Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

HELLLLP, MASINA RAMANE TURATA

CLIO2000
post 16 Dec 2008, 13:16
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 24 October 08
From: IASI




Am observat ca in mers (cam pe la 3500 rot), cand scot din viteza masina ramane turata. Opresc motorul, isi revine si dupa ceva timp iar ramane turata. Acu s-a intamplat prima data, o sa vad ce simptome mai are.
Ce parare aveti? De la ce ar putea fi?
Am mai patit asa ceva la un Logan, si dupa ce i-am goli rezervorul am alimentat din nou de la OMV si nu am mai avut probleme.
Astept sfaturile voastre si o sa revin cu noi detalii.


--------------------
renault clio renault clio - benzina 55kw 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hitman1234
post 16 Dec 2008, 13:26
Post #2


Bringing secsi back


Group: Members
Posts: 1.791
Joined: 9 February 08




ai umblat pe la ea?mie mi-a facut asa o singura data cand curatasem corpul clapeta si nu era fixat bine si isi tragea aer fals..


--------------------
bemfe vewe .
"Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 16 Dec 2008, 13:48
Post #3


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Cablul de acceleratie blocat ?


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Batrânul
post 17 Dec 2008, 07:48
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.464
Joined: 22 March 05
From: Bucuresti




99% cablul de acceleratie blocat. Dupa 8 ani (daca nu l-ai schimbat niciodata) e normal; probabil i s-a dus unsoarea si acum freaca pe undeva.


--------------------
Renault Clio IV 2015 / Life 1.2 16V
Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CLIO2000
post 17 Dec 2008, 09:49
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 24 October 08
From: IASI




Poate aveti dreptate. Cert este ca nu a mai facut asa. Daca mai face, o sa verific ce a-ti zis voi. Si eu am banuit cablu deacceleratie.
Ms mult


--------------------
renault clio renault clio - benzina 55kw 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
caustic
post 22 Dec 2008, 10:02
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 12 May 08
From: Bucuresti




Si a mea mai face asa cand e frig afara; se tureaza mult cand o scot din viteza. A facut si anul trecut la fel pe vremea asta.

Poate fi de la aerul foarte rece, dar in general are legatura cu corpul clapeta injector, echivalentul carburatorului de la dacie.


--------------------
Renault Clio 1.4 8V/2000 3 Volume
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2003
post 22 Dec 2008, 18:26
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 22 December 08




Eu cred ca e de la cablul de acceleratie, trebuie sau uns sau inlocuit. Daca mai ramane turata, uita-te la pedala de acceleratie, si vezi cum sta. Daca sta jos, cazuta, e de la cablul de acceleratie, si pur si simplu tragi de pedala pana isi revine. In acest caz e bine sa ungi cablul, daca nu recidiveaza.
Eu am ramasa asa de vreo 3 ori in drum: am deschis capota, si am scuturat de mufa de la cablu pana si-a revenit (cu motorul oprit, bineinteles). Dupa ce am uns cablul de acceleratie, nu a mai facut asa.


--------------------
Renault Clio - b28teo 2003, Symbol, 1,4l, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CLIO2000
post 22 Dec 2008, 20:04
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 24 October 08
From: IASI




Nu as zice ca e de la cablu. Cand a ramas prima data turata (pe liber) primul instinct a fost sa "trag " pedala inapoi cu varful piciorului. Pedala mergea, nu dadea semn ca ar fi cablu blocat. Plus de asta am luat contactul, am pornit imediat fara sa misc pedala de acceleratie si nu mai facea.
Inclin sa dau dreptate lui 'caustic'. Aceeasi treaba mi-a spus si mecanicul cand l-am intrebat. Cica mai ramane blocat nustiu ce clapeta de la frig. Daca persista fenomenul cica se desface si se curata.
Oricum nu e grav.


--------------------
renault clio renault clio - benzina 55kw 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
orlandell
post 29 Dec 2008, 13:26
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 5 December 07
From: Slobozia-Ialomita




Nu cred ca problema este frigul , a mea a ramas turata de 3 ori ( cind am oprit la semafor), pe timp de vara. Am fost cu ea in service, masina fiind in garantie, am pornit-o, s-au uitat la ea ( 1 ing. si 2 mec.) , binenteles ca acolo nu s-a mai turat, au miscat de cablu de la accel. au mai pus miinile pe ici pe colo si asta a fost tot, mi-au spus ca n-are nimic. Nici acum nu stiu de ce a facut asa. Sper sa nu mai faca. Cred tutusi ca este ceva legat de ansamblul cablu-camasa-clapeta accel.


--------------------
Renault Clio 5 2024/Sce65
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eduardsebe
post 18 Feb 2013, 13:45
Post #10


Membru Expressionist


Group: Members
Posts: 2.151
Joined: 19 September 08
From: Bucuresti




Readuc la viata topicul cu o problema asemanatoare.
Dimineata nu am facut decat 400 de metri si cand sa opresc la trecere observ ca se tureaza la 4000.Instinctul a fost sa apas mai tare pe acceleratie dar dupa s-a blocat la 5000.
Am reusit sa ajung acasa,am oprit motorul,am verificat vizual cablul(pe care l-am schimbat de vreo 2 ani),nu avea nimic,ma gandesc ca daca era cablul ramane pedala blocata,dar nu avea nimic.
La repornire minune,mergea perfect ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.
Inclin spre urmatoarele ipoteze...ori calpeta trebuie curatata si trage aer fals ori senzorul de turatie,care de cand a dar frigul,a inceput sa bazaie.

This post has been edited by eduardsebe: 18 Feb 2013, 13:46


--------------------
BMW 330e 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mmgmarius
post 20 Feb 2013, 09:09
Post #11


Invisible to everyone


Group: Members
Posts: 418
Joined: 21 December 07




Am patit si eu asa dupa ce am facut revizia, problema era de la filtrul de aer, se desprinsese o scama din el si nu stiu ce blocase.


--------------------
Renault Symbol Music 1.4 8V dec 2007
Numai cei ce ies din tipar intra in istorie.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 20 Feb 2013, 11:05
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




Problema apara frecvent dupa schimbarea filtrului de aer....la mine numai atunci aparea. Cade mizerie in zona clapetei de acceleratie atunci cand se schimba filtrul de aer. Deci in primul rand trebuie curatata clapeta de acceleratie.
Sub nici o forma nu ungeti cablul de acceleratie cu vaselina: se va acumula vaselina intre cablu si camasa lui, si in timp se formeaza o pasta, care cu adevarat va impiedica alunecarea cablului prin camasa.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 11:21
Dacia