Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Este Laguna2 1.9dCI 120CP - o masina lenesa?, prin comparatie cu altele

MeHigh_
post 18 Feb 2016, 22:08
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 74
Joined: 5 January 06
From: Cluj Napoca




Salutare tuturor
de cand am masina asta, o Laguna 2, 1.9dCI, 120CP, de vreun an aproximativ, desi a fost si inca este o masina care imi place, totusi am impresia ca este cam lenesa.
Acum cateva luni i-am facut motorul, am schimbat cuzinetii, o biela, garnitura de chiuloasa, curatat injectoarele, EGR, etc (turbina a ramas neatinsa) motorul merge bine, sunt multumit, dar nici acum nici inainte de aceste operatii, nu am avut senzatia ca motorul trage cu adevarat in forta, atunci cand calci pedala mai sportiv sa spunem. Parca nu are zvac, nu ma asteptam neaparat sa fie o masina sportiva, dar, daca vreau sa conduc mai sportiv, am senzatia ca nu o pot face cum o faceam cu alte masini pe care le-am avut inainte. A nu se intelege ca sunt vitezoman, sau spaima soselelor ! Parca dupa 2500rpm nu trage cu mult mai bine...
In comparatie cu vechiul Focus 2 , 1.6TDCI 90CP, care mi-a placut foarte mult, laguna mi se pare mult mai lenesa, in plus mai si consuma destul de mult, nici nu se compara cu fordul.
As vrea sa va intreb pe aceia dintre voi care pot sa faca o comparatie sa imi spuneti daca aveti sau nu aceeasi impresie. Este adevarat ca nu am avut ocazia sa mai merg cu o alta laguna, motorizare similara.
In plus consumul mi se pare destul de mare, in oras (Cluj) consumul este cam 9l/100, in afara este undeva intre 5.5 si 6l/100.
Pot in vreun fel sa influenteze operatiunile facute la motor puterea acestuia ?
Sper ca intrebarile mele, sa isi gaseasca raspuns, si sa nu fie considerat un post inutil.
Cu cat mai multe pareri cu atat mai bine.
seara excelenta

This post has been edited by MeHigh_: 18 Feb 2016, 22:09


--------------------
Renault Laguna 2 2004 Privilege - -
Renault Laguna 2 - Privilege, 1.9 dCI, 120CP,
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 18 Feb 2016, 22:37
Post #2


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.521
Joined: 26 January 11
From: Constanta




desi iau foarte in serios postarea ta, aceasta este putin inutila.
Adica senzatia de lenes e foarte subiectiva, raportarea la o alta masina da, iarasi este subiectiva.
Focusul de 90 cp sigur ramane fara suflu pe la 140 (mno, cam unde se termina regimul de autostrada) - pe cand laguna, cred ca si cea de 120 cp nu are nici un stres.
In oras laguna cara ceva mai multe kg dupa ea, are cutia etajata ceva mai lung (pentru autostrada) decat focusul.
E gandita pentru altceva.
Mergi si extraurban, si compara cu focusul.
O comparatie rece / obiectiva o poti avea comparand timpii 0-100 si elasticitatea (timpii de acceleratie gen 60 - 100 in treapta nustiucare, 80 - 120 etc), cu mentiunea ca si elasticitatea asta o sa compare 90 cp, 5 trepte si niste kg cu 120 cp, 6 trepte si niste ceva mai multe kg.
Eu cred ca la drum lung e mai placuta laguna.
De obicei masinile din segmentul asta nu isi propun sportivitate, si daca se intampla ceva pe vitezometru ar trebui sa se intample fara sa iti dea semzatia de racing (kilogramele in plus, suspensia ceva mai comoda, cutiile etajate pentru drum mai lung, nu neaparat pentru mers urban, insonorizarea - te face sa percepi mai putin viteza, toate astea se aduna). - exceptam insignia OPC, C63 RS4, Jaag XF-R sau mai stiu ce chestii exotice.
E tare greu sa primesti un raspuns la intrebarea ta.
N-am condus laguna de 120 cp, dar o suspectez ca si mie mi s-ar parea lenesa (si, da o sa fiu subiectiv, si poate putin privit ca snob, dar e posibil si probabil sa mi se para si mie lenesa).
In focus am fost pasager, mi s-a parut ca se misca normal pt 90 cp, nu m-a dat pe spate, e ce trebuie, dar nimic extravagant.


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
todhiere
post 18 Feb 2016, 23:25
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 625
Joined: 8 June 09




Voi incerca sa iti dau eu un raspuns cat mai pertinent, avand in vedere ca am condus si conduc ambele modele mentionate de tine cam tot timpul.

Se da urmatoarea situatie:

- Ford Focus 2 facelift 1.6 tdci 90 cai fara fap, al sotiei, luat in 2012, masina de 3 ani si 38000 km, jante tabla cu anvelope 195/65/15

- Renault Laguna 1.9 dci 120 cp 6 viteze, masina luata in 2004 de mine, km la bord cam 180.000, reali cred ca vreo 300.000, inlocuit bloc motor, trecut pe ambreiaj si volanta cu masa simpla, jante originale 17 cu cauciucuri 225/45

Pot sa spun ca am avut ghinionul sa nimeresc o masina neintretinuta corespunzator si, mai mult, ca si comparatie focusul sotiei a mai avut un an garantie la reprezentanta Ford, deci o masina impecabila cu kilometri reali.

Ca si comparatie a performantelor, in oras intr-adevar focusul e mai sprinten. Motivele ar fi urmatoarele: masa mai mica, anvelope mai inguste, cutie etajata ceva mai scurt, uzura minima, motor de generatie noua cu tehnologie ce a permis coborarea valorii de cuplu maxim la turatie mai mica (cam 1800 la focus fata de 2000 la laguna).

Dar (si aici e un mare dar), in afara orasului sau pe portiuni drepte de asfalt situatia se inverseaza. Practic, Laguna mea trage intre 2500 si 3800 de ture fenomenal, in orice treapta. Cu treapta 1 nu am ce, cu a sasea nu am avut unde sa incerc, dar in 2, 3, 4 respectiv 5 eu simt ca mananca asfalt cu paine, si am turometrul drept dovada. Eu pot sa zvacnesc in a 2-a la 3000 de ture cu 54 km/h pana aproape de 4000 de ture si sa las in urma multe masini. Nu inseamna neaparat ca e cea mai buna Laguna mea, mai mult ca sigur daca si altii ar tine motorul la 3000 de ture ar rupe asfaltul pe langa mine. Cert este ca nu pot face lucrul asta cu "focoasa" sotiei.

Daca Laguna ta, de exemplu, nu trage si nu te baga in scaun la 3000 de ture in a 3-a si a 4-a ceva nu cred ca e ok si inca ai unele probleme, fie ca sunt la motor, turbina, ambreiaj etc.

In rest, daca nu o calc pe coada, Laguna e docila, comoda, eleganta si supla in miscari pe sosea, dar unpic greoaie. Ce regret ca nu e ca la Focus e suspensia si directia, Focusul parca e soparla pe pietre, agila si stabila, Laguna parca e o gasca pe apa, isi cam trage fundul dupa ea, am intotdeauna impresia ca e mult mai ingusta la puntea spate decat in fata.


--------------------
Renault Laguna 2004 dynamique 6 speed 1.9 dci 120 caluti
Renault... Jean Renault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lupu_Cadmiel
post 19 Feb 2016, 08:00
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 749
Joined: 9 October 14
From: Dumbrava Timis




Cum zicea si colegu de mai sus, trebuie sa verifici starea turbinei, debitmetru,egr-ul care are prostu obicei sa se mai strice sau sa nu mearga corect, si senzoru de pe admisie si trs-ul cel care piloteaza turbina. Daca toate astea sunt in parametri si motoru ii facut bine masina trebuie sa mearga perfect.
Si da, nu ii o masina cu care sa faci sportivitate ,ii o masina care merge pe confort, dar asta nu inseamna ca nu poti face o depasire.
Si comparatia cu focus 1.6tdci nuprea ii buna,pentru ca are o alta cutie mai scurta si in 5 rapoarte pe langa laguna care are un motor mai mare si cutie cu rapoarte mai lungi si mai ales 6 rapoarte si pe langa asta are ceva kg in plus fata de focus care toate duc la consum mai mare si poate ceva si pe la putere. Insa consumu de 5.5-6% eu zic ca ii unu perfect pentru motoru asta. Si stai linistit ca daca se merge frumos gen 80-90 scoti si sub 5%( din experienta ca am scos si 4.6%) asa ca poate fi si o masina economica(cea ce nuprea ii place si nuprea ii sanatos) dar si o masina pe care te poti baza in depasiri.
Todhiere: ai dreptate cu puntea spate. Puntea chiar ii mai ingusta decat dea din fata cu vreo 5cm daca nu ma insel.



--------------------
Renault Laguna 2 2002 1.9dci 88kw 120cp 290.000km - M 3185 BK
Renault Talisman 2021, 2.0 blue dCi 160cp Intens 75.000km
Renault Trafic 2006 1.9dCi 100cp 268000k,
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 19 Feb 2016, 08:26
Post #5


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.305
Joined: 22 January 04




N-are nimic. Si eu am aceeasi senzatie cu a mea.


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
todhiere
post 19 Feb 2016, 08:43
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 625
Joined: 8 June 09




Cu puntea m-am obisnuit, ma simt ca maicuta din Jandarmul din Saint Tropez, aia care conducea un citroen 2cv pe toate coclaurile laugh.gif

Legat de consum, intr-adevar 5.5-6 e normal extraurban daca nu o omori, dar depinde si ce extraurban, ca in judetul meu de exemplu cu localitati la 2 km una de alta in conditii bune, numa extraurban nu se poate numi.

Ca si record personal eu am scos si 4.2 la suta, dar in conditii speciale. Oricum asta nu e masina de consum, atat doar ca motorul asta de 1.9 120cp iti da performante de 1.8 benzina cu un consum considerabil mai mic.

Daca chiar vrei sa faci pe hyper-milerul, ia-ti astra g 1.7 td, polo 6n2 1.4 tdi, focus 2 1.6 tdci, orice renault cu 1.5 dci etc. Si da, o sa scoti 4-4.5 la suta tot timpul. Laguna nu consuma mult, dar nu o iei ca sa o compari intre cele mai mici consumuri de pe piata.

This post has been edited by todhiere: 19 Feb 2016, 09:02


--------------------
Renault Laguna 2004 dynamique 6 speed 1.9 dci 120 caluti
Renault... Jean Renault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexandar
post 19 Feb 2016, 10:09
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 345
Joined: 5 October 14
From: Timisoara




Cum ziceau si colegii, asta nu-i vreo masina fasneata, cu care sa te strecori prin trafic. Si pentru faptu' ca n-ai loc, ca e dita mai dricu'. Probabil ca multe masini sunt mai sprintene pana pe la 60-70kmph, dar cam atat.
Probabil colegu' todhiere isi iubeste mult Laguna, dar eu sunt mai obiectiv un pic. Nu mananca asfaltu' Laguna asta de 1.9, dar e comparabila cu orice alta masina din clasa, generatia si cu motorizare echivalenta ei. Ba, chiar pe alocuri, e mai sprintena decat altele. Treapta 2 te va baga mai mereu in scaun, treapta 3 o simti destul de bine, iar treptele 4 si 5 sunt si ele demne de luat in seama. Treapta 6 e doar pentru consum, comfort si s.a.m.d., caci e un catar lesinat in treapta asta. (incercata in orice regin de viteza si turatie).
Consumul nu e unul mare, ci e unul de bun simt pentru o motorizare de genu' asta. Chiar nu exista alte masini echivalente care sa consume mult mai putin (sau chiar mai putin) - vezi 1.9TDI sau 2.0TDCI (nici 1.8TDCI nu e chiar econom). Un consum urban, considerabil sub 9l/100km, e doar un vis spontan frumos, care se termina cu un curatat de EGR sau chiar o tubina care a ajuns in Raiu' turbinelor. In Timisoara (care un oras aglomerat de cand cu psihopatu' de Robu), in stilul meu de condus, cu o talpa mai grea, ca sa zic asa (citez TNR "la romani, orice depasire e un indemn la concurs"), ajung si la un consum de 10.5-10.7l/100km. Am avut si 7.9l/100km, dar nu se va mai repeta asta. In momentul de fata ma situez la un consum mixt de 8.1l/100km, dar precizez ca la fiecare iesire pe autostrada as putea incasa cate o amenda (mai mica sau mai mare).
Iar comparatia cu Fordul, e putin improprie, dupa cum a zis pishky. Cand Fordu' isi cam pierde cuplu, Laguna inca e subturata. Exagerez un pic, bineinteles, dar gandeste-te ca atunci cand Fordu' ala si-a dat duhu' la viteza maxima, Laguna in treapta 6 sta pe la 3000rpm. Iar daca la peste 2000-2200rpm, ai impresia ca trebuie sa retrogradezi o treapta (exceptand a 6-a, cum am zis), atunci dupa cum a zis si todhiere, s-ar putea sa ai o problema (cu masina, bineinteles).

This post has been edited by Alexandar: 19 Feb 2016, 10:27


--------------------
Renault Laguna II 1.9 dCi 88 kW
Renault Laguna II GT 175
Renault Laguna II GT 205
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spectator
post 19 Feb 2016, 16:53
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 11 May 12




Revenit la volanul Lagunei mele dupa vreo 30km cu un Focus 1.6 diesel, 115CP, fabricatie 2011 am incercat senzatia ca-i troaca, asa ca pe viitor ma abtin.
Consider Laguna mea o masina confortabila, rapida, sigura, placuta si ieftina, de care-mi voi aminti cu maxima placere dupa ce-mi voi permite un upgrade la... Kadjar as zice-acuma.


--------------------
Renault Laguna/1.9dci 2007/II
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MeHigh_
post 19 Feb 2016, 19:03
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 74
Joined: 5 January 06
From: Cluj Napoca




Multumesc tutror pentru postari, in principiu regasesc comportamentul masinii mele, in cele relatate de colegii care si-au dat cu parerea.
Ideea postarii initiale, a venit pe fondul unei temeri ca masina mea ar avea o problema, dar observ ca sunt in plaja de valori normala. Si poate ca nu a fost fericita comparatia cu focusul de 1.6, ala l-am condus vreo 6 ani, si intr-adevar in oras imi dadea senzatia ca este mai agil, in rest, in regim de autostrada, la fel cum spuneati si voi isi pierdea vlaga la viteze mai mari, in schimb avea un consum sensibil mai mic.
Una peste alta, consider ca am gasit raspuns la intrebarea mea, si pe aceasta cale multumesc tuturor celor care s-au implicat in discutie.
Totusi, ca idee, voi cum schimbati vitezele ? pe la ce valori (rpm) , atat in oras cat si afara ? imi zicea odata un mecanic, ca la laguna nu trebuie sa schimbi prea sus, adica undeva in jurul a 2000-2500 rpm, voi cum procedati ? pe unde este valoarea cuplului maxim? La focus schimbam destul de sus, daca vroiam sa raspunda foarte promt.
Altfel, laguna este o masina care imi place foarte mult, si ca tinuta de drum si ca dotari.
Multumesc inca o data !

This post has been edited by MeHigh_: 19 Feb 2016, 19:04


--------------------
Renault Laguna 2 2004 Privilege - -
Renault Laguna 2 - Privilege, 1.9 dCI, 120CP,
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
12AHD
post 19 Feb 2016, 19:43
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 24 December 09
From: Ploiesti




Salut, ma bag si eu in discutie...Sper ca nu aiurea.
Ford Focus este clasa compacta. Cred ca o comparatie cu Laguna care este clasa mare ( https://ro.wikipedia.org/wiki/Renault_Laguna ) nu este relevanta. Sunt 2 masini de clase diferite.
Despre schimbat vitezele, eu fac asa:
-cand motorul e rece + oras, schimb pe la 2200 - 2400. Uneori in oras o tin si la 3000 cand e motorul cald.
-cand este motorul incalzit si merg in afara orasului, schimb si la 3500, chiar si la 4000. Imi functioneaza foarte bine si motorul si EGR, turbina, etc.
Repet, asa o folosesc eu! Nu trebuie sa faci la fel ca mine!
Masina mea avea 107 cai cand a iesit din fabrica. Am luat-o la SH cica la 122000, acum afiseaza 210000, reali cred ca are peste 350000 Km. Trage inca foarte, foarte bine.
Ce vreau sa spun pana la urma, e ca atunci cand o mai scoti in afara orasului, sa o calci mai tare pe coada decat faci tu de obicei, nu pateste absolut nimic, decat ca o sa scoata funinginea adunata in timp pe evacuare.
Stima!

This post has been edited by 12AHD: 19 Feb 2016, 19:45


--------------------
Renault Laguna 3 110kw 2009 break automata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
todhiere
post 19 Feb 2016, 19:45
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 625
Joined: 8 June 09




Acum suntem la arieseni, cu sotia si prieteni.
din motive de logistica am mers 4 cu focusul mentionat, si nu cu laguna, am condus eu.

Degeaba am retrogradat cam in orice treapta, senzatia de cuplu a fost prezenta, dar efectul nu era ca si la laguna.

Nu e laguna masina sportiva, nici pe departe, dar cum am zis, un dci de 120 cai cu toate in regula ar trebui sa fie sprinten de la 2500 la 3500 ture in treptele 2,3,4 si 5.


--------------------
Renault Laguna 2004 dynamique 6 speed 1.9 dci 120 caluti
Renault... Jean Renault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusRZR
post 21 Feb 2016, 17:25
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 716
Joined: 22 May 10




Laguna 2 nu e deloc o masina puturoasa. Cel putin in comparatie cu altele de clasa si greutatea ei
Eu eram convins ca a mea nu mai trage, ca ba EGR, ba Turbo sunt duse. M-am inselat.

Dupa mai multe teste cu a mea Laguna 2, 1.9 dci 107 CP si VW Passat 2003 1.9 tdi 131 CP am ajuns la urmatoarea concluzie.

Laguna 2 107 CP = 0 - 140 KM/h = 21 Sec
Passat 131 cp - 0 = 140 KM/h = 19.5 sec.

E o diferenta de 1.5 secunde dar e si o diferenta de 24 CP si 60 NM Cuplu. Deci sunt foarte, foarte multumit.
E adevarat, diferenta de putere se observa putin de la 140 in sus si la un top speed cu vreo 12 km mai mare. Dar unde vreodata o sa ai nevoie de ei...

Cea de 120 CP sigur sta buza in buza cu Passatul de 131.

E putin ciudat.
Conform Autodata - VW Passat B5 1.9 TDI 131 CP - 1395 kg.
Laguna 2 1.9 dCI 120/ 107 CP - 1425 kg


Plus ca intre Laguna 2 si Ford Focus II e o diferenta de vreo 135 KG. Destul...

This post has been edited by MariusRZR: 21 Feb 2016, 17:34


--------------------
Renault Laguna 1.9 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady_vasiloiu
post 23 Feb 2016, 08:53
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 946
Joined: 12 March 12
From: Ploiesti




Da, este, mai ales in oras.Are treptele facute astfel incat nu-ti dau impresia de viteza si acceleratie.In afara orasului este altceva, la 3000rpm in treapta a 6-a ai(daca nu ma insel) undeva la 170 km/h stiu ca am undeva la 2800 rpm la 150 km/h in treapta a 6-a.Oricum ca sa simti ca trage(si a mea e facelift si are 20Nm in plus fata de una normala) trebuie sa sari de 2500 rpm.

This post has been edited by ady_vasiloiu: 23 Feb 2016, 08:53


--------------------
RENAULT CLIO 3 1.5dci dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreist
post 23 Feb 2016, 09:28
Post #14


betiv fumator consumator de porc


Group: Members
Posts: 819
Joined: 24 November 14




Tu consumi 5.5-6L/100km si zici nu nu e sprintena? Incearca asa ajungi pe la 7l/100km.


--------------------
Renault W209/R129/Symbol M113/K9K 702
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DApophis17
post 23 Feb 2016, 15:23
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 395
Joined: 20 August 15
From: Cluj-Napoca




Consumul meu in oras, peste iarna, mi-a iesit intre 10 si 11 litrii (in functie de temperatura de afara si trafic). Media am facut-o din pompa in pompa; nu am reusit sa scad consumul sub 10 in oras numai daca fac curse mai lungi si se incalzeste suficient motorul si daca circul la ore la care nu este aglomerat.

In 2 ianuarie am facut un drum dus-intors pana la Arieseni, primul si singurul drum "lung" de pana acum cu laguna, iar consumul mi-a iesit 5,9 /100km. Nu am mers econom dar nici sportiv daca bine tin minte am avut media de viteza 60km/h pe drumul dus-intors (333km in total smile.gif ).

Chestia cu sprintena sa stii ca am observat si eu la a mea ca pare puturoasa peste 2500 de ture numai cand e motorul "rece". Pentru mine incalzit inseamna dupa minim 8-10km de rulat in oras. Dupa ce se incalzeste bine motorul, fuge ca nebuna peste 2500rpm.

Legat de turatia la care schimb ... e mult de discutat, dar am observat ca ii place sa schimb in treapta superioara cand e peste 2200-2400 rpm (acuma depinde si de teren: in panta merge si la relantii, in rampa sa zicem pe Marinescu smile.gif ii trebuie 2700-3000, daca e drept vezi si tu in timp cum ii place in functie de cat de tare accelerezi). In oras unde imi permite drumul sa merg cu 55-60 la ora o duc in a treia pana spre 55 si apoi a 4-a si o "las", adica nu mai accelerez ci o tin constant sau pun tempomatul cand e drumul destul de liber. Daca nu e destul de liber din comoditate o tin in a 3-a la 55-60km/h; asa ii place cel mai mult.


--------------------
Renault Laguna 2 Grandtour 2002 1.9 dci 120cp/88kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
seba2010
post 23 Feb 2016, 15:24
Post #16


Permanent incepator


Group: Members
Posts: 106
Joined: 2 March 11
From: Galati




Eu am 1.9, 110 CP.

Nu m-as grabi sa zic ca e lenesa masina.
O senzatie misto e in rampa, la munte, cand apesi mai tare pedala de acceleratie, de la 1200 RPM sa zicem ( tii pedala acolo ) si astepti sa intre turbina . E o senzatie de avion care decoleaza... ( e bine sa nu faci asta des biggrin.gif )

Toutusi, din cauza unor probleme pe care nu le-am descoperit inca, nu se mai intampla asa.
Am , mai degraba o putere liniara, ceea ce ma enerveaza.
Nici o modificare de consum, nu am pierderi de ulei, turbina functioneaza foarte bine.
N-am verificat tubulatura de la intercooler.


Toate bune!


--------------------
Renault Laguna II 2005, 1.9dci, 110CP, Expression, F9Q674, Facelift
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexandar
post 23 Feb 2016, 16:50
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 345
Joined: 5 October 14
From: Timisoara




QUOTE(seba2010 @ 23 Feb 2016, 15:24)
Eu am 1.9, 110 CP.



Toutusi, din cauza unor probleme pe care nu le-am descoperit inca, nu se mai intampla asa.
Am , mai degraba o putere liniara, ceea ce ma enerveaza.

*



Aceeasi problema am avut-o si eu si am curatat TRS-u', iar acum masina merge mai bine decat atunci cand am cumparat-o si a fost pregatita de vanzare laugh.gif


--------------------
Renault Laguna II 1.9 dCi 88 kW
Renault Laguna II GT 175
Renault Laguna II GT 205
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 23 Feb 2016, 16:51
Post #18


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.305
Joined: 22 January 04




Poate ai pus benzina, exact asa se comporta Otto.


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexandar
post 23 Feb 2016, 17:10
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 345
Joined: 5 October 14
From: Timisoara




La asta ma gandeam si eu nedumerire.gif


--------------------
Renault Laguna II 1.9 dCi 88 kW
Renault Laguna II GT 175
Renault Laguna II GT 205
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
todhiere
post 23 Feb 2016, 17:26
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 625
Joined: 8 June 09




Ma bag si eu in topic mai adanc si exemplific cateva lucruri, acum ca a avansat discutia.

In primul rand pot sa spun categoric ca masina asta nu e lenesa, cei 120 de cai care ii are sunt reali. Se da centura Oradiei ca front de batalie, o portiune intinsa destul de lunga, o Laguna care mergea normal la 80 la ora (a mea), si un passat b5.5 1.9 tdi 131 cp venind din spate furios si piperat (a unui coleg de munca).

Colegul asta al meu, dornic sa imi demonstreze mie ca ce bun e passatul, s-a cam luat de mine. Eu, satul de laudele lui de la lucru, si de o remarca aruncata cu stil cum ca renaulturile si fordurile nu sunt masini, m-am decis ca ar fi momentul sa-l "duc la scoala".

Acum sa clarificam: nu sunt adeptul drag race-urilor, cu atat mai putin pe drumuri publice, stiu ca nu am nici macar piese speciale pentru asa ceva (gen ambreiaj performance, slickuri, sau suspensii sport) ce sa mai zic de masina, ca e un banal sedan frantuzesc de 12 ani si 2000 de euro.

Si sa ma intorc la povestioara mea: greseala mare a colegului e ca a venit el cu vreo 85 la ora in spatele meu si a asteptat sa il remarc, sa ma poata "provoca". Eu imi stiam lectia deja: 80 la ora, apasat ambreiaj, din a 4-a in a 3-a, lasat ambreiaj, calcat catzaua pe coada, tinut de volan. Peste cateva secunde, in a 5-a, eu aveam undeva la 130-135 la ora, treapta a 5-a cu peste 2500 ture (nu mai stiu exact unde era), si in oglinda undeva tongue.gif zaream "csenoanele" chinezesti ale prietenului nostru vaghist. In momentul ala l-am lasat sa treaca el victorios si sa se imbete cu apa rece, se apropia orasul si nu vroiam sa imi fac intrarea in sens cu 130 la ora.

Lasand gluma la o parte, eu stiu ca Renault nu e cea mai buna masina, nici nu am pretins asta niciodata. Nu e nici macar fiabila, nici extraordinara la acceleratie, consum sau alte masuratori de performanta. Dar motorul de 1.9 dci de 120 de cai nu e lenes, puturos, lesinat sau mai stiu eu cum.


--------------------
Renault Laguna 2004 dynamique 6 speed 1.9 dci 120 caluti
Renault... Jean Renault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 23 Feb 2016, 17:41
Post #21


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.305
Joined: 22 January 04




Are numa' 5 trepte?


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
todhiere
post 23 Feb 2016, 17:58
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 625
Joined: 8 June 09




Nu, dar punctul meu de vedere fusese atins, nu mai aveam nevoie si de a 6-a.


--------------------
Renault Laguna 2004 dynamique 6 speed 1.9 dci 120 caluti
Renault... Jean Renault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 23 Feb 2016, 21:14
Post #23


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.521
Joined: 26 January 11
From: Constanta




punctul de vedere e ca inca se mai zareau gzenoanele,
daca te-ar fi depasit, el nu mai vedea nimic in retrovizoare, din cauza fumului.


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri123
post 24 Feb 2016, 00:53
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.620
Joined: 16 April 05
From: Cluj-Napoca




QUOTE(spectator @ 19 Feb 2016, 17:53)
Consider Laguna mea o masina confortabila, rapida, sigura, placuta si ieftina, de care-mi voi aminti cu maxima placere dupa ce-mi voi permite un upgrade la... Kadjar as zice-acuma.
*



Nu va fi un upgrade decât ca si noi tehnologii smile.gif Niciodată ca spațiu si comfort.

Mai aproape de topic, si un Logan dCi (90 sau câți cai o avea) in mâna unuia dispus sa faca asta, pare mai rapid decat multe mașini (2.0T de ex) pe drumurile patriei, coloane, localități. Depinde ce ești dispus sa faci cu mașina si viața personală smile.gif


--------------------
Renault Laguna 2 2006 2.0T dopat cu 30 ponei
Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 02:21
Dacia