Ingheata conducta aer conditionat, conducta inghetata
![]() ![]() ![]() |
Ingheata conducta aer conditionat, conducta inghetata
loc_jeca |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 13 June 12 ![]() |
Attached thumbnail(s) 2012_08_08_14.25.54.jpg ( Size: 1.04mb ) Number of downloads: 1767 2012_08_08_14.25.59.jpg ( Size: 1.01mb ) Number of downloads: 1873 2012_10_04_17.20.13.jpg ( Size: 1.09mb ) Number of downloads: 1771 |
||
--------------------
Renault
Megane II Sedan
2006 2006/1.5DCI/106cp
Black Stam |
|||
mike12 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 789 Joined: 3 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Verifica radiatoarele de sub spoiler sa nu fie imbactise de praf, eventual da bara jos si curatele cu aer comprimat.
|
--------------------
renault
megane
sedan 2006 expresion, clima, 1.6 16 V
|
|
19vik |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Asa patesc si eu dupa ultima reincarcare de la inceputul verii. Cauza este prea mult freon in instalatie. Mie nu stiu cat mi-au bagat, ca n-am fost de fata, dar de atunci raceste ca nici-o data... pana se intampla ce povestesti tu mai sus. La tine 750gr sigur e prea mult, normal e 550gr.
PS: parerea mea, las-o asa. Pana la primavara cand o sa mai ai nevoie de AC, sigur mai pierde ceva. This post has been edited by 19vik: 5 Oct 2012, 00:01 |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
cristian_nechita |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 417 Joined: 22 April 11 ![]() |
Eu nu cred ca are prea mult freon. Daca are prea mult freon decupleaza compresorul din cand in cand fara motiv.
Cauza este mai mult ca sigur restrictorul de freon.Chestia aia mica la care toata lumea ii zice filtru de freon.Practic se infunda cu tot felu de mizerii, iar debitul scade atat de mult incat devine o supapa de expansiune.De asta e si jumatate de conducta calda si brusc se face rece.Chiar acolo este restrictorul. Cred ca se poate desface si curata sau schimba portinunea de conducta. De regula problema apare dupa incarcarea cu freon cand se plimba toate impuritatile prin instalatie. 36870_x800.jpg ( Size: 159.1k ) Number of downloads: 1904 res.jpg ( Size: 99.81k ) Number of downloads: 1854 |
--------------------
Laguna
3
2012 |
|
argon |
![]()
Post
#5
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Conducta ingheata de obicei cand nu mai e destul freon!
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
blual |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 8 July 09 ![]() |
Conducta face bruma pe ea numai in momentul in care pe undeva pe instalatie exista o scurgere de freon. Asta va pot spune si din experienta neplacuta pe care am avut-o in vara asta cu un aparat de AC cumparat pentru acasa.
|
--------------------
Renault
Megane
2008
- B 82 AIL Megane sedan 2008/ Privilege/ Noir nacre, Luxor rims, dci, 105 cp
|
|
19vik |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Ca sa intelegeti fenomenul descris in primul post: acea bruma se formeaza si pe evaporator, nu numai pe conducte, practic se obtureaza fagurii evaporatorului, din acest motiv nu mai raceste bine, opresti compresorul 5 min, se topeste gheata si isi revine. Am patit si la alta masina, fenomenul era si mai evident: scadea si debitul de aer pana nu mai baga aer de loc in habitaclu nici cu ventilatorul la maxim, oprit 5 minute, isi revenea 20-30 min, dupa care fenomenul se repeta.
Nu are cum sa se intample asta din cauza scurgerilor, sau prea putin freon. La mine cel putin, dupa 4 luni de la reincarcare presiunea pe Clip este tot 7-8 bari la rece, nu a scazut de loc. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
argon |
![]()
Post
#8
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Ceva oarecum offtopic, unde se afla al doilea ventil ? Unul e clar, dar m-am holbat dupa al doilea, si nu l-am descoperit niciunde..
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
19vik |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
La Megane e doar unul.
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
mihai_ysp |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 253 Joined: 1 December 06 From: Ploiesti ![]() |
Salut colegu 19vik,
Exact asa cum ai povestit tu cu inghetatul evaporatorului din interior si lipsa de debit a aerului o patea si un coleg de-al meu la un Scenic, iar dupa multe interventii a constatat ca avea prea mult ulei in instalatia de AC. Dupa ce a dat jos butelia deshidratoare si a scurs tot uleiul din ea (era plina cu ulei) nu a mai avut nici o problema si masina acuma raceste normal si nu mai ingheata nimic. |
--------------------
renault
megane 2
2005
|
|
loc_jeca |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 13 June 12 ![]() |
S-a rezolvat problema. Am ajuns la un centru gen "Clima Auto", s-a cuplat cu un aparat de masurat a/c la instalatia de climatizare, si din ce am inteles de la el a fost problema urmatoare: Cand acceleram temperatura freonului ajungea la 0 grade si din acel motiv imi ingheta instalatia, mi-a bagat 50 frame de freon si la acceleratie arata aparatul cam 7 grade la temperatura freonului. Oricum va multumesc pentru pareri.
|
--------------------
Renault
Megane II Sedan
2006 2006/1.5DCI/106cp
Black Stam |
|
V.I.D. |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 6 January 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
A mai patit cineva asta? La mine a aparut problema asta de cand am schimbat compresorul. Am schimbat pe rand: nu stiu ce teava cu ceva valva in ea (ii drept second ca ii o caruta de bani) - nu s-a rezolvat! Am schimbat presostatul - tot asa! Am schimbat filtrul dezumidificator - tot nimic! Acum astept sa schimb nu stiu ce senzor. Simptome: clima merge perfect prin oras si pe distante scurte. Ies cu ea afara, dupa aprox 50-60 km incepe si da rece tot mai slab pana nu mai da. In momentul ala daca deschid capota observ gheata pe conducte si pe filtrul dezumidificator ca in congelatorul Fram. Opresc clima aprox 5 minute, se dezgheata treaba si iar functioneaza clima. Am verificat, golit/reumplut freonul de mai multe ori degeaba, am schimbat mai multe piese si am cheltuit o caruta de bani degeaba. Ce s-a observat azi: pe laptop la verificarea nu stiu carei temperaturi, daca se seta la bord mai multe temperaturi de lucru clima, pana la +26 grade, afisa (pe laptop) 0 grade, cand schimba de la 26 la 27 grade, tmperatura pe laptop sarea la -23 grade! Are cineva un sfat/solutie? Si va rog, fara mergi la un service ca am fost la 3 pana acum!
|
--------------------
renault
kangoo
2001/1,9D/40KW
|
|
motocalinnarcis |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 25 April 24 ![]() |
Salutare baieti. Cum ati rezolvat problema cu inghetatul vaporizatorului ? Intampin aceeasi problema la un renault talisman, se pare ca e ceva putin mai comun la marca renault. La drumuri lungi pe caldura, scade debitul pana aproape de zero, daca opresc ac si repornesc in 5 min isi revine. Efectiv nu stiu ce sa ii mai fac.
This post has been edited by motocalinnarcis: 6 May 2024, 23:40 |
--------------------
Renault
Talisman
2016 sedan
|
|
valikris2002 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 944 Joined: 11 November 05 From: roman,neamt ![]() |
La mine dupa ce am umplut instalatia cu freon in reprezentanta acu vre o 8 ani, se pare ca bagasera o cantitate mai mare, pur si simplu a dat putin freon afara pe la supapa. Acum am fost la un service care are aparat nou selecteaza modelul de masina si baga cat trebuie
|
--------------------
megan sedan
manager 1.5 dci, 85 cp
26-10-2007
- -
|
|
motocalinnarcis |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 25 April 24 ![]() |
Eu am bagat cat trebuie, 480 g pt Talisman. Degeaba. La drumuri lungi pe caldura trebuie sa ma joc la clima manual. Trebuie sa opresc AC-ul la 5, 10 min, ca sa isi revina fluxul de aer. Imi e teama ca pierd iar freonul, am cam incarcat an de an... imi vine sa o vand, efectiv m-am saturat de problema asta.
This post has been edited by motocalinnarcis: 8 May 2024, 09:25 |
--------------------
Renault
Talisman
2016 sedan
|
|
mihai_ysp |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 253 Joined: 1 December 06 From: Ploiesti ![]() |
Buna ziua,
Un coleg de munca a patit acest lucru de la prea mult ulei in instalatie. Cei mai multi '' meseriasi '' la fiecare incarcare cu freon in loc sa bage cat ulei se recupereaza la fiecare ciclu de incarcare lasa pe automat statia care mai adauga automat 10gr de ulei in plus. Daca se face o incarcare de freon pe an si se adauga de fiecare data 10gr la 4 - 5 ani se adauga in instalatie minim 50gr de ulei la o cantitate maxima de aproximativ 120 -140 gr de ulei in toata instalatia. Singura solutie la momentul respectiv a fost inlocuirea buteliei dishidratoare de la instalatia de ac deoarece era plina de ulei. |
--------------------
renault
megane 2
2005
|
|
motocalinnarcis |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 25 April 24 ![]() |
Merci, de raspus, e ciudat. Nu prea va legatura cu uleiul, dar poate fi.
|
--------------------
Renault
Talisman
2016 sedan
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
faci o incarcare pe an daca ai probleme, in rest .. daca totul este ok mergi o data la 5 ani si atunci ca sa stai tu linistit .. mai mult
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
motocalinnarcis |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 25 April 24 ![]() |
Pai cam asa fac, una pe an. Am mai ctiti acum de o problema identica la megane pe forum, si ziceau baietii ca trebuie desfacuta butelia deshidratoare ca ar fii plina de ulei si de acolo ar fi problema. Deci ajungem tot la prea mult ulei in instalatie. Cred ca ii mai spune si filtru uscator. Sper sa ii dau de cap, ca nu poti pleca linistit ca omu vara in CO, ca iti e teama ca te lasa AC-ul.
This post has been edited by motocalinnarcis: 16 May 2024, 21:22 |
--------------------
Renault
Talisman
2016 sedan
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
trebuie sa gasesti pe unde pierde, nu este normsl sa faci umplere anuala ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
motocalinnarcis |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 25 April 24 ![]() |
Pierderrea am gasit-o, era pe la ventile. Acum problema.mea e alta, cea descrisa mai sus.
|
--------------------
Renault
Talisman
2016 sedan
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#22
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.366 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu mai mergeti la totii carpacii care si-au luat butelie de freon si nu statie sau nu stiu sa o foloseasca. Nu e suficient sa torni freon in instalatie , trebuie sa stie cum functioneaza si cum se diagnosticheaza (nu ca ar dura mai mult de 3 zile sa invete).
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 06:37 |