Despre anvelope, pentru asfalt, pentru pamant
![]() ![]() ![]() |
Despre anvelope, pentru asfalt, pentru pamant
psihoursu |
![]()
Post
#61
|
||
![]() posesor de Bugatti 1310 Group: Members Posts: 139 Joined: 15 August 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310/
1997
- B 04 MOC
|
|||
vis-a-vis |
![]()
Post
#62
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
27 si 28 e diametrul exterior al anvelopei in inchi. 28" se foloseste pentru anvelopele mai balonate de trekking iar 27" pentru cele subtiri gen cursiera. Pe aceeasi janta, cu diametrul exterior de 622 mm, se poate monta si cauciuc de 29" (ceea ce voi face si eu la un moment dat
![]() Pana una alta am montat cu mana niste cauciucuri pt camera (Schwalbe Crazy Bob) pe jante tubless. Toti cunoscutii ziceau ca e imposibil mai ales de umflat c-o pompa ordinara de bicicleta. Deci, am facut-o si p-asta ![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Serpico |
![]()
Post
#63
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 10 April 03 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(psihoursu @ 7 Apr 2011, 17:56) eu am scris exact ce este notat pe cauciuc nu stiu de cat este janta. eu ma gandeam ca 622 x 36 este dimensiunea cauciucului si 28 x 1 3/8 este balonul sau ceva de genul Ambele reprezinta dimensiunea anvelopei, insa in doua sisteme de masura/notare diferite. QUOTE(vis-a-vis @ 7 Apr 2011, 18:18) 27 si 28 e diametrul exterior al anvelopei in inchi. 28" se foloseste pentru anvelopele mai balonate de trekking iar 27" pentru cele subtiri gen cursiera. Pe aceeasi janta, cu diametrul exterior de 622 mm, se poate monta si cauciuc de 29" (ceea ce voi face si eu la un moment dat ![]() Anvelopele 27 X 1 a/b sunt de 630mm, nu de 622mm. This post has been edited by Serpico: 7 Apr 2011, 18:26 |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate Plus 1.4MPI 2007
|
|
psihoursu |
![]()
Post
#64
|
![]() posesor de Bugatti 1310 Group: Members Posts: 139 Joined: 15 August 07 ![]() |
sa inteleg ca nu merg cauciucurille noi
|
--------------------
dacia
1310/
1997
- B 04 MOC
|
|
Serpico |
![]()
Post
#65
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 10 April 03 From: Timisoara ![]() |
Cum ziceam, cele doua notatii sunt contradictorii, prin urmare eu nu ma pronunt daca merge sau nu. Nu poti sa faci proba?
|
--------------------
Dacia
Logan
Laureate Plus 1.4MPI 2007
|
|
psihoursu |
![]()
Post
#66
|
![]() posesor de Bugatti 1310 Group: Members Posts: 139 Joined: 15 August 07 ![]() |
caiciucurile noi sunt in real cred ca as putea sa la cumpar si sa le probez si caca nu sunt bune sa le duc inapoi
|
--------------------
dacia
1310/
1997
- B 04 MOC
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#67
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Cum imi pot da seama daca am anvelope tubeless? Se poate altfel decat desumflandu-le? Valvele sunt Presta... Daca sunt tubeless si le desumflu, le mai pot umfla cu pompa, sau am nevoie de debit mare pentru a etansa?
Ce lichid antipana recomandati? Am fost la singurul magazin velo mai dotat din Ploiesti si aveau doar lichid ce se toarna prin valve auto, nu Presta... |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#68
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Scrie "Tubeless" pe ele sau "UST".
Si janta are niplurile bagate in niste "excrescente", ca sa nu iasa in interior. Valva e prinsa solid de janta. Daca ai camera, poti desuruba piulita cu mana si misca valva fara sa iasa aer ![]() Jantele de tubeless sunt mai smechere, au o buza ca cele de masini si tin fixa marginea cauciucului. Odata intrat acolo, poti rula cu presiune foarte mica, chiar si cu 0,5 bari. Poti sa le umfli cu pompa daca nu le dejantezi. Lichidul il pui inainte sa montezi anvelopa, sau ma rog, o scoti macar dintr-o parte, cu valva in sus si roata atarnata de ceva. ![]() http://www.ciclism.ro/forums/index.php/topic/4525-tubeless/ |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
l@u |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
Daca vorbesti de Honda sigur ai tubeless!!!!!! si nu spun asta pentru ca este Honda
![]() |
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
VladG |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru preistoric Group: Members Posts: 2.397 Joined: 23 January 03 From: Bucuresti ![]() |
PEntru Tubeless sunt de fapt 2 sisteme, cel descris de vis-a-vis, care presupune cauciucuri "dedicate", cu dezavantajul ca sunt mai grele, dar parca nu necesita solutie, nu sunt sigur, si al doilea sistem e cel pe care-l am si eu, de la Joe.
Aplici o banda, ca un scotch pe janta, ca sa izolezi spitele si apoi punand un lichid de etansare transformi aproape orice anvelopa in una tubeless. Poti folosi anvelope mai usoare, gen NoTubes Raven (400g/buc) sau Continental XKing Supersonic (440g/buc) Cele UST au vreo 7-800g buc. |
--------------------
Ex Dacia
SuperNova
--
- --
|
|
psihoursu |
![]()
Post
#71
|
![]() posesor de Bugatti 1310 Group: Members Posts: 139 Joined: 15 August 07 ![]() |
salut am cumparat anvelopele 622 x 36/ 28 x 1 3/8 si vin perfect. Nu inteleg de ce au pus notatia aceea pe cauciucurile vechi
|
--------------------
dacia
1310/
1997
- B 04 MOC
|
|
mumus |
![]()
Post
#72
|
familist :) Group: Members Posts: 668 Joined: 13 July 10 From: Brasov ![]() |
salutare, azi mi-am pus si eu gume de oras
![]() ![]() azi ies cu ele ptr prima oara, sper sa fie super...si fara pana ![]() Attached thumbnail(s) 26042011571.jpg ( Size: 217.28k ) Number of downloads: 1369 26042011572.jpg ( Size: 223.57k ) Number of downloads: 1419 23042011567.jpg ( Size: 327.04k ) Number of downloads: 1396 |
--------------------
Seat
Toledo
2014 No more renault
|
|
zanzie |
![]()
Post
#73
|
![]() Aspirant de Trabant Group: Members Posts: 1.241 Joined: 30 April 08 From: Pădure ![]() |
Si nu ne zici diferenta de viteza pe asfalt? Ca vad ca ai computer.
|
--------------------
gard viu din spini,
cu flori la poarta
si rinoceri in curte
|
|
mumus |
![]()
Post
#74
|
familist :) Group: Members Posts: 668 Joined: 13 July 10 From: Brasov ![]() |
am mers azi cu ea la servici, exact cum v-am spus mai sus, proba o sa fie urcarea..ca stau in sacele.
![]() Pana atunci insa va pot spune ca parca am alte rapoarte ![]() Merge mult mai usor,dar...se simte si daca calc pe o coaja de samanta ![]() ![]() ![]() am bagat 4 atmosfere in ea...desi mi sa recomandat chiar 4.5... fuge bine, nu mai obosesti la fel, dar v-am spus, testul o sa il dau diseara ![]() media pare sa fi crescut cu 5 km/h si efort mai mic, va mai povestesc diseara. 27 Apr 2011, 18:59: o sa fiu scurt si la obiect, testu se amana pe data viitoare ![]() a batut tare vantul si fiind teren deschis...a fost greu, la urcare se simte diferenta, ca idee... e ca si cand ai folosi un pinion mai mare...deci diferenta e asta: start mai bun si mereu dai un pic mai usor la pedale...ca si cum 3 este 4...4 este 5..samd This post has been edited by mumus: 27 Apr 2011, 18:59 |
--------------------
Seat
Toledo
2014 No more renault
|
|
Tamango |
![]()
Post
#75
|
![]() Biciclist Group: Members Posts: 1.330 Joined: 30 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Vreau sa-mi schimb cauciucurile CST cu crampoane care huruie la viteza mai mare cu unele mai de asfalt. Ce sa aleg de la Schwalbe: Speed Cruiser, Table Top, Land Cruiser sau Crazy Bob ? Sfaturi, pareri, recomandari ?
|
--------------------
Suzuki
Vitara 1,6 AT
2017 Confectionam fumigene direct din acordeoane ...
|
|
Serpico |
![]()
Post
#76
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 10 April 03 From: Timisoara ![]() |
Pentru asfalt, nu te uita decat la anvelope slick (complet netede, fara nici un fel de profil - cel mult unul "decorativ").
|
--------------------
Dacia
Logan
Laureate Plus 1.4MPI 2007
|
|
mumus |
![]()
Post
#77
|
familist :) Group: Members Posts: 668 Joined: 13 July 10 From: Brasov ![]() |
De la schwalbe ia city jet sau speed cruiser,sau maxxis detonator, ce am eu.
|
--------------------
Seat
Toledo
2014 No more renault
|
|
Speedy |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru donator Group: Members Posts: 916 Joined: 27 December 05 From: Anytown USA ![]() |
Am strans si eu vreo 300 km cu Road cruiserele mele.
"Viteza de croaziera" a crescut de la 21-22 cu Smart Sam la 24-25 cu Road Cruiser. Referitor la aderenta, pe uscat nu prea am simtit diferenta, dar pe ud se blocheaza destul de usor spatele. In final pot sa spun ca sunt multumit de ele. N-am facut nicio pana pana acum desi le-am bagat si pe alte suprafete decat asfalt. |
--------------------
....
...
.... Opel Astra J Innovation 2012 2.0 CDTI Ex Logan Prestige 1.6 16v
Suzuki XF650 Freewind 2001 Specialized Carve Expert |
|
mumus |
![]()
Post
#79
|
familist :) Group: Members Posts: 668 Joined: 13 July 10 From: Brasov ![]() |
am mai facut niste km cu maxxis detonator, au aderenta buna, franarea e slabuta de la 35-40 km/h , blocheaza repede, pe drum neasfaltat se comporta neasteptat de bine, franarea e problema.
am 4 atmosfere in ele, as baga pe spate 4.5 .... sper sa nu crape ![]() |
--------------------
Seat
Toledo
2014 No more renault
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#80
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Tamango @ 28 Apr 2011, 08:50) Vreau sa-mi schimb cauciucurile CST cu crampoane care huruie la viteza mai mare cu unele mai de asfalt. Ce sa aleg de la Schwalbe: Speed Cruiser, Table Top, Land Cruiser sau Crazy Bob ? Sfaturi, pareri, recomandari ? Este diferenta f mare intre Speed Cruiser + Land Cruiser ( hibrid - sosea ) si Table Top + Crazy Bob ( city - trick ) ! Uita-te la greutate / specificatii si ai sa vezi ca nici nu fac parte din aceeasi categorie , deci hotaraste-te daca vrei ceva pt asfalt sau ceva pt offroad . Cu cat te vei orienta catre sosea si slick-uri , cu atat diferenta va fi mai mare ! Eu voi trece la 2 Detonatoare de 1.5 in curand , ca abia le-am luat , cele rosii ![]() mumus - am citit cu mare interes ce ai scris tu si as avea si eu cateva intrebari : 1. pe fata , umflate la 4 , merg NUMAI pe banda neagra , fara zimti sau pe toata latimea ? 2. in curbe si pe urcare cu ceva nisip/pietris ai ceva stabilitate sau urci pe langa ea ? 3. pe ud ai probleme doar la franare sau si la curbe ? 4. se simt ca un baieu sau mai amortizeaza si ele ceva daca e vre-o gropita la 3,5 - 4 atm. ? Nu inteleg cum te gandesti tu ca pot sa crape daca ai pus camere corespunzatoare si pe ele scrie clar ca merg pana in 80 psi = 5,51 bar . This post has been edited by marius80_eugen: 4 May 2011, 08:39 |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#81
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Astazi am apucat si eu sa-mi testez Vittoria Randonneur pe stada, intrucat ultimele iesiri, de Pasti, inclusiv peste granita, le-am facut cu anvelopele de offroad, din lipsa de timp pentru schimbat.
Dupa 20 de km pot sa zic ca pedalez mult mai usor, si ca trebuie sa-mi iau foi mai mari, de 48, pinion mic de 11 nu pot sa-i pun, intrucat am pinioane clasice, 13 e limita, voi compensa macar asa. Se simt acum toate neregularitatile pe sosea, nu mai e chiar asa placut sa mergi pe drumuri de piatra cubica, insa, cu o foaie mai mare, in mod sigur imi voi urca viteza de croaziera la un 25 km/h, de la 20-22 cat am acum. Per total sunt multumit, le las montate. A propos, se monteaza extrem de greu pe bicicleta, am fost nevoit pana la urma sa fortez cu surubelnita, intrucat levierele de plastic se indoiau. De-abia astept sa pot sa imi aduc toacla la Bucuresti, sa n-o mai folosesc doar cand ajung pe acasa, la Galati. A, si am vazut la Decathlon sei de bicicleta, modelul acela clasic, de Tohan, si ma bate un gand, nu cumva sunt mai confortabile decat seile astea inguste care iti rup fundul dupa o tura de peste 40 de km? This post has been edited by Laurentziu83: 8 May 2011, 15:21 |
--------------------
.
.
.
|
|
mumus |
![]()
Post
#82
|
familist :) Group: Members Posts: 668 Joined: 13 July 10 From: Brasov ![]() |
mumus - am citit cu mare interes ce ai scris tu si as avea si eu cateva intrebari :
1. pe fata , umflate la 4 , merg NUMAI pe banda neagra , fara zimti sau pe toata latimea ? 2. in curbe si pe urcare cu ceva nisip/pietris ai ceva stabilitate sau urci pe langa ea ? 3. pe ud ai probleme doar la franare sau si la curbe ? 4. se simt ca un baieu sau mai amortizeaza si ele ceva daca e vre-o gropita la 3,5 - 4 atm. ? Nu inteleg cum te gandesti tu ca pot sa crape daca ai pus camere corespunzatoare si pe ele scrie clar ca merg pana in 80 psi = 5,51 bar . raspunsuri la intrebarile tale : 1.Pe fata la 4 atm merg doar pe banda neagra neintrerupta.pe spate merg pe toata latimea..am 87 kg ![]() 2. la urcare am 100m drum neasfaltat rampa mare, nu se clintesc, urca exact ca cele cramponate. (rampa..asa ca idee..o urc cu masina in tr2, cu 3 nu pot. e si rau drumu si e si rampa...nu stiu sa iti zic cat la suta, dar e) 3. Pe ud nu am mers, stabilitate in curba este cat nu am eu curaj, dar la franare esti penalizat,mi-a fugit deja o data roata spate...de frica am piscat in curba un pic frana(cu rotile celalalte nu derapa) cu astea da. Posibil sa fi putut luat curba...dar mi-a fost frica, era viteza prea mare..asa mi sa parut. 4. Eu am camerele originale ![]() Sa stii ca am suspensie fata si pe spate am un ax de sea cu suspensie...ceva mai fain...in sensul ca culiseaza spre spate...nu intra in jos ca un amortizor clasic, si tot se simte fiecare pietricica pe care calc. Si la coborare pe acel drum neasfaltat cobor tot mai tare, dar am grija la distanta de franare si la gropile mari. ( am opservat ca in inaltime sunt relativ ok...cred ca de la cele 4 atm sunt asa sensibile) dar merg mai usor decat cele cramponate, nu le-as schimba inapoi. ps: din cate am citit tu ai luat varianta gumoelor colorate..alea din cate am citit sunt foldable...ale mele nu sunt asa. This post has been edited by mumus: 8 May 2011, 18:15 |
--------------------
Seat
Toledo
2014 No more renault
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#83
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#84
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Si eu cred ca tehnica a fost problema . Eu m-am chinuit putin sa le scot pe cele vechi de MTB pt ca au avut substanta de tubeless in ele si se lipisera f tare camerele de anvelope . Cele noi in schimb le-am instalat f usor , folosind levierele doar la desfacerea celor vechi ( Michelin Dry 2 Tubeless cu camere Maxxis de 1,7-2,1 ) si nu si la cele noi ( Detonator 1,5 cu camere Maxxis de 1,5-1,7 ) .
Diferenta mare de mers si chiar de greutate per total . Mi-a schimbat look-ul biclei ![]() |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
mumus |
![]()
Post
#85
|
familist :) Group: Members Posts: 668 Joined: 13 July 10 From: Brasov ![]() |
spuneti-mi va rog care e diferenta dinte o camera 1.5-1.7 si una 1.7-2.1
?? eu am anvelope de 1.5 cu camerele vechi de la gumele 2.1 .... si nu am patiti nimic. da nu stiu ce caracteristici are o camera de 1.5? ma ajutati? |
--------------------
Seat
Toledo
2014 No more renault
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#86
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
E mai usoara si mai predispusa la pene, pt ca se subtiaza cand se umfla.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#87
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
E vorba de balon. Trebuie să alegi o cameră potrivită cu anvelopa pe care o ai. Dacă pui o cameră de 1.5-1.7 într-o anvelopă de 2.25 e posibil ca la umflare să explodeze, sau în orice caz peretele ei e subțiat foarte mult.
Invers, cameră cu balon mai mare decât anvelopa nu aduce nimic rău, poate doar o greutate mai mare a ansamblului roții. |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Serpico |
![]()
Post
#88
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 10 April 03 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(C a t a l i n @ 12 May 2011, 22:00) Totusi in cazul lui e putin probabil sa explodeze. QUOTE(C a t a l i n @ 12 May 2011, 22:00) Invers, cameră cu balon mai mare decât anvelopa nu aduce nimic rău, poate doar o greutate mai mare a ansamblului roții. Daca e o camera mult prea mare pentru anvelopa respectiva, va fi greu de introdus in anvelopa. This post has been edited by Serpico: 13 May 2011, 08:08 |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate Plus 1.4MPI 2007
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#89
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Am pațit-o și eu. Am pus camere mai mari pe cauciucuri de 23 mm. Au intrat dar cu mult chin. Au circumferința mai mare, adică nu se lipesc pe janta, rămân la o distanță care contează când ai balon mic la cauciuc. Camera se va cuta în câteva locuri, pt că-i mai "lungă". Altfel rămâne mai groasă-n carne și teoretic mai puțin predispusă la pene. La cauciucurile de MTB intră cam orice cameră. Eu bag mereu unele mai mari.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
mumus |
![]()
Post
#90
|
familist :) Group: Members Posts: 668 Joined: 13 July 10 From: Brasov ![]() |
din cate am citit,pot ramane linistit cu camera mai mare in anvelopa de 1.5
![]() ![]() |
--------------------
Seat
Toledo
2014 No more renault
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 15:09 |