Instalare sistem de incalzire suplimentar antigel, discutii, montare aftermarket, etc
![]() ![]() ![]() |
Instalare sistem de incalzire suplimentar antigel, discutii, montare aftermarket, etc
Dodone |
![]()
Post
#1
|
||
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|||
19vik |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca e vorba de acel preincalzitor electric (gen webasto), prezent la unele diesel-uri, chiar si la Megane, care intra in functiune la motorul rece si temperaturi scazute afara, ca sa ai caldura aproape imediat ce ai pornit motorul.
This post has been edited by 19vik: 2 Jan 2008, 01:27 |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
romeo3108ro |
![]()
Post
#3
|
![]() Conducator de Twingo Group: Members Posts: 1.218 Joined: 4 March 06 From: Dirty Bucharest ![]() |
da este un grup de 3 rezistente care iti incalzesc lichidul de racire mai repede,iar descrierea detaliata a masinii sa stii ca nu avea voie sa ti-o dea din punct de vedere legal
2 Jan 2008, 00:30: 19vik:eu nu am auzit pana acuma de webasto electric si nimeni sper sa nu ma contrazica.Webasto este un sistem de incalzire auxiliara care functioneaza si atunci cand auto este stationat .Ce ar insemna sa fie pe rezistenta electrica?cum ai mai porni masina dupa o noapte de frig daca ai avea incalzirea auxiliara activata? ai chema pe vecinul sa iti dea curent? This post has been edited by romeo3108ro: 1 Jan 2008, 23:30 |
--------------------
i help
if
i can Ex Dacia Berlina 1310
Opel Zafira Y20DTH Twingo 1.2 16 ventricole ex angajat renou :)) Alan 42 Multi + Ml 145 / MIO Moov 500 cu Igo 8.3 si Ioana |
|
19vik |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Scuze, am gresit, nu ma refeream la un sistem auxiliar, ci la cel din constructia masinii, e vorba de acele rezistente electrice, de care spui si tu, mi se pare ca e un bloc montat undeva in conducta de antigel care duce la calorifer si nu se alimenteaza decat dupa ce pornesti motorul. Ma insel?
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
romeo3108ro |
![]()
Post
#5
|
![]() Conducator de Twingo Group: Members Posts: 1.218 Joined: 4 March 06 From: Dirty Bucharest ![]() |
nu te inseli deloc ai perfecta dreptate
|
--------------------
i help
if
i can Ex Dacia Berlina 1310
Opel Zafira Y20DTH Twingo 1.2 16 ventricole ex angajat renou :)) Alan 42 Multi + Ml 145 / MIO Moov 500 cu Igo 8.3 si Ioana |
|
RADU__ |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.255 Joined: 18 October 07 From: Brasov ![]() |
POate se refera la sistemele din Suedia cu incalzire direct la priza de 220v. Se monteaza in blocul motor, de obicei in locul dopurilor de apa si mentin motorul cald toata noaptea. am vazut asa ceva montat si consuma cam 25-30W
|
--------------------
Renault
Megane IV
Sedan TCE140 2022
- BV 22 ROC tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede! |
|
Dodone |
![]()
Post
#7
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
Nici nu mi-am pus problema legalitatii atata timp cat am cerut detalii pentru masina mea si nu a altuia.Deci nu vad nici o problema in asta.Din contra,daca nu mi-ar fi oferit detaliile consider ca ar fi fost o problema.
In plus prin sistemul acesta m-am ferit de o teapa imensa.Inainte de a merge in Germania,am vrut sa cumpar o masina identica de la un bisnitar de masini care spune a ca masina are 112 k. reali .La verificare s-a dovedit ca avea 230 k. Teparul a fost si el uimit cum de am primit datele de la reprezentanta,prentru ca si el stia ca si tine ca nu se pot obtine date. Din aceasta cauza m-am inervat si am decis sa plec personal dincolo sa-mi iau masina ca sa reduc cat mai mult riscul unei tepe. Daca datele ar fi la liber,teparii (inclusiv cei din vest) ar avea o viata mult mai grea.Pot face ei orice resetari,nu pot schimba nici o data din serverele firmelor producatoare. La masina mea mi-a aratat inclusiv servizarile si piesele inlocuite in Germania,inclusiv si data. Asa ca,imi mentin pozitia. |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
gotty |
![]()
Post
#8
|
![]() fagocer™ haituit Group: Members Posts: 4.627 Joined: 20 August 07 From: oriunde vreti voi.... ![]() |
QUOTE(romeo3108ro @ 1 Jan 2008, 23:27) da este un grup de 3 rezistente care iti incalzesc lichidul de racire mai repede,iar descrierea detaliata a masinii sa stii ca nu avea voie sa ti-o dea din punct de vedere legal <span class='edit'>2 Jan 2008, 00:30:</span> putin offtopic:de ce nu au voie sa dea acele date?chiar ma intereseaza.... |
--------------------
Private
Spice
Member
|
|
Dodone |
![]()
Post
#9
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
@19vik,
@romeo3108ro Se poate monta sistemul de incalzire si acum la masina mea?Eventual ceva preturi? Merci anticipat. |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
30 mdc |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 299 Joined: 22 August 07 From: constanta ![]() |
si mie mi sau dat toate datele despre masina , nu stiu daca mi lea dat pentru ca il cunosteam?
|
--------------------
renault
megane 2, megane 4 intense
2003 1.9dci full , 2018 1,6dci
- ct 30 mdc, ct 30 mdk
|
|
romeo3108ro |
![]()
Post
#11
|
![]() Conducator de Twingo Group: Members Posts: 1.218 Joined: 4 March 06 From: Dirty Bucharest ![]() |
gotty : sunt date care sunt din reteaua renault adica se gasesc numai pe intranet asa ca renault isi rezarva dreptul la confidentialitate
|
--------------------
i help
if
i can Ex Dacia Berlina 1310
Opel Zafira Y20DTH Twingo 1.2 16 ventricole ex angajat renou :)) Alan 42 Multi + Ml 145 / MIO Moov 500 cu Igo 8.3 si Ioana |
|
gotty |
![]()
Post
#12
|
![]() fagocer™ haituit Group: Members Posts: 4.627 Joined: 20 August 07 From: oriunde vreti voi.... ![]() |
|
--------------------
Private
Spice
Member
|
|
Dodone |
![]()
Post
#13
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
@romeo3108ro
Cred ca ar fi destul de productiv pentru toata lumea sa dai niste replici la situatiile descrise de mine in postul #7. |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
19vik |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(RADU__ @ 1 Jan 2008, 23:46) POate se refera la sistemele din Suedia cu incalzire direct la priza de 220v. Se monteaza in blocul motor, de obicei in locul dopurilor de apa si mentin motorul cald toata noaptea. am vazut asa ceva montat si consuma cam 25-30W Intradevar, am citit si eu undeva, nu mai gasesc sursa, despre un sistem de preincalzire stationar, alimentat la 220V, dar parca era vorba de putere mai mare, il pui in functiune cu, sa zicem, 20-30 minute inainte de a porni motorul si iti aduce temperatura acestuia chiar si la 90 de grade. Se monteaza in tarile nordice, nu numai in Suedia. Dodone: ia legatura cu acest user, daca vrei sa pui Webasto pe M1. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
Dodone |
![]()
Post
#15
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
Merci.
![]() |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
B-85-DNT |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 2 January 08 ![]() |
sal sunt si eu interesat de chestia asta dak se monteaza si pe megan2 1.5dci. iarna trebuie sa merg cu ea cel putin 10 min pana incepe sa bage ceva caldura. ma refer la cele 3 rezistente dupa ce pornesti motorul. Dak se poate si la ce bani. Merci
|
--------------------
renault
megane2
2007 sedan
- B-85-DNT
|
|
Dacus_Malus |
![]()
Post
#17
|
![]() OM Group: Members Posts: 757 Joined: 24 July 07 From: Brasov / Rasnov ![]() |
la o diagnosticare computerizata (masina din semnatura) mi-a dat o eroare referitoare la defectiune a acestui termoplonjon...
cu ce afecteaza el mersul masinii? in afara ca am observat ca iarna dadea mai greu caldura, mai poate afecta mersul masinii? |
--------------------
Toyota
Prius 2
2006 Toyota Prius 1 - 2002
Autorulota Citroen C25 SanRemo - 1990 |
|
radunre |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
Bine ai venit in randul celor fara termoplonjon
![]() Lasand gluma deoparte, nu afecteaza deloc functionarea motorului (cel putin nu in asa masura sa merite o atentie deosebita). Avantajul major, in afara de confortul personal pe timp de iarna, atingerea regimului optim de functionare a motorului intr-un timp mult mai scurt decat fara acest "termoplonjon" deci, teoretic, o viata ceva mai indelungata a motorului (depinde mult si de utilizare). Oricum ar fii, eu recomand un diagnostic elaborat al "termoplonjonului" in vederea repunerii in functiune, astfel ca toate sistemele sunt "up and running" succes |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
Dacus_Malus |
![]()
Post
#19
|
![]() OM Group: Members Posts: 757 Joined: 24 July 07 From: Brasov / Rasnov ![]() |
mie, la un test clip facut de un prieten, a aparut eroarea: "termoplonjon defect"..
unde se afla si se poate schimba acel bloc de rezistente? |
--------------------
Toyota
Prius 2
2006 Toyota Prius 1 - 2002
Autorulota Citroen C25 SanRemo - 1990 |
|
ligrivis |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 347 Joined: 14 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Francezii cam asa explica ce este sistemul de incalzire suplimentar, habar nu aveam ca am asa ceva la masina pana sa citesc acest text:
RECHAUFFEUR ADDITIONNEL DE CIRCUIT DE REFROIDISSEMENT II est situe sur une dent de radiateur de chauffage et est constitue de 3 bougies de rechauffage electrique baignant dans le liquide de refroidissement. Ces dernieres sont pilotees par le calculateur de gestion moteur via 2 relais. Le premier alimente deux bougies, le deuxieme, si necessaire, la troisieme. Les bougies sont alimentees si : - le pare-brise degivrant n'est pas en fonction. - Is regime moteur est superieur a 650 tr/min. - si le postchauffage est commande. Fonctionnement du rechauffeur - Temperature d'eau inferieure a 75°C et temperature de l'air inferieur a 7°C. - Temperature d'eau entre 5 et 75°C et temperature de l'air entre 7 et 10°C. - Temperature d'eau inferieur a 5°C et temperature de l'air superieur a 10°C. Resistance des bougies : 0,6 ± 0,1 Q. This post has been edited by ligrivis: 16 Jun 2009, 21:41 |
--------------------
Megane 3 Duster 3
1.6 DCI
2012 2024
|
|
Shafu |
![]()
Post
#21
|
![]() SHĂFU' Group: Members Posts: 777 Joined: 19 April 07 From: Iași ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by Shafu: 17 Jun 2009, 11:52 |
--------------------
Renault
Megane Clasic
2001 1.6 16v
|
|
Dodone |
![]() ![]()
Post
#22
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
Se poate monta acest dispozitiv si la cele care nu au din fabricatie ?
Daca da, ce presupune acest lucru ? Aveti careva vreo schita, poza a termoplonjonului ? Cu toate ca scrie ca nu am asa ceva, iarna mi se incalzeste motorul suspect de repede, iar vara nu am avut nicio problema cu termostatul. ![]() |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
INFANTERIST |
![]() ![]()
Post
#23
|
![]() - Group: Members Posts: 146 Joined: 20 January 08 From: Romania ![]() |
Si mie mi se incalzeste suspect de repede motorul iarna
![]() Am fost si eu la renault sa cer informatii despre masina si nu mi-au dat, au zis : "ca nu au voie sa puna la dispozitia clientilor aceste informatii", cred ca cine le-a otinut a avut ceva "pile" ![]() |
--------------------
MEGANE
1400 TCE
BREAK
|
|
Dodone |
![]()
Post
#24
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
Nu am avut nicio pila. Am vorbit politicos, i-am explicat ce vreau eu, l-am platit cu 30 de lei. A trebuit sa insist mult, pentru ca i-a fost jena sa ia banii. L-am "amenintat" ca ma intorc in service cu pizza suc si bere, in vazul sefilor. A cedat.
|
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
INFANTERIST |
![]()
Post
#25
|
![]() - Group: Members Posts: 146 Joined: 20 January 08 From: Romania ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
MEGANE
1400 TCE
BREAK
|
|
radunre |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
Instalare sistem de incalzire suplimentar:
Am inceput intr-o vineri dupamasa, pe la 5 cu urmatoarele demontari: - baterie - capac siurante compartiment motor - capac plastic motor - tubulatura superioara intercooler - tubulatura recirculare gaze ulei (de la decantorul de ulei pana in spatele motorului) - vas expansiune+golire partiala circuit racire Am continuat cu pozarea firelor de la ECU la cutia cu sigurante, le-am trecut prin spatele farurilor si prin fata radiatorului, era mult mai simplu asa decat sa urmez calea cablajului original care mergea pe motor. ruta_cablu_1.JPG ( Size: 471.97k ) Number of downloads: 3182 ruta_cablu_2.JPG ( Size: 587.08k ) Number of downloads: 3296 Pt. ECU am folosit papuci originali extrasi dintr-o mufa identica. Aceasta mufa este compusa din mai multe parti si se demonteaza in felul urmator: - extrageti mufa din ECU prin apasare in jos a clemei gri simultan cu apasarea blocajului situat imediat sub ea in pozitie centrala. Cleam gri trebuie sa se roteasca cu 90 grade si in acelasi timp extrage mufa. ECU2.jpg ( Size: 430.34k ) Number of downloads: 3319 - mufele se extrag in ordine de jos in sus, demontati colierul de fixare a cablajului si punctul de masa de langa ECU - "disectia" mufei este putin mai sensibila, taiati colierul care strange firele, capacul negru culiseaza daca i se departeaza cele 2 urechiuse de pe culisa. - Fagurele albastru iese prin apasari repetate pe cele 4 blocaje de pe fiecare latura a mufei dupa care il trageti pe fire la ~2cm de mufa. - Scoateti siguranta culisanta din plastic gri. In acest moment pinii din mufa se tin doar de urechile metalice, nu fortati firele ca sa nu se smulga. - Stratul de silicon nu trebuie scos, pinii se introduc prin el. - Pt. extragerea pinilor din mufa veche, introduceti un ac in gaurile dreptunghiulare (nu patrate) sau cele curbe de pe colturile conexiunilor mai mari. mufa_ECU_1.JPG ( Size: 249.12k ) Number of downloads: 3134 mufa_ECU_2.JPG ( Size: 521.46k ) Number of downloads: 2830 mufa_ECU_3.JPG ( Size: 329.57k ) Number of downloads: 392 - La introducerea pinilor trebuie sa auziti un "click", pinii mici au o singura pozitie de intrare, cei mai au doua pozitii, daca nu intra le rotiti cu 90 grade si incercati din nou. - Verificati de 5 ori pozitia corecta inainte de a remonta mufele... Am continuat lucrarea in cutia cu relee si sigurante: - folositi tub termocontractil pt. fiecare conexiune (prin cositorire pe o lungime de ~1,5cm la firele de forta) - fiindca nu am vrut sa alterez instalatia originala a masinii, am adaugat o siguranta de 60A pt. acest sistem (original, siguranta F11, 70A deserveste si acest modul) folosind papuci originali (dezmembrari Laguna 1) - am folosit relee de 50A, 2 buc. relee.JPG ( Size: 373.53k ) Number of downloads: 508 releu_12V50A.JPG ( Size: 67.37k ) Number of downloads: 487 - pinul 1 de la cele 2 relee se leaga la firul alb care iese din releul B (injectie), astfel ele pot fi alimentate doar cand este pornit ECU (dupa sistemul original). Pt. aceasta conexiune am dezizolat firul alb pe o portiune de 1cm (fara al taia), infasurat firele de la relee, am scos papucul din soclu, si am tras un tub termocontractil pt. izolatie. Firele de la ECU le-am conectat in felul urmator: - Releu cu 1 bujie - pin H3 mufa GRI (prima/sus) - Releu cu 2 bujii - pin E4 mufa NEAGRA (ultima/jos) - Cele 2 relee corespund la "thermoplungers 1" si "thermoplungers 3" (nu e greseala) Pe schema originala a sistemului de incalzire erau notati pinii J4 si E4 dar nu este corect. Pinii corecti se vad in schema de ansamblu a sistemului de injectie din urmatorul pdf. ![]() Am tras si firele pentru corpul de incalzire si le-am conectat la relee, pinul 3 de la fiecare rele la siguranta de 60A si pinul 5 de la fiecare releu catre bujii Pt. conectarea la bujii am folosit 3 fire de 4mm patrati + 1 fir de 12mm patrati pt. conectarea la masa (maro). papuci_bujii.JPG ( Size: 350.66k ) Number of downloads: 474 cutie_relee_3.jpg ( Size: 431.72k ) Number of downloads: 492 cutie_relee_1.JPG ( Size: 480.9k ) Number of downloads: 561 Instalarea corpului de bujii a fost mai anevoioasa fiindca nu este original. L-am conectat intre stutul superior din cutia termostatului si stutul inferior al radiatorului de habitaclu. Din pacate l-am pozat dupa ce am terminat lucrarea si era aglomerat... corp_bujii.JPG ( Size: 257.79k ) Number of downloads: 723 Dupa remontarea tuturor elementelor, am tras un somn ca era 1.30 si a 2-a zi m-am apucat de butonat prin DDT2000. Cu contactul pus (motor oprit), in ecranul de configurare selectezi "Avec thermoplongeurs" si apesi butonul "Thermoplongeurs" activare_bujii_incalzire.jpg ( Size: 120.32k ) Number of downloads: 751 Am facut un ciclu e pornit/oprit dupa care am testat functionarea in ecranul "Pilotage de sorties", pe rand, "Relais thermo. 3" si "Relais thermo. 1", cu motorul oprit, se aud releele si plafoniera scade in intensitate. control_bujii_incalzire.jpg ( Size: 159.38k ) Number of downloads: 527 Din prima dimineata dupa montare (-2 grade), am avut un confort sporit prin scurtarea serioasa a timpului de incalzire in habitaclu. Daca, fara sistem, in traficul de dimineata la -10 grade, pornit motor si lasat la relanti 5-7 minute (pana dau zapada, curat geamurile, imbarc copii), circuit de ~4 km, temperatura de ridica pana pe la primul semn, dupa montare temperatura ajunge la 3,5-4 linii... This post has been edited by cj98czh: 27 Jan 2011, 15:12 |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
xjc0c0 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru Group: Members Posts: 830 Joined: 4 April 08 From: Brasov ![]() |
Felicitari ! Un tutorial foarte bun,iar operatia NU este una usoara .
This post has been edited by xjc0c0: 27 Jan 2011, 18:31 |
--------------------
Ex: Megane I
----
----
|
|
radunre |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
Multumesc
O ultima precizare, toate datele de mai sus sunt valabile pt. motorul cu cod F9Q732, 1.9 dCi, an 2002, ECU: Bosch - EDC15C3. Aceasta optiune e posibil sa existe si pe alte motorizari dar eu nu am studiat-o. La instalare am folosit schema de legaturi la ECU prezentata in postul http://www.reno.ro/index.php?showtopic=196...dpost&p=2692548 dar care din pacate a functionat doar pe jumatate, pinul E4-negru raspundea la comenzi dar J4 ba... Studiind schema de ansamblu a injectiei (pdf-ul din tutorial) am descoperit discrepanta, al 2-lea releu era conectat pe H3-gri. Ce e si mai ciudat, E4 si J4 apar si in alte documentatii, probabil depinde de tipul de ECU. Daca cineva se decide pt. o operatiune asemanatoare, il rog sa se docmenteze cat mai temeinic si sa verifice de 5 ori lucrarea inainte de punere sub tensiune, un ECU se parleste destul de usor. Nu raspund pt. nici o defectiune aparuta in urma actiunilor voastre This post has been edited by radunre: 27 Jan 2011, 20:58 |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Depinde versiunea de software din ECU.
Asa cum unele EDC15C3 suporta tempomat iar altele nu. Totul tine de SW din ECU. Hardware sunt la fel ECU-urile. |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
mitzunator |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 25 December 07 From: Craiova ![]() |
am instalat si eu asa ceva dupa un scenic pe meganeul meu si am vrut sa fac un test.am pus firul de plus direct la baterie cu motorul pornit si dupa 10 secunde a iesit putin fum asa ca de tigare si toate 3 bujiile s-au ars
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2
2008 [B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 15:49 |