MARTOR BUJII APRINS
![]() ![]() ![]() |
MARTOR BUJII APRINS
f_parvan |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 11 April 08 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Kangoo
2004 Expression / 1.5 dCi
|
|||
Adi R5 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.432 Joined: 29 August 06 From: A R A D ![]() |
la mine so rezolvat prin schimbarea bujiilor. (din 4,2 or fost arse) .
|
--------------------
Renault
Espace
2007
|
|
gabi11sig |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 3 April 09 ![]() |
ai senzor de apa pe filtrul de motorina?
|
--------------------
renault
kangoo
2005
|
|
ccorvin |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 7 February 09 ![]() |
nu prea cred sa fie bujiile...purjeaza filtrul...oricum,daca este apa in motorina trebuie rezolvata problema
|
--------------------
kangoo
1.5 dci 70cv
2003 sept
|
|
f_parvan |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 11 April 08 ![]() |
am schimbat bujiile. din cele 4 bujii 3 erau arse. le-am schimbat pe toate oricum. problema e ca martorul de pe bord tot nu se stinge. am purjat si motorina din filtru intr-un pahar si nu era apa in filtru. se poate sa fie din calculator si sa trebuiasca se merg cu ea in sevice? in rest motorul porneste si merge bine.
|
--------------------
Renault
Kangoo
2004 Expression / 1.5 dCi
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#6
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Ai prea multi bani si nu stii ce sa faci cu ei...?
Du-te la service, afla ce eroare s-a inregistrat, schimba reperul defect si gata. |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
Adi R5 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.432 Joined: 29 August 06 From: A R A D ![]() |
QUOTE(f_parvan @ 29 May 2009, 23:53) am schimbat bujiile. din cele 4 bujii 3 erau arse. le-am schimbat pe toate oricum. problema e ca martorul de pe bord tot nu se stinge. am purjat si motorina din filtru intr-un pahar si nu era apa in filtru. se poate sa fie din calculator si sa trebuiasca se merg cu ea in sevice? in rest motorul porneste si merge bine. poate trebuie resetat ceva pe la calculator...sau poate e problema cu releul de bujii (Doamne-fereste!)...care ramine conectat non-stop....dar in cazul asta motorul ar trebuii sa aibe un mers meregulat,sa nu mai poti accelera..deci nu te speria. |
--------------------
Renault
Espace
2007
|
|
pddp |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 18 July 09 ![]() |
Salut,
La mine chestia asta indica faptul ca trebuie facut cat de curand un schimb de ulei filtre etc. Nu ramane mereu aprins dar cand incepe sa o faca este clar . Cred ca ar trebui sa verifici cati km ai de la ultimul schimb si daca este cazul sa o faci . Este o chestie probata de mine si nu are ce sa faca rau masinii . Bafta |
--------------------
Renault Kangoo
1,9D/65CP
2002
|
|
tvstar1 |
![]()
Post
#9
|
![]() pe sistem 16V Group: Members Posts: 74 Joined: 23 July 08 From: sibiu ![]() |
daca accelerezi brusc pentru 15 sec si apoi ii dai drumul se stinge citeva sec ???
|
--------------------
Dacia Duster 4x4
Suzuki Grand vitara 4x4 1,9 dci
Audi A6 Allroad
- SB 78 SLS bine am venit
|
|
cic_cristian |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 12 March 07 ![]() |
si mie mi se aprinde becul de busii si mi se tureaza motorul dar daca apas pe fruna revine la turatia normala, dar ramane becul in continuare aprins, si nu o pot accelara daca e becul aprins si tin si picoarul pe pedala de frana, am fost la un tester si mi sa zis ca e senzorul de la pedala de acceleratie dar eu nu l-am gasit, oricum este undeva la motor.
|
--------------------
renault
megane 2
2004
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(pddp @ 21 Jul 2009, 06:23) Salut, La mine chestia asta indica faptul ca trebuie facut cat de curand un schimb de ulei filtre etc. Nu ramane mereu aprins dar cand incepe sa o faca este clar . Cred ca ar trebui sa verifici cati km ai de la ultimul schimb si daca este cazul sa o faci . Este o chestie probata de mine si nu are ce sa faca rau masinii . Bafta Total gresit ce spui tu... |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
espacern |
![]()
Post
#12
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
La renault martorul de bujii este comun cu martorul de probleme de injectie motor!La demaraj se aprinde martorul de bujii dupa care trebuie sa se stinga.Daca se aprinde in mers sau nu se mai stinge este o problema cu injectia adica:injectoare,e.g.r.,tot felul de senzori sau captori.Numai bine!
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
baciudibaciu |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 259 Joined: 31 May 09 From: Bucuresti ![]() |
aceasta problema am avut-o si eu !
am mers la service si au descoperit un releu care era defect pret releu 150 lei testare 50 lei sincer am considerat ca este exagerata suma ceruta dar am plecat multumit si fericit ca nu era altceva defect |
--------------------
Renault Kangoo 15dci
ARO 10-4
2003
- b55fux
|
|
diag |
![]()
Post
#14
|
Membru simplu Group: Members Posts: 133 Joined: 22 November 09 ![]() |
De acord cu tine "cj98czh"
Si eu as recomanda o diagnosticare cu tester la o unitate service autorizata.Spune ne ce defect s a gasit memorizat si ce s a intreprins. |
--------------------
Suzuki
GSX R 1000
2003
|
|
iondinmoara |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 18 December 08 ![]() |
MARTORUL LA BUJII APRINS LA KANGOO 1.5 DCI E O PROBLEMA DES INTALNITA.SI LA MINE A STAT MARTORUL APRINS SI AVEAM PUTIN TURAT MOTORUL LA 1100 ROTATII,IAR DACA ERA NEVOIE DE PUTINA PUTERE INTR-O DEPASIRE ITI VENAEA SA PLANGI.DACA TOATE SUNT IN REGULA,MA REFER LA BUJII,APA IN COMBUSTIBIL,BENZINA IN LOC DE MOTORINA,ETC...PROBLEMA E O MUFA CARE CONECTEAZA MAI MULTE FIRE,CHIAR SUB BORD.SE REZOLVA CU UN TESTER SI UN ELECTRICIAN BUN.MIE MI-A ANULAT MUFA SI TOTUL A FOST OK.SE PUTEA INLOCUI SAU REPARA DAR REZULTATUL IN TIMP E TOT ACELA.
|
--------------------
renault kangoo
renault kangoo
2005
|
|
ghimpuf |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 4 May 10 ![]() |
Sa stii ca si eu ma gandeam ca e ceva electric. Aceleasi simptome cu turatia si martorul aprins. Cand pun frana cateodata mi se aprinde, dupa care se stinge iar si tot asa, deci e clar ca s-ar putea sa fie mufa asta de care spui tu. Merg sa ma uit, poate dau si eu de ea. Multumim!
|
--------------------
Renault
Kangoo
2006 1.5 dci
|
|
NBT |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 20 May 09 ![]() |
QUOTE(ghimpuf @ 25 Nov 2010, 16:27) Sa stii ca si eu ma gandeam ca e ceva electric. Aceleasi simptome cu turatia si martorul aprins. Cand pun frana cateodata mi se aprinde, dupa care se stinge iar si tot asa, deci e clar ca s-ar putea sa fie mufa asta de care spui tu. Merg sa ma uit, poate dau si eu de ea. Multumim! Salut, aceasi problema am patit la Opel Vivaro 19 dti cod motor F9Q760 (identic cu Renault Trafic). La un moment dat nu se mai lua contactu desi scoteam cheia din el, motorul nu se mai oprea, Ac-ul nu mai mergea nici el, nici ventilatorul si m-am hotarat sa ma duc la service Radacini la un test. Dadea niste erori pe la debitmetru, pompa de injectie si ceva pe la releul de la buji, noroc ca s-a priceput si s-ia dat seama repede despre ce este vorba ![]() Era o masa rupta intre motor si caroserie ![]() |
--------------------
Opel
Vivaro
2004
|
|
florin047 |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 6 January 11 ![]() |
salutare. problema cu becul aprins poate fi
1 - apa in motorina 2- supapa EGR infuntata 3- buji arse 4- supapa de supra presiune la pompa 5 - etc sunt multe cauze. eu am un kangoo 1,5 d din 2006 . Pana la 100000 km a mers fara probleme . acu de 6 luni nu mai vroia sa porneasca cum trebe, cand avea chef pornea si la 3 automate. am fost la x service si pe tester arata totul ok. dar astazi am elucidat probema. Un nenorocit de oring de la supapa de suprapresiune pirdea presiunea din pompa de injectie. acum parte proasta este ca ptr acel oring trebuia sa cumpar toata pompa caci renault romania nu importa piese ptr pompe de injectie ci le aduc comple achipate.pe langa pompa trebuie sa schimb si chitul de distributie cu pompa de apa caci altfel nu aveam garantie la pompa in cazul in care vroiam sa o inlocuiesc. deci un oring costa la sercice reault cam 35000 ron ![]() |
--------------------
renault
kangoo
2006
- B-79-WUZ
|
|
nonic |
![]()
Post
#19
|
![]() Together we can do more Group: Members Posts: 3.964 Joined: 22 May 09 From: Ploiesti ![]() |
Problema martorului aprins poare sa apara de la injectie, EGR, buji arse pentru unele modele dar pretul scris de tine este mai mult decat exagerat, poate ai vrut sa scri 3.500 lei.
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5 dci
2004 Privilege Sedan
|
|
pazucu |
![]() ![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 13 January 11 ![]() |
am si eu o problema ca si voi . am un " master" din 2004 recent adus . dupa 4000km parcursi in tara fara probleme ,intr-o dimineata am constatat ca nu mai vrea sa mearga . mai precis nu se accelereaza si se aprinde din cand in cand martorul la bujii . mersul e ceva de genul ( in suturi ,cand o ia si merge si cand decelerezi iar nu mai vrea , ca la un diesel clasic cu filtrul de motorina infundat ) . am procedat in consecinta : m-am dus la tester si a gasit mai multe probleme : bujii arse -tote , potentiometru pedala , vana egr . am schimbat bujiile a strers celelalte erori si a mers bine inca vreo saptamana ,dupa care a inceput iar cu suturile . intre timp am achizitionat o interfata obdII vag-kkl si un program ddt2000 si-i tot fac teste . rezultatul e : error led CPE , configuration uch , si la injectie - capteur pedale piste I ,capteur pedale piste II , vane egr . incerc si un attachament pentru cei interesati . nu stiu sa interpretez erorile cu ledul cpe si configuration uch ,insa celelalte le-am verificat cumva. am curatat vana egr ,era plina de calamina (dezastru) si am masurat cumva potentiometru pedala , acum nu stim noi ce valori tre sa fie exact dar arata masuratoarea ca ar functiona corect amandoua piste . zic asta si mai zic ca tot nu merge ,face aceiasi problema ,cand o i-a cand o lasa . poate ma ajutati cumva , tre sa i-au totusi pedala noua? Attached File(s) ![]() |
--------------------
renault
master 1,9dci
2004 ,9locuri
- as-996-ga
|
|
pazucu |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 13 January 11 ![]() |
chiar nu are nimeni vreo parere ,ce ar putea avea masina asta?
|
--------------------
renault
master 1,9dci
2004 ,9locuri
- as-996-ga
|
|
espacern |
![]()
Post
#22
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
@pazucu=Erorile care apar reprezinta defecte electrice.
Cand ai curatat calamina de pe EGR nu ai rezolvat defectul electric ci doar cel mecanic. Asta cu curatatul EGR este valabila inainte sa se aprinda becul in bord. Schimba EGR-ul cu altul nou si se rezolva defectul electric. Numai bine! |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
pazucu |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 13 January 11 ![]() |
intradevar ,am verificat vana egr , intre pinii 1 si 5 imi da 7.3 ohm aproape dublu decat scrie la carte si intre pinii 2-4 nimic ,(mort) . daca scot mufa de alimentare a egr acesta ramane pe inchis sau pe deschis ?
am scos-o si nu e nici o modificare de mers ,dar intreb fara suparare nu ar trebui sa mearga mai bine fara vana egr . asa am citit prin alte parti ca s-ar anula cumva . se poate si la masterul meu sa scap de ea ? va rog sa postati si pro si contra sa intelegem . mersi ! |
--------------------
renault
master 1,9dci
2004 ,9locuri
- as-996-ga
|
|
Opelino |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 7 January 06 From: Bucuresti ![]() |
Salut tuturor.
De cateva zile am si eu becul de la bujii aprins in bord. Fara ca sa scada sau sa urce turatia sau sa se gatuie in acceleratii. Ce am facut eu? Pai am "miscat" de manunchiul de fire ce intra in mufa din pedala de frana si ca sa vezi...ledul s-a stins. Dar apasand de cateva ori frana, sau miscand iar de fire...se reaprinde. Am facut testul de mai multe ori. Tind sa cred ca mufa joaca in soclul ei. Azi dimineata i-am dat masina fratelui meu...sa vedem daca mai se aprinde becul. Sambata daca am timp ma uit la mufa, pentru ca incepe sa ma scoata din sarite. In mod sigur e un contact imprefect acolo la pini si aprinde becul de bujii. Voi ce parere aveti? PS: Am citit si sfaturile voastre cu verificatul celorlalte piese, dar tind sa cred ca nu am inca astfel de defectiuni la ele pana la proba contrarie. Masina este un Kangoo Expresion din 2005/septembrie, 48.000 de km, mers in stil accelerat-normal. Deci nu subturat sau mers la consum. Motorina in general de la Romeptrol, din aia mai scumpa sau normala. |
--------------------
Renault
Kangoo Expression 2
2005
- B-66-ZAR DCI - tractorasul economic!
|
|
Opelino |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 7 January 06 From: Bucuresti ![]() |
Momentan masina merge zilnic si vad canu mai face figuri la acel beculet de bujii.
Nici chiar la -11 grade nu a facut figuri. I s-a facut teama! ![]() This post has been edited by Opelino: 6 Feb 2011, 00:47 |
--------------------
Renault
Kangoo Expression 2
2005
- B-66-ZAR DCI - tractorasul economic!
|
|
vladcornel07 |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 10 June 11 ![]() |
[QUOTE][quote=tvstar1,20 Sep 2009, 07:53]
daca accelerezi brusc pentru 15 sec si apoi ii dai drumul se stinge citeva sec ??? [/quote] am avut acceasi problema si am verificat fisa de sub filtru de aer si am gasit cablurile roase de carcasa filtrului un fir se rupsese l-am legat si izolat bine acum nu se mai aprinde succes |
--------------------
dacia
logan
2006 1,5 dci
- b90 mca
|
|
Crist1_ |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 29 January 11 From: Bucuresti ![]() |
Salut,
Probleme similare am si eu la Kangoo 1.5 dci 2005 (martor bujii aprins + relanti~1000 rpm - putere). Solutia, asa cum bine spune Opelino ... <am "miscat" de manunchiul de fire ce intra in mufa din pedala de frana si ca sa vezi...ledul s-a stins> iar motorul si-a reluat mersul normal. Banal dar asta a fost. Prin urmare, in situatia de fata, prima si cea mai usoara operatiune care nu implica alte costuri este verificarea acelei mufe. Bafta |
--------------------
Renault
Kangoo 1.5dci
2005
- B-----
|
|
Abracadabra |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 3 September 11 ![]() |
QUOTE(f_parvan @ 14 Oct 2008, 23:53) SALUT! AM SI EU O PROBLEMA...LA ULTIMUL DRUM MAI LUNG PE CARE L-AM FACUT PANA LA TM MI S-A APRINS MARTORUL DE BUJII SI ASA A RAMAS DE ATUNCI... AM MAI PATIT O DATA CHESTIA ASTA SI MI S-A ZIS CA E DE LA APA DIN MOTORINA SI CA SE REZOLVA CU UN ADITIV....ATUNCI A MERS DAR ACUM NU....POATE FI CEVA GRAV????? E NEVOIE SA MA DUC LA UN SERVICE SAU SE POATE REZ MAI SIMPLU??? MOTORUL PARE SA MEARGA BINE... NU SIMT CA SI-AR FI PIERDUT DIN PUTERE SAU ALTE CHESTII.....MULTUMESC E din pompa de injectie...asa am patit si eu.Bujiile nu sunt defecte.La prima cheie imi ramane martorul aprins in bord...trebuie sa o opresc si sa pornesc iar.e simplu.nu patesti nimic rau...in afara de faptul ca n mai trage motorul knd e martorul aprins |
--------------------
RENAULT
KANGOO
2003 1.9 D
|
|
cv02gen |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 1 February 14 From: Sibiu ![]() |
Salut! Am si eu un necaz..tot așa e aprins martoru bujii...am curătat egr cu tot cu admisie, am schimbat filtru de motorină....si tot nu rezolv nimic...nu se accelereaza nici moartă....si are toane când vrea cand nu....e vorba de 1.9 dti
![]() 21 Dec 2014, 00:59: Salut! Am si eu un necaz..tot așa e aprins martoru bujii...am curătat egr cu tot cu admisie, am schimbat filtru de motorină....si tot nu rezolv nimic...nu se accelereaza nici moartă....si are toane când vrea cand nu....e vorba de 1.9 dti ![]() This post has been edited by cv02gen: 21 Dec 2014, 00:59 |
--------------------
renault
megane I 1.9 dti
2002
- cv02gen
|
|
Daniel194 |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 29 May 15 ![]() |
Buna ziua scuze pentru nou topic am o problema mai grava.am un clio 1,5 dci nu am probleme cu pornirea doar cand merg subturat si accelerez in forta sau la jumate de acceleratie se aprind martorul stop."litele"si langa asazisele lite un martor rosu cu 2 robineti si stop in mijloc masina nu are nici un simptom trage chiar daca sunt martorii aprinsi rog ajutorrrrr.multumesc anticipat.
|
--------------------
renault
hatchback
2003 clio 2
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 02:54 |