o sa fie asa).

CU C066 nu are nici o treaba (ma pune sa selectez in prealabil motorul - adica D7F702) si cand punctez pe sonda lambda NU indica nimic (atat la cea amonte cat si cea aval): "Nici o referință înregistrată pentru acest vehicul:"

C068 arata dar CU TOTUL si cu totul alta chestie - adica in acest caz ambele sunt LA FEL si au acelasi cod: 7700108027

Deci 100% nu au treaba. NU are legatura cu ce ai tu, chiar nici una. De ex eu eu am C06 si am 16v. Crezi ca se potrivesc intre ele? Te inseli. La mine de exemplu sunt identice intre ele (atat sonda amonte cat si cea aval) si au cate 4 fire. De aia te-am pus sa cauti si sa-mi dai datele exact ca stiam ca la sondele lambda e problema si nu prea sunt la fel.

Cand iei o piesa esentialul este ca sa dai codurile corecte vanzatorului daca nu...iei o piesa cu care SIGUR nu o sa faci nimic.

Modul de incompatibilitate incepe de la un tip diferit de sonda (alt mod de functionare fata de tipul tau- sunt vreo 4 tipuri de sonde lambda in total), niste parametrii diferiti la iesire (deci sansele sa-ti dea eroare computerul de injectie sunt foarte mari sau poate sa-ti consume ca un 747), un filetaj diferit si in final mai multe sau mai putine fire.

PS vezi ca sonda lambda ai sanse foarte mari sa nu o primeasca inapoi daca o iei gresita si o montezi cu toate ca sunt slabe sanse sa se potriveasca. Insa daca insisti, arunci cu bani de pomana. Sfat nu te mai arunca pe un singur site.

Uite am gasit niste compatibilitati pentru tine:
Astea sunt universale deci poti lua 2 si sa le pui in locul celor vechi - insa sunt firme tari si respectabile.

avem: Bosch - aprox 336 ron cu tva (BOSCH: 0 258 006 046)
avem: NTK - aprox 419 ron cu tva (NTK: OZA659-EE6)

Preturile pot diferi in functie de producator. Insa ai mare grija cand le iei sa nu le pui singur daca nu te pricepi. Astea trebuie sa le legi firele la mufa originala ce o ai la sondele vechi. Pentru asta pot sa-ti identific firele cum sa le pui - insa mai intai sa vedem ce model iei. Eventual intra pe site si mai vb. OK?

This post has been edited by bubu782001: 13 Mar 2009, 22:00


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinelu07
post 14 Mar 2009, 19:26
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 13 November 07




Dupa mult timp am mai revenit si eu....

Dupa un an fara probleme brusc ... dupa o alimentare de la Petrom (se aprinsese becul la rezervor) in cca. 2-3 km s-a aprins becul de la MIL

Am neglijat problema cca. o saptamana dand vina pe carburant) dupa care mi-am facut timp sa imi fac o diagnosticare (intre timp am achizitionat si o interfata pentru diagnosticare) si imi raporta "failure" la senzorul de oxigen aval (deci lambda).

Am incercat sa resetez eroarea dar instantaneu reaparea.

Am dat jos sonda si surpriza.... cred ca a curs din esapament cca 100ml apa....

chioara... nu dulceaga... deci nu era din sistemul de racire ...

sonda fleasca.....

am curatat sonda am turat masina sa arunce toata apa si am reusit sa resetez eroarea si acum dupa cca 120 km totul merge OK

Posibile cauze(discutate cu un amic mecanic auto):

- benzina tip shpritz :-)
- eventual condens cauzat de drumur prea scurte (si dese) astfel motorul nu are tim sa ajunga la regimul normal de functionare - dar totusi era cam multa apa

Macar am rezolvat problema !

Nici nu stiu de unde sa mai cumpar benzina !


--------------------
Renault Twingo 2004 - BV 10 URL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 14 Mar 2009, 19:40
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Nu e de la benzina...e de la condens 100%.
Are dreptate amicul tau. De la porniri dese si prori dese (circulatia in oras) apare condensul asta.
Si da face cam rau la sondele lambda (de fapt asta le cam ucide pe ele).
In evacuare e temperatura atat de mare incat poti turna 10 litrii de apa ca nu ajunge NIMIC acolo. Sa spui ca ies vapori pe acolo (din chiuloasa) nu prea poti ca daca ar fi asa...nu ai avea aprindere deloc (chiar nu merge cu apa masina).
Asta a omorat si la mine sonda lambda...CONDENSUL.
Ele insa sunt destul de destept construite (sunt cu preincalzire) adica se inroseste in ea o rezistenta si o incinge destul de tare pana ajunge motorul la temperatura de regim (chestia asta foloseste pentru ca sonda sa lucreze corect si cand e motorul rece altfel cand motorul e rece masina ar polua la greu - ceea ce nu se intampla) insa in timp din cauza ciclurilor de incalzire-racire se duce...
Asta de fapt este si a fost viata ei. Presupun ca ai peste 60 mii km.
Insa nu are a face benzina cu apa in ea.
Benzina cu apa (botezata) afecteaza alte chestii insa, deci nu te speria ca scapi radmasa.gif ...ca nu scapi asa de usor.
De la apa din benzina se duce pompa de benzina si injectoarele de exemplu - care de altfel sunt al naibii de "ieftine".

This post has been edited by bubu782001: 14 Mar 2009, 19:47


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinelu07
post 15 Mar 2009, 09:43
Post #51


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 13 November 07




Masina are 52000 deci sa zicem ca ar fi pe aproape.

Latura trista a problemei ar fi ca de la asa ceva se poate duce si catalizatorul !!!

Momentan merge super bine.

Si ma straduiesc sa merg pe eventual drumuri scurte (se zice ca grave sunt alea din sezonul rece - vara rar se intampla) putin mai turat.

"mitul" spune ca si mersul "la consum mic" iti omoara sonda si catalizatorul...

Partea proasta este ca noi totusi castigam in lei... si te cam strange buzunarul cand iti cere 400 ron pe sonda, minim 250 ron catalizatorul.... socotesti si manopera + desigur meseriasu' cu PC-ul si ai scapat lejer de 8-9 mil.

... si te apuci sa injuri tara si sistemul !


--------------------
Renault Twingo 2004 - BV 10 URL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 15 Mar 2009, 12:23
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Daca ai motor D4F (16v) ai scapat usor. Trage o fuga pana in Vitan si gasesti sonde de Logan 1.4 care din fericire pentru noi sunt identince ca ale noastre (la 16v nu difera sonda amonte fata de sonda aval in sensul ca au aceleasi coduri - deci sunt la fel). era sa uit, sondele in vitan le gasesti la 40 ron bucata.
Suntem chiar mai norocosi, in sensul ca si senzorul map este la fel ca la cel de la Logan 1.4.

Catalizatorul nu stiu daca se buseste de la umezeala (probabil ca ar contribui) insa din cauza ca sondele nu merg corect motorul "otraveste" cu fum catalizatorul pana il infunda deoarece nu are referinta corecta din partea sondelor pentru a-si regla aprinderea corect in timp real.

Eee si cu catalizatorul nu este asa mare bai. Tot in Vitan vezi ca sunt catalizatoare universale. Cand te duci sa il iei (eu unul vreau sa il schimb pe al meu) sa iei in calcul 2 aspecte: sa fie pentru benzinare, si sa aiba forma/dimensiunea apropiata cu cel al tau. Asta se poate face usor prin simpla MASURARE fizica (diametru si lungimea). Apoi se va da catalizatorul jos se taie teava din fata catalizatorului respectiv cea de dupa catalizator si se sudeaza pe cel nou. Eventual se cumpara si racordul flexibil (iarasi din Vitan) si se inlocuieste cel actual - ca este copt saracul.

Catalizatoarele universale sunt foarte bune si inlocuiesc cu succes pe cel original. Singura lor caracteristica tehnica reprezinta criteriul de selectie si anume: pentru motorare pana in x capacitate (deci sunt modele pana in 1.4, pana in 2.0, peste 2.0 etc). La noi la 1.2 nu prea avem de ce sa ne facem griji.

Astazi chiar am sa ma duc prin Vitan si am sa va comunic preturile la catalizatoarele universale. Tin sa va anunt ca unul original pentru noi este vreo 20 si ceva de milioane.

Am sa va tin la curent cu operatiunea si am sa postez si poze pentru a putea pe viitor sa fim mai linistiti din punctul asta de vedere.

Numai bine.

This post has been edited by bubu782001: 15 Mar 2009, 15:09


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cipav
post 4 Apr 2009, 16:53
Post #53


fan twingo


Group: Members
Posts: 103
Joined: 15 March 08
From: Avrig, Sibiu




Am revenit si eu dupa mult timp ( asta ca sa ma conving ca asa e). Problema care am avut-o legata de sonda lambda a fost din cauza carburantului, imediat ce am schimbat benzina dupa cativa km s-a stins martorul si pana acum nu s-a mai aprins(mai mult de 1000 km). Eu fac naveta cu masina si merg bineinteles "la consum" asta plus durata scurta 30km au facut ca sonda mea sa se murdareasca. Inainte puneam benzina de 95 (care cred k are mai multa apa), mi-am rezovat problema cu benzina de 99+. Stiu ca motorul e facut pentru 95-98 dar.....cat timp asta de 99 nu ii face rau...prefer sa dau un ban in plus decat pe reparatii (la motorul meu D7F nu sunt ieftine deloc).

This post has been edited by Cipav: 4 Apr 2009, 16:54


--------------------
Renault Twingo Authentique 2001 8V - SB 88 CYP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 4 Apr 2009, 21:39
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Eu am alimentat masina doar de la Petrom si MOL ,mai precis in ultimii 2 ani doar de la MOL si nu am avut nicio problema cu sondele lambda in cei 91000 km parcursi de cand o am (nici nu-mi doresc smile.gif ) masina avand in total 241000 km parcursi .Dupa parerea mea nu cred ca au fost schimbate vreodata sondele .Interesant ,nu ? Precizez ca mentin permanent rezervorul plin ,dupa ce parcurg cam 200 km alimentez ,repet doar de la MOL si doar benzina de 95 (euro 5) .Numai bine ! up.gif


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th May 2025 - 05:48
Dacia