Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Curge motorina din rezervor!, Rezervor spart sau supraplin ?

zoli02rhi
post 13 Mar 2011, 17:51
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 1 September 10




si eu am patzito dar acuma ma tot uit sub ea si e uscata io cred ca din cauza ca am scuturato prea tare in timp ce prietenu meu il alimenta si de aia o fi iesit


--------------------
renault laguna 1 hatchbag 1999 - MM-07-EJY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikidnl
post 14 Mar 2011, 08:54
Post #32


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 19 January 07
From: Bucuresti




Eu nu am mai patit-o de atunci, dar nici nu am mai exagerat cu umplerea rezervorului pana la refuz. La service explicatia a fost una destul de neconvingatoare.


--------------------
Renault Megene II bicorp 2004 1.5 dCI - B-87-SDM
B 87 SDM
1.5 dci, 60 kW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zaherr
post 24 Jun 2011, 14:20
Post #33


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 22 August 08
From: Ploiesti




Azi am facut plinul la a mea masina din semnatura si dupa am observat o mare balta de motorina sub masina. chestia e ca dupa cateva minute scurgerea s'a oprit.
Problema e ca am umplut rezervorul "ochi"... si ma intreb daca nu cumva e prevazut cu o scurgere de supraplin? ca am observat un orificiu in partea superioara deschiderii rezervorului. a mai patit cineva asa ceva? e cazul sa fac o vizita la service?
Mentionez ca in nenumaratele randuri cand am facut plinul nu a curs sau cel putin nu am observat eu.
Va multumesc!

This post has been edited by hellcat: 24 Jun 2011, 18:02


--------------------
Renault Symbol 2008 Fidji dCi
Symbol Fidji 1,5 dCi 85 CP iulie 2008.gri eclipse
11-08-2008 11km
15-02-2009 15000km
15-06-2009 27000km
10-05-2010 60000km
20-03-2012 90000km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tzutzi
post 24 Jun 2011, 14:25
Post #34


Solenzar impatimit


Group: Members
Posts: 478
Joined: 9 October 06
From: Bucuresti




rezervorul este facut dintr-un plastic polimer foarte dur. putin probabil ca s-a spart. sa nu cumva sa iti curga pe conducta

This post has been edited by Tzutzi: 24 Jun 2011, 14:25


--------------------
Ford Focus St170 2.0 16v 2004
Solenza Scala 1.4 8v 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 24 Jun 2011, 15:05
Post #35


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.316
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Nu-l mai umple pana da afara ..


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zaherr
post 24 Jun 2011, 15:11
Post #36


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 22 August 08
From: Ploiesti




la naiba! cum dracu' s'o fi spart??? chestia e ca daca e asa, e spart f sus ptr ca l'am facut full si a curs cam un litru sau poate mai putin, si apoi s'a oprit. asta e, tre sa fac un drum in service. ma interesa totusi daca a mai patit cineva ca sa stiu ola ce sa ma astept.
multumesc!
@ cj98czh: nu a dat pe dinafara, recunosc k l'am umplut pana in "buze" dar nu a curs pe acolo.

This post has been edited by Zaherr: 24 Jun 2011, 15:12


--------------------
Renault Symbol 2008 Fidji dCi
Symbol Fidji 1,5 dCi 85 CP iulie 2008.gri eclipse
11-08-2008 11km
15-02-2009 15000km
15-06-2009 27000km
10-05-2010 60000km
20-03-2012 90000km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tzutzi
post 24 Jun 2011, 15:16
Post #37


Solenzar impatimit


Group: Members
Posts: 478
Joined: 9 October 06
From: Bucuresti




sa revii sa ne spui si noua ce zic "expertii" din service.


--------------------
Ford Focus St170 2.0 16v 2004
Solenza Scala 1.4 8v 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 24 Jun 2011, 15:31
Post #38


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Rezervorul impreuna cu instalatia de alimentare cu combustibil sunt etanse.
Chiar daca umpli rezervorul pana sus la buza nu are voie sa curga...pe nicaieri.
Mai mult ca sigur nu este stransa piulita cea mare din plastic de sub bancheta.
Sau s-a umblat pe acolo si nu s-a potrivit garnitura de cauciuc cum trebuie...
NB!


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tzutzi
post 24 Jun 2011, 17:50
Post #39


Solenzar impatimit


Group: Members
Posts: 478
Joined: 9 October 06
From: Bucuresti




subscriu si eu la ce a spus espacern. rezervorul si pompa se achizitioneaza impreuna ca un singur reper.


--------------------
Ford Focus St170 2.0 16v 2004
Solenza Scala 1.4 8v 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
martzipan2004
post 24 Jun 2011, 17:55
Post #40


the fuck's your problem....


Group: Members
Posts: 688
Joined: 11 August 08
From: bucuresti




probabil presiune mare pe la vreo conducta


--------------------
BMW F11 2016 - B 67 ELT
Renault Laguna 3 Black Edition 2011
Symbol 1.4 8v ^ 57000 km
Corsa 1.7 CDTI ^ 150000 ^
Opel Combo 1.7 DTI 2010[B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 24 Jun 2011, 18:03
Post #41


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




@zaherr: Ti-am "lipit" topicul cu cel existent pe aceasta tema.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zaherr
post 24 Jun 2011, 19:01
Post #42


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 22 August 08
From: Ploiesti




mersi hellcat. sincer am cautat si nu am gasit topicul.
vad ca au mai patit'o si altii... pe mine nu ma deranjeaza ca se duce aprox 1 l de motorima pe jos, mai mult ma ingrijoreaza faptul ca daca iese afara motorina, pe acolo usor se si poate intra(apa cu impuritati, praf... sad.gif )
@ espacern: nu am umblat niciodata sub bancheta. si daca era aia nestransa, de ce nu a curs in masina ? cum naiba pot ajunge la ea?
multumesc.


--------------------
Renault Symbol 2008 Fidji dCi
Symbol Fidji 1,5 dCi 85 CP iulie 2008.gri eclipse
11-08-2008 11km
15-02-2009 15000km
15-06-2009 27000km
10-05-2010 60000km
20-03-2012 90000km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 24 Jun 2011, 19:24
Post #43


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(Zaherr @ 24 Jun 2011, 19:01)
cum naiba pot ajunge la ea?
multumesc.
*


Daca vrei sa vezi piulita de plastic care tine ansamblul pompa/plutitor trebuie sa te uiti sub sezutul banchetei din spate.
Acolo este un capac rotund din cauciuc din care ies fire.
O dai usor la o parte si vezi capatul de sus al rezervorului.
Daca este motorina pe langa piulita e clar.
Nu te sfatuiesc sa incerci sa desfaci/strangi...trebuie o cheie speciala,doar verifica vizual.
Nu are cum sa curga in masina,rezervorul este la exterior suspendat sub masina!!
NB!


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chitsro
post 24 Jun 2011, 19:56
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.192
Joined: 4 August 07




si mie mi s inmplat sa curga cand am facut un plin , am bagat 56 de litri, si a curs un pic , are un fel de preaplin din cate stiu...


--------------------
BMW 320D Steptronic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 24 Jun 2011, 20:23
Post #45


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Din start va anunt ca nu stiu pe unde ar putea curge carburant pe instalatie, insa mi se pare ciudat ca majoritatea care au facut plinu plin sa nu aiba piulita de plastic stransa corespunzator!


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zaherr
post 26 Jun 2011, 15:14
Post #46


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 22 August 08
From: Ploiesti




sal all!
nu am ajuns in service, dar am intrebati multi cunoscuti, inclusiv mecanici... majoritatea mi'au spus ca are scurgere de supraplin... adevaru' e ca este un orificiu in partea superioara a "intrarii" in rezervor... ala o fi. naiba sa ii ia de francezi, nu mi se pare normal sa curga pe jos, mai ales la benzinar, poti lua foc original. deocamdata nu a mai curs. o sa monitorizez daca mai am scurgeri si nu o sa mai fac plinu' ca nesatulu', iar cu prima ocazie cand ajung in service, o sa pun un mecanic sa arunce o privire p'acolo.
o sa va tin la curent.
bafta!


--------------------
Renault Symbol 2008 Fidji dCi
Symbol Fidji 1,5 dCi 85 CP iulie 2008.gri eclipse
11-08-2008 11km
15-02-2009 15000km
15-06-2009 27000km
10-05-2010 60000km
20-03-2012 90000km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geluoradea
post 27 Jun 2011, 17:35
Post #47


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 30 May 10




salut. eram si eu acum o luna in drum spre germania. am oprit la o pompa in viena si fac plinul pana sus. ora 3 noaptea, masina plina, eu sotia, 2 copii mici si bunica. merg sa platesc, cand vin vad balta sub masina, plus ca curgea ca din robinet. cred ca au mers vreo 3 litri. am masina de 1 an si prima data am observat acum. m-am panicat, am incercat sa gasesc un elevator - fara succes. dupa un timp nu a mai curs. la urmatoarea alimentare am fost super atent sa ma opresc la prima oprire a pompei. au intrat cam 45 litri. totusi si de aceasta data curgea motorina. e normal sa curga chiar daca m-am oprit la primul "click"?


--------------------
renault clio 1.5 dCi 2004 - BH 10 ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 27 Jun 2011, 17:44
Post #48


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Nu trebuie elevator sa vezi pe unde curge....
Daca curge cand faci plinul inseamna ca problema este in partea de sus a rezervorului.
Pe acolo iese motorina si se scurge pe rezervor in jos(Gravitatie!!).
Sub sezutul de la bancheta spate poti vizita partea de sus a rezervorului.
NB!


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neamiki
post 28 Jun 2011, 16:34
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 17 November 09




QUOTE(mikidnl @ 1 Oct 2009, 12:28)
Am patit-o si eu. Vrand sa umplu rezervorul ochi, m-am trezit cu o balta de motorina sub masina. In alte randuri nu am avut astfel de probleme si am reusit sa o umplu pana la buson. A depistat cineva de unde vine necazul?
*




--------------------
renault clio 2005 - cl 20 cln
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
reptileq
post 10 Jul 2011, 21:25
Post #50


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 21 November 07
From: Bucuresti




Am patit si eu pt a doua oara; ca si data trecuta era foarte cald afara cand s-a intamplat si am fortat putin plinul (2 click-uri). Am mai fortat plinul la temperaturi mai scazute si n-am avut probleme... a mai aflat cineva ceva legat de asta?


--------------------
Renault Megane RS 265 Cup 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Arete
post 12 Aug 2012, 21:03
Post #51


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 19 June 12




QUOTE(espacern @ 27 Jun 2011, 17:44)
Nu trebuie elevator sa vezi pe unde curge....
Daca curge cand faci plinul inseamna ca problema este in partea de sus a rezervorului.
Pe acolo iese motorina si se scurge pe rezervor in jos(Gravitatie!!).
Sub sezutul de la bancheta spate poti vizita partea de sus a rezervorului.
NB!
*


Exact asta am facut eu azi, acum. Am facut supraplin, verificai sub bancheta, ma calmai dupa ce citii pe acest extrem de util forum. Sub bancheta sta un pic baltita.
Solutia: lighean sub masina si data viitoare bag mai putin, ca e criza!!!


--------------------
Renault Megane II 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorynZ
post 8 May 2013, 10:28
Post #52


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 18 April 13




salutari. am si eu aceeasi problema cu cursul motorinei din rezervor. am fost in service, am identificat problema. se pare ca, la mine, a fost montata odata prost sonda de la rezervor si din acea cauza s-a strambat buza rezerovorului, motorina iesind pe acolo atunci cand rezervorul este umplut peste jumatate. am cumparat alta garnitura, alt inel de stangere si tot joaca.. cel mai probabil ar fi sa schimb tot rezervorul. pana atunci, a zis cineva mai sus, punem mai putin la pompa ca e criza wink.gif


--------------------
Renault Clio 2004 Bicorp
2004 Clio 1.5 dci 65 - 'Van Damme'
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorynZ
post 24 Dec 2013, 16:28
Post #53


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 18 April 13




am rezolvat problema. a trebuit sa schimb rezervorul. a fost 50RON din dezmembrari, manopera+revizie frane spate inca 200 RON.. macar acum nu mai pierde. s-a mai diminuat si consumul etc..


--------------------
Renault Clio 2004 Bicorp
2004 Clio 1.5 dci 65 - 'Van Damme'
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kadycool
post 18 Jan 2015, 16:45
Post #54


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 7 July 12




Utati-va pe net la poze cu rezervor de clio si va veti da seama de unde curge motorina daca ii bagi motorina pana in buza..... supraplin.......nu este nimic gaurit.....

This post has been edited by kadycool: 18 Jan 2015, 16:47


--------------------
Renault clio 2003/1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
a_daniel1980
post 11 May 2016, 11:50
Post #55


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 22 November 07
From: Galati




Am facut, in trecut, plinul la Symbol pana in "buza" de multe ori. Niciodata nu a curs motorina sub masina. Apoi cativa ani nu am mai alimentat asa plin plin si nici scurgeri de motorina n-am avut. Acum vreo 3 saptamani am vrut sa fac plin pana in buza. La un moment dat ma plictisisem bagand motorina asa ca am renuntat. Motorina nu ajunsese pana in buza. Am mers si am platit si cand m-am intors am vazut ca sub masina era o balta mare de motorina. M-am uitat sub masina si picura foarte tare. Am facut imediat vreo 30 km ca sa mai consum din ea. La un moment dat s-a oprit. Peste noapte nu a mai curs... nu a facut pata sub ea.
Am fost la service (renault) si le-am explicat problema. Solutia lor... capac (bucsa) si garnitura la sonda (7701207449). Adica sub bancheta spate. Insa acolo nu este umezit de motorina.
Cred ca mai trebuie investigat pe unde se scurge motorina.

This post has been edited by a_daniel1980: 11 May 2016, 11:53

Attached thumbnail(s)
7701207449.jpg ( Size: 178.29k ) Number of downloads: 349
DSC003156.jpg ( Size: 922.69k ) Number of downloads: 353


--------------------
renault Symbol Fidji 1.5 dci, 2005, 60 kw 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 11 May 2016, 20:52
Post #56


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Baga-te sub masina si uita-te la rezervor, motorina ramane pe unde a trecut.


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
myhay1208
post 12 May 2016, 06:35
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 978
Joined: 15 August 07




Verifica traseul de la gura rezervorului care trece pe langa cablul de frana. Am impresia ca se freaca de cablul de frana pe acolo. Zilele care urmeaza vreau sa verific si eu ca mi s-a parut ca mi-a cam ros din plasticul rezervorului.


--------------------
Renou' Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766 -- Clio 2002 / Scenic 2007
You know the secret...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 12 May 2016, 07:52
Post #58


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Cablul de la frana de mana nu poate freca pana la perforare rezervorul......materialul din care este facut rezervorul este gros si maleabil si cablul este introduc in "camasa" de protectie/culisare.
Chiar daca exista atingere/contact intre ele nu se poate produce perforare.....e pista falsa asta!
Garnitura indicata de Renault este singura piesa demontabila....restul este turnat dintr-o bucata.
O varianta posibila este ca sa curga pe la preaplin....aflat pe "gatul" de alimentare.


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 04:29
Dacia