Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

GS3 R9M - relanti oscilant si intreruperi in mers, relanti oscilant uneori si intreruperi scurte rar

apasaciu
post 14 Mar 2025, 13:14
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 19 September 23
From: Bucuresti




Salutare!
Ma lovesc si eu de o problema la GS3-ul meu, cu motor 1.6Dci(R9M).
De cand am luat masina, am f rar, intreruperi scurte de 1 secunda in mers. Am obervat si daca am pilotul activ, mi-l deconecteaza in acel moment. Mai multi au zis ca este un injector pe duca.
De asemenea, cand o apuca, mai ales cand este cald motorul, la relanti incepe sa danseze masina, iar pe tester se vede cum toate injectoarele pleaca in trifoi incercand sa (se) compenseze. Nu este mereu acelasi injector cu valori mai mari. Am banuit injectoarele. La verificarea lor, surpriza, sunt perfecte.
Ce am mai facut intre timp, am inlocuit senzorul de presiune din rampa cu unul sh, si singura imbunatatire a fost ca nu se mai simte chiar asa tare dansul de la relanti, dar comportamentul persista.
Am fost cu ea inainte de verificarea injectoarelor la trei service-uri care cica fac diagnoza - nici un rezultat. Nu au stiut sa imi zica ce are. Motorul altfel merge foarte bine, nu are erori, face regenerari.
Ce problema ar mai avea masina, are o trepidatie urata cand plec e pe loc, dar in general cam 20% din plecari. Tot asa, o apuca cand vrea. Am banuit volanta, si este in calcul inlocuire volanta+ambreiaj.
Ar putea exista o legatura intre cele doua probleme? Ce as putea sa mai verific oare?
Multumesc anticipat pentru orice ideee.




--------------------
Renault Grand Scenic III 2016 1.6dci - B124MOS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
grig1960
post 16 Mar 2025, 12:39
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 888
Joined: 2 April 17
From: Onesti, Bacau




Daca zici ca injectoarele sunt verificate si sunt ok, verifica regulatorul de presiune de pe pompa de inalta presiune, el este responsabil cu mersul rotund al motorului dupa pornire. Regulatorul de pe rampa are influenta doar la pornire, dupa pornire intra in actiune cel de pe pompa de inalta. Si caz si mai rau, ar putea fi de vina pompa de inalta presiune.


--------------------
Renault Koleos 2010, 2.0dci, 4x4, 173 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th April 2025 - 20:26
Dacia