Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Instalatie GPL Secventiala

alex_maxx
post 17 May 2010, 18:10
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 14 March 08




Salutare
Are cineva pusa pe masina asa ceva ?
Injectie multipunct si daca da daca au intampinat la montare probleme ca la minemi zic ca nu ma lasa injectia sa mearga ca asa e la renault
Merci, si astept raspunsuri

This post has been edited by R19/16v: 17 May 2010, 18:29


--------------------
renault 25 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
enache sorin
post 17 May 2010, 18:35
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 242
Joined: 27 November 09




SALUT!Se pot pune pe orice fel de motoare,nu conteaza modelul de injectie,depinde de firma care monteaza.


--------------------
renault 25 baccara 1991
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex_maxx
post 17 May 2010, 19:21
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 14 March 08




asta stiu si yo ca se poate dar la astia sica nu lasa injectia sa faca tot ciclul pe gaz pt al traduce pe calculatorul gazului mi-au zis ca o sa incerce si maine sa vada (cica injectia are valori prea mici sau ceva de genu) cica mai au si un renault 19 la fel si asteapta de o luna o piesa ca sa o schimbe sa speram ca reusesc pe a mea masina daca nu trebuie sa recurg la deaia normala si nu as prea vrea


--------------------
renault 25 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
enache sorin
post 17 May 2010, 19:48
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 242
Joined: 27 November 09




Eu ti am zis ca depinde de firma care monteaza instalatia.Eu am luat o inst.GPL secventiala de pe un RENAULT SCENIC care mergea de vre o 3ani fara probleme.Zic sa cauti alta FIRMA.BAFTA.


--------------------
renault 25 baccara 1991
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinmicutzur25
post 18 May 2010, 12:29
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 17 May 10




Depinde de unde esti! eu am puso cu succes la o firma din Pitesti. Daca esti pe aproape sunama 0760843204


--------------------
Renault 25 GTS 1990/GTS - AG 47 AMG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R20
post 19 May 2010, 23:56
Post #6


R20 (prima mea masina)


Group: Members
Posts: 256
Joined: 22 September 06
From: Bucuresti




Salut,
Am si eu o intrebare: la ce va trebuie pe R25 instalatie GPL "secventiala"?


--------------------
R25GTX/R25 Baccara 1985/1990 Masini din vremea cand firma Renault se respecta.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Petry
post 20 May 2010, 10:37
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 201
Joined: 27 April 07
From: Calafat Dolj




QUOTE(R20 @ 19 May 2010, 23:56)
Salut,
Am si eu o intrebare: la ce va trebuie pe R25 instalatie GPL "secventiala"?
*



Salut!
Pentru ca e facuta pentru injectia multipunct,are un consum foarte mic( cel mult un litru peste benzina) si nu este nevoie de improvizatii sau modificari gen anularea regulatorului de aer cum este la mine care am GPL pentru carburatie si un consum destul mare:16 l in oras si de la 9 in sus afara(depinde cat o calc).
Istalatia secventiala are un singur "dezavantaj",trece singura pe gaz cand lichidul de racire ajunge la o anumita temperatura.

Daca tu stii cum se poate face instalatia de gaz pentru carburatie sa mearga bine pe injectie fara improvizatii si cu un consum rezonabil te rog sa ma ajuti in acest sens.

Personal ma deranjeaza mult anularea regulatorului de aer pentru ca nu mai am soc, la rece relantiu este foarte mic si trebuie se merg in gol cateva minute pana se incalzeste.
Nu mai spun ca de la un timp(6luni) motorul nu mai merge rotund, a crescut consumul si nu reusesc sa rezolv problema.
Toate cele bune!

This post has been edited by Petry: 20 May 2010, 10:39


--------------------
Renault 25 TX 1989 Injectie 120CP - DJ06XMJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
enache sorin
post 20 May 2010, 19:07
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 242
Joined: 27 November 09




Nu se anuleaza NIMIC.Daca ai ocazia uitate la un CIELO pe GPL.Nu trece de pe benzina pe gaz cum zici ,in functie de temperatura ci la pornire cum o turezi la 1500 de ture trece automat pe gaz si ramane asa.


--------------------
renault 25 baccara 1991
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Petry
post 20 May 2010, 20:08
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 201
Joined: 27 April 07
From: Calafat Dolj




QUOTE(enache sorin @ 20 May 2010, 19:07)
Nu se anuleaza NIMIC.Daca ai ocazia uitate la un CIELO pe GPL.Nu trece de pe benzina pe gaz cum zici ,in functie de temperatura ci  la pornire cum o turezi la 1500 de ture trece automat pe gaz si ramane asa.
*



Nu stiu ce instalatie este pe CIELO dar nu cred ca este secventiala.Ma informez si ma lamuresc eu cum sta treaba asta cu instalatiile GPL,dar sigur instalatia secventiala trece singura de pe benzina pe gaz.Ne poate lamuri pe toti Google.
Bafta!


--------------------
Renault 25 TX 1989 Injectie 120CP - DJ06XMJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
enache sorin
post 20 May 2010, 20:15
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 242
Joined: 27 November 09




Asta am zis si eu,peste 1500 trece singura pe gaz.


--------------------
renault 25 baccara 1991
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R20
post 22 May 2010, 23:11
Post #11


R20 (prima mea masina)


Group: Members
Posts: 256
Joined: 22 September 06
From: Bucuresti




Salut,

R25-ul nu are injectie secventiala - PUNCT(.) mad.gif =>(rezulta) ca nu se poate monta instalatie secventiala GPL decat cu modificari majore, atat hardware cat software, care nu fac rentabila aceasta adaptare.

Injectia de benzina se clasifica in doua mari categorii:
1. Injectie monopunct.
La injectia monopunct exista un singur injector care distribuie benzina la toti cilindrii motorului. Ansamblul corp-injector (unde se face amestecul benzina-aer) este montat in locul carburatorului pe galeria de admisie.
2. Injectie multipunct.
La injectia mutipunct exista cate un injector pentru fiecare cilindru in parte, injectorul fiind plasat in fiecare cilindru sau in imediata lui vecinatate.
La randul ei, injectia multipunct se imparte in trei categori:
2.1 Injectie multipunct full group (unde toate injectoarele sunt comandate/se deschid in acelasi timp).
2.2 Injectie multipunct semi-secventiala (unde injectoarele sunt comandate/se deschid doua cate doua).
2.3 Injectie secventiala (unde injectoare sunt comandate/se deschid independent pentru fiecare cilindru in parte la momentul admisiei).

Deci: blush.gif instalatia GPL secventiala(cu electrovane sau injectoare GPL) se monteaza pe motoare cu injectie secventiala. sleep.gif
R25-urile (cele pe care le cunosc eu) sunt cu injectie multipunct full group, asa ca singurele instalatii GPL compatibile sunt cele vechi(cele care imita principiul carburatorului sau al injectiei monopunct).
Daca exista doritori in a-si transforma injectia de 2.2L in secventiala, pretul este 1000Euro. ohmy.gif

Pt. Perty
Instalatia de gaz pentru carburatie trebuie sa mearga foarte bine pe injectia ta, fara improvizatii si cu un consum rezonabil(2-2.5L in plus fata de benzina).
Montarea unei instalatii clasice GPL nu implica anularea regulatorului de aer(in mana cui ti-ai lasat masina?), ci doar reglaje. Daca nu-ti mai functioneaza socul se poate sa nu fie racordat corect difuzorul de GPL(in cazul tau trebuie montat imediat dupa filtru de aer).

This post has been edited by R20: 22 May 2010, 23:44


--------------------
R25GTX/R25 Baccara 1985/1990 Masini din vremea cand firma Renault se respecta.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Petry
post 23 May 2010, 13:56
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 201
Joined: 27 April 07
From: Calafat Dolj




Salut.
Ptr.R20
Multumesc ptr.informatiile legate de cum sta problema cu injectiile.Sincer nu stiam aceste "detalii" tehnice care ma ajuta foarte mult.
Acum sa trec la problema mea.Acest difuzor de gaz l-au montat acesti meseriasi in corpul clapetei de acceleratie chiar deasupra ei prin gaurirea acestui corp.Nu am stiut ca vor face asa ceva, nu iasi fi lasat dar asa au procedat si nu am mai putut face nimic.
Dupa cele spuse de tine lucrurile stau destul de simplu, daca montau difuzorul de gaz imediat dupa filtru, atunci amestecul de gaz si aer trecea si prin acest regulator de aer si nu mai era nevoie de anularea lui.Cred ca am inteles bine.Nu stiu de ce nu le-a trecut si lor prin cap.
Te rog sa-mi confirmi daca este asa cum am spus mai sus.
Pot sa pun si o poza cu pozitia difuzorului de gaz.Difuzor_GPL.JPG ( Size: 241.81k ) Number of downloads: 1834


Si locul unde trebuia montat Difuzorul GPLloc_ptr_difuzor_gpl.JPG ( Size: 243.05k ) Number of downloads: 1982


Observi dopul de la furtunul care iese din regulator si intra in admisie;lucru romanesc.
Multumesc inca o data ptr. ajutor.


--------------------
Renault 25 TX 1989 Injectie 120CP - DJ06XMJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R20
post 23 May 2010, 16:48
Post #13


R20 (prima mea masina)


Group: Members
Posts: 256
Joined: 22 September 06
From: Bucuresti




Salut,
Ai inteles bine, acolo trebuia cuplat difuzorul. Tu nu ai acest difuzor, la tine e un furtun infipt in capacul throttle-lui. Am tot cautat o poza cu ceea ce am eu montat dar nu am gasit de nici un fel. Cand o sa mai umblu pe la masina o sa-i fac o poza.
Oricum, meseriasii din ziua de azi considera ca merge foarte bine si fara. Asa o fi, dar teoretic are o mare importanta mai ales daca vrei sa-ti mearga bine atat pe gaz cat si pe benzina.
Ideea e ca tie ti-au dat peste cap toata admisia si implicit injectia, de aceea consuma mult si sunt sigur ca nici nu-ti merge bine. Faptul ca au racordat gazul acolo influenteaza si presiunea din mainfold iar MAP-ul va transmite aceste date catre ECU, care la randul sau va incerca sa faca corectiile necesare trimitand date catre regulatorul de aer(fara efect, pt. ca afost anulat), apoi modificad avansul, deschiderea injectoarelor, etc. Nereusind sa gestioneze toate aceste anomalii, ECU va trece in modul avarie si va functiona conform unui algoritm prestabilit(pun pariu ca ai becul de service aprins permanent).
Parerea mea este sa te duci sa-ti rezolvi problema la cineva care se pricepe atat la injectii cat si la GPL. Asa cum ti-am spus, pe GPL trebuie sa-ti mearga fara probleme iar consumul cu 2-2.5L peste benzina, la performante asemanatoare.
Succes!


--------------------
R25GTX/R25 Baccara 1985/1990 Masini din vremea cand firma Renault se respecta.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
enache sorin
post 23 May 2010, 20:35
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 242
Joined: 27 November 09




SALUT! Difuzorul de gaz,care dupa cum se vede tu nu i-l ai,trebuie montat acolo unde este primul colier ,unde scrie (injection RENAULT).Daca a-i putea sa mi spui ce diametru interior ai la acel COT de aluminiu, am un difuzor de gaz.


--------------------
renault 25 baccara 1991
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Petry
post 23 May 2010, 22:49
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 201
Joined: 27 April 07
From: Calafat Dolj




QUOTE(enache sorin @ 23 May 2010, 20:35)
SALUT! Difuzorul de gaz,care dupa cum se vede tu nu i-l ai,trebuie montat acolo unde este primul colier ,unde scrie (injection RENAULT).Daca a-i putea sa mi spui ce diametru interior ai la acel COT de aluminiu, am un difuzor de gaz.
*



Salut!

Enache, pai R20 zice ca difuzorul de gaz trebuie montat imediat dupa filtru de aer asa cum se vede in poza, pana la urma cum este?
Maine desfac corpul unde este furtunul fac o poza si masor si diametrul interior la acea parte de aluminiu care se imbina cu furtunul de aer.
Tu ce injectie ai pe masina si ce fel de instalatie de gaz, unde ai montato?

Daca vreti postati va rog nr. de telefon si va sun eu,daca nu va deranjez.

Ptr.R20.
Intradevar martorul de la ECU si SERVICE se aprinde imediat ce o trec pe gaz.
Am desfacut o data acest capac,ptr. ca simteam ca acceleratia este limitata si acolo este ceva, acuma nu stiu ca este difuzor sau altceva, dar clapeta de aceleratie nu se deschide complet din cauza la acest ceva, deci, in capatul furtunului deasupra clapetei de acceleratie este un corp rotund si plat cu niste fante pe exterior pe unde iese gazul si care vad ca are rol si de "limitator de viteza".
Concluzia este ca avem multi agiamii care se cred profesionisti educati in spiritul si ideologiile comuniste(smecheri si "hoti").

Multumesc inca o data!



--------------------
Renault 25 TX 1989 Injectie 120CP - DJ06XMJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd May 2025 - 09:01
Dacia