Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Intra greu in viteze, Opel vivaro

nEoS
post 11 Mar 2013, 18:29
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 15 August 08




Stiu ca e putin neortodox ce fac, dar sunt sanse mai mari sa primesc aici raspunsuri decat daca as posta la opel.
Pentru cei care nu stiu singura diferenta intra Renault Trafic, Nissan Primastar si Opel Vivaro este numele, restul este aceasi masina.
Ce vreau sa va intreb este, de ce imi intra in viteza asa greu in viteza, parca e " pe nisip". Mentionez ca asa face in toate treptele si daca o scot si bag de mai multe ori in aceasi treapta, dupa a 2-3a incercare intra bine. Masina a fost in service pentru a se face o ramforsare a suportului pedalei de ambreiaj, cursa e buna, pedala urca, si am lichid servo la max.
Masina este din 2007, are 99000 km, motor de 2.0 DTI, 90cai.
PS: ambreiajul este hidraulic, se pot face niste reglaje la el?


--------------------
dacia logan 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hansol
post 7 Apr 2013, 19:32
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 29 July 08




Incearca sa schimbi uleiul,poate ai mai mult noroc


--------------------
Renault megane / laguna 2006/HATCHBACK 1,5 DCI85CP/2001/ 1.8 gpl 120 cp - gr 76 bbc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
furia galbena
post 12 Apr 2013, 23:22
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 6 March 11
From: Modena Tirgu Neamt




Nu ai dat niste explicatii :
Problema se manifesta la cald cind motorul merge si nu intra in viteza?..ambreiajul cu probleme... debraiere defectuoasa ...discul cu probleme pistonasul de debraiere nu functioneaza in parametri , aer pe instalatia de debraiere ...timoneria uzata sau trebuie unsa ...este gripata (wd 40, nu ulei sau vaselina)
Problema la rece, imediat dupa ce-ai pornit ? poate sa fie uleiul din cutie , cum se mentiona mai sus, discul cu probleme (cam citi km are masina cu acel disc si cum a fost tratata ...remorca , sau altecele) .... altceva nu mai stiu... blink.gif


--------------------
RENAULT TRAFIC cabina dubla 2005 - NT 04 PIN
Puterea , este nimic fara control
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
am3ndam3nt
post 13 Apr 2013, 08:54
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 17 February 13




poate fi din furca,eu cand am schimbat suportii la motor asa am patit


--------------------
renaul kangoo 2002 - tm01zet
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRY 79
post 13 Apr 2013, 09:05
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.974
Joined: 25 April 09
From: Sibiu




Daca inainte sa reglezi ce spui tu la masina nu se manifesta in acel fel, atunci ai gasit problema ce trebuie remediata. Dupa ce ai schimbat acolo, nu s-a reglat cum trebuie. La 99000 km nu ar trebui sa fie probleme la ulei sau placa de presiune. Cauta acolo unde s-a umblat neprofesionist. Ce anume s-a desfacut si nu s-a pus la loc cum trebuie. Mergi si spune problema ce o intampini dupa ce s-a umblat la ea, apoi ei votr face ajustarile in cauza. Numai bine!

This post has been edited by CRY 79: 13 Apr 2013, 09:07


--------------------
Renault Trafic Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi - SB 10 KXF
With under cover face.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
judi
post 26 May 2013, 11:18
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 26 May 13




Salut !Am si eu o problema semanatoare...La Opel Vivaro an 2001 km263.000, sa rupt cilindrul de la pompa de ambreaj si pedala de ambreaj a ramas blocata la podea..dupa care sa schimbat tot kitul de ambreaj dar si pompa de vacuum de sub pedala...Dupa interventie la o zi doua parca intrat tot mai greu in viteze..in toate fara diferenta..Chiar daca motorul e rece sau pornit.Tipul care a schimbat ambreajul zice pot fi cablurile de ambreaj(cele care leaga cutia de viteze cu schimbatorul din masina)..Dar cablurile au fost decuplate de la cutie ptr a verifica daca asta ar fi problema dar merg usor,dar cum sint iar cuplate iar merg greu.Dupa care sa mers pe ideea ca ar fi uleiul nepotrivit cu toate ca fusese schimbat de 2-3 zile..Am cumparat de la Opel ulei original si l-am schimbat...dar tot rau si greu intra in viteze.Adevarul e ca se poate circula cu masina dar ma linisteste ca intra foarte greu in viteze.De mentionat ca nu se aud nici un fel de zgomote ciudate cind schibm..doar atit ca intra greu....Imi putet-ti spune careva unde poate fi problema??


--------------------
opel VIVARO 2001/ 1900cc - BV 871 RG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi73
post 30 Jun 2013, 22:28
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 29 August 11




Eu cred ca numai timoneria e de vina ptr intrarea greoaie in viteze. De obicei se intampla ca si la mine dupa ce la service se umbla pe la cutie sau la ambreaj. Ceva se-ntampla cand demonteaza cele doua cabluri de pe cutia de viteze (timoneria).Se mai poate prelungi viata lor cu spray WD 40 si se demonteaza usor sau chiar pe loc se desfac numai de pe cutia de viteze si se baga pe sub camasa .


--------------------
Renault Trafic II DCI 2005 JL/JLBC TRAFIC 252.000KM - B-25-UNV
Bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th June 2025 - 05:06
Dacia