Cod defect DF053, Presiune mare in rampa
![]() ![]() ![]() |
Cod defect DF053, Presiune mare in rampa
Florinz1976 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 27 March 24 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Master
2008/ 88 kw/G9U650
- Bxh
|
|||
einstein1984 |
![]()
Post
#2
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
stersul defectelor nu repara masina. SUna a problema de regulator de presiune combustibil sau a ciorcuitului sau, vezi si aici un caz similar https://www.tlemcen-electronic.com/forum/sh...t=107695&page=2
This post has been edited by einstein1984: 28 Mar 2024, 09:05 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Florinz1976 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 27 March 24 ![]() |
Va mulțumesc pentru răspuns
După ce am mai întrebat în stânga sau în dreapta am achiziționat azi supapa regulator de pe pompa și urmează să văd ce se întâmplă. In cazul in care nu se rezolvă problema ce as mai putea verifica astfel încât să găsesc defecțiunea. Mulțumesc încă odată pentru răspuns! 29 Mar 2024, 18:19: După înlocuirea supapei regulator de pe pompa de înaltă presiune motorul funcționează la fel... pornește, funcționează zgomotos (specific presiunii mari din injecție)iar la apăsarea pedalei de accelerație se oprește.In urma diagnozei aceleași cod de defect DF 053, singura diferență este faptul că presiunea in rampa la relanti a scăzut la valori între 1200 -1400 in condițiile in care cea prevăzută este de 300 bar. Cei din service mă sfătuiesc la înlocuirea kitului de pornire ....😔😔😔 This post has been edited by Florinz1976: 29 Mar 2024, 18:19 |
--------------------
Renault
Master
2008/ 88 kw/G9U650
- Bxh
|
|
ThinkCar |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 8 September 23 ![]() |
Eroarea DF053 este asociata acestui selenoid care controleaza debitul de presiune de combustibil.
Aici ai atasat cum sa verifici tensiunea,continuitatea la pinul 1 si 2 . 1.jpg ( Size: 19.63k ) Number of downloads: 88 2.jpg ( Size: 99.38k ) Number of downloads: 89 3.jpg ( Size: 108.45k ) Number of downloads: 90 4.jpg ( Size: 103.2k ) Number of downloads: 83 |
--------------------
Renault
Megane 2
2006 131cv F9Q 804
|
|
Florinz1976 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 27 March 24 ![]() |
Va mulțumesc pentru răspuns.
Cred că este vorba de solenoidul de pe supapa regulator a pompei de înaltă presiune. Această piesă am inlocuit-o așa cum am descris anterior( cu o alta supapa noua Bosch) dar problema nu s- a rezolvat. Singura dif.a fost o micșorare a valorii presiunii din rampa (de la val între 1400-1600. acum la relanti este intre 1200-1400). Nu știu cum să procedez in continuare pentru a depista defecțiunea...😔😔 31 Mar 2024, 15:50: Va mulțumesc pentru răspuns. Cred că este vorba de solenoidul de pe supapa regulator a pompei de înaltă presiune. Această piesă am inlocuit-o așa cum am descris anterior( cu o alta supapa noua Bosch) dar problema nu s- a rezolvat. Singura dif.a fost o micșorare a valorii presiunii din rampa (de la val între 1400-1600. acum la relanti este intre 1200-1400). Nu știu cum să procedez in continuare pentru a depista defecțiunea...😔😔 This post has been edited by Florinz1976: 31 Mar 2024, 15:50 |
--------------------
Renault
Master
2008/ 88 kw/G9U650
- Bxh
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 01:54 |