Logan III ECO-G 100 Comfort - Bleu Iron, 1.0L 3c TCe 90/100 H4Dt / HR10DET
![]() ![]() |
Logan III ECO-G 100 Comfort - Bleu Iron, 1.0L 3c TCe 90/100 H4Dt / HR10DET
DFA |
![]()
Post
#31
|
||
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.556 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
|
||
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|||
IRONICK |
![]()
Post
#32
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(AmunDei @ 20 Apr 2021, 18:27) Deci tine "pe viata" pana cand explodeaza, iar asta poate fi cateva zeci de mii de km sau cateva sute de mii de km. Nu as conduce un CVT conventional pe o masina iesita din garantie. QUOTE(Andy_ACS @ 20 Apr 2021, 20:21) - nu as lua CVT-ul, tipul asta de cutie mi se pare neplacuta la condus, performantele nu sunt grozave, pretul de achizitie e mai mare, posibilele defectiuni sunt mult mai greu de rezolvat. Sa nu generalizam, CVT in cazul de fata, Renault/Nissan/Dacia.Ca sunt alti producatori unde CVT-ul tine pe viata. Referitor la performante si comportament, eu sunt fan. Nu fan infocat, dar sunt fan. Asta dupa cativa ani de CVT, ca si eu eram sceptic la inceput. Cine a condus CVT-ul de la Toyota si ii place confortul si fiabilitatea, nu se va mai intoarce la o cutie automata normala. This post has been edited by IRONICK: 21 Apr 2021, 08:59 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
DFA |
![]()
Post
#33
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.556 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Stare curentă:
Comandă = 19-04-2021 Primit VIN = 11-05-2021 Acte de făcut pentru Rabla = începând cu 01-06-2021 Data maximă de modificare a comenzii = 10-06-2021 Estimare Fabricație = 09-07-2021 Estimare Livrare la client = 15-20 Iulie 2021 Deci în total cam 3 luni. Dacă până la data maximă de modificare a comenzii (adică 10-06-2021) nu apare opțiunea de SCAUNE FAȚĂ ÎNCĂLZITE amân comanda și implicit pierd locul din lotul de fabricație și VIN-ul... |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#34
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 21 Apr 2021, 09:44) Cine a condus CVT-ul de la Toyota si ii place confortul si fiabilitatea, nu se va mai intoarce la o cutie automata normala. Corect, daca nu iti place de nici un fel sa conduci, CVT e cea mai buna optiune. Bine, exceptie poate aia de koleos cand simuleaza trepte. Dar numai cu poate. This post has been edited by einstein1984: 12 May 2021, 08:48 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Total de acord cu einstein. In oras sunt sigur ca pot consuma mai putin cu CVT, la drum intins insa, depasirile sunt neplacute rau. Intarzierea reala de la pedala la podea pana la repriza efectiva este dr cca 2 secunde, plus mereu motorul in 5500 rpm....
Daca as avea mult de umblat pe drumuri proaste si teren accidentat, nimic nu bate un CVT la finetea demarajului pe noroi, in rampă, nu ai nici un ambreiaj care se poate pârli, mereu tine turatia in limite sanatoase pt motor daca pui cutia in L, etc, samd. La drive test am avut varianta CVT, chiar si cu 142 Nm, in teren nu o bate manuala veci. |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#36
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 12 May 2021, 08:32) Corect, daca nu iti place de nici un fel sa conduci, CVT e cea mai buna optiune. Bine, exceptie poate aia de koleos cand simuleaza trepte. Dar numai cu poate. CVT de la Renault/Nissan este o mizerie. Compari o mizerie cu ceva fiabil care functioneaza corect. Nu te opreste nimeni sa apesi pe butonul de S (da, CVT-ul are S) si sa o conduci altfel. Sa nu uitam ca CVT-ul a fost interzis in F1. Daca nu s-ar auzi motorul, multi dintre cei care sunt gica-contra, nici nu si-ar da seama. Asa cum nu fac nici diferenta intre un H si o independenta. Sa compari un dublu ambreiaj cu CVT, iar este o mizerie. Sa spui ca nu trage, ca nu simti treptele, la fel. Este fix categoria aia de soferi adevarati care ziceau ca nu vor cutie automata, ca nu simt ei cand schimba treptele. Cumva trebuie sa fim gica-contra si cu masinile electrice din cauza asta? This post has been edited by IRONICK: 12 May 2021, 15:54 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
ursul_bipolar |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.667 Joined: 23 July 08 ![]() |
Ironick are dreptate, intarziere la eCVT nu am sesizat sa existe.
This post has been edited by ursul_bipolar: 12 May 2021, 14:10 |
--------------------
Toyota
RAV4
HSD Elegance 2018 Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Condus CVT-ul de la Toyota, tot nu are reprize ok, desi este mult mai bună decât una neasistata de motorul electric. Totuși era imperecheata cu un motor de 2 litri (parca), nu cu o mârțoagă......
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
MuciX |
![]()
Post
#39
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Testat si eu anul trecut o Corolla cu eCVT si motorul de 180 de cai.
Mie sincer imi place ideea de CVT, e modul ideal de a exploata un ICE, dar chiar si implementarea asta mi s-a parut lenta, chiar dura ceva pana se gandea ca trebuie sa inceapa sa traga. In plus, la orice apasare de acceleratie sarea acul in 5k, ceea ce penaliza la confort. Nu mai zic nimic de interiorul tipic Toyota cu butoane si display din anii 90. Ce-i drept n-am avut decat vreo 90 de minute sa o pedalez atat pe autostrada cat si prin oras, dar nu m-a convins. Pacat, design-ul exterior imi place super mult. This post has been edited by MuciX: 12 May 2021, 18:10 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
stolniceanulucian |
![]()
Post
#40
|
Membru autentic Group: Members Posts: 386 Joined: 31 March 11 ![]() |
CVT ul de la Toyotele hibride nu are nici o treaba cu CVT ul mecanic de la Dacia, de fapt nu are nici o treaba cu vreun CVT mecanic.
La Prius sau Corolla hibrid nu exista nici un lant, curea sau fulie asemanatoare CVT urilor mecanice care sa se poata deteriora. Toyota foloseste denumirea de eCVT pentru a putea descrie stilul de functionare al transmisiei lor care consta de fapt intr-un angrenaj electromecanic - un fel de reductor planetar in care axul central este actionat de motorul termic iar satelitii si coroana sunt actionate de motoare-generatoare electrice eCVT de la Toyota este practic fara moarte CVT mecanic de la Dacia sau de la alte marci poate sa aiba defecte destul de rapid. Este cunoscut cazul CVT ului de la Audi (multitronic) care crapa la multe masini inainte de 100 000 de KM. Singura consolare este ca CVT nu poate fi mai prost decat transmisia robotizata de la Logan 2 ![]() This post has been edited by stolniceanulucian: 12 May 2021, 18:26 |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 GPL Landi Renzo
2008 Preferance
- BT-03-YPY berlina 1.4 mpi GPL Landi Renzo
caravan 1.4 twinport GPL Tomaseto QBox orlando 1.8 twinport |
|
ursul_bipolar |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.667 Joined: 23 July 08 ![]() |
Mecanismul de functionare al eCVT este explicat pe intelesul tututor aici. Este intr-adevar o transmisie f fiabila.
@Mucix, cu siguranta sunt alte marci care iti ofera butoane si displaiuri pe placul tau. This post has been edited by ursul_bipolar: 12 May 2021, 18:53 |
--------------------
Toyota
RAV4
HSD Elegance 2018 Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
am condus si eu RAV 4 amicului meu, similar cu al Ursului ... mie personal nu imi olace cutia aia deloc ... dar este chestie de gusturi ...
This post has been edited by cj98czh: 12 May 2021, 18:52 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
MuciX |
![]()
Post
#43
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
cu siguranta sunt alte marci care iti ofera cutie de viteze pe placul tau.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#44
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Daca tot a deviat discutia, am condus mai mult timp o masina electrica in weekend, nu mai e cazul sa ne stresam prea tare de cutii de viteza 😄
|
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#45
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(dr_mKe @ 12 May 2021, 17:52) Condus CVT-ul de la Toyota, tot nu are reprize ok, desi este mult mai bună decât una neasistata de motorul electric. Totuși era imperecheata cu un motor de 2 litri (parca), nu cu o mârțoagă...... Ca orice Toyota care se respecta, este facuta pentru confort si economie de combustibil. Nu pentru viteza maxima sau reprize care sa te bage in scaun. Si da, ca ai spus mai in urma. In off-road e de bine.QUOTE(stolniceanulucian @ 12 May 2021, 18:24) CVT mecanic de la Dacia sau de la alte marci poate sa aiba defecte destul de rapid. Comparam mere cu pere/Toyota.Este cunoscut cazul CVT ului de la Audi (multitronic) care crapa la multe masini inainte de 100 000 de KM. Fulia defazoare de la Toyota diferita de aia de la Renault. Un mare esec la Renault. Alt exemplu de implementare corecta. QUOTE(cj98czh @ 12 May 2021, 18:52) am condus si eu RAV 4 amicului meu, similar cu al Ursului ... mie personal nu imi olace cutia aia deloc ... dar este chestie de gusturi ... Pentru dublu ambreiaj, apasati 1.-- Sa ceri de la o masina de 10-11sec sa te bage in scaun ... This post has been edited by IRONICK: 13 May 2021, 08:24 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#46
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
cea mai buna cutie de viteze e aia care nu schimba rapoartele.
This post has been edited by einstein1984: 13 May 2021, 08:19 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
luci_cta |
![]()
Post
#47
|
. Group: Members Posts: 44 Joined: 15 September 05 From: Constanta ![]() |
Eu am o Honda CRV hibrid. Asta nu schimba deloc rapoartele. E o masina electrica cu incarcare la purtator. Si cateodata se poate cupla direct motorul la trenul de rulare. Cum face asta? Numai ea stie.
This post has been edited by luci_cta: 13 May 2021, 08:52 |
--------------------
Dacia/Honda
Sandero/CR-V Hibrid
2016/2020
- CT-18-xxx/CT-21-XXX
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#48
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
DFA |
![]()
Post
#49
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.556 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
A apărut și în configuratorul Dacia România opțiunea de scaune față încălzite împreună cu climatronicul monozonă = 300 Euro amândouă
Am cerut modificarea comenzii: - scos Jante Flexwheel 16" Saria (200 EUR) + adăugat Jante aliaj 16" Amaris (250 EUR) + adăugat Pachet scaune incalzite (implică Climatronic monozonă / AC automat / + 100 Euro) |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
IRONICK |
![]()
Post
#50
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#51
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
QUOTE(MuciX @ 12 May 2021, 17:05) Testat si eu anul trecut o Corolla cu eCVT si motorul de 180 de cai. Mie sincer imi place ideea de CVT, e modul ideal de a exploata un ICE, dar chiar si implementarea asta mi s-a parut lenta, chiar dura ceva pana se gandea ca trebuie sa inceapa sa traga. Am primit si eu o Corolla hybrid noua (3k km) cind am avut masina in service (revizia normala) si sincer mi s-a parut extraordinar de lenta (comparativ cu masina mea) QUOTE(MuciX @ 12 May 2021, 17:05) Nu mai zic nimic de interiorul tipic Toyota cu butoane si display din anii 90. Ce-i drept n-am avut decat vreo 90 de minute sa o pedalez atat pe autostrada cat si prin oras, dar nu m-a convins. Perfect de acord. Eu am avut-o pentru vreo saptamina aproape (cind masina actuala era pregatita pentru vinzare) si abia am asteptat sa trec din nou pe Lexus QUOTE(DFA @ 14 May 2021, 07:54) A apărut și în configuratorul Dacia România opțiunea de scaune față încălzite împreună cu climatronicul monozonă = 300 Euro amândouă Era si cazul sa apara, sa intre si Dacia in rindul masinilor moderne. Nu inteleg de ce le-a luat atitia ani. |
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
sapte62 |
![]()
Post
#52
|
![]() rezervist Group: Members Posts: 65 Joined: 9 August 07 From: Bucuresti ![]() |
[quote=DFA,14 May 2021, 08:54]
A apărut și în configuratorul Dacia România opțiunea de scaune față încălzite împreună cu climatronicul monozonă = 300 Euro amândouă Avea Loganul de ceva ani scaune incalzite, dar pe versiunile de Rusia. Parca o perioada au avut si ale noastre cablajul tras. Puteau vinde lejer optiunea si in Romania, cred eu. |
--------------------
BMW 218i, 2019 -
Sandero 1.0 ECO-G, 2021
.
|
|
marksman |
![]()
Post
#53
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.676 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
Aveau cablajul tras încă din 2004, până în siguranță. Parcă ulterior erau unele care aveau cablaj tras până sub scaun.
|
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
DFA |
![]()
Post
#54
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.556 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(sapte62 @ 18 May 2021, 23:16) Rusia, Finlanda, statele Baltice, etc. - echipări așa zise "GRAND FROID". QUOTE(sapte62 @ 18 May 2021, 23:16) Parca o perioada au avut si ale noastre cablajul tras. Puteau vinde lejer optiunea si in Romania, cred eu. QUOTE(marksman @ 19 May 2021, 07:16) Aveau cablajul tras încă din 2004, până în siguranță. Parcă ulterior erau unele care aveau cablaj tras până sub scaun. Adevărat. Nu i-a interesat și au lăsat practic bani pe masă. De când cu electrificarea, brusc scaunele încălzite au devenit foarte populare peste tot. This post has been edited by DFA: 19 May 2021, 07:42 |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#55
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Dusterul a avut scaune incalzite si pe romania. Dar diversitatea de scaune costa si ea.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
rue |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.706 Joined: 18 September 05 From: Internet ![]() |
Si sandero stepway a avut optional scaune incalzite. O colega are cam de 2-3 ani masina si a fost "must" la ea.
|
--------------------
Dacia
Logan
2021, 1.0 TCE eco-G, Comfort
- RUE
|
|
DFA |
![]()
Post
#57
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.556 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
|
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
cj98czh |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
daca au fost/sunt ca cele de pe Clio 4 sunt degeqba .. nu au trepte de reglare si ori te frige ori deloc ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#59
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
La hyundai am 2 trepte, dar le opresc dupa ce se face cald in masina. Treapta 2 nu prea o folosesc.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
psychoo |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.682 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
La ford am 5. Primele 2 le poti lasa in permanenta pornite ca nu se face vreodata prea cald ca sa simti ca deranjeaza. Eventual vara cand bate clima si nu pricepi de ce scaunul ramane cald
![]() De la 3 la 5 se mentine scaunul mai cald, dar are termostat si decupleaza totdeauna la reglajul setat. In general iarna folosesc 2, cand e foarte frig mai pun pe 3 5 am pus doar o data sa vad cat de tare frige ![]() |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 02:12 |