Dacia 1410 TLX Break 1991, Dacia Break, alba stock
![]() ![]() ![]() |
Dacia 1410 TLX Break 1991, Dacia Break, alba stock
Alex1300BV |
![]()
Post
#271
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 679 Joined: 20 November 08 ![]() |
Attached thumbnail(s) 6731F84A_720C_4DF7_9F6B_481D1BD2D0FF.jpeg ( Size: 3.07mb ) Number of downloads: 302 |
||
--------------------
Dacia
1410
1991 1397 cmc TLX Break
- xxxxxxxx
|
|||
bucatzel |
![]()
Post
#272
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.461 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(Alex1300BV @ 3 Apr 2024, 01:56) Atestatie de conformitate. Acest document poate fi si o atestatie de la ffve ( fédération française véhicules d'époque) Si asta banui ca se obtine tot online. In tot procesul asta, n-a trebuit nimeni sa vada masina si in realitate? Cam care sunt avantajele declararii ei ca vehicul istoric? |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Alex1300BV |
![]()
Post
#273
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 679 Joined: 20 November 08 ![]() |
Tot numai poze, deci nu inspectie in realitate Dar, au o mica masura de protectie, ca sa nu trimita oricine poze gasite pe internet Trebuie, intai si intai, sa fotografiezi un ziar / o revista recenta, datata. Si apoi, cand faci poze cu masina, trebuie sa pui aceeasi revista pe capota, pe motor, pe bord, ca sa se doveseasca ca sint poze recente. Ca avantaje, ITP ul e mai putin sever, fata de o masina normala, dar asta o voi constata la vara, cand imi va expira itp ul actual, pe care l-am facut in Romania |
--------------------
Dacia
1410
1991 1397 cmc TLX Break
- xxxxxxxx
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#274
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
si asigurare ca istoric, cu numar limitata de zile de iesit cu ea pe strada etc si mai ieftina, nu?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
maho |
![]()
Post
#275
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.214 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(Alex1300BV @ 2 Apr 2024, 22:16) E mult mai greu sa o pun la punct: am probleme cu planetarele care zdrangane, cu etrierii care freaca, cu culbutorii, plus altele pe care nici nu le-am gasit inca Pai planetarele le schimbi (cele scurte, ca in cazul tau, se gasesc mai usor decat cele lungi - de obicei, ca oricum in Fr n-ar trebui sa fie o problema de nerezolvat), etrierul n-are ce sa frece, poate (cum se poate intampla des) aparatoarea lui din tabla sa frece de janta: tragi frana de mana, ridici masina pe cric pe partea pe care zici ca freaca si invarti de roata, daca freaca aparatoarea o indoi sau indrepti putin cu mana. QUOTE(Alex1300BV @ 3 Apr 2024, 01:56) In contractul de asigurare e mentionat ca daca patesc ceva cu masina in drum spre serviciu, e nasol, pt ca am voie sa o folosesc doar pentru drumuri personale, dar nu si cel pt serviciu Cam nasol si ciudat teoretic, da' presupun ca nu convine nimanui sa foloseasca o istorica zilnic in trafic urban. This post has been edited by maho: 3 Apr 2024, 13:25 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Alex1300BV |
![]()
Post
#276
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 679 Joined: 20 November 08 ![]() |
Raspunsuri:
Cred ca etrierul ramane strans pe disc. Am ridicat roata sa o invart, si se invarte ffff greu Cu asigurarea: Ma refer strict la cea pe care am ales-o eu ( cea mai ieftina posibil: 55€ pe an) Pt ca sa imi faca contract, a trebuit sa dau dovada ca am si o alta masina normala, de zi cu zi, ca nu am avut accidente in ultimii ani) Dacia o pot folosii zi de zi, dar nu pt serviciu. Doar uz personal / de agrement Nu am casco. Deci, in caz ca ma izbezc in cineva, eu platesc masina victima, dar nu si a mea |
--------------------
Dacia
1410
1991 1397 cmc TLX Break
- xxxxxxxx
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#277
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Mișto asta cu ITP-ul mai puțin sever, pare invers fata de cum e la noi.
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
maho |
![]()
Post
#278
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.214 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Atunci e pistonul blocat sau aproape blocat, si-ti freaca permanent placutele pe disc; probabil nu s-a mai umblat de mult pe acolo.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Alex1300BV |
![]()
Post
#279
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 679 Joined: 20 November 08 ![]() |
Da, probabil pistonase blocate
Am mari emotii cu itp ul in Franta. Daca nu il ia, masina nu va mai iesii niciodata din curte. Daca il ia, va fi amuzant A! Acum imi amintesc : la masini istorice, itp-ul e valabil 5 ani ![]() |
--------------------
Dacia
1410
1991 1397 cmc TLX Break
- xxxxxxxx
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#280
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Interesant e ca odata pusa mentiunea pe carte gris, e ireversibila, deci dupa aia ii faci ce vrei si tot itp la 5 ani ai...
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#281
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
Alex1300BV |
![]()
Post
#282
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 679 Joined: 20 November 08 ![]() |
Salutare!
Am o problema la break: nu functioneaza stergatorul de luneta (nici stropitoarea pe spate, dar asta nu e asa de grav) Deci, tocmai am demontat butonul, sa vad daca ii vine curent. Ii vine: sint 12V pe borna cu pansament. Dar, pe celealte doua mufe, când apas pe vreun buton, nu e nimic. E normal? Nu stiu daca functioneaza prin impulsie, sau, trimite curent tot atâta timp când functioneaza motorul stergatorului... Deci, as vrea sa inteleg daca butonasul e ok sau e stricat. Va multumesc si o saptamâna buna! Attached thumbnail(s) 440030603_819176226728507_8985719566669534042_n.jpg ( Size: 342.21k ) Number of downloads: 211 |
--------------------
Dacia
1410
1991 1397 cmc TLX Break
- xxxxxxxx
|
|
Ov |
![]()
Post
#283
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.508 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
pe pozitia de mijloc nu face nimic, pe pozitia cu retinere da 12V catre motoras (si pin-ul el cel opus directiei pe care ai apasat pe buton) si pe pozitia fara retinere da 12V catre spalator (tot asa, pin-ul opus directiei pe care ai apasat), deci daca ai 12V pe firul din mijloc dar indiferent de pozitia pe care pui butonul nu gasesti 12V pe pinii din exterior atunci e butonul dus
This post has been edited by Ov: 7 May 2024, 12:12 |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#284
|
![]() - Group: Members Posts: 22.541 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Ar putea sa atinga papucul din mijloc cu lateralele sa confirme.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#285
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.854 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Daca tot ai CG istorica, i-ar merge mai bine si placutele negre de inmatriculare...
|
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
Alex1300BV |
![]()
Post
#286
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 679 Joined: 20 November 08 ![]() |
@Ov
Intre timp, am testat separat butonul. E ok. Etapa2, am alimentat motorasul direct de la baterie, si, nu e functional. Caut in Franta un motoras similar. Cat despre numere negre: daciile au fost cu numere din tabla, cu fond alb. Ramane asa, pt mine e ok. 11 May 2024, 03:32: @OV: efectiv, apasând butonul de "sus", de inchide contactul intre comun si pinul de jos. Am constatat asta din greseala, atingand gresit cu aparatul de testat. 11 May 2024, 03:38: Ieri am fost cu Dacia la o cursa de 10 km la un punct de colectare de deseuri. Cu mintea mea lipsa, inainte se plecare, am luat jos racordul intre carburator si filtru, ca sa ajunga mai usor aerul in carburator. A fost o zi calduroasa. La punct de colectare, era coada mare. Am stat peste zece minute cu motorul pornit. Ma uitam ca temperatura apei tot crestea. Era la liniutza alba inaintea liniutei rosii. Dupa 10 minute, am oprit motorul, ca totusi emana gaze si miros de benzina. Chiar cand sa intru la punctul de colectare, a pornit, dar mai greu... si odata de am intrat in curte acolo.... s-a oprit motorul.... am blocat circulatia.... nu mai pornea.... apoi dupa mai multe tentative, si bateria a obosit.... M-au impins niste oameni intr-un colt. Am lasat masina sa se raceasca, apoi am montat racordul... si... a pornit... Emotii mari. Oare s-a oprit ca am luat racordul, sau doar pt ca s-a incalzit ceva din alte motive? Multumesc! This post has been edited by Alex1300BV: 11 May 2024, 02:38 Attached thumbnail(s) 972CE83D_46EE_457C_93E5_BB88E38C546A.jpeg ( Size: 4.34mb ) Number of downloads: 156 |
--------------------
Dacia
1410
1991 1397 cmc TLX Break
- xxxxxxxx
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#287
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Da' cum te-ai gândit că ar fi nevoie să ajungă aerul mai ușor în carburator? Mergea prea bogat? Da, fix de-aia s-a oprit, că amestecul ți s-a dus în balariii. Din cauza vaporilor de benzina scăpați in atmosfera, și din cauza cantității mărite de aer, cu curgere diferită de cea imprimata de gâtul de lebădă spre carburator, amestecul s-a facut sărac și neomogen.
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
1310CL |
![]()
Post
#288
|
![]() 1310 DRIVER Group: Members Posts: 1.232 Joined: 25 January 10 From: Arad ![]() |
După ce se răcește o sa pornească la prima cheie , la relanti vara cu paleta la pompa de apa ești cam compromis , am pățit-o cu radiator mare și termostat de 75 , noroc ca a fiert bobina de inducție prima și s a oprit motorul....
Pune un electroventilator și il faci și cu acționare la buton din bord. Spor! |
--------------------
Dacia 1310
TLX
1990
- AR06GKI CREM 427
|
|
Alex1300BV |
![]()
Post
#289
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 679 Joined: 20 November 08 ![]() |
Va multumesc pt sfaturi!
|
--------------------
Dacia
1410
1991 1397 cmc TLX Break
- xxxxxxxx
|
|
Alex1300BV |
![]()
Post
#290
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 679 Joined: 20 November 08 ![]() |
Salutare!
Va rog, daca are cineva, schema electrica la sistemul de spalat luneta la break. Am un fir + in bord, si un buton normal functional. Nu am firele care duc la haion pt motor. Am tras eu un cablu cu doua fire. Va multumesc! Attached thumbnail(s) IMG_0862.png ( Size: 2.87mb ) Number of downloads: 38 IMG_0864.png ( Size: 2.99mb ) Number of downloads: 40 IMG_0865.png ( Size: 3.04mb ) Number of downloads: 16 |
--------------------
Dacia
1410
1991 1397 cmc TLX Break
- xxxxxxxx
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 13:30 |