Dti versus Dci
![]() ![]() ![]() |
Dti versus Dci
astru06 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 10 December 06 ![]() |
|
||
--------------------
renault
megane 1
2000 berlina
- ct-48-xxx
|
|||
sorin |
![]()
Post
#2
|
pilot de renault Group: Members Posts: 883 Joined: 15 November 04 From: Lebbeke,Belgia ![]() |
Mai exista un topic identic pe forum si ti-ar placea tie sa fuga dTi mai bine
![]() |
--------------------
MEGANE 2 1,9dCi
--ESTATE
--octombrie 2004
|
|
Vali 1997 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 19 July 06 ![]() |
S-o stapanesti sanatos si sa nu ai probleme cu ea . Eu am avut un 1.9 dTi din 2000 si un 1.9 dCi din 2003 . Intr-adevar parca dTi-ul fugea mai tare . Diferenta intre ele este ca dCi-ul este commonrail , are intercooler , vana EGR si multe alte chestii care nu o fac mai buna . Parerea mea este ca dTi-ul este peste dCi .
|
--------------------
Ford
Focus
2.0 TDCI 163 CP 2012
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
dTi este dieselul de generatie veche, deci tehnologie mai veche dar foarte fiabila, iar dCi este diesel de generatie noua commonrail.
1.9 dTi are 98cp iar 1.9 dCi are 102cp, deci ar trebui sa fuga mai bine dCi-ul dar depinde mult si de sofer pt. ca diferenta este mica.... |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
ghetau dan |
![]()
Post
#5
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
Si eu am avut 1,9dti din 2000/2001 si avea si intercooler...
Zgomotul motorului era mai putin prezent (oricum alta tonalitate) decit dci. L-am dat la 100000km. |
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
dil |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru verde Group: Moderatori Posts: 1.370 Joined: 7 December 04 From: Corbeanca, Ilfov ![]() |
Motorul de 1.9 dCi are 120 CP, iar mai nou 130CP (de exemplu pentru masinile comercializate in Franta). Deci diferenta nu este asa mica.
This post has been edited by dil: 12 Dec 2006, 14:50 |
--------------------
-
-
-
- - Renault Captur 0.9 TCe XMOD (2015)
ex Daewoo Matiz 2004 (2012-2015) ex Renault Clio Symbol 1.5dci 80CP 2006 Fidji (2006-2011) |
|
cj98czh |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Cred ca ar trebui sa te documentezi putin...meganul 1 are motor 1.9 dCi de 102cp sau 75kw, motorul 1.9 dCi de 120 cp nu este prezent decat pe megan 2 sau laguna 2....si are turbina cu geometrie variabila.... este insotit de cutia in 6 trepte etc, etc
This post has been edited by cj98czh: 12 Dec 2006, 15:07 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
r&d |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 591 Joined: 2 June 04 ![]() |
Normele de poluare... cand ai un cablu direct pe pompa de injectie si apesi pedala, raspunsul este mai rapid, chiar daca da cu fum.
Cand ai un potentiometru, ala are grija de natura. Am putut compara doua Kangoo, cu acelasi motor, F8Q, unul din 2001 EURO2, cu pompa de injectie mecanica si unul din 2004 EURO3 cu pompa cu comanda electrica. EI bine, cel EURO3 raspundea mai lent la pedala. |
--------------------
Volvo
S40
2.0T4 200cp 2001 Renault Laguna 2 Privilege 1.8 16V 120cp 2001 (Verkauft/Sold)
|
|
dil |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru verde Group: Moderatori Posts: 1.370 Joined: 7 December 04 From: Corbeanca, Ilfov ![]() |
@cj98czh: Ai dreptate, cele spuse de mine sunt valabile pentru Megane/Laguna 2.
|
--------------------
-
-
-
- - Renault Captur 0.9 TCe XMOD (2015)
ex Daewoo Matiz 2004 (2012-2015) ex Renault Clio Symbol 1.5dci 80CP 2006 Fidji (2006-2011) |
|
cj98czh |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Crede-ma ca tare mi-ar fi placut sa am motorul de 120cp pe masina....
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
astru06 |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 10 December 06 ![]() |
pina acum sint multumit de masina,dar acum trebuie sa ii schimbunele chestii cum ar fii : bucsi bara stabilizatoare, smeringul de la arbore cred,si macaraua de la geam, si dupa cum vad piesele au un pret mare
|
--------------------
renault
megane 1
2000 berlina
- ct-48-xxx
|
|
ghetau dan |
![]()
Post
#12
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
|
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
r&d |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 591 Joined: 2 June 04 ![]() |
Motorul cu ardere interna oricum este factor poluant. Ca nivelul de poluare este conform EURO3 sau EURO4, el tot poluant este.
Cred ca, corect , ar fi nivel de poluare Euro2 etc. |
--------------------
Volvo
S40
2.0T4 200cp 2001 Renault Laguna 2 Privilege 1.8 16V 120cp 2001 (Verkauft/Sold)
|
|
richie |
![]()
Post
#14
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
Pai cam asa....depoluare, ar insemna ca, pe langa faptul ca nu polueaza, mai scade si nivelul poluarii din mediul inconjurator.....cel putin dupa logica mea.
|
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
VladL |
![]()
Post
#15
|
![]() Bored at work Group: Members Posts: 292 Joined: 14 December 06 From: Bucuresti ![]() |
Impresiile mele dupa ce am condus o Fabia 1.9TDI - 101CP - 43k km, un Megane 1.5dCi - 80CP - 110CP - 36k km si 307Xline - 1.6HDI - 32k km ar fi:
TDI: Zgomotos in habitaclu (poate depinde si de gradul de antifonare al masinii), vibratii mari la rece, raspuns promt la accelerari. cDi: Silentios in habitaclu, impresia de diesel doar la rece ca dupa ce se incalzeste aproape ca nu il auzi, se gandeste putin cand il calci, dar dupa aceea te tii bine de volan. HDI: Cel mai silentios motor diesel pe care l-am condus vreodata indiferent ca e la rece sau cald, daca e la relanti sau in sarcina (in habitaclu), practic se aude ca unul pe benzina doar un zumzait, se gandeste la fel ca la megane dar raspunsul e pe masura kick-ului. De cand ma stiu am fost de partea celor cu benzina , dar dupa ce am primit si condus diesel pot spune ca m-am indragostit de ele si ca atare masina care o voi achizitiona in curand va fi diesel chiar daca voi face sub 15k pe an, il iau pentru senzatia de forta pe care o ai, comoditatea in condus si nu in ultimul rand consum. PS: cred ca forum-ul asta ar trebui sa fie impartit in 2: BENZINA si DIESEL si utilizatorii sa poata intra numai intr-un singur loc! ![]() This post has been edited by VladL: 15 Dec 2006, 11:53 |
--------------------
Renault
Megane Sedan II.2 Luxe Privilege - 1.5 100CP
2006
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 04:11 |