Jurnal de bord complet RENAULT TRAFIC, Iunie 2005, 1,9 Dci, 74 Kw
![]() ![]() |
Jurnal de bord complet RENAULT TRAFIC, Iunie 2005, 1,9 Dci, 74 Kw
CRY 79 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Trafic
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
- SB 10 KXF With under cover face.
|
|||
ionutblv |
![]()
Post
#2
|
![]() Cel' cu mirositoarele :) Group: Members Posts: 890 Joined: 31 July 09 From: I A S I ![]() |
Cred ca esti un norocos
![]() ![]() |
--------------------
seat leon
1m 1.4 55kw
2002
- IASI Daca nu sunt informatii private, va rog intrebati pe topic, nu PM. Multumesc anticipat!
|
|
iulian'71 |
![]()
Post
#3
|
![]() membru uneori batut in cap Group: Members Posts: 895 Joined: 18 April 10 ![]() |
Sa o stapanesti sanatos si fara probleme dupa reabilitare.
In urma cu peste un an am fost cu un prieten apropiat care dorea un microbus sau o duba mixta si am gasit un Trafic mixt lung, 1.9 dci, 100cp, CV 6tr. din 2006 la 6200euro. Dupa normala revizie de dupa cumparare care a constat in schimb distributie, ulei, filtre si remedierea micilor defecte normale la o masina SH cu 114.000km si nu prea ingrijita masina merge aproape perfect. El e foarte multumit de ea, are consumul undeva in jur de 7%. |
--------------------
Renault
Megane sedan/ Kadjar
Expr. 1.5dci85cp.2009/Business 2018 1.5dci 110cp
- GL-07-*** Mersul pe jos face piciorul...peste 45.
Grabeste-te incet. |
|
CRY 79 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
Acum masina are 5+1 locuri dar in spate sunt si prinderile pt. a treia bancheta. Nu am de gand sa o pun, imi ajung 6 locuri, restul locului il folosesc pt. bagaje, marfa, etc.
This post has been edited by CRY 79: 3 Oct 2013, 14:28 |
--------------------
Renault
Trafic
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
- SB 10 KXF With under cover face.
|
|
CRY 79 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
De maine incep treaba la dubita mea. Azi i-am luat 4 anvelope de iarna 205/65/16 C, Semperit, DOT 3810, am dat 700 lei pe ele. In carte scrie ca sunt recomandate 195/65/16 C, 205/65/16 C si 215/65/16 C. Am luat 205 pt ca asa am gasit la mana a doua. Sunt foarte bune, si la riduri si la anul de fabricatie. Si sunt si o idee mai inalte decat 195, da mai bine masina cu ele. Maine o programez la reprez. Renault Sibiu pt. problema cu debitmetrul de aer si comutatorul de caldura. Bineinteles si un test complet de calculator. Debitmetrul a fost schimbat nou acum o sapt. si tot greu pleaca de pe loc. Apoi distributie si ce mai trebuie. Mai am disponibili 1300 euro pt. ea si o fac boboc. This post has been edited by CRY 79: 3 Oct 2013, 14:30 |
--------------------
Renault
Trafic
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
- SB 10 KXF With under cover face.
|
|
CRY 79 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
Da, am mai mers 6 ani non stop pe dube pana la 6,5 tone. Este un fenomen frecvent la 1,9 dci, de la debitmetrul de aer. Este arhidiscutat fenomenul si la sectiunea Laguna. Se tureaza lent pana la 2500 ture, apoi pleaca ca din pusca.
|
--------------------
Renault
Trafic
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
- SB 10 KXF With under cover face.
|
|
CRY 79 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
-Am rezolvat cu butonul de avarie, era blocat, l-am deblocat si acum functioneaza.
-Am rezolvat si cu luminile de la comutatoarele de aer si AC, am schimbat becurile, erau arse. - Am facut programare pt. joi la reprez. Renault Sibiu pt. problema cu accelerarea si un test complet de calculator. Azi am dat comanda de urmatoarele piese: - amortizor spate - 230 lei; - bieleta de directie Delphi - 80 lei; - cap de bara Delphi 80 lei; - curea distributie Gates - 108 lei; - rola Ina - 230 lei; - pompa de apa Graf - 135 lei; - curea de accesorii Gates - 70 lei; - rola intinzatoare Ina - 200 lei; - filtru polen Purflux - 50 lei; - ulei Castrol Magnatec 5W40, 5 litri - 150 lei; - filtru ulei Mann - 30 lei; - antigel 3 litri - 60 lei; - ulei cutie de viteze Elf 75W80 3 litri - 82 lei; - husa volan - 25 lei; - filtru aer Mann - 45 lei. Total: 1575 lei. Deocamdata. Mai adaug anvelopele 650 lei si carlig remorcare 570 lei. Total provizoriu 2795 lei. Urmeaza manopera si serviceul Renault. 19 Nov 2012, 19:01: I-am montat filtrul de polen. Lipsea cu desavarsire. L-am montat sub capota. This post has been edited by CRY 79: 19 Nov 2012, 18:01 |
--------------------
Renault
Trafic
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
- SB 10 KXF With under cover face.
|
|
danyhhh |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 646 Joined: 22 July 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
Si mie mi se pare cam ciudata trecerea de la Megane 2( din cate stiu asta ai avut) la Trafic, care pana la urma e o duba si nu cred ca se compara ca si comfort\tinuta de drum cu Megane-ul.
|
--------------------
Renault /
Megane /
2004
|
|
CRY 79 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
Capatul de bara si bieleta le-am luat preventiv, e posibil sa nu fie de la ele bataia ci de la caseta de directie, daca se dovedeste a fi bieleta si capul de bara o sa le schimb si pe celelalte garantat odata cu astea, daca este de la caseta, am posibilitatea sa le dau inapoi si sa imi iau banii. Mecanicul la care am fost nu mi-a dat verdict clar deoarece in aceeasi zi i se defectase erivatorul, mi-a spus doar din ce a constatat cu ea pe sol. Joi am programare la reprezentanta si vad. Nu ma joc nici eu cu directia. Amortizorul l-am luat singur pt. ca asa am vrut deocamdata, sunt totusi 230 lei pe care ii economisesc deocamdata.
Revenind la masina, nu am luat-o pt. confort, chiar am treaba cu ea, am specificat in primul post ca am si remorca, de aici deduceti. Am multe ,,.....i,, de carat. ![]() ![]() ![]() This post has been edited by CRY 79: 12 Aug 2017, 13:22 |
--------------------
Renault
Trafic
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
- SB 10 KXF With under cover face.
|
|
jaaL |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru psihic instabil Group: Members Posts: 493 Joined: 21 November 11 From: București ![]() |
Superba masina , s'o stapanesti sanatos. Dupa ce si'a cumparat sefu' meu un Renault Master am inceput sa am mai mare respect pt. categoria asta de masini , mentionez ca Masteru' are motor de 2.3 dci. 150 cp
|
--------------------
Dacia / Skoda .
Solenza / Octavia .
2003 / 2007 . -----------------
"Prefer sa fiu prostu' dintr'un grup de destepti decat invers " -Cheloo ____________ |
|
evil_2009 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 20 June 09 From: BUCURESTI ![]() |
frumoasa masina , chiar imi place
![]() ![]() |
--------------------
dacia
solenza 1.9 d + logan 1.5 dci
europa / laureat
|
|
CRY 79 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
Am rezolvat cu butonul de avarie, era blocat. L-am deblocat, curatat, acum este ok.
O sa pun si poze dupa ce o pun la punct si o echipez cu ce trebuie. Mai jos sunt defectele estetice ale caroseriei: [attachmentid=1627851837] [attachmentid=1627851838] La usa stanga spate sus este infundata, la usa dreapta spate jos este tot o infundatatura, iar pe lateral dreapta a fost impins cu ceva pe interior si a umflat putin tabla spre exterior si a sarit si vopseaua. 21 Nov 2012, 21:10: Acum o ora am vrut sa pornesc masina sa plec la serviciu. Am pus contactul, s-au apris luminile in bord, am lasat pana s-a stins becul de bujii si cand am pus ultima pozitie a contactului sa pornesc, s-a stins totul in bord, luminile de pe plafon si nici nu s-a mai incuiat. Nu are pic de curent. Este sigur de la siguranta de baterie care s-a ars, nu am stat sa ma uit ca era tarziu. A ramas in aceasta noapte neincuiata in fata blocului plina cu piese ce trebuie sa le schimb, cauciucuri si carligul de remorcare care a sosit astazi. Sper sa nu raman fara ele. Toata ziua am circulat cu ea fara probleme. Maine dimineata trebuie sa vad de ea pt. ca la ora 9 dimin. sunt programat la service Renault Sibiu. In noaptea asta sunt de serviciu. This post has been edited by CRY 79: 21 Nov 2012, 20:10 |
--------------------
Renault
Trafic
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
- SB 10 KXF With under cover face.
|
|
CRY 79 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
Are incuietoare cu cheia doar la sofer, am incuiat-o pe aia. La celelalte nu are si nici nu am stat sa vad cum as putea sa le inchid pt. ca ma grabeam, eram in intarziere, de aceea nu m-am uitat nici la siguranta.
Ieri am umblat pe la panoul de sigurante sa vad daca nu e arsa cea de la geamul drept si le-am cam scos pe toate si bagat inapoi. Cred ca de ieri se trage patania de acum. <span class='edit'>21 Nov 2012, 21:31:</span> Am verificat bujiile de preincalzire camera de ardere si sunt arse toate 4. Dar la minus 6 grade a pornir perfect. La fel de arse sunt si cele 4 de incalzire a antigelului. Pe cele de la camera de ardere le am, trebuie sa le iau pe cele de incalzire a antigelului care am inteles de la ,,espacerm,, ca au cod BERU GERMANY 0 100 226 253 950. Cat o fi una? This post has been edited by CRY 79: 21 Nov 2012, 20:33 |
--------------------
Renault
Trafic
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
- SB 10 KXF With under cover face.
|
|
CRY 79 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
Am verificat cu un fir la plusul bateriei si sunt moarte.
Am mai comandat si al doilea amortizor astazi. Tot Bilstein ca si primul pt. ca m-am uitat pe fata si am vazut ca ambele amortizoare si arcuri sunt noi noute spre surprinderea mea. Atunci am zis ca se merita sa il iau si pe celalalt pe spate sa le am toate noi. De ce am mai aruncat un ochi pe fata? Pai am o hartie de la fostul proprietar care a facut ITP in Spania acum 3 luni si a fost respins la prima constatare pt ca nu a iesit bine testul de amortizoare, parbrizul era fisurat, joja de ulei era rupta si alte cateva becuri arse. I-a dat sa revina cu rezolvarea acestor probleme, le-a facut apoi i-a dat a doua hartie cu OK. Le am pe ambele in acte. De aceea m-am mai uitat o data la amortizoare. Acum o sa le am toate noi. Am ITP pana la anul in octombrie si asigurare la fel pana in august 2013 pe aceste numere de Spania. Tot sa circul cu ea pana se termina procesul. Dupa aceea 3 luni nr. rosii si o inmatriculez fara taxa. Deja am dat hartiile avocatului sa inceapa procesul. Vreau sa ii montez Cruise Control ca tare bun e dincolo de Nadlac. ![]() ![]() Am rezolvat cu bateria. Era slaba mufa de la borna de minus si mai avea putin si iesea de pe borna. Asta a fost cauza lipsei de curent. <span class='edit'>22 Nov 2012, 14:24:</span> Am fost la reprezentanta astazi si: - Mi-a mai confirmat ca debitmetrul era cu problema de nu se accelera, au pus unul nou si rupe de bine ce merge. Am comandat unul de la dezmembrari cu 100 lei si garantie. La reno era 1150 lei. Motorul a iesit ok din toate punctele de vedere la test, nu are erori, este in regula. - Am comandat si pe stanga bieleta si cap de bara, doar bieletele erau cu probleme dar schimb si capetele de bara ca tot fac unghiurile dupa aceea. - Am comandat si al doilea amortizor spate ca nici ala nu era bun, acum toate 4 sunt noi, inclusiv arcurile fata. - Caseta de directie este buna, bieletele erau cu probleme. Am scapat cu asta. -Am rezolvat cu butonul de avarie, era blocat, l-am deblocat si acum functioneaza. -Am rezolvat si cu luminile de la comutatoarele de aer si AC, am schimbat becurile, erau arse. - Am facut test complet de calculator astazi, este in regula, am dat 290 lei la reprezentanta, inclusiv pt. verificare totala mecanica. Ce vreau sa schimb si cam ce vreau sa fac la masina descriu dupa cum urmeaza: - 2 amortizoare spate - 230 plus 230 lei; - 2 bieleta de directie Delphi stanga plus dreapta - 160 lei; - 2 capete de bara Delphi stanga plus dreapta, - 160 lei; - curea distributie Gates - 108 lei; - rola Ina - 230 lei; - pompa de apa Graf - 135 lei; - curea de accesorii Gates - 70 lei; - rola intinzatoare Ina - 200 lei; - filtru polen Purflux - 50 lei; - ulei Castrol Magnatec 5W40, 5 litri - 150 lei; - filtru ulei Mann - 30 lei; - antigel 3 litri - 60 lei; - ulei cutie de viteze Elf 75W80 3 litri - 82 lei; - husa volan - 25 lei; - filtru aer Mann - 45 lei; - debitmetru aer - 100 lei; - 4 bujii incandescente motor - 140 lei; - anvelopele 650 lei; - carlig remorcare - 570 lei; - test Reno Sibiu -290 lei; Total: 3715 lei. Mai adaug dupa aceea manopera de maine pt. cele de mai sus care au mai ramas. Alte probleme nu mai are. Verificat!!! Deocamdata. ![]() O sa spuneti ca am bagat in ea o gramada de bani, insa toate piesele sunt consumabile si sunt piese care se recomanda a fi schimbate cand cumperi o masina second. Avand in vedere ca nu am dat mult pe ea, este super bine. Nu ajung cu tot ce am schimbat la banii pe care ii dadeam pe cea mai accesibila la bani (a fost 5 500 euro cea mai ieftina gasita si era si din 2002), la care trebuia sa ii fac si aleia toate aceste lucruri. Urmeaza apa, paie si bataie. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by CRY 79: 17 Aug 2013, 08:45 |
--------------------
Renault
Trafic
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
- SB 10 KXF With under cover face.
|
|
CRY 79 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
Azi am schimbat bujiile, am pus noi si le-am verificat si pe astea si fac scanteie. Alealalte nu faceau nimic ca erau varza. Maine va spun ce am facut azi la service. Acum nu am timp. This post has been edited by CRY 79: 3 Oct 2013, 14:40 |
--------------------
Renault
Trafic
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
- SB 10 KXF With under cover face.
|
|
Leo0608 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
din ce am mai discutat noi pe PM... ai nimerit o masina super
Daca te hotarasti sa o vinzi ... astept PM .. cu pretul ![]() |
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
CRY 79 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
Deocamdata nu o vand.
Am rezolvat ieri la service tot ce mi-am propus. Masina are 160 000 km, prima revizie considerata de bun venit, totul ca la carte. Am schimbat urmatoarele piese, in dreapta este pretul cat au costat piesele, nu manopera: - 2 amortizoare spate - 230 plus 230 lei; - 2 bieleta de directie Delphi stanga plus dreapta - 160 lei; - 2 capete de bara Delphi stanga plus dreapta, - 160 lei; - curea distributie Gates - 108 lei; - rola Ina - 230 lei; - pompa de apa Graf - 135 lei; - curea de accesorii Gates - 70 lei; - rola intinzatoare Ina - 200 lei; - filtru polen Purflux - 50 lei; - ulei Castrol Magnatec 5W40, 5 litri - 150 lei; - filtru ulei Mann - 30 lei; - antigel 3 litri - 60 lei; - ulei cutie de viteze Elf 75W80 3 litri - 82 lei; - husa volan - 25 lei; - filtru aer Mann - 45 lei; - debitmetru aer - 100 lei; - 4 bujii incandescente motor - 140 lei; - anvelopele 650 lei; - carlig remorcare - 570 lei; Mai adaug test Reno Sibiu acum cateva zile -290 lei; Total: 3715 lei. Total manopera 700 lei. Separat montaj carlig cu factura pt. omologare 80 lei. Pana acum m-a costat 4495 lei. Debitmetrul pe care am dat 100 lei este super ok, lucreaza perfect. Dupa ce au termina-o am luat-o la un test de drum si am avut surpriza neplacuta sa mai bata pe fata. Nereusind sa descopere ce este, am bagat-o pe standul unde trage de roti in toate directiile, unde are si test de amortizoare si au mai gasit cele doua bucsi de la bara stabilizatoare care aveau joc. Mi-au recomandat sa schimb si semibieletele si pivotii inferiori. Eu nu am vazut sa bata bieletele si pivotii, dar meseriasul a zis ca are un pic de joc si sa le schim pt. a elimina toate cauzele acelor batai. Daca schimb si piesele astea, am schimbat chiar TOT pe fata. This post has been edited by CRY 79: 17 Aug 2013, 08:43 |
--------------------
Renault
Trafic
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
- SB 10 KXF With under cover face.
|
|
CRY 79 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
Ieri am vazut ca pe curelele de distributie si accesorii pe care le-au dat jos tot Gates scria. Cand am schimbat la Megane pe curele scria Renault si separat Gates. Am comandat acum si : - bucsi bara stabilisatoare - 60 lei ambele; - semibielete Delphi - 166 lei ambele, - pivoti Delphi - 130 lei ambii. Pe fata am ramas fixat pe Delphi, toate piesele au fost Delphi, eu nu am fost dezamagit de marca, chiar au fost bune si mult masi ieftine decat TRW sau Lemforder care erau la pret aproape dublu. Am patit-o o data cu TRW si am spus ca nu ma dau banii afara din casa. ![]() This post has been edited by CRY 79: 3 Oct 2013, 14:42 |
--------------------
Renault
Trafic
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
- SB 10 KXF With under cover face.
|
|
CRY 79 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
QUOTE(espacern @ 22 Nov 2012, 19:10) Pentru debitmetru era bine sa incerci varianta noua "ieftina". Se gaseste doar pastila cu senzorii unde intra mufa.....adica ce este important. Pastrezi doar corpul de la al tau si e ca nou. @+ Am avut noroc de debitmetru. Este Siemens si este super! 25 Nov 2012, 22:41: Curelele de distributie si accesorii plus pompa de apa erau ca noi cand le-am dat jos. Nu m-a mintit vanzatorul cand a spus ca a facut distributia. 25 Nov 2012, 22:48: Apropo, se spune ca in cutia de viteze intra la Trafic 2, 7 litri de ulei si e bine sa pui cam 2,4 litri. E, la mine a pus mecanicul 3 litri si nu a ajuns sa dea pe jos. Mai intra, zic eu, dar nu am mai pus, am lasat doar 3 litri. This post has been edited by CRY 79: 25 Nov 2012, 21:48 |
--------------------
Renault
Trafic
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
- SB 10 KXF With under cover face.
|
|
CRY 79 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
Azi m-am luat sa montez tempomat. Am tras 4 fire de la calculator, din A2, C3, D2, D3. Erau pini in aceste mufe, dar nu le-am gasit prin bord, asa ca am desigilat putin cele 4 fire in parte, am legat de ele alte fire, am izolat firele si le-am tras in habitaclu.
Am montat un comutator cu 3 pozitii langa butonul de reglare faruri iar pt. cele 4 butoane am folosit satelitul RCD ca nu avea utilitate. Am facut proba si, surpriza.... NU functioneaza. Cand comutam sa pornesc CC se tura putin motorul pana la 1100 ture si asa ramanea, dar nu functiona. Cand comutam pe LV, cadea acul kilometrajului pe zero si nu mai indica. Nu stiu ce are, voi vedea. Daca aveti idei, nu ezitati sa le impartasiti. <span class='edit'>27 Nov 2012, 18:40:</span> O las pt. o intalnire cu Romeo. <span class='edit'>28 Nov 2012, 18:08:</span> LINISTE TOTALA !!!!!!! ![]() ![]() ![]() Am schimbat semibieletele si bucsile de la bara stabilizatoare si ...... liniste totala. Ca noua, asa se comporta acum. Infunda foarte bine la gropi. Am ziz sa schimb intai semibieleltele si bucsile, dau o tura si daca tot bate schimb si pivotii. Nu a mai fost nevoie, s-a rezolvat doar cu alea. Pivotii ii mai pastrez o perioada, nu mi s-a parut a bate cei de pe masina. Ii schimbam si pe aia, dar erau cei originali si erau prinsi in nituri, era mult de munca la iei sa ii gaureasca, sa ii taie si sa puna altii cu suruburi. II mai las asa. Acum pe fata are totul nou, exceptand pivotii. Aici ma opresc cu schimburile de dupa cumparare. Deocamdata am facut cam tot. Sa dea D-zeu sa tina asa mult timp. Este super ok asa. ![]() <span class='edit'>28 Nov 2012, 20:48:</span> ![]() Maine o iau la primul drum mai lung de Germania. ![]() This post has been edited by CRY 79: 28 Nov 2012, 19:54 |
--------------------
Renault
Trafic
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
- SB 10 KXF With under cover face.
|
|
CRY 79 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
Gata calatoria de 2700 km. Perfect a decurs. Masina s-a comportat foarte bine. Am facut si un consum in aceasta perioada.
Incarcata la maximum, cam 1200 kg, plus remorca cu 900 kg, a consumat la drum lung 7,5 litri la o viteza constanta de 120-130 km/h. Trage foarte bine, fuge la fel de bine, mult peste ce ma asteptam eu. Foarte buna viteza 6 la drum lung. La 130 km la ora are turatia de 2600-2700 ture. ![]() This post has been edited by CRY 79: 3 Dec 2012, 18:35 |
--------------------
Renault
Trafic
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
- SB 10 KXF With under cover face.
|
|
CRY 79 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
Ieri s-au aprins prima data in bord becurile de SERVICE si cel care arata airbagul, apoi s-a stins. Azi a aparut din nou si nu s-a mai stins. Si la Megane imi aparea, era de la mufa de airbag de sub scaunul soferului, problema cunoscuta la Megane. Miscam de ea si se stingea. La Traficul meu ce inseamna oare aceste becuri?
|
--------------------
Renault
Trafic
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
- SB 10 KXF With under cover face.
|
|
CRY 79 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
Nu functioneaza butonul de incalzire-dezaburire geamuri spate. Cred ca tot asta e si pt. oglinzi!!?? Ca nici oglinzile nu se incalzesc. La panoul de sigurante sunt sigurante separate pt. geamuri spate cu insemnul de pe butonul din poza, pt. oglinzi este alta siguranta, dar nu am alt buton de actionare. La Megane 2 acelasi buton comanda ambele functii: luneta-oglinzi se porneau cu acelasi buton. Sigurantele sunt bune. In buton are doua leduri. Cel de sus nu se aprinde cand apas, cel de jos este functional, sta mereu aprins. Cand apas in jos de buton ar trebui sa se aprinda cel de sus, dar nu se aprinde. Sa fie defect butonul? Sau trebuie schimbat doar acel led? Atasez si o poza cu butonul. Cateva sfaturi ar fi utile. Multumesc!
C26868875_13.jpg ( Size: 116.38k ) Number of downloads: 1975 This post has been edited by CRY 79: 15 Dec 2012, 10:38 |
--------------------
Renault
Trafic
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
- SB 10 KXF With under cover face.
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Si la Symbol si la Megane-ul actual dezaburirea oglinzilor pornea dupa ce porneam dezaburirea pe spate.
Din ce spui, se pare ori ca nu iti vine curent la buton, ori e butonul defect. In primul rand verifica daca, cu contactul pus, iti vine curent la buton, apoi incearca cu alt buton sau, cu butonul demontat, din mufa, sa alimentezi dezaburirea. Normal trebuie sa ai 3 fire ce intra in mufa, pe unul vine curent, pe altul pleaca, si al treilea e masa ce alimenteaza ledul butonului. This post has been edited by Laurentziu83: 15 Dec 2012, 11:10 |
--------------------
.
.
.
|
|
CRY 79 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
Curent vine in buton pt. ca se aprinde un led, cel de jos. Si, in mufa am 5 fire, cred ca sunt si pt. oglinzi. O sa incerc cu alt buton, ledul de sus nu se aprinde cand apas pt. actionare.
15 Dec 2012, 13:09: A, si mai am o problema, nu ma vad cald in masina. Se incalzeste foarte foarte greu apa. Sa fie termostatul blocat si sa dureze atat de mult pana cand se incalzeste tot circuitul? Din ce stiu ar trebui sa se incalzeasca intai circuitul inchis pana la o anumita temperatura, apoi sa deschida termostatul si sa circule si prin radiator apoi. Cam care este principiul? Pana imi voi face rost de bujiile acelea... This post has been edited by CRY 79: 15 Dec 2012, 12:09 |
--------------------
Renault
Trafic
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
- SB 10 KXF With under cover face.
|
|
CRY 79 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
Maine dau comanda de un termostat, se pare ca este blocat pe deschis si tremur in masina.
|
--------------------
Renault
Trafic
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
- SB 10 KXF With under cover face.
|
|
CRY 79 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
Am pus termostat nou, era identic cu cel ce l-am dat jos. Nu mi se pare a fi mai bine. Tot asa este. Voi mai cauta solutii.
|
--------------------
Renault
Trafic
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
- SB 10 KXF With under cover face.
|
|
CRY 79 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
Eu am schimbat termostatul (a fost ceva de lucru). Am aerisit bine, pe la termostat si pe la cele 2 stuturi de aerisire care intra in habitaclu.
|
--------------------
Renault
Trafic
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
- SB 10 KXF With under cover face.
|
|
CRY 79 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
Am bagat tot lichid verde.
|
--------------------
Renault
Trafic
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
- SB 10 KXF With under cover face.
|
|
CRY 79 |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
Eu zic ca este bun termostatul. Altundeva este cauza. Eu cred ca e prea spatioasa masina si nu are cand sa se incalzeasca.
|
--------------------
Renault
Trafic
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
- SB 10 KXF With under cover face.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 21:48 |