Dacia Lodgy Laureate 7L 1.5 dCI 110 CP
![]() ![]() |
Dacia Lodgy Laureate 7L 1.5 dCI 110 CP
klandestin |
![]()
Post
#181
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 15 November 07 From: Resita ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio Bicorp 1.4 16V 72 Kw
2004
- CS-05-EBD
|
|||
l@u |
![]()
Post
#182
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
ba ai raspuns si inca de mai multe ori, dar minciuna intotdeauna e uita !
|
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
klandestin |
![]()
Post
#183
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 15 November 07 From: Resita ![]() |
QUOTE(l@u @ 26 Jul 2012, 23:55) Ha ha...nu ai gustat ironia si ai inceput sa jignesti din nou. Doar atat poti ?! Ma dezamagesti! Si da , stiu ca ti-am raspuns cat se poate de serios la chestia aia atunci, s-au chiar crezi ca daca as fi mintit imi era greu sa citesc cateva pagini in urma, sa nu "uit"? Voiam doar sa te provoc pt ca intre timp am aflat ca "fumaciosul" e berlina si tu mai putin si spuneai ca, daca ai vrea ai putea parasuta ajutoare in Africa la cate intra in el si Lodgy e un "rahat pe bat" ca e mare si degeaba. Nu intelegeai rolul unui MPV, cand intra in el la fel de multe ca si in masina ta (te inseli amarnic) pt ca la tine se limiteaza spatiul pe inaltime in dreptul capotei portbagajului, pe cand la un combi sau MPV poti depasi acel nivel al "portbagajului" calculat si raportat de producatori si sa ajungi pana la plafon + ca spatiul prin care introduci ceva in portbagaj e mult mai mare,dar asta e faci parte din categoria acelora care ce au ei e cel mai bun. Keep dreaming! This post has been edited by klandestin: 27 Jul 2012, 08:33 |
--------------------
Renault
Clio Bicorp 1.4 16V 72 Kw
2004
- CS-05-EBD
|
|
vladbobtm |
![]()
Post
#184
|
![]() Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 5 May 12 From: Italy ![]() |
klandestin ai dreptate cu spatiul in portbagaj la Lodgy este chiar urias(l-am vazut pe viu) si ma gandeam doamne daca asteptam inca 2 ani nu luam berlina din dotare (un chevrolet) mai ales ca am avut de carat cate ceva (lucruri de gradinarit) si nu iti spun ce nervi am avut.....din cate vad eu Lodgy este o masina foarte practica la un pret super bun si ieftin de intretinut si nu in ultimul rand buna pentru calatorii din cate am auzit (cam pentru asta ar trebui in general cumparata).
|
--------------------
Citroen/Suzuki
Grand C4 Picasso/Swift
Exclusive (2014)/2014
- - ex Renault Wind TCe & Chevrolet Cruze.....
|
|
klandestin |
![]()
Post
#185
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 15 November 07 From: Resita ![]() |
Poza pe care am promis-o, cu intarziere ca de obicei. Spatiul care mai ramane in portbagaj, atunci cand sunt folosite si locurile 6-7. Data viitoare o sa fac si o poza cu persoane pe acele locuri, pentru a va face o idee si despre spatiul existent, acum n-am avut nici timp si nici persoane disponibile pt foto shooting.
![]() 20120726085828.jpg This post has been edited by klandestin: 30 Jul 2012, 18:58 |
--------------------
Renault
Clio Bicorp 1.4 16V 72 Kw
2004
- CS-05-EBD
|
|
hepea |
![]()
Post
#186
|
Membru autentic Group: Members Posts: 841 Joined: 8 June 10 From: Bucuresti ![]() |
Merci!
Speram sa ramana ca in poza de mai jos.portbagaj_grand_espace.jpg ( Size: 57.47k ) Number of downloads: 2136 |
--------------------
ex Dacia
Spring
2021
- .
|
|
adryan8 |
![]()
Post
#187
|
Membru Group: Members Posts: 104 Joined: 31 August 06 ![]() |
Este foarte bun spatiul, cred ca intra 2 geamantane verticale...
|
--------------------
Logan
1.6
90 hp
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#188
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Espaceul are 20cm in plus.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
hepea |
![]()
Post
#189
|
Membru autentic Group: Members Posts: 841 Joined: 8 June 10 From: Bucuresti ![]() |
Cel din poza mea este un grand espace 3
|
--------------------
ex Dacia
Spring
2021
- .
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#190
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Care are 20cm mai mult decat Lodgyul.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
hepea |
![]()
Post
#191
|
Membru autentic Group: Members Posts: 841 Joined: 8 June 10 From: Bucuresti ![]() |
Aproape 30 cm. Grand Espace 3 are 4790 mm vs Espace 3 (4520 mm) vs Lodgy (4498 mm)
|
--------------------
ex Dacia
Spring
2021
- .
|
|
klandestin |
![]()
Post
#192
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 15 November 07 From: Resita ![]() |
Lodgy nu se doreste a fi competitor pt Espace, Sharan, Galaxy etc, competitorii sunt VW Touran, Renault Scenic, Ford C-max, Chevrolet Orlando, chiar am vazut o comparatie pe un site din Germania intre ele (daca are cineva nevoie o sa-mi amintesc site-ul sau sap prin history), unde Lodgy oferea cel mai mult spatiu la cel mai mic pret, masinile aveau dotari similare. Nu discutam de calitatea materialelor, ca e alta mancare de peste, Touran la dotarile lui Lodgy era aproape dublu (cu 1000-1500 euro mai putin de dublu).
Ieri am avut parte si de prima rechemare in service ![]() This post has been edited by klandestin: 1 Aug 2012, 09:59 |
--------------------
Renault
Clio Bicorp 1.4 16V 72 Kw
2004
- CS-05-EBD
|
|
klandestin |
![]()
Post
#193
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 15 November 07 From: Resita ![]() |
In sfarsit pot raspunde si la intrebarea legata de turatia la 130 km/h in treapta a 6-a. Dupa cum se vede in pozele anterioare, turometrul e gradat din 250 in 250 de rpm, la viteza de 130 km/h turometru se alfa intre 2000 si 2250, mai aproape de 2250, deci aproximativ 2200 la 130 km/h. Data viitoare voi face si o poza, dar acum eram singur in masina (si cateva bagaje) si telefonul nu era foarte la indemana, iar portiunea de drum pe care am mers cu 130 km/h s-a terminat cam repede. Sper ca sapt asta sa-mi fac timp sa merg pana la Timisoara si pe drumul spre Timisoara am destul de multe portiuni de drum unde sa fac si poza.
DISCLAIMER: Nu incurajez pe nimeni sa mearga cu viteza mare pe drumurile patriei, multe fiind de calitate indoielnica, si fac lucrul acesta doar in scopuri experimentale pentru a putea raspunde intrebarii adresate.Nu veniti ulterior cu intrebari ce turatie si consum are la 180 km/h in treapta a-6-a ca nu am drum curand in Germania pentru a putea testa si in Romania nu voi conduce vreodata cu aceasta viteza. ![]() LE: Am devenit mai responsabil de cand sunt tatic. This post has been edited by klandestin: 13 Aug 2012, 08:04 |
--------------------
Renault
Clio Bicorp 1.4 16V 72 Kw
2004
- CS-05-EBD
|
|
AlexNIT |
![]()
Post
#194
|
![]() 16v Inside Group: Members Posts: 318 Joined: 8 April 12 From: Dej/Cluj-Napoca ![]() |
asa si trebuie . si eu cand sunt cu , copii si sotia merg mai incet si sunt mai atent.
|
--------------------
Renault
Megane 1.2
1999 1.6 16v Grandtour
- RXE
|
|
cdadan |
![]()
Post
#195
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Eu merg incet si atent in orice situatie.
![]() |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
kum |
![]()
Post
#196
|
![]() Banat Group: Banned Posts: 2.408 Joined: 19 January 05 From: Galati ![]() |
![]() Pune naibii un zambaret ceva, ca mai sunt unii care nu stiu care-i treaba pe-aici si chiar te cred... |
--------------------
Laguna
2.0T
2006
- GL-15-... Sa te fereasca al de sus de prostu' ajuns in functie.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#197
|
![]() - Group: Members Posts: 22.546 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
drm |
![]()
Post
#198
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 15 September 12 ![]() |
Salut tuturor
De curand sunt posesorul unui Lodgy exact ca si al colegului, fara optionale. Neexistand sectiunea tehnica inca mi-am permis sa scriu aici. Nefiind familiarizat cu disesel-ul (am un benzinar de 1.4 tot din aceeasi familie) am cateva nelamuri, la care, poate ma puteti ajuta. Totodata nici mecanica nu este punctul meu forte. a) la pornirea motorului se aude imediat un cloncanit de vreo 3-4 ori (un prieten spune ca ar fi tamponul motorului). _b) simt vibratia motorului in pedalier, in special in pedala de ambreiaj. Totodata, cand schimb in a II-a mi s-a parut ca aud cateodata o bufnitura, undeva jos. Cu pedala apasata, vibratia are o alta ..."trasatura". c) la pronirea motorului, la relanti, se aud niste "amorsari", dupa care se opresc, iar pornesc, si tot asa... d) la apasarea brusca a accelaratiei, sesizez un "lag" cam de 1 secunda (aproape chiar ca o frana de motor) dupa care pleaca ca din pusca. e) la accelartie brusca motorul clanatane la inceput, ca o dacie cu avansul dereglat, dupa care se aude "furios". In acceleratie constanta motorul nu se aude deloc. f) de ce motorul mi se pare ceva mai zgomotos fata de Megane-urile care le avem la serviciu? (e drept ca nici nu am fost f. atent pana acum la aceste aspecte). Va multumesc, This post has been edited by drm: 15 Sep 2012, 17:42 |
--------------------
Dacia
Lodgy
2012
- provizoriu
|
|
4x4 |
![]()
Post
#199
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Izolarea fonica in valoare de 9500 euro duce la transmiterea zgomotelor tehnologice mai departe.
Mergi cu ea in service ca de aia ai garantie. |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
drm |
![]()
Post
#200
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 15 September 12 ![]() |
nu consider ca ar fi probleme de service...poate sunt doar niste "acomodari" pt mine de la benzina la diesel. in rest masina se comporta impecabil.confirm ce a spus colegul; mie mi s a parut ca la 130 are 2400 de ture. la 110 consumul era aprox 3.8. spatiul este imens. pozitia la volan este inalta.
|
--------------------
Dacia
Lodgy
2012
- provizoriu
|
|
klandestin |
![]()
Post
#201
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 15 November 07 From: Resita ![]() |
QUOTE(drm @ 15 Sep 2012, 18:31) Salut tuturor De curand sunt posesorul unui Lodgy exact ca si al colegului, fara optionale. Neexistand sectiunea tehnica inca mi-am permis sa scriu aici. Nefiind familiarizat cu disesel-ul (am un benzinar de 1.4 tot din aceeasi familie) am cateva nelamuri, la care, poate ma puteti ajuta. Totodata nici mecanica nu este punctul meu forte. a) la pornirea motorului se aude imediat un cloncanit de vreo 3-4 ori (un prieten spune ca ar fi tamponul motorului). _b) simt vibratia motorului in pedalier, in special in pedala de ambreiaj. Totodata, cand schimb in a II-a mi s-a parut ca aud cateodata o bufnitura, undeva jos. Cu pedala apasata, vibratia are o alta ..."trasatura". c) la pronirea motorului, la relanti, se aud niste "amorsari", dupa care se opresc, iar pornesc, si tot asa... d) la apasarea brusca a accelaratiei, sesizez un "lag" cam de 1 secunda (aproape chiar ca o frana de motor) dupa care pleaca ca din pusca. e) la accelartie brusca motorul clanatane la inceput, ca o dacie cu avansul dereglat, dupa care se aude "furios". In acceleratie constanta motorul nu se aude deloc. f) de ce motorul mi se pare ceva mai zgomotos fata de Megane-urile care le avem la serviciu? (e drept ca nici nu am fost f. atent pana acum la aceste aspecte). Va multumesc, QUOTE(drm @ 15 Sep 2012, 19:19) nu consider ca ar fi probleme de service...poate sunt doar niste "acomodari" pt mine de la benzina la diesel. in rest masina se comporta impecabil.confirm ce a spus colegul; mie mi s a parut ca la 130 are 2400 de ture. la 110 consumul era aprox 3.8. spatiul este imens. pozitia la volan este inalta. In primul rand sa-l stapanesti sanatos. Si acum sa-ti raspund pe puncte: a, b si c - nu am intalnit inca la mine aceste probleme si nu mi se par normale. d - nu vad motiv nici la diesel, nici la benzinar sa apesi brusc pedala de acceleratie, dar mai ales la diesel, scrie si in cartea masinii ca nu e indicat. Ceea ce simti tu e probabil turbo lag-ul intalnit mai mult sau mai putin la orice diesel cu turbina, la Lodgy 110 CP e cam maricel. e - acceleratia nu trebuie sa fie brusca (nu-i masina de raliu) si daca e sa spunem mai brusca fa-o in turatii de peste 1800-2000 rpm, ce auzi tu e din cauza ca o tii subturata sa consumi putin si apoi apesi brusc acceleratia, in cazul acesta se aude asa ceva si la mine si din cate stiu eu se aud batai la injectoare, am patit-o o data cand mergeam intins si visam la cai verzi pe pereti si am vrut sa intru in depasire, mi-am dat seama ca trebuia sa retrogradez intr-o treapta inferioara ceva mai devreme. f- posibil, nu am mai condus ce ceva vreme un Megan dci, dar e clar ca materialele folosite sunt mai de calitate la Renault. E diferenta de materiale chiar si la Renault intre Clio si Clio Symbol. Mie nu mi se pare foarte zgomotos, de genul deranjant, dar de obicei merg cu muzica pornita. La 130 km/h si mers intins la mine sunt 2200 rpm, o sa fac candva si o poza, posibil sa nu fi mers tu intins, ci doar sa fi tras de ea sa ajunga la 130 km/h sau sa fi avut drumul o anumita inclinatie si atunci posibil sa fie mai turata. Nu e vreo diferenta intre 2200 si 2400 rpm, dar e totusi ceva in plus. Un consum de 3.8 la 110 km/h doar in treapta a 6-a si turatia cam la limita de subturatie pt gustul meu si cred ca si pt motor/turbina. Pe autostrada am reusit un 3.6 la 110 km, dar mi s-a parut subturata, asa ca nu am tinut-o mult in acest regim de consum/viteza/rpm. Parerea mea e ca trebuie sa te acomodezi cat mai repede cu dieselul, are alt regim de condus decat un benzinar si o parte din "probleme" vor disparea. Sper ca ti-am fost de folos macar partial, daca mai ai nelamuriri si te pot ajuta...cu cea mai mare placere. |
--------------------
Renault
Clio Bicorp 1.4 16V 72 Kw
2004
- CS-05-EBD
|
|
drm |
![]()
Post
#202
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 15 September 12 ![]() |
Multumesc de raspunsuri. Da, la 130 este posibil sa fi fost un pic in forja (poate si drumul era in rampa). Oricum e pe acolo...
Acea "bufnitura" pe care mi s-a parut ca o aud cateodata la tr I sau II, vad ca si colegii cu Duster o descriu ca un "zvac". Este exact cum este descris la sectiunea Duster. Singura chestie care ma "nelinistete" (mult spus) este pedala de ambreiaj. Nu cred sa fie rulmentul. Oricum, o sa trebuiasca sa ma duc la dealer pt. niste acte si am sa fac 2 lucuri: 1. Am sa ma uit la masina de drive test, sa vad daca "asa face toate". 2. Am sa chem si un mecanic. In rest, sunt f. multumit de pozitie, tinuta, spatiu, mers, etc si incep sa ma "obisnuiesc" si cu motorul. Directia mi se pare mai moale decat la Logan/Clio, desi este tot hidraulica si nu electrica. |
--------------------
Dacia
Lodgy
2012
- provizoriu
|
|
Markos |
![]()
Post
#203
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
drm |
![]()
Post
#204
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 15 September 12 ![]() |
QUOTE(Markos @ 17 Sep 2012, 14:00) Dupa cum am spus, nu ma duc special in service pt asta. Daca tot ajung acolo, am sa studiez problema, fiindca tot am posibilitatea. Daca mi se pare ca este diferenta foarte mare intre pedala de ambreiaj de la masina de test si a mea, atunci am sa chem un mecanic sa vad ce zice...Cred totusi ca fiecare masina este cumva diferita, chiar daca e din aceeasi clasa. |
--------------------
Dacia
Lodgy
2012
- provizoriu
|
|
cdadan |
![]()
Post
#205
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(drm @ 17 Sep 2012, 16:48) La Dacia asa era vorba, ca s-au produs 1,959,730 berline fara sa gasesti doua identice. 21_iulie.jpg ( Size: 16k ) Number of downloads: 1212 This post has been edited by cdadan: 17 Sep 2012, 19:11 |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#206
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
QUOTE(klandestin @ 17 Sep 2012, 13:11) La 130 km/h si mers intins la mine sunt 2200 rpm, o sa fac candva si o poza, posibil sa nu fi mers tu intins, ci doar sa fi tras de ea sa ajunga la 130 km/h sau sa fi avut drumul o anumita inclinatie si atunci posibil sa fie mai turata. Cum poate fi o masina "mai turata" la aceeasi viteza si in aceeasi treapta? Explica-mi si mie.... |
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
argon |
![]()
Post
#207
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
drm |
![]()
Post
#208
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 15 September 12 ![]() |
cel mai bine facem o poza,desi nu sunt fan viteza. o sa fac una la 110 si una la 130 pe a2. o sa incerc pe o portiune cat mai plana.
|
--------------------
Dacia
Lodgy
2012
- provizoriu
|
|
cdadan |
![]()
Post
#209
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Poti incerca si la deal si la vale, tot aia e.
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
klandestin |
![]()
Post
#210
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 15 November 07 From: Resita ![]() |
Aveti perfecta dreptate, daca stau si analizez un pic modul in care functioneaza tot agregatul... am spus o aberatie mare rau, raportul viteza/treapta viteza/rpm e constant in conditii ideale, singurul moment in care poate fi diferit e cand patineaza ambreiajul sau rotile (asta in cazul in care vitezometrul citeste rotatiile rotii, nu stiu daca e asa, deci nu pot spune 100% ca poate iar spun prostii), in rest nu ar trebui sa fie influentat de mediul exterior decat consumul (panta, rampa, vant din fata sau din spate, etc), si atunci de unde totusi diferenta de 200 rpm ?
This post has been edited by klandestin: 17 Sep 2012, 23:43 |
--------------------
Renault
Clio Bicorp 1.4 16V 72 Kw
2004
- CS-05-EBD
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 20:26 |