Injector defect Laguna II, testare si inlocuire
![]() ![]() ![]() |
Injector defect Laguna II, testare si inlocuire
Dan73 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
|
||
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|||
l_ewin |
![]()
Post
#32
|
Membru Group: Members Posts: 161 Joined: 15 June 10 ![]() |
Atunci nu stiam de forumul reno. Asta e te mai si tapesti. Eu am si o obsesie, pana nu merge ceas nu o las mai ales ca am vreo trei prieteni care se pricep la service, imposibil sa nu o scot la capat.
|
--------------------
Renault
Laguna
2002
|
|
matrix67b |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 428 Joined: 26 August 06 From: Targu-Jiu ![]() |
Am facut si eu ''testul bidonaselor'' la injectoare. Ca sa am o referinta, am procedat ca Dan73 , prima data am tinut-o 3min la relanti si am avut la piston
1-35 ml 2-40 3-40 4-35 Apoi am tinut-o 1min la 3000rot/min urmat de 10 secunde la relanti. Rezultatul (incepand cu injectorul1) : 30/30/33/30 ml. Se pare ca nu am probleme cu injectoarele. Totusi trebuie sa mai fac ceva sapaturi pt ca scoate cate un busneag de fum negru cand o calc la peste 3000 rot / min This post has been edited by matrix67b: 24 Jul 2010, 17:31 |
--------------------
Renault
Laguna 2 / Privilege
2003 1,9dci /120cp
|
|
mirceaD |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 24 July 10 ![]() |
De verificat care injectoare sunt defecte este usor dar eu zic ca va complicati inutil.
Daca aveti probleme cu injectoarele si va hotarati sa le reparati, depistarea injectoarelor defecte ar trebui sa se faca gratis de orice service pentru ca nu e o mare complicatenie si nici nu dureaza mult. Referitor la repararea/reconditionarea care se poate face pe cont propriu nu va pot spune decat ca kiturile sau tutorialele care va arata cum puteti rezolva lucrul acesta singuri acasa sunt vrajeli ieftine si, implicit, pierdere de timp si bani aruncati aiurea. Ideea este ca odata ce a intrat murdarie in injector - s-a terminat: poti sa ii faci tu orice cu orice kit ca nu o sa mai mearga, deja componentele lui s-au uzat iremediabil. |
--------------------
Renault
Clio
2005
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Pai de asta era vorba...de testat, nu neaparat de reparat un injector. Poti gasi injectoare la fel de bune ca restul celor de pe masina la dezmembrari. Iar daca ajungi la service ideea e sa te duci tintit, sa stii care e buba, nu sa te puna aia sa schimbi totul, inclusiv pompa sau mai stiu eu ce.
Poate ar trebui sa se faca gratis testarea injectoarelor dar ce ne facem ca nu prea e asa ![]() |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
mirceaD |
![]()
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 24 July 10 ![]() |
Pai la testat folosesti ''testul bidonaselor''.
Daca e sa gasesti la dezmembrari injectoare bune sa stii ca nu le poti instala singur. Trebuie sa te duci la un service Delphi DieselPoint ca sa iti introduca codul lor in sistem. Si injectoarele ar trebui sa aiba codul trecut pe ele. Daca au fost deja reconditionate, nu cred ca au scris codul pe ele si nu prea ai cum sa le "potrivesti" pe masina ta. |
--------------------
Renault
Clio
2005
|
|
przamfiri |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru in crestere :} Group: Members Posts: 1.607 Joined: 2 May 07 From: Moreni ![]() |
alta la tine ....noi avem injectie bosh ....nu trebuie introduse codurile in calculator ........
|
--------------------
renault
laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO
si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:} |
|
claur |
![]()
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 214 Joined: 23 May 10 ![]() |
imi spune si mei cineva , furtunasul ala de spalat parbrizul, de la ce masina sa fie? eu am cumparat de dacie si este mai subtire decat locasul in care intra returul in capul injectorului....mentionez ca am scos returul din injector cu tot cu T-ul respectiv , inalturand siguranta. Poate ati facut altfel?!
ms |
--------------------
Renault
koleos I
2011 , 2.0 dci 4x4 150 cp euro 5
|
|
lucianC |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 12 April 09 From: Arad ![]() |
am facut si eu testul
rezultatul se vede in poze un injector care scapaaa la greu am pornit masina si cred ca undeva in vreo 15 de secunde la umplut pe cel din dreapta , a trebuit sa opresc motorul e clar trebuie sal schimb , masina porneste greu cind e cald afara , fum scoate putin , iar consumul e cam maricel cum procedez ,am vazut ceva cod acolo pe el , cu acel cod ma duc sa caut la dezmembrari ? indrumati ma va rog , nu sunt mecanic 29 Jun 2011, 20:11: miine vreau sa caut injector This post has been edited by lucianC: 29 Jun 2011, 20:11 Attached thumbnail(s) DSCN2296.JPG ( Size: 4.39mb ) Number of downloads: 2044 DSCN2300.JPG ( Size: 3.99mb ) Number of downloads: 2296 |
--------------------
renault
laguna 2
2001
- 111
|
|
andu911 |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
eu stiu ca sunt aceleasi injectoare pe toate 1.9dci
noteaza-ti codurile ca sa fii sigur |
--------------------
-
-
-
|
|
lucianC |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 12 April 09 From: Arad ![]() |
am fost am gasit , pretul 300 de lei
va spun si efectele: masina are un demaraj simtitor mai pronuntat fum nu am zarit de loc , si sesizez ca atunci cind opresc masina nu mai tremura ca si inainte , opreste mai fin sau poate am eu impresia a si binenteles ca am verificat o, porneste bine la cald acum cel de la care am luat injectorul a zis ca pot sa ma duc cu el vre o 2 zile de proba , daca nu merge mil schimba , codurile de pe ele nu sunt la fel , am pus si o poza 30 Jun 2011, 16:34: acum urmeaza sa vad consumul daca scade This post has been edited by lucianC: 30 Jun 2011, 16:34 Attached thumbnail(s) DSCN2306.JPG ( Size: 3.9mb ) Number of downloads: 2277 DSCN2307.JPG ( Size: 3.5mb ) Number of downloads: 2172 DSCN2309.JPG ( Size: 3.8mb ) Number of downloads: 2150 |
--------------------
renault
laguna 2
2001
- 111
|
|
mihaih |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 8 October 05 From: Brasov ![]() |
Totusi stie cineva care sunt codurile pentru injector la 1,9 dci ? Am un Megane II cu motor 1,9dci si am reparat un injector. Se pare ca computerul a pierdut codurile de la injectoare si trebuie bagate iarasi. Multumesc
|
--------------------
Renault
Kadjar 1.2 Tce
2017 Renault Kadjar 1.2 Tce 2017
Renault Megane III 1.4 Tce 2010 Renault Megane II 1,9 dCI 2003 Renault Classic Break 1.6 16v 2003 |
|
Francisc 2 |
![]() ![]()
Post
#43
|
![]() Stii si la ce te ajuta ca stii...:) Group: Members Posts: 321 Joined: 31 October 09 From: Austria ![]() |
am si eu probleme cu injectoarele sau cel putin asa cred ...cauze:
- masinii dupa pornire , ii pica turatia la 600 timp de 5 secude ,timp in care vrea sa moara ( cauza este aerul ce se afla in furtunul dintre pompita de amorsare si filtru ) .Am schimbat pompita cu una originala cu furtunl de tur cu tot. Am infasurat toate garniturile filtrului de motorina cu banda de teflon,inclusiv pe "suruburile de la aerisire si purjare a apei. Ce se intampla ,dupa oprire se vede cum apare pe furtun aerul, e chestie de 2 minute sa se umple tot cu aer. Am facut testul de injectoare... in 15 sau 20 de secunde ,erau pline unifor toate cele patru paharele (luate de la farmacie). Am lasat prima oara la relantii...full toate patru in maxim 20 secunde ,dar pline uniform. Am turat si tinut la 3000rotatii si in 20 secunde am oprit motorul ca se umplusera.Ca si sprint...masina merge un pic mai repede ca un logan,ma bag in depasire cu frica sau nu ma bag... intrebare: -sunt duse injectoarele sau nu? -aveti idee cat costa supapele de retur la injectoare ?( se pare ca asta ar fi problema din ce am citit pe forum) Va rog baeti care va pricepetii sau care ati patit-o ...un sfat o sugestie ,nimic mai mult consumul e de 5,9 ca merge tot inapoi pe retur probabil ![]() ![]() This post has been edited by Francisc 2: 17 Jul 2011, 20:05 |
--------------------
Renault
Laguna II
2001 1,9 dci Dinamique 88kw
- TM 00 III
|
|
byby |
![]()
Post
#44
|
Membru autentic Group: Members Posts: 489 Joined: 29 July 07 From: IASI ![]() |
Din ceea ce ai spus aici e clar ca injectoarele tale sunt moarte.
Cauta 4 injectoare la SH monteaza-le pe masina, si vezi diferenta. This post has been edited by byby: 17 Jul 2011, 20:40 |
--------------------
Renault
Laguna
2003 1,9 dci Privilege
|
|
Francisc 2 |
![]()
Post
#45
|
![]() Stii si la ce te ajuta ca stii...:) Group: Members Posts: 321 Joined: 31 October 09 From: Austria ![]() |
Mersi pentru raspuns... dar parca totusi nu-mi vine sa iau second pentru ca stiu ca se pot reconditiona.
Din ce am citit pe forum la baetii cu megane, au inlocuit supapa retur a injectoarelor si cica sunt ca noi. Cica aia ar fi singura piesa care se strica si ca restul sar strica extrem de greu sau deloc ceea ce mi-se pare logic. Evetual inainte de schimbarea supapelor ma gandesc sa fac si o curatare cu acea solutie speciala de curatat injectoarele la diesel (trebuie sa mearga motorul 30 de minute cu solutia aia... bla bla). Are cineva idee unde se pot cumpara supapele astea de retur? pe net am gasit doar pentru logan de 1,5 dci si costa in jur de 350 ron dar sunt delphi |
--------------------
Renault
Laguna II
2001 1,9 dci Dinamique 88kw
- TM 00 III
|
|
lucianC |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 12 April 09 From: Arad ![]() |
mai eu zic sa cauti la dezmembrari si gata , daca te uiti mai sus ai sa vezi ca am facut testul si un injector imi pisa pe retur de numa , lam schimbat cu unul de la schrot si merge bine acuma , pretul a fost de 300 de roni , tu zici ceva de supape de retur pentru logan 350 , la laguna or fi mai mult nu stiu , nu sunt mecanic
parerea mea, cauta un loc unde au renaulturi din dezmembrari , vorbesti cu oamenii de acolo sa te lase sa mergi cu ele vreo 2 zile , si daca nu vezi vreo diferenta le dai inapoi , mi se pare cea mai ieftina solutie cit despre solutie de curatat injectoarele , eu zic ca daca pisa asa de mult cum zici tu poti sai bagi solutie ca nu rezolvi nimic am si eu o intrebare , nu iti apare nici un martor de eroare in bord? |
--------------------
renault
laguna 2
2001
- 111
|
|
Francisc 2 |
![]()
Post
#47
|
![]() Stii si la ce te ajuta ca stii...:) Group: Members Posts: 321 Joined: 31 October 09 From: Austria ![]() |
mersi pentru raspuns, am citit tot topicul asta si mai unu sau doua ,am vazut testul facut. mi-am dat seama ca sunt duse cand am citit la tine in post ca unul din injectoare ti-a umplut paharul in 15 secu nde si celalalte pahare erau aproape goale...
In bord nu am nici o eroare si nici nu a aparat vreodata si dupa aceea sa dispara... tu ai avut vreuna? Reparatia la injectoarele bosh costa pana in 250 ron din ce am gasit pe net dar erau specificate alte marci auto,nu prea am avut timp sa caut mai in detaliu ... am citit pe topicul celor de la megan ca nu stiu la ce masina ar fi chiar recomandata schimbarea acestor supape de retur la fiecare 60.000 de km. Am sa mai caut pe net si daca gasesc va spun si vouacare e treaba cu supapele astea de retur,costuri de manopera ,etc. poftiti va rog http://autotest-buzau.ro/reparatii_injectoare.php This post has been edited by Francisc 2: 20 Jul 2011, 15:13 |
--------------------
Renault
Laguna II
2001 1,9 dci Dinamique 88kw
- TM 00 III
|
|
AdR!@N |
![]()
Post
#48
|
![]() Adrian Group: Members Posts: 1.170 Joined: 13 December 10 From: Timisoara ![]() |
Salut,
dupa testul cu bidonasele am vazut ca un injector in da ceva mai mult decat celelalte, cam 10-15% mai mult (testul a durat cam 1min la relantiu). Un prieten mi-a pus la dispozitie 3 injectoare bune. Am schimbat injectorul cu pricina si am refacut testul: injectorul montat da mai putin decat celelalte, cam 30-40% mai putin. In plus la injectoarele vechi creste fluxul pe retur cand accelerez, la cel "nou" fluxul este aproximativ constant. Am schimbat din nou injectorul cu altul din cele 3 si am obtinut acelasi rezultat. Concluzie: injectoarele mele sunt cam "obosite". Problema e ca am 3 injectoare identice in stare buna (cele primite) si 4 injectoare cam obosite (cele de pe masina) din care unul ar fi ceva mai pronuntat. Am inteles (din pataniile altora) ca nu e ok sa fie diferenta mare intre injectoare deoarece cele mai obosite vor pica rapid. Ce combinatie de injectoare imi recomandati? Am cumparat solutie de curatare prin purjare (de la wynn's) si o sa ii dau sa "pape", dar dupa ce stabilesc ce injectoare raman pe masina. PS. Nu este nevoie de nici un cod de injector in UCH. |
--------------------
Renault
Latitude
Luxury 2.0dCi CVA Renault Laguna 2 - 1.9dCi 120CP, 333 333km+
|
|
ady24 |
![]()
Post
#49
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
Indicat ar fi sa le repari pe cele ale masinii. Problem e asa: daca diferenta dintre injectorul defect este mai mare de 10% fata de cele bune atunci motorul nu functioneaza in parametrii. Recomand reconditionarea tuturor injectoarelor pentru a putea avea o presiune constanta in rampa.
|
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
AdR!@N |
![]()
Post
#50
|
![]() Adrian Group: Members Posts: 1.170 Joined: 13 December 10 From: Timisoara ![]() |
Multumesc pentru sugestie, pe aceeasi ideie am mers si eu si am lasat injectoarele masinii si i-am dat sa bea din licoarea minune.
Am lasat-o sa mearga o ora la relantiu alimentata cu solutia de curatat. Diferentele sunt destul de majore: motorul merge mai rotund in sarcina, este mai vioi si nu mai lasa fum la plecarile in tromba. In final sunt foarte multumit de investitia facuta ![]() |
--------------------
Renault
Latitude
Luxury 2.0dCi CVA Renault Laguna 2 - 1.9dCi 120CP, 333 333km+
|
|
mariusrusu |
![]()
Post
#51
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 18 February 08 From: Galati ![]() |
QUOTE(AdR!@N @ 6 Mar 2013, 20:25) Multumesc pentru sugestie, pe aceeasi ideie am mers si eu si am lasat injectoarele masinii si i-am dat sa bea din licoarea minune. Am lasat-o sa mearga o ora la relantiu alimentata cu solutia de curatat. Diferentele sunt destul de majore: motorul merge mai rotund in sarcina, este mai vioi si nu mai lasa fum la plecarile in tromba. In final sunt foarte multumit de investitia facuta ![]() AdR!@N, cum se cheama solutia de curatat injectoarele pe care ai folosit-o, te rog? |
--------------------
Renault
Laguna III 2.0 DCI
2008 Dynamique
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Da, suntem mai multi interesati.
|
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
AdR!@N |
![]()
Post
#53
|
![]() Adrian Group: Members Posts: 1.170 Joined: 13 December 10 From: Timisoara ![]() |
WINN'S Diesel System Purge, costa cam 50-60 de lei pe la magazinele de profil. Daca faci personal operatiunea pot sa iti dau mai multe detalii, daca mergi la vreun mecanic va stii el ce trebuie facut si ce are nevoie.
LE: mai este nevoie de doua furtunase cam de un centimetru diametru interior, lungi de 0.5-1 metru, unul se monteaza pe tur, chiar inainte de filtru, cel de-al doulea pe retur. Ambele furtunase se baga in cutia cu solutie, se aseasa bine sa nu pice si se porneste motorul, cutia am asezat-o pe langa filtru si impanata cu ceva carpe sa nu o ia la vale. Mentionez ca eu am motorul cu 120CP, sistemul de alimentare cu motorina este mai simplu, la motoarele cu 107CP sunt o groaza de conducte pe la filtru de combustibil, plus ca mai este si pompa de joasa electrica. numai bine, Adrian This post has been edited by AdR!@N: 13 Mar 2013, 13:57 Attached thumbnail(s) WYNN_S.jpg ( Size: 697.78k ) Number of downloads: 538 |
--------------------
Renault
Latitude
Luxury 2.0dCi CVA Renault Laguna 2 - 1.9dCi 120CP, 333 333km+
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Pai detaliaza.
M-ar ajuta, daca am corectie 3 la 2 injectoare? |
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
AdR!@N |
![]()
Post
#55
|
![]() Adrian Group: Members Posts: 1.170 Joined: 13 December 10 From: Timisoara ![]() |
Am editat mesajul anterior cu o descriere a operatiunii.
@mircea-daniel Nu pot sa spun in ce masura te-ar ajuta, avand in vedere costul operatiei, comparativ cu curatarea la un service, iti recomand sa incerci. |
--------------------
Renault
Latitude
Luxury 2.0dCi CVA Renault Laguna 2 - 1.9dCi 120CP, 333 333km+
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
120 am si eu.
Ok, atunci o sa incerc sa vad ce si cum. Merita incercat, in cel mai rau caz le lustruiesc de poti canta la ele. |
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Ok, am vazut si eu cum sta treaba cu injectoarele.
In primul rand, m-am convins ca daca ai un injector cu corectie mare, ales bules, ori in duci la reconditionat, ori il schimbi. Eu am fost la atelierul de langa Crangasi si nu regret deloc cei 700 de lei dati pentru 2 injectoare. In al doilea rand, orice injector, are o anumita uzura(poti avea unul sh bun bun; si ala e mancat). Prin reconditionare, se curata totul (inclusiv gaurile prin care se pulverizeaza motorina), si se schimba 3 piese: 1 arc, 1 saiba, 1 bila (injectorul e diferit fata de 1.5). Apoi injectorul trebuie recalibrat si practic e ca nou. Deci problema nu e deloc simpla, sau mai exact e simpla dar trebuie sa stii meserie. Iar toate zemurile din comert in cel mai bun caz mai curata din zgura, insa nu vor schimba deloc uzura accentuata din piese. Eu la un injector aveam biluta aceea aproape ovalizata. Dupa schimbarea ei, a trebuit recalibrata gaura care o astupa. Plus multe alte bibileli. Trageti singuri concluziile. Si apropo, nu incercati sa deschideti injectorul. Sunt pasionat de mecanic si electronica si tot mi-as prinde urechile, mai ales ca dupa ce il deschizi, trebuie recalibrat. P.s.: testul cu borcanasele se face timp de 1 minut si nu trebuie sa umple mai mult de 25 ml. Daca toate 4 injectoarele umplu mai mult de 25 de ml, e clar ca injectoarele care umplu mai mult trebuiesc duse repede la reconditionat/schimbat. La mine toate au scos cam 40 ml, cu injectoarele 2 si 4 avand mai multa motorina. Corectiile erau de 3 la amandoua si motorul la relanti tremura de parca era posedat. This post has been edited by mircea-daniel: 21 Mar 2013, 15:04 |
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
Daniell* |
![]()
Post
#58
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 18 October 14 ![]() |
Va salut!
In urma unor zgomote ale motorului (1.9 dci): - tacanit la pornirea la rece a motorului, dupa aprox 20 de secunde dispare. - tacanit in sarcina cand motorul este subturat 1300-1500 de rotatii; nu apare intotdeauna. - tacanit in sarcina la accelerare de obicei dupa 2500 de rotatii; nu apare intotdeauna. am facut 3 teste de retur al injectoarelor. Testul 1:Motorul a mers la relanti timp de 5 minute in care l-am turat odata pana la 3000 de rotatii. Rezultate: injectorul 1 26 ml injectorul 2 42 ml injectorul 3 46 ml injectorul 4 43 ml Testul 2: Am repetat testul 1, cu mentiunea ca inainte am folosit o solutie de la LIQUI MOLY pentru curatat injectorele. Rezultate: injectorul 1 24 ml injectorul 2 55 ml injectorul 3 48 ml injectorul 4 46 ml Testul 3: Am repetat testul dupa ce am gasit procedura corecta pe acest forum. Motorul a fost turat la 3000 rotatii timp de 1 minut, apoi l-am lasat 10 secunde la relanti. Rezultate: injectorul 1 20 ml injectorul 2 32 ml injectorul 3 35 ml injectorul 4 31 ml Mentiuni: - solutia de curatat injectoarele nu a fost turnata in rezervor. - cat timp motorul a mers cu aceasta solutie pompa de injectia a "chitait". - dupa ce am folosit solutia a disparut tacanitul la rece, motorul tragea o ideea mai bine in sarcina si era mai silentios la relanti. - dupa aproximativ 2 saptamani tacanitul a revenit. - motorul porneste la prima cheie indiferenta daca e cald sau rece. - numaratoarea injectoarelor am facut-o de la distributie. Din experienta voastra a-ti gasit sursa acestor zgomote? Iar cei care au facut o curatare a injectoarelor, pompa de injectia a facut vreun zgomot? Intrebarea me pentru voi este : Am un singur injector defect/uzat sau 3? Multumesc! |
--------------------
Volvo
V40
2001
|
|
espacern |
![]()
Post
#59
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Ai 3 injectoare care dau mult pe retur....dar pentru echilibrare schimba/repara toate cele 4.
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Silviu.Mihalache |
![]()
Post
#60
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 3 November 14 ![]() |
am avut si eu probleme cu injectoarele mele,nu m-am mai chinuit sa cumpar kit si sa le demontez , imi era frica sa nu fac vreo prostie. Asa ca am zis sa le trimit la un service specializat,am cautat pe google si am gasit o firma din Buzau, la ELECTRONIC DIESEL SISTEM SRL. Am trimis injectoarele prin curierat rapid (2 injectoare) si le-am primit cu toate documentele (factura,garantie). Mi-a mai ramas sa ma duc la un service sa mi le monteze si acum totul este ca inainte.Nu m-a costat mult 960 Ron pentru ambele injectoare trimise.Recomand cu incredere firma din Buzau.Va pot lasa si numarul de telefon : 0740.623.432 (Iulian).
This post has been edited by Silviu.Mihalache: 3 Nov 2014, 14:04 |
--------------------
Renault
Clio
2008
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 07:59 |