Întrebare pentru posesori de Latitude
![]() ![]() ![]() |
Întrebare pentru posesori de Latitude
Ciprian79 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 23 September 18 ![]() |
|
||
--------------------
Suzuki
Swift
2001
- B36lns
|
|||
AdR!@N |
![]()
Post
#2
|
![]() Adrian Group: Members Posts: 1.170 Joined: 13 December 10 From: Timisoara ![]() |
Salut,
Chiar în momentul asta eu stau în spate cu copilu și soția conduce, tot începătoare, nu are mai mult de 2000 de km activi de la școală, ii place la drum lung, în oraș nu îndrăznește, in oras nici laguna 2 nu prea îndrăznește. Au mai fost pe aici pe forum domni cu Latitude pe care le conduceau mai mult nevestele, dacă o sa iei o automata o sa le câștigi din start. Din punctul meu de vedere este excelent de condus chiar dacă e cât balena, trebuie doar sa o conduci liniștit, dacă ești obișnuit sa crosetezi prin trafic cu corsa, pe latitude o sa fie cam greu. Parcatu este floare la ureche dacă ai navi și camera pe spate, reduce mult din handicapul gabaritului. Daca te hotărăști sa achiziționezi, recomand sa te documentezi temeinic și obligatoriu verificare VIN în rețeaua reno. Numai bine! Adrian |
--------------------
Renault
Latitude
Luxury 2.0dCi CVA Renault Laguna 2 - 1.9dCi 120CP, 333 333km+
|
|
Ciprian79 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 23 September 18 ![]() |
Mulțumesc pentru răspunsuri, contează mult pentru mine. Tot caut prin trafic latitude-uri, să le măsor cu privirea în diverse contexte, dar se pare ca sunt foarte rare. Îmi place să conduc liniștit și soției la fel. Ma gândisem la manuală pentru că am văzut că e o diferență maricică de consum, aproape cu 20% mai mare, și dacă tot conducem mult în afară m-am gândit ca nu se motivează.
Până la coadă am reușit sa fac un mic test drive cu una din 2013, 155k, pe care proprietarul vrea 7500. Am cautat-o și în rețeaua Renault și are decât doua intrări, la 75k și la 85. Mi s-a părut un pic ciudat, mai ales ca vine de la o societate de leasing. |
--------------------
Suzuki
Swift
2001
- B36lns
|
|
mars |
![]()
Post
#4
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
Eu zic sa cauti una automata, e pacat sa iei manuala. La un Latitude nu ar trebui sa te intereseze consumul
![]() |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
AdR!@N |
![]()
Post
#5
|
![]() Adrian Group: Members Posts: 1.170 Joined: 13 December 10 From: Timisoara ![]() |
Perfect deacord cu remarca lui mars privind cutia automata, este un "must" pe o masina mare cu motor puternic.
Oricum e o masina grea, motorul gurmand din concepție (bănuiesc ca urmărești un 2.0dci), nu ai nici un motiv sa încerci consum bun cu el, în schimb motorul excelează la fiabilitate, cutia automata clasica AJ0 la fel. |
--------------------
Renault
Latitude
Luxury 2.0dCi CVA Renault Laguna 2 - 1.9dCi 120CP, 333 333km+
|
|
Ciprian79 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 23 September 18 ![]() |
Sunt obișnuit cu frâna de motor de la o cutie manuală, atât pe trupul coborâșuri mai lungi cât și iarna pe pentru a nu aluneca, poți sa faci asta pe automate cu aceeași ușurință?
|
--------------------
Suzuki
Swift
2001
- B36lns
|
|
AdR!@N |
![]()
Post
#7
|
![]() Adrian Group: Members Posts: 1.170 Joined: 13 December 10 From: Timisoara ![]() |
In nici un caz nu o sa ai frana de motor ca la o manuala, doar dacă o treci în manual și o ții in trepte mici, unde se face simțită bine frana de motor. Asta doar ca idee, căci nu o sa faci asta decât foarte rar, poate când cobori de la munte. În rest te vei obișnui mai repede decât crezi.
This post has been edited by AdR!@N: 16 Oct 2018, 20:12 |
--------------------
Renault
Latitude
Luxury 2.0dCi CVA Renault Laguna 2 - 1.9dCi 120CP, 333 333km+
|
|
mars |
![]()
Post
#8
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
Franeaza si automata destul de bine, pe Valea Prahovei se “chinuie” sa mentina viteza constanta la vale. Dar confortul e priceless
![]() |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
thisadi |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 243 Joined: 20 December 11 ![]() |
Salutare
Am și eu ceva intrebari pentru posesorii de Latitude. Din experienta voastra , credeti ca ar merita sa cumpăr un Latitude? Sunt mașini fiabile? Motoarele astea de 2.0 benzina au ceva bube? Sunt probleme cu achiziționarea pieselor? (adică ma refer la faptul ca fiind mașini mai rare, se găsesc mai greu piese pt ele? ) Eu sunt în căutarea unei mașini de familie, cât mai spațioasă, cât mai sigura cu motor pe benzina. Multumesc |
--------------------
Renault
-
-
|
|
AdR!@N |
![]()
Post
#10
|
![]() Adrian Group: Members Posts: 1.170 Joined: 13 December 10 From: Timisoara ![]() |
Salut,
uite aici se vorbeste si de latitude cu 2.0 benzina. https://www.reno.ro/Consum-renault-Latitude-t287341.html Latitude este cu mult peste tot ce a construit reno pana la acest model, a mea intra in al 8-lea an si inca are interiorul dintr-o bucata (adica nu are greieri), trenul de rulare nu a avut interventii majore in afara de frane si un capat de bara, restul articulatiilor sunt cele de fabrica, estimez ca intr-un an-doi o sa le vina randul. Motorul de 2.0 benzina este destul de rar si nimeni nu s-a plans de el, doar ca pare cam la limita cu puterea pentru greutatea masinii. Era interesant motorul de 2.0 turbo benzina de pe laguna 3..dar nu este.... Asa cum spuneam si mai sus: obligatoriu verificare VIN în rețeaua reno! Cele aduse din tari cu apa mai calda sunt alergate foarte mult dar la noi ajung cu 180 000 de km Numai bine! Adrian |
--------------------
Renault
Latitude
Luxury 2.0dCi CVA Renault Laguna 2 - 1.9dCi 120CP, 333 333km+
|
|
andrei888m888 |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 22 March 19 ![]() |
Eu am depasit 200k km cu un 2.0 dci cutie manuala si pot confirma fiabilitatea, cu toate ca in ultima vreme exista un tremurat destul de pronuntat al motorului la relanti, care se simte in toata caroseria, am fost la mai multi mecanici si parerile sunt impartite, de la volanta (cu toate ca la apasarea ambreiajului nu se modifica nimic si nici nu se aude vreo bataie), la injectoare (corectia maxima pe clip +1.8 la injectorul 2, am fost la un service de reconditionat injectoare si cum am ridicat capota mi-au zis direct ca nici vorba de injectoare, motorul merge rotund, ca ei le testeaza daca vreau dar imi spun ca arunc cu banii), pana la tampoane (l-am schimbat pe cel hidroelastic la reprezentanta, o mica imbunatatire s-a simtit dar atat). Ideea e ca nu se simte la aceeasi intensitate tot timpul si nu conteaza daca motorul e rece sau cald.
Cu achizitia pieselor mai greu pe partea de directie/suspensie, de ex. acum sunt in cautare de cap bara si as schimba cu aceasta ocazie si bieletele directie, dar in afara de original nu exista aftermarket de la producatori gen Lemforder sau macar Trw, ci doar Moog, Delphi, Sidem sau asemenea. Pentru motor se gasesc usor fiind comun cu Laguna 3. In ultima perioada am mai schimbat condensatorul AC (lovituri de pietre si pierdea freon) si bobina compresor AC. Iar de cateva zile geamul soferului la inchidere face cursa completa iar apoi coboara approx. 10 cm (presupun ca e pe duca motorasul). Filtrul de particule cred ca inca mai merge (in DDT4all apare ba cu 23 gr ba cu 40 gr, nu stiu de ce apar valori diferite la masuratori efectuate in interval scurt de timp - o zi sau doua). Consum Bucuresti trafic intens - 11 ~ 12 l/100 km, acum cand e mai liber 9 sau 10, exterior in tara pe dn-uri 6 ~ 6.5 l/100km. Schimbat ulei (numai Elf 5w-30 FE, 8.2l intra la un schimb) si filtre la max. 15k km. |
--------------------
Renault
Latitude
2011
|
|
ValentinoSy |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 23 August 19 ![]() |
QUOTE(andrei888m888 @ 25 Jun 2019, 20:20) Eu am depasit 200k km cu un 2.0 dci cutie manuala si pot confirma fiabilitatea, cu toate ca in ultima vreme exista un tremurat destul de pronuntat al motorului la relanti, care se simte in toata caroseria, am fost la mai multi mecanici si parerile sunt impartite, de la volanta (cu toate ca la apasarea ambreiajului nu se modifica nimic si nici nu se aude vreo bataie), la injectoare (corectia maxima pe clip +1.8 la injectorul 2, am fost la un service de reconditionat injectoare si cum am ridicat capota mi-au zis direct ca nici vorba de injectoare, motorul merge rotund, ca ei le testeaza daca vreau dar imi spun ca arunc cu banii), pana la tampoane (l-am schimbat pe cel hidroelastic la reprezentanta, o mica imbunatatire s-a simtit dar atat). Ideea e ca nu se simte la aceeasi intensitate tot timpul si nu conteaza daca motorul e rece sau cald. Cu achizitia pieselor mai greu pe partea de directie/suspensie, de ex. acum sunt in cautare de cap bara si as schimba cu aceasta ocazie si bieletele directie, dar in afara de original nu exista aftermarket de la producatori gen Lemforder sau macar Trw, ci doar Moog, Delphi, Sidem sau asemenea. Pentru motor se gasesc usor fiind comun cu Laguna 3. In ultima perioada am mai schimbat condensatorul AC (lovituri de pietre si pierdea freon) si bobina compresor AC. Iar de cateva zile geamul soferului la inchidere face cursa completa iar apoi coboara approx. 10 cm (presupun ca e pe duca motorasul). Filtrul de particule cred ca inca mai merge (in DDT4all apare ba cu 23 gr ba cu 40 gr, nu stiu de ce apar valori diferite la masuratori efectuate in interval scurt de timp - o zi sau doua). Consum Bucuresti trafic intens - 11 ~ 12 l/100 km, acum cand e mai liber 9 sau 10, exterior in tara pe dn-uri 6 ~ 6.5 l/100km. Schimbat ulei (numai Elf 5w-30 FE, 8.2l intra la un schimb) si filtre la max. 15k km. Salut. Ai rezolvat ceva cu tremuratul motorului la relanti? Am si eu aceeași problemă. |
--------------------
Renault
Latitude
2012
- VL99MSV
|
|
Rares84 |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 16 March 17 ![]() |
Salut ValentinoSy,
Pentru tremuratul motorului..eu am avut aceeasi problema pe latitude automat 2.0 si am schimbat tamponul acela hidroelastic de la motor si mi-au disparut vibratiile complet. (ca si costuri: 500 lei tamponul si 200 lei manopera..asta cam acum un an in reprezentanta) Mie imi vibra destul de tare, chiar si tetierele de la scaune. Incearca o verificare la tampoane. Sper sa te ajute |
--------------------
Renault
Latitude
2011
|
|
andrei888m888 |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 22 March 19 ![]() |
@ValentinoSy
Intre timp am schimbat si tamponul antibalans tot pe original si se simte o mica imbunatatire dar nu am eliminat complet tremuratul. Mai ramane tamponul de la cutie, cel de sub baterie, insa accesul e mai greu. Parca am citit pe un alt topic ca aveai si o fluctuatie la relanti, atunci trebuie verificat pe alimentare. La mine nu exista nicio fluctuatie. |
--------------------
Renault
Latitude
2011
|
|
mudman1 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 6 January 13 ![]() |
Fluctuatia la relanti apare si datorita bateriei care poate ca e pe duca si trage curent mult din alternator. Sau, varianta nr 2, cind intra aerul conditionat.
|
--------------------
Renault
Latitude Luxury
2.0cdi/ 175 CP/ BVA / 2013 Laguna 1 Privilege 1.8/90 cp benz. man. '93
Laguna 2 Initiale 2.2cdi/150cp BVA/2003 Toyota Corolla Sol 1.6/132cp benz. man. 2010 |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 21:40 |