Fâsâit,fâșâit,șuierat la accelerare > 1500 ture.
![]() ![]() ![]() |
Fâsâit,fâșâit,șuierat la accelerare > 1500 ture.
Laguna_III |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 2 February 10 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna III, 2.0 dCI, 150 CP
May,2008/Dynamique Renault Laguna III, Dynamique, 2.0 dCi, may, 2008
|
|||
chrisswitzerland |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 18 July 14 From: to be deleted ![]() |
Salut,
Eu am o Laguna din 2007, in prezent are 177.000 km. Merg regulat pe autostrada la viteze cuprinse intre 130 - 170 km/h, in special intre lunile oct. - apr. (e masina "de iarna") si pot sa spun ca nu am sesizat un astfel de sunet. Am cumparat-o cand avea 73.000 km cu full-service history in ordine. De obicei am schimbat uleiul si filtrul la fiecare 20.000 km. Bateria am schimbat-o la 145.000 km. In rest, am ignorat orice fel de service (nu dati cu pietre !). |
--------------------
to be deleted
to be deleted
to be deleted
- to be deleted
|
|
Laguna_III |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 2 February 10 ![]() |
@chrisswitzerland,
Multumesc pentru feed-back, chiar daca nu am primit un raspuns asteptat. Este excelent ca ai avut bafta de o masina buna. Si eu am crezut ca sunt norocos, pana acum. Acum cateva zile am observat, in oglinda retrovizoare, ca in timp ce accelerez...in afara acelui zgomot (ca si un foen care-ti usuca mainile/parul, sau ca atunci cand "intinizi" cimentul) scoate si fum negru. Totodata, consumul este foarte mare (sunt momente cand, daca soseaua este in panta, consumul instantaneu urca la 30 litri/100 km); din acest motiv am "invatat" sa conduc "fara tubina", cu viteze intre 50-80 km/ora in afara orasului. Sper sa nu fie ceva foarte grav care sa necesite inlocuirea/repararea turbinei; masina are, totusi, doar putin peste 100.000 km. Am speranta ca, daca sunteti (buni) mecanici sau simpli posesori de L3, veti "indrazni" sa impartasiti experienta proprie sau cunostintele pe acest subiect. Toate cele bune! |
--------------------
Renault
Laguna III, 2.0 dCI, 150 CP
May,2008/Dynamique Renault Laguna III, Dynamique, 2.0 dCi, may, 2008
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Verifica intercoolerul sa nu fie spart, daca este ok ia la puricat tubulatura de la si inspre turbo.
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
val3nt1n |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 27 March 15 ![]() |
Ideal ar fi sa ajungi la un tester în reprezentanță. Pana atunci totuși poți pune pe cineva sa asculte în zona motorului, cu capota deschisă, de unde vine fasaitul, de la turbo sau de la zona radiatorului. Oricum fasaitul nu e în regulă.
Tu accelerezi de la ralanti pana la 4000 rpm în timp ce celalalt ascultă. Fluieratul turbinei este oarecum în regulă, mai ales pe motorul de 110 cai, dar fasaitul în niciun caz. This post has been edited by val3nt1n: 22 Aug 2016, 21:24 |
--------------------
Renault
Megane 2
2005 1.5dci 82cp
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#6
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.854 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Daca ultima revizie nu e facuta, cine stie ce e in filtrul de aer...plus ca mersul asta "fara turbina" nu fa altceva decat sa afecteze turbina, mersul subturat fiind factor de imbacsire a turbinei si tubulaturii de la intercooler...cu efectele deja sesizate dpdv fum si consum. Vezi si vana EGR sa nu fie infundata de la atata mers fara turbina.
A mea are 132000 km in patru ani si nu am nici o problema. E adevarat, nu o frec in oras ca am alte masini pentru asta, ii dau sa-i ajunga in extraurban si ii fac reviziile la timp. Cel mai bine, verifica traseele de la intecooler, fa-i revizia cu consumabile de calitate si vezi si vana EGR in ce stadiu este. |
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
Laguna_III |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 2 February 10 ![]() |
Pentru :
- b06fcn - val3nt1n - cj98czh Va multumesc mult pentru sugestii. In principiu, presupunerile voastre s-au adeverit. In aceeasi zi (ieri) am fost la doi specialisti: - prima data - o analiza cu un soft, pe laptop, pentru turbina,la o firma ; tipul, tinerel, foarte pasionat, mi-a spus, inainte de a deschide capota, ca e un furtun spart;ceea ce s-a confirmat ; - a doua oara, la un interval de 1/2 ora, am mers la o constatare ochiocopica/ochiometrica facuta de un mecanic. Probleme: 1. Furtunul (tubulatura) intrecooler-EGR - fisurat exact la imbinarea cu "EGR" -ul (cred ca asta e piesa in care intra); cod produs identificat, in caz ca veti avea probleme : 8200551942 ; pret "fabulos" - intre 760 lei si 900 lei. Ma termina! Aveti vreo idee, credeti ca pot improviza sa lipesc cu banda izoliera sau mastic auto sa ma tina macar o luna, pana la primul salariu? Ce solutii pe termen scurt imi recomandati ? La dezmembrari nu prea exista Laguna 3. 2. Mecanicul a presupus ca fisura de la tubulatura s-a produs din cauza bieletei (suportului) superioare (superior) antibalans motor pe care l-a vazut rupt; ma rog, rupt pare miezul ala de cauciuc din interiorul piesei; codul OE identificat de mine ar fi 113560001R- produs care l-am si comandat - costa 246 lei. Salutari si multi kilometri fara probleme cu L3! P.S. Nu pot sa-mi dau seama cum s-a rupt bieleta asta; am doua ipoteze; prima ar fi ca din cauza socului de acum un an - unul m-a izbit puternic din spate, la trecere cu calea ferata (cred ca vorbea la telefon si nu a incetiniti; era si umeda soseaua; m-a facut "varza" la spate, dar am reparat pe CASCO cu regres impotriva firmei lui de asigurare; a doua ipoteza - de vreo 6 luni fac un drum dus intors, zilnic, dus-intros, pe un traseu de vreo 800 de metri, cu denivelari, pietris, etc; desi merg cu 5-10 km/ora, e posibil sa socurile astea zilnice sa afecteze suportii motorului, cu consecinta ruperii tubulaturii. |
--------------------
Renault
Laguna III, 2.0 dCI, 150 CP
May,2008/Dynamique Renault Laguna III, Dynamique, 2.0 dCi, may, 2008
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#8
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.854 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Vezi ca poate merge de Laguna II, motorul asta s-a pus si pe II. Sau cauta pe site-urile aftermarket.
Bieleta s-a dus din cauza varstei, 8 ani e considerabil la PET-urile din ziua de azi. |
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
Luko13 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 21 August 08 ![]() |
Salut! Eu am acel tampon antibalans superior rupt ( cauciucul) de cand am masina, adica din 2011 si asa merg si in ziua de azi. Nu s-a deteriorat mai rau in 5 ani. Are o crapatura si atat. Am zis sa il schimb si eu dar nu are nici o simptoma gen vibratii.
|
--------------------
Renault
Laguna3
2008/Estate/Initiale Paris
|
|
florinoana |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 254 Joined: 26 February 12 From: Craiova ![]() |
QUOTE(Laguna_III @ 24 Aug 2016, 18:46) Pentru : - b06fcn - val3nt1n - cj98czh Va multumesc mult pentru sugestii. In principiu, presupunerile voastre s-au adeverit. In aceeasi zi (ieri) am fost la doi specialisti: - prima data - o analiza cu un soft, pe laptop, pentru turbina,la o firma ; tipul, tinerel, foarte pasionat, mi-a spus, inainte de a deschide capota, ca e un furtun spart;ceea ce s-a confirmat ; - a doua oara, la un interval de 1/2 ora, am mers la o constatare ochiocopica/ochiometrica facuta de un mecanic. Probleme: 1. Furtunul (tubulatura) intrecooler-EGR - fisurat exact la imbinarea cu "EGR" -ul (cred ca asta e piesa in care intra); cod produs identificat, in caz ca veti avea probleme : 8200551942 ; pret "fabulos" - intre 760 lei si 900 lei. Ma termina! Aveti vreo idee, credeti ca pot improviza sa lipesc cu banda izoliera sau mastic auto sa ma tina macar o luna, pana la primul salariu? Ce solutii pe termen scurt imi recomandati ? La dezmembrari nu prea exista Laguna 3. 2. Mecanicul a presupus ca fisura de la tubulatura s-a produs din cauza bieletei (suportului) superioare (superior) antibalans motor pe care l-a vazut rupt; ma rog, rupt pare miezul ala de cauciuc din interiorul piesei; codul OE identificat de mine ar fi 113560001R- produs care l-am si comandat - costa 246 lei. Salutari si multi kilometri fara probleme cu L3! P.S. Nu pot sa-mi dau seama cum s-a rupt bieleta asta; am doua ipoteze; prima ar fi ca din cauza socului de acum un an - unul m-a izbit puternic din spate, la trecere cu calea ferata (cred ca vorbea la telefon si nu a incetiniti; era si umeda soseaua; m-a facut "varza" la spate, dar am reparat pe CASCO cu regres impotriva firmei lui de asigurare; a doua ipoteza - de vreo 6 luni fac un drum dus intors, zilnic, dus-intros, pe un traseu de vreo 800 de metri, cu denivelari, pietris, etc; desi merg cu 5-10 km/ora, e posibil sa socurile astea zilnice sa afecteze suportii motorului, cu consecinta ruperii tubulaturii. 1 Furtunul acela si la mine s-a rupt, tot la intrarea in EGR insa eu l-am gasit la 460 ron, cauta-l bine ca trebuie sa fie mai ieftin. Il poti repara temporar, il dai jos, il invelesti cu ceva sarma mai groasa apoi dai cu banda adeziva de aluminiu insa nu te va tine mai mult de 2-3 sapt. 2. Timpul a facut ca acel suport sa se fisureze ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 3
Initiale Paris
- MAI 345 234 Facebook Group Renault Laguna
www.facebook.com/groups/1065724683444028/ |
|
Laguna_III |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 2 February 10 ![]() |
@florinoana,
Pot spune ca ai fost foarte norocos cu acei 460 lei pentru furtun. Sigur a fost nou? Probabil ca l-ai cumparat acum cativa ani. Eu am cautat inclusiv pe site-uri internationale, pretul osciland pana in jurul a 200 de euro. Deja l-am comanda cu 760 de lei, insa, din pacate, dureaza cel putin 6 zile pana il voi primi (au facut comanda la importator, nu-l aveau pe stoc; a fost necesar sa platesc avans de 100% din valorea piesei). @Luko13, Nu vreau sa te alarmez, insa faptul ca acel "miez" de cauciuc este rupt, inseamna ca vibratiiile normale ale blocului motor nu mai sunt foarte bine amortizate, ceea ce implica riscul ca, in timp, vibratiile repetate si alte socuri sa rupa diverse furtune/tubulaturi...etc. Sper sa nu se intample asta si sa fie doar o opinie a unui salariat de la Renault care avea interes sa mai faca si el un ban. :-) This post has been edited by Laguna_III: 26 Aug 2016, 18:50 |
--------------------
Renault
Laguna III, 2.0 dCI, 150 CP
May,2008/Dynamique Renault Laguna III, Dynamique, 2.0 dCi, may, 2008
|
|
florinoana |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 254 Joined: 26 February 12 From: Craiova ![]() |
QUOTE(Laguna_III @ 26 Aug 2016, 18:49) @florinoana, Pot spune ca ai fost foarte norocos cu acei 460 lei pentru furtun. Sigur a fost nou? Probabil ca l-ai cumparat acum cativa ani. Eu am cautat inclusiv pe site-uri internationale, pretul osciland pana in jurul a 200 de euro. Deja l-am comanda cu 760 de lei, insa, din pacate, dureaza cel putin 6 zile pana il voi primi (au facut comanda la importator, nu-l aveau pe stoc; a fost necesar sa platesc avans de 100% din valorea piesei). @Luko13, Nu vreau sa te alarmez, insa faptul ca acel "miez" de cauciuc este rupt, inseamna ca vibratiiile normale ale blocului motor nu mai sunt foarte bine amortizate, ceea ce implica riscul ca, in timp, vibratiile repetate si alte socuri sa rupa diverse furtune/tubulaturi...etc. Sper sa nu se intample asta si sa fie doar o opinie a unui salariat de la Renault care avea interes sa mai faca si el un ban. :-) Norocos pentru ca am platit 460 ron pentru un furtun ? Furtunul a fost nou! acela este pretul! L-am cumparat in urma cu 1 an si 6 luni. uite, probabil SH: http://www.ebay.fr/itm/RENAULT-Laguna-III-...7-/301859359770 sau http://www.ebay.com/itm/Renault-Laguna-Iii...59359770?_ul=BO iar referitor la acel suport stai cill, nu iti afecteaza tubulatura, poate exista un zgomot mai mare si vibratii mai puternice... ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 3
Initiale Paris
- MAI 345 234 Facebook Group Renault Laguna
www.facebook.com/groups/1065724683444028/ |
|
chrisswitzerland |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 18 July 14 From: to be deleted ![]() |
@Laguna_III, ciao, ai rezolvat problema? Cum a fost si cat a costat in total?
|
--------------------
to be deleted
to be deleted
to be deleted
- to be deleted
|
|
MariusRZR |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 716 Joined: 22 May 10 ![]() |
Exact aceleasi simptome le am si eu pe Laguna 2, 1.9 dCi. O sa verific furtunul de la intercooler cu prima ocazie si revin cu un raspuns
|
--------------------
Renault
Laguna
1.9 dCI
|
|
Laguna_III |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 2 February 10 ![]() |
@chrisswitzerland,
760 lei = pretul acelui furtun, nou (are si un senzor pe el) + 100 de lei manopera de montare (dupa demontarea celui fisurat) = 860 lei. Masina si-a revenit. |
--------------------
Renault
Laguna III, 2.0 dCI, 150 CP
May,2008/Dynamique Renault Laguna III, Dynamique, 2.0 dCi, may, 2008
|
|
neox1st |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 29 May 09 ![]() |
Salut,
Aceeasi problema o am si eu, cu fasaitul. Mie mi-a aparut si eroarea in bord (Check Injection System) si la Serus mi-au spus ca e furtunul de alimentare cu senzorul de pe el (8200551942). La Serus costa 906 ron. Spune-mi te rog frumos de unde l-ai comandat cu 760, ca sa comand si eu. Ms frumos. |
--------------------
---
---
---
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
MariusRZR |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 716 Joined: 22 May 10 ![]() |
Aveam fisurat capatul de la furtunul de la intercooler. Piesa de plastic cu Dumperul pe el. Pierdea aer pe acolo. Am inlocuit-o cu ajutorul lui Claudiu Voinescu si totul merge perfect.
Credeam ca e turbina... ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
1.9 dCI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 01:38 |