Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Inkasso - amprentarea daunelor, Alta hotie a asiguratorilor

annem
post 15 Oct 2013, 12:59
Post #1


Omul Gras


Group: Members
Posts: 401
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




Fac evaluari pe site-uri pentru Logan RCA si casco. Selectez citeva oferte si revin asupra lor peste 2 saptamini pentru a incheia asigurarile. Surpriza insa, la 2 dintre ele apar mesaje de genul: „Autovehicul in baza de date Inkasso. Din motive de protectie nu se poate incheia asigurarea.”, iar asigurarea RCA era cam cu 20% mai mare la B8 decit inainte. Sun la cele doua firme (broker si asigurator) si alta surpriza, habar-n-au despre ce-i vorba. Verific masina in CEDAM, nu-s avarii din 2010, sun la CSA nici astia nu stiu de Inkasso.

Ma duc pe Inkasso, vad „amprentarea daunelor”, „registrul daunelor”, nu stiu ce firma din Tirgoviste, sun la --editat--, vorbesc cu un anume --editat-- si aflu ca aceasta baza apartine asiguratorilor pentru evaluari casco. Nu-mi spune care sint asiguratorii, dar imi spune ca masina apare in aceasta baza daca din 2006 pina in prezent s-a apelat la casco pentru repararea ei. Identificarea se face prin VIN, nu conteaza posesorul. Datele sint introduse atit de asiguratori, cit si de brokeri, service-uri, altii care sint interesati. Sistemul da atentionare daca masina a avut dauna totala, au fost 3 despagubiri pe casco sau despagubiri mari relativ la valoarea masinii, suspiciune de frauda de orice fel, reparatii repetate in service, etc (nu mi-a mai spus). Practic exista istoricul daunelor si interventiilor masinii in aceasta baza asa cum sint ele introduse de proprietarii si utilizatorii acestei baze din 2006 pina acum.

--editat-- spune ca baza este folosita de asiguratori pentru a decide daca acestia accepta sa incheie casco la o masina sau nu.
Dar nu-i deloc asa. Eu, cel putin, am vazut cum mi-a crescut RCA-ul aiurea, iar din ce informatii am mai strins, firmele de asigurari vor decide cum, unde, cu ce se va face despagubirea. Mai mult, si service-urile vor putea decide daca primesc sa repare masina sau nu. Se pare ca astfel de clauze vor aparea in contracte.

Il intreb pe acest --editat-- cum naiba de am masina cu probleme in aceasta baza? Cine a introdus datele care ma afecteaza? Spune ca eu nu am dreptul sa stiu, de unde stie el ca sint proprietarul masinii, si, oricum, datele sint ale proprietarilor bazei sau pot fi accesate numai de cei autorizati. Oricum, sesizez ca omul este mindru de baza asta de date, si, eu stiind de daunele suferite de masina mea, obtin mai pe ocolite raspunsul ca Astra si VIG sint unii din proprietarii acestei baze, deja au introdus date si folosesc aceasta baza de date.

In cazul meu, masina a fost asigurata casco si RCA intre 2005-2010 numai la BCR Asigurari. A fost lovita crunt de 2 tembeli (doua accidente in ani diferiti) cu RCA la Astra si Omniasig, firme care au facut fite la despagubire. Deci am apelat la casco pentru reparatie. Nu am avut nici macar un accident din vina mea.
Intreb acum la Astra si Omniasig, nimeni nu stie nimic de Inkasso (dar programul stie), dar cel putin mi se confirma ca dosarele de dauna ale masinii nu au fost considerate ca fiind fraude.

Pare corect ca o firma de asigurari sa stie ce vehicul asigura casco, pare corect ca un service sa stie ce s-a reparat si cum pentru a nu rapunde de ceea ce nu a facut, dar:
1. Ce treaba are RCA-ul cu aceasta baza? E drept ca RCA-ul nu mai are treaba nici cu BM, nici cu capacitatea cilindrica, etc, dar se pare ca asiguratorii leaga si RCA de Inkasso, nu numai casco.
2. De ce eu ca proprietar nu am acces la istoria masinii din aceasta baza, sa vad cine a introdus si cum a introdus datele, desi sint afectat de aceasta istorie? Poate este o greseala, poate exista o succesiune de evenimente care trebuie explicate.
3. Este normal sa fii lovit, sa ai probleme cu RCA-ul vinovatului, sa apelezi la casco pentru reparatii si sa apari in aceasta baza ca si cum masina ta are o mare problema si nu mai poate fi asigurata?
4. Ce naiba este o frauda? Cica masina este identificata in baza prin codul VIN. Cica in istoric sint trecute si fraudele. Cum naiba poate masina sa fraudeze? Nu cumva sint in aceasta baza si datele personale ale proprietarului sau fraudatorului?
5. etc, etc

Si altii, Dacia/Renault de exemplu, au o baza de date cu istoricul masinilor. Si acolo s-au nascut multe probleme sau multumiri dupa cum era afectat posesorul.

Dar, parerea mea, aceasta baza Inkasso este total impotriva posesorilor auto. Este ceva la nivel national de genul: decit sa ne pacalim unii pe altii, mai bine va pacalim numai noi pe voi. Sint strinse informatii tocmai pentru a pacali clientii si a nu raspunde in fata lor. Este o recunoastere a faptului ca o avarie, indiferent de cine este produsa, iti diminueaza valoarea masinii. Reparatiile nu conteaza, nu fac doi bani, sint a priori si a posteriori proaste si scumpe, nu reprezinta deloc despagubiri juste.


--------------------
Dacia Logan 2005 Laureate, 2008 Laureate MCV GPL - Puisor
2011 Laureate MCV GPL - Puisor (de la Dacia)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 15 Oct 2013, 14:16
Post #2


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.474
Joined: 1 November 04
From: sat




Mie imi place pagina lor despre frauda, are nume predestinat, pentru ca iata ce se obtine la accesare: prostie.jpg ( Size: 282.21k ) Number of downloads: 1338


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Charlie Foxtrot
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 15 Oct 2013, 14:21
Post #3


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




@annem
care e hotia ?


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 15 Oct 2013, 14:40
Post #4


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.274
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Probabil e nemultumit de faptul ca i-au crescut prima RCA cu 20% pe baza istoricului Casco (accidente facute din vina altora si reparate cu regres pe Casco). Nici mie nu mi se pare normal, e un motiv incorect sa maresti RCA.


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kosfunny
post 15 Oct 2013, 19:49
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 549
Joined: 13 December 08




Undeva e o greseala sau o confuzie. Tariful RCA nu are cum sa fie influentat de baza de date Inkasso . Pretul de baza s-a marit foarte mult la unele categorii de vehicule sau asigurati si de aceea poate fi mult mai mare decat cel al precedentei asigurari .
La capitolul Casco insa nu poti obliga niciun asigurator sa asigure o masina. In ultima vreme asiguratorii au inceput sa aceseze baze de date oferite de unii terti pentru a verifica pe cat se poate istoricul masinii si daca vad ca masina a suferit daune majore nu o asigura.

This post has been edited by kosfunny: 15 Oct 2013, 19:52


--------------------
RENAULT SAFRANE 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
annem
post 16 Oct 2013, 12:11
Post #6


Omul Gras


Group: Members
Posts: 401
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




Ce treaba are RCA cu casco? De ce sa creasca pretul? Parca era BM, capacitate cilindrica, mai pun oras, judet, virsta, etc. Pot sa puna si orice altceva, desi sint convins ca acest motiv nu va aparea nicaieri. Nu cred ca preturile la RCA mai au treaba/logica cu legea.

Nu cred ca e o greseala sau o confuzie.
Am mai dat exemplul asta acum un an legat de Allianz. Cred ca nu este legat de Inkasso. Pentru mine anul trecut la Logan 1.4 B6 350 lei. Alta persoana, dar aceleasi conditii de virsta, sex, oras, sector, capacitate cilindrica, dar B4 pentru Hyunday 1.4 300 lei. Aceleasi conditii de acordare, acelasi birou, numai ca Hyunday a obtinut RCA cu 5 zile dupa mine. De ce eu cu B6, nici macar un accident din vina mea cu aceasta masina despagubit pe RCA din 2005, platesc cu 15% mai mult decit un B4? Cine, ce a influentat tariful meu sa fie cu 15% mai mare? Am intrebat la Allianz si am primit raspunsul ca asa reiese ca fiind riscul meu/masina mea din bazele de date consultate de Allianz. Asta telefonic. Am facut reclamatie la CSA si Allianz a raspuns ca asa au fost negociate preturile de Allianz cu cele doua persoane.

Si acum sa vedem cum influenteaza casco la Astra. Pretul in doua saptamini a crescut subit cu 30% la casco, iar limita de despagubire a scazut cu 20%. Asta la birou, online nu mai merge, daca mai vreau sa fac asigurarea.
La Astra am avut deschis si dosarul RCA pentru unul din accidente, iar dupa citeva figuri gen: masina are 4 ani si nu despagubim mai mult de 13000 lei ( la o prima evaluare a lor paguba era vreo 18000 lei), alege sa repari unde vrei, dar mergi la ala de linga Selgros Pantelimon, piesele le luam noi, nu-i nevoie sa fie toate noi, te descurci cu transportul ca nu platim platforma, am mers pe casco la BCR care a reparat la Autocobalcescu.

Deci, ma loveste unul cu RCA la Astra, repar masina numai cu piese de origine (nu cu piese vechi), la reprezentanta (nu la un service de doi bani) si acum Astra spune ca masina mea nu mai e buna de nimic? Deci, eu care am si casco si RCA sint corect despagubit in vreo situatie daca masina mea dupa reparatie valoreaza mult mai putin?

Faptul ca un asigurator repara o masina, mai ales pe RCA, iar apoi decide ca masina nu mai poate fi asigurata casco tocmai din cauza avariilor reparate de el, produse de asiguratul lui nu de mine, mie mi se pare o mare hotie. Este clar ca despagubirea mea nu s-a facut just, iar acest asigurator confirma prin alegerea sa de a nu incheia polita.

Sa zicem ca ma loveste unul acum cu RCA la Astra, care va fi valoarea de despagubire? Sint sigur ca Astra va consulta baza de date Inkasso si o va scadea fata de valoarea normala de despagubire.

In cazul celalalt, ma loveste unul cu RCA la Omniasig, Omniasig ia masina, o duce in service ales de ei (Meridian), o repara, doua luni tot sun la ei si la service cind e gata, raspunsuri in doi peri, in final primesc un telefon de la service ca Omniasig nu mai vrea sa plateasca, iar de la Omniasig aflu ca polita RCA este falsa. Nu ma mai tiganesc, apelez la casco BCR.

Cind am auzit acum ca Inkasso contine si fraude, primul gind m-a dus la Omniasig. Am luat imediat legatura cu Fraude Omniasig si mi-au spus ca totul s-a clarificat acum vreo doi ani. Am intrebat daca pot sa aflu ce informatii a dat Omniasig despre mine in baza Inkasso? Nu a auzit nimeni de Inkasso.

Totusi, cea mai mare hotie mi se pare faptul ca aceste societati de asigurari, si chiar multi altii, iau decizii care ma afecteaza pe mine pe baza unor informatii despre mine si a bunurilor mele din fel de fel de baze de date fara ca eu sa am acces la acele baze de date, macar numai pentru consultare, fara ca eu sa imi fac o idee daca acele informatii sint macar adevarate sau nu.



--------------------
Dacia Logan 2005 Laureate, 2008 Laureate MCV GPL - Puisor
2011 Laureate MCV GPL - Puisor (de la Dacia)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Shush
post 16 Oct 2013, 13:00
Post #7


٩(Ś̯Ś)۶


Group: Members
Posts: 2.117
Joined: 30 January 07
From: Brasov




Faptul ca refuza sa te asigure nu are nicio legatura cu reparatiile suferite de masina. Sunt doar pretexte sa nu iti zica nu direct.
Ai preturi asa mari pentru ca din punctul lor de vedere esti un client ineficient. Ai avut doua daune destul de mari pe Casco deci statistic vorbind vei avea sanse mai mari sa ceri din nou o despagubire decat un client care nu a avut nicio dauna. Companiile de asigurari sunt afaceri, trebuie sa faca bani.


--------------------
Seat Leon 2008 Reference 1.6 - Bv-29-Trei Litere
Yamaha YZF-R125 2009 - Bv-88-Aceleasi Trei Litere
ex Dacia Logan 2005 Laureate 1.4
If a vegetarian eats vegetables, what does a humanitarian eat ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 16 Oct 2013, 13:05
Post #8


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Pai si? Mergi la altu'.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dannygambino
post 16 Oct 2013, 13:19
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 401
Joined: 28 January 10
From: Bucuresti




ce-ar fi sa nu mai dam noi romanii vina unii pe altii si sa cautam acel bine comun pentru toti? vi se pare normal ca o persoana de 30 de ani sa plateasca asigurare auto mai mare ca cel de 65? sau impozite mai mari sau orice mai mari??? cu ce e unul de 30 mai periculos ca unul de 65-70?
e periculos ca are atentie mai buna, vedere mai buna, reflexe mai bune, ca are permisul mai proaspat (experienta ce-i drept probabil mai mica dar nu poate fi dovedita, dar si legea mai proaspata in cap)? Legea s-a schimbat de 10 ori in 5 ani, orice conducator auto cu permis de 25 de ani garantat nu va lua un permis in ziua de astazi fara sa faca scoala cap coada din nou. deci de ce suntem penalizati?
exemplu, tata are permis din 1994, eu din 2009, el are 15-20.000 km total eu atata fac pe an doar ca sa ma deplasez casa- munca-retur. Ar trebui sa ne puna kilometraj personal la C*R si sa se faca functie de un raport evenimente/km ca sa fie o taxare rca eficienta si corecta, si sa nu uit, functie si de valoarea cazanului - in conditiile in care ar deveni lege concreta despagubirea de cel unde platesti tu rca iar ulterior sa isi recupereze ei dauna de la asiguratorul celuilalt.
ca domeniul asigurarilor e o afacere profitabila... toti o stim, ca a avea un accident ca si sofer in bucuresti, din nou toti stim ca stam pietoni o luna, cateva zile expertiza, cateva zile aprobarea dosarului, alte cateva zile pana gasesti un service agreat care sa si repare tipul tau de dauna, alte cateva zile pana te programeaza.... niste alte zile pana se repara.... prea multe zile, in conditiile in care tu nu ai o vina, si cu toate astea, neexistand o lege coerenta in vigoare, cei care suferim suntem tot noi, cei care avem nevoie de acel fier pentru a ne deplasa din punctul a in punctul b....

si nimeni nu face nimic sa micsoreze tot chinul, taxele, timpii de asteptare
exemplu personal anul trecut, din momentul daunei - MARTIE, despagubirea s-a facut in OCTOMBRIE, in urma unei reclamatii la CSA, pentru ca ASTRA asa lucreaza. nu mai discutam de 2700 ron pt o Dacia Solenza Confort.


--------------------
dacia solenza 2003 confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 16 Oct 2013, 13:24
Post #10


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.474
Joined: 1 November 04
From: sat




QUOTE(Shush @ 16 Oct 2013, 13:00)
Faptul ca refuza sa te asigure nu are nicio legatura cu reparatiile suferite de masina. Sunt doar pretexte sa nu iti zica nu direct.
Ai preturi asa mari pentru ca din punctul lor de vedere esti un client ineficient. Ai avut doua daune destul de mari pe Casco deci statistic vorbind vei avea sanse mai mari sa ceri din nou o despagubire decat un client care nu a avut nicio dauna. Companiile de asigurari sunt afaceri, trebuie sa faca bani.
*



Daunele alea pe CASCO nu au fost din vina lui, au fost cu regres. Nu el e factorul de risc si asta nu inteleg aia de la asigurari. Statisticile alea sunt evident proaste, de vreme ce au luat in considerare doar numarul de despagubiri pe CASCO. Si daca vroiau sa faca bani, puteau sa ii spuna ca il costa suma X, cu X suficient de mare.

QUOTE(R19/16v @ 16 Oct 2013, 13:05)
Pai si? Mergi la altu'.
*


Probabil si altu' tot asa va face daca va consulta porcaria aia de baza de date.


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Charlie Foxtrot
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
annem
post 16 Oct 2013, 15:59
Post #11


Omul Gras


Group: Members
Posts: 401
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




dannygambino
Eu am alta intrebare:
De ce sa fie RCA diferit dupa capacitatea cilindrica? Care este diferenta intre loviturile date de Logane de 1.2, 1.4, 1.6?
In schimb, cred ca un vinovat cu, de exemplu, un Tiguan sau un Passat de 1.4, 1.6 doare mult mai mult la buzunarele asiguratorilor, decit unul cu Logan. La accidente clasa conteaza mai mult decit motorul.

Pe mine m-au lovit cu Ford Mondeo (Astra) si VW Passat (Omniasig). Doua lovituri de au scos masina din circuit. Asta cu Ford a intrat cu 50-60km/h in lateral si avea semnul STOP eu avind semnul drum cu prioritate. Avea 24 de ani. Asta cu Passat a ras 4 masini parcate, a mea fiind avariata cel mai grav. Avea 56 de ani si facea, chiar daca nu mi-a venit sa cred cind mi-au spus martorii, concurs cu un alt Passat. Ne-a spus chiar el dupa ce s-a terminat la politie, si a tot jucat teatru ca nu stie ce s-a intimplat, cum de a pierdut controlul volanului, ca are fata cu probleme.

Repet, problema mare cu o astfel de baza este decizia altora care te afecteaza pe tine pe baza unor informatii despre tine si bunurile tale la care nu ai nici un fel de acces fiind introduse de altii in tot felul de situatii. Este clar ca despagubirea nu e justa, masina nemaiavind valoarea corecta dupa despagubire. Chiar existenta despagubirii, nu doar valoarea ei, genereaza probleme care iti reduc masina la un morman de fiare fara sa fie cazul. Eu sint sigur ca o astfel de baza este folosita si la dezdaunarea pe RCA in defavoarea pagubitului. Cred ca o astfel de baza este folosita si pentru stabilirea pretului RCA nu numai casco. Esti considerat vinovat ca atragi belelele.

In cazul meu, masina este vazuta acum de cel putin 4 societati de asigurare ca a avut dauna totala desi in ultimii 4 ani am avut casco care nu a fost folosit.


--------------------
Dacia Logan 2005 Laureate, 2008 Laureate MCV GPL - Puisor
2011 Laureate MCV GPL - Puisor (de la Dacia)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 16 Oct 2013, 16:18
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




pai asta e altceva. daca a fost dauna totala, dupa reparatie, nu se mai asigura. valabil si in ue.


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
annem
post 16 Oct 2013, 16:36
Post #13


Omul Gras


Group: Members
Posts: 401
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




Nu a fost dauna totala dupa reparatie niciodata!
Dupa reparatii am casco de 4 ani. Primul an a fost tot la BCR reinnoit. Nu se putea daca era dauna totala.
Mesajul este mincinos, dar variaza de la societate la societate, de la broker la broker.


--------------------
Dacia Logan 2005 Laureate, 2008 Laureate MCV GPL - Puisor
2011 Laureate MCV GPL - Puisor (de la Dacia)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Shush
post 16 Oct 2013, 16:49
Post #14


٩(Ś̯Ś)۶


Group: Members
Posts: 2.117
Joined: 30 January 07
From: Brasov




QUOTE(marksman @ 16 Oct 2013, 13:24)
Daunele alea pe CASCO nu au fost din vina lui, au fost cu regres. Nu el e factorul de risc si asta nu inteleg aia de la asigurari.
*



Chiar el a zis ca unul din vinovati avea RCA fals, deci sincer nu cred ca si-au recuperat aia de la Casco banii. Si chiar daca i-au recuperat, au cheltuit ceva pentru a ii recupera si in plus au avut banii aia blocati o perioada buna de timp.
Sincer daca eram eu seful companiei de asigurari nici eu nu i-as fi facut Casco colegului.

Nu zic ca e normal ce se intampla, dar aia vor sa faca bani nu sa ajute oameni.

This post has been edited by Shush: 16 Oct 2013, 16:49


--------------------
Seat Leon 2008 Reference 1.6 - Bv-29-Trei Litere
Yamaha YZF-R125 2009 - Bv-88-Aceleasi Trei Litere
ex Dacia Logan 2005 Laureate 1.4
If a vegetarian eats vegetables, what does a humanitarian eat ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kosfunny
post 16 Oct 2013, 19:27
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 549
Joined: 13 December 08




Masinile care au suferit daune majore pot avea multe defecte ascunse ce ar putea cauza aparitia riscului asigurat sau pot determina asiguratul sa tranteasca intentionat masina din cauza ca nu o mai poate vinde usor.
Acum este o mare problema si cu masinile care nu se mai pot vinde din cauza taxei si pe care proprietarii prefera sa le dea de garduri asa ca in curand este posibil ca pentru masinile diesel mai vechi de 7 ani asiguratorii sa ceara prime foarte mari !


--------------------
RENAULT SAFRANE 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 16 Oct 2013, 20:22
Post #16


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




De ce doar diesel ?


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dannygambino
post 16 Oct 2013, 20:41
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 401
Joined: 28 January 10
From: Bucuresti




da gogule, ai perfecta dreptate, eu am facut terci un cordoba cu o solenza, el avea semnul de cedeaza cat masina pe asfalt si la coltul strazii asemeni, sub egida "ma grabeam" cu castile in urechi, nu a avut nici o reactie, e logic ca la o solnita/logan 1,4 sau chiar si cu o bomba de ticoi de 0.7 o dauna e o dauna, si preturile difera de masina. ca nu o sa coste niciodata reparatia la un logan cat aia la o un mercedes.... fie ele motoare identice de 1.6, unul costa 10 mii si celalalt poate si 60 de mii, sau poate pretul final al reparatiei costa functie de varsta soferului, daca e batran e mai ieftin.... ca e pensia mica radmasa.gif radmasa.gif

acum fara gluma, vi se pare normal sa ai aceeasi asigurare tu cu logan ca ala cu mertzan in conditiile in care in bucuresti nesimtirea pe sosea e direct proportionala cu valoarea masinii??? sunt niste "unii" care cred ca li s-a scris in contractul de vanzare cumparare al cazanului lor de 6 cifre in ieuro cum ca pentru ei toate semnele inseamna "drum cu prioritate", toate semafoarele indica doar verde, s.a.m.d.

nu ca sunt invidios pe aia care au si isi permit si isi cumpara.... va doresc la toti sa aveti masini de 6 cifre in ce valuta vreti voi, dar in fata legii ar trebui sa ne consideram egali, pentru ca si ala cu trabant, si ala cu berlina si ala cu bentley la fel de bine pot omora un om, la fel de bine pot face o masina zdrente , si asigurarile ar trebui facute fix dupa posibilitati, un fel de semi-casco sa ii spunem asa, functie de valoarea de catalog a masinii tale, pentru ca si despagubirile se platesc asemeni

poate ar trebui sa aducem aminte aici si de aia care mananca o paine dulce din accidente, ca au vuit ziarele mai demult, cei care te pocnesc intentionat imediat dupa ce iti fac semn sa te bagi, si dupa aia iti cer si pe masa si pe tasu sa nu cheme militia sa ramai fara permis, si incaseaza dauna de 10 ori pt o aripa si un far


--------------------
dacia solenza 2003 confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kosfunny
post 16 Oct 2013, 22:51
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 549
Joined: 13 December 08




QUOTE(vijelie @ 16 Oct 2013, 20:22)
De ce doar diesel ?
*


Pentru ca au timbrul de mediu mult mai scump si sunt mult mai greu de vandut cu acte in regula !


--------------------
RENAULT SAFRANE 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 17 Oct 2013, 11:07
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




QUOTE(dannygambino @ 16 Oct 2013, 20:41)
acum fara gluma, vi se pare normal sa ai aceeasi asigurare tu cu logan ca ala cu mertzan in conditiile in care in bucuresti nesimtirea pe sosea e direct proportionala cu valoarea masinii???
*


esti constient ca vorbesti de rca. asigurarea aia pt daune facute celorlati. acum, daca ai mai multe daune iti creste prima.

bafta.


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
betamax
post 18 Oct 2013, 15:34
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.343
Joined: 11 September 08
From: din lumea asta, prost făcută..




*** Raspuns la un mesaj sters pentru limbaj ***
... si aia mai batrani procedeaza asa. Acum ceva timp era sa o fur de la un mosulete cu un Golf 1. Eu voiam sa fac stanga, el venea din fata cu vreo 40 km/h. Am zis ca am timp dar cand am inceput manevra mosulica a accelerat barbateste, cat l-a tinut cazanul. A trebuit sa ma tirez rapid, ca mosu' era hotarat sa ma sifoneze. Si as fi fost vinovat 100 %.
Pe de alta parte, mi se pare normal ca RCA-ul sa coste in functie de capacitatea/puterea motorului, pentru ca un Tico si un Land Cruiser produc efecte diferite in urma unui impact, chiar daca au aceeasi viteza. Dar cred ca asta s-a mai spus.

This post has been edited by adi_ar: 23 Oct 2013, 19:19


--------------------
renault Scenic Rx4 2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW
"... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bossake
post 18 Oct 2013, 23:46
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 521
Joined: 6 December 07
From: Bucuresti




Capacitatea cilindrica influenteaza foarte putin pretul rca-ului. Intre o masina cu motor de 1.6 si una cu motor de 3.5 e diferenta de 50 lei.(am modificat eu odata capacitatea)
In schimb puterea influenteaza clar mai mult, dar nu asa mult precum varsta.

pt initiatorul topicului, te-ai lamurit ca baza respectiva de date nu are nimic in comun cu pretul rca-ului? Pur si simplu asigurarea s-a scumpit si de asta ai tu impresia ca platesti mai mult din cauza ca esti in baza aia de date.
Asa cum unele localuri au scris "ca isi rezerva dreptul de a isi selecta clientii" asa este si firmele de casco care te-au refuzat. Si pt rca fac la fel unele companii, isi selecteaza clientii, dar neavand voie sa ii refuze din start baga preturi de 30 milioane pe an si gata.

This post has been edited by bossake: 18 Oct 2013, 23:48


--------------------
Dacia Logan 2007 Prestige 1.6 16v - B 21 xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Babaq139QMB2
post 19 Oct 2013, 00:29
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 27 November 12
From: Bucuresti




QUOTE(betamax @ 18 Oct 2013, 16:34)
Nu rade, babacule, ca si aia mai batrani procedeaza asa. Acum ceva timp era sa o fur de la un mosulete cu un Golf 1. Eu voiam sa fac stanga, el venea din fata cu vreo 40 km/h. Am zis ca am timp dar cand am inceput manevra mosulica a accelerat barbateste, cat l-a tinut cazanul. A trebuit sa ma tirez rapid, ca mosu' era hotarat sa ma sifoneze. Si as fi fost vinovat 100 %.
Pe de alta parte, mi se pare normal ca RCA-ul sa coste in functie de capacitatea/puterea motorului, pentru ca un Tico si un Land Cruiser produc efecte diferite in urma unui impact, chiar daca au aceeasi viteza. Dar cred ca asta s-a mai spus.
*



Eu , stau la cedeaza pina vreau smile.gif , nu ma grabesc , nu am accidente sau alte minuni , in Bucuresti , e FULL , masinile fara sa vrea , stau parcate pe bulevarde pe 3 benzi in 2013 , hal de circulatie smile.gif .


--------------------
Dacia 1310 din 1900 Toamna spre vara-sa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
annem
post 23 Oct 2013, 14:04
Post #23


Omul Gras


Group: Members
Posts: 401
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




Am fost la Astra si Omniasig. Acum, din punctul lor de vedere, totul e in regula. Am negociat si facut RCA si casco la Allianz.
Pe polita am B8, dar la generarea online acum ofertele se fac la B10. La Astra si Omniasig preturile au scazut substantial, la Generali nimic, iar la Asirom putin, poate doar de la bonus.
Mai jos sint simularile facute azi pe un site de asigurari pentru Logan 1.4 B10 (masina cu probleme) si Logan 1.6 B9 avind acelasi proprietar. Puteti trage ce concluzie vreti in legatura cu ceea ce afecteaza pretul RCA-ului. Eu m-am lamurit.
Desi nu vreau evenimente, sint curios daca la dauna pe RCA asa-zisa baza de casco va fi luata in considerare pentru evaluarea masinii. Eu cred ca va fi.

RCA_14_B10_16_B9.JPG ( Size: 100.65k ) Number of downloads: 776


--------------------
Dacia Logan 2005 Laureate, 2008 Laureate MCV GPL - Puisor
2011 Laureate MCV GPL - Puisor (de la Dacia)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 24 Oct 2013, 13:56
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




QUOTE(betamax @ 18 Oct 2013, 15:34)
Pe de alta parte, mi se pare normal ca RCA-ul sa coste in functie de capacitatea/puterea motorului, pentru ca un Tico si un Land Cruiser produc efecte diferite in urma unui impact, chiar daca au aceeasi viteza.
*


Păi ce-are sula cu prefectura? huh.gif
Să coste în funcție de greutate, că aia e vinovată de daunele produse de Land Cruiser, nu puterea motorului. Dacă pui motor de Porsche pe Tico și motor de Logan pe Land Cruiser, la viteze egale tot Landul va produce daune mai mari.

Cretinul care a omorît-o pe Laura Stoica avea un biet motoraș de dacie papuc, dar tona aia pe care o căra în benă a schimbat complet datele problemei. Capacitatea cilindrică sau puterea motorului n-au însemnat nimic.

This post has been edited by VladSoare: 24 Oct 2013, 14:20


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kosfunny
post 24 Oct 2013, 17:11
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 549
Joined: 13 December 08




La autoutilitare pretul este diferentiat de masa totala maxim admisa. Doar la turisme se ia in calcul motorul !


--------------------
RENAULT SAFRANE 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sudsemnatu
post 25 Oct 2013, 13:00
Post #26


Membru Huligan


Group: Members
Posts: 1.703
Joined: 28 November 06
From: Bucuresti




QUOTE(kosfunny @ 24 Oct 2013, 18:11)
La autoutilitare pretul este diferentiat de masa totala maxim admisa. Doar la turisme se ia in calcul motorul !
*



Sunt niste studii de piata, de calculeaza ei asa. Ia sa vezi cand o sa fie explozie la motoarele de 0.9, 1.0, maxim 1.2...de or sa fie mai mult de 60% pe strazi, or sa gaseasca ei alta metoda de a calcula RCA. Probabil atunci va fi masa maxima autorizata...


--------------------
Skoda Fabia 2005 Ex: Dacia Nova/Logan/Supernova 2000/2007/2002
Midland Alan 52/PNI ML 160
Speed doesn't kill people, its the sudden stop that does
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kosfunny
post 25 Oct 2013, 21:36
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 549
Joined: 13 December 08




Tot cilindreea si puterea vor sta la baza calcului pentru ca asa prevede legislatia europena. Si acolo majoritatea masinilor sunt de capacitate si putere mica. La fel si vis-a-vis de varsta asiguratului , tinerii sub 30 de ani sunt rupti la buzunar de asiguratori.


--------------------
RENAULT SAFRANE 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
betamax
post 27 Oct 2013, 07:38
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.343
Joined: 11 September 08
From: din lumea asta, prost făcută..




QUOTE(VladSoare @ 24 Oct 2013, 13:56)
Păi ce-are sula cu prefectura? huh.gif
Să coste în funcție de greutate, că aia e vinovată de daunele produse de Land Cruiser, nu puterea motorului. Dacă pui motor de Porsche pe Tico și motor de Logan pe Land Cruiser, la viteze egale tot Landul va produce daune mai mari.

Cretinul care a omorît-o pe Laura Stoica avea un biet motoraș de dacie papuc, dar tona aia pe care o căra în benă a schimbat complet datele problemei. Capacitatea cilindrică sau puterea motorului n-au însemnat nimic.
*



Hai sa-ti desenez legatura (alta decat cea directa, ca prefectura este condusa de un prefect care, in general, are sula). Un motoras mai puternic te ajuta sa ajungi mai repede la viteza X, deci probabilitatea ca tu sa circuli cu o viteza medie mai mare decat un altul cu un motor mai mic, e mai mare. Intr-adevar, in exemplul dat de mine (poate nu cel mai inspirat) ziceam ca vehiculele respective au viteza egala, da' Toyota ajunge mai repede la 60 km/h (de ex.) decat Tico, chiar daca e de trei ori mai grea. In general (dar nu e musai), masinile mai puternice sunt mai grele. Sa ma duc spre extrem, presupunem ca montam un motor de Tico pe o duba pe care o incarcam la 3,5 t (bineinteles ca va trebui si o cutie de viteze adecvata, ca sa se poata urni din loc). Pe o duba similara, incarcata tot la 3,5 t, punem un V8 de 400 CP (modest, adica).
Intrebare: care dintre cele doua masini (identice ca forma si masa) are sanse mai mari sa produca un accident ?


--------------------
renault Scenic Rx4 2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW
"... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 27 Oct 2013, 08:34
Post #29


Modelator


Group: Members
Posts: 6.730
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




Niciuna. Soferii produc accidentele.


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
betamax
post 27 Oct 2013, 09:23
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.343
Joined: 11 September 08
From: din lumea asta, prost făcută..




Zise Ițic. Ideea era ca acelasi sofer, facand aceeasi greseala, produce efecte diferite in functie de scula pe care o conduce, deci e normal ca pentru aia mai mare si mai tare sa platesti mai mult. Chiar daca nu esti Horia Brenciu.


--------------------
renault Scenic Rx4 2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW
"... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th May 2024 - 06:44
Dacia