Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Comparatie dti-dci, care diesel este mai bun???

jri22
post 29 Aug 2007, 08:03
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 203
Joined: 4 January 07




salut...incerc sa aflu de la voi care va este opinia despre cele 2 motoare de la renault...eu unul inclin sa cred ca 1.9 dti este mai bun/fiabil decit 1.5/1.9 dci...spun asta ptr ca tatal meu are un megane 1.9 dti din 2000 cu 120k la bord iar motorasul n-a suferit nicio interventie...mai mult, si acum(la 7 ani!!!) toarce superadevarat...un alt bun prieten de-al meu are acelasi model cu 150k la bord:la fel, nicio interventie si nicio problema!!!cunosc si 1.9 dti cu peste 200k bord la care nu s-au schimbat decit chestii care se uzeaza:consumabile, discuri frina, etc...cit despre dci am auzit tot felul de probleme...m-ar interesa sa cumpar un clio sh si nu prea stiu ce motor sa aleg....
...poate aveti ceva info suplimentare...


--------------------
renault clio 2002 1.2 16v HB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r&d
post 29 Aug 2007, 08:47
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 591
Joined: 2 June 04




dCi fara ezitari. Este un mare pas inainte la confort. Ca si rezistenta, daca folosesti motorina buna (nu lukoil si alte mizerii) si nu mergi cu rezervorul gol nu ai de ce sa ai probleme.
Am vandut un 1.9dCi de pe Laguna 1 la ~170k km si motorul mergea excelent.


--------------------
Volvo S40 2.0T4 200cp 2001
Renault Laguna 2 Privilege 1.8 16V 120cp 2001 (Verkauft/Sold)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 29 Aug 2007, 08:54
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Dti-ul nu cred sa aiba common rail


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 29 Aug 2007, 08:59
Post #4


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




dCi este common rail, dTi este dieselul clasic...

dTi este un motor super fiabil, nepretentios la carburant prost si eu zic ca este mai fiabil decat dCi-ul pt. ca nu este controlat electronic....dezavantaj ar fi ca nu poti pune tempomat din cauza ca are cablul de acceleratie...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jri22
post 29 Aug 2007, 09:02
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 203
Joined: 4 January 07




sincer sa fiu ma intereseaza mai putin existenta common-railului la un diesel cit fiabilitatea motorului...in trecut am am mai avut dieseluri de la renault(batrinele r5,r9 si r11) care aveau xsute miikm la bord si se comportau vitejeste...vreau acelasi lucru si de la astea mai noi,da'increderea mea este greu pusa la incercare mai ales ca in momentul asta am deja un clio 1.2 16v care mi-a facut "mici"surprize...


--------------------
renault clio 2002 1.2 16v HB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 29 Aug 2007, 09:04
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Eu am dci si bag motorina numai de la lukoil, sac!

Eu zic ca dci-ul merita cumparat. E bun si dti dar are cuplu mai mic. Dci este commonrail iar dti este doar injectie directa.
Singura mentiune este ca in cazul megane classic, dti este mai economic decat dci, dar in acelasi timp dti are performante mai slabe...
Da, au existat probleme la 1.5dci dar nu se poate face o generalizare din cazurile respective. Daca motorarele sunt sanatoase, cu consumabilele schimbate la timp, alimentat cu motorina de la statii mari, eu consider ca ambele motoare sunt de aceeasi fiabilitate.

This post has been edited by diesel_power: 29 Aug 2007, 09:06


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 29 Aug 2007, 09:05
Post #7


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Atunci ia motorul dTi este mai vechi dar mai fiabil...vezi numai sa fie dTi-ul de 98 de cai si nu cel de 80... biggrin.gif

P.S. Stiu Megane 1 1.9 dCi cu 295.000 de km care merge impecabil...la second este chestia de noroc....

Cu 1.9 dCi poti sa mergi multi km fara nici o problema daca ii dai compustibil bun si filtre schimbate la timp....eu unul nu m-as mai intoarce la dieselul clasic chiar daca am un R25 care merge foarte bine...trebuie sa privim inainte nu inapoi...

This post has been edited by cj98czh: 29 Aug 2007, 09:07


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jri22
post 29 Aug 2007, 09:19
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 203
Joined: 4 January 07




la un nr de km echivalent ptr cele 2 tipuri de motoare cred ca ai dreptate ...dti-ul este mai fiabil...am vazut prin tirg clio cu motor 1.9 dti...stie cineva daca este exact motorul de pe megane ?


--------------------
renault clio 2002 1.2 16v HB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 29 Aug 2007, 09:21
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Pe clio a fost pus numai dti-ul de 80cp, in schimb pe megane probabil ambele(80cp si 98cp).


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jri22
post 29 Aug 2007, 09:22
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 203
Joined: 4 January 07




de curiozitate...citi km ai la bordul renault-ului 25?este unul dintre modelele care mi-a placcut mult in trecut ...banuiesc ca este motorul 2.1 td...


--------------------
renault clio 2002 1.2 16v HB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 29 Aug 2007, 09:28
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Daca iti iei masina SH, ia dti-ul, fiind mai fiabil si mai putin pretentios, se impaca mai bine cu motorina proasta si nu prea o sa ai probleme cu sistemul de injectie.
Intr-adevar, trebuie sa privim inainte, dar eu prefer un motor mai lenes si/sau mai zgomotos in locul unuia mai placut la condus, dar sa stiu ca nu ma lasa in drum pe motiv de motorina, pilitura, etc. Mai ales cand e vechi si nu esti asa sigur de pedigree-ul lui.

This post has been edited by Laurentziu83: 29 Aug 2007, 09:30


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jri22
post 29 Aug 2007, 09:42
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 203
Joined: 4 January 07




multam de info...cred ca m-am lamurit ...cel putin partial...inclin in continuare spre dti...vedem ce gasim pe piata...


--------------------
renault clio 2002 1.2 16v HB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 29 Aug 2007, 10:03
Post #13


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(jri22 @ 29 Aug 2007, 10:22)
de curiozitate...citi km ai la bordul renault-ului 25?este unul dintre modelele care mi-a placcut mult in trecut ...banuiesc ca este motorul 2.1 td...
*




350.000 ......... de km.......si merge impecabil..... wub.gif wub.gif wub.gif


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jri22
post 29 Aug 2007, 11:55
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 203
Joined: 4 January 07




multi km inainte...buna treaba...de asta imi plac mie dieselurile mai vechi decit ultimele "cuceriri"ale ingineriei...


--------------------
renault clio 2002 1.2 16v HB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 29 Aug 2007, 11:58
Post #15


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Merg si astea noi....numai ele stiu cate stii cate vin cu peste 250-300.000 de km si sunt "puse" aici la 120.000 si merg si dupa aceea...sunt mai sensibile la carburant si datorita electronicii dar in rest merg si astea multi km....


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jri22
post 29 Aug 2007, 14:28
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 203
Joined: 4 January 07




putem trage si o concluzie referitoare la dilema dti versus dci: mai fiabil este dti(ai putin pretentios, mai simplut de intretinut si reparat,etc), mai puternic si confortabil este dci ...


--------------------
renault clio 2002 1.2 16v HB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 29 Aug 2007, 14:54
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Corect. Daca traiam intr-o tara cu apa calda nici nu-mi mai trasnea prin cap sa mai recomand dti-ul. Asa, sunt contra dci. tongue.gif


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 30 Aug 2007, 08:54
Post #18


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




dti e mai fiabil. e un motor mai rudimentar decat dci, mai usor de intretinut.


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 30 Aug 2007, 08:59
Post #19


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Acuma sa nu uitati un lucru...dTi este un motor de pe vremea lui bunica...si un dCi merge mult si bine dar ii trebuie mai multa "atentie".....


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 30 Aug 2007, 10:53
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Daca dTi-ul e de pe vremea lu bunica, atunci F8Q-ul, care se folosea pana mai deunazi pe dacia pick-up, e de pe vremea dinozaurilor biggrin.gif


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 30 Aug 2007, 11:04
Post #21


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




biggrin.gif sunt cam deodata.....este varianta fara turbo a dTi-ului...si nu are catalizatorul pt. Euro 3.....in rest....tot aceeasi generatie....sunt motoarele care au precedat motorul de 2053 cmc diesel si 2068 cmc diesel si TD care il am eu pe R25...
Originea lor este undeva in anii '90...deci sunrt folosite de mai bine de 15 ani...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hathazy
post 9 Feb 2013, 20:13
Post #22


Ex. Daciot---iubesc Dacia si prima finta purtatoare de vagin din


Group: Members
Posts: 209
Joined: 20 March 09




eu am f8q si are 453.000km merge bine, nu consuma ulei.multumit de el.porneste ok si la - grade


--------------------
Renault Megane 1 miros a motorina mereu 1997, inmatricula t99 - SJ 89 TOM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st May 2025 - 05:02
Dacia