Discuri Frana BREMBO vs ATE vs LUCAS
![]() ![]() ![]() |
Discuri Frana BREMBO vs ATE vs LUCAS
mimo |
![]()
Post
#1
|
||
![]() eBroky Group: Members Posts: 205 Joined: 5 October 08 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Renault Kadjar / 2019 / 1.3 tce / 140 cp
Megane Estate II.2 / 2006 / 1.5 dci /
- B-100-PYC
|
|||
papa_mulo |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Masina cu ce e echipata standard?
|
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
M i h a i |
![]()
Post
#3
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
Ce conteaza cu ce este echipata standard? Trebuie neaparat sa pui xxx daca masina are xxx din fabrica? Poate xxx din fabrica sunt de cacao..Nu as cumpara nicodata de la renault : discuri,placute,bielete,capete de bara,flanse...pur si simmplu nu am incredere in produsele astea de origine si pretul nu reflecta calitatea....In rest piesele pt distributie numai de la renault le cumpar...
mimo. 1.Ate 2.Lucas si Brembo... (eu am brembo pentru ca nu aveau ate pe stoc cand am vrut eu ) Mai sunt bune si zimmerman... This post has been edited by MHY: 13 Feb 2009, 17:59 |
--------------------
------
------
------
|
|
padre |
![]()
Post
#4
|
![]() Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Si eu am pus tot ATE la revizia de 60K, parca. Din ce am citit atunci ar fi fost o alegere buna. Altfel nu imi dau seama din utilizarea zilnica
![]() |
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
papa_mulo |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
1) sa zicem ca standard aveau brembo
2) zici ca nu ai cumpara niciodata cele pe care le ofera renault In cazul asta are importanta cu ce e echipat standard? |
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
Renaultouille |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 384 Joined: 8 October 07 From: Bucuresti / Rm. Valcea ![]() |
eu am ferodo si placute si discuri pe fata...pe spate am discurile stock. franeaza foarte bine...scartaie rar si ca durabiltate sunt rezonabile (acum depinde si ce stil de condus ai). eu personal le am de 30.000 km si mai pot merge cu ele
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 / 1.6 16v
2004 Pt cei ce merg cu ceata aprinsa doar ca sa fie un bec aprins in bord...imbratisati un pom!
|
|
Ryk |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.563 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti / Ploiesti ![]() |
voi de fiecare data cand schimbati placutele schimbati si discurile din cate vad. Eu am 60.000 cu masina si inca nu trebuie schimbate discurile. Franeaza excelent masina, dar cu un set de frane brembo sau ate cred ca ar frana mult mai bine.
Referitor la cel care a deschis topicul, eu zic sa mergi pe brembo. This post has been edited by Ryk: 5 May 2009, 15:42 |
--------------------
Renault
Megane III
2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC
- N-am...
|
|
Renaultouille |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 384 Joined: 8 October 07 From: Bucuresti / Rm. Valcea ![]() |
daca e s-o iei dupa branduri....brembo e cel mai sonor nume ca deh, la toate masinile "care e" tunate si puternice vezi pe sistemul de franare ca scrie brembo, dar pt renault nu stiu daca e cea mai ok solutie. sunt de acord cu ate, am prieteni care sunt super multumiti, dar dupa cum am zis in postul precedent eu personal am mers si o sa merg in continuare pe ferodo.
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 / 1.6 16v
2004 Pt cei ce merg cu ceata aprinsa doar ca sa fie un bec aprins in bord...imbratisati un pom!
|
|
ka_bogdan |
![]()
Post
#9
|
![]() Carbon Edition Group: Members Posts: 35 Joined: 2 December 07 ![]() |
Eu am pe al meu si discuri perforate din materiale compozite de culoare negru si placute si furtunele de la Black Dimond si sunt mai agresive decet cele originale cu mult
|
--------------------
Megane 2 1.6
M2 1.6
2005 hatchback
|
|
maytow_airis |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 525 Joined: 20 August 09 From: Alta Tara ![]() |
QUOTE(Renaultouille @ 5 May 2009, 15:59) daca e s-o iei dupa branduri....brembo e cel mai sonor nume ca deh, la toate masinile "care e" tunate si puternice vezi pe sistemul de franare ca scrie brembo, dar pt renault nu stiu daca e cea mai ok solutie. sunt de acord cu ate, am prieteni care sunt super multumiti, dar dupa cum am zis in postul precedent eu personal am mers si o sa merg in continuare pe ferodo. trebuie sa stii ca sistemul de franare Ferodo e ATE Brembo sunt in TOP pt masinile de TOP. Pentru masinile de zi cu zi, nu sunt nº1. Ate am pus mereu , si discuri si placute,niciodata diferite. Efectul l.am simtit la fiecare masina care nu avusese inainte ATE. PhotoShare.png ( Size: 107.65k ) Number of downloads: 4087 This post has been edited by maytow_airis: 18 Feb 2013, 00:44 |
--------------------
renault
Laguna 2, Laguna 3
Expresion, 2009 1.5 dci 110cp (fara FAP)
|
|
mad toz |
![]()
Post
#11
|
![]() fan dacia-reno Group: Members Posts: 1.334 Joined: 26 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Acolo iti spune pentru ce sistem de frana de pe masina sunt compatibile modelul acela de placute Ferodo.
Pe megane 2.1 ai pe fata sistem Bosch si spate TRW, iar la megane 2.2 ai pe fata sistem ATE si spate tot ATE. |
--------------------
Dacia
1310
1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm 2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
|
|
silviustel |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 14 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu uitati de TRW, cu care vin unele masini echipate din fabrica. Franeaza excelent si tin spre suta de mii de km. Ca pret, sunt in jurul mediei (Brembo, ATE, etc). Eu am mers numai pe placute TRW, tin 50 k km, nu au scartait nici macar o data. Discurile sunt cele originale, acum am 64 k km cu masina, inca sunt in limitele normale de grosime, mai tin cel putin 25 k km.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2 1.5 / Kadjar 1.5 EDC
2008 / 2015
|
|
claudiu79 |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 11 November 12 ![]() |
ASA se schimba mai nou ? la reviziile de 60.000 stiam ca se scimba distributia nu si discurile de frana
Au ramas cumva blocate ? Ca eu am 200.000 si nu le-am schimbat deloc pana acum,le schimb la urmatorul schimb de placheti adica peste vreo 30-35.000 km numai fata spatele Nu |
--------------------
renault megane 2
renault megane 2
2007
|
|
kelyoss |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 260 Joined: 14 October 11 ![]() |
QUOTE(claudiu79 @ 18 Feb 2013, 19:56) ASA se schimba mai nou ? la reviziile de 60.000 stiam ca se scimba distributia nu si discurile de frana Au ramas cumva blocate ? Ca eu am 200.000 si nu le-am schimbat deloc pana acum,le schimb la urmatorul schimb de placheti adica peste vreo 30-35.000 km numai fata spatele Nu poti sa le schimbi cand vrei ! dar cel mai indicat este sa le masori grosimea (daca sunt sub grosimea admisa poti avea probleme) pentru mine nu e o problema daca iei un pom in brate dar daca vrei sa pui frama si "schilodesti/omori" un om o sa ai destul timp sa reflectezi asupra prostiei tale (doua discuri aprox 5 mil ) gandestete si la siguranta celorlalti din trafic !!! RENAULT Megane II 1.6 16V (K4M-760 (T7)) 2003 până la 2006 Date Reglare Frâne Grosime disc, față24.0 (mm) Grosime disc, față, min.21.8 (mm) Grosime disc, spate8.0 (mm) Grosime disc, spate(Estate)10.0 (K84) (mm) Grosime disc, spate, min.6.5 (mm) Uzură disc, max.0.07 (mm) Grosime plăcuță de frână, față(inclusiv disc 18.0 (mm) fixare saboți de frână) Grosime plăcuță de frână, față, min.(inclusiv disc 6.0 (mm) fixare saboți de frână) Grosime plăcuță de frână, spate(inclusiv disc 16.0 (mm) fixare saboți de frână) Grosime plăcuță de frână, spate, min.(inclusiv 6.0 (mm) disc fixare saboți de frână) This post has been edited by kelyoss: 19 Feb 2013, 19:37 |
--------------------
Renault
Megane II
2004
- B 69 AKY "urasc moderatorii prosti cum urasc mancarea de post"
am megane II ca atat i-mi permit ! |
|
gruita2005 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru de la Baia Mare Group: Members Posts: 1.220 Joined: 22 February 08 From: Baia Mare ![]() |
Puteti sa alegeti orice discuri, gama medie sa zicem, dar sa fiti atenti cum mergeti cu ele primii 2000-3000 km pentru ca se ovalizeaza daca dupa primii kilometri se uzeaza frana la maxim. Am vandut si vand piese si chiar la discuri TRW au fost probleme dupa 3000 de km mai ales cand au schimbat discurile si apoi au mers in concediu pe autostrazi si franari de la 120 km/h. Am avut doua cazuri cu discuri bune, TRW si Ferodo, dupa primii 1000 de km in concediu au inceput sa tremure la franare.
Le-am trimis in garantie si mi-au spus ca erau mov-albastre si ca primii 2-3k de km trebuia sa mearga fara franari bruste. |
--------------------
Ford
Mondeo II
1997, 1.6 16V, 90CP
- MM 05 PMD
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#16
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(gruita2005 @ 19 Feb 2013, 20:06) Le-am trimis in garantie si mi-au spus ca erau mov-albastre si ca primii 2-3k de km trebuia sa mearga fara franari bruste. In cazul asta te pi^@i pe ele de discuri... ce plm numai la reno' mai auzeam tromboneala asta cu discul de ambreiaj (ca este albastru inseamna ca i.a dat proprietarul scarturi, motiv pentru care s.a ovalizat discul de ambreiaj)... ![]() ![]() |
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
lucianion |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 16 April 10 ![]() |
Am 280.000 cu discurile originale. Placutele fata le-am schimbat odata cu distributia la fiecare 100 de mii. Prima data am pus plactue Delphi, insa frana nu a mai fost la fel de agresiva, iar de atunci cumpar doar de origine. Cand fac revizia de 300.000 voi schimba si discurile.
Pe spate le-am schimbat la 140.000 cu placute de origine. Discurile inca nu au ajuns la grosimea minima, asa ca mai suporta un rand de placute (al 3-lea). Mentionez ca fac naveta Bucuresti-Constanta de 2 ori pe saptamana. Asadar, il rog pe colegul chelios sa nu ma ia la p..a pt ca nu le-am schimbat mai devreme (pt ca nu a fost nevoie) si sa tina cont de uzura placutelor-discurilor si in functie de regimul de mers (urban- exterior) si de stilul de condus (mai agresiv sau mai economic) In general trebuie sa luati placute care sa se pupe cu discurile. (sa fie facute pt discurile respective - ma refer la elasticitate-duritate) Si faptul ca tin mai mult sau mai putin nu trebuie sa fie un criteriu de selectie. Ideea e ca frana sa aiba eficienta maxima, no? P.S. - Am luat masina de noua si exceptand caseta de directie pe care am schimbat-o la 195.000 nu am schimbat absolut nimic alceva (doar distributie si placute) This post has been edited by lucianion: 20 Feb 2013, 11:50 |
--------------------
Renault
Megane
Prima 2008
- ct82dr.i
|
|
kelyoss |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 260 Joined: 14 October 11 ![]() |
QUOTE(lucianion @ 20 Feb 2013, 12:35) Am 280.000 cu discurile originale. Placutele fata le-am schimbat odata cu distributia la fiecare 100 de mii. Prima data am pus plactue Delphi, insa frana nu a mai fost la fel de agresiva, iar de atunci cumpar doar de origine. Cand fac revizia de 300.000 voi schimba si discurile. Pe spate le-am schimbat la 140.000 cu placute de origine. Discurile inca nu au ajuns la grosimea minima, asa ca mai suporta un rand de placute (al 3-lea). Mentionez ca fac naveta Bucuresti-Constanta de 2 ori pe saptamana. Asadar, il rog pe colegul chelios sa nu ma ia la p..a pt ca nu le-am schimbat mai devreme (pt ca nu a fost nevoie) si sa tina cont de uzura placutelor-discurilor si in functie de regimul de mers (urban- exterior) si de stilul de condus (mai agresiv sau mai economic) In general trebuie sa luati placute care sa se pupe cu discurile. (sa fie facute pt discurile respective - ma refer la elasticitate-duritate) Si faptul ca tin mai mult sau mai putin nu trebuie sa fie un criteriu de selectie. Ideea e ca frana sa aiba eficienta maxima, no? P.S. - Am luat masina de noua si exceptand caseta de directie pe care am schimbat-o la 195.000 nu am schimbat absolut nimic alceva (doar distributie si placute) nu ai inteles ! am spus sa masori discul cu o scula adecvata nu ochiometrul si apoi sa dai sfaturi ! e normal la drum lung sa nu franezi asa des ca in bucuresti si automat tin mai multi km. dar daca abuzezi si afara de la 120 la 50 le faci praf Era doar un sfat ! poti face ce vrei cu viata ta ! liberul arbitru ! cam la 2 schimburi de placute si discul se taseaza si uzeaza ! trebuie masurat si apio iei decizia ! eu am vazut disc spart /rupt la franare (a fost prea subtire pentru presiunea pistonului ) si mai poate sa sara si placuta ! nu te invinovatesc dadeam un sfat ! era o vorba "cu frana si directia nu te joci " bafta sa auzim de bine !(din partea reno) This post has been edited by kelyoss: 20 Feb 2013, 19:45 |
--------------------
Renault
Megane II
2004
- B 69 AKY "urasc moderatorii prosti cum urasc mancarea de post"
am megane II ca atat i-mi permit ! |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 01:28 |