Desfundare scurgere dreapta fata, - rezolvare intrare apa prin spatele torpedoului -
![]() ![]() ![]() |
Desfundare scurgere dreapta fata, - rezolvare intrare apa prin spatele torpedoului -
vid313 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Fotograf Group: Members Posts: 215 Joined: 16 June 06 From: Calarasi ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2
2006 1,5dCi Expression
|
|||
adi_ar |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
1. Daca ai facut testul cu furtunasul si a curs dedesubt inseamna ca ai reusit sa desfunzi !!!
2. Din pacate, probabil ca mai ai mizerii pe acolo care se duc in palnie cu prima ocazie si o iei de la capat. De regula mizeria (frunze, in special) sunt adunate pe langa filtrul de habitaclu asa ca as zice: - demonteaza torpedoul (gasesti si topic pe undeva dar sunt cateva suruburi torx de desfacut iar dupa dezactivarea airbag pasager si deconectare il poti scoate; - pregateste-ti un aspirator cu un furtun adaugat, cu diametrul max 15mm, lungime 20-25 cm si crestat V la capat (sa ia aer); - scoate filtrul de habitaclu (il poti si curata bine/dezinfecta cu aceasta ocazie si mai salvezi ceva banuti) si aspira bine pe acolo, inclusiv spre palnie - in stanga si in profunzime. Asta ar trebui sa faca cei de la service dar ... la 60 RON ora de manopera iar nu e bine ![]() - repta operatia de desfundare palnie cu sarma si verifica cu furtunasul. Bingo! Dupa 3-5 min de functionare clima va picura deja condensul sub masina. Poate nu imediat deoarece intai cade pe scutul termic, se mai evapora ... LE Dupa ce ai varat pe deasupra tulz-ul sau degetul ai reasezat bine palnia in locasul ei ? Daca nu este asezata apa se prelinge pe langa ea ! |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
vid313 |
![]()
Post
#33
|
![]() Fotograf Group: Members Posts: 215 Joined: 16 June 06 From: Calarasi ![]() |
adi_ar sunt dator de cinste mare!
Am mai insistat cu sarma pe sub masina dupa ce am dat un pic la o parte scutul termic sa am loc, iar rezultatul este un pic mai bun. In sensul ca nu se mai strange apa in palnie (asta dupa circa 30 min de functionare continua), insa servetelele pe care le-am pus in zona s-au umezit un pic. La prima impresie am zis ca apa iese de undeva de sub palnie dar la o cercetare mai amanuntita a locului am realizat ca e posibil ca picatura sa rateze palnia in cadere+miscare masina, deoarece am scos buretii (prin rupere..) iar palnia sta un pic mai jos acum, nemaiavand sustinerea buretilor. Deci m-am gandit asa cum si tu mi-ai scris mai sus ca pozitia palniei poate fi problema si am bagat sub ea servetele pentru a o ridica/aseza cat mai aproape de furtunasul din care picura. Revin cu impresii dupa urmatorul test la drum. Multumesc mult adi_ar! 13 Jun 2008, 20:51: Curge in continuare. ![]() Cumpara cineva meganu din semnatura cu 21000km si cu baltoaca la locul din dreapta? This post has been edited by vid313: 13 Jun 2008, 20:51 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2
2006 1,5dCi Expression
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Nu cumva servetele tale absorb apa din burete?
Vezi ca buretele din dreapta, sub mocheta ta, este imbibat cu apa full si la fiecare frana apa respectiva merge inainte si se ridica prin burete !!! In situatia descrisa de tine nu stiu alta solutie decat sa scoti scaunul din fata, sa scoti buretele si sa ridici mocheta de pe partea dreapta, astfel incat sa nu mai ramana nimic in dreapta, pana la tabla apoi sa incerci sa localizezi de unde vine apa. Ca o consolare, sa stii ca oricum trebuie sa faci asta pentru a usca locul. Oricum, ca idee, daca se scurge apa sub masina, atunci in cabina nu mai vine de la clima. Eventual poate sa mai vina, la ploi sau spalare, prin fata, daca este infundata scurgerea descrisa la inceputul acestui topic. Raman la ideea ca acolo este vorba de apa acumulata sub mocheta (~1-2 litri) si care nu se evapora in 5 ani de-acum incolo. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
rino |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 838 Joined: 9 December 07 ![]() |
Intrebare: nu este posibil sa se desfunde scurgerea prin locasul filtrului habitat?
|
--------------------
Renault
Megane
2005, 2009 DIY / open source fan.
|
|
vid313 |
![]()
Post
#36
|
![]() Fotograf Group: Members Posts: 215 Joined: 16 June 06 From: Calarasi ![]() |
Am descoperit problema, dupa ce am stat cu o lanterna si m-am uitat de cand a inceput sa picure. Cum au curs primele picaturi a aparut si sub masina o mica baltoaca deci canalul e desfundat de la palnie in jos. Totul bine si frumos. Insa la 5 min dupa ce a inceput sa curga am observa o mica dara de apa sub palnie, chiar la baza ei (buretii sunt scosi) acolo unde se impreuneaza palnia de cauciuc cu tabla masinii. Dupa inca 2 minute era o mica baltoaca acolo desi apa continua sa curga si jos.
A mai patit cineva asa ceva? |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2
2006 1,5dCi Expression
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
vid313 |
![]()
Post
#38
|
![]() Fotograf Group: Members Posts: 215 Joined: 16 June 06 From: Calarasi ![]() |
Am marcat locul. Este vorba de baza palniei unde se uneste cu tabla. Dar din cate vad in poza la mine arata un pic altfel la baza palnia. incerc sa ii fac o poza si sa revin in 10 min cu ea.
<span class='edit'>14 Jun 2008, 10:06:</span> Uite cum arata grozavia la mine. Am ridicat un pic marginile pentru a se putea vedea problema - apa cum balteste.. This post has been edited by vid313: 14 Jun 2008, 10:10 Attached thumbnail(s) Palnie_cauciuc_2.JPG ( Size: 70.8k ) Number of downloads: 17040 P1040557_resize.JPG ( Size: 149.52k ) Number of downloads: 18786 P1040558_resize.JPG ( Size: 150.53k ) Number of downloads: 18046 P1040559_resize.JPG ( Size: 160.62k ) Number of downloads: 17741 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2
2006 1,5dCi Expression
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Ce vad eu in fotografia ta este ca palnia nu este imbinata corect in agregat la partea superioara !!!
De asemenea, pentru fixare, trebuie sa reasezi acel tuturoi in surubul din stanga, altfel se misca palnia de la vibratii. La sfarsit, ajutandu-te cu o spatula (de-aia de intors gratarul ![]() Palnie_2_mod.JPG ( Size: 79.8k ) Number of downloads: 17727 La baza palniei ar putea curge apa numai daca este taiata/strapunsa palnia. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
vid313 |
![]()
Post
#40
|
![]() Fotograf Group: Members Posts: 215 Joined: 16 June 06 From: Calarasi ![]() |
Multumesc adi_ar! Sper ca de data asta sa fie victoria finala!
![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2
2006 1,5dCi Expression
|
|
Razor |
![]()
Post
#41
|
![]() Doc Group: Members Posts: 530 Joined: 25 January 07 From: Timisoara ![]() |
Acum ca tot e topicul deschis pe probleme de clima va povestesc ce am patit la maimutele de la AutoEuropa Timisoara
![]() Mare grija la maimute! |
--------------------
VW / Honda
Passat 2.0 TDi / CBR 600RR
2010 Highline / 2008 Inteligenta artificiala nu se compara cu prostia naturala
And God said: Ride hard, I've got your back! |
|
adi_ar |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Am reusit astazi sa asez o sita pentru tantari pe gura de admisie de sub parbriz.
Foto_0010.jpg ( Size: 311.41k ) Number of downloads: 7829 Foto_0014.jpg ( Size: 92.97k ) Number of downloads: 6602 pentru partea superioara am decupat un plastic spongios de 15 mm grosime pe care l-am strecurat fortat in spatiul ingust de sub parbriz iar la partea inferioara am reasezat acel guler de plastic negru peste plasa. <span class='edit'>28 Jun 2008, 11:35:</span> On topic: Am constatat, cu ocazia montarii sitei pe gura de admisie aer, ca mi s-a infundat scurgerea pe stanga fata, cea pe care mai sus am descris cum am desfundat-o in prima faza. De aceasta data, metoda cu tulz-ul a dat gres si am fost obligat sa demontez ansamblul motoras stergator si evacuarea. Din aproape in aproape am descoperi ca tubul de evacuare arata asa: Foto_0020.jpg ( Size: 235.05k ) Number of downloads: 6666 este compus din 2 parti care se asambleaza intre ele. Odat scoasa o jumatate pe la partea superioara, nu mai poti s-o repui pe pozitie asa ca am fost obligat sa caut si restul. Am descoperit ca tubul se termina in spatele rotii, dupa aparatoarea de plastic, in zona umflaturii cere se vede in centrul foto: Foto_0030.jpg ( Size: 69.53k ) Number of downloads: 5742 Desfacand cele 2 dopuri din spatele rotii am reusit sa eliberez partea de jos a tubului (este fixat intr-un surub) sa-l desfund si sa-l reasez la locul lui Foto_0022.jpg ( Size: 84.87k ) Number of downloads: 5795 Cum se vede partea superioara a tubului, prin spatele aparatorii, cu partea inferioara demontata. Foto_0023.jpg ( Size: 100.78k ) Number of downloads: 5948 Foto_0024.jpg ( Size: 77.28k ) Number of downloads: 5911 Intai am reasamblat cele 2 jumatati strecurand mana stanga in spatiul din spatele aparatorii, dupa ce am "gresat" gatul tubului cu PUR ( ![]() Acum, daca ar fi sa mai curat aceasta evacuare, as incepe de jos, prin spatele aparatorii de plastic ! This post has been edited by adi_ar: 28 Jun 2008, 11:50 |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
denisCT |
![]()
Post
#43
|
Membru autentic Group: Members Posts: 220 Joined: 30 May 04 From: Constanta ![]() |
Am gasit si eu o gramada de apa in dreapta, am desfacut tot pana la bureti, si acum arata masina ca in poza asta: http://www.reno.ro/index.php?act=Attach&type=post&id=57683 Faza e ca la mine picura foarte mult cand dau drumul la aer, si mai putin cand opresc ventilatia de tot. Filtrul de habitaclu e ud. Cum va uitati la poza de mai sus, in centrul ei vedeti 2 cercuri, unul cu gaura, si unul mai la dreapta fara, la mine picura in dreptul celui din dreapta, de undeva de sub plasticul negru, si cade pe buretele ala de unde se prelinge in jos spre picioare pasager dreapta. Din cate am inteles palnia este undeva in stanga jos in poza aceea. Asa se manifeste palnia infundata sau la mine picura de altundeva?
LE: Am fost acum la masina, cand am apasat pe marginile palniei a curs o gramada de apa, deci clar e aia infundata. Mai multe detalii despre desfundat pe sub masina puteti da? Trebuie dat jos scutul ala al evacuarii? Ala de tabla subtire? Ce mai trebuie demontat? This post has been edited by denisCT: 29 Jun 2008, 12:45 |
--------------------
Renault
Megane
2007
|
|
tr_viorel |
![]()
Post
#44
|
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 11 January 08 From: Craiova, Dolj ![]() |
La fel am patit si eu. Se ridica masina, se sprijina pe suport de asigurare (am folosit un butuc), suficient ca sa te strecori sub ea (cand nu ai alte posibilitati). Se declipseaza in 2 locuri tabla subtire dintre teava de esapament si caroserie-protectia termica, in partea din fata dreapta, aproximativ in zona ciupercii de la scurgere AC, Se deformeaza putin tabla sa incapa mana sub ea si prin cautare se gaseste un tub din cauciuc, pozitionat sub ciuperca mentionata, indoit putin in lateral ca o lulea. In capat are o supapa din acelasi material, ce la mine se lipise si nu lasa condensul sa se scurga. Am rupt-o, a curs cam un pahar de apa si asta a fost tot. De atunci -cca. 3 sapt., problema a disparut, in conditiile in care am folosit AC din plin.
|
--------------------
RENAULT
Megane 2.1
dec. 2005-confort expression, 1,5dci, 101HP
|
|
Meghitzanul |
![]()
Post
#45
|
![]() ***** 4 ISOFIX Group: Members Posts: 1.619 Joined: 10 January 05 From: Bucuresti ![]() |
adi_ar fix operatiunea facuta de tine am prestat-o si eu acum vreo 2-3 saptamani
am facut si eu poze numai ca nu am avut timp cand sa le incarc si sa scriu aici cam la fel am procedat si eu, demontand total mecanismul stergatoarelor, roata stanga fata cat si o parte din aripa inferioara dupa cum ai spus si tu la final, acum stiind despre ce este vorba, recomand doar demontarea rotii stg fata si o parte din aripa inferioara (jumatatea din spatele rotii... mai exact partea superioara a ei) si ajungeti la furtun f usor scurgerea mea de pe stanga era infundata total... noroc ca apa se scurgea doar prin partea dreapta pt ca altfel s-ar fi dus in masina mai atasez si eu cateva poze suplimentare si elocvente ![]() DSC00902.JPG ( Size: 824.63k ) Number of downloads: 7477 DSC00900.JPG ( Size: 705.87k ) Number of downloads: 6046 DSC00904.JPG ( Size: 814.2k ) Number of downloads: 5557 DSC00908.JPG ( Size: 875.3k ) Number of downloads: 5179 DSC00909.JPG ( Size: 661.38k ) Number of downloads: 4254 DSC00916.JPG ( Size: 848.76k ) Number of downloads: 4326 ce vreau sa mai adaug este modul de testare a acestui furtun (daca e infundat sau nu): se aseaza masina in plan orizontal, se ia o sticla de apa si se toarna cate putin (200-300 ml) langa tija stergatorului din stanga (la sofer) apa va trebui sa se inceapa sa se scurga imediat in spatele rotii stanga fata, aproape de coltul aripii daca apa intarzie sa se scurga sau daca se scurge prin alta parte inseamna ca furtunul e infundat aaa... si inca ceva.. recomand ruperea capacelului de cauciuc din capatul ultimului furtun acesta fiind total inutil This post has been edited by Meghitzanul: 30 Jun 2008, 09:21 Attached thumbnail(s) DSC00905.JPG ( Size: 666.37k ) Number of downloads: 5453 DSC00905.JPG ( Size: 666.37k ) Number of downloads: 4917 |
--------------------
VW Passat Variant
2.0TDI 170cp
DSG 2008 Audi A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
ex Renault Megane 1.6 16v 2004 Alan 42 + Sirio Turbo 2000 / Alan 42 + Sirio Turbo 1000 |
|
denisCT |
![]()
Post
#46
|
Membru autentic Group: Members Posts: 220 Joined: 30 May 04 From: Constanta ![]() |
Dupa ce am palmat palnia si a curs ceva apa, am fost cu masina la rampa, am desfacut 2 cleme de la scutul termic de tabla, l-am indoit, am bagat mana si am gasit mustiucul ala, putin infundat, si l-am taiat. Gaura de iesire are diametrul unei monezi, dar cand am bagat degetul scurgerea care vine in dreptul ei are diametrul mult mai mic si n-am avut decat o surubelnita subtire pe care am bagat-o, dar nu am scos nimic ce putea fi dop. De atunci mers cu aer la maxim si nu mai curge nimic pe la palnie.
Pentru cei ce vor sa desfunde scurgerea, scutul ala e foarte maleabil si se lucreaza relativ usor doar cu 2 cleme desfacute, eu am renuntat sa-l scot de tot ca nu mai aveam timp - l-am indoit si am bagat mana, prin partea dreapta, si la sf l-am mulat la loc pe forma caroseriei. Foarte folositoare localizarea scurgerii, si anume fix deasupra cotului pe care il face evacuarea in sus, spre catalizator, multumesc celui ce a scris-o mai devreme, nu mai retin exact. |
--------------------
Renault
Megane
2007
|
|
nr1_gogon_1979 |
![]()
Post
#47
|
![]() MEMBRUL Group: Members Posts: 729 Joined: 22 August 08 From: Bucuresti: Floreasca & Muncii ![]() |
si eu am patit acelasi lucru ca si voi.stiu prin ce treceti,eu nu am scos nici o mocheta si nici un burete pur si simplu am lasat-o sa se usuce,afara erau 50 de grade,si m-am hotarat:pt a nu se mai intampla asa ceva o sa-mi cumpar o prelata si o sa o pun pe masina,alta rezolvare nu vad.dupa ce mi-a desfundat cineva scurgerile nu vreau ca de fiecare data cand pica o frunzulita sa desfac jumate de masina sa desfund scurgerile...sunt din ce in ce mai nemultumit de aceste probleme de proiectare,oare nimeni nu-si da seama ca asa se pierd multi clienti?eu am dat aproape 15.000 eur pe masina acum un an si sincer nu ma asteptam sa-mi curga apa in masina de la sistemul ac...in concluzie,no comment
|
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2
2007 Dacia 1310 TX/1989
Renault Laguna I RN/1994 Chrysler 300c /2010 Mercedes E280 CDI 4Matic /2009 Mercedes C200 diesel /1994 |
|
Mihai_E |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 687 Joined: 21 October 02 From: Bucuresti ![]() |
dupa ce-am citit toate posturile inteleg ca apa apare in dreapa pe pres daca:
1. scurgerea de la compartimentul motor e infundata (primul post a lui Liviu) - chestie cere mi se pare aberanta. 2. scurgerea de la vaporizatorul de la AC e infundata - chestie care e normala cit de cit. n-am inteles daca cele 2 scurgeri au vreo legatura. subiectul ma pasioneaza brusc pt ca azi dimineata am gasit apa pe pres dupa ce-a pornit clima si vreau sa stiu de unde sa incep . |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2006 1.5dCi 100 CP Shit happens!
|
|
daniel4ro |
![]()
Post
#49
|
![]() forumist anti Group: Members Posts: 1.166 Joined: 16 September 07 From: B U Z Ă U city ![]() |
sita aia aplicata pe gura de admisie a aerului de sub parbriz e minune mare
ieri am scos filtrul sa vad ce e prin el si doar cateva firisoare de praf, nicio urma de seminte sau frunze cum erau inainte |
--------------------
Renault
Megane 2.1
2004 SEDANiel4ro Privilege, 1.5 DCI , 82 CP
- Numar DREPTUNGHIULAR
|
|
19vik |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Gura de admisie de sub parbriz e putin in dreapta fata de axa masinii, daca se infunda scurgerea de sub parbriz apa se poate aduna pana intra pe gura aia si ajunge in habitaclu tot pe dreapta.
La tine, raspunsul e simplu: in Bucuresti n-a mai plouat de mult, daca a aparut apa dupa ce ai pornit AC-ul e infundata scurgerea de sub vaporizator. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
ghertzoi |
![]()
Post
#51
|
Membru autentic Group: Members Posts: 640 Joined: 18 March 07 From: varza a la cluj ![]() |
am o intrebare oarecum profana, scurgerile stanga/dreapta de sub parbriz sunt in compartimente diferite sau sunt redundante (compartimentul de colectare al apei e comun), adica daca dreapta e libera si se infunda stanga nu e nici o problema.
Recent am vrut sa verific daca sunt ok (desfundate) si am turnat cam 600 ml de apa prin gaura de la baza stergatorului dreapta (adica situata mai spre centru-sofer). Masina era usor inclinata spre sofer. Ceea ce m-a uimit putin e ca debitul de scurgere sub masina a fost relativ redus. Adica curgea pic-pic pe la roata de la sofer (prin spatele mastii de plastic dinspre spatele masinii) si ceva mai bine undeva spre centrul masinii. A durat totusi vreo 2 minute pana s-a scurs apa. E normal? sau e un inceput de obturare la scurgerea sofer (scurgerea dreapta e ok 100% ca am verificat-o vizual prin desfacere) ? This post has been edited by ghertzoi: 1 Sep 2008, 21:44 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
2007/privilege Sedan 1.6 110 cp
|
|
19vik |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
E un singur compartiment, dar la mijloc fundul lui e mai ridicat si sunt acolo doua separatoare din tabla, care insa nu etanseaza partea dreapta de stanga, astfel ca apa peste un anumit nivel, sau daca masina e inclinata, trece dintr-o parte in alta:
img0049mf2.th.jpg |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
ctincristi |
![]()
Post
#53
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 8 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Pentru problema de apa din cauza scurgerii de la condensatorul de AC, eu am reusit sa scot acel cauciuc prin interiorul masinii, sa il curat si sa il montez la loc tot pe acolo (fata de ridicarea masinii pe stand si operatii efectuate pe sub masina). Va avertizez, totusi, ca e foarte incomod, necesita forta si delicatete in acelasi timp
![]() Attached thumbnail(s) DSC05614.JPG ( Size: 32.55k ) Number of downloads: 6144 DSC05616.JPG ( Size: 59.4k ) Number of downloads: 4973 DSC05618.JPG ( Size: 53.46k ) Number of downloads: 4541 DSC05619.JPG ( Size: 59.77k ) Number of downloads: 4316 DSC05620.JPG ( Size: 63.75k ) Number of downloads: 4826 DSC05621.JPG ( Size: 42.58k ) Number of downloads: 4900 DSC05622.JPG ( Size: 49.55k ) Number of downloads: 4598 DSC05623.JPG ( Size: 44.73k ) Number of downloads: 4377 DSC05625.JPG ( Size: 38.95k ) Number of downloads: 4340 |
--------------------
Opel
Astra H
1.6 115CP
|
|
felixneagu |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 273 Joined: 17 September 08 From: Galati ![]() |
salutare....
Eu detin de putin timp un megane classic model 2003. Acum cam o luna de zile am avut si eu problema asta cu apa. Intr-o dimineata am gasit partea dreapta si fata si spate mustind de apa. Era asa de multa apa incat covorasele aproape ca pluteau. Dupa desfacerea mochetei si a toate operatiiile ce au urmat am uscat tot si montat la loc. Acum se pune problema de unde atata apa. Intradevar cu o zi inainte a plouat foarte mult. Dar a mai plouat si in timpul verii si nu s-a intamplat nimic. Ca sa fie de la vaporizator, totusi cata apa ar putea sa se scurga incat covorasele sa musteasca? Sub stergatorul dreapta exista un compartiment gol cu o gaura de scurgere. Ce rol are acest compartiment? Ar trebui sa aiba o sita deasupra? (este totusi sub capota). La mine nu are sita. Gaura de scurgere al acestui compartiment era intradevar obturata cu o bucata de cauciuc (nu de mine). Am inlaturat cauciucul, am turnat apa in compartiment si s-a scurs jos pe la aripa. Inca sunt sceptic in legatura cu rezolvarea problemei. Ma puteti ajuta? Multumesc... This post has been edited by felixneagu: 14 Oct 2008, 10:22 |
--------------------
Renault
Megane Classic 1.6, 16v
2003
- Galati
|
|
vid313 |
![]()
Post
#55
|
![]() Fotograf Group: Members Posts: 215 Joined: 16 June 06 From: Calarasi ![]() |
@ctincristi poti detalia putin modul in care este prinsa para de cauciuc acolo?
Felicitari pentru ca ai reusit sa o scoti si sa o pui la loc. Cred ca ti-ai julit mainile bine. Eu in incercarea de a o desfunda pe sus mi-am facut mainile praf, am rupt si o parte din bureti si pana la urma am desfundat-o tot pe dedesubt. Ar fi interesant de stiut o alta metoda de rezolvare, in eventualitatea infundarii ulterioare a locului. |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2
2006 1,5dCi Expression
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Pe gatul palniei exista un sant circular care, prin presare, se fixeaza in gaura din tabla prin care trece.
Am reusit si eu sa scot o data palnia dar este extrem de dificil. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
19vik |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca si mai dificil e sa o montezi la loc.
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
ctincristi |
![]()
Post
#58
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 8 June 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(vid313 @ 10 Nov 2008, 21:10) Nu e nimic deosebit, e doar dificil ![]() Acel cauciuc sta acolo fiind pur si simplu centrat pe gaura de scurgere, presat de metalul de deasupra (pe unde se scurge condensul de la AC), si mai are o ureche ce se agata de un bolt. |
--------------------
Opel
Astra H
1.6 115CP
|
|
felixneagu |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 273 Joined: 17 September 08 From: Galati ![]() |
Revin cu problema cu apa din dreapta... Astazi am constatat cu stupoare ca iar am apa din abundenta in dreapta la picioarele pasagerului. In septembrie am avut prima data problema asta. Am zis ca am rezolvat problema, dar azi mi-a cazut fata...
![]() ![]() Multumesc pentru orice sugestii... |
--------------------
Renault
Megane Classic 1.6, 16v
2003
- Galati
|
|
ctincristi |
![]()
Post
#60
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 8 June 07 From: Bucuresti ![]() |
@felixneagu, eu dupa ce am rezolvat problema cu scurgerea apei de ploaie, la scurt timp m-a lovit cea cu condensatorul; le-am rezolvat pe amandoua. Din experienta mea, de la incalzire nu curge nimic deci ai mereu doua variante: condensator AC si furtunas apa de ploaie (pe partea pasager). Daca ai rezolvat-o pe cea cu AC, iti ramane inca una, si apoi te poti bucura linistit de masina
![]() |
--------------------
Opel
Astra H
1.6 115CP
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 18:11 |