Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Economizor, hidrogen HHO sau filtru de aer

corba
post 22 Nov 2011, 12:20
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 107
Joined: 1 November 08




Am dat aseara peste un site cu economizoare de carburant cu o instalatie ce produce si injecteaza hidrogen. hidrogen-auto. Mi se pare bestial. Zice ca face o economie de carburant intre 14 si 28% in acelasi timp marind puterea si cuplul motorului + curata motorul de depunerile de carbon.
Se poate instala pe orice tip de motor, benzina, motorina, gaz. Cica ti-o poti instala singur.
Consuma 1L apa distilata la 1000 km. Pentru electroliza vad ca ia un curent maricel din baterie, 3A.

A incercat cineva aceasta solutie, HHO?

Eu am motor 1.4 16V si in carte scrie ca sa pun benzina cu cifra octanica minim 98. Instalatia asta zic ei ca ridica cifra octanica la carburant, ceea ce este minunat. + mie in Bucuresti in trafic mai congestionat imi arata consum mediu si de 13.5L/100 km.


Apoi mai este cealalta inventie, romaneasca, ce realizeaza o economie de 12% la benzina sau motorina. Asta cred ca inca nu e pe piata dar cred ca are intretinere chiar 0.
http://stirileprotv.ro/stiri/high-tech/o-i...t-va-costa.html

-------- later edit

Nu cred ca este vrajeala treaba cu HHO pentru ca
zice ca face economie de max 28% sa zicem la carburant dar asta nu inseamna ca economia se obtine prin producerea diferentei de 28% carburant normal din hidrogen. Se obtine prin introducerea a destul de putin HHO in amestecului carburant, atat cat sa eficientizeze arderea, care include si mai putina benzina nearsa evacuata. Cum am scris si mai devreme, consuma foarte putina apa, ei scriu 1L apa la 1000 km, pentru electroliza careia nu e nevoie de un curent de 30A, 3A cat zic ei cred ca e suficient - Nu am incercat dar aceasta se poate calcula avand suprafata lamelelor.

Pentru mine, daca ar furniza o economie chiar si de 14% si ar creste cifra octanica ar fi ok, cu consumul de curent de 3A, consum filmat acolo cu ampermetrul si se vede in video ca e de 3A

Eu cand am fost cu meganeul la prima revizie, cand a intrat dl acela cu calculatorul pe calculatorul masinii a vazut cred ceva rateuri in combustie (cred, nu ma pricep) ca m-a intrebat cu ce benzina alimentez si i-am zis ca de 95. M-a intrebat de ce, Mi-a zis sa bag benzina de 100 si o sa vad ca o sa ies mai ieftin decat cu benzina de 95. Rateurile poate dispar la benzina de 100; nu sunt sigur in legatura cu consumul mai mic.

In fine, intrebarea mea e daca cineva a montat aceasta instalatie de hidrogen pe masina.

This post has been edited by corba: 22 Nov 2011, 13:16


--------------------
Renault Mégane Sedan 2.2 1.4L 16V, 72kW 2007 Manager
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinCT
post 22 Nov 2011, 12:29
Post #2


Honor et Patria


Group: Members
Posts: 3.441
Joined: 22 July 07
From: Constanta




http://aardvark.co.nz/hho_scam.shtml

Citeste aici si fa niste calcule elementare. Ai sa vezi ca automobilele noastre nu pot produce si folosi HHO in mod eficient fara a fi modificate substantial. Instalatia electrica, bateria, alternatorul, etc. nu fac fata unei astfel de modificari.
Pe scara larga se pot construi solutii care sa genereze o economie de combustibil prin folosirea HHO dar in momentul de fata masinile noastre nu sunt pregatite pentru asa ceva sau mai bine spus tehnologia necesara pentru folosirea acestei metode nu este deloc fezabila pe un autoturism normal.

Teoretic principiul e simplu: un amestec gaz (aer) - gaz (hidrogen) arde mult mai bine si uniform decat un amestec gaz (aer) - lichid (motorina). Ideea e ca spre deosebire de sistemele de injectie clasice, hidrogenul patrunde uniform in camera de ardere se amesteca foarte bine cu aerul si energia eliberata la explozie este uniform distribuita si se face mult mai eficient. Unde mai pui ca are si o putere calorifica de 3 x mai mare decat cea a motorinei. De fapt, daca stai sa te gandesti, hidrogenul este la fel ca GPL-ul numai ca de vreo 3-4 ori mai "potent" mergand pe acelasi principiu singura diferenta fiind metoda de producere si imbuteliere in autoturism.

Solutia asta va fi aplicata in curand dar momentan la scara mica (automobile) si la pret mic, nu este prea rentabila afacerea.

This post has been edited by SorinCT: 22 Nov 2011, 12:38


--------------------
Renault Megane Sport Tourer 2012 Privilege 1.5 dCI - CT-XX-LEA
Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007
EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eugenTL
post 22 Nov 2011, 13:46
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.642
Joined: 16 September 08
From: Tulcea/Bucuresti




Doua cunostinte au asa ceva pe masina(HHO) si ei spun ca-s f multumiti(asta se intampla prin primavara), avand motoare de 1.6 respectiv 1.8 benzina. Nu i-am intrebat detalii pt ca nu ma intereseaza.

This post has been edited by eugenTL: 22 Nov 2011, 13:47


--------------------
Renault Megane II my edition (18+low+r26 look)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalinmodena
post 22 Nov 2011, 14:26
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.547
Joined: 7 April 08
From: Aproape de Craiova




QUOTE(corba @ 22 Nov 2011, 12:20)
Eu am motor 1.4 16V si in carte scrie ca sa pun benzina cu cifra octanica minim 98.
*



Ce scrie,minim 98,de 95 nimic,pe bune?
Deoarece am acelasi motor cu tine,te contrazic!Merge cu cifra octanica si de 95 si merge foarte bine!

Personal am pus si de 98,si ghice ce,nu s-a simtit decat la portofelul meu!


--------------------
Renault megane sedan manager 1.4 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corba
post 22 Nov 2011, 16:50
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 107
Joined: 1 November 08




QUOTE(Catalinmodena @ 22 Nov 2011, 14:26)
Ce scrie,minim 98,de 95 nimic,pe bune?
Deoarece am acelasi motor cu tine,te contrazic!Merge cu cifra octanica si de 95 si merge foarte bine!

Personal am pus si de 98,si ghice ce,nu s-a simtit decat la portofelul meu!
*


Pe eticheta de pe trapa scrie 95, 98. Ceea ce inseamna obligatoriu CO minim 95. Ai dreptate, nu scrie niciunde sa fie de 98. Dar sa fim seriosi, benzina de 95 de la benzinarie crezi ca are 95? Eu nu cred.
Cu 95 merge foarte bine dar daca benzina e proasta rau rateurile de aprindere se traduc intr-un mers mai zgomotos al motorului.
Nu dadeam importanta cifrei octanice daca nu mi-ar fi spus nenea acela cu calculatorul ca a vazut niste anomalii in log legate de aprindere.

This post has been edited by corba: 22 Nov 2011, 17:00


--------------------
Renault Mégane Sedan 2.2 1.4L 16V, 72kW 2007 Manager
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vanzatorul de Iluzii
post 22 Nov 2011, 17:13
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 398
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti




QUOTE(eugenTL @ 22 Nov 2011, 14:46)
Doua cunostinte au asa ceva pe masina(HHO) si ei spun ca-s f multumiti(asta se intampla prin primavara), avand motoare de 1.6 respectiv 1.8 benzina. Nu i-am intrebat detalii pt ca nu ma intereseaza.
*


Pai cere-le sa ne spuna cate ceva despre sistem. Parerile utilizatorilor, bazate atat pe fapte cat si pe perceptia subiectiva sunt foarte importante.


--------------------
Tiida Tekna+ HB 1.5dCi 106 trapasi Warm Silver
Megane 2.2 Sedan Privilege 1.6i/112 Beige Poivre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinCT
post 22 Nov 2011, 19:57
Post #7


Honor et Patria


Group: Members
Posts: 3.441
Joined: 22 July 07
From: Constanta




QUOTE(corba @ 22 Nov 2011, 17:50)
Dar sa fim seriosi, benzina de 95 de la benzinarie crezi ca are 95? Eu nu cred.
*


Fa un test si sa ne spui si noua cat iti da. Eu unul nu cred ca are cu mult sub 95.
Niste detalii mai... tehnice ale sistemului nu ai? Sunt curios daca explica ceva calumea sau e numai marketing.
Eu unul sunt lamurit cu aditivii de la pompe. Toata-i aceasi ciorba numai ca ii pune o mirodenie in plus si ti-o vinde mai scump...


--------------------
Renault Megane Sport Tourer 2012 Privilege 1.5 dCI - CT-XX-LEA
Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007
EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alt_radu
post 22 Nov 2011, 21:51
Post #8


Băgător de seamă ...


Group: Members
Posts: 261
Joined: 15 May 11
From: Bucuresti




Bagam niste hidrogen in aer si facem economie de pana la 28%, culmea cu 1l de apa distilata si 3A de curent. Apeland la sarcasm, daca aceasta solutie era eficienta crezi ca reno nu ar fi aplicat-o? Pentru ca apoi sa iti taxeze litru de apa distilata, cu 30-40 de lei?
Revenind la oile noastre, daca acel dispozitiv, chiar iti produce hidrogen, atunci cantitatea ar fi insuficienta, pentru a uniformiza arderea in cilindru.

Sistemul pe bune care face asta este un sistem de injectie de GPL in admisie, care garanteaza economii de 10-20%, in functie de, si aici surpriza, tipul autocamionului (citat din revista auto tehnica nr 5/2007)

Aceasta pacaleala se adreseaza oamenilor care nu au destule cunostinte tehnice pentru a intelege, fenomenele din spate.

Din aceasta serie imi aduc aminte de:
- Magnetii care "ionizau" combustibilul,
- Purificatorul de curent (vazut pe ebay, cu o groaza de clienti satisfacuti, scurticircuita bateria)

Site-ul dat de sorin explica cat de cat tatarasenia.
Cu toate ca hidrogenul nu are rolul de a arde ci de a omogeniza arderea in cilindru.


--------------------
Renault Megane 2.1 1.5dCi 2005 - B-XXX-JIE
Faceti motorina cat vreti ca eu tot de 50 Ron alimentez.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corba
post 23 Nov 2011, 00:09
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 107
Joined: 1 November 08




QUOTE(SorinCT @ 22 Nov 2011, 19:57)
Fa un test si sa ne spui si noua cat iti da. Eu unul nu cred ca are cu mult sub 95.
Niste detalii mai... tehnice ale sistemului nu ai? Sunt curios daca explica ceva calumea sau e numai marketing.

*



Am citit nu mai stiu unde mai demult un test la benzina de diferite Cifre Oct si diferiti distribuitori. Google it! Nu stiu daca determinasera si CO in orice caz era diferenta.
Chiar si 2 unitati daca are sub 95 deja este sub valoarea minima recomandata.

hidrogen-auto.ro este siteul. Nu fac reclama. sunt acolo si filmulete si o schema.

QUOTE(Alt_radu @ 22 Nov 2011, 21:51)
Bagam niste hidrogen in aer si facem economie de pana la 28%, culmea cu 1l de apa distilata si 3A de curent. Apeland la sarcasm, daca aceasta solutie era eficienta crezi ca reno nu ar fi aplicat-o? Pentru ca apoi sa iti taxeze litru de apa distilata, cu 30-40 de lei?
Revenind la oile noastre, daca acel dispozitiv, chiar iti produce hidrogen, atunci cantitatea ar fi insuficienta, pentru a uniformiza arderea in cilindru.

Sistemul pe bune care face asta este un sistem de injectie de GPL in admisie, care garanteaza economii de 10-20%, in functie de, si aici surpriza, tipul autocamionului (citat din revista auto tehnica nr 5/2007)

Aceasta pacaleala se adreseaza oamenilor care nu au destule cunostinte tehnice pentru a intelege, fenomenele din spate.

Din aceasta serie imi aduc aminte de:
- Magnetii care "ionizau" combustibilul,
- Purificatorul de curent (vazut pe ebay, cu o groaza de clienti satisfacuti, scurticircuita bateria)

Site-ul dat de sorin explica cat de cat tatarasenia.
Cu toate ca hidrogenul nu are rolul de a arde ci de a omogeniza arderea in cilindru.
*


In legatura cu aardvark.co, nu zice nimeni "run your car on water". Vad 2 probleme in rationamentul tipului.
In primul rand economia nu se realizeaza inlocuind 28% din cantitatea de benzina consumata initial cu o cantitate egala de apa sau hidrogen.
Ei zic ca adauga o cantitate relativ mica de HHO in amestecul carburant astfel incat sa imbunatatesti arderea.
QUOTE
Fara Hidrogen, raportul benzina/aer este de 1 la 14.7 dupa masa. Cu Hidrogen, motorul ruleaza la un raport benzina/aer de 1 la 20 sau mai mult,

A doua problema in dovada stiintifica este calculul
Ei calculeaza cata putere este necesara pentru a rula la o viteza de 104 km/h si calculeaza x% din aceasta ca provenind exclusiv din arderea gazului H2, ceea ce e gresit. Bruce de la Aardvark considera ca diferenta de 6000W care ar impune economia de 40% este egala, in cazul in care celula de electroliza e ideala, cu puterea absorbita de la bornele bateriei, ceea ce nu e adevarat. Diferenta de putere provine din optimizarea arderii. Chiar daca ar fi sa presupunem ca puterea ar proveni exclusiv din arderea hidrogenului, energia este inmagazinata in Hidrogen si nu este egala cu puterea necesara obtinerii lui. Pentru ca daca ar fi egala nu m-as mai complica cu hidrogen, as pune un electromotor legat la baterie care sa consume 6000W din baterie si ar termina-o in 60 de secunde.
Electroliza are si ea un consum pe care il puteti obtine de la producatorul celulei de electroliza si care specifica ce putere consuma => cat curent ia la 12 V, cata apa consuma si cat H2 produce pe unitatea de timp. Sau daca aveti vreun om de stiinta aproape si cunoasteti suprafetele electrozilor, distanta dintre ei, rezistenta electrica ce rezulta cand umpli celula cu apa puteti afla consumul de energie electrica.
In filmul de la una din instalatii arata cat H2 se obtine la 12V x 3A si scrie ca best operation condition este 8-10A la 12V, care inseamna destul de mult.
Nu fac reclama la vreunul din economiziare. Am intrebat doar daca a incercat cineva instalatia asta si cu ce rezultate.

This post has been edited by corba: 23 Nov 2011, 00:19


--------------------
Renault Mégane Sedan 2.2 1.4L 16V, 72kW 2007 Manager
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
igl1
post 23 Nov 2011, 11:17
Post #10


posesor multumit de megane


Group: Members
Posts: 228
Joined: 20 February 10
From: bucuresti




salutare,
sa reduci consulul sa-ti creasca si puterea suna bine dar nu stiu cat de adevarat ar fi sa zicem ca ar fi adevarat apoi pretul plus instalarea (daca nu o montezi singur) ce randament trebuie sa aiba ca sa o amortizezi
dupa ce am citit aici am vazut ca internetul este plin de solutii minune de economisire a combustibilului ceea ce e normal creste pretul la combustibil apar baieti dastepti care vand asa ceva si la cate masini sunt gasesc ei persoane credule care sa cumpere iar daca beneficiaza si de o reclama desteapta se gasesc destui sa cumpere


--------------------
renault megane 2 2003 bicorp - b55wks
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinCT
post 23 Nov 2011, 11:22
Post #11


Honor et Patria


Group: Members
Posts: 3.441
Joined: 22 July 07
From: Constanta





Baietii astia au facut un test. Au luat un clio, un golf si un impreza si au pus 3 tipuri de benzina. 95, 98 si 98 super aditivata (cred). Pe benzina cu CO mai mare impreza avea o putere mai mare si un cuplu mai bun. Pe celelalte masini diferenta e insesizabila.
Concluzia lor a fost ca in mod normal crescand CO se poate spori puterea/eficienta dar numai daca masina "stie" sa se foloseasca de un combustibil mai bun.


--------------------
Renault Megane Sport Tourer 2012 Privilege 1.5 dCI - CT-XX-LEA
Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007
EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alt_radu
post 23 Nov 2011, 12:27
Post #12


Băgător de seamă ...


Group: Members
Posts: 261
Joined: 15 May 11
From: Bucuresti




Am lecturat si eu acel site care vinde componenta minune. Ei sustin ca uniformizeaza arderea, creste cifra octanica a combustibilului si multe altele.
Dar cel mai amuzant este ca tot textul este tradus din engleza, in romana, cu unele probleme in exprimare.
In al doilea rand, la motoarele de tip nou, cele care au sonda lamba, aceasta trebuie manarita, fiindca vezi domne altfel nu o sa functioneze.

Pe scurt acest sistem, descris acolo creeaza o economie de combustibil pacalind ECU prin manarirea semnalului transmis de sonda lambda. De ce: consideram ca bagam hho minune in cilindru si eficientizam arderea. Se arde mai mult din Oxigenul din cilindru. ecu vede asta prin sonda lambda si corecteaza, prin micsorarea cantitatii de combustibil. De ce ar trebui manarit in cazul asta?
Varianta 2: Nu se intampla nimic, datorat HHO, motorul merge la fel. Alteram semnalul, sa creada ca are amestec prea bogat, scade cantitatea de combustibil, obtii economie.

(aceasta e gandirea logica, fiindca nu stiu exact cum functioneaza bucla de reactie, presupunand ca ECU nu poate actiona clapeta de acc).


Referitor la CO, la motoare mici nu se simte diferenta la putere, dar se simte foarte bine la plecare de pe loc, si la sunet. testat personal pe un Logan 1.6 si de un prieten pe un Sandel 1.6, care zicea ca nu isi mai recunostea motorul.



--------------------
Renault Megane 2.1 1.5dCi 2005 - B-XXX-JIE
Faceti motorina cat vreti ca eu tot de 50 Ron alimentez.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
remav
post 14 Dec 2011, 11:36
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 27 December 08




Si eu sunt interesat de instalatia HHO, tot urmaresc de ceva vreme pe net discutii legate de asta. Ce am remarcat, din spusele celor care deja au montata o asa instalatie, este ca dupa montarea pe masina a instalatiei se simte o crestere de putere la pedala, deci masina devine mai nervoasa. Daca ma iau dupa explicatia de mai sus ca economia se realizeaza doar prin pacalirea ECU si saracirea amestecului nu prea iese socoteala, daca ai un amestec mai sarac atunci masina ar deveni mai puturoasa si consum mai mic, dar in cazul celor care aveau HHo masina era mai puternica, deci se pare ca totusi ceva se intampla si acel gaz HHO face ceva treaba, este ca un aditiv la aer. Ca o paralela, nu incercati sa ganditi ca inlocuiti acel 20-30% economie de combustibil cu gaz HHO, este ca si in cazul aditivarii benzinei, sau motorinei, daca in rezervor bagi un flacon de 100 ml de aditiv si obtii o economie de 10% nu inseamna ca ai inlocuit cei 10% de benzina cu acel aditiv, doar ai crescut eficienta la benzina, la fel si in cazul de HHO, doar se creste eficienta arderii prin aditivarea aerului. Eu cam asa vad lucrurile. Cert este ca totusi functioneaza, iar instalatia electrica nu este asa de afectata pe cat se presupune. Daca se monteaza si PWM, consumul este mult mai mic si nu incarca asa mult instalatia electrica. Ma gandesc ca acel constructor a gandit instalatia electrica sa reziste in cazul in care toti consumatorii sunt porniti si a mai lasat si o marja de siguranta sa nu fie la limita totul. Deci daca te gandesti ca masina rezista cu toti consumatorii porniti - faruri faza lunga + scurta, dezaburire, ventilator incalzire, pozitie, frana, incalzire scaune si audio la volum mare - se aduna ceva consum, dar masina nu pateste nimic. Bineinteles ca situatia descrisa e destul de rar intalnita.
Dupa ce imi voi monta instalatia am sa revin cu mai multe amanunte.


P.S. Problema mea este ca nu stiu unde sa montez acel kit, dupa cum poate stiti la un megane 2 spatiul sub capota este cam limitat, nu prea mai e loc de adaugiri. Daca ma poate ajuta cineva cu vre-un sfat, daca a vazut montat sau daca are idee unde as putea monta instalatia as fi bucuros, musat_v@yahoo.com. Merci.

This post has been edited by remav: 14 Dec 2011, 11:47


--------------------
Renault Megane 3 2013 GT line
Megane III, Hatckback, 1,5 DCI, 90CP +
Megane III GT line Grandtour 110 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 01:49
Dacia