Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Leduri bord schimbate, problema e cu acele si turometrul de la benzina

BogDan1981
post 26 Sep 2012, 17:39
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 31 May 10




Salut acum cateva zile am schimbat ledurile din bord, cele portocali cu unele albe. Toate bune si frumoase insa problema a intervenit in momentul cand a trebuit sa scoatem(eu si"meseriasul") acele. Ne-am uitat am incercat sa tragem usor nu ieseau iar eu am facut prostia sa desfac acea caseta alba din spatele acului de la benzina. Ma rog am scos ledurile am "reparat" caseta alba unde se afla doua bobine si 3 rotite ce invart acul. Problema vine acum la punerea acelor nu mai stau la fel. Stau mult mai jos fata de cum stateau,am tot incercat cu capacul transparent scos sa le reglez cu mana si degeaba. Cel de turatie cand iau contactul ramane undeva la 500rpm,cel de benzina cu 1cm sub linia rosie cu "R" sar cel de temperatura e ok, iar cel de acceleratie sta undeva sub prima liniuta. Trebuiesc calibrate stie careva cum se face? ph34r.gif


--------------------
Renault Megane I Classic 1,6 16V - TR 23 HEY 2002/motor 1598, 79kw /Benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 26 Sep 2012, 20:26
Post #2


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Daca ai desfacut motorasele alea=le-ai defectat.
Nu cred ca mai poti sa le repari/reglezi doar schimbate......cu altele nedesfacute.

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hitune
post 30 Sep 2012, 17:39
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 16 December 11
From: calarasi




nu inteleg cum ai facut,eu am schimbat ledurile si mai mult am pus si leduri rosii la fiecare ac in parte separat,numai ca eu am scos geamul am facut o poza la ace si am scos acele cu o furculita dupa care le-am bagat exact unde erau,parerea mea este ca poti sa le scoti si sa le asezi in pozitia corecta,cu geamul scos baga cheia in contact dar nu porni motorul si fa operatiunea pe care am descris-o mai sus,bafta


--------------------
renault megane 1.9dti 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xjc0c0
post 1 Oct 2012, 15:54
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 830
Joined: 4 April 08
From: Brasov




Daca acele motorase nu s-au stricat, poti regla acele. Pentru a vedea unde trebuie sa fie, tine apasat butonul de cb si pune contactul. Acele se scot destul de usor.
&feature=related


--------------------
Ex: Megane I ---- ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovu12
post 2 Oct 2012, 18:57
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 133
Joined: 5 February 12




dupa parerea mea,nu va mai complicati cu schimbarea smd-urilor din bord...si sa argumentez treaba asta,am patit si eu la fel....adica am vrut sa schimb smd-urile.toate bune si frumoase...adica au iesit acele ok,am scos smd-urile portocalii,le-am pus pe turometru si pe vitezometru al bastru si acele le-am facut rosii...problema era urmatoarea:vara bordul imi mergea ok,dar iarna cand aveam dat drumul la caldura si in spatele ceasurilor se ajungea la o temperatura ridicata,mi se stingea acul de la turometru,iar dupa cateva minute mi se stingea si acul de la turometru si ceasul de turatie si imi ramaneau aprinse restul acelor si ceasul de viteaza si cel de apa si de combustibil...
mentionez ca smd-urile le-am pus exact cum trebuiau,desi cele pe care le luasem aveau polaritatea inversa si tesitura de pe ele era minusul am impresia...nu mai stiu exact si cele portocalii de pe masina erau invers cu polaritatea...si in fine,daca nu le puneam bine nu se mai aprindeau...cred ca sunt ghinionist sau asa fac smd-urile la caldura,desi nu vad de ce de indata ce alea portocalii nu se stingeau din cauza caldurii....
si datorita problemei cu stinsul smd-urilor si sa nu ma mai chinui sa le inlocuiesc din nou si sa desfac bordul bucati,mi-am pus plasma...am scos doar acele si plasma am pus-o peste bordul initial si e mult mai ok ca nu mai ai bataie de cap cu smd-urile....


--------------------
Megane 1 , Megane 3 GranTour ambele / 1.6 16v 79kw , 1.5 dci 81kw / 2000 / 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BogDan1981
post 3 Oct 2012, 20:11
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 31 May 10




Salut espacern am desfacut decat un singur "motoras" am pus in ghirimele pentru ca de fapt sunt bobine(eu unul asa am vazut) si cred ca am rezolvat problema dupa ce am alimentat. Acum cred ca este ok acel ac,parerea mea e ca sta acum exact unde trebuie. Oricum se pot cumpara separat acele motorase?

3 Oct 2012, 20:19:
Salut hitune am incercat la inceput sa scot acele dar nu au iesit si am desfacut motorasul alb din spatele acului(prost am fost ca am incercat asta) intr-un final am scos acul tot din fata si am reusit sa umblu sa schimb ledurile. Sunt multumit de cum arata ele acum alb+rosu. Altfel fara sa scot acele nu vad cum sa schimb ledurile.

3 Oct 2012, 20:24:
Salut xjc0c0 unde este acel buton "cb" si ce inseamna el? Calibrare imi vine acum in minte dar astept sa-mi spui mai exact. Am rezolvat pentru moment problema scotand acele si puse cum trebuie dar as vrea pentru orice eventualitate sa le calibrez. Si cum ai facut tu? Adica vreau mai multe detali te rog.

3 Oct 2012, 20:33:
Salut ovu12 deocamdata nu am problema asta si sper nici sa nu-mi apara pe timpul ierni. Sunt de acord tu tine dar o plasma costa mult mai mult decat cele 10 leduri smd pe care am dat in jur de 20 lei(de fapt 13 am cumparat)+manopera la cineva de 50 de lei. Iar la afisajul cu ceas si radio am pus tot leduri albe(altele unele cu cap conic) plus un plastic alb di displaiul se vede acum un albastru si scrisul alb. Am uitat sa mentionez ca la afisajul din bord acum scrisul este alb pe un fond albastru. sfatul meu este ca inainte sa se umble acolo sa CITITI cu atentie sa nu patiti ca mine. Bafta tuturor.

This post has been edited by BogDan1981: 3 Oct 2012, 20:33


--------------------
Renault Megane I Classic 1,6 16V - TR 23 HEY 2002/motor 1598, 79kw /Benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovu12
post 3 Oct 2012, 23:43
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 133
Joined: 5 February 12




treaba cu plasma m-a costat 180lei...montajul mi l-a facut un prieten....poti da mai multe detalii te rog despre displayul de pe mijloc?cel cu ceas?si io l-am facut albastru dar nu am mai putut sa fac fontul sa fie alta culoare si in partea unde era ceasul a ramas tot portocaliu....niste poze sau niste detalii te rog cum arata becurile alea si plasticul opac de unde l-ai luat si cum de se vede alb pe fundal albastru....la mine in ala din mijlok am bagat o banda de 3 smd-uri albastre....ca nu am gasit becuri....sau cel putin nu am stiu ce sa caut...puii mei....as fi recunoscator daca ai impartasii partea cu displayul din mijlok smile.gif


--------------------
Megane 1 , Megane 3 GranTour ambele / 1.6 16v 79kw , 1.5 dci 81kw / 2000 / 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan_g
post 4 Oct 2012, 19:38
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 213
Joined: 23 December 10
From: Iasi




QUOTE(BogDan1981 @ 3 Oct 2012, 21:11)
Salut xjc0c0 unde este acel buton "cb" si ce inseamna el? Calibrare imi vine acum in minte dar astept sa-mi spui mai exact. Am rezolvat pentru moment problema scotand acele si puse cum trebuie dar as vrea pentru orice eventualitate sa le calibrez. Si cum ai facut tu? Adica vreau mai multe detali te rog.

Cred ca se refera la butonul pt computerul de bord, cel de pe maneta stergatoarelor. Daca nu-l ai, foloseste butonul pt resetat jurnalierul.

This post has been edited by dan_g: 4 Oct 2012, 19:39


--------------------
Renault Megane 3 - - 2011 1.5 dCi 110
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hitune
post 5 Oct 2012, 13:48
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 16 December 11
From: calarasi




QUOTE(ovu12 @ 3 Oct 2012, 23:43)
treaba cu plasma m-a costat 180lei...montajul mi l-a facut un prieten....poti da mai multe detalii te rog despre displayul de pe mijloc?cel cu ceas?si io l-am facut albastru dar nu am mai putut sa fac fontul sa fie alta culoare si in partea unde era ceasul a ramas tot portocaliu....niste poze sau niste detalii te rog cum arata becurile alea si plasticul opac de unde l-ai luat si cum de se vede alb pe fundal albastru....la mine in ala din mijlok am bagat o banda de 3 smd-uri albastre....ca nu am gasit becuri....sau cel putin nu am stiu ce sa caut...puii mei....as fi recunoscator daca ai impartasii partea cu displayul din mijlok smile.gif
*


salut,hai sa explic pentru toata lumea cum se face acel display de la radio cu leduri albastre sau alta culoare si cel mai important lucru sa fie si de calitate,eu personal am pus acolo 8 leduri albastre de 5 mm pe o bucatica de cablaj de test cu gaurele asezate culcat 4 sus 4 jos si in locul foliei mate de culoare portocaliu am pus o bucatica de folie mata din plastic de culoarea albastra de la un dosar de acte,si lumina este de un albastru intens si uniforma,ca daca puneam ledurile in picioare se vedea rau concentratia lumini de la fiecare led,asa cum am facut eu,crede-ma este SPECTACOL!

5 Oct 2012, 14:00:
QUOTE(ovu12 @ 2 Oct 2012, 18:57)
dupa parerea mea,nu va mai complicati cu schimbarea smd-urilor din bord...si sa argumentez treaba asta,am patit si eu la fel....adica am vrut sa schimb smd-urile.toate bune si frumoase...adica au iesit acele ok,am scos smd-urile portocalii,le-am pus pe turometru si pe vitezometru al bastru si acele le-am facut rosii...problema era urmatoarea:vara bordul imi mergea ok,dar iarna cand aveam dat drumul la caldura si in spatele ceasurilor se ajungea la o temperatura ridicata,mi se stingea acul de la turometru,iar dupa cateva minute mi se stingea si acul de la turometru si ceasul de turatie si imi ramaneau aprinse restul acelor si ceasul de viteaza si cel de apa si de combustibil...
mentionez ca smd-urile le-am pus exact cum trebuiau,desi cele pe care le luasem aveau polaritatea inversa si tesitura de pe ele era minusul am impresia...nu mai stiu exact si cele portocalii de pe masina erau invers cu polaritatea...si in fine,daca nu le puneam bine nu se mai aprindeau...cred ca sunt ghinionist sau asa fac smd-urile la caldura,desi nu vad de ce de indata ce alea portocalii nu se stingeau din cauza caldurii....
si datorita problemei cu stinsul smd-urilor si sa nu ma mai chinui sa le inlocuiesc din nou si sa desfac bordul bucati,mi-am pus plasma...am scos doar acele si plasma am pus-o peste bordul initial si e mult mai ok ca nu mai ai bataie de cap cu smd-urile....
*


SALUT,eu asi spune ca nu ai avut ghinion ci daor ca ai pus leduri de proasta calitate pentru ca si eu le-am schimbat si nu am patit asa ceva,numai ca eu am pus leduri de calitate"Kingbrith"iar celmai important lucru este ca cele 4 leduri de la ace pe care le-am pus suplimentar fata de se afla acolo le-am alimentat din alta parte ca sa nu intre in "limitare de curent"plus ca in spatele ceasurilor nu stiu sa vin caldura de undeva,poate doar caldura din interiorul masini.

This post has been edited by hitune: 5 Oct 2012, 14:00


--------------------
renault megane 1.9dti 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovu12
post 10 Oct 2012, 16:50
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 133
Joined: 5 February 12




pai da...caldura din masina....sau cea din bord....ca pana la urma si displayul ala cu seasul se incalzeste iarna cand bagi caldura in masina....si crede-ma ca sunt o persoana friguroasa si chiar imi fac caldura in masina grav... smile.gif) o sa incerc si io treaba cu smd-urile de la ceas...io cand am incercat cu o folie mata de la dosar,culoarea de la ceas era verde....masa mare....ciudat dar in fine smile.gif) mc de sfat


--------------------
Megane 1 , Megane 3 GranTour ambele / 1.6 16v 79kw , 1.5 dci 81kw / 2000 / 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 04:31
Dacia