Curatare circuit racire, Ce solutie sa folosesc?
![]() ![]() ![]() |
Curatare circuit racire, Ce solutie sa folosesc?
vali_iacov |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Ilfovean Group: Members Posts: 878 Joined: 27 September 08 From: Corbeanca, Ilfov ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan 1.5dCI
2006 Under Construction...Please Wait...
|
|||
espacern |
![]()
Post
#2
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Cea mai buna solutie de curatat este un antigel nou.
Solutiile de curatare contin substante acide cu efecte corozive pentru pompa de apa/motor/chiuloasa/radiator. Nu este radiator de ulei pe 1.4 16V. |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
vali_iacov |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Ilfovean Group: Members Posts: 878 Joined: 27 September 08 From: Corbeanca, Ilfov ![]() |
Problema mea este prezenta uleiului in circuitul de racire datorita deteriorarii garniturii de chiuloasa, de aceea doream curatarea circuitului cu o solutie speciala. Antigelul nou poate curata sistemul de ulei? Garniturile chiuloasa, admisie si evacuare plus cele 2 simeringuri vor fi schimbate, dar este necesara si aceasta curatare.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.5dCI
2006 Under Construction...Please Wait...
|
|
RBV |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 18 January 11 From: ILFOV ![]() |
Radiator de ulei nu are,dar probabil ca racitor are.Mecanicii numesc asa corpul termostatului,este o piesa de plastic in care se afla termostatul si sonda de temperatura, aici se intalnesc cele doua fluide apa si ulei(separate,bineinteles, de o garnitura).Aceasta garnitura se uzeaza in timp si pe aici patrunde uleiul in sistemul de racire.Eu am 1,6 16v.
Attached thumbnail(s) _termostat_megane.JPG ( Size: 110.63k ) Number of downloads: 2962 |
--------------------
renault
megane 2
1,6 16v
- Fr-xxx-meg
|
|
vali_iacov |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Ilfovean Group: Members Posts: 878 Joined: 27 September 08 From: Corbeanca, Ilfov ![]() |
Multumesc pentru poza, o sa pun mecanicul sa se uite si dupa asa ceva. Deocamdata problema nu "arde", nu incinge motorul si functioneaza fara probleme, trage si merge rotund. Dar trebuie rezolvata pentru a evita alte probleme.
In caz ca intereseaza pe cineva, voi tine acest topic deschis pana la rezolvare. Si totusi nu m-am lamurit cu solutia de curatare a circuitului. ![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.5dCI
2006 Under Construction...Please Wait...
|
|
RBV |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 18 January 11 From: ILFOV ![]() |
Sunt de aceiasi parere cu Espacern"Cea mai buna solutie de curatat este un antigel nou"Eu asa am procedat, cel putin doua schimburi de antigel,si tot mai am cateva pete de ulei in vasul de expansiune.Spala separat vasul de expansiune cu un degresat si apoi apa calda si detergent.Eu am folosit solutia de curatat discurile de frana(numai pentru vasul de expansiune)
|
--------------------
renault
megane 2
1,6 16v
- Fr-xxx-meg
|
|
vali_iacov |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Ilfovean Group: Members Posts: 878 Joined: 27 September 08 From: Corbeanca, Ilfov ![]() |
buna treaba
![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.5dCI
2006 Under Construction...Please Wait...
|
|
RBV |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 18 January 11 From: ILFOV ![]() |
In februarie mi-a aparut ulei in vasul de expansiune.Si eu am suspectat la inceput garnitura de chiuloasa.Am fost la service la Mach1 Autoserv, World Trade Center,unde mi se confirma banuiala mea,dar cand imi spun pretul cu tot ce mai trebuie schimbat(cel putin 3500ron)plec cu gandul sa merg cu ea asa pana crapa.Dar citind aici pe forum parerea altor colegi care au patit asa ceva am aflat de racitorul de ulei,corpul termostatului.Merg din nou,de asta data la SERUS militari,unde pun imediat diagnosticul "garnitura din corpul termostatului uzata,ciupita"Mi-au spun ca ar fi mai bine sa schimb tot corpul ca este de plastic si poate s-a deformat,ca poate si termostatu nu mai deschide cand trebuie.Cost total cu 3l antigel 790ron.Cam dupa o luna am mai schimbat inca odata antigelul.
This post has been edited by RBV: 19 May 2012, 20:46 |
--------------------
renault
megane 2
1,6 16v
- Fr-xxx-meg
|
|
vali_iacov |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Ilfovean Group: Members Posts: 878 Joined: 27 September 08 From: Corbeanca, Ilfov ![]() |
bun, deci se poate si mai ieftin.
![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.5dCI
2006 Under Construction...Please Wait...
|
|
argon |
![]()
Post
#10
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
moreinffo |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 21 April 09 ![]() |
ulei in apa...simptom de garnitura de chiuloasa arsa; nu trece mult ulei, dar ce trece se amesteca cu lichidul de racire si face cel mai adesea spuma aceea urata. pentru cei care au avut Dacia, povestea este cunoscuta. sfatul meu, in situatia in care mergi s-o schimbi, sa urmaresti la strangere sa foloseasca cheia dinamometrica.
|
--------------------
RENAULT
MEGANE 1.6 16V
B99W_G
|
|
vali_iacov |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Ilfovean Group: Members Posts: 878 Joined: 27 September 08 From: Corbeanca, Ilfov ![]() |
nu face spuma ...deocamdata probabil...doar s-a colorat antigelul in maro si nu mai este asa lichid, are vascozitatea uleiului. probabil este garnitura, dar vedem cand o va desface, o voi repara la un prieten bun si mecanic desavarsit, in momentul in care voi avea fondurile necesare (cat mai curand sper).
si de aruncat antigelul...nu ma deranjeaza, atata timp cat la sfarsitul operatiunii rezultatul va fi cel corect. Pentru 50 ron in plus pe langa suma finala..nu cred ca e mare pierdere. ![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.5dCI
2006 Under Construction...Please Wait...
|
|
Zipy |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 20 June 11 ![]() |
Eu stiu ca un curatator bun pentru uleiuri, este acidul fosforic(nu stiu cat de eficient este pentru situatia asta). Acesta daca il tii prea mult acolo, este posibil sa erodeze destul de bine metalul din retea, de aceea, dupa curatarea cu acidul fosforic(nu recomand mai mult de 5 minute la relanti) sa se mai faca o curatarea cu apa distilata, iar apoi sa se bage antigel.
|
--------------------
Renault
Megane
1.5 dCI, 86hp, Sedan
- TR 04 ZIF
|
|
IonPopa |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 22 September 15 ![]() |
Shimba termoflotul cu unul de CDTI,daca ai model DTI
|
--------------------
Opel
Caravan
2001 Diesel
|
|
Bejenaru Ionut |
![]()
Post
#15
|
![]() Doar membru, atat. Group: Members Posts: 708 Joined: 9 December 05 From: Bacau ![]() |
Alo, colegu' Ion... Colegu' cu problema nu are nici dti nici cdti... are mpi.... Deci nu prea se pupa.
|
--------------------
Reno
Megane 2.1 break
2005, ful opshan, 1.6 16v
- Numar de Bacau. Good things come to those who wait.
Va urma... "Nimeni nu scapa virgin...viata ne f.te pe toti..." |
|
bg17aw |
![]()
Post
#16
|
Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 23 September 15 From: Bucuresti ![]() |
Si mai interesant e ca s-a raspuns in 2015 la o problema din 2012...
|
--------------------
Renault
Megane II Berlina dCI 82bhp (60kW)
2004
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 05:09 |