Intrebare Despre Clio 1.5 Dci
![]() ![]() ![]() |
Intrebare Despre Clio 1.5 Dci
alexdavid |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 31 January 05 ![]() |
|
||
-------------------- cheers
|
|||
eddie33 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 587 Joined: 25 April 05 From: Bucuresti ![]() |
De ce sa moara motorul,ia si tu un 1,5 DCI cu 80 c.p. ,nu cu 65c.p.,sa vezi ca nu mai moare,sau poate un 100 c.p.,dar nu a venit inca la noi motorul asta pe Clio.
|
--------------------
Renault
Clio Extreme
2004-DCI 80C.P.
|
|
alexdavid |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 31 January 05 ![]() |
nu ca moare.....ci ca o sa mi se infunde ca e motorina proasta si de aici alte chestii.
![]() |
-------------------- cheers
|
|
eddie33 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 587 Joined: 25 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Numai Clio DCI de 65 c.p. a avut probleme,mai mult varianta Alizee din 2003.Restul nu am prea auzit....poate aflam acum mai multe....De aceea am spus sa alegi mai mult de 65c.p.
|
--------------------
Renault
Clio Extreme
2004-DCI 80C.P.
|
|
javaguru |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 7 December 04 ![]() |
Nu te mai lua dupa toti mecanicii de 2 lei, eu am 2 clio bicorp dci unul 65cp cu care am facut 65 000 km si unul 80cp cu care am facut 15 000, niciunul nu mi-a facut nici cea mai mica problema, motorina am pus de la petrom petromidia agip si omv, mai mult omv... filtrul de motorina l-am schimbat la 30 mii si la 60 000 de km nu din 15 in 15 mii cum recomanda unii mecanici, si nu am avut probleme....
|
-------------------- clio bicorp extreme 1.5 dci 80cp 2004
|
|
CGB |
![]()
Post
#6
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
eu am un dci de 65 cai din 2003. merge super. nici o problema. consum neasteptat de mic.
acu tu zici ca se infunda ca-i motorina proasta. pai daca e s-o iei asa orice motor diesel daca-i pui motorina proasta se duce dracu. nu numai la clio. eu chiar ieri am fost la revizie si mi-au verificat aia filtrul de motorina. nu avea nici gunoaie nici apa. motorina am pus doar super diesel euro 4 de la rompetrol(30800 litrul). apropo o revizie completa la un clio diesel(schimbat filtre de aer, motorina...etc, placute frana) te duce cam 5-6 milioane. pe ansamblu eu sint multumit de masina. am 20.000 km pina acum cu ea....si cum am zis nici o problema majora. |
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
_182_ |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 467 Joined: 21 May 04 From: Bucuresti ![]() |
treaba cu injectoarele infundate s-a rezolvat demult, pana in 2003 a fost problema
da un search ca s-a mai discutat eu zic ca e un motor foarte bun, asta de 65cp nu trage asa bine dupa 100 kmh, dar nici nu am pretentii |
--------------------
Renault
Clio bicorp dCi 65
Expression 2003 Renault Twingo 8v & Opel Astra H cdti
|
|
premiumfaraplumb |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 24 November 04 ![]() |
Eu am Dci 65cp si am 6000km cu el. Ce sa zic... consuma bine, 6.4/100, NU MOARE MOTORU
![]() Eu zic ca isi merita banii... oricum i-atzi motorul de 80cp. eu regret catusi de putin succes |
--------------------
DACIA
1988 DACIA DELTA
- B-20-EEG
|
|
flohusky |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 9 December 04 From: Galati ![]() |
Sa nu-ti faci griji cu motorul, ca s-a remediat problema pe care au avut-o unele din 2002-2003 cu pompa de injectie. Probleme pot aparea la suspensie. Mie mi-a picat un amortizor pe la 30k km si acum, la 39k, cere un tirant si o bieleta directie, tot pe partea cu amortizorul problema. A, si inca ceva legat de motorul 1,5 dci - pot aparea probleme in tampoanele motorului, datorita vibratiilor. Mie imi bate ceva pe la motor si se aude bine inauntru, dar nu tot timpul. Dupa ce se incalzeste bine, parca nu mai face. Daca esti dispus sa bagi vreo 5 milioane sa-i rezolvi micile probleme pe care le are, ti-o vand pe a mea si iesi mai ieftin.
![]() |
-------------------- Renault Clio Symbol 1,5 dci 65CP full options rosu-grena
Octavia II Ambiente 1,9 TDI 105CP sahara beige, 2005 |
|
stefanu |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 16 May 05 ![]() |
Eu unul n-am avut probleme inca de nici un fel cu motorul. Sunt la 6000 km pe un dCi de 80 CP si pot sa-ti spun ca are un consum beton in oras : 5.7%; fac cel putin 800km in oras cu un plin. Iar cu opritul motorului, ce sa zic ... orice motor se opreste daca il abordezi 'cum trebuie'; dar trebuie sa te chinui putin
![]() |
-------------------- |
|
laur_dci |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 21 April 05 ![]() |
fratilor,
eu am bicorp 1.5 dci 80cp, fabricat aprilie 2005, 2700 km impliniti azi cand e nou face un " rontait" mai ales la rece,fratiorul meu are megane bicorp acelasi motor, cam 20 000 km si nu e zgomotos galagia + vibratiile vin si din caroserie am mers mult si cu un symbol de 65 cp, 1.5dci si am fost multumit , mai ales ca e de firma si o omoara toti ca examplu : teambuilding la Mamaia : 5 oameni in symbol, bagaje si de la altii care nu aveau portbagajul suficient si nu am avut nimic de reprosat, viteza de croaziera 110-120,depasiri etc. dupa mine merita dci-ul |
--------------------
Clio Bicorp
1.5dci 80cp
extreme 2005 clio symbol fidji 2006 1.5dci 65cp
|
|
CGB |
![]()
Post
#12
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
Care-i faza cu problemele pe care le-au avut clio-urile diesel din 2002-2003??? Ca si a mea e din 2003, mai precis din august. E cumva din generatia despre care a zis cineva ,ca ar avea prob??
Ca pina acu n-a zis nimic saracutza.Merge ca unsa si are 19.000km la bord. |
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
xexe |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 11 November 04 From: Bucuresti ![]() |
pentru cristib:
cred ca e vorba despre pompa de injectie care (datorita unui defect de proiectare/fabr.?) producea "pilitura de fier" care in cele din urma ajungea in injectoare si trebuia schimbat tot traseul rezervor+conducte+injectoare+pompa. Manopera peste 100 milioane. ![]() |
-------------------- -------------------------------------
Scenic II 1.5 dCi, 2005, 101 CP |
|
CGB |
![]()
Post
#14
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
la ce modele apare prob asta?? o fi si la a mea? deci e fabricata in august 2003.
|
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
ess1902 |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 6 September 04 From: Iasi ![]() |
Nu ..poti fi linistit...din cite am inteles ,ultimile care au avut probleme au fost cele fabricate in 2002.Eu am din mai 2003 ,35 000 km ,nici o problema.Inca ceva...daca totusi se intimpla,toata reparatia este suportata de renault ro.,indiferent de garantie.
|
-------------------- clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
|
|
CGB |
![]()
Post
#16
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
m-am mai linistit. nu ma incanta deloc ideea sa dau (Doamne fereste) 100 milioane sa schimb toata instalatia.
Dar esti sigur ca-n caz de belea suporta renault toata cheltuiala? |
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#17
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Unde as putea sa gasesc mai multe date despre motorul 1.5DCi 65CP ?
Are cineva un link cu datele tehnice (ceva poze) ? Va multumesc |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#18
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Am facut rost de date ...
Alta intrebare: La echiparea cu 1.5 dCi 65CP se poate vedea pe bord consumul instantaneu ( gen computer de bord la benzina ) ? |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
itharangus |
![]()
Post
#19
|
Membru Group: Members Posts: 141 Joined: 24 December 04 From: tm ![]() |
1.5 dCI 65 CP n-are calculator de bord, nici macar la optionale...
Eu sunt foarte multumit de a mea cosum extra 4/5.2/6 l %, indiferent de clima... + sau - 10% in functie de anotimp. Dar poti calcula de la plin la plin... |
-------------------- CLIO SYMBOL dCI 65CP 45kkm VERDE 2003
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#20
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Dar alta versiune diesel are aceasta optiune ?
This post has been edited by cmandrei: 6 Mar 2006, 12:31 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Tudor |
![]()
Post
#21
|
![]() Moderator Group: Members Posts: 1.824 Joined: 10 May 05 From: Bucuresti ![]() |
La Clio Symbol nici o versiune nu are computer de bord, nici macar optional.
|
--------------------
Renault
Clio III
2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
|
|
alx |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.001 Joined: 11 March 04 From: Bucuresti, Berceni ![]() |
Referitor la problemele pe care le aveau unele dci-uri... Info scoase de la un sef de service renault: firma delphi care face pompe de injectie se pare ca inainte de asta facea... biscuiti sau asa ceva si nu avea experienta. Din aceasta cauza UNELE faceau probleme si se schimba complet injectia (pompa, injectoare, conducte). La marea majoritate s-au schimbat pe garantie. Au fost insa si unii nefericiti care au trebuit sa plateasca reparatiile si acestea nu au fost ieftine (1200-2000) de euro...
Ulterior s-a remediat problema prin schimbarea firmei care produce pompele si nu au mai fost probleme. Aceleasi probleme au fost si la Megane cu 1.5 din aceeasi generatie. Singurele care au scapat complet au fost 1.9dci care aveau oricum un alt fabricant de pompe de injectie. Deci daca cumparati clio nou, no problem. La second, dignoza in service si spaga la mecanic sa spuna adevarul! |
--------------------
Mitsubishi
Outlander 1
2.0 benzina
- varies Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet... |
|
volhov |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 15 May 05 From: Sf.Gheorghe ![]() |
@ironick
Daca este posibil, pune un link aici pentru documentatia gasita de tine. Vreau sa aflu si eu mai multe despre 1,5dCI. Multumesc! This post has been edited by cmandrei: 6 Mar 2006, 12:33 |
--------------------
Renault Clio
Symbol
2005 Clio Symbol dCi/65
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#24
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Ce am gasit pe www.renault.ro mi-au fost de ajuns.
This post has been edited by cmandrei: 6 Mar 2006, 12:33 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
itharangus |
![]()
Post
#25
|
Membru Group: Members Posts: 141 Joined: 24 December 04 From: tm ![]() |
@alx
Tot Delphi furnizeaza pompele de injectie si acum... Nu am auzit sa se fi schimbat furnizorul... A mea cel putin are pompa de injectie Delphi. Dupa cate stiu face parte din concernul GM (si chestia cu biscuitii cred ca E O GLUMA..). Are si o filiala in Romania la Sannicolaul mare pentru cabluri electrice. In Franta cel putin n-am auzit sa fie probleme de acest gen, doar la noi unde motorina gasesti de toate felurile mai buna sau mai proasta. This post has been edited by cmandrei: 6 Mar 2006, 12:34 |
-------------------- CLIO SYMBOL dCI 65CP 45kkm VERDE 2003
|
|
alx |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.001 Joined: 11 March 04 From: Bucuresti, Berceni ![]() |
Mai nu bag mana in foc pentru acuratetea informatiilor... Dar am incredere in persoana care mi le-a furnizat cand i-am cerut sfatul daca sa-mi iau si eu un symbol.
Iar tu ai 2003, nu? Pai nu 2002 si 2003 au avut pb cu injectia? Este cineva care stie, modelele 2005, ce producator de pompe de injectie au? Iar faptul ca Delphi apartine de GM mie unul nu-mi spune nimic... Daca ziceai Chrysler - Mercedes mai intelegeam dar GM este un conglomerat de firme bune si de firme slabute (vezi opel). Si da, din cauza motorinei faceau probleme... Si numai unele faceau, nu toate... Ceea ce denota erori de fabricatie mari. Sau de adaptabilitate la motorina romaneasca (avand in vedere faptul ca altele nu fac asa). This post has been edited by alx: 14 Jun 2005, 07:13 |
--------------------
Mitsubishi
Outlander 1
2.0 benzina
- varies Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet... |
|
mishulica |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 18 May 05 ![]() |
Conform statisticilor de fiabilitate din Franta, motoarele dci fabricate in 2001 si 2002, au avut probleme cu pompele Delphi (mai precis aparitia piliturii ducea la distrugerea ei). problema s-a remediat, dar nu prin schimbarea furnizorului. Din 2003 nu au mai aparut problemele. In general se recomanda prin revistele lor atentie la cumpararea second-hand a unui dci din anii respectivi. Deci nu este o problema doar la noi.
|
-------------------- symbol fidji dci 80 cp
|
|
alx |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.001 Joined: 11 March 04 From: Bucuresti, Berceni ![]() |
QUOTE(mishulica @ Jun 14 2005, 08:14 AM) (mai precis aparitia piliturii ducea la distrugerea ei) Care "pilitura"? |
--------------------
Mitsubishi
Outlander 1
2.0 benzina
- varies Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet... |
|
mishulica |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 18 May 05 ![]() |
intr-un numar din aprilie dintr-o revista frantuzeasca (fara reclame) fac o sinteza a motoarelor reno. acolo apare o astfel de exprimare privitor la cauzele distrugerii pompelor. banuiesc ca se uzeaza ceva in interiorul ei. nu fac nici o referire la cauze. deci e o problema cunoscuta si la ei, dar se pare ca e remediata. oricum eu am comandat un dci de 80 deci sper ..........
|
-------------------- symbol fidji dci 80 cp
|
|
itharangus |
![]()
Post
#30
|
Membru Group: Members Posts: 141 Joined: 24 December 04 From: tm ![]() |
@alx
Despre delphi, gasesti informatii detaliate pe www.delphi.com; intr-adevar fac multe lucruri pe langa sisteme de injectie Diesel... Oricum e o firma gigant, care nu prea isi permite sa greseasca, si daca se intampla se lasa cu masuri radicale... Aceste sisteme de injectie sunt foarte sensibile, lucreaza la presiuni foarte mari, ele sunt proiectate cu o precizie foarte mare. Si nu numai reno foloseste injectie delphi... Iar Crysler nu mi se pare o firma chiar fara nici o problema (tocmai de aceea au cumparat-o nemtii ca sa o scoata din rahat, aveau pierderi imense). Iar Mercedes se asambleaza din piese facute peste tot in lume, deci nu mai e o masina nemteasca (au avut si ei ratarile lor, mai ales la jeepuri si nu numai). Cat despre Opel, ei si-au rezolvat problemele (poti admira noile modele Vectra, Astra etc - la calitate sunt extra). Iar despre motorina romaneasca, e foarte buna numai ca ajunge sa fie botezata, daca o iei de la ceferisti sau de la camionagii sau pompe dubioase... S-ar putea sa nu fie singura cauza a problemei cu injectia, insa eu de exemplu nu am avut-o... si sper sa nu o am in viitor. Am alimentat doar de la OMV, si rareori de la MOL. Si celelalte common rail sunt la fel de sensibile la calitatea motorinei... (Peugeot, VW, BMW, Opel) etc. This post has been edited by cmandrei: 6 Mar 2006, 12:34 |
-------------------- CLIO SYMBOL dCI 65CP 45kkm VERDE 2003
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd May 2025 - 08:47 |