Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Injector defect Laguna II, testare si inlocuire

Dan73
post 23 Jul 2010, 20:46
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




QUOTE(l_ewin @ 23 Jul 2010, 20:29)
Valori ale unui model 1.9 dci 2002

Valoare definita presiune sina                                  263    bar
Presiune sina                                                          262    bar
Interval bucla presiune rampa                                0,4     bar
Valoare debit carburant relanti                                8,2mm3/cp
Debit carburant                                                      9,2mm3/cp
Debit de carburant regulat                                              0
Corectie debit carburant cil 1                                      0,6
                                        2                                      2,2
                                        3                                      -2,0
                                        4                                      -0,8
Tensiune baterie                                                       14,3    v

etc. etc.

Daca cineva crede ca nu sunt bine astept indicatii dar eu zic ca e bine.
Mai revin sa completez pentru cei care fac coada de fum la spate sa-si curete daca nu sa schimbe valva EGR. Nu e greu mie mi au desfacut o la service si mi au schimbat o dar mere sa o si curatati o sa vedeti ca are calamina multa. S-a mai vorbit de asta daca nu mai vorbim.
*



Exact. S-au scris mai multe tomuri despre egr pe aici pe forum ca si despre fumul scos de masina. Si multi vazura "calamina" aia... radmasa.gif si multi au curatat cu mana lor egr-ul, nu la service biggrin.gif

This post has been edited by Dan73: 23 Jul 2010, 20:47


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l_ewin
post 24 Jul 2010, 09:59
Post #32


Membru


Group: Members
Posts: 161
Joined: 15 June 10




Atunci nu stiam de forumul reno. Asta e te mai si tapesti. Eu am si o obsesie, pana nu merge ceas nu o las mai ales ca am vreo trei prieteni care se pricep la service, imposibil sa nu o scot la capat.


--------------------
Renault Laguna 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matrix67b
post 24 Jul 2010, 16:08
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 428
Joined: 26 August 06
From: Targu-Jiu




Am facut si eu ''testul bidonaselor'' la injectoare. Ca sa am o referinta, am procedat ca Dan73 , prima data am tinut-o 3min la relanti si am avut la piston
1-35 ml
2-40
3-40
4-35
Apoi am tinut-o 1min la 3000rot/min urmat de 10 secunde la relanti. Rezultatul (incepand cu injectorul1) : 30/30/33/30 ml.
Se pare ca nu am probleme cu injectoarele. Totusi trebuie sa mai fac ceva sapaturi pt ca scoate cate un busneag de fum negru cand o calc la peste 3000 rot / min

This post has been edited by matrix67b: 24 Jul 2010, 17:31


--------------------
Renault Laguna 2 / Privilege 2003 1,9dci /120cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirceaD
post 16 Aug 2010, 16:30
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 24 July 10




De verificat care injectoare sunt defecte este usor dar eu zic ca va complicati inutil.

Daca aveti probleme cu injectoarele si va hotarati sa le reparati, depistarea injectoarelor defecte ar trebui sa se faca gratis de orice service pentru ca nu e o mare complicatenie si nici nu dureaza mult.

Referitor la repararea/reconditionarea care se poate face pe cont propriu nu va pot spune decat ca kiturile sau tutorialele care va arata cum puteti rezolva lucrul acesta singuri acasa sunt vrajeli ieftine si, implicit, pierdere de timp si bani aruncati aiurea. Ideea este ca odata ce a intrat murdarie in injector - s-a terminat: poti sa ii faci tu orice cu orice kit ca nu o sa mai mearga, deja componentele lui s-au uzat iremediabil.



--------------------
Renault Clio 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 16 Aug 2010, 18:14
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Pai de asta era vorba...de testat, nu neaparat de reparat un injector. Poti gasi injectoare la fel de bune ca restul celor de pe masina la dezmembrari. Iar daca ajungi la service ideea e sa te duci tintit, sa stii care e buba, nu sa te puna aia sa schimbi totul, inclusiv pompa sau mai stiu eu ce.
Poate ar trebui sa se faca gratis testarea injectoarelor dar ce ne facem ca nu prea e asa smile.gif


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirceaD
post 23 Aug 2010, 09:04
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 24 July 10




Pai la testat folosesti ''testul bidonaselor''.

Daca e sa gasesti la dezmembrari injectoare bune sa stii ca nu le poti instala singur. Trebuie sa te duci la un service Delphi DieselPoint ca sa iti introduca codul lor in sistem. Si injectoarele ar trebui sa aiba codul trecut pe ele. Daca au fost deja reconditionate, nu cred ca au scris codul pe ele si nu prea ai cum sa le "potrivesti" pe masina ta.


--------------------
Renault Clio 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
przamfiri
post 23 Aug 2010, 09:14
Post #37


Membru in crestere :}


Group: Members
Posts: 1.607
Joined: 2 May 07
From: Moreni




alta la tine ....noi avem injectie bosh ....nu trebuie introduse codurile in calculator ........


--------------------
renault laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK
rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:}
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claur
post 23 Nov 2010, 11:10
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 214
Joined: 23 May 10




imi spune si mei cineva , furtunasul ala de spalat parbrizul, de la ce masina sa fie? eu am cumparat de dacie si este mai subtire decat locasul in care intra returul in capul injectorului....mentionez ca am scos returul din injector cu tot cu T-ul respectiv , inalturand siguranta. Poate ati facut altfel?!
ms


--------------------
Renault koleos I 2011 , 2.0 dci 4x4 150 cp euro 5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucianC
post 29 Jun 2011, 20:10
Post #39


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 12 April 09
From: Arad




am facut si eu testul
rezultatul se vede in poze
un injector care scapaaa la greu
am pornit masina si cred ca undeva in vreo 15 de secunde la umplut pe cel din dreapta , a trebuit sa opresc motorul
e clar trebuie sal schimb , masina porneste greu cind e cald afara , fum scoate putin , iar consumul e cam maricel
cum procedez ,am vazut ceva cod acolo pe el , cu acel cod ma duc sa caut la dezmembrari ?
indrumati ma va rog , nu sunt mecanic

29 Jun 2011, 20:11:
miine vreau sa caut injector


This post has been edited by lucianC: 29 Jun 2011, 20:11

Attached thumbnail(s)
DSCN2296.JPG ( Size: 4.39mb ) Number of downloads: 2044
DSCN2300.JPG ( Size: 3.99mb ) Number of downloads: 2296


--------------------
renault laguna 2 2001 - 111
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 30 Jun 2011, 10:54
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




eu stiu ca sunt aceleasi injectoare pe toate 1.9dci
noteaza-ti codurile ca sa fii sigur


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucianC
post 30 Jun 2011, 16:30
Post #41


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 12 April 09
From: Arad




am fost am gasit , pretul 300 de lei
va spun si efectele: masina are un demaraj simtitor mai pronuntat
fum nu am zarit de loc ,
si sesizez ca atunci cind opresc masina nu mai tremura ca si inainte , opreste mai fin sau poate am eu impresia
a si binenteles ca am verificat o, porneste bine la cald acum
cel de la care am luat injectorul a zis ca pot sa ma duc cu el vre o 2 zile de proba , daca nu merge mil schimba , codurile de pe ele nu sunt la fel , am pus si o poza

30 Jun 2011, 16:34:
acum urmeaza sa vad consumul daca scade

This post has been edited by lucianC: 30 Jun 2011, 16:34

Attached thumbnail(s)
DSCN2306.JPG ( Size: 3.9mb ) Number of downloads: 2277
DSCN2307.JPG ( Size: 3.5mb ) Number of downloads: 2172
DSCN2309.JPG ( Size: 3.8mb ) Number of downloads: 2150


--------------------
renault laguna 2 2001 - 111
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihaih
post 13 Jul 2011, 13:37
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 8 October 05
From: Brasov




Totusi stie cineva care sunt codurile pentru injector la 1,9 dci ? Am un Megane II cu motor 1,9dci si am reparat un injector. Se pare ca computerul a pierdut codurile de la injectoare si trebuie bagate iarasi. Multumesc


--------------------
Renault Kadjar 1.2 Tce 2017
Renault Kadjar 1.2 Tce 2017
Renault Megane III 1.4 Tce 2010
Renault Megane II 1,9 dCI 2003
Renault Classic Break 1.6 16v 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Francisc 2
post 17 Jul 2011, 20:00
Post #43


Stii si la ce te ajuta ca stii...:)


Group: Members
Posts: 321
Joined: 31 October 09
From: Austria




am si eu probleme cu injectoarele sau cel putin asa cred ...cauze:
- masinii dupa pornire , ii pica turatia la 600 timp de 5 secude ,timp in care vrea sa moara ( cauza este aerul ce se afla in furtunul dintre pompita de amorsare si filtru ) .Am schimbat pompita cu una originala cu furtunl de tur cu tot. Am infasurat toate garniturile filtrului de motorina cu banda de teflon,inclusiv pe "suruburile de la aerisire si purjare a apei.

Ce se intampla ,dupa oprire se vede cum apare pe furtun aerul, e chestie de 2 minute sa se umple tot cu aer. Am facut testul de injectoare... in 15 sau 20 de secunde ,erau pline unifor toate cele patru paharele (luate de la farmacie). Am lasat prima oara la relantii...full toate patru in maxim 20 secunde ,dar pline uniform. Am turat si tinut la 3000rotatii si in 20 secunde am oprit motorul ca se umplusera.Ca si sprint...masina merge un pic mai repede ca un logan,ma bag in depasire cu frica sau nu ma bag...

intrebare: -sunt duse injectoarele sau nu?
-aveti idee cat costa supapele de retur la injectoare ?( se pare ca asta ar fi problema din ce am citit pe forum)

Va rog baeti care va pricepetii sau care ati patit-o ...un sfat o sugestie ,nimic mai mult

consumul e de 5,9 ca merge tot inapoi pe retur probabil smile.gif si merg turat cu ea pana in 3500-4000 din cauza ca nu trage cum trebuie dry.gif

This post has been edited by Francisc 2: 17 Jul 2011, 20:05


--------------------
Renault Laguna II 2001 1,9 dci Dinamique 88kw - TM 00 III
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
byby
post 17 Jul 2011, 20:40
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 489
Joined: 29 July 07
From: IASI




Din ceea ce ai spus aici e clar ca injectoarele tale sunt moarte.
Cauta 4 injectoare la SH monteaza-le pe masina, si vezi diferenta.

This post has been edited by byby: 17 Jul 2011, 20:40


--------------------
Renault Laguna 2003 1,9 dci Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Francisc 2
post 19 Jul 2011, 11:49
Post #45


Stii si la ce te ajuta ca stii...:)


Group: Members
Posts: 321
Joined: 31 October 09
From: Austria




Mersi pentru raspuns... dar parca totusi nu-mi vine sa iau second pentru ca stiu ca se pot reconditiona.
Din ce am citit pe forum la baetii cu megane, au inlocuit supapa retur a injectoarelor si cica sunt ca noi. Cica aia ar fi singura piesa care se strica si ca restul sar strica extrem de greu sau deloc ceea ce mi-se pare logic.
Evetual inainte de schimbarea supapelor ma gandesc sa fac si o curatare cu acea solutie speciala de curatat injectoarele la diesel (trebuie sa mearga motorul 30 de minute cu solutia aia... bla bla).

Are cineva idee unde se pot cumpara supapele astea de retur?
pe net am gasit doar pentru logan de 1,5 dci si costa in jur de 350 ron dar sunt delphi


--------------------
Renault Laguna II 2001 1,9 dci Dinamique 88kw - TM 00 III
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucianC
post 19 Jul 2011, 22:29
Post #46


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 12 April 09
From: Arad




mai eu zic sa cauti la dezmembrari si gata , daca te uiti mai sus ai sa vezi ca am facut testul si un injector imi pisa pe retur de numa , lam schimbat cu unul de la schrot si merge bine acuma , pretul a fost de 300 de roni , tu zici ceva de supape de retur pentru logan 350 , la laguna or fi mai mult nu stiu , nu sunt mecanic
parerea mea, cauta un loc unde au renaulturi din dezmembrari , vorbesti cu oamenii de acolo sa te lase sa mergi cu ele vreo 2 zile , si daca nu vezi vreo diferenta le dai inapoi , mi se pare cea mai ieftina solutie
cit despre solutie de curatat injectoarele , eu zic ca daca pisa asa de mult cum zici tu poti sai bagi solutie ca nu rezolvi nimic
am si eu o intrebare , nu iti apare nici un martor de eroare in bord?


--------------------
renault laguna 2 2001 - 111
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Francisc 2
post 20 Jul 2011, 11:22
Post #47


Stii si la ce te ajuta ca stii...:)


Group: Members
Posts: 321
Joined: 31 October 09
From: Austria




mersi pentru raspuns, am citit tot topicul asta si mai unu sau doua ,am vazut testul facut. mi-am dat seama ca sunt duse cand am citit la tine in post ca unul din injectoare ti-a umplut paharul in 15 secu nde si celalalte pahare erau aproape goale...

In bord nu am nici o eroare si nici nu a aparat vreodata si dupa aceea sa dispara... tu ai avut vreuna?

Reparatia la injectoarele bosh costa pana in 250 ron din ce am gasit pe net dar erau specificate alte marci auto,nu prea am avut timp sa caut mai in detaliu
... am citit pe topicul celor de la megan ca nu stiu la ce masina ar fi chiar recomandata schimbarea acestor supape de retur la fiecare 60.000 de km.

Am sa mai caut pe net si daca gasesc va spun si vouacare e treaba cu supapele astea de retur,costuri de manopera ,etc.

poftiti va rog http://autotest-buzau.ro/reparatii_injectoare.php


This post has been edited by Francisc 2: 20 Jul 2011, 15:13


--------------------
Renault Laguna II 2001 1,9 dci Dinamique 88kw - TM 00 III
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AdR!@N
post 5 Mar 2013, 10:45
Post #48


Adrian


Group: Members
Posts: 1.170
Joined: 13 December 10
From: Timisoara




Salut,
dupa testul cu bidonasele am vazut ca un injector in da ceva mai mult decat celelalte, cam 10-15% mai mult (testul a durat cam 1min la relantiu). Un prieten mi-a pus la dispozitie 3 injectoare bune.
Am schimbat injectorul cu pricina si am refacut testul: injectorul montat da mai putin decat celelalte, cam 30-40% mai putin. In plus la injectoarele vechi creste fluxul pe retur cand accelerez, la cel "nou" fluxul este aproximativ constant.
Am schimbat din nou injectorul cu altul din cele 3 si am obtinut acelasi rezultat.
Concluzie: injectoarele mele sunt cam "obosite". Problema e ca am 3 injectoare identice in stare buna (cele primite) si 4 injectoare cam obosite (cele de pe masina) din care unul ar fi ceva mai pronuntat.

Am inteles (din pataniile altora) ca nu e ok sa fie diferenta mare intre injectoare deoarece cele mai obosite vor pica rapid.
Ce combinatie de injectoare imi recomandati?
Am cumparat solutie de curatare prin purjare (de la wynn's) si o sa ii dau sa "pape", dar dupa ce stabilesc ce injectoare raman pe masina.

PS. Nu este nevoie de nici un cod de injector in UCH.


--------------------
Renault Latitude Luxury 2.0dCi CVA
Renault Laguna 2 - 1.9dCi 120CP, 333 333km+
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady24
post 6 Mar 2013, 17:00
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 906
Joined: 23 December 09




Indicat ar fi sa le repari pe cele ale masinii. Problem e asa: daca diferenta dintre injectorul defect este mai mare de 10% fata de cele bune atunci motorul nu functioneaza in parametrii. Recomand reconditionarea tuturor injectoarelor pentru a putea avea o presiune constanta in rampa.


--------------------
Logan Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AdR!@N
post 6 Mar 2013, 20:25
Post #50


Adrian


Group: Members
Posts: 1.170
Joined: 13 December 10
From: Timisoara




Multumesc pentru sugestie, pe aceeasi ideie am mers si eu si am lasat injectoarele masinii si i-am dat sa bea din licoarea minune.
Am lasat-o sa mearga o ora la relantiu alimentata cu solutia de curatat.
Diferentele sunt destul de majore: motorul merge mai rotund in sarcina, este mai vioi si nu mai lasa fum la plecarile in tromba.

In final sunt foarte multumit de investitia facuta yupy.gif


--------------------
Renault Latitude Luxury 2.0dCi CVA
Renault Laguna 2 - 1.9dCi 120CP, 333 333km+
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusrusu
post 13 Mar 2013, 13:31
Post #51


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 18 February 08
From: Galati




QUOTE(AdR!@N @ 6 Mar 2013, 20:25)
Multumesc pentru sugestie, pe aceeasi ideie am mers si eu si am lasat injectoarele masinii si i-am dat sa bea din licoarea minune.
Am lasat-o sa mearga o ora la relantiu alimentata cu solutia de curatat.
Diferentele sunt destul de majore: motorul merge mai rotund in sarcina, este mai vioi si nu mai lasa fum la plecarile in tromba.

In final sunt foarte multumit de investitia facuta  yupy.gif
*


AdR!@N, cum se cheama solutia de curatat injectoarele pe care ai folosit-o, te rog?


--------------------
Renault Laguna III 2.0 DCI 2008 Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 13 Mar 2013, 13:46
Post #52


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




Da, suntem mai multi interesati.


--------------------
Renault Lagunaaaa 2003 - B 666 GGG
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AdR!@N
post 13 Mar 2013, 13:50
Post #53


Adrian


Group: Members
Posts: 1.170
Joined: 13 December 10
From: Timisoara




WINN'S Diesel System Purge, costa cam 50-60 de lei pe la magazinele de profil. Daca faci personal operatiunea pot sa iti dau mai multe detalii, daca mergi la vreun mecanic va stii el ce trebuie facut si ce are nevoie.


LE: mai este nevoie de doua furtunase cam de un centimetru diametru interior, lungi de 0.5-1 metru, unul se monteaza pe tur, chiar inainte de filtru, cel de-al doulea pe retur. Ambele furtunase se baga in cutia cu solutie, se aseasa bine sa nu pice si se porneste motorul, cutia am asezat-o pe langa filtru si impanata cu ceva carpe sa nu o ia la vale.

Mentionez ca eu am motorul cu 120CP, sistemul de alimentare cu motorina este mai simplu, la motoarele cu 107CP sunt o groaza de conducte pe la filtru de combustibil, plus ca mai este si pompa de joasa electrica.

numai bine,
Adrian

This post has been edited by AdR!@N: 13 Mar 2013, 13:57

Attached thumbnail(s)
WYNN_S.jpg ( Size: 697.78k ) Number of downloads: 538


--------------------
Renault Latitude Luxury 2.0dCi CVA
Renault Laguna 2 - 1.9dCi 120CP, 333 333km+
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 13 Mar 2013, 13:54
Post #54


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




Pai detaliaza.
M-ar ajuta, daca am corectie 3 la 2 injectoare?


--------------------
Renault Lagunaaaa 2003 - B 666 GGG
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AdR!@N
post 13 Mar 2013, 14:05
Post #55


Adrian


Group: Members
Posts: 1.170
Joined: 13 December 10
From: Timisoara




Am editat mesajul anterior cu o descriere a operatiunii.
@mircea-daniel Nu pot sa spun in ce masura te-ar ajuta, avand in vedere costul operatiei, comparativ cu curatarea la un service, iti recomand sa incerci.


--------------------
Renault Latitude Luxury 2.0dCi CVA
Renault Laguna 2 - 1.9dCi 120CP, 333 333km+
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 13 Mar 2013, 14:23
Post #56


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




120 am si eu.
Ok, atunci o sa incerc sa vad ce si cum. Merita incercat, in cel mai rau caz le lustruiesc de poti canta la ele.


--------------------
Renault Lagunaaaa 2003 - B 666 GGG
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 21 Mar 2013, 14:53
Post #57


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




Ok, am vazut si eu cum sta treaba cu injectoarele.
In primul rand, m-am convins ca daca ai un injector cu corectie mare, ales bules, ori in duci la reconditionat, ori il schimbi. Eu am fost la atelierul de langa Crangasi si nu regret deloc cei 700 de lei dati pentru 2 injectoare.
In al doilea rand, orice injector, are o anumita uzura(poti avea unul sh bun bun; si ala e mancat). Prin reconditionare, se curata totul (inclusiv gaurile prin care se pulverizeaza motorina), si se schimba 3 piese: 1 arc, 1 saiba, 1 bila (injectorul e diferit fata de 1.5). Apoi injectorul trebuie recalibrat si practic e ca nou. Deci problema nu e deloc simpla, sau mai exact e simpla dar trebuie sa stii meserie. Iar toate zemurile din comert in cel mai bun caz mai curata din zgura, insa nu vor schimba deloc uzura accentuata din piese.
Eu la un injector aveam biluta aceea aproape ovalizata. Dupa schimbarea ei, a trebuit recalibrata gaura care o astupa. Plus multe alte bibileli.
Trageti singuri concluziile.
Si apropo, nu incercati sa deschideti injectorul. Sunt pasionat de mecanic si electronica si tot mi-as prinde urechile, mai ales ca dupa ce il deschizi, trebuie recalibrat.

P.s.: testul cu borcanasele se face timp de 1 minut si nu trebuie sa umple mai mult de 25 ml. Daca toate 4 injectoarele umplu mai mult de 25 de ml, e clar ca injectoarele care umplu mai mult trebuiesc duse repede la reconditionat/schimbat. La mine toate au scos cam 40 ml, cu injectoarele 2 si 4 avand mai multa motorina. Corectiile erau de 3 la amandoua si motorul la relanti tremura de parca era posedat.

This post has been edited by mircea-daniel: 21 Mar 2013, 15:04


--------------------
Renault Lagunaaaa 2003 - B 666 GGG
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daniell*
post 18 Oct 2014, 20:08
Post #58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 18 October 14




Va salut!

In urma unor zgomote ale motorului (1.9 dci):
- tacanit la pornirea la rece a motorului, dupa aprox 20 de secunde dispare.
- tacanit in sarcina cand motorul este subturat 1300-1500 de rotatii; nu apare intotdeauna.
- tacanit in sarcina la accelerare de obicei dupa 2500 de rotatii; nu apare intotdeauna.
am facut 3 teste de retur al injectoarelor.

Testul 1:Motorul a mers la relanti timp de 5 minute in care l-am turat odata pana la 3000 de rotatii.

Rezultate:
injectorul 1 26 ml
injectorul 2 42 ml
injectorul 3 46 ml
injectorul 4 43 ml

Testul 2: Am repetat testul 1, cu mentiunea ca inainte am folosit o solutie de la LIQUI MOLY pentru curatat injectorele.

Rezultate:
injectorul 1 24 ml
injectorul 2 55 ml
injectorul 3 48 ml
injectorul 4 46 ml

Testul 3: Am repetat testul dupa ce am gasit procedura corecta pe acest forum. Motorul a fost turat la 3000 rotatii timp de 1 minut, apoi l-am lasat 10 secunde la relanti.

Rezultate:
injectorul 1 20 ml
injectorul 2 32 ml
injectorul 3 35 ml
injectorul 4 31 ml

Mentiuni:
- solutia de curatat injectoarele nu a fost turnata in rezervor.
- cat timp motorul a mers cu aceasta solutie pompa de injectia a "chitait".
- dupa ce am folosit solutia a disparut tacanitul la rece, motorul tragea o ideea mai bine in sarcina si era mai silentios la relanti.
- dupa aproximativ 2 saptamani tacanitul a revenit.
- motorul porneste la prima cheie indiferenta daca e cald sau rece.
- numaratoarea injectoarelor am facut-o de la distributie.

Din experienta voastra a-ti gasit sursa acestor zgomote? Iar cei care au facut o curatare a injectoarelor, pompa de injectia a facut vreun zgomot?

Intrebarea me pentru voi este :
Am un singur injector defect/uzat sau 3?

Multumesc!


--------------------
Volvo V40 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 19 Oct 2014, 09:23
Post #59


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Ai 3 injectoare care dau mult pe retur....dar pentru echilibrare schimba/repara toate cele 4.


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Silviu.Mihalache
post 3 Nov 2014, 14:03
Post #60


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 3 November 14




am avut si eu probleme cu injectoarele mele,nu m-am mai chinuit sa cumpar kit si sa le demontez , imi era frica sa nu fac vreo prostie. Asa ca am zis sa le trimit la un service specializat,am cautat pe google si am gasit o firma din Buzau, la ELECTRONIC DIESEL SISTEM SRL. Am trimis injectoarele prin curierat rapid (2 injectoare) si le-am primit cu toate documentele (factura,garantie). Mi-a mai ramas sa ma duc la un service sa mi le monteze si acum totul este ca inainte.Nu m-a costat mult 960 Ron pentru ambele injectoare trimise.Recomand cu incredere firma din Buzau.Va pot lasa si numarul de telefon : 0740.623.432 (Iulian).

This post has been edited by Silviu.Mihalache: 3 Nov 2014, 14:04


--------------------
Renault Clio 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 07:59
Dacia