Levierul "sare" dintr-o treapta de viteza, cauze, remedii
![]() ![]() ![]() |
Levierul "sare" dintr-o treapta de viteza, cauze, remedii
Valix |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 340 Joined: 5 January 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
-------------------- Skoda Octavia 2
1.6 MPI 102 CP Elegance, full options Neagra, interior bej |
|||
octavianf |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 278 Joined: 15 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Da
Cred ca e ceva specific Symbol. Asta am observat-o si eu de la inceput...acum aproape 3 ani |
-------------------- Clio Symbol 1.4 16V 2002 Dynamique
Culoare: Rosu Optionale: ABS + Airbag pasager |
|
VladSoare |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stīnga ![]() |
Nu prea inteleg la ce te referi. Adica atunci cind o scoti dintr-a-ntiia iese mai usor decit de obicei? Sau intra intr-a doua mai greu decit de obicei?
|
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
octavianf |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 278 Joined: 15 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Este ca un recul in schimbatorul de viteze...
|
-------------------- Clio Symbol 1.4 16V 2002 Dynamique
Culoare: Rosu Optionale: ABS + Airbag pasager |
|
Radu718 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 675 Joined: 22 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Vali:
1)daca te referi la faptul ca iti sare efectiv din viteza, atunci ai grija sa nu stai cu mana pe schimbator. Involuntar, greutatea mainii poate sa o scoata din viteza. Am patit-o de cateva ori. 2)daca te referi la faptul ca ti se pare ca "pleaca" schimbatorul inapoi-cand dai forja sau inainte-in decelerare (si chiar se simte la mana puternic) asa fac toate Clio-urile. Intentionat sunt asa, datorita tampoanelor de la motor si cutie, cica, sa preia nu stiu ce socurile c.rului...Personal,mi se pare dezgustator, zici ca iti pleaca blocul motor, tarsaind dupa el si cutia de viteze. Pana la Clio nu am mai intalnit asa ceva (evident ca si la alte masini simti acea plecare a schimbatorului, dar nu in halul asta). |
-------------------- Clio Symbol Expression 1.4 8V
Gri Boreal |
|
SorinV |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
mie mi-a sarit din treapta a 2 a in momentul cand am atins levierul sa bag a 3a ! de la forja cica face asa
|
--------------------
a
a
a
|
|
cata |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 26 November 03 ![]() |
Si eu am observat chestia cu reculul la schimbarea din 1 in 2. Uneori zgomotul este chiar neplacut, dar nu mai face asa si intre alte trepte.
|
-------------------- ex-dsn 2001
|
|
octavianf |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 278 Joined: 15 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Mie mi s-a intamplat sa-mi sara din viteza o data cand am mers pe un drum de tara (cu pietre).
In rest, cum am mai zis, am sesizat si eu reculul la accelerari puternice. |
-------------------- Clio Symbol 1.4 16V 2002 Dynamique
Culoare: Rosu Optionale: ABS + Airbag pasager |
|
Valix |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 340 Joined: 5 January 04 From: Bucuresti ![]() |
exact cum a zis si cata, doar din 1 in 2 se manifesta. in alte viteze nu, indiferent de forja.
|
-------------------- Skoda Octavia 2
1.6 MPI 102 CP Elegance, full options Neagra, interior bej |
|
VladSoare |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stīnga ![]() |
Nu cred ca e de la forja. Mie nu mi-a facut niciodata asa, iar daca ai vedea cum o duc cu a doua pina la 6000 in depasiri mai rapide...
Am constatat insa altceva. Cind o forjez intr-a doua, uneori nu-mi intra intr-a treia pe urma, ciriie ca si cind n-ar lucra sincronizatorul, si tot timpul pe care l-am cistigat forjind-o se pierde cind incerc sa schimb. Dar asta se intimpla foarte rar si cred ca e din cauza ca sint obisnuit sa schimb foarte repede, iar cind sint in plina forja probabil ca fara sa-mi dau seama schimb si mai repede ca de obicei, iar sincroanele au si ele nevoie de un timp ca sa lucreze. |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
bogdan_slz |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 141 Joined: 18 June 04 ![]() |
Continui acest topic pentru ca mi s-a intamplat si mie ceva asemanator! In 7000 de km mi s-a intamplat de 3 ori si de fiecare data la forja...Cand schimb din a I a in a II a, caraie si nu intra! Prima oara m-am speriat, doar la dacie mai auzisem zgomotul ala, dar apasand inca o data ambreiajul lucrurile au decurs normal...Nu prea imi dau seama ce se intampla! Ori ridic eu piciorul de pe ambreiaj prea repede, pana sa intre in a II a, ori sare ea...Cred totusi ca e prima varianta pentru ca de fiecare data ma grabeam ! Vreau sa stiu daca se poate strica ceva din cauza asta? Cand se aude caraitul acela ce se intampla de fapt?
|
--------------------
Renault
Clio III
1.6 16v
|
|
Toto - BOD |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 556 Joined: 18 January 05 From: Craiova ![]() |
calca ambreiaju cum trebuie ca d-aia caraie! si normal ca se strica... pot sa se sparga dintii din cutie! cine stie cati dinti lipsa oi avea tu in cutia de viteze
![]() ![]() Oameni buni! eu nu am observat nimic anormal la cutia mea de viteze decat ca e cam scurta ![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by cmandrei: 6 Mar 2006, 13:23 |
--------------------
Renault
Clio
2003
- BOD
|
|
bogdan_slz |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 141 Joined: 18 June 04 ![]() |
Din cate am auzit dintii aia sunt foarte rezistenti! Daca insa s-au rupt ii duc la Zana Maseluta sa-mi dea altii pe garantia Reno...Oricum, masina intra usor in viteze si nu se simte nimic dupa aceste caraituri...
This post has been edited by bogdan_clio: 24 Jul 2005, 19:51 |
--------------------
Renault
Clio III
1.6 16v
|
|
premiumfaraplumb |
![]()
Post
#14
|
Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 24 November 04 ![]() |
am intrebat eu alaltaieri la revizie pt ca daca plec cu scartz in a1a imi trepideaza rau rau rau schimbatoru in oala acolo
Este vorba de o bucsa vizibila sub masina fix sub batul de la schimbator. Acea bucsa poate fi schimbata la service doar cu un mecanic constatator si doar daca este rupta. In rest, asa e ea... moale. Si din cauza ca e moale vibreaza si cutie si tot. Mi-a zis sa dau in ea ca nu are ce sa se strice din cauza ca atenueaza foarte mult socurile bucsa aia. Cand se strica... pac, alta. Dar nu prea se strica... si chiar daca se rupe... se mai poate schimba lejer viteza de aia sa va mai uitati din 30 in 30 mii. |
--------------------
DACIA
1988 DACIA DELTA
- B-20-EEG
|
|
Toto - BOD |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 556 Joined: 18 January 05 From: Craiova ![]() |
si cum, ti-a zis mecanicul de acolo sa-i dai in gura la masina fara sa-ti fie mila?
|
--------------------
Renault
Clio
2003
- BOD
|
|
Radu718 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 675 Joined: 22 December 03 From: Bucuresti ![]() |
O chestie f. interesanta...Vorbesti cumva de bieleta anticuplu sau de altceva? mie mi se misca maneta de viteze extraordinar de tare (in gropi, denivelari, etc.). As vrea mai multe detalii...Denumnirea "oficiala" , daca se schimba greu, etc. Multumesc.
|
-------------------- Clio Symbol Expression 1.4 8V
Gri Boreal |
|
premiumfaraplumb |
![]()
Post
#17
|
Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 24 November 04 ![]() |
Mi-a zis "poti sa dai in ea e noua nu-ti cade, ce, o pastrezi pt copiii tai? o dai pana in 50 si-ti iei si tu una din asta ca e mai adevarata" si arata spre un meg sed 2
I-am zis ca da asa intentionez imediat ce implementeaza Buy Backu. A zis ca da, ca deja e up si o sa ii dea drumul dar nu se stie cand. Si masina va fi evaluata si va reprezenta avansul pt celalta masina. O sa postez o poza azi maine cu bucsa asta fermecata. |
--------------------
DACIA
1988 DACIA DELTA
- B-20-EEG
|
|
premiumfaraplumb |
![]()
Post
#18
|
Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 24 November 04 ![]() |
Ok. Asta este bucsa cea moale care face schimbatoru si cutia sa se zbata cand plecam cu scartz si se rupe aderenta.
N-ai ce-i face asta e. 1. Attached thumbnail(s) DSC07932.jpg ( Size: 83.49k ) Number of downloads: 223 |
--------------------
DACIA
1988 DACIA DELTA
- B-20-EEG
|
|
premiumfaraplumb |
![]()
Post
#19
|
Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 24 November 04 ![]() |
|
--------------------
DACIA
1988 DACIA DELTA
- B-20-EEG
|
|
premiumfaraplumb |
![]()
Post
#20
|
Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 24 November 04 ![]() |
|
--------------------
DACIA
1988 DACIA DELTA
- B-20-EEG
|
|
premiumfaraplumb |
![]()
Post
#21
|
Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 24 November 04 ![]() |
|
--------------------
DACIA
1988 DACIA DELTA
- B-20-EEG
|
|
Radu718 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 675 Joined: 22 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Multumim mult pentru poze...ESTE, CUM SPUNEAM, BIELETA ANTICUPLU...
Acolo, nu este chiar o bucsa, ma rog, un fel de bucsa...are inauntru un cauciuc, care ii da voie sa oscilez nepermis de mult..eu am schimbat-o, fara nici un rezultat..o sa va fac poze cu ea desfacuta, ca sa intelegi despre ce e vorba...Mecanicul mi-a spus ca, daca vreau sa nu mai "joace" maneta de viteze, sa umplu acel cauciuc cu silicon sau cu plastic. Este drept ca dupa aia, nu se stie in ce "refuleaza" trepidatiile. |
-------------------- Clio Symbol Expression 1.4 8V
Gri Boreal |
|
premiumfaraplumb |
![]()
Post
#23
|
Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 24 November 04 ![]() |
Cu placere
![]() Daca reusesti sa mobilizezi bieleta aia poate trepidatiile or sa se mute in celalat capat, si cine stie ce deregleaza acolo. Eu nu umblu la ea, for now. |
--------------------
DACIA
1988 DACIA DELTA
- B-20-EEG
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#24
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Aha ... acum am vazut si eu unde si ce e piesa aceea ciudata si rasucita ... mi-au schimbat-o la ultima revizie ... 35.000 ... vreo 550.000 ROL + manopera ... rapid fara probleme ... nu simteam nimic aiurea inainte ce sa o schimbe ... nu am simtit nimic mai bine dupa ce au inlocuit piesa ... dar ei au spus ca e slabita ...
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
razgatzan |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 2 July 09 ![]() |
Salutare la toata lumea poate ma ajuta si pe mine cineva,am si eu o problema cu franele la Clio si as vrea sa stiu daca este ceva normal sau chiar exista o problema;este vorba despre un Clio2 cu ABS(decuplat) si in momentul in care se franeaza mai violent pana la blocarea rotilor timp de 0.5-1s sare din viteza,si as vrea sa stiu daca este ceva normal sau exista o problema mecanica Multumesc
|
--------------------
Renault
Clio
2004
- AB 12 RUN
|
|
hellcat |
![]()
Post
#26
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Da, e o problema mecanica...sistemul de franare n-are nimic, nu-i de aici cauza.
Eu as verifica atent cele 2 tampoane ce sustin motorul (superior si cel de cutie) + bieleta anticuplu. Daca unul din aceste tampoane e rupt, motorul poate fi inclinat si se creeaza tensiune in timonerie. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
andr3i84 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.086 Joined: 22 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Salutare!
Si eu am aceste probleme cu schimbatorul de viteze: la accelerari, decelerari si frana de motor. Anul trecut am schimbat bieleta anticuplu/antibasculare si parca s-a simtit o oarecare amelioarare, dar doar pentru cateva mii de Km ![]() Dar pe langa aceste simptome, de mai sus, cu care ma obisnuisem ![]() ![]() Stie cineva care ar putea fi cauza ?! Multumesc. |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2003 1.4 16V expression
|
|
cip31 |
![]()
Post
#28
|
Membru Group: Members Posts: 229 Joined: 22 August 09 ![]() |
Timoneria schimbatorului de viteze este uzata.
|
--------------------
Renault
clio symbol
2007 1.5 dci 85 CP 50.000 km Membru fara probleme, deocamdata!
|
|
karaoche |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 2 July 09 From: Braila ![]() |
si eu am acel joc, si m-ar interesa care ar fi timoneria schimbatorului.
![]() eventual niste poze. ![]() multumesc anticipat |
--------------------
renault
clio symbol 1
2000 1.4 8v
- BR-23-NES 29-01-2009 _ 83950 km
28-03-2011 _ 110001 km 14-11-2012 _ 132000 km 24-11-2013 _ 150582 km 07-11-2014 _ 172850 km 10-05-2016 _ 207400 km |
|
andr3i84 |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.086 Joined: 22 March 09 From: Bucuresti ![]() |
poze poti sa gasesti pe net ( nu neaparat de clio ) ca sa vezi despre ce e vorba. dar cred ca e "treaba" de service
![]() ![]() totusi daca cineva a intampinat aceeasi problema si a si rezolvato asteptam raspunsuri, preturi , locatii, etc.... ![]() This post has been edited by andr3i84: 22 Apr 2010, 18:48 |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2003 1.4 16V expression
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 01:59 |