Instalatie GPL Secventiala
![]() ![]() ![]() |
Instalatie GPL Secventiala
alex_maxx |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 14 March 08 ![]() |
|
||
--------------------
renault
25
1990
|
|||
enache sorin |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 242 Joined: 27 November 09 ![]() |
SALUT!Se pot pune pe orice fel de motoare,nu conteaza modelul de injectie,depinde de firma care monteaza.
|
--------------------
renault
25 baccara
1991
|
|
alex_maxx |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 14 March 08 ![]() |
asta stiu si yo ca se poate dar la astia sica nu lasa injectia sa faca tot ciclul pe gaz pt al traduce pe calculatorul gazului mi-au zis ca o sa incerce si maine sa vada (cica injectia are valori prea mici sau ceva de genu) cica mai au si un renault 19 la fel si asteapta de o luna o piesa ca sa o schimbe sa speram ca reusesc pe a mea masina daca nu trebuie sa recurg la deaia normala si nu as prea vrea
|
--------------------
renault
25
1990
|
|
enache sorin |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 242 Joined: 27 November 09 ![]() |
Eu ti am zis ca depinde de firma care monteaza instalatia.Eu am luat o inst.GPL secventiala de pe un RENAULT SCENIC care mergea de vre o 3ani fara probleme.Zic sa cauti alta FIRMA.BAFTA.
|
--------------------
renault
25 baccara
1991
|
|
alinmicutzur25 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 17 May 10 ![]() |
Depinde de unde esti! eu am puso cu succes la o firma din Pitesti. Daca esti pe aproape sunama 0760843204
|
--------------------
Renault 25
GTS
1990/GTS
- AG 47 AMG
|
|
R20 |
![]()
Post
#6
|
![]() R20 (prima mea masina) Group: Members Posts: 256 Joined: 22 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Salut,
Am si eu o intrebare: la ce va trebuie pe R25 instalatie GPL "secventiala"? |
--------------------
R25GTX/R25 Baccara
1985/1990
Masini din vremea cand firma Renault se respecta.
|
|
Petry |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 27 April 07 From: Calafat Dolj ![]() |
QUOTE(R20 @ 19 May 2010, 23:56) Salut! Pentru ca e facuta pentru injectia multipunct,are un consum foarte mic( cel mult un litru peste benzina) si nu este nevoie de improvizatii sau modificari gen anularea regulatorului de aer cum este la mine care am GPL pentru carburatie si un consum destul mare:16 l in oras si de la 9 in sus afara(depinde cat o calc). Istalatia secventiala are un singur "dezavantaj",trece singura pe gaz cand lichidul de racire ajunge la o anumita temperatura. Daca tu stii cum se poate face instalatia de gaz pentru carburatie sa mearga bine pe injectie fara improvizatii si cu un consum rezonabil te rog sa ma ajuti in acest sens. Personal ma deranjeaza mult anularea regulatorului de aer pentru ca nu mai am soc, la rece relantiu este foarte mic si trebuie se merg in gol cateva minute pana se incalzeste. Nu mai spun ca de la un timp(6luni) motorul nu mai merge rotund, a crescut consumul si nu reusesc sa rezolv problema. Toate cele bune! This post has been edited by Petry: 20 May 2010, 10:39 |
--------------------
Renault
25 TX
1989 Injectie 120CP
- DJ06XMJ
|
|
enache sorin |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 242 Joined: 27 November 09 ![]() |
Nu se anuleaza NIMIC.Daca ai ocazia uitate la un CIELO pe GPL.Nu trece de pe benzina pe gaz cum zici ,in functie de temperatura ci la pornire cum o turezi la 1500 de ture trece automat pe gaz si ramane asa.
|
--------------------
renault
25 baccara
1991
|
|
Petry |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 27 April 07 From: Calafat Dolj ![]() |
QUOTE(enache sorin @ 20 May 2010, 19:07) Nu se anuleaza NIMIC.Daca ai ocazia uitate la un CIELO pe GPL.Nu trece de pe benzina pe gaz cum zici ,in functie de temperatura ci la pornire cum o turezi la 1500 de ture trece automat pe gaz si ramane asa. Nu stiu ce instalatie este pe CIELO dar nu cred ca este secventiala.Ma informez si ma lamuresc eu cum sta treaba asta cu instalatiile GPL,dar sigur instalatia secventiala trece singura de pe benzina pe gaz.Ne poate lamuri pe toti Google. Bafta! |
--------------------
Renault
25 TX
1989 Injectie 120CP
- DJ06XMJ
|
|
enache sorin |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 242 Joined: 27 November 09 ![]() |
Asta am zis si eu,peste 1500 trece singura pe gaz.
|
--------------------
renault
25 baccara
1991
|
|
R20 |
![]()
Post
#11
|
![]() R20 (prima mea masina) Group: Members Posts: 256 Joined: 22 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Salut,
R25-ul nu are injectie secventiala - PUNCT(.) ![]() Injectia de benzina se clasifica in doua mari categorii: 1. Injectie monopunct. La injectia monopunct exista un singur injector care distribuie benzina la toti cilindrii motorului. Ansamblul corp-injector (unde se face amestecul benzina-aer) este montat in locul carburatorului pe galeria de admisie. 2. Injectie multipunct. La injectia mutipunct exista cate un injector pentru fiecare cilindru in parte, injectorul fiind plasat in fiecare cilindru sau in imediata lui vecinatate. La randul ei, injectia multipunct se imparte in trei categori: 2.1 Injectie multipunct full group (unde toate injectoarele sunt comandate/se deschid in acelasi timp). 2.2 Injectie multipunct semi-secventiala (unde injectoarele sunt comandate/se deschid doua cate doua). 2.3 Injectie secventiala (unde injectoare sunt comandate/se deschid independent pentru fiecare cilindru in parte la momentul admisiei). Deci: ![]() ![]() R25-urile (cele pe care le cunosc eu) sunt cu injectie multipunct full group, asa ca singurele instalatii GPL compatibile sunt cele vechi(cele care imita principiul carburatorului sau al injectiei monopunct). Daca exista doritori in a-si transforma injectia de 2.2L in secventiala, pretul este 1000Euro. ![]() Pt. Perty Instalatia de gaz pentru carburatie trebuie sa mearga foarte bine pe injectia ta, fara improvizatii si cu un consum rezonabil(2-2.5L in plus fata de benzina). Montarea unei instalatii clasice GPL nu implica anularea regulatorului de aer(in mana cui ti-ai lasat masina?), ci doar reglaje. Daca nu-ti mai functioneaza socul se poate sa nu fie racordat corect difuzorul de GPL(in cazul tau trebuie montat imediat dupa filtru de aer). This post has been edited by R20: 22 May 2010, 23:44 |
--------------------
R25GTX/R25 Baccara
1985/1990
Masini din vremea cand firma Renault se respecta.
|
|
Petry |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 27 April 07 From: Calafat Dolj ![]() |
Salut.
Ptr.R20 Multumesc ptr.informatiile legate de cum sta problema cu injectiile.Sincer nu stiam aceste "detalii" tehnice care ma ajuta foarte mult. Acum sa trec la problema mea.Acest difuzor de gaz l-au montat acesti meseriasi in corpul clapetei de acceleratie chiar deasupra ei prin gaurirea acestui corp.Nu am stiut ca vor face asa ceva, nu iasi fi lasat dar asa au procedat si nu am mai putut face nimic. Dupa cele spuse de tine lucrurile stau destul de simplu, daca montau difuzorul de gaz imediat dupa filtru, atunci amestecul de gaz si aer trecea si prin acest regulator de aer si nu mai era nevoie de anularea lui.Cred ca am inteles bine.Nu stiu de ce nu le-a trecut si lor prin cap. Te rog sa-mi confirmi daca este asa cum am spus mai sus. Pot sa pun si o poza cu pozitia difuzorului de gaz.Difuzor_GPL.JPG ( Size: 241.81k ) Number of downloads: 1834 Si locul unde trebuia montat Difuzorul GPLloc_ptr_difuzor_gpl.JPG ( Size: 243.05k ) Number of downloads: 1982 Observi dopul de la furtunul care iese din regulator si intra in admisie;lucru romanesc. Multumesc inca o data ptr. ajutor. |
--------------------
Renault
25 TX
1989 Injectie 120CP
- DJ06XMJ
|
|
R20 |
![]()
Post
#13
|
![]() R20 (prima mea masina) Group: Members Posts: 256 Joined: 22 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Salut,
Ai inteles bine, acolo trebuia cuplat difuzorul. Tu nu ai acest difuzor, la tine e un furtun infipt in capacul throttle-lui. Am tot cautat o poza cu ceea ce am eu montat dar nu am gasit de nici un fel. Cand o sa mai umblu pe la masina o sa-i fac o poza. Oricum, meseriasii din ziua de azi considera ca merge foarte bine si fara. Asa o fi, dar teoretic are o mare importanta mai ales daca vrei sa-ti mearga bine atat pe gaz cat si pe benzina. Ideea e ca tie ti-au dat peste cap toata admisia si implicit injectia, de aceea consuma mult si sunt sigur ca nici nu-ti merge bine. Faptul ca au racordat gazul acolo influenteaza si presiunea din mainfold iar MAP-ul va transmite aceste date catre ECU, care la randul sau va incerca sa faca corectiile necesare trimitand date catre regulatorul de aer(fara efect, pt. ca afost anulat), apoi modificad avansul, deschiderea injectoarelor, etc. Nereusind sa gestioneze toate aceste anomalii, ECU va trece in modul avarie si va functiona conform unui algoritm prestabilit(pun pariu ca ai becul de service aprins permanent). Parerea mea este sa te duci sa-ti rezolvi problema la cineva care se pricepe atat la injectii cat si la GPL. Asa cum ti-am spus, pe GPL trebuie sa-ti mearga fara probleme iar consumul cu 2-2.5L peste benzina, la performante asemanatoare. Succes! |
--------------------
R25GTX/R25 Baccara
1985/1990
Masini din vremea cand firma Renault se respecta.
|
|
enache sorin |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 242 Joined: 27 November 09 ![]() |
SALUT! Difuzorul de gaz,care dupa cum se vede tu nu i-l ai,trebuie montat acolo unde este primul colier ,unde scrie (injection RENAULT).Daca a-i putea sa mi spui ce diametru interior ai la acel COT de aluminiu, am un difuzor de gaz.
|
--------------------
renault
25 baccara
1991
|
|
Petry |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 27 April 07 From: Calafat Dolj ![]() |
QUOTE(enache sorin @ 23 May 2010, 20:35) SALUT! Difuzorul de gaz,care dupa cum se vede tu nu i-l ai,trebuie montat acolo unde este primul colier ,unde scrie (injection RENAULT).Daca a-i putea sa mi spui ce diametru interior ai la acel COT de aluminiu, am un difuzor de gaz. Salut! Enache, pai R20 zice ca difuzorul de gaz trebuie montat imediat dupa filtru de aer asa cum se vede in poza, pana la urma cum este? Maine desfac corpul unde este furtunul fac o poza si masor si diametrul interior la acea parte de aluminiu care se imbina cu furtunul de aer. Tu ce injectie ai pe masina si ce fel de instalatie de gaz, unde ai montato? Daca vreti postati va rog nr. de telefon si va sun eu,daca nu va deranjez. Ptr.R20. Intradevar martorul de la ECU si SERVICE se aprinde imediat ce o trec pe gaz. Am desfacut o data acest capac,ptr. ca simteam ca acceleratia este limitata si acolo este ceva, acuma nu stiu ca este difuzor sau altceva, dar clapeta de aceleratie nu se deschide complet din cauza la acest ceva, deci, in capatul furtunului deasupra clapetei de acceleratie este un corp rotund si plat cu niste fante pe exterior pe unde iese gazul si care vad ca are rol si de "limitator de viteza". Concluzia este ca avem multi agiamii care se cred profesionisti educati in spiritul si ideologiile comuniste(smecheri si "hoti"). Multumesc inca o data! |
--------------------
Renault
25 TX
1989 Injectie 120CP
- DJ06XMJ
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd May 2025 - 09:01 |