Clio III Yahoo, Echipare, Functionare, Adaptari
![]() ![]() ![]() |
Clio III Yahoo, Echipare, Functionare, Adaptari
Yahoo |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 22 July 11 From: Brașov ![]() |
Attached thumbnail(s) Clio_Yahoo_1.jpg ( Size: 47.51k ) Number of downloads: 1714 Clio_Yahoo_2.jpg ( Size: 61.44k ) Number of downloads: 1911 Clio_Yahoo_3.jpg ( Size: 55.37k ) Number of downloads: 1941 Clio_Yahoo_6.jpg ( Size: 77.12k ) Number of downloads: 1970 |
||
--------------------
Renault
Clio III
2011 Clio Yahoo 1.2 16V 75CP Standard
|
|||
SorinCT |
![]()
Post
#2
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
Schimba aeratoarele cu unele standard de pe masinile autohtone. Gasesti la dezmembrari daca ai noroc.
|
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
adiblu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 346 Joined: 15 January 07 From: Slatina ![]() |
Aeratoarele standard sunt argintii si se reflecta la fel ca cele albe... cu timpul te obisnuiesti. Pune poze reale cu masina ta. Sa o stapanesti sanatos !!!
|
--------------------
Renault
Clio 3 Estate 1,4
Dynamique 2009
|
|
Yahoo |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 22 July 11 From: Brașov ![]() |
Multumesc pentru urari.
... va trebui sa ma obisnuiesc ... Dar ce geometrie perfecta. Aeratoarele laterale cad chiar pe oglindă. Tetierele fata sunt nereglabile. Pentru cei inalti sunt potrivite conform ghidului, dar pentru ceilalti sunt prea sus. Ati gasit pana acum o solutie de manevrabilitate in jos? Va rog sa nu ma certati pentru fotografii. Attached thumbnail(s) Image0124_1_.jpg ( Size: 14.65k ) Number of downloads: 1922 Image0126_1_.jpg ( Size: 14.97k ) Number of downloads: 646 |
--------------------
Renault
Clio III
2011 Clio Yahoo 1.2 16V 75CP Standard
|
|
99AIM |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Ce dotare cheala....nimic din linia dotarilor Clio 3-masina anului 2006 n-a mai ramas,eu unul nu as fi luat asa masina ,ce draq traim in sec XXI si oferte sunt la greu.
|
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Cum nu sunt reglabile? Nu au buton la capacelul de plastic de pe scaun, capacelul ce inconjoara barele metalice ale tetierei?
|
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
Yahoo |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 22 July 11 From: Brașov ![]() |
Citez din manual pag.1.20 "Tetiere fata
Tetiera fixa nereglabila A Pentru a scoate tetiera apasati butonul 1 si ridicati tetiera pana cand o eliberati." Are buton, dar nu are pozitii de reglaj. Si culmea poti sa apesi mult si bine ca n-o poti elibera sau cel putin eu nu am reusit. Pe spate toate 3 se regleaza simplu si usor! |
--------------------
Renault
Clio III
2011 Clio Yahoo 1.2 16V 75CP Standard
|
|
radubcr |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 55 Joined: 11 July 08 From: Bucuresti ![]() |
Incearca sa gasesti aeratoare de Clio3 Exception (vezi poza).
Renault_Clio_Exception2_1_2_.jpg ( Size: 109.43k ) Number of downloads: 777 Eu nu am avut probleme de reflexie cu ele. |
--------------------
Renault
CLIO III
2008/ Exception 1,5 DCI 85 CP
|
|
adiblu |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 346 Joined: 15 January 07 From: Slatina ![]() |
Yahoo, bucura-te de masina si nu-i mai cauta lipsuri. Cat dai atata face... oricum ai destule dotari pe ea, la banii pe care i-ai dat.
(Daca aveam aceeasi tapitetie iti dadeam tetierele mele reglabile pe inaltime care au inceput sa zdrangane foarte enervant pe drumurile mai proaste!!!). |
--------------------
Renault
Clio 3 Estate 1,4
Dynamique 2009
|
|
Yahoo |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 22 July 11 From: Brașov ![]() |
Bun, sper sa inteleg pe parcurs cum e cu lipsurile, dar invatati-ma si s-o conduc! Acum in rodaj si dupa.
* Are indicatii inteligente pe bord privind asistenta la economia de carburant si anume cand sa schimbi viteza intr-un raport superior sau inferior (prin 2 martori luminosi). Cand masina este incarcata peste 3 persoane momentul la care imi recomanda schimbarile de viteza mi se par normale, dar la conducere numai cu sofer imi cere sa schimb vitezele cam la 2.000 rotatii, ceea ce prin buna simtire a motorului cred ca este cam devreme. Poate stie ea mai bine cum... (Motorul este pe benzina 1,2 16V 75CP) Ajungi foarte rapid in viteza 5, chiar in oras. Problema am vazut ca este mult discutata pe alte forumuri, dar poate aveti experiente cu acest tip de masina/motor. ** Sunt foarte multumit de motor, putere, cutie de viteze, climatizare si multe altele, pentru care am si ales aceasta masina. *** Multimedia (aici nu are tweeter-e si nici cablata nu este, ca sa mai marchez ceva la lipsuri!). **** Inca nu am cartea de identitate, dar am vazut ca are cauciucuri 175/65R15 si in carte se trec doua: 165/65R15 81T si 185/60R15 84 T M+S. Oare este normal sau trebuiau inscrise si cele de pe masina. Nu contravine codului rutier? |
--------------------
Renault
Clio III
2011 Clio Yahoo 1.2 16V 75CP Standard
|
|
aky_17 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 28 November 10 ![]() |
Wow...si eu ma plang ca este un motor prea lenes si prea mic pentru o masina asa de grea
![]() ![]() Cat despre cartea de identitatea, acolo ar trebui sa fie trecute toate 3 mentionate de tine. Cele de vara sunt 175/65 ( cu care au si venit - GoodYear), iar pt iarna am luat 185/60. Marimile se gasesc foarte greu [daca vrei ceva de calitate) mai ales 185/60... nu inteleg dc nu au pus de la logan 185/65 ![]() This post has been edited by aky_17: 29 Jul 2011, 21:03 |
--------------------
RENAULT
CLIO III
12.2007 1.2 16V 75 CP Confort-dynamique - AKY
|
|
Yahoo |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 22 July 11 From: Brașov ![]() |
Ai dreptate. Am primit cartea de identitate si mai are trecute la anvelope optionale 175/65R15 88H, 185/60R15 84 T M+S, 165/65R15 81 T M+S.
Apoi pentru iarna ceva de calitate inseamna pentru 185/60R15 preturi peste 350-400 LEI/buc? Si inca o intrebare, cu toate ca exista topicuri ce au mai tratat aceasta problema, care credeti ca este solutia mai usor de realizat pentru montarea tweeter-elor: pornirea firelor sa se faca de la mufa radioului (cum este in varianta originala Renault) sau se poate pleca de la difuzoarele fata stanga, dreapta pe la portiere? Spre surprinderea mea masina merge de parca deja a facut rodajul (am condus si alt ClioIII 1.2 in rodaj)! Sa-l fi facut altcineva inainte? Pleaca foarte bine in prima parte a apasarii pedalei de acceleratie, daca nu o apesi brusc (1-2 persoane la bord). Acum sunt la studiu in topicurile de pe acest forum, pe vremea cand se scria la greu! A reusit cineva sa afiseze ora atat pe calculatorul de bord cat si pe afisajul radioului? (edit) This post has been edited by Yahoo: 30 Jul 2011, 13:58 |
--------------------
Renault
Clio III
2011 Clio Yahoo 1.2 16V 75CP Standard
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#13
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
QUOTE(Yahoo @ 30 Jul 2011, 12:19) http://www.reno.ro/index.php?showtopic=185...dpost&p=2623769 Astea le-am luat anul trecut cu 231 lei bucata. Pe pagina urmatoare mai vezi poze cu pe unde am fost cu ele. Am fost foarte multumit de prestatia lor in primul an. |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
aky_17 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 28 November 10 ![]() |
Eu mi-am luat Vredestein SnowTrac 185-60-r15 si pentru toate cele 4 anvelope am platit in jur de 13 milioane. Nu mai retin exact de unde, dar imi aduc aminte c-am sunat pe toate siteuri de vanzare de genul *anvelope*.ro Anvelopele erau nou noutze si m-am inteles super bine cu ele (din Olanda)
![]() |
--------------------
RENAULT
CLIO III
12.2007 1.2 16V 75 CP Confort-dynamique - AKY
|
|
Zdreanta |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 25 September 11 ![]() |
Va salut, sunt un 'proaspat' propietar de Renault Clio 3 Yahoo edition... as avea si eu cateva lucruri de spus despre ea... despre motor, consum, stabilitate nu comentez nimic sunt super multumit de ea + ca sunt incepator si abia stiu sa tin volanul drept mecanica la pamant etc... as putea sa zic ca la banii care am dat pe ea 10500 euro (+ restu taxelor, cupoanelor, etc) sau zgarcit ingrozitor de mult
- numai plastice peste tot - are doar un maner (maneru de deasupra capului)de care sa te prinzi la un viraj mai strans... pt pasageru din dreapta.... spate... te dai cu capu` de geam - tetierele fata care sunt fixe asa cum a descris si @yahoo - calitatea sunetelui.... :| ingrozitoare!!! nu imi place deloc sistemul audio! nu sunt pretentios dar tatal meu are Symbol din 2006 si sta fffoarte bine la capitolul audio: tot ce cupprinde. ex: in symbol la vol. 15 trebuie sa tipi ca sa te intelegi... clio nici zgomotul de afara nu acopera; symbol - bass exceptional, clio .... no coment - radioul... in mijlocul Bucurestiului sa aibe interferente? Radio 21... Zu care au emisie buna.. (in symbol nu mi sa intamplat, cel putin nu in halu asta) - de la muzica se aude un zumzet dinspre aeratorul din stanga.. - vopseaua mi se pare de proasta calitate (alba) - sistemul pentru roata de viteza cidat rau... daca esti o fata mai gingasa sigur ai nevoie de ajutor... acum problema mea: in urma "calitatilor" mele soferesti am dat cu ea in stalp, m-am dus frumos la casco, hartii, evaluare etc. au schimbat destul de multe la ea: tot sistem aer conditionat, radiatorul mare (care nu avea nimic! dar l-au schimbat ca era un suport indoit) radiatorul de la aer, bara torsiune, centuri, far stanga, alte plastice.... am scoso intr-un final din service IAR dupa 13 KM mi s-a facut bordul curcubeu: martor "alerta grava la injectie"; martor filtru de particule; cheia service, beculetul cu STOP! ok, am luat cartea si la pagina 2.11 scrie asa: " in functie de vechicul, martorul luminos 1 se aprinde pentru a indica un risc de saturatie a filtrului. pentru a curata filtrul de particule, in cei 100km km care urmeaza aparitiei mesajului, rulati cu o viteza medie de cel putin 40 km/h compatibila cu conditiile de drum trafic etc... pana la stingerea martorului luminos. o oprire a vechicului inainte de stingerea martorului luminos poate sa va conduca la reinceperea operatiunii. cu titlu indicativ in acest caz curatarea dureaza PANA la 20 min." Ok, m-am pus in masina si am inceput sa ma plimb de nebun, am mers in continiuu peste o ora... am mers peste 150 km NIMIC din contra, mai rau, s-a aprins si martorul .sistemului antipoluare Tare nu ? Mentionez ca masina este pe motorina, 1.5 Dci 75 caluti si a fost reparata la service.ul RENAUL - BMW Filaret. ** in poza nu apare beculetul "sistemului antipoluare " nu am mai apucat sa fac poza si dupa This post has been edited by Zdreanta: 25 Sep 2011, 20:51 Attached thumbnail(s) Imagine_075_.jpg ( Size: 336.34k ) Number of downloads: 651 |
--------------------
Renault
Clio 3
2011 Yahoo
- B 128 ZDR
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#16
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Mare prostie au facut astia cu seria Yahoo. Pentru o mica economie, acuma au clienti nemultumiti din cate vad. Eu am un Dinamyque sau Expression, nu stiu clar, si are materiale foarte bune si foarte bine ansamblate. Are bord moale, foarte bine imbinat, nu scartaie, nu troncane de niciun fel. Este foarte bine izolata masina, iar la 130km/h poti merge lejer si nu e obositoare. Sunetul se aude mai bine decat in Megane, deci si mai bine ca in Symbol. Toate ale noastre au sau au avut aceleasi 4 boxe.
|
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
MMVI |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 4 April 06 From: Ilfov ![]() |
+ 2 tweeter-e
nu inteleg, a luat cineva masina fara sa se urce in ea si sa constate eventualele lipsuri? cat despre sistemul pentru roata de rezerva daca esti o fata gingasa nu vei putea sa scoti nici capacul de pe roata daramite sa mai desfaci suruburi/prezoane, etc ![]() |
--------------------
renault
clio III
2007 1.6 16V dynamique
- B-xx-ELF
|
|
Yahoo |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 22 July 11 From: Brașov ![]() |
Deoarece topicul deschis de mine a cam plecat ... revin cu o întrebare mai veche:
Se poate activa ceasul de pe bord ?(la #15 de mai sus radubcr are o fotografie a lui) Varianta Authentique fără sistem audio are același bord, același afișaj, dar cu ceasul (ora:min) în partea de jos, acolo unde la Yahoo este beznă! Motivul: ceasul afișat de sistemul audio este foarte mic și apare în colțul din stânga sus al display-ului fiind parțial acoperit de umbrarul acestuia. |
--------------------
Renault
Clio III
2011 Clio Yahoo 1.2 16V 75CP Standard
|
|
Yahoo |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 22 July 11 From: Brașov ![]() |
Am fost la service si mi s-a spus ca nu se poate activa ceasul decât cu schimbarea întregului ansamblu! Totuși nu sunt convins de asta.
Aș mai avea o întrebare la care nu am găsit răspuns în manual referitoare la procedura de dezaburire a geamurilor, cu toate că a trecut iarna: ce rol au cele 3 semne speciale de dezaburire de pe panou la fiecare buton și dacă este obligatorie coordonarea lor așa cum este în fotografie (cel din stânga este clar direcția aerului spre parbriz, cel din mijloc nu e la maxim și cel din dreapta nu este la stânga extrem) ? Attached thumbnail(s) Image0148.jpg ( Size: 586.77k ) Number of downloads: 331 |
--------------------
Renault
Clio III
2011 Clio Yahoo 1.2 16V 75CP Standard
|
|
MMVI |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 4 April 06 From: Ilfov ![]() |
fie ca este vara sau iarna pentru o dezaburire rapida se foloseste AC-ul cu directionarea aerului spre parbriz (asa cum este in poza butonul 1) si o treapta de viteza a aerului cat mai mare nu treapta unu
temperatura aerului si functia de recirculare au o mai mica influenta dar daca totusi vrei sa obtii un efect maxim temperatura trebuie sa fie pe cald iar recircularea aerului oprita (asa cum sunt in poza butoanele 2 si 3) |
--------------------
renault
clio III
2007 1.6 16V dynamique
- B-xx-ELF
|
|
Yahoo |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 22 July 11 From: Brașov ![]() |
Mulțumesc. Eu eram mai mult curios de ce butoanele 2 și 3 au o poziție dedicată(neîntâlnită în manual) pentru dezaburire și ce ar fi în spatele acestor setări, asta, după cum am spus, din cauză că butonul 2 nu e la maxim, iar butonul 3 nu e nici pe recirculare nici pe intrarea frontală a aerului.
|
--------------------
Renault
Clio III
2011 Clio Yahoo 1.2 16V 75CP Standard
|
|
Yahoo |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 22 July 11 From: Brașov ![]() |
Cam de o luna, la masina din semnatura, a aparut o vibratie (un fel de rezananta) la 2.200 de turatii, atat in mers cat si pe loc. Este prezenta atat la accelerare, cat si la decelerare si numai in jurul acestei turatii (+-100).
Imi recomandati sa merg la service? |
--------------------
Renault
Clio III
2011 Clio Yahoo 1.2 16V 75CP Standard
|
|
hellcat |
![]()
Post
#23
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
In principiu da, pentru a verifica masina pe dedesubt, vibratia cel mai probabil e de la traseul esapamentului...se atinge vreun ecran termic de el, s-a desprins ceva, etc...
Verifica si pozitia rezonatorului filtrului de aer, desprins nu ca ar da o mare vibratie in caroserie, insa zgomot face. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
Yahoo |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 22 July 11 From: Brașov ![]() |
Vibrația este destul de puternică, mai ales la urcare în rampă. O să-i fac o programare, deoarece e și în garanție. Mulțumesc!
|
--------------------
Renault
Clio III
2011 Clio Yahoo 1.2 16V 75CP Standard
|
|
MMVI |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 4 April 06 From: Ilfov ![]() |
incerca sa turezi un pic mai mult motorul inaintea cuplarii treptei de viteza, chiar daca zgomotul deranjeaza
motorul nu raspunde tot timpul la pedala de acceleratie asa cum ar trebui iar vibratia este specifica subturarii |
--------------------
renault
clio III
2007 1.6 16V dynamique
- B-xx-ELF
|
|
Yahoo |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 22 July 11 From: Brașov ![]() |
Am fost în service cu ea, dar nu au rezolvat decât zgomotul rezonator deranjant ce apărea din cauza vibrației, care era de la uși, nu de la tobă.
A rămas totuși vibrația de la 2.200 turații ce se simte și la frâna de motor când cobor o pantă. Renault spune acum că totul e OK! |
--------------------
Renault
Clio III
2011 Clio Yahoo 1.2 16V 75CP Standard
|
|
Yahoo |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 22 July 11 From: Brașov ![]() |
Bună ziua,
Nu a trecut mult timp și a apărut o nouă problemă. După aprinderea unui "pom de iarnă" pe bord în timpul mersului, s-a resetat contorul de service și de atunci mașina, numai la prima pornire, tremură la plecatul de pe loc numai la rece la primele ambreieri. Dacă o turez mai puternic, nu mai tremură, dar nu e ceva normal, atâta timp cât până acum nu a făcut-o. Repet, asta se întamplă numai la prima pornire și nu se manifestă întotdeauna. Pot fi zile întregi în care nu are nimic. Bineînțeles că am fost în service Renault, a fost testată, resetată ore întregi dar fenomenul se menține. Am suspectat ambreiajul, am dus mașina pentru testare de seara pentru constatare la rece și după aceea am primit răspunsul că ambreiajul e OK, dar mașina este submotorizată! Îmi pun întrebarea: după doi ani motorul devine mai leneș? Nu pot să apreciez cum se asigură garanția aceasta de la Renault în care apare câte un fenomen zic eu anormal, pe care ei îl consideră ca fiind firesc. De ex. și zgomotul rezonant descris anterior la 2100-2200 turații cu care am rămas. Din experiențele voastre care este limita acceptabilității în aceste cazuri. Sunt eu prea sensibil? |
--------------------
Renault
Clio III
2011 Clio Yahoo 1.2 16V 75CP Standard
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 05:55 |