Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Furtun injector retur

mitzunator
post 5 Mar 2010, 18:23
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 25 December 07
From: Craiova




Am fost la service sa schimb cele 4 bujii care erau arse,s-au desfacut usaor,asta datorita faptului ca aveau o cheie cu o articulatie care intra foarte simplu pe acolo,toate bune si frumoase au fost puse la loc dar nu maqi vopia s aporneasca.au pus-o pe un robot de pornire am dat la cheie ,dadea ceva semne dar nu voia.au desfacut filtru de aer si au dat cu un spray acolo in gaura in timp ce incercam sa o pornesc.facea ca un cielo pe gaz facea explozii,pocnea bubuituri,dar dupa 5 minute si un tub de spary a luat-o.mergea normal,rotund,se si infigea,toate perfecte,mai ca noua,pana cand au vazut ca lasam o balta de motorina dupa mine.Se sparsese furtunuil de retur de motorina de la injectorul din dreapta exact de acolo din mufa de plastic.


1.unde gasesc asa ceva? ca nu iau din dezmembrari,ca si asa a mea e dezmembrata.
2.cum se skimba? se scoate injectorul? cum se procedeaza.multumesc


Am verificat mai bine si de fapt am impresia ca este conectorul de plastic acel inel cu T care vine pe injector.restul de 3 stau fixe pe injectoare,pe cand acesta joaca si parca se vede motoriuna pe acolo.Ce parere aveti?

This post has been edited by mitzunator: 5 Mar 2010, 18:41


--------------------
Renault Megane 2 2008
[B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
playeroooo2000
post 5 Mar 2010, 21:38
Post #2


de ce inca mai merge?


Group: Members
Posts: 330
Joined: 26 October 05




la mine cand au lucrat la distributie, acu 4 ani,cei de la renault au rupt un furtun si a fost schimbata toata rampa cu tot cu colierele alea de plastic, costa 250 ron renault.dar acelasi tip de furtun se gaseste la metru de vanzare(un fel de plastic acoperit cu panza) cu 15 ron sau 20-25.il cumperi il tai la dimensiune si il infigi in mustiucurile alea de plastic.daca e mai de calitae rezista mai bine.nu stiu ce diametru are.cu capatul de furtun in mana merg la magazin de piese auto si gasit tipul de furtun.nu e scump.
un tovaras al meu are un opel 2000 dti si nu mai pornea masina.a inlocuit un capat de furtun si totul a fost ok.

This post has been edited by playeroooo2000: 5 Mar 2010, 21:39


--------------------
renault megane classic peste 500.000 km 2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique - Y944 GHC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitzunator
post 5 Mar 2010, 23:52
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 25 December 07
From: Craiova




da da vezi ca la mine se misca si colieru ala de plastic in care intra furtunu si care e prins pe injector,pe acolo curge in draci...... ala de und eil iau? de fapt vad eu de unde il iau...cum il skimb? cum se demonteaza/monteaza pe injector?


--------------------
Renault Megane 2 2008
[B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
playeroooo2000
post 6 Mar 2010, 13:50
Post #4


de ce inca mai merge?


Group: Members
Posts: 330
Joined: 26 October 05




tin minte ca la demontare au tras de el de acolo, pur si simplu fara sa demonteze nimic, la montare a fost impins si a facut un clik(ca atunci cand intra ceva de plastic , fortat).
pe imagine este acolo o garnitura de etansare din cauciuc, reper 12, daca spui ca iese gazul pe la clipsul de prindere poate ca s-a deranjat numai garnitura, nu s-a fisurat nimic, schimbi doar un inel de ala de cauciuc.

This post has been edited by playeroooo2000: 6 Mar 2010, 14:21

Attached thumbnail(s)
rampa_retur.JPG ( Size: 133.93k ) Number of downloads: 3462


--------------------
renault megane classic peste 500.000 km 2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique - Y944 GHC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitzunator
post 7 Mar 2010, 21:06
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 25 December 07
From: Craiova




s-a rupt in injector T-ul acela./acum trebuie sa cumpar unul nou la dezmembrari nu am gasit

8 Mar 2010, 19:50:
Pt toata lumea care mai are prb cu returul,t-uri mufe si furtune,vine numai pe original cu mufe si furtune cu tot pana in supapa de retur.pret 110 RON original.se monteaza usor.se trag mufele afar din injectoare.acolo in injector au o garnitura de cauciuc care etanseaza.cu grija s anu o rupeti in injector ca se scoate mai greu dupa.multumesc pt poze si raspunsuri.

This post has been edited by mitzunator: 8 Mar 2010, 19:50


--------------------
Renault Megane 2 2008
[B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aliosha
post 15 Mar 2010, 10:19
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 14 December 09
From: arges




nu prea am inteles ce ai vrut sa spui cu pretul ala de 110 ron? ce anume intra in pret ? pe mine ma intereseaza inelele alea cu t pentru retur de pe fiecare injector. da mi si mie mai multe detalii


--------------------
Renault Megane 2.2 CC 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fan peugeot
post 15 Mar 2010, 11:27
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 21 January 08




pai exact despre acelea este vorba (toate 4 legate prin furtun)
si eu le-am schimbat acum 1 saptamana. 94 ron.


--------------------
Renault Megane Break 2001 1.9 dti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitzunator
post 15 Mar 2010, 14:38
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 25 December 07
From: Craiova




exact ce a spus fan peugeot. am spus ca vin toate clemele acelea,t-uri plastice zi cum vrei impreuna cu furtunase cu tot.sunt interconectate cu un furtun care duce la supapa de retur.


--------------------
Renault Megane 2 2008
[B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
playeroooo2000
post 19 Mar 2010, 20:44
Post #9


de ce inca mai merge?


Group: Members
Posts: 330
Joined: 26 October 05




ce ai mai intreprins in legatura cu pornirea grea, ce ai mai rezolvat!
a fost treba cu returul si atata?


--------------------
renault megane classic peste 500.000 km 2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique - Y944 GHC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitzunator
post 19 Mar 2010, 22:56
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 25 December 07
From: Craiova




da acum am baterie nou 80 A,bujii champions noi ,senzor volanta curatat,supapretur curatata.pornestes la sfert ca una pe benzina cand e calda,de fiecare data,nu mai face fite la pornire,dar dac o las o noapte pe zero grade si vreau sa o pornesc a 2a zi porneste dar dupa 3-4 secunde,maxim 5 dar face un zgomot de zici ca e trabant.nu se mai aude ca inainte sa umblu in ea.are aer pe furtunu ala de motorina.se vad bule si pompa aia de cauciuc se inmoaie dupa ce sta oprita 2-3 ore.cred ca mai are aer pe instalatie de cand a m skimbat furtunul de retur.cum dracu scot aerul ala de pe instalatie? sau e alta cauza?


--------------------
Renault Megane 2 2008
[B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
playeroooo2000
post 20 Mar 2010, 07:16
Post #11


de ce inca mai merge?


Group: Members
Posts: 330
Joined: 26 October 05




cand schimb filtrul de aer uneori nu reusesc sa pun ca lumea garnitura de cauciuc, si imi trage aer fals uneori, asa ca am fixat niste repere pe capac si corpul filtrului ca sa stiu cum tre sa il strang.
am observat caunele garnituri (livrate o data cu filtrul) nu fac etansare pentru ca nu sunt destul de late, asa ca eu folosesc garnitura pe care am gasit-o pe filtru acum 5 ani cand am luat masina, drept etalon pentru garniturile pe care le pun acolo.....
elementul filtrant mai are niste garnituri micute, gen oring pe care nu le-am schimbat pentru ca cele originale sunt singurele care etanseaza.
ar mai putea fi ceva un por pe la para de cauciuc...etc...
rampa de retur pe care ao schimbat-o , poate ca nu e fixata bine si scapa ceva...
in aceste situatii am vazut ca imi porneste greu si apar bule pe traseu.
Mult noroc!

This post has been edited by playeroooo2000: 20 Mar 2010, 07:25


--------------------
renault megane classic peste 500.000 km 2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique - Y944 GHC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitzunator
post 20 Mar 2010, 17:19
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 25 December 07
From: Craiova




pai mai bine decat sa o introduc in injector pe rand si pana la capat ce sa ii mai fac? ca nu prea am ce?! au intrat putin mai greu datorita garniturilor de cauciuc.si atat.habar nu am......


--------------------
Renault Megane 2 2008
[B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
playeroooo2000
post 20 Mar 2010, 22:11
Post #13


de ce inca mai merge?


Group: Members
Posts: 330
Joined: 26 October 05




de invartit invarte viguros demarorul sau ....eu dupa ce am schimbat bateria tot aiurea pornea, a fost demarorul, mai exact periile uzate.
cand ai umblat la supapa de retur poate ca a ramas ceva neetans(saibele alea, una de aluminiu si doua de cupru parca, trebuie schimbate pentru maxim de siguranta), nu a fost prins exact in pozitia initiala si scapa pe undeva din pompa.deasemenea poate ca arcul cu bila din supapa de retur nu a fost dezanclasat ca lumea si supapa scapa.
poate ca supapa cu bila din para de cauciuc nu etanseaza nici ea.
daca ai incerca sa pui intr-un vas motorina si sa traga de acolo pompa de injectie, direct, printr-un furtun transparent, fara filtrul de motorina, ca sa poti reduce la minim traseul probabil neetans.daca ai pute sa tii sticla cumva sa ai cadere pana la pompa, deci sa legi deasupra.motorul sa fie rece.sa conectezi un alt furtun transparent pe returul pompei, in locul cuplajului care duce catre rezervor motorina . daca trage aer fals si atunci pe undeva o sa stii sigur pe unde.
ar trebui un ajutor
merita incercat, maine e duminica, e timp frumos.(eu voi schimba sabotii de frana, la tamburi)

This post has been edited by playeroooo2000: 20 Mar 2010, 22:12


--------------------
renault megane classic peste 500.000 km 2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique - Y944 GHC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitzunator
post 21 Mar 2010, 13:23
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 25 December 07
From: Craiova




mersi mult pt sfaturi.o sa incerc.nu am schimbat acele saibe de la supapa d eretur poate de acolo s afie ca pana a cum nu imi face asa.decat cand am umblat la supapa de retur.o sa incerc.spor la treaba la tamburi,daca ai nevoie de un sfat l atamburi intreba-ma ca eu i-am skimbat acum 2luni.eu nu pot pt ca m niste treaba duminica.Mersi mult si spor la treaba.


--------------------
Renault Megane 2 2008
[B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
playeroooo2000
post 21 Mar 2010, 13:28
Post #15


de ce inca mai merge?


Group: Members
Posts: 330
Joined: 26 October 05




am rupt tzumburushul de la aerisire frana tambur spate,ruginit, mancat era. cum scot capatul de acolo, cel care a ramas?cum se numesc acele chestii cu care se da gaura in sens invers..filiera?...tre sa schimb garniturile de la pistonase de frana.tamburii erau ok.un rulment era cam varza, dar nu huruie..curios.Treaba cu rulmentul este de la faptul ca am avut roata blocata in ianuarie, dupa frana de mana trasa, am mers cu ea asa vreo 10 km ca sa se deblocheze, si nu s-a deblocat decat dupa ce am stat cu masina pe loc, roata care s-a incalzit de la frecare s-a sudat de asfalt -19 grade, cand am plecat de pe loc am tras vreo 5 minute ca sa plec si s-a desprins , in acelasi timp s-a eliberat si roata.
caut garnituri, pistonase, tzumburus cu filet acum-se potrivesc de logan oare !

This post has been edited by playeroooo2000: 21 Mar 2010, 22:56


--------------------
renault megane classic peste 500.000 km 2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique - Y944 GHC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitzunator
post 21 Mar 2010, 18:17
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 25 December 07
From: Craiova




da sunt filiere,cred ca gasesti la magazine de scule sau metalo chimice,nu stiu cum ai putea scoate,cred ca cu totul problema asta nu am avuto.l arulment poti sa ii mai bagi niste vaselina acolo din belsug daca ai avut acces la el si poate te mai tine ceva pana incepe sa huruie ceva,eu l-am tinut pana am asurzit si apoi l-am scos smile.gif)))


--------------------
Renault Megane 2 2008
[B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunre
post 22 Mar 2010, 10:05
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.573
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




playeroooo2000, scula aia se numeste "tarod de extractie", filiera este scula cu care tai filet pe un stift (confectionare surub) si sansele de a scoate capatul de aerisitor sunt minime sad.gif . Eu am patit asa la un etrier si a trebuit sa-l schimb. La tine e mult mai simplu si ieftin, un cilindru de frana se gaseste usor (e posibil sa fie compatibil de pe Logan) si nu te mai chinui cu schimbatul de garnituri, care pot sa cedeze mult mai repede decat un cilindru nou. Cu ocazia demontarii i-ti recomand sa schimbi si rulmentul, daca a mers pe uscat nu poate avea viata lunga prin gresare.

This post has been edited by radunre: 22 Mar 2010, 10:06


--------------------
Clio III K9K772 / Clio III K9K772 2009 - MS
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
playeroooo2000
post 22 Mar 2010, 21:43
Post #18


de ce inca mai merge?


Group: Members
Posts: 330
Joined: 26 October 05




multumesc de informatie.
scuzati nestiinta in domeniu dar de acum voi sti care e diferenta intre tarod si filiera.
am si facut rost de scula deja.maine sau poimaine o rezolv.
cilindru de frana :
e ala care e ca un pistonas din metal lucios
sau
este toata chestia in care sunt cele doua pistonase cu garnituri de cauciuc si pe care se infileteaza conducta de ulei si stutzul de purjare?
PS:rulmentul e de logan(solenza, suprnova), si s-a facut varza cred si pentru ca a fost introdus cu barosul.oricum a tinut cred vreo 45k km sau mai mult.


--------------------
renault megane classic peste 500.000 km 2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique - Y944 GHC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lucian_19
post 7 Nov 2011, 21:44
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 302
Joined: 21 October 08




salut!si mie mi-a rupt un mecanic 2 dintre t-uri.de unde pot sa le cumpar?as incerca sa le lipesc,dar nu stiu cat o sa tina!


--------------------
Renault Laguna II 2.2 DCI 150 CP 2003/Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitzunator
post 8 Nov 2011, 23:35
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 25 December 07
From: Craiova




eu am comandat comandat rampa cu totul. nu se gasesc separat poate la dezmembrari dar nu iti recomand,deoarece sunt oricum manacate de timp si caldura si sunt casante.mai bine cumperi toata piesa noua si ai scapat de batai de cap.Intre 80-150 ron noua


--------------------
Renault Megane 2 2008
[B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitzunator
post 29 Jan 2012, 00:16
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 25 December 07
From: Craiova




de la ce magazin ai cumparat cu 94 ron?


--------------------
Renault Megane 2 2008
[B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th May 2025 - 21:56
Dacia