Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

INJECTION FAULT, INJECTION FAULT MEGANE 2

donyka
post 12 Sep 2012, 15:54
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 23 July 12




Buna ziua! Am si eu o problema la Renault Megane 2. Cand accelerez, in jurul la 2700-2900rpm, imi da o eroare de 2 secunde (INJECTION FAULT, insotit de un piuit scurt si STOP). Puteti sa imi dati un sfat, ce trebuie de verificat, sau doar poate fi vreo eroare de la bord computer?


--------------------
Renault Megane 2 2005 Avantage Sport Hatch - KBE811
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aleksanders
post 12 Sep 2012, 15:58
Post #2


.


Group: Members
Posts: 2.976
Joined: 6 November 07
From: ...




daca e diesel fa o purjare la filtrul de motorina - principala cauza e combustibilul prost - daca persita problema inseamna ca incep problemele cu injectoarele - bafta


--------------------
. . . - .
....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
al3x91
post 12 Sep 2012, 16:02
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 18 July 11




Sper din tot sufletul sa ai noroc. Daca ai 1.5 diesel nu e prea grozav pentru ca astea au un sistem de injectie Delphi foarte prost facut din fabrica. Nu este de la combustibil.. pur si simplu dupa un anumit timp in interiorul pompei de pe marginea ei se formeaza pilitura si strica injectoarele.... nu mai merge cu masina asa, eu am patit la fel .. sper sa nu ai aceeasi problema cu pompa de injectie. Daca s-a dus pompa trebuie schimbata ca nu prea se repara astea.....


--------------------
Renault Megane II Sedan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CrissGabriel
post 12 Sep 2012, 17:49
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 191
Joined: 11 June 12
From: Petrosani, HD




QUOTE(al3x91 @ 12 Sep 2012, 16:02)
Sper din tot sufletul sa ai noroc. Daca ai 1.5 diesel nu e prea grozav pentru ca astea au un sistem de injectie Delphi foarte prost facut din fabrica. Nu este de la combustibil.. pur si simplu dupa un anumit timp in interiorul pompei de pe marginea ei se formeaza pilitura si strica injectoarele.... nu mai merge cu masina asa, eu am patit la fel .. sper sa nu ai aceeasi problema cu pompa de injectie. Daca s-a dus pompa trebuie schimbata ca nu prea se repara astea.....
*



Pai si eu am 1.5 diesel dar am pompa Siemens. Din cate stiu eu varianta cu facelift (2007 - 2008) are pompa Siemens. Oricum si daca e Delphi daca alimentezi cu motorina de care trebuie nu ar trebui sa ai probleme ...
Eu zic sa mergi rapid la un tester sa depistezi urgen problema pana nu e prea tarziu.

This post has been edited by CrissGabriel: 12 Sep 2012, 17:51


--------------------
Renault Megane 2.2 1.5dci 78kW 6+1 2008 Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
s_j_teo
post 12 Sep 2012, 17:51
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 626
Joined: 16 July 06




Motorina proasta !!Eu am 110000 km cu motor 1.5 dci 100 Cp euro 3 din 2006 cu pompa Delphi si nu am avut nici o problema. Bag motorina numai de la peco de firma si revizii la zi ! Asta inseamna filtru motorina schimbat la 20.000 km !!! Daca bagi motorina proasta si schimbi filtru la 40.000 km nu trebuie sa dai vina pe sistemul de injectie al masinii.


--------------------
Skoda Octavia 3 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CrissGabriel
post 12 Sep 2012, 18:10
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 191
Joined: 11 June 12
From: Petrosani, HD




Sa mai discutat aici. Cred ca o sa gasesti mai multe informatii.


--------------------
Renault Megane 2.2 1.5dci 78kW 6+1 2008 Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tpv
post 12 Sep 2012, 18:11
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 588
Joined: 12 February 09
From: Oradea




verifica neaparat filtru de motorina, poate sa fie imbacsit .
Eu schimb in fiecare toamna cartusul din filtru indiferent de numarul de km, la doar 23 lei cat costa un cartus de filtru, merita sa am liniste toata iarna.


--------------------
Nissan X Trail Automat T 31 4x4 2007, 2.0 dci 150 cp distributie lant
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalinmodena
post 13 Sep 2012, 14:54
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.547
Joined: 7 April 08
From: Aproape de Craiova




Nu mai confundati lucrurile.Probleme au fost numai la variantele de 82/85 caluti.La cele de 101 cai mult mai rare iar la cele de 105 mai deloc.


--------------------
Renault megane sedan manager 1.4 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragosXYZ
post 13 Sep 2012, 16:20
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 12 September 11




Si eu am aceeasi problema, ma rog, tot INJECTION FAULT imi scrie si face la fel, 1-2 secunde cu semnul STOP dar doar cand sunt la drum lung si ma dau la ea sau cand vreau sa fac o depasire. M-am uitat la motor si in dreptul injectorului 1 este motorina si nu stiu pe unde curge ori pe la retur ori pe langa saiba de injector. Nu am mers sa o pun pe tester ca mi-a fost lene, in oras nu imi da foarte rar iar daca e pe liber si o turez la 3-4000 nu imi da eroarea.
A mai patit cineva asa?
Astept o parere.
Megane 2 Hatchback, 1.5 dci, 82CP, motor, K9K722


--------------------
Renault Megane 2 10.2005 - 1.5dci - 60KW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th May 2025 - 08:34
Dacia