Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Electromotor defect?, ??

Helium
post 1 Mar 2007, 22:33
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 19 December 05




Salut! Am o problema mare.De ceva vreme nu-mi mai pornea masina la cald, din ce in ce problema devenea mai acuta.Adica inainte imi facea figura cand si cand ....dar numai cand mergeam cu masina un timp si se incalzea.De o saptamana imediat dupa ce merge 5 minute si opresc motorul, dupa ce-i dau cheie nu mai vrea sa porneasca.Abia dupa 4-6 incercari...foarte enervant.Cineva de pe forum zicea ceva de un senzor de sub volanta sau asa ceva, l-am curatat ..la fel.Acum am masina in service pt o busitura si am pus-o pe tester...si astia zic ca e dus electromotorul si sonda lambda....e oare posibil asa ceva??
Astept pareri si de la voi care mai aveti experienta.


--------------------
Renault Megane 2 1.6 16V benzina
0726100809
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 1 Mar 2007, 22:37
Post #2


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Când "dădeai la cheie", se auzea motorul învârtindu-se?


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Helium
post 1 Mar 2007, 22:39
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 19 December 05




doar o fractiune de secunda...ffff putin


--------------------
Renault Megane 2 1.6 16V benzina
0726100809
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 1 Mar 2007, 22:43
Post #4


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Atunci mecanicii au dreptate, bobina ce cuplează electromotorul e dusă... sad.gif


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Helium
post 1 Mar 2007, 22:46
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 19 December 05




nu are legatura cu faptul ca am schimbat 2 bobine de inductie?


--------------------
Renault Megane 2 1.6 16V benzina
0726100809
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 1 Mar 2007, 22:51
Post #6


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




O legatură directă nu văd... E vorba de altă bobină, ce se află pe corpul electromotorului...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FlorinG
post 2 Mar 2007, 19:22
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 332
Joined: 11 December 06
From: Bucuresti




După un anumit timp și mai ales un număr important de porniri se consumă/uzează carbunii de la electromotor iar arcul din lăcașurile de ghidaj nu mai ajung să exercite o forță suficientă. În consecință nu se mai alimentează rotorul. La un mic șoc ei mai avansează doar puțin, pe măsură ce trece timpul rateurile se accentuează. Spor la reparat!


--------------------
Reno*Opel Clio 1.5dCi 80CP, 2006 Opel Astra Clasic III, 2013
Să vrei și nu te poti schimba!
PNA Mio C520 EEU+T
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Helium
post 2 Mar 2007, 19:47
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 19 December 05




ok , electromotorul tre schimbat..dar si 9.5 mil +manopera e ceva....chiar trebuie schimbat electromotorul cu totul , nu se poate repara sau schimba numai o componenta?


--------------------
Renault Megane 2 1.6 16V benzina
0726100809
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dcsiki
post 4 Mar 2007, 09:32
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 428
Joined: 15 February 05
From: Brasov




La reprezentanta o sa-ti spuna ca trebuie schimbat , eu zic sa-l dai jos la un service si apoi sa-l duci la reparat la un atelier , o sa-l si probeze si o sa repare ce trebuie la el ( ce a scris Florin G este corect )....... daca nu iei unul second de undeva de la dezmembrari .

BATFA

This post has been edited by dcsiki: 4 Mar 2007, 09:34


--------------------
VW Bora 2002 Break
older : Renault Megane 1 Classic 1,9 dTi ,Renault Megane 1 break 1,6/16v , Renault Estate 1.5 dCi 80cp
serv new : Ford Focus 1.6 tdci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
camelblue
post 12 Mar 2007, 13:19
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 12 March 07




Salut! Exact aceeasi problema ca si Helium o am si eu cu masina, la cald porneste dupa 5-6 incercari, asta dupa o stationare cam de 5 minute, la rece (dimineata) porneste la prima cheie, la fel si daca perioada de stationare este mai mica de 5 minute sau dupa ...cam doua ore. Problema asta o am cam de 3 ani, am fost la service de nu stiu cate ori si nu mi-a gasit nimic la masina dupa ce mi-au facut nu stiu cate teste. Masina este din 2002, Clio Symbol 1,5 DCI 65CP. acel senzor de sub volanta l-am inlocuit, la fel si bujile, mi-au verificat sistemul de injectie de nu stiu cate ori, inclusiv mi-a luat proba de motorina din flitru si a verificat cu magnetul si a iesit totul perfect.
oare ce-ar putea sa fie? sa fie bateria? sau electromotorul defect? de invartit imi invarte motorul, ba chiar pt o fractiune de secunda da sa porneasca, dupa care.....nimic.
scuze ca am postat la megane, dar la clio nu am gasit un topic asemanator.
Poate ma poate ajuta cineva cu sfaturi, sugestii.....
va multumesc.


--------------------
Renault Clio Symbol 1,5 DCI 65 CP 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 01:20
Dacia