Consum Laguna GT (2.0T)
![]() ![]() ![]() |
Consum Laguna GT (2.0T)
cri123 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|||
cornel_t |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.174 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu pot sa-ti spun de diferentza de consum ... e pe undeva la jumatate, in favoarea dci-lui
![]() Ca sa scoti un consum min cu 2.0T ar trebui sa calci pedala de acceleratie cu un fulg si nu ar mai avea rost sa cumperi un asa motor daca te gandesti la economie; ziceai pe un alt topic de o diferenta de 3 kl la 100 km, e posibil dar asta inafara orasului; in trafic urban nu cred ca scotzi la un mers normal, nu sportiv mai jos de 14 l la 100 km cu 2.0T pe cand 1,9 dci nu sare de 8-9. |
-------------------- Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
|
|
cri123 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Nu ma gasndesc neaparat la economie, dar nici nu imi permit sa imi iau o masina care sa consume 20l/100
![]() In momentul de fata eu merg cam 20 km pe zi prin oras, deci asta ar iesi cam pe la 1000km pe luna. Unde la 5l/100 diferenta de consum, se cam simte deja la buzunar ![]() Cred ca stiu ei cei de la Renault de ce 2.0T e mai ieftina decat 1.9 dci la aceeasi echipare ![]() Oricum, mai astept pareri despre consumul afara. Este adevarat ca turbina creste consumul foarte mult? |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
EL_BGD |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
Eu am vazut pe site (in caz ca nu te-ai uitat, desi sunt sigur ca ai fact-o deja) ca Laguna 2.0T are consumul in oras de ~11% (~peste
![]() |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
EL_BGD |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
fa un test drive 100 km, e cel mai bine
![]() |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
AEP |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 16 July 05 ![]() |
depinde si cand mergi prin oras...si depinde si prin ce oras mergi....
eu nu cred ca in Bucuresti dimineatza intre 8.00 si 9.00 de exemplu o sa ai cum sa consumi putin... eu pe Mihai Bravu sau Stefan cel Mare dimineatza foarte rar ajung sa ii dau a 3-a.... ca ie bara la bara... Parerea mea e ca in traficul din Bucuresti 2.0T nu are cum sa consume sub 12 l/100 ... Frate-meu are Laguna 1.8 benzina si consuma in oras circa 11-12.... Am vrut sa-mi iau si eu 2.0 benzina... dar am intrebat un utilizator de asemenea motor... si mi-am luat dCi .... (de fapt voiam sa mi iau laguna...si am trecut in revista toate motorizarile...) ![]() |
--------------------
daewoo
cielo
hatch/99 Renault Laguna 1.9dCi Privilege 2004
|
|
alx |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.001 Joined: 11 March 04 From: Bucuresti, Berceni ![]() |
eu zic ca sare de 13l/100. adica daca un motor mai mic consuma 10-11 ce te face sa crezi ca diferenta de greutate si motor aduce aceklasi consum?
adica clio ia vreo 10 in oras cu motor 1.4, megane la fel, 10-11 cu 1.6 iar laguna 2.0 ia 13? hai sa zicem, un consum minim de 13 e posibil dar in nici-un caz prin aglomeratiile de dimineata si 17-18 in bucuresti. |
--------------------
Mitsubishi
Outlander 1
- varies
2.0 benzina Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet... |
|
AEP |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 16 July 05 ![]() |
eu nu am vrut sa-l sperii...
![]() si eu cred la fel... 13l/100 sau peste... |
--------------------
daewoo
cielo
hatch/99 Renault Laguna 1.9dCi Privilege 2004
|
|
EL_BGD |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
eu cred ca nu depaseste 13 daca merge normal. (sa schimbi la 3500 de ture mi se pare cam mult pt. necesitatea de a ajunge la servici, cred ca la 2200-500 e suficient). In rest, daca foloseste motorul cum trebuie
![]() |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
cornel_t |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.174 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu zic sa-ti faci calculele cam asa: 16l/100 km ca o sa-i mai dai si talpa si turbina "ajuta" la marirea consumului, versus 9l/100 km pt 1,9 dci, deci o sa ai o diferenta de 7l la consum urban pe care ii asimilam cu 1 Euro la litru adica la fiecare 100 km vei scoate din buzunar aprox. 7 Euro in plus. Laguna cu 1,9 dci e cu 500 Euro mai scumpa decat 2.0T bani ce ii vei recupera in aproximativ 7000 km parcursi in ciclu urban, si ziceai ca faci 20 km pe zi deci intr-un an recuperezi diferenta mergand numai in oras, ceea ce faci extraurban considerand ca un bonus
![]() |
-------------------- Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
|
|
sorin |
![]()
Post
#11
|
pilot de renault Group: Members Posts: 883 Joined: 15 November 04 From: Lebbeke,Belgia ![]() |
Ma Cornele tot asa realist ai ramas si iti dau dreptate,am mai scris,nu iti iei bestie dinaia numai ca sa ai si tu 2.0T si sa schimbi vitezele la 2500-3000rpm ca nu-ti foloseste la nimic.Cu 2.0T trebuie sa schimbi constant peste 4000 ca sa simti ce stie.1.9 dCI120cp la mine are un consum mediu(pe mii de km)de 6l vara si 6,5l iarna,aici intra tot,urban,extraurban si autostrada si schimbat la 3000rpm.
____________ 1.9dCI |
--------------------
MEGANE 2 1,9dCi
--ESTATE
--octombrie 2004
|
|
EL_BGD |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
nu vreau sa fie luata ca o critca, dar cred ca turbina NU ajuta la marirea consumului, ea "ajutand" motorul sa creasca in ture. Marirea consumului se intampla daca se creste in ture dupa ce iese turbina, lucru care cred ca se intampla pe undeva pe la ~3000 rpm (nu bag mana in foc), iar de dopat voiam si eu sa spun dar am zis ca nu e cazul. Cresterea de cuplu si putere e la fel da t diesel ca la benzinele cu t (in cazul asta), adica +30%, si mi se pare ca scade un pic si consumul (dar iar la chestia asta nu bag mana in foc). Oricum, daca +30% la dci inseamna 150cp, sa zicem, la 2.0t, se va ajunge la aprox 210cp. Acum depinde de nevoi.
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
cornel_t |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.174 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Mda, turbina implicit "ajuta" la cresterea consumului, ca doar nu se vor performantze doar din aer. Ce inseamna iese turbina pe la ~ 3000 rpm, e tocami pe dos la benzinare pe la aceasta turatie intra si te ajuta f. mult sa tina cuplul constant pe o plaja de turatzii mult mai mare decat la dci, dar oricum intram in detalii tehnice ce ne nu-si au rostul. Daca ar fi sa aleg eu, as alege un 1,9 dci pe care l-as chipui sau pune un box, daca nu mi-ar ajunge cei 120 CP.
Link-ul de mai sus nu se aplica, acolo e vb de motoare de 100 CP, cel mai important e daca diferentza de bani dintre motoarele benzina si motorina e amortizabila repede; 1 an sau 7000 km e super rezonabil, desi mai corect ar fi fost ca aceasta comparatie sa se faca intre 1,9 dci si 2,0 fara turbo. Si cum zicea si Sorin e pacat de D-zeu sa cumperi un asa motor de 170 CP turbo si sa-l tii in frau la 3-3500 rpm, se strica tot farmecul turbinei, asa ca mai bine optezi spre 1,9 dci care la 3-3500 rpm itzi da satisfactie maxima ![]() |
-------------------- Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
|
|
EL_BGD |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
dadusem link-ul ca se ajunsese la o discutie "comparativa" intre diesel si benzina, nu mai era vorba de motoare de 100cp.
|
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
George |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 5 December 03 From: Bucuresti ![]() |
daca te gandesti la consum de 20% ai dreptate. il poti atinge destul e frumos.
daca iei o masina cu 170cp nu trebuie sa te mai gandesti chiar asa de mult la consum . la un mers normal , schimbat la 3500 rpm ar trebui sa consume cam 12% - 13% . dar iarna sa te astepti la un 16-17 ![]() |
-------------------- SUBARU LEGACY B4 , LW, H4 2.5 16v 165cp, 10.2005.
|
|
Forte |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 1 August 02 From: Constanta ![]() |
Eu am 2.0 16v si am acum consum mediu 11.5 in Cta unde traficul este destul de lejer, rar stau mai mult de un semafor la intersectie! Am avut si consum mediu de 13 cand schimbam vitezele la peste 3000 ...
Consumul minim obtinut in oras ... cu ochii in permanenta pe consumul instantaneu si cu a 5-a la greu in oras a fost 10! |
--------------------
Renault
Laguna2 2.0 16v
- CT-23-FRT
2002, Privillege Ex-posesor de DSN Clima Sept.2002, Jante 14"Alessio. Am vandut-o la 40kkm cu 3300Euro si este inmatriculata cu B-xx-GMC.
|
|
Luka |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 340 Joined: 3 May 05 ![]() |
La mine aproape la fel ca la Forte. Acelasi motor de 2.0 normal si consum urban 11.9l/100 km (benzina OMV 100), iar extraurban cam 7.8l/100 km. Asta in conditii de mers combinat in oras (weekend mai liber), cu schimbat viteze la 2200 RPM.
Insa am prins si perioade aglomerate cand am ajuns pe la 13 l/100 km. Concluzia logica e ca motorul turbo va consuma mai mult de-atat. |
--------------------
Renault
Laguna II
2002, Privilege, 2.0 benzina, 134 CP Francezii nu s-au gandit la pietele unde drumurile sunt denumite asa din lipsa de imaginatie
|
|
RCS |
![]()
Post
#18
|
![]() The Gotfather Group: Members Posts: 630 Joined: 4 August 04 From: Romania ![]() |
Tot motor 2.0i 16 v..consum in oras 7,8 L.
![]() |
-------------------- Audi A4 2.0T-200cp
|
|
George |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 5 December 03 From: Bucuresti ![]() |
cred ca tu mergi noaptea in oras
![]() |
-------------------- SUBARU LEGACY B4 , LW, H4 2.5 16v 165cp, 10.2005.
|
|
cri123 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Bun, deci pana acuma am ajuns ca vreo 15% in oras (Cluj, dimineata la servici, seara inapoi acasa) e rezonabil. Nu cred ca as schimba viteze numai pe la 3000, ca nu de aia mi-as lua 2.0T
![]() In schimb la drum, pe o autostrada in afara, cam care ar fi consumul? Eu stiu ca la benzina turbina intra peste 3000-3500, deci viteze pe drum intins, si acolo pe langa ca suge mai mult aer, as zice ca baga si benzina mai cu pompa in motor ![]() Cat consuma insa un 1.9dci in aceste conditii de mers? Daca este diferenta de 7% pe care o preconizeaza Cornel, atunci cei 70 de EUR/1000km incep sa se arate deja in mod serios. Bine, acuma pe langa toate astea se mai socoteste si placerea de a conduce masina, avantajele benzinei (zgomot, putere, demaraj, fiabiltate, sensibilitate mai mica la benzina, caldura rapid iarna - mai ales la drumurile scurte in oras care omoara pe nenea dci). Nu cred ca este un avantaj menajarea turbinei (care probabil ca trebuie tratata ca si la dci), si evident consumul. Deh... sa mai auzim ce zice lumea si sa ne mai gandim ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
George |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 5 December 03 From: Bucuresti ![]() |
daca consumul este principalul motiv pentru care stai in dubii , alege dieselul !
va trebui sa bagi doar benzina de 98 , care este vreo 3.9 l |
-------------------- SUBARU LEGACY B4 , LW, H4 2.5 16v 165cp, 10.2005.
|
|
cri123 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Consumul este SINGURUL motiv. In rest, ORICE altceva ma face sa merg pe mana benzinei. Mai ales ca de vreo 11 ani conduc masini numai pe benzina.
Si cum pana acuma stateam sa imi iau un M2 1.9dci - break (care insa e cam la acelasi pret cu o L2 - deci m-am cam decis pe L2), va dati seama ca este cam grea decizia ![]() Si pe oricine intrebi, unii ridica dieselu in slavi, altii sa nu auda de el (inclusiv un coleg care are Alfa 156 JTD - unul din cele mai faine motoare diesel in zona asta). Ce e sigur e ca benzina mai mica nu vreau, si nici dci mai mic. Daca tot dau banii, macar sa fiu multumit de ce am ![]() Cred ca o sa incerc si un drive test, numai ca ma indoiesc ca au asa ceva la test (despre 2.0T vorbesc). Cel putin nu in Cluj. Poate insa cine stie - cum sunt client fidel ... |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
George |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 5 December 03 From: Bucuresti ![]() |
eu am mers pe urmatorul rationament . poate iti va fi de ajutor.
in cati km se amortizeaza diferenta de pret benzina - motorina ? pai in aproape 100 000 km . cati km fac eu pe an ? app. 15 000 km . asta inseamna ca se amortizeaza diferenta in 6 ani si jumatate . masina vreau sa o tin cam 5 ani . deci eu nu castig ![]() ![]() in plus ai dezavantajele specifice dieselului . trebuie doar motorina de super calitate, si daca esti vreodata prin cucuietii din deal ... apoi , performantele ![]() ![]() |
-------------------- SUBARU LEGACY B4 , LW, H4 2.5 16v 165cp, 10.2005.
|
|
cornel_t |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.174 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cri123 @ Oct 25 2005, 07:30 PM) Daca este diferenta de 7% pe care o preconizeaza Cornel, atunci cei 70 de EUR/1000km incep sa se arate deja in mod serios. Asta e diferentza in ciclu urban, extraurban eu cred ca va fi pe undeva la 3-4 litri la 100 km. |
-------------------- Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
|
|
Luka |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 340 Joined: 3 May 05 ![]() |
QUOTE(RCS @ Oct 25 2005, 05:06 PM) Tot motor 2.0i 16 v..consum in oras 7,8 L. ![]() Asta sunt absolut sigur ca a fost o gluma. Nici macar noaptea, George. Nici macar mers 20 de km cu viteza a cincea la 50 km/h. Nici macar... 7.8 e consum extraurban, mergand decent (120 km/h). Cel mai bun consum pe care l-am scos eu a fost 10.5 in oras, dar intr-un weekend asta-vara, cand era lumea la mare ![]() This post has been edited by Luka: 26 Oct 2005, 16:54 |
--------------------
Renault
Laguna II
2002, Privilege, 2.0 benzina, 134 CP Francezii nu s-au gandit la pietele unde drumurile sunt denumite asa din lipsa de imaginatie
|
|
cri123 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Da, asta cu 7 si ceva consum e cam trasa de par ...
Luka, cam cum consuma masina ta la drum intins? Ai mers undeva peste 140 constant (autostrada)? |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
RCS |
![]() ![]()
Post
#27
|
![]() The Gotfather Group: Members Posts: 630 Joined: 4 August 04 From: Romania ![]() |
@Luka
![]() This post has been edited by cmandrei: 15 Mar 2006, 12:16 |
-------------------- Audi A4 2.0T-200cp
|
|
EL_BGD |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
eu te cred, dar daca vin pana in Arad, fac si eu o turta sa vad cat tine un plin ?
![]() |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
RCS |
![]()
Post
#29
|
![]() The Gotfather Group: Members Posts: 630 Joined: 4 August 04 From: Romania ![]() |
Depinde cum vrei sa faci tura respectiva, cu 200 sau 220 ???
![]() ![]() This post has been edited by cmandrei: 15 Mar 2006, 12:16 |
-------------------- Audi A4 2.0T-200cp
|
|
George |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 5 December 03 From: Bucuresti ![]() |
nu stiu cum e traficul in arad ,dar nu este ca cel din bucuresti !
|
-------------------- SUBARU LEGACY B4 , LW, H4 2.5 16v 165cp, 10.2005.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 12:44 |