Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

43 Pages « < 16 17 18 19 20 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

GPL megane 2, consum/costuri/eficienta GPL

espacern
post 2 May 2014, 10:10
Post #511


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya






--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sika86
post 9 Jul 2014, 10:55
Post #512


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 13 January 14




Renault Megane 2 din 2005 1.6 16v cu Gpl Landi Renzo 60L montat luna trecuta in Craiova la NordService pret 2450
dupa aproximativ 1300 km mi am dat seama ca nu este o afacere prea rentabila
deoarece Slatina -Bucuresti-Slatina in conditii bune de drum si cu o viteza destul de buna 120-140km/h reuseam sa ajung si sa ma intorc cu 150-180 ron benzina
iar sapt asta am reusit sa fac cel mai lung drum pe Gpl
Slatina-Dambovicioara-Slatina cu un plin gpl
la intoarcere am avut o surpriza rosie langa schimbator
dupa doar 341 km
Daca la revizia de sapt viitoare o sa incerce sa ma abureasca , sper sa am curajul sa le spun sa isi ia instalatia inapoi

Attached thumbnail(s)
Photo028.jpg ( Size: 522.34k ) Number of downloads: 735
Photo038.jpg ( Size: 744.42k ) Number of downloads: 799
Photo013.jpg ( Size: 862.9k ) Number of downloads: 800
Photo011.jpg ( Size: 978.77k ) Number of downloads: 789


--------------------
Renault Megane II /2005 - OT-04-CWP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lupingo
post 9 Jul 2014, 11:06
Post #513


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 30 March 06




Cand se aprinde becul rosu mai ai aprox 8 litrii de consumat.Dupa cum zici tu, ai avut un consum pe gaz de cca 10l/100km = 32,2 lei. La viteza de 120-140km/h ai un consum de 7.5-8 benzina = 48 lei.
Cum ai calculat tu ca nu-i rentabil ?
Ce motiv ai sa le spui pt returul instalatiei? Ca de ce n-a consumat 5l/100km? radmasa.gif

This post has been edited by lupingo: 9 Jul 2014, 11:07


--------------------
Renault megane 2.2 1,6 16V 2008 lux privilege - 123
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sika86
post 10 Jul 2014, 10:28
Post #514


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 13 January 14




aloooo
becul rosu era aprins de pe drum deci rezervorul nu cred ca mai are 8 litri
totusi consumul este f mare
nu zic de 5 l la suta

<span class='edit'>10 Jul 2014, 10:29:</span>
nu cred ca stii distanta bucuresti -slatina-bucuresti
si distanta slatina-dambovicioara-slatina
de te ai apucat sa vorbesti

numai la intrarea in bucuresti consumul iti urca anormal de mult
totusi atunci eram pe benzina

This post has been edited by sika86: 10 Jul 2014, 10:30


--------------------
Renault Megane II /2005 - OT-04-CWP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lupingo
post 10 Jul 2014, 11:53
Post #515


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 30 March 06




Ai spus ca dupa 341km ti s-a aprins becul rosu...Asa am calculat
Tu esti singurul din lumea asta care sustine ca nu este rentabil. O economie de 30% nu este suficienta ?
In fine, fa returul instalatiei si gata, mergi in continuare pe benzina


--------------------
Renault megane 2.2 1,6 16V 2008 lux privilege - 123
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zavatecristian
post 10 Jul 2014, 16:35
Post #516


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 1 October 04




La Megane 2 1,6 am montat un Tomasetto STAG 300, cu toroidal de 42 litri (real intra 34 l) si injectoare VALTEK. Instalatie mutata de pe alta masina, dupa ce am facut cu ea 75k si deja am atins 5k. Consumul mediu pe CB exterior este in general 7.9, cu viteza afara de 110 si in localitati 60 fata de 5.9 pe benzina, la acelasi traseu. Nu am testat in localitate. Real pe metoda plin-plin consumul de GPL a fost de 7.3. Alimentarea de la aceeasi pompa. Se simte un mic lag la aceleratie brusca, in toate treptele de viteza, dar in general investitia continua sa aduca beneficii. Ramane putin deranjant faptul ca scade indicatorul de benzina in mod eronat in timp ce se merge pe gaz, iar uneori nivelul se reseteaza automat cand alimentez cu gaz, iar alteori doar cand resetez CB cu contactul pus, inainte de pornire.


--------------------
Renault Megane 2 2007 1,6 16v+GPL
Cristiansen
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lupingo
post 10 Jul 2014, 19:19
Post #517


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 30 March 06




Consum de 5,9 daca bate vantul din spate, fara bagaje, luminile stinse, AC oprit, de la 0 la 100km/h in 5km....poate am uitat ceva. A ta consuma mai putin decat spune fabricantul.
Eu am tot Tomasetto, megane 2,2 2008 si nu am lag deloc. Am incercat si eu sa merg cat se poate fara sa fortez si nu am depasit 90km/h, cu un consum de 8% pe CB (GPL). Daca mergi normal, nu la economic, consuul creste la 9 (extern) sau 7 benzina.
Resetarea indicatorului de benzina se face dupa 3 ore de mers, testat pe autostrada


--------------------
Renault megane 2.2 1,6 16V 2008 lux privilege - 123
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zavatecristian
post 12 Jul 2014, 22:08
Post #518


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 1 October 04




5.9 pe benzina (98 LUK) e ceea ce a indicat CB dupa 700 km, preponderent extra, cu o medie orara de 81 km/k. E adevarat ca fara bagaj si preponderent fara AC, dar cu farurile aprinse.biggrin.gif Acelasi regim ieri Adjud-Voluntari-Adjud pe GPL. O medie orara similara si consumul de mai sus.

This post has been edited by zavatecristian: 12 Jul 2014, 22:08


--------------------
Renault Megane 2 2007 1,6 16v+GPL
Cristiansen
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sika86
post 15 Jul 2014, 19:53
Post #519


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 13 January 14




pentru ,,lupigno'' dupa o vizita in service la 1000 km
sa constatat ca gpl dadea mai mult decat trebuie asa ca rostul tau in aceasta discutie care a fost?


--------------------
Renault Megane II /2005 - OT-04-CWP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lupingo
post 15 Jul 2014, 19:57
Post #520


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 30 March 06




Si dupa revizie iti va consuma 3% la 180km/h...
Nu ei au constatat, tu le-ai zis ca-ti consuma mult. Asa ca ei ti-au redus "panta curbei". Iti va consuma mai putin dar nici nu va "mai trage". Capischi?

This post has been edited by lupingo: 15 Jul 2014, 20:07


--------------------
Renault megane 2.2 1,6 16V 2008 lux privilege - 123
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihaionut
post 25 Jul 2014, 15:07
Post #521


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 12 December 13
From: Giurgiu / Bucuresti




Masinuta mea nu scadea de 7,5l de benzina in oras la nevoile mele, pe GPL imi consuma 9-10l . In afara orasului masina imi consuma 6,3l benzina si 8-9l GPL.
Eu sunt foarte multumit de investitia mea am 50000km cu instalatia GPL si doar 2 revizi facute . Cu un plin echivalentu 28-29l gpl in afara fac 340km iar in ors fac 300-310km


--------------------
Renault Megane 2004 - GR 80 ERU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GOPPO
post 20 Aug 2014, 00:06
Post #522


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 2 October 08
From: Tg. Mures




am si eu ceva nelamuriri.
am un megan 2.1 1.6 16v K4M-760
vreau sa motez gpl dar din cate am citit sunt probleme la redarea cantitatii benzinei din rezervor.
vreau sa stiu daca aveti probleme sa stiti cata benzina aveti in rezervor in timpul utilizarii masinii, si daca da care este solutia, pentru ca eu nu vreau sa ma trezesc ca nu mai am benzina in rezervor in timpul utilizarii Gazului.

a doua ar fi daca pe motorizarea mea se poate pune gpl fara a avea probleme mari de uzura pentru ca am inteles ca sunt motoare la renault care sunt predestinate montarii instalatiei de gaz.


--------------------
RENAULT Grand Scenic 2013, Initiale Paris, 1.6 131 Cp - MS12MLA
E-mail: lucian.morariu@gmail.com
Facebook: www.facebook.com/lucian.morariu.3
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mark``
post 20 Aug 2014, 00:14
Post #523


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.826
Joined: 12 February 06
From: Tg.Mures




Pune gaz ca n-are nimic masina. Am acelasi tip de motor ca si tine si am instalat de 1 an GPL Tomasetto Stag 4 si no problem. 10000km facuti, mers si cu 160km/h pe autostrada si mai mergea. Nu-i stres.
Cat priveste nivelul de benzina, este un baiat aici pe forum care vinde un dispozitiv facut de el ce se monteaza pe cablajul pompei de benzina usor. De fiecare data cand pornesti masina acel dispozitiv reseteaza nivelul benzinei.
Vad ca esti tot din Mures ca si mine. Ne auzim pe mail, te mai lamuresc eu acolo. smile.gif

This post has been edited by mark``: 20 Aug 2014, 00:16


--------------------
Dacia Spring 2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GOPPO
post 20 Aug 2014, 00:37
Post #524


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 2 October 08
From: Tg. Mures




unde ti-ai montat instalatia? si cat te-a costat?


--------------------
RENAULT Grand Scenic 2013, Initiale Paris, 1.6 131 Cp - MS12MLA
E-mail: lucian.morariu@gmail.com
Facebook: www.facebook.com/lucian.morariu.3
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicubortosu
post 20 Aug 2014, 08:20
Post #525


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 19 December 11




nu este neaparata nevoie de acel dispozitiv, indicatorul de benzina se va reseta singur de 4 ori ( o data cid este 2/3, o data la 1/2, o data la 1/3 si inca o data cind este pe rosu) sau atunci cind bagi benzina de minim 50 lei.
eu zic ca este destul de rentabila instalatia de gaz, avind in vedere pretul benzinei


--------------------
renault megane 2 2006/privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
castelanul
post 6 Sep 2014, 21:19
Post #526


Membru


Group: Members
Posts: 105
Joined: 5 May 09




am de 77.oookm instalatia de gpl pe megane 2 2007,K4M 812 am schimbat CV JH3 cu JR5, acum cu 105 lei am facut 350km,mers si cu 150km/h,si prin oras ffffffff multumit e economic ,chiar daca ceva mai lent,dar de! nu poti sa le ai pe toate.
pret la gpl 3,2 lei/litru

This post has been edited by castelanul: 6 Sep 2014, 21:21


--------------------
renault Fluence 1,6-16v 82kw - VN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tipixxl
post 7 Sep 2014, 11:24
Post #527


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 4 January 05
From: Bucuresti




Salut. Am revenit dupa ceva timp. In final am montat un Tomaseto stag 4 cu rezervor de 50 litri. Pana acum am 7000 de km si sunt foarte multumit. Am un consum de 13-14 in oras si afara de 12, cred ca este cam mare consul. Cand am fost la revizie 1000 km cei de acolo au zis ca este in parametri normali si asta trebuie sa fie consumul.
Mark , ce consum ai ? Ca ai aceeasi instalatie.
A costat undeva la 2750 ron impreuna cu un dispozitiv de citire benzina in rezervor .
Spuneti-mi va rog de consum daca este mare . Cine mai are aceeasi instalatie.

Mai adaug ceva , am observat ca daca alimentez de la lukoil am consum un pic mai mare in jur de 1litru la suta, si de atunci alimentez numai de la mol si sunt multumit cum merge.

This post has been edited by tipixxl: 7 Sep 2014, 11:27


--------------------
Renault Megane Sedan II 2009 - B-84-T A I
Stiu ca-s prost... da cand ma uit in jur, prind curaj ... . :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lupingo
post 7 Sep 2014, 12:23
Post #528


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 30 March 06




Eu am aceeasi instalatie ca tine. Consum urban indicat pe CB 12, afara 10 . Consum urban mai mic poate in orase mici cu circulatie medie... Daca vrei consum mai mic se poate umbla la "harta" dar va merge ca o betoniera. O sa auzi aici consumuri de 7 extraurban si 8,5 urban, sunt doar abureli.


--------------------
Renault megane 2.2 1,6 16V 2008 lux privilege - 123
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mark``
post 7 Sep 2014, 13:00
Post #529


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.826
Joined: 12 February 06
From: Tg.Mures




QUOTE(tipixxl @ 7 Sep 2014, 11:24)
Salut. Am revenit dupa ceva timp. In final am montat un Tomaseto stag 4 cu rezervor de 50 litri. Pana acum am 7000 de km si sunt foarte multumit. Am un consum de 13-14 in oras si afara de 12, cred ca este cam mare consul. Cand am fost la revizie 1000 km cei de acolo au zis ca este in parametri normali si asta trebuie sa fie consumul.
Mark , ce consum ai ? Ca ai aceeasi instalatie.
A costat undeva la 2750 ron impreuna cu un dispozitiv de citire benzina in rezervor .
Spuneti-mi va rog de consum daca este mare . Cine mai are aceeasi instalatie.

Mai adaug ceva , am observat ca daca alimentez de la lukoil am consum un pic mai mare in jur de 1litru la suta, si de atunci alimentez numai de la mol si sunt multumit cum merge.
*


Nu vreau sa te sperii dar eu am maxim 12% in oraș si 8% in afara pe GAZ, pe benzina mai scazi 1L pt ca trage ceva mai bine pe benzina si de aici un consum puțin mai mic. Eu zic ca nu e reglata bine instalația ta pt ca, desi in oraș ca Bucuresti consumul e mai mare ca in Mures, in afara ai 10% ceea ce e mult fata de 8% la mine. Afara e afara.
Pe mine m-a costat 2600 cu tot cu manopera.
Si da, contează enorm de unde alimentezi. Sa ști ca eu am doar 2 statii in Tg.Mures unde este gaz, MOL care e lângă mine si PETROM care e in capătul orașului. La început alimentam de la MOL ca era aproape, apoi dintr-o zi ieșeam din oraș si am pus de la PETROM. Atunci am aflat ca mașină trage mult mai bine cu gazul de la ei. Si te asigur ca nu e placebo pt ca consumul e mai mic cu 1L. Nu stiu ce baga ăștia de la PETROM in gaz, dar trage mai bine mașină. Căuta sa vezi care îți place mai mult. Desi îmi e incomod sa alimentez din capătul orașului o fac pt ca mașină se comporta mult mai bine.


--------------------
Dacia Spring 2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bacanier
post 9 Sep 2014, 14:52
Post #530


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 23 April 11
From: Bucuresti




Am pus instalatia tomasetto in 2010 in Bucuresti si am facut de atunci cam 75000 km.
Atunci a costat totul 2200 lei cu rezervor clasic de tip butelie pus in spatele segmentului rabatabil cu doua scaune pentru a mai putea rabata scaunul singur din spatele soferului (astfel mai pot cara obiecte ceva mai lungi).
Nu mi-am pus toroidal pentru ca suportul pentru roata de rezerva la megane este din plastic si nu voiam sa risc cu un cadru/cosh sudat. In plus mi se pare un pic mai sigur sa fie rezervorul prins cu bare de stalpii din spate ai caroseriei care sunt foarte rigizi si sa fie cat mai spre interior in caz de un impact venit din partea posterioara. Spatiu am suficient si pot cara atat carutul copilului, cat si bagajele noastre fara probleme.
Dezavantajul e ca am pierdut ceva spatiu la portbagaj pentru cand merg in concedii lungi si astfel trebuie sa pun cutia pe acoperis (achizitionata cu 400 lei de la norauto). In rest, portbagajul de berlina e foarte spatios (gura de incarcare e cam mica, dar asta e, nu le poti avea pe toate). Un alt dezavantaj e ca se vede butelia cand deschizi portbagajul, iar daca iti e cam tarsha sa se stie ca ai gpl nu prea ai ce face.
Reviziile le-am facut la proximativ 15000 de km la pretul de 80 de lei (schimb filtru, verificare instalatie si reglaje pe computer), dupa reviziile generale care se fac la 15000 la benzina.
Fata de benzina consumul este mai mare cu 1,2 litri.
Consumul mediu este intre 8 si 10 %, fara sa ma intereseze de felul cum conduc. In Bucuresti, condus agresiv, in aglomeratie, pe caldura si cu aerul conditionat pe treapta 3, poate ajunge si la 12-13%. La drum lung am scos si consum de 7%. Pe autostrada, la 130 km/h media, consumul e cam la 9%.
In general alimentez la Lukoil ca am card la ei. La Petrom e bun gazul, si la Rompetrol. La OMV nu am bagat de prea multe ori, deci nu stiu. Foarte rar bag de la butelii no-name de prin sate, pentru ca imi e frica sa nu ma fure la amestec.
In zilele toride, am observat ca la Lukoilul de pe autostrada A1 de pe dreapta, sensul spre Pitesti, dadusera drumul la instalatia cu apa rece care se scurgea pe butelie, pentru a preveni dilatarea amestecului. Taximetristii ziceau ca cel mai bine e sa alimentezi seara sau noaptea pentru ca nu se dilata gazul de la caldura si nu te fura la pompa.
In ceea ce priveste puterea, se simte o mica diferenta, mai ales cu masina plina, cu aer si la viteze mari, de autostrada. Uneori am preferat sa merg pe benzina pe autostrada cand bagam viteza mai mare. Lumea zice ca se pierde cam 10% din putere. Deci daca eu aveam 110 cp (82kw) in 2007, acum cu trecerea timpului, dupa 7 ani, am cam 95-100, iar pe gaz, probabil cam 85-90.
In 2011 am mers pe gpl cu masina plina cu 5 adulti, bagaje in spate, bagaje in cutia de pe acoperis (320 litri), drum cu serpentine si aer rarefiat la 2500 km altitudine in Elvetia si a tras motorasul cu gpl. Greu, dar a mers.
Cel mai mult imi place ca mi-au facut baietii setarile asa incat la plecarile de pe loc de la semafor imi pleaca mai frumos decat pe benzina. Parca am mai mult zvac in treptele 1 si 2 decat pe benzina. Apoi se mai dezumfla treaba.
Primii 15000 de km, pana la prima revizie pe gpl, imi pleca masina cu tremurat. Facea chiar nashpa. Le-am zis si au facut niste reglaje, iar de atunci totul e lin.
Am montat recent un dispozitiv de resetare a indicatorului de la rezervorul pe benzina, insa nu am prins inca exact cand se reseteaza. Mai urmaresc. Baietii ziceau ca la fiecare pornire, dar mie nu mi se parea ca se reseteaza chiar la fiecare pornire. Mai urmaresc...


--------------------
Renault Megane Sedan 2 2007/Manager 1,6 benzina+gpl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Arete
post 10 Sep 2014, 20:34
Post #531


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 19 June 12




Am Megane 2, 1.6 16v cu GPL STAG 200 si intampin de 1 luna ceva probleme la pornire.
Daca merg toata ziua pe benzina am pornire „la sfert” in orice moment, iar a doua zi de dimineata la fel, fara probleme.
Daca merg pe GPL, dupa 1 ora de la oprire trebuie sa dau de 2-3 la cheie/buton, indiferent daca motorul e cald sau rece, iar a doua zi dimineata tot asa, dau de 2-3 ori.
Unii zic ca e senzorul de la volanta, dar l-am curatat, altii zic ca e pompa obosita de la prea mult mers pe gaz s-ar fi uscat garniturile la motoras... dar totusi cand e pe benzina n-ar trebui sa fie probleme? Altii zic ca se trazveste benzina, altii sa schimb GPL-ul, dar cel de la Lukoil mi s-a parut cel mai bun...


--------------------
Renault Megane II 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 10 Sep 2014, 20:54
Post #532


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




Poate sunt defecte injectoarele de gaz si modifica timpii de injectie pe benzina


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Arete
post 11 Sep 2014, 18:21
Post #533


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 19 June 12




QUOTE(meganus_bicorpus @ 10 Sep 2014, 20:54)
Poate sunt defecte injectoarele de gaz si modifica timpii de injectie pe benzina
*


Daca sunt defecte aflu de la cei care au montat GPL-ul, timpii de injectie unde ii modific, tot acolo sau pe tester de Reno?
Mersi. Poate mai sunt si alte idei.


--------------------
Renault Megane II 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mark``
post 11 Sep 2014, 18:23
Post #534


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.826
Joined: 12 February 06
From: Tg.Mures




Pe benzina trebuie sa îți meargă bine. Apoi treci la reglaj gaz. Eu așa gândesc.


--------------------
Dacia Spring 2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Arete
post 13 Sep 2014, 21:12
Post #535


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 19 June 12




De 2 zile merg doar pe benzina, m-am cam dat la ea, ieri a mai facut figuri la pornire, astazi o lua din prima de fiecare data. Daca si maine e OK, atunci clar poate fi de la GPL...


--------------------
Renault Megane II 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
synergist
post 13 Sep 2014, 21:41
Post #536


2300km cu 420 lei - GPL


Group: Members
Posts: 458
Joined: 11 August 11
From: Bucuresti




pentru toata lumea care are GPL pe maini, indiferent de motorizare, e valabila asta:

1. ajungi la destinatie, cu cativa metrii inainte sa opresti masina/motorul comuti pe BENZINA si opresti motorul cu el mergand PE BENZINA

2. urmatoarea pornire indiferent ca e motorul rece/cald, ar trebui sa fie la "sfert" cum se zice

nu mai opriti motoarele functionand pe GPL si apoi sa va plangeti ca nu pornesc la prima cheie

va rog sa faceti testul inainte sa ma contraziceti cu orice

bafta!


edit:
@Arete tu zici asa: "... dar totusi cand e pe benzina n-ar trebui sa fie probleme?"
=cumva ti ai raspuns singur cu ce ti am scris eu mai sus, doar ca nu ti ai dat seama sa si procedezi asa:)

This post has been edited by synergist: 13 Sep 2014, 21:43


--------------------
Reno Scenic 1.6 16v 2001 echipare multumitoare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lupingo
post 13 Sep 2014, 22:07
Post #537


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 30 March 06




@ Synergist ce avioane vorbesti smile.gif)
Poate ne impartasesti si noua teoria asta testata de tine.


--------------------
Renault megane 2.2 1,6 16V 2008 lux privilege - 123
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mark``
post 13 Sep 2014, 23:29
Post #538


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.826
Joined: 12 February 06
From: Tg.Mures




Synergist, eu am gaz de 1 an de zile si cred ca doar 1 data am comutat pe benzina. Tot timpul se oprește pe gaz si n-am nici o problema. Tot timpul pornește motorul la "sfert". Nu cred ca e valabil ce zici. Masina mea te contrazice de peste 1 an zi de zi.
Ideea e ca instalațiile sunt concepute sa pornească motorul când e rece DOAR pe benzina si nu gaz. Cred ca aici se menține sănătatea ei.


--------------------
Dacia Spring 2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
synergist
post 14 Sep 2014, 10:50
Post #539


2300km cu 420 lei - GPL


Group: Members
Posts: 458
Joined: 11 August 11
From: Bucuresti




am fost la AGR sa vorbesc cu ei despre instaltia tomaseto stag 4, ei imi propusesera sa montez 200+ si oamenii au spus asa:

indiferent de temperatura motorului, acesta porneste mai intai pe benzina si doar atunci cand sonda vede ca are motorul temperatura admisa pentru a muta pe gpl, o va face

daca ei au mintit, atunci va minti si eu pe voi

in rest ce sa zic, avioane tractoare si alte utilaje, sper ca lupingo are GPL pe masina!


--------------------
Reno Scenic 1.6 16v 2001 echipare multumitoare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lupingo
post 14 Sep 2014, 11:01
Post #540


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 30 March 06




Am Stag 4 pe masina de 1 an si cca 20.000km. Merge ca vioara...


--------------------
Renault megane 2.2 1,6 16V 2008 lux privilege - 123
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
43 Pages « < 16 17 18 19 20 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th May 2025 - 05:49
Dacia