Economizor, hidrogen HHO sau filtru de aer
![]() ![]() ![]() |
Economizor, hidrogen HHO sau filtru de aer
corba |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 107 Joined: 1 November 08 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Mégane Sedan 2.2 1.4L 16V, 72kW
2007 Manager
|
|||
SorinCT |
![]()
Post
#2
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
http://aardvark.co.nz/hho_scam.shtml
Citeste aici si fa niste calcule elementare. Ai sa vezi ca automobilele noastre nu pot produce si folosi HHO in mod eficient fara a fi modificate substantial. Instalatia electrica, bateria, alternatorul, etc. nu fac fata unei astfel de modificari. Pe scara larga se pot construi solutii care sa genereze o economie de combustibil prin folosirea HHO dar in momentul de fata masinile noastre nu sunt pregatite pentru asa ceva sau mai bine spus tehnologia necesara pentru folosirea acestei metode nu este deloc fezabila pe un autoturism normal. Teoretic principiul e simplu: un amestec gaz (aer) - gaz (hidrogen) arde mult mai bine si uniform decat un amestec gaz (aer) - lichid (motorina). Ideea e ca spre deosebire de sistemele de injectie clasice, hidrogenul patrunde uniform in camera de ardere se amesteca foarte bine cu aerul si energia eliberata la explozie este uniform distribuita si se face mult mai eficient. Unde mai pui ca are si o putere calorifica de 3 x mai mare decat cea a motorinei. De fapt, daca stai sa te gandesti, hidrogenul este la fel ca GPL-ul numai ca de vreo 3-4 ori mai "potent" mergand pe acelasi principiu singura diferenta fiind metoda de producere si imbuteliere in autoturism. Solutia asta va fi aplicata in curand dar momentan la scara mica (automobile) si la pret mic, nu este prea rentabila afacerea. This post has been edited by SorinCT: 22 Nov 2011, 12:38 |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
eugenTL |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.642 Joined: 16 September 08 From: Tulcea/Bucuresti ![]() |
Doua cunostinte au asa ceva pe masina(HHO) si ei spun ca-s f multumiti(asta se intampla prin primavara), avand motoare de 1.6 respectiv 1.8 benzina. Nu i-am intrebat detalii pt ca nu ma intereseaza.
This post has been edited by eugenTL: 22 Nov 2011, 13:47 |
--------------------
Renault
Megane II
my edition (18+low+r26 look)
|
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
QUOTE(corba @ 22 Nov 2011, 12:20) Ce scrie,minim 98,de 95 nimic,pe bune? Deoarece am acelasi motor cu tine,te contrazic!Merge cu cifra octanica si de 95 si merge foarte bine! Personal am pus si de 98,si ghice ce,nu s-a simtit decat la portofelul meu! |
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
corba |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 107 Joined: 1 November 08 ![]() |
QUOTE(Catalinmodena @ 22 Nov 2011, 14:26) Ce scrie,minim 98,de 95 nimic,pe bune? Deoarece am acelasi motor cu tine,te contrazic!Merge cu cifra octanica si de 95 si merge foarte bine! Personal am pus si de 98,si ghice ce,nu s-a simtit decat la portofelul meu! Pe eticheta de pe trapa scrie 95, 98. Ceea ce inseamna obligatoriu CO minim 95. Ai dreptate, nu scrie niciunde sa fie de 98. Dar sa fim seriosi, benzina de 95 de la benzinarie crezi ca are 95? Eu nu cred. Cu 95 merge foarte bine dar daca benzina e proasta rau rateurile de aprindere se traduc intr-un mers mai zgomotos al motorului. Nu dadeam importanta cifrei octanice daca nu mi-ar fi spus nenea acela cu calculatorul ca a vazut niste anomalii in log legate de aprindere. This post has been edited by corba: 22 Nov 2011, 17:00 |
--------------------
Renault
Mégane Sedan 2.2 1.4L 16V, 72kW
2007 Manager
|
|
Vanzatorul de Iluzii |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 398 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(eugenTL @ 22 Nov 2011, 14:46) Doua cunostinte au asa ceva pe masina(HHO) si ei spun ca-s f multumiti(asta se intampla prin primavara), avand motoare de 1.6 respectiv 1.8 benzina. Nu i-am intrebat detalii pt ca nu ma intereseaza. Pai cere-le sa ne spuna cate ceva despre sistem. Parerile utilizatorilor, bazate atat pe fapte cat si pe perceptia subiectiva sunt foarte importante. |
-------------------- Tiida Tekna+ HB 1.5dCi 106 trapasi Warm Silver
Megane 2.2 Sedan Privilege 1.6i/112 Beige Poivre |
|
SorinCT |
![]()
Post
#7
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
QUOTE(corba @ 22 Nov 2011, 17:50) Fa un test si sa ne spui si noua cat iti da. Eu unul nu cred ca are cu mult sub 95. Niste detalii mai... tehnice ale sistemului nu ai? Sunt curios daca explica ceva calumea sau e numai marketing. Eu unul sunt lamurit cu aditivii de la pompe. Toata-i aceasi ciorba numai ca ii pune o mirodenie in plus si ti-o vinde mai scump... |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
Alt_radu |
![]()
Post
#8
|
![]() Băgător de seamă ... Group: Members Posts: 261 Joined: 15 May 11 From: Bucuresti ![]() |
Bagam niste hidrogen in aer si facem economie de pana la 28%, culmea cu 1l de apa distilata si 3A de curent. Apeland la sarcasm, daca aceasta solutie era eficienta crezi ca reno nu ar fi aplicat-o? Pentru ca apoi sa iti taxeze litru de apa distilata, cu 30-40 de lei?
Revenind la oile noastre, daca acel dispozitiv, chiar iti produce hidrogen, atunci cantitatea ar fi insuficienta, pentru a uniformiza arderea in cilindru. Sistemul pe bune care face asta este un sistem de injectie de GPL in admisie, care garanteaza economii de 10-20%, in functie de, si aici surpriza, tipul autocamionului (citat din revista auto tehnica nr 5/2007) Aceasta pacaleala se adreseaza oamenilor care nu au destule cunostinte tehnice pentru a intelege, fenomenele din spate. Din aceasta serie imi aduc aminte de: - Magnetii care "ionizau" combustibilul, - Purificatorul de curent (vazut pe ebay, cu o groaza de clienti satisfacuti, scurticircuita bateria) Site-ul dat de sorin explica cat de cat tatarasenia. Cu toate ca hidrogenul nu are rolul de a arde ci de a omogeniza arderea in cilindru. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5dCi
2005
- B-XXX-JIE Faceti motorina cat vreti ca eu tot de 50 Ron alimentez.
|
|
corba |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 107 Joined: 1 November 08 ![]() |
QUOTE(SorinCT @ 22 Nov 2011, 19:57) Fa un test si sa ne spui si noua cat iti da. Eu unul nu cred ca are cu mult sub 95. Niste detalii mai... tehnice ale sistemului nu ai? Sunt curios daca explica ceva calumea sau e numai marketing. Am citit nu mai stiu unde mai demult un test la benzina de diferite Cifre Oct si diferiti distribuitori. Google it! Nu stiu daca determinasera si CO in orice caz era diferenta. Chiar si 2 unitati daca are sub 95 deja este sub valoarea minima recomandata. hidrogen-auto.ro este siteul. Nu fac reclama. sunt acolo si filmulete si o schema. QUOTE(Alt_radu @ 22 Nov 2011, 21:51) Bagam niste hidrogen in aer si facem economie de pana la 28%, culmea cu 1l de apa distilata si 3A de curent. Apeland la sarcasm, daca aceasta solutie era eficienta crezi ca reno nu ar fi aplicat-o? Pentru ca apoi sa iti taxeze litru de apa distilata, cu 30-40 de lei? Revenind la oile noastre, daca acel dispozitiv, chiar iti produce hidrogen, atunci cantitatea ar fi insuficienta, pentru a uniformiza arderea in cilindru. Sistemul pe bune care face asta este un sistem de injectie de GPL in admisie, care garanteaza economii de 10-20%, in functie de, si aici surpriza, tipul autocamionului (citat din revista auto tehnica nr 5/2007) Aceasta pacaleala se adreseaza oamenilor care nu au destule cunostinte tehnice pentru a intelege, fenomenele din spate. Din aceasta serie imi aduc aminte de: - Magnetii care "ionizau" combustibilul, - Purificatorul de curent (vazut pe ebay, cu o groaza de clienti satisfacuti, scurticircuita bateria) Site-ul dat de sorin explica cat de cat tatarasenia. Cu toate ca hidrogenul nu are rolul de a arde ci de a omogeniza arderea in cilindru. In legatura cu aardvark.co, nu zice nimeni "run your car on water". Vad 2 probleme in rationamentul tipului. In primul rand economia nu se realizeaza inlocuind 28% din cantitatea de benzina consumata initial cu o cantitate egala de apa sau hidrogen. Ei zic ca adauga o cantitate relativ mica de HHO in amestecul carburant astfel incat sa imbunatatesti arderea. QUOTE Fara Hidrogen, raportul benzina/aer este de 1 la 14.7 dupa masa. Cu Hidrogen, motorul ruleaza la un raport benzina/aer de 1 la 20 sau mai mult, A doua problema in dovada stiintifica este calculul Ei calculeaza cata putere este necesara pentru a rula la o viteza de 104 km/h si calculeaza x% din aceasta ca provenind exclusiv din arderea gazului H2, ceea ce e gresit. Bruce de la Aardvark considera ca diferenta de 6000W care ar impune economia de 40% este egala, in cazul in care celula de electroliza e ideala, cu puterea absorbita de la bornele bateriei, ceea ce nu e adevarat. Diferenta de putere provine din optimizarea arderii. Chiar daca ar fi sa presupunem ca puterea ar proveni exclusiv din arderea hidrogenului, energia este inmagazinata in Hidrogen si nu este egala cu puterea necesara obtinerii lui. Pentru ca daca ar fi egala nu m-as mai complica cu hidrogen, as pune un electromotor legat la baterie care sa consume 6000W din baterie si ar termina-o in 60 de secunde. Electroliza are si ea un consum pe care il puteti obtine de la producatorul celulei de electroliza si care specifica ce putere consuma => cat curent ia la 12 V, cata apa consuma si cat H2 produce pe unitatea de timp. Sau daca aveti vreun om de stiinta aproape si cunoasteti suprafetele electrozilor, distanta dintre ei, rezistenta electrica ce rezulta cand umpli celula cu apa puteti afla consumul de energie electrica. In filmul de la una din instalatii arata cat H2 se obtine la 12V x 3A si scrie ca best operation condition este 8-10A la 12V, care inseamna destul de mult. Nu fac reclama la vreunul din economiziare. Am intrebat doar daca a incercat cineva instalatia asta si cu ce rezultate. This post has been edited by corba: 23 Nov 2011, 00:19 |
--------------------
Renault
Mégane Sedan 2.2 1.4L 16V, 72kW
2007 Manager
|
|
igl1 |
![]()
Post
#10
|
posesor multumit de megane Group: Members Posts: 228 Joined: 20 February 10 From: bucuresti ![]() |
salutare,
sa reduci consulul sa-ti creasca si puterea suna bine dar nu stiu cat de adevarat ar fi sa zicem ca ar fi adevarat apoi pretul plus instalarea (daca nu o montezi singur) ce randament trebuie sa aiba ca sa o amortizezi dupa ce am citit aici am vazut ca internetul este plin de solutii minune de economisire a combustibilului ceea ce e normal creste pretul la combustibil apar baieti dastepti care vand asa ceva si la cate masini sunt gasesc ei persoane credule care sa cumpere iar daca beneficiaza si de o reclama desteapta se gasesc destui sa cumpere |
--------------------
renault
megane 2
2003 bicorp
- b55wks
|
|
SorinCT |
![]()
Post
#11
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
Baietii astia au facut un test. Au luat un clio, un golf si un impreza si au pus 3 tipuri de benzina. 95, 98 si 98 super aditivata (cred). Pe benzina cu CO mai mare impreza avea o putere mai mare si un cuplu mai bun. Pe celelalte masini diferenta e insesizabila. Concluzia lor a fost ca in mod normal crescand CO se poate spori puterea/eficienta dar numai daca masina "stie" sa se foloseasca de un combustibil mai bun. |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
Alt_radu |
![]()
Post
#12
|
![]() Băgător de seamă ... Group: Members Posts: 261 Joined: 15 May 11 From: Bucuresti ![]() |
Am lecturat si eu acel site care vinde componenta minune. Ei sustin ca uniformizeaza arderea, creste cifra octanica a combustibilului si multe altele.
Dar cel mai amuzant este ca tot textul este tradus din engleza, in romana, cu unele probleme in exprimare. In al doilea rand, la motoarele de tip nou, cele care au sonda lamba, aceasta trebuie manarita, fiindca vezi domne altfel nu o sa functioneze. Pe scurt acest sistem, descris acolo creeaza o economie de combustibil pacalind ECU prin manarirea semnalului transmis de sonda lambda. De ce: consideram ca bagam hho minune in cilindru si eficientizam arderea. Se arde mai mult din Oxigenul din cilindru. ecu vede asta prin sonda lambda si corecteaza, prin micsorarea cantitatii de combustibil. De ce ar trebui manarit in cazul asta? Varianta 2: Nu se intampla nimic, datorat HHO, motorul merge la fel. Alteram semnalul, sa creada ca are amestec prea bogat, scade cantitatea de combustibil, obtii economie. (aceasta e gandirea logica, fiindca nu stiu exact cum functioneaza bucla de reactie, presupunand ca ECU nu poate actiona clapeta de acc). Referitor la CO, la motoare mici nu se simte diferenta la putere, dar se simte foarte bine la plecare de pe loc, si la sunet. testat personal pe un Logan 1.6 si de un prieten pe un Sandel 1.6, care zicea ca nu isi mai recunostea motorul. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5dCi
2005
- B-XXX-JIE Faceti motorina cat vreti ca eu tot de 50 Ron alimentez.
|
|
remav |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 27 December 08 ![]() |
Si eu sunt interesat de instalatia HHO, tot urmaresc de ceva vreme pe net discutii legate de asta. Ce am remarcat, din spusele celor care deja au montata o asa instalatie, este ca dupa montarea pe masina a instalatiei se simte o crestere de putere la pedala, deci masina devine mai nervoasa. Daca ma iau dupa explicatia de mai sus ca economia se realizeaza doar prin pacalirea ECU si saracirea amestecului nu prea iese socoteala, daca ai un amestec mai sarac atunci masina ar deveni mai puturoasa si consum mai mic, dar in cazul celor care aveau HHo masina era mai puternica, deci se pare ca totusi ceva se intampla si acel gaz HHO face ceva treaba, este ca un aditiv la aer. Ca o paralela, nu incercati sa ganditi ca inlocuiti acel 20-30% economie de combustibil cu gaz HHO, este ca si in cazul aditivarii benzinei, sau motorinei, daca in rezervor bagi un flacon de 100 ml de aditiv si obtii o economie de 10% nu inseamna ca ai inlocuit cei 10% de benzina cu acel aditiv, doar ai crescut eficienta la benzina, la fel si in cazul de HHO, doar se creste eficienta arderii prin aditivarea aerului. Eu cam asa vad lucrurile. Cert este ca totusi functioneaza, iar instalatia electrica nu este asa de afectata pe cat se presupune. Daca se monteaza si PWM, consumul este mult mai mic si nu incarca asa mult instalatia electrica. Ma gandesc ca acel constructor a gandit instalatia electrica sa reziste in cazul in care toti consumatorii sunt porniti si a mai lasat si o marja de siguranta sa nu fie la limita totul. Deci daca te gandesti ca masina rezista cu toti consumatorii porniti - faruri faza lunga + scurta, dezaburire, ventilator incalzire, pozitie, frana, incalzire scaune si audio la volum mare - se aduna ceva consum, dar masina nu pateste nimic. Bineinteles ca situatia descrisa e destul de rar intalnita.
Dupa ce imi voi monta instalatia am sa revin cu mai multe amanunte. P.S. Problema mea este ca nu stiu unde sa montez acel kit, dupa cum poate stiti la un megane 2 spatiul sub capota este cam limitat, nu prea mai e loc de adaugiri. Daca ma poate ajuta cineva cu vre-un sfat, daca a vazut montat sau daca are idee unde as putea monta instalatia as fi bucuros, musat_v@yahoo.com. Merci. This post has been edited by remav: 14 Dec 2011, 11:47 |
--------------------
Renault
Megane 3
2013 GT line Megane III, Hatckback, 1,5 DCI, 90CP +
Megane III GT line Grandtour 110 CP |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 01:49 |