Garajul meu, ► retro ◄
![]() ![]() ![]() |
Garajul meu, ► retro ◄
Bicicleta galbena |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Sunt nembru, domnule! Group: Members Posts: 2.179 Joined: 29 January 13 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Peugeot
407 1.8 16v
2005 , ex-Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003 ______________
Nemțoaicele e tancuri. Japonezele nu se strică. Franțuzoaicele e proaste. Italiencele e cele mai proaste. |
|||
Ov |
![]()
Post
#32
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.508 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
intre 15-30 octombrie la Mega Mall
![]() This post has been edited by Ov: 11 Oct 2022, 10:49 |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Ov |
![]()
Post
#33
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.508 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
am renuntat si la carburatorul chinezesc caruia orice i-as fi facut n-o convingeam sa plece tare de pe loc fara sa dea in nas ba chiar sa se si opreasca, asa ca am revenit la cel original care merge perfect, DAAAAAAAAR consuma ca o VACA, adica am fost saptamana trecuta pana la Calarasi la un eveniment, ce-i drept nu prea am iertat-o pe drum, dar plin-plin am facut 230km cu 56L
![]() This post has been edited by Ov: 16 Jan 2025, 16:02 Attached thumbnail(s) IMG_4266.jpg ( Size: 217.95k ) Number of downloads: 443 IMG_4261.jpg ( Size: 146.76k ) Number of downloads: 445 IMG_4281.jpg ( Size: 535.04k ) Number of downloads: 448 |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.461 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Singura referinta pe care o am e unul cu un Buick Riviera p-aci, care chiar mai mergea cu a lui, dar ala scotea asemenea consumuri prin oras, dupa ce iesea din sat o mai lasa sub 20%, totusi...
Schimba si tu galeata aia cu care se toarna benzina in rezervor, o fi avand gauri pe fund ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#35
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Cat de bine poate sa arate turometrul ăla cocoțat pe capota motorului!
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.627 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
d-aia masoara in galoane... pare mai putin
![]() arata deosebit masina. |
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
Ov |
![]()
Post
#37
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.508 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
daca ma uit pe ceva site unde-si baga oamenii consumurile vad ca average-ul e pe la 10.8 mpg, asta vine cam 22 la suta, tinand cont de faptul ca am mers cam la nepasare de consum, 24 e chiar rezonabil
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
CelereSahariano |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 25 August 23 ![]() |
Am citit tot thread-ul acum si doar cuvinte de lauda am pentru tine
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 1.4mpi ABS+ Dacia Logan 2005 1.4mpi Laureate
Dacia Logan 2008 1.6mpi Laureate MCV |
|
Ov |
![]()
Post
#39
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.508 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
N-am mai scris de mult pe aici asa ca fac retrospectiva 2024:
In principal m-am axat pe Pontiac, sa-l fac sa mearga si sa ma plimb cu el cat de mult apuc. Am reusit sa dau de cap ultimei probleme care-mi manca ficatii si anume cutia de viteze. Problema e ca schimba prost (facea 2-3-2-3 cand eram la un anumit prag de viteza), am dat jos "creierul" de nenumarate ori, curatat, schimbat arcuri/bile, pus shift-kit nou, schimbat modulator, schimbat arcuri governor, schimbat governor cu totul, tot parea ca se imbunatateste ceva ca mai tarziu sa revin de unde am plecat. Intr-un "final" a inceput sa faca figuri si la plecatul de pe loc. Dupa multe batai de cap si demontari de cutie de pe masina mi-a picat fisa ca a fost montat prost convertizorul fara sa fie lasat un joc de 7-8mm intre el si flexplate prin urmare gatul lui impingea in pompa de ulei facand sant si intr-un final scazand presiunea si intr-un final distrugand pompa cu totul. 7 inventii mai tarziu am rezolvat problema si de atunci n-am mai avut nici mazga (in realitate pilitura foarte fina) in ulei si nici nu mai face probleme. De atunci am facut cred vreo 3-4 mii de km si e ok. Nici nu mai stiu cati L de ATF am aruncat, cati mi-au curs in ochi si-n gura, cate dureri am avut de la demontat/montat cutia ... fara numar ![]() Consumul a mai scazut si el, pe semne rodajul motorului e cam gata, si s-a stabilizat pe undeva pe la 20-21 L/100km. Ce-mi place e ca nu prea conteaza daca mergi cu 80 la ora accelerand cat mai usor cu putinta sau daca ii rupi gura ![]() pontiac.jpg ( Size: 554.11k ) Number of downloads: 353 Trecem mai departe la Jeep: Dupa ce la sfarsitul lui 2023 m-a lasat delcoul chinezesc in varf de munte (la balea), noroc ca am avut un delcou modificat de mine cu o aprindere gotronic cu care am putut ajunge pe roti acasa, am schimbat delcoul cu altul tot chinezesc ![]() ![]() Mare lucru nu i-am mai facut pe parcursul anului decat o alta revizie la AC ca-mi pierdea pe la o sertizare si dupa ce am fost inca o data sa refac capatul si tot pierde pe acolo i-am facut un guguloi de plastelina din aia de la Moment care s-a facut TUN si nu mai scapa nimic pe langa. Pe tot parcursul asta mi-am luat si pompa de vid si manometre si am invatat sa-mi incarc singur instalatia. De adunat a adunat si el kilometri destui anul asta, momentan asteapta cumintel din state 2 bucse pt bara panhard spate. Prin america toti dubiosii scot barele panhard fata/spate ca cica "nu trebuie" la suspensiile pe foi de arc, dar eu sunt mai incapatanat si ma gandesc ca daca le-a pus producatorul acolo au avut ei un motiv. Momentan am scos-o pe cea de pe spate ca sa comand bucsile si dupa un drum pana la tara (unde si ierneaza momentan) pot spune ca se simte la viteza fundul mai "usor" asa ca abia astept s-o pun la loc. jeep.jpg ( Size: 409.65k ) Number of downloads: 366 Purcica a facut traditionalul drum la intalnirea Dacia Clasic - anul asta la Constanta. Ca de obicei m-am prezentat dimineata la garaj, am pornit-o, m-am dus la Constanta, m-am intors, am baga-o in garaj si de atunci acolo a ramas ![]() Am fost in weekend-ul trecut pana la ea ca voiam sa o dezmortesc nitel, dar dupa ce-am pornit-o cu baterie noua (ca cealalta a murit fix in fata garajului cand m-am intors de la Constanta) am zis sa verific si incarcarea: la relanti 14, in turatie 16, cu consumatori porniti 17. Asa ca am oprit-o frumusel, am schimbat rapid regulatorul - nicio modificare, prin urmare am dat jos alternatorul si l-am luat la garajul principal ca sa-l studiez in liniste. Cel mai probabil il voi schimba cu altul revizuit pe care il am la tara (ma rog, am vreo 3-4 ![]() purcica.jpg ( Size: 262.22k ) Number of downloads: 80 Manzul si el a tras batul scurt anul asta si n-a servit decat un drum (fara probleme) pana la Sighisoara. In schimb mi-am facut mana pe el la instalatia de AC care in 2023 a crapat iar. Prima data cand a crapat compresorul l-am inlocuit si mi-am vazut de viata mai departe. Dupa ce-a crapat a 2-a oara am zis ca e cazul sa aprofundez, prin urmare am desfacut (oarecum prin distrugere ca-s bou si in loc sa ma uit pe documentatie cum se scoate ambreiajul m-am pus direct cu presa pe el) primul compresor si am gasit o "supapa" (e o tablita de fapt) de evacuare rupta. Am banuit ca asta s-a intamplat si cu compresorul nr 2 si ca sa mai economisesc ceva mi-am comandat direct o "chiulasa" (bloc de supape) de pe aliexpress. Dupa ce-a venit am dat jos si compresorul nr 2 de pe masina si l-am desfacut ca sa constat ca de data asta se rupsese o supapa de admisie care a fost apoi luata de piston si batuta bine de tot facand praf si cilindrul si pistonul ... Cum pe primul l-am distrus partial cand l-am demontat prima data am reusit totusi sa recuperez corpul (cu cilindrii) si pistoanele si sa le imperechez cu partea din fata si capacul spate de la nr2 plus chiulasa noua. A rezultat o chestie care in mod curios e etansa si pare sa mearga ![]() manz.jpg ( Size: 546.23k ) Number of downloads: 79 Si-am ajuns la ARO Si pentru el anul asta a fost unul de hibernare, cred ca in total am facut vreo 3-4 sute de km pe la tara prin sate ca sa-l mai dezmortesc nitel. In toamna totusi l-am adus la garaj in bucuresti si am inceput sa ma ocup nitel si de el. I-am reparat o gaurica pe masca fata care evident dupa curatare a ajuns la o o bucata destul de consistenta de rugina taiata, am mai avut ceva mai mic si pe la podea, dar mult mai usor de rezolvat. Ca tot il am la nas am dat jos si cutia sa schimb rulmentul de presiune care facea un zgomot infernal si pe care evident l-am gasit si cu un joc imens, banuiesc ca din cauza asta si "topaia" cand plecam cu a 1-a de pe loc. Poimaine planuiesc sa pun cutia la loc ca abia mi-a venit rulmentul. Am mai comandat si 2 cauciucuri noi pe care trebuie sa le montez, celelalte 2 fiind schimbate tot acum cateva luni, deci le voi avea din nou pe toate 4 noi. Am mers pe aceeasi marca/model ca si acum 10 ani - Hankook RT01 M/T. aro.JPG ( Size: 499.06k ) Number of downloads: 79 Un "bonus" care merita mentionat: anul asta am avut pentru cateva zile un Renault Safrane cu care am participat la intalnirea Renault de la Turda. Ca o concluzie dupa vreo mie de km impreuna - nu inteleg de ce lumea nu stie decat de Mercedes w124 si 190 cand vorbim de oldtimere "noi" si nu vede altceva. Safraneul asta pe langa faptul ca arata genial e un monument de confort, de stabilitate si de liniste! Mi-a placut maxim ce poate oferi aceasta masina la un pret de (mult) sub 5000e: tot interiorul era imbracat in piele si intr-o stare fantastica, motor benzina v6 care a consumat in total in jur de 8-9 (si nu l-am iertat deloc), clima (digitala, 2 zone ...), cutie automata, pilot automat (care si mergea ![]() safrane.jpg ( Size: 337.67k ) Number of downloads: 70 Si ca incheiere, prin septembrie m-am apucat de scoala ![]() Si dupa ce termin cu C-ul trebuie sa agat remorca si s-o iau de la cap, inca 5 sedinte, alt dosar, alta sala, alt traseu ... ca asa e la noi. Wish me luck! camion.jpg ( Size: 500.72k ) Number of downloads: 74 |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
wolfin |
![]()
Post
#40
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.784 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Mult succes!
|
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
miki |
![]()
Post
#41
|
![]() #Hırsızlargibigeceniniçine Group: Members Posts: 1.205 Joined: 30 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Bafta!
Te apiuci de TIR? ![]() |
--------------------
Renault
Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE
2004 / 2019
- XX-B-XXX #Hırsızlargibigeceniniçine
Funken Kurbelwelle Uzun Araç! Değer Așılırsa |
|
wolfin |
![]()
Post
#42
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.784 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
C ul il ia probabil pt platforma cu 2 axe
|
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.461 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(Ov @ 16 Jan 2025, 12:43) Ca o concluzie dupa vreo mie de km impreuna - nu inteleg de ce lumea nu stie decat de Mercedes w124 si 190 cand vorbim de oldtimere "noi" si nu vede altceva. Safraneul asta pe langa faptul ca arata genial e un monument de confort, de stabilitate si de liniste! Pe langa printesele alea atestate de la evenimente, pe la noi prin sat e plin de W124 in stare de supravietuitoare, care inca isi taraie hoitul pe drum. Sincer, cand vad o Dacie pe drum e un eveniment, W124... vad zilnic macar una pe drum spre scoala mostenitoarei. Si pe la noi, sunt clar mai multi care dupa teancuri de masini nefiabile, viseaza la "ultimul tanc" |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Ov |
![]()
Post
#44
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.508 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(wolfin @ 16 Jan 2025, 14:10) Mult succes! QUOTE(miki @ 16 Jan 2025, 14:37) Bafta! Multumesc ![]() QUOTE(miki @ 16 Jan 2025, 14:37) QUOTE(wolfin @ 16 Jan 2025, 14:52) asta e singurul mod 100% legal prin care poti trage ceva mai sanatos si ar mai fi un motiv: sa pot sa fac asta IMG_1166.jpg ( Size: 283.25k ) Number of downloads: 76 si pe drumurile publice ![]() de TIR nu ma apuc, ba chiar acum ii respect si-i ajut si mai mult in trafic, nu e deloc floare la ureche sa mergi cu matahala dupa tine, imi place nu zic, dar n-as face asta zi de zi This post has been edited by Ov: 16 Jan 2025, 16:01 |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
wolfin |
![]()
Post
#45
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.784 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Banuiam....ca e si vorba de un Carpati/Bucegi
|
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
Ov |
![]()
Post
#46
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.508 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
N-o sa-mi iau (sper) asa ceva, dar din cand in cand ma intalnesc cu sansa de a conduce o fieratanie din asta si pana acum am fost nevoit sa refuz, sper sa nu mai fie cazul din partea mea
![]() Si poate si mai tare imi doresc sa ma plimb cu un DAC 444T ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
wolfin |
![]()
Post
#47
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.784 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
![]() Poti si cu B ul sa tragi platforma de 2 tone....problema e cu ce sa tragi....si sa nu depasesti 3.5 t. Si sa poata trage dupa ea This post has been edited by wolfin: 16 Jan 2025, 16:24 |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
dizzy |
![]()
Post
#48
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.059 Joined: 11 February 04 ![]() |
Doctor Frankenstein ar fi invidios pe tine!
Sa le folosești sănătos și sa te bucuri de ele! W124 e o masina frumoasa, fiabila, la un pret decent, găsești piese. Pacat de beleaua cu Pontiac-ul This post has been edited by dizzy: 17 Jan 2025, 09:16 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
Ov |
![]()
Post
#49
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.508 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(wolfin @ 16 Jan 2025, 16:21) ![]() Poti si cu B ul sa tragi platforma de 2 tone....problema e cu ce sa tragi....si sa nu depasesti 3.5 t. Si sa poata trage dupa ea daca vrei sa iei pe platforma de exemplu o masina mai noua (a mea de exemplu are masa totala autorizata 2150) atunci iti trebuie si o platforma care sa o poata duce si o masina sa poata trage (legal platforma). Empiric masina tragatoare trebuie sa aiba masa mai mare decat masa platformei deci daca le aduni o sa vezi ca depasesti 4250 ala de ai voie cu BE si te duci in CE. Nu planuiesc sa trag cu tirul, dar o duba (de pasageri, ca daca e de marfa deja vorbim de atestat/tahograf si alte mizerii) am de unde sa ma milogesc si-o platforma gasesc de inchiriat cu 100-150 de lei pe zi. Crede-ma ca am invartit-o pe toate felurile si daca vrei sa fii 100% legal nu poti altfel. Stiu ca multi trag, stiu ca in principiu politia nu-ti face mai nimic (cel putin in tara), dar mie imi place sa fiu mai catolic decat papa ![]() This post has been edited by Ov: 16 Jan 2025, 16:32 |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
wolfin |
![]()
Post
#50
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.784 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Stiu ce zici.....m am.lovit in toamna de problema.
Mergem inainte |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
YRX |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.044 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Ov @ 16 Jan 2025, 13:43) ... nu inteleg de ce lumea nu stie decat de Mercedes w124 si 190 cand vorbim de oldtimere "noi" si nu vede altceva. Safraneul asta pe langa faptul ca arata genial e un monument de confort, de stabilitate si de liniste! Mi-a placut maxim ce poate oferi aceasta masina la un pret de (mult) sub 5000e: tot interiorul era imbracat in piele si intr-o stare fantastica, motor benzina v6 care a consumat in total in jur de 8-9 (si nu l-am iertat deloc), clima (digitala, 2 zone ...), cutie automata, pilot automat (care si mergea ![]() Daca d-abia intri in lumea oldtimerelor si nu esti Tiriac, sanatos este sa cauti o masina raspandita, care s-a fabricat in multe exemplare si pentru care inca mai gasesti piese. La preturi rezonabile ma refer, dar asta tu stii mult mai bine decat mine. Ca sa poti sa o repari si sa o intretii, sa te bucuri de ea. Asa sunt multe masini din anii '90 care sunt cat se poate de misto Alfa, Lancia, Peugeot etc., dar pentru care nu mai gasesti nimic, nici bujii. Safrane-ul ala a fost o masina grozava la vremea ei, inlocuitor pentru 25, dar s-au construit in jur de 300.000, fata de 800.000 R25 si fata de vreo 2.500.000 de w124. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#52
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
4250 e B extins sau B96, BE e 7 tone (3.5+3.5 ceea ce poate face de exemplu un iveco daily ). Tahograf nu trebuie decat daca transporti marfa pentru altii, pe bani, in interes propriu esti scutit. Dar e bine sa te distrezi si cu un camion.
This post has been edited by einstein1984: 17 Jan 2025, 08:20 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
cristic1982 |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.340 Joined: 4 February 11 From: Pitești ![]() |
Ai o colectie de masini foarte faina.
Succes cu examenul ! |
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
MyKe89 |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru RFG Group: Members Posts: 3.062 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Foarte tare! Tot pe un Atego am făcut școala în 2007.
Prin studenție mergeam la cursuri cu TGL-ul de la FAN. ![]() Succes! |
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV '02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E |
|
cristic1982 |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.340 Joined: 4 February 11 From: Pitești ![]() |
Ce masina folosesti ca daily drive?
|
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#56
|
![]() - Group: Members Posts: 22.541 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
La transport persoane este mai simplu.
Iti cumperi cel mai mare microbus de 3.5t si dar il scazi la 8+1. Asa merge condus si cu B. Iti ramane si spatiu imens de bagaje in spate. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Ov |
![]()
Post
#57
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.508 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Existe dube de persoane gata imense, am avut de imprumut in toamna un ford trasit custom, mi-a zis proprietarul ca n-am nicio sansa sa-l umplu cu bagaje si a avut dreptate desi am avut-o pe nevasta-mea cu mine
![]() QUOTE(cristic1982 @ 18 Jan 2025, 20:52) tramvaiul si metroul sunt baza (si de la primavara bicicleta) ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#58
|
![]() - Group: Members Posts: 22.541 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
![]() Tot la Ford Transit, dar Bus. Doar ca noi plecam in gasca si trebuie bagat echipamentul sportiv. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Ov |
![]()
Post
#59
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.508 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Ov @ 16 Jan 2025, 12:43) Am fost in weekend-ul trecut pana la ea ca voiam sa o dezmortesc nitel, dar dupa ce-am pornit-o cu baterie noua (ca cealalta a murit fix in fata garajului cand m-am intors de la Constanta) am zis sa verific si incarcarea: la relanti 14, in turatie 16, cu consumatori porniti 17. Asa ca am oprit-o frumusel, am schimbat rapid regulatorul - nicio modificare, prin urmare am dat jos alternatorul si l-am luat la garajul principal ca sa-l studiez in liniste. Cel mai probabil il voi schimba cu altul revizuit pe care il am la tara (ma rog, am vreo 3-4 ![]() Help: Dupa ce-am fost la tara si m-am lamurit ca-s ramolit, ca intr-adevar am vreo 4-5 alternatoare, dar vai de mama lor si niciunul din 71/72 ca Purcica, m-am hotarat sa-l refac pe cel de pe masina. Am gasit prin garaj 2 rulmenti URB (desi aia din alternator erau koyo si nu aveau joc/zgomot), un set de carbuni ROFEP si la un prieten o punte tip vechi nou nouta in ambalaj original dacia. Am schimbat toate cele de mai sus, evident c-o samsarire a obiectului (curatat perfect, vopsit pe exterior statorul, curatate toate suruburile/papucii) si apoi m-am prezentat la Purcica inarmat si cu o curea noua, le-am montat pe toate, am pornit-o si .... face cam la fel ![]() Adica o pornesc, la relanti incarca normal (vreo 13 - 13 si ceva), apoi aprind faza lunga si pornesc si aeroterma si cand o turez se duce in 15-16. Daca o tin turata sta acolo, daca o las la relanti scade inapoi la 13 si dupa ce o turez iar nu mai creste peste 14 - 14.2 - 14.4 cat e si normal. Am incercat cu 4 regulatoare (ala original, un altul mecanic E/P nou nout, unul electronic de dacie si altul electronic ceva universal), cu toate face similar. Am curatat si toate contactele (borne, papuci borne, papuci alternator, masa alternator - caroserie). Ah, am incercat cu 2 aparate de masura diferite si rezultatele afisate sunt la fel. Am si o chinezarie cu beculete de la LIDL - aia e fericita, imi arata ca totul e ok si incarca cum trebuie. Sunt in pana de idei si sunt tentat s-o las fix asa ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
dizzy |
![]()
Post
#60
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.059 Joined: 11 February 04 ![]() |
Te-o fi lasat bobinajul?
Vezi ve vine pe excitatia alternatorului, din regulator; Masoara si puntea redresoare; Ce vine in ea, ce pleaca din ea; faptul ca e noua, nu inseamna ca e si buna This post has been edited by dizzy: 30 Jan 2025, 11:21 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 13:16 |