Laguna II, 1.6, Pareri - pro si contra
![]() ![]() ![]() |
Laguna II, 1.6, Pareri - pro si contra
TAF |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 29 November 06 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 1.5 dCi
2006
- TAF
|
|||
corvinarh |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 684 Joined: 24 November 06 ![]() |
este cam puturoasa.. dar depinde ce vrei sa faci cu ea... cea pe care am condus-o era din 2001... a ta de care este? noua? sh?
|
--------------------
mercedes
C 220 CDI
2008
|
|
r&d |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 591 Joined: 2 June 04 ![]() |
Putin submotorizata dupa gusturile mele. Varianta de 107cp. Asta noua de 116 cp, nu stiu. Pentru mine 1.8 este la limita inferioara a acceptabilului.
Partea buna este ca cel de 107 cp e un motor foarte folosit de pe Laguna 1 din 1998, Megane din 2000, Clio, Kangoo, Logan, Laguna2. Asa ca se stie cam totul despre el. La categoria motoarelor de 1.6 este peste medie, singura problema ar putea fi greutatea masinii. Depinde si cat umbli cu maisna incarcata, dar cu 3-4 oameni, bagaje, AC, pe drumuri in panta o sa trebuiasca sa te multumesti cu treptele inferioare. |
--------------------
Volvo
S40
2.0T4 200cp 2001 Renault Laguna 2 Privilege 1.8 16V 120cp 2001 (Verkauft/Sold)
|
|
lexxx |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 126 Joined: 23 November 05 ![]() |
Vorbesc evident de K4M Avantaje : 1.Motor fiabil. 2. Consum rezonabil; 3.Fiind folosit de multa vreme, se cunosc bubele; 4.Iertator in ture:chiar in trepta superioara de viteza, subturat fiind, nu comenteaza , ci urca frumos in ture; 5. Piese relativ ieftine fata de alte motoare(kit, filtre, etc); 6.Silentios pina la turatii medii; 7. Are si altele, dar nu-mi amintesc. ![]() Dezavantaje : 1.Desi s-au stors toti caii din el la cilindreea asta, Laguna 2 este prea grea pt. el. 2.Pentru putere cit de cit, trebuie sa o turezi (deh, 16 V .....) 3.De la 4000 de ture in sus , este cam zgomotos. Per ansamblu, consider ca este un motor reusit, poate chiar mai bun decit generatia asta. |
--------------------
Tot Renault va fi.
Laguna 3
2008
|
|
Claudiuw |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 5 March 06 ![]() |
Mie mi se pare un motor foarte bun, am Laguna 1 Ph2 1.6 16V din 2001. Merg foarte mult pe autostrada, unde nu o las sub 170-180 Km/H, e adevarat ca turatia sta in jur de 5000- 5200 rpm, dar se pare ca regimul asta ii place. Nu e zgomotos motorul.
|
--------------------
Renault
Laguna 1 Ph2
2001.....1.6 16v
|
|
TAF |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 29 November 06 ![]() |
Va multumesc foarte mult pentru raspunsuri.
Cateva precizari: e vorba despre o masina noua avand motorul de 115 CP. Principala temere este legata de posibilitatea ca respectivul motor sa nu fie "suficient" de puternic pentru Laguna. Astept in continuare comentariile voastre. |
--------------------
Renault
Megane 1.5 dCi
2006
- TAF
|
|
r&d |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 591 Joined: 2 June 04 ![]() |
Depinde ce astepti de la masina si ce ai condus inainte, cum ti s-a parut masina de dinainte(lenese sau motorizata ok)... cat de incarcata o sa fie de obicei, ce temperament ai.
Un sfat. Nu lua masina fara drive-test. Masina o cumperi noua? Cat de mare e diferenta pana la urmatoarea motorizare? Dar din cate stiu pe Laguna2 phase2 s-a radiat motorul de 1.8 16V, deci urmatoarea este 2.0 aspirat care vine cu taxe mai mari. Sau 1.9 dCi 100cp. |
--------------------
Volvo
S40
2.0T4 200cp 2001 Renault Laguna 2 Privilege 1.8 16V 120cp 2001 (Verkauft/Sold)
|
|
TAF |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 29 November 06 ![]() |
Acum am un megane sedan, 1.5 dCi, 80 CP.
Masina este luata anul acesta si are cam 15.000 de km. Nu conduc nici sportiv dar nici foarte temperat. Masina va fi utilizata preponderent in mediu urban, mai exact bucuresti, fara pasageri, bagaje, etc. Pareri? |
--------------------
Renault
Megane 1.5 dCi
2006
- TAF
|
|
r&d |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 591 Joined: 2 June 04 ![]() |
Atunci 1.6 e super ok, in conditiile astea.
Dar eu, pentru mediul urban, fara pasageri, fara bagaje as ramane la Megane diesel decat sa trec la Laguna 1.6. Avantajele fata de Megane le vezi la drum lung la confort si stabilitate, in rest, in conditiile date Megane 1.5dCi este mai potrivit. |
--------------------
Volvo
S40
2.0T4 200cp 2001 Renault Laguna 2 Privilege 1.8 16V 120cp 2001 (Verkauft/Sold)
|
|
andrei0481 |
![]()
Post
#10
|
![]() membru autentic Group: Members Posts: 88 Joined: 24 August 06 ![]() |
Eu am o Laguna 2 din 2001 cu motor de 1.6,sincer sa fiu imi pare rau!Trebuia sa o aleg pe cea de 1.8.Cand am luat-o m-am gandit la economie de combustibil dar se pare ca am gresit,masina e prea grea pt motorul asta si depune efort ca sa mearga normal de aici rezulta un consum maricel 9-10l/100 urban si e extrem de puturoasa.Am inteles ca cea de 1.8 are cam acelasi consum dar muuult mai sprintena.Cand dau drumu la AC motorul incepe sa tremure putin, ce sa mai lungesc vorba, e prea mic pt masina asta!Asa ca alege 1.8.Ahh si pe de alta parte motoarele de 1.6 nu sunt asa raspandite si eu am avut o problema cu a mea(cutia de viteze s-a stricat) si am cautat f mult la dezmembrari si cu greu am gasit,in schimb pt 1.8 erau destul de multe!Mai departe ramane sa tragi tu o concluzie !
|
--------------------
Opel
Astra H
1.7 CDTI 80 CP 2005 ex:Laguna 2, 2001 1.6 16v;Opel Astra F 1.6 16v,1992;Renault 9 TSE 1.4,1986;Oltcit Club 1.1,1988
|
|
TAF |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 29 November 06 ![]() |
Multumesc mult pentru raspunsuri.
Din pacate se pare ca intr-adevar motorul de 1.6, 115 cp, e cam "micut" pentru Laguna. Pacat, era o masina frumoasa. |
--------------------
Renault
Megane 1.5 dCi
2006
- TAF
|
|
byl11 |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 377 Joined: 25 February 05 ![]() |
Eu traiesc cu motorul asta de 107 cp de 3 ani...si nu ma pot plinge, am 78 de mii cu el si nici o interventie la el excluzind distributia pe care am schimbat-o acum 1 luna.
Asa cum au spus si altii depinde ce vrei sa faci cu masina, daca o vrei pt familie e ff buna (exista multe passat cu doar 100 de cp fabricate chiar in 2005)! |
--------------------
renault
Latitude
2011/150cp/diesel
- dj11byl
|
|
Ian |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 31 March 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu lua Laguna II cu motor de 1.6.O sa fii dezamagit.E mai slaba (cuplu motor) decit Renaultul Clio Diesel de 80CP
|
--------------------
Renault
Clio Bicorp
1,4 l;16V;98CP/2003
- B-87-YAN Renault Clio bicorp 1.4l 98CP;Ex Renault laguna II
|
|
St |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.466 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Ford/ BMW
Mondeo/ 650GS
2018/ 2004 Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
|
|
frizzeru22 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 7 November 07 ![]() |
Coduri piese renault laguna 1 Phase 2, 1999, tip B56, motor 1.6 16V tip K4M720
Elemente portante spate; brat spate stanga; articul elastica; obturator; Elemente neportante fata; etriere frana + placute frana; Elemente portante fata; tren fata; brat suspensie; pivot suspensie; Elemente neportante fata; bara antiruliu; bieleta antiruliu; Directie; caseta directie; Directie; bieleta directie(capat de bara); Directie; bieleta directie(capat de bara+prelungire); Directie; coloana directie; Elemente neportante spare; amortizor; Elemente portante spate; bara torsiune; Elemente neportante spate; saboti frana; Elemente neportante spate; frane cu tambur; cilindru frana; Elemente neportante spate; kit frane; Motor; filtru ulei; Filtru benzina; Climatizare; filtru aer cu polen; motor aer. Tot ce vedeti aici le gasiti pe http://www.anunturibacau.0fees.net/index.php?topic=52.0 in forma detaliata, poze, coduri, planse, etc.... Pentru mai multe planse cu piese la laguna sau la alte modele din gama renault sau coduri de piese ma gasiti tot pe acest site de mai sus. |
--------------------
renault
megane 3
2010
|
|
oves |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 969 Joined: 10 February 09 ![]() |
salutare tuturor as dorii sa stiu daca imi poate zice cineva cate kg are o laguna 2 cu motor de 1.6 ?
|
--------------------
renault
megane 3 ST
2009 1.9dci 130 cp
- BH xx xxx
|
|
cristyaflorin |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 18 November 07 From: Bistrita ![]() |
Laguna 2 motor 1.6 16v greutate proprie 1345 kg conform carti de identitate
|
--------------------
Renault laguna
1.6 16V
2001 EXPRESSION
- BN 04 ACF
|
|
oves |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 969 Joined: 10 February 09 ![]() |
laguna1 ph2 adica cum am eu are 1350 kg in cartea de identitate si plus ca laguna2 are cu vreo 5 caluti mai mult ar insemna ca trage un pic mai bine decat Laguna 1 nu?
pe aceeasi motorizare desigur... am intrebat asta pentru ca pe viitor ma gandesc sa imi iau o laguna 2 acelasi motor This post has been edited by oves: 10 Mar 2010, 18:07 |
--------------------
renault
megane 3 ST
2009 1.9dci 130 cp
- BH xx xxx
|
|
AdrianoBoy |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 632 Joined: 10 August 07 From: B u c u r e s t i ![]() |
am L2 1.6 16v si sunt foarte multumit de acest motor de aceasta masina...cred ca pana acum, am tras "lozul norocos" in momentul cand am luat-o din FR. SH 2001 cu 128.000KM...pentru greutatea masina motorul este acceptabil cel putin pentru mine este chiar foarte bun....acum fiecare cu gusturile lui...
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane 3
2009/1.5 dCi/107CP
|
|
horia1983 |
![]()
Post
#20
|
![]() Romb addict Group: Members Posts: 3.231 Joined: 4 January 07 From: Craiova ![]() |
QUOTE(oves @ 10 Mar 2010, 18:05) laguna1 ph2 adica cum am eu are 1350 kg in cartea de identitate si plus ca laguna2 are cu vreo 5 caluti mai mult ar insemna ca trage un pic mai bine decat Laguna 1 nu? pe aceeasi motorizare desigur... am intrebat asta pentru ca pe viitor ma gandesc sa imi iau o laguna 2 acelasi motor E o diferenta destul de mare la tras intre laguna1 si laguna2 la 1.6 16v. Clapeta aia motorizata strica totul. Daca o sa ai ocazia sa faci o tura cu una o sa fi dezamagit de prestatia motorului comparativ cu a ta... |
--------------------
Renault
Safrane V6 biturbo Hartge/Irmisher
visele umede s-au implinit
- BH 0286 BM R19 Chamade prima dragoste, Safrane iubirea implinita, Yamaha R1 nirvana
|
|
boriss007 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 7 September 08 From: Iasi ![]() |
Sunt la a-2-a Laguna 2 cu motorizare 1.6 16v si pot zice sa motorizarea asta e "decenta" pentru masa masinii.
Consumul este insa foarte bun pentru o benzina. 9 l/100 in oras e foarte bine pentru o masina de clasa ei. Cel mai fiabil si stabil motor de 1.6 benzina cred. Dar, performante sportive - zero. Dar n-as zice ca e chiar asa de subdimensionata. Ce sa mai zicem atunci de Golf 6 cu motorizarea de 1.4 - 80 Cp. Si comparatiile de genu Laguna 2 1.6 16v - Clio 1.5 Dci ... sunt total aiurea. In concluzie, un motor "pasnic" pentru un om linistit ![]() |
--------------------
Renault
Koleos 2
2019 2.0
|
|
fazer |
![]()
Post
#22
|
![]() Rider and Driver! Group: Members Posts: 429 Joined: 1 November 09 From: TIMISOARA ![]() |
QUOTE(boriss007 @ 12 Mar 2010, 11:14) Sunt la a-2-a Laguna 2 cu motorizare 1.6 16v si pot zice sa motorizarea asta e "decenta" pentru masa masinii. Consumul este insa foarte bun pentru o benzina. 9 l/100 in oras e foarte bine pentru o masina de clasa ei. Cel mai fiabil si stabil motor de 1.6 benzina cred. Dar, performante sportive - zero. Dar n-as zice ca e chiar asa de subdimensionata. Ce sa mai zicem atunci de Golf 6 cu motorizarea de 1.4 - 80 Cp. Si comparatiile de genu Laguna 2 1.6 16v - Clio 1.5 Dci ... sunt total aiurea. In concluzie, un motor "pasnic" pentru un om linistit ![]() AMIN! ![]() |
--------------------
Renault Megane
III 1.5 dci 110 cp Grandtour
2012, K9K 636, Bose, Honda VFR 800 Fi
- De ...TM.
|
|
cdadan |
![]()
Post
#23
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(boriss007 @ 12 Mar 2010, 11:14) Dar n-as zice ca e chiar asa de subdimensionata. Ce sa mai zicem atunci de Golf 6 cu motorizarea de 1.4 - 80 Cp. Unii proprietari de asa ceva spun ca e ok, isi fac treaba si nu au probleme. Altii spun ca e submotorilata crunt. Eu zic ca 1.6-le de Reno e un motor bun, pe Megane fuge chiar bine. Daca nu ai pretentii sportive sau un stil mai agresiv, e ok motorul. In oras, oricum, e arhi-suficient. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
tibirk |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 585 Joined: 20 September 06 ![]() |
peste 3500 rpm e un motor decent in orice situatie (oras, drum intins, depasire, viteze mari)
|
--------------------
-
-
- Renault Laguna II, 1.6, 16v, 2001, K4M710
|
|
oves |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 969 Joined: 10 February 09 ![]() |
Adevarul este ca inca nu am condus laguna 2 cu motor de 1.6 insa imi place motorizarea asta si desi inainte sa am reno nu am fost fan reno insa asta sa schimbat dramatic de la achizitionarea lagunei 1 si nu vreau sa parasesc rombul ...iar daca am sa pot cumpara o laguna 2 si tot 1.6 16v este si mai bine
|
--------------------
renault
megane 3 ST
2009 1.9dci 130 cp
- BH xx xxx
|
|
cata_lag2.2 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru Group: Members Posts: 530 Joined: 5 August 09 From: Timisoara ![]() |
Am condus Laguna 2 - 1,6 16V - a unui prieten; avusesem Clio 1,5 dci 65CP si Octavia 1,9 TDI 101CP. Pot sa spun, ca raport motor/greutate era sub cele doua. Asta m-a convins pe deplin sa n-o iau. Nu conduc sportiv, in general la drumurile exterioare am si copilul in masina, dar cand am nevoie de demaraj si putere vreau sa le am. La motorul despre care vorbim si pe masina asta nu poate fi vorba.
Daca ar fi doar pentru oras, mi-as lua altceva mai mic (depinde de oras), pentru oras si afara as opta pentru un motor mai puternic. |
--------------------
Renault
Laguna 2 Carminat, 1.9 dCI FAP, 110 CP,
2007
|
|
cdadan |
![]()
Post
#27
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Daca ai condus mult timp dieseluri, adaptarea la un benzinar (care nu este foarte puternic) poate sa dureze ceva timp. Nu pune cuplul jos atat de evident, de rapid si de constant. Insa dupa ce conduci benzinarul suficient timp, perceptia se poate modifica.
Laguna de 1.6 este net mai rapida decat Clio 1.5 dci 65cp. Iar daca luam cifrele brute, este mai rapida si decat Octavia de care zici, la 0-100 si viteza maxima. Clio Symbol 1.5 dCi 65 0-100 16.5 sec. Vmax 160 Octavia I 1.9 TDI PD 101 0-100 11.8 sec. Vmax 189 Laguna II 1.6 16v 0-100 11.5 sec. Vmax 195 This post has been edited by cdadan: 13 Mar 2010, 09:49 |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
oves |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 969 Joined: 10 February 09 ![]() |
Intradevar de la diesel la benzina este o diferenta de cuplu atata ...chiar daca cp are benzina mai multi din cauza cuplului la motorina ii ai mai repede.Ex;O vreme am condus doar benzina si am trecut la un turbo diesel si am simtit ce forta are pe la 1500- 2500 de turatii insa obijnuit ca la benzina am intrat in depasire la 2500 de turatii si dupa 3000 nimik practic nu a mai avut forta a trebuit sa schimb pe cand la benzina de la 3000 in sus incepe; si dureaza si dureaza si dureaza , amandoua cu avantaje si dezavantaje ...insa nu cred ca L2 sa fie dezavantajata de motorul 1.6 pentru ca la urma urmei caii putere vorbesc iar 110cp este suficient
|
--------------------
renault
megane 3 ST
2009 1.9dci 130 cp
- BH xx xxx
|
|
cata_lag2.2 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru Group: Members Posts: 530 Joined: 5 August 09 From: Timisoara ![]() |
De acord cu ce ati spus mai sus; nu vreau sa demonetizez avantajele unui motor otto. Ma refeream la un mers "normal"; cum zice si @oves la diesel ai caii mult mai repede, in plus nu ai acea lipsa de cuplu de la inceputul demarajului. Vorbim de motoare normal aspirate. La turbo lucrurile se schimba aproape radical, iar cuplul se simte de la 1700-1800 turatii.
Revenind la ideea principala, 1,6-le care se cere turat coroborat cu treptele 1-2 mai scurte, nu mi se pare combinatia cea mai buna. Mentinand comparatia pe care am facut-o, inclin spre diesel. De acord cu datele lui @cdadan, insa diferenta o face cuplul si plaja de turatii. |
--------------------
Renault
Laguna 2 Carminat, 1.9 dCI FAP, 110 CP,
2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 01:58 |