E-tech, Are cineva? Cum e?
![]() ![]() ![]() |
E-tech, Are cineva? Cum e?
costin02 |
![]()
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 9 November 02 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Captur
2022/Phev Zen
- CT-01-***
|
|||
costin02 |
![]()
Post
#32
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 9 November 02 ![]() |
Macmat, ai parcurs km noi, in tine îmi e nădejdea sa îmi împărtășești din noile experiente! A sosit și Zen-ul meu la dealer, dar din păcate, pana pe 21, nu pot ajunge să-l ridic. Promit însă să creez un review cu aceasta echipare! Ar fi fost minunat sa pot face asta comparativ cu Intens-ul! Astfel arătam care sunt exact diferențele de echipare! Frânele pe spate, la mașină ta, sunt pe disc? Zen-ul, as paria ca le are pe tamburi, dealerul nu m-a lămurit!
|
--------------------
Renault
Captur
2022/Phev Zen
- CT-01-***
|
|
Macmat |
![]()
Post
#33
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 17 March 22 ![]() |
Păi,nu prea am ce.... 4 luni,cam 3000km majoritatea (2000)urban si electric.Sînt la fel de entuziasmat dar mai sigur pe mine si pe masina. Tamburii zen sint greu de inchipuit.Nu cred ca proiectantii au gindit sistemul frînei automate de parcare in doua variante... Iți raspund cu plac
ere de dotari cind o sa avem (adica tu) ce compara...🤪🤪 Ai intrat în numaratoare,scutura-te, nu ramîne în knock-out! Io cred ca merită..😁 |
--------------------
Renault
Captur e-tech plugin hybrid
2022 /Intense
|
|
costin02 |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 9 November 02 ![]() |
Am ridicat mașina pe 22.07. cu întârziere de 24 de zile fata de termenul dealerului, după multe telefoane și nervi, ultima treabă fantastica, a fost. ca am platit miercuri întreaga sumă prin transfer bancar, dar mașina am ridicat-o vineri, pentru că a trebuit să confirme Renaultul că au intrat banii in cont!
Echiparea zen, dar zen zen, nu zen plus, că și zenul asta, la Renault e de mai multe feluri! De pildă au făcut economie la sigla cu hibrid care ar fi trebuit montata pe stâlpul din dreapta, apoi cu cele doua mufe usb din consola spate și cu reglarea scaunului pe înălțime la pasager și cu setarea distantei fata de vehiculul din fata , etc. Bine că are frana electronică cu discuri pe spate, aerul condiționat manual, dar acesta are niste butoane cu LCD, in locul acelora din plastic orb! Am incarcat-o o singura data și am parcurs 43 de km, deci doar electric, mașina a răspuns bine la solicitări, maneta schimbătorului însă e greu de strunit, daca nu apeși acea siguranță din fata levierului. La intens, in test, nu-mi amintesc sa fi existat o astfel de siguranță, greșesc? Macmat avea dreptate, trebuie să mă obișnuiesc cu mașina, automatismele create, bat creierul, mă trezesc la semafor că o scot din drive și de asemenea când mă pun în mișcare caut a doua! M-au ucis cu asigurările, RCA plus Casco aproape de 4000 de lei și mi au luat pe covorașele din cauciuc și pachetul de securitate, pe care nici nu știu dacă îl am în mașina, 110 euro. Cam atât, urmează! |
--------------------
Renault
Captur
2022/Phev Zen
- CT-01-***
|
|
ovidiu.bardan |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 20 July 15 ![]() |
Salut.
Eu o am din data de 10 martie. Km parcursi: 7500 Km afara: circa 2500 - 3000 Consum calculat din alimentari benzina + electric: circa 28 lei la 100km Electric parcurg circa 45 - 53 km in oras (depinde cat de grea este talpa, daca mergi sa nu cu aer conditionat, daca folosrsti sau nu cruise controlul, daca urci pante - in pasaje- din inertie, etc) si am ajuns electric pana in padurea de la Romanesti (spre Ploiesti, plecand din Berceni). Poti merge full electric pana la 135 km pe ora, peste sare pe benzina. De la 120 km/h si pana la 145 km/h daca folosesti functia de "pastrare nivel baterie" consumul instantaneu este in plaja 7 - 8,4 l la 100 de km. Am plecat din Bucuresti cu 2,3 l la 100 de km si m-am intors, dupa un drum de 135 de km - dincolo de Pitesti dar cu autostrada destul de aglomerata drci franari si accelerari multe, cu 3,7 l la suta de km, cei dreot cu reincarcare baterie pana la 80%. Cei drept merg (includiv in oras) cu levierul schimbatorului in pozitia B si folosesc f putin frana. Nemultumiri fata de Renault: Am comandat-o full (mai putin trapa si carlig) si a venit fara: - consola flotanta si joystick; - oglinzi rabatabile (trebuiau sa vina pana la sfarsitul primului trimestru dar inca le astept) ; - cruise control adaptiv (doar cruise control si asta ma supara cel mai mult) Bube observate pana acum. - se reseteaza consumurile medii aleator (700 km, 900km, azi dupa ~ 1400 km) si nu stiu inca in ce conditii (doi soferi, eu si sotia care are carnet de 1 an, ea fiind cea cu talpa mai usoara dar fara inclinatii asupra butoanelor si a rolului lor); - lipsa cruise control adaptiv, fata de ce am comandat (din pacate daca se remefieaza chestia cu lipsa cipurilor se pare ca nici nu se va putea monta ulterior - ramane de văzut in timp) - lipsa oglinzi rabatabile (dar totusi incslzite) - camera 360 grade super, dar mare grija ca softul nu este imbatabil; - mici ezitari in schimbarea "treptelor de viteza" daca accelerezi progresiv, altfel raspunde destul de prompt la pedala (atentie ca nu este masina de curse si nu are cutie manuala) - am fost lovit in spate (deztul de usor dar tot vreau sa schimb coaja de plastic de la aripa stanga spate si bandoul de cauciuc fe pe bara spate zgariat) stand la semafor si au trecut 2 luni da cand astept sa ma cheme sa remedieze problemele - lipsa piese de schimb, chiar si cele care nu crr cipuri sau cabluri sau motorase sau ce altceva ar fi de inteles cu criza asta a componentelor) : Concluzii: - pana acum destul de multumit de cum se comporta atat in oras cat si afara; - pacat ca batetia este doar pentru cca 50 km (trebuie sa o incarc la 2 - 3 zile daca merg doar la munca) ; - nu inteleg de ce nu au facut-o macar cu incatcare ultra rapida; - consumul pe electric se inscrie in plaja data de producator, pe benzina.... hmmm nu stiu cum sa spun ca este (cu fordul focus pe motorina, la 140 km/h sunt pe la circa 7,5%) P.S. - am vrut sa iau Ford Kuga plug-in dar sarea din buget, asa ca am comandat Renault Captur Intens care s-a nascut greu (dupa aproape 9 luni de zile) si care nici nu a venit cu toate comsndate - anuntat totusi de furnizor pe parcursul celor 9 luni de "sarcina" de lipsa a cate unei componente. Era mai bine daca mai asteptam? Poate. Deocamdata costurile de mentenanta pentru 5 ani sunt in costul masinii asa ca.... 5 ani probabil ca va fi ok. Pe urma.... mai vedem. |
--------------------
Renault
Captur plug - in
2022 / Intens
- B 404 TOL
|
|
MyKe89 |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru RFG Group: Members Posts: 3.062 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Ai vrut să zici că sunt adăugate la costul mașinii. Fiindcă le-ai plătit în avans.
|
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV '02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E |
|
Macmat |
![]()
Post
#37
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 17 March 22 ![]() |
MyKe89- ai dreptate,mentenanta e "ascunsa" in pretul masinii,la o analiza mai atenta a banilor dati suma de la revizii iese la suprafata..
![]() ovidiu.bardan- si mie mi s-a resetat kilometrajul partial si datele aferente consumului ,aparent fara justificare. Cartea zice ca se reseteaza la comanda sau daca se ating valori maxime permise... Eu cam aveam 1000 de km in regim electric. Poate ca permite doar pina la 999... ramine de studiat.. Cruise control adaptiv...nu l-am incercat. CIP-ul de rabatare a oglinzilor nu il am nici eu inca. Consumul de benzina instant nu e relevant pt.ca mai ruleaza si in regim electric. Eu scot cam 4,5-5,5 interurban (prin metoda plin-plin) in regim hibrid cu e-safe activat. costin02- Felicitari de achizitie ,o sa te inveti cu ea. Banii pe asigurari cam pe acolo sint si la mine.De suta de euro pe presuri trusa si triunghi nu scapai nici daca luai Logan, e politica firmei(politica nu a adus nimic bun nici in general... ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Captur e-tech plugin hybrid
2022 /Intense
|
|
bgdrenault |
![]()
Post
#38
|
![]() bgd Group: Members Posts: 3.512 Joined: 4 February 07 From: Piatra Neamt ![]() |
Cand am luat meganul acea suta de euro se dadea gratuit
![]() Adica, covorase si pachet legislativ, gratis, ca si mare negociere |
--------------------
Megane
Sedan 1,33 140 CP
2019 Intens
- XXX
|
|
costin02 |
![]()
Post
#39
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 9 November 02 ![]() |
As aprecia dacă mi-ați explica ce fenomene oculte" se întâmplă sub capota motorului de face acel zgomot de ventilator și unul deloc silențios, când o bag la încărcat acasă! Zgomotul durează atât cât am cablul conectat. La stațiile publice nu am încărcat o niciodată, in Mamaia , la Lidl, care e cea mai apropiata statie de mine, fiind și una gratuita, se sta permanent la coada, și doar mașini pricopsite, nu o sa i deranjez eu săracul de mine! Nu am nici o eroare în bord, doar acest zgomot! Mulțumesc și aștept un răspuns, pentru liniștea mea, cel puțin in genul " așa fac toate"!
|
--------------------
Renault
Captur
2022/Phev Zen
- CT-01-***
|
|
Macmat |
![]()
Post
#40
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 17 March 22 ![]() |
Relax si bucurie,mai usor cu grijile ! Așa " face" toate . Probabil e vorba de o racire a bateriilor in timpul incarcarii....😁
This post has been edited by Macmat: 3 Aug 2022, 17:37 |
--------------------
Renault
Captur e-tech plugin hybrid
2022 /Intense
|
|
r_vlad |
![]()
Post
#41
|
![]() --- Group: Members Posts: 1.267 Joined: 6 September 06 From: Sibiu ![]() |
Ventilatorul care raceste radiatoarele din fata si pompa pentru circuitul de racire al On Board Chargerului + ce altceva mai este pe circuit. La fel, relax, e normal.
|
--------------------
VW/Tesla
Tiguan eHybrid/Model 3
2022/2023
|
|
costin02 |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 9 November 02 ![]() |
Mulțumesc mult pentru răspunsuri, ..relax și nu prea, mâine merg să-mi montez camera pe spate și abia astept sa vad ce lucrare va fi cu haionul ăla, are destule prinderi, șuruburi, clipsuri, plastic pe fata, plastic pe dos, trebuie multa atenție sa le prinzi la loc! Va voi tine la curent!
|
--------------------
Renault
Captur
2022/Phev Zen
- CT-01-***
|
|
wud |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 10 May 18 ![]() |
Oare o fi fiabil acest motor de 1.6 benzina din configuratia asta hibrida?
Intreb in ideea in care e un motor care se opreste si porneste de cateva sute de ori pe zi, probabil. |
--------------------
nu detin
nu detin
nu detin
- nu detin
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#44
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
de prin 2018 aflam daca era vreo problema....
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.174 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
am nevoie si eu de o informatie...... la semafor sau un coloana (m-am contrazis cu cineva) , se muta pe neutru sau nu, am facut treaba asta experimental , dar la plecare ma pune sa apas frina inainte de plecare apoi sa pun in d ....
Nu dati cu pietre nu am nici o luna de condus automata , asa ca intreb si eu la inceput.... cum se conduce aceasta masina? , de mers merg mai mult in B (aia cu frina) , cum trebuie sa merg in oras ? sai cuind trebuie sa schimn din B in D , niste sfaturim-ar ajuta .... |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
r_vlad |
![]()
Post
#46
|
![]() --- Group: Members Posts: 1.267 Joined: 6 September 06 From: Sibiu ![]() |
Nu se pune in neutru. Nici macar la cutii de viteze automate "conventionale" (Step-AT, DCT sau CVT...moderne). Asa ca nici nu are sens sa vorbim despre cutii de viteze de tip DHT cum ai tu, fara ambreiaje.
Pentru a doua intrebare as zice ca tine mai mult de preferinta decat de altceva. Daca vrei sa intelegi diferentele e mai mult de scris. Sunt mai multe perspective. Prima legata de feeling. Preferi decelerarea tip frana de motor sau senzatia de alunecare, lipsa frecare, in care masina ruleaza fara sa fie infranata ? A doua perspectiva, eficienta. Cum e mai eficient sa rulezi. In modul D nu vei prioritiza incetinirea masinii folosind motorul electric pentru a recupera o parte din energia folosita pentru a accelera la viteza initiala, de inainte sa incepi sa decelerezi. Astfel, daca nu anticipezi traficul suficient de bine, poti ajunge in situatia sa franezi si cu sistemul mecanic/hidraulic si astfel sa nu recuperezi maximul care poate fi recuperat. Daca folosesti modul B masina va prioritiza recuperarea energiei folosind motorul electric. Ori de cate ori ridici piciorul de pe pedala de acceleratie mai mult decat ar fi fost necesar pentru a continua deplasarea la viteza constanta masina va incetini. Folosing acest mod vei ajunge mai rar in situatia de a fi necesar sa apesi pedala de frana suficient de tare incat sa franezi cu sistemul mecanic/hidraulic. Ar mai fi multe de scris. |
--------------------
VW/Tesla
Tiguan eHybrid/Model 3
2022/2023
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.174 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
ok m-am lamurit cu semaforul acum testez diferentele intre B di D , am mers pe B 140 km oras bucuresti mers calm si am observat un consum destul de mare , undeva 8- 9, acum merg inca 140 pe D sa vad consumul...
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Macmat |
![]()
Post
#48
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 17 March 22 ![]() |
Exista un clip al lu" Renault care face ceva recomandari .Astfel, modul B(brake) e de folosit in circulatia urbana si la coborire de pante iar D-ul pentru restul (interurban)
|
--------------------
Renault
Captur e-tech plugin hybrid
2022 /Intense
|
|
Ovidiu G |
![]()
Post
#49
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 24 January 25 ![]() |
Buna tuturor
Sunt proaspat posesor de Capture II E-Tech 2021 Intens. Imi place masina, are cam de toate... De o luna de zile de cand il am, parcurg in mare parte cam 100 km zilnic. Circa 40 km pe drum national 80km/h iar cealalta pe autostrada 110 km/h. N-am reusit inca sa fac niste socoteli detaliate dar pe bord consumul in acest caz sta in jurul cifrei de 4,6l la care sigur, se adauga costul curentului. O incarc in fiecare zi, dar socoteala oricum nu iese pentru ca la temperaturi ce stau deocamdata in jur de 3-4 grade, bateria cam da cu virgula. Long story short: sunt multumit de masina doar ca... nu-mi place cum se aude. Nu am sistemul Bose vandut pe unele din ele si de asta as vrea sa schimb boxele. Puteti sa-mi dati ceva sfaturi, link-uri legat de asta? Va salut si va multumesc anticipat. |
--------------------
Renault
Capture II
2021
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 13:14 |