Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Clio III Yahoo, Echipare, Functionare, Adaptari

Yahoo
post 22 Jul 2011, 17:40
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 22 July 11
From: Brașov




De curand am luat modelul Clio III Yahoo 1.2 16V 75CP.
Am deschis topicul pentru a putea schimba experiente cu detinatorii, de Yahoo sau de alte modele Clio III, ce pot da unele informatii privind echiparea, functionarea, eventualelel adaptari ce se pot face fara pierderea garantiei. Aveti un clip ce se poate vedea cu VLC Player, unde apare exact modelul pe care il am (culoare, ornamente, tapiterie etc.). AICI
Pentru inceput prima problema pe care o sesizez este aceea a aeratoarelor ce au culoarea alba, si apare un fenomen deranjant in oglinzile retrovizoare si parbriz, imaginea lor suprapunandu-se celei date de oglinda. Ideea Renault a fost aceea de a adapta culoarea la eventualele ...I-pod,pad-uri conectate la radioul multimedia.
Astept cateva sfaturi. Multumesc.

This post has been edited by Yahoo: 22 Jul 2011, 17:43


Attached thumbnail(s)
Clio_Yahoo_1.jpg ( Size: 47.51k ) Number of downloads: 1714
Clio_Yahoo_2.jpg ( Size: 61.44k ) Number of downloads: 1911
Clio_Yahoo_3.jpg ( Size: 55.37k ) Number of downloads: 1941
Clio_Yahoo_6.jpg ( Size: 77.12k ) Number of downloads: 1970


--------------------
Renault Clio III 2011 Clio Yahoo 1.2 16V 75CP Standard
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinCT
post 22 Jul 2011, 18:27
Post #2


Honor et Patria


Group: Members
Posts: 3.441
Joined: 22 July 07
From: Constanta




Schimba aeratoarele cu unele standard de pe masinile autohtone. Gasesti la dezmembrari daca ai noroc.


--------------------
Renault Megane Sport Tourer 2012 Privilege 1.5 dCI - CT-XX-LEA
Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007
EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adiblu
post 22 Jul 2011, 20:55
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 346
Joined: 15 January 07
From: Slatina




Aeratoarele standard sunt argintii si se reflecta la fel ca cele albe... cu timpul te obisnuiesti. Pune poze reale cu masina ta. Sa o stapanesti sanatos !!!


--------------------
Renault Clio 3 Estate 1,4 Dynamique 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yahoo
post 22 Jul 2011, 22:06
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 22 July 11
From: Brașov




Multumesc pentru urari.
... va trebui sa ma obisnuiesc ...
Dar ce geometrie perfecta. Aeratoarele laterale cad chiar pe oglindă.

Tetierele fata sunt nereglabile. Pentru cei inalti sunt potrivite conform ghidului, dar pentru ceilalti sunt prea sus. Ati gasit pana acum o solutie de manevrabilitate in jos?

Va rog sa nu ma certati pentru fotografii.

Attached thumbnail(s)
Image0124_1_.jpg ( Size: 14.65k ) Number of downloads: 1922
Image0126_1_.jpg ( Size: 14.97k ) Number of downloads: 646


--------------------
Renault Clio III 2011 Clio Yahoo 1.2 16V 75CP Standard
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 23 Jul 2011, 07:48
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




Ce dotare cheala....nimic din linia dotarilor Clio 3-masina anului 2006 n-a mai ramas,eu unul nu as fi luat asa masina ,ce draq traim in sec XXI si oferte sunt la greu.


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 1.6 dci - CT 99 xxx
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 23 Jul 2011, 10:06
Post #6


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Cum nu sunt reglabile? Nu au buton la capacelul de plastic de pe scaun, capacelul ce inconjoara barele metalice ale tetierei?


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yahoo
post 23 Jul 2011, 12:46
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 22 July 11
From: Brașov




Citez din manual pag.1.20 "Tetiere fata
Tetiera fixa nereglabila A
Pentru a scoate tetiera apasati butonul 1 si ridicati tetiera pana cand o eliberati."

Are buton, dar nu are pozitii de reglaj. Si culmea poti sa apesi mult si bine ca n-o poti elibera sau cel putin eu nu am reusit. Pe spate toate 3 se regleaza simplu si usor!


--------------------
Renault Clio III 2011 Clio Yahoo 1.2 16V 75CP Standard
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radubcr
post 24 Jul 2011, 11:35
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 55
Joined: 11 July 08
From: Bucuresti




Incearca sa gasesti aeratoare de Clio3 Exception (vezi poza).
Renault_Clio_Exception2_1_2_.jpg ( Size: 109.43k ) Number of downloads: 777

Eu nu am avut probleme de reflexie cu ele.


--------------------
Renault CLIO III 2008/ Exception 1,5 DCI 85 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adiblu
post 24 Jul 2011, 16:16
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 346
Joined: 15 January 07
From: Slatina




Yahoo, bucura-te de masina si nu-i mai cauta lipsuri. Cat dai atata face... oricum ai destule dotari pe ea, la banii pe care i-ai dat.
(Daca aveam aceeasi tapitetie iti dadeam tetierele mele reglabile pe inaltime care au inceput sa zdrangane foarte enervant pe drumurile mai proaste!!!).


--------------------
Renault Clio 3 Estate 1,4 Dynamique 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yahoo
post 24 Jul 2011, 20:26
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 22 July 11
From: Brașov




Bun, sper sa inteleg pe parcurs cum e cu lipsurile, dar invatati-ma si s-o conduc! Acum in rodaj si dupa.

* Are indicatii inteligente pe bord privind asistenta la economia de carburant si anume cand sa schimbi viteza intr-un raport superior sau inferior (prin 2 martori luminosi). Cand masina este incarcata peste 3 persoane momentul la care imi recomanda schimbarile de viteza mi se par normale, dar la conducere numai cu sofer imi cere sa schimb vitezele cam la 2.000 rotatii, ceea ce prin buna simtire a motorului cred ca este cam devreme. Poate stie ea mai bine cum... (Motorul este pe benzina 1,2 16V 75CP) Ajungi foarte rapid in viteza 5, chiar in oras.
Problema am vazut ca este mult discutata pe alte forumuri, dar poate aveti experiente cu acest tip de masina/motor.

** Sunt foarte multumit de motor, putere, cutie de viteze, climatizare si multe altele, pentru care am si ales aceasta masina.

*** Multimedia (aici nu are tweeter-e si nici cablata nu este, ca sa mai marchez ceva la lipsuri!).

**** Inca nu am cartea de identitate, dar am vazut ca are cauciucuri 175/65R15 si in carte se trec doua: 165/65R15 81T si 185/60R15 84 T M+S. Oare este normal sau trebuiau inscrise si cele de pe masina. Nu contravine codului rutier?


--------------------
Renault Clio III 2011 Clio Yahoo 1.2 16V 75CP Standard
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aky_17
post 29 Jul 2011, 20:55
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 28 November 10




Wow...si eu ma plang ca este un motor prea lenes si prea mic pentru o masina asa de grea biggrin.gif am ce trage de ea, atat in oras, dar mai ales inafara. Oricum, sa o conduci cu placere si fara incidente biggrin.gif

Cat despre cartea de identitatea, acolo ar trebui sa fie trecute toate 3 mentionate de tine. Cele de vara sunt 175/65 ( cu care au si venit - GoodYear), iar pt iarna am luat 185/60. Marimile se gasesc foarte greu [daca vrei ceva de calitate) mai ales 185/60... nu inteleg dc nu au pus de la logan 185/65 sad.gif

This post has been edited by aky_17: 29 Jul 2011, 21:03


--------------------
RENAULT CLIO III 12.2007 1.2 16V 75 CP Confort-dynamique - AKY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yahoo
post 30 Jul 2011, 12:19
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 22 July 11
From: Brașov




Ai dreptate. Am primit cartea de identitate si mai are trecute la anvelope optionale 175/65R15 88H, 185/60R15 84 T M+S, 165/65R15 81 T M+S.
Apoi pentru iarna ceva de calitate inseamna pentru 185/60R15 preturi peste 350-400 LEI/buc?

Si inca o intrebare, cu toate ca exista topicuri ce au mai tratat aceasta problema, care credeti ca este solutia mai usor de realizat pentru montarea tweeter-elor: pornirea firelor sa se faca de la mufa radioului (cum este in varianta originala Renault) sau se poate pleca de la difuzoarele fata stanga, dreapta pe la portiere?

Spre surprinderea mea masina merge de parca deja a facut rodajul (am condus si alt ClioIII 1.2 in rodaj)! Sa-l fi facut altcineva inainte? Pleaca foarte bine in prima parte a apasarii pedalei de acceleratie, daca nu o apesi brusc (1-2 persoane la bord).

Acum sunt la studiu in topicurile de pe acest forum, pe vremea cand se scria la greu!

A reusit cineva sa afiseze ora atat pe calculatorul de bord cat si pe afisajul radioului? (edit)

This post has been edited by Yahoo: 30 Jul 2011, 13:58


--------------------
Renault Clio III 2011 Clio Yahoo 1.2 16V 75CP Standard
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 30 Jul 2011, 15:04
Post #13


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




QUOTE(Yahoo @ 30 Jul 2011, 12:19)

Apoi pentru iarna ceva de calitate inseamna pentru 185/60R15 preturi peste 350-400 LEI/buc?

*



http://www.reno.ro/index.php?showtopic=185...dpost&p=2623769

Astea le-am luat anul trecut cu 231 lei bucata. Pe pagina urmatoare mai vezi poze cu pe unde am fost cu ele. Am fost foarte multumit de prestatia lor in primul an.


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aky_17
post 31 Jul 2011, 00:41
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 28 November 10




Eu mi-am luat Vredestein SnowTrac 185-60-r15 si pentru toate cele 4 anvelope am platit in jur de 13 milioane. Nu mai retin exact de unde, dar imi aduc aminte c-am sunat pe toate siteuri de vanzare de genul *anvelope*.ro Anvelopele erau nou noutze si m-am inteles super bine cu ele (din Olanda) smile.gif Mai ales ca abia ma urcasem in prima mea masina si nu stapaneam condusul foarte bine (eram incepatoare). Oricum investitia se merita


--------------------
RENAULT CLIO III 12.2007 1.2 16V 75 CP Confort-dynamique - AKY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zdreanta
post 25 Sep 2011, 20:40
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 25 September 11




Va salut, sunt un 'proaspat' propietar de Renault Clio 3 Yahoo edition... as avea si eu cateva lucruri de spus despre ea... despre motor, consum, stabilitate nu comentez nimic sunt super multumit de ea + ca sunt incepator si abia stiu sa tin volanul drept mecanica la pamant etc... as putea sa zic ca la banii care am dat pe ea 10500 euro (+ restu taxelor, cupoanelor, etc) sau zgarcit ingrozitor de mult
- numai plastice peste tot
- are doar un maner (maneru de deasupra capului)de care sa te prinzi la un viraj mai strans... pt pasageru din dreapta.... spate... te dai cu capu` de geam
- tetierele fata care sunt fixe asa cum a descris si @yahoo
- calitatea sunetelui.... :| ingrozitoare!!! nu imi place deloc sistemul audio! nu sunt pretentios dar tatal meu are Symbol din 2006 si sta fffoarte bine la capitolul audio: tot ce cupprinde. ex: in symbol la vol. 15 trebuie sa tipi ca sa te intelegi... clio nici zgomotul de afara nu acopera; symbol - bass exceptional, clio .... no coment
- radioul... in mijlocul Bucurestiului sa aibe interferente? Radio 21... Zu care au emisie buna.. (in symbol nu mi sa intamplat, cel putin nu in halu asta)
- de la muzica se aude un zumzet dinspre aeratorul din stanga..
- vopseaua mi se pare de proasta calitate (alba)
- sistemul pentru roata de viteza cidat rau... daca esti o fata mai gingasa sigur ai nevoie de ajutor...

acum problema mea: in urma "calitatilor" mele soferesti am dat cu ea in stalp, m-am dus frumos la casco, hartii, evaluare etc. au schimbat destul de multe la ea: tot sistem aer conditionat, radiatorul mare (care nu avea nimic! dar l-au schimbat ca era un suport indoit) radiatorul de la aer, bara torsiune, centuri, far stanga, alte plastice.... am scoso intr-un final din service IAR dupa 13 KM mi s-a facut bordul curcubeu: martor "alerta grava la injectie"; martor filtru de particule; cheia service, beculetul cu STOP! ok, am luat cartea si la pagina 2.11 scrie asa:
" in functie de vechicul, martorul luminos 1 se aprinde pentru a indica un risc de saturatie a filtrului.
pentru a curata filtrul de particule, in cei 100km km care urmeaza aparitiei mesajului, rulati cu o viteza medie de cel putin 40 km/h compatibila cu conditiile de drum trafic etc... pana la stingerea martorului luminos. o oprire a vechicului inainte de stingerea martorului luminos poate sa va conduca la reinceperea operatiunii. cu titlu indicativ in acest caz curatarea dureaza PANA la 20 min."
Ok, m-am pus in masina si am inceput sa ma plimb de nebun, am mers in continiuu peste o ora... am mers peste 150 km NIMIC din contra, mai rau, s-a aprins si martorul .sistemului antipoluare Tare nu ? Mentionez ca masina este pe motorina, 1.5 Dci 75 caluti si a fost reparata la service.ul RENAUL - BMW Filaret.

** in poza nu apare beculetul "sistemului antipoluare " nu am mai apucat sa fac poza si dupa

This post has been edited by Zdreanta: 25 Sep 2011, 20:51

Attached thumbnail(s)
Imagine_075_.jpg ( Size: 336.34k ) Number of downloads: 651


--------------------
Renault Clio 3 2011 Yahoo - B 128 ZDR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 25 Sep 2011, 23:19
Post #16


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




Mare prostie au facut astia cu seria Yahoo. Pentru o mica economie, acuma au clienti nemultumiti din cate vad. Eu am un Dinamyque sau Expression, nu stiu clar, si are materiale foarte bune si foarte bine ansamblate. Are bord moale, foarte bine imbinat, nu scartaie, nu troncane de niciun fel. Este foarte bine izolata masina, iar la 130km/h poti merge lejer si nu e obositoare. Sunetul se aude mai bine decat in Megane, deci si mai bine ca in Symbol. Toate ale noastre au sau au avut aceleasi 4 boxe.


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MMVI
post 26 Sep 2011, 07:46
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 611
Joined: 4 April 06
From: Ilfov




+ 2 tweeter-e

nu inteleg, a luat cineva masina fara sa se urce in ea si sa constate eventualele lipsuri?

cat despre sistemul pentru roata de rezerva daca esti o fata gingasa nu vei putea sa scoti nici capacul de pe roata daramite sa mai desfaci suruburi/prezoane, etc smile.gif


--------------------
renault clio III 2007 1.6 16V dynamique - B-xx-ELF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yahoo
post 15 Mar 2012, 12:25
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 22 July 11
From: Brașov




Deoarece topicul deschis de mine a cam plecat ... revin cu o întrebare mai veche:
Se poate activa ceasul de pe bord ?(la #15 de mai sus radubcr are o fotografie a lui)
Varianta Authentique fără sistem audio are același bord, același afișaj, dar cu ceasul (ora:min) în partea de jos, acolo unde la Yahoo este beznă!
Motivul: ceasul afișat de sistemul audio este foarte mic și apare în colțul din stânga sus al display-ului fiind parțial acoperit de umbrarul acestuia.


--------------------
Renault Clio III 2011 Clio Yahoo 1.2 16V 75CP Standard
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yahoo
post 29 Mar 2012, 12:04
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 22 July 11
From: Brașov




Am fost la service si mi s-a spus ca nu se poate activa ceasul decât cu schimbarea întregului ansamblu! Totuși nu sunt convins de asta.

Aș mai avea o întrebare la care nu am găsit răspuns în manual referitoare la procedura de dezaburire a geamurilor, cu toate că a trecut iarna:
ce rol au cele 3 semne speciale de dezaburire de pe panou la fiecare buton și dacă este obligatorie coordonarea lor așa cum este în fotografie (cel din stânga este clar direcția aerului spre parbriz, cel din mijloc nu e la maxim și cel din dreapta nu este la stânga extrem) ?

Attached thumbnail(s)
Image0148.jpg ( Size: 586.77k ) Number of downloads: 331


--------------------
Renault Clio III 2011 Clio Yahoo 1.2 16V 75CP Standard
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MMVI
post 29 Mar 2012, 13:54
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 611
Joined: 4 April 06
From: Ilfov




fie ca este vara sau iarna pentru o dezaburire rapida se foloseste AC-ul cu directionarea aerului spre parbriz (asa cum este in poza butonul 1) si o treapta de viteza a aerului cat mai mare nu treapta unu

temperatura aerului si functia de recirculare au o mai mica influenta dar daca totusi vrei sa obtii un efect maxim temperatura trebuie sa fie pe cald iar recircularea aerului oprita (asa cum sunt in poza butoanele 2 si 3)


--------------------
renault clio III 2007 1.6 16V dynamique - B-xx-ELF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yahoo
post 30 Mar 2012, 13:32
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 22 July 11
From: Brașov




Mulțumesc. Eu eram mai mult curios de ce butoanele 2 și 3 au o poziție dedicată(neîntâlnită în manual) pentru dezaburire și ce ar fi în spatele acestor setări, asta, după cum am spus, din cauză că butonul 2 nu e la maxim, iar butonul 3 nu e nici pe recirculare nici pe intrarea frontală a aerului.


--------------------
Renault Clio III 2011 Clio Yahoo 1.2 16V 75CP Standard
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yahoo
post 6 Jan 2013, 21:53
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 22 July 11
From: Brașov




Cam de o luna, la masina din semnatura, a aparut o vibratie (un fel de rezananta) la 2.200 de turatii, atat in mers cat si pe loc. Este prezenta atat la accelerare, cat si la decelerare si numai in jurul acestei turatii (+-100).
Imi recomandati sa merg la service?


--------------------
Renault Clio III 2011 Clio Yahoo 1.2 16V 75CP Standard
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 6 Jan 2013, 21:57
Post #23


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




In principiu da, pentru a verifica masina pe dedesubt, vibratia cel mai probabil e de la traseul esapamentului...se atinge vreun ecran termic de el, s-a desprins ceva, etc...
Verifica si pozitia rezonatorului filtrului de aer, desprins nu ca ar da o mare vibratie in caroserie, insa zgomot face.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yahoo
post 7 Jan 2013, 10:42
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 22 July 11
From: Brașov




Vibrația este destul de puternică, mai ales la urcare în rampă. O să-i fac o programare, deoarece e și în garanție. Mulțumesc!


--------------------
Renault Clio III 2011 Clio Yahoo 1.2 16V 75CP Standard
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MMVI
post 7 Jan 2013, 11:25
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 611
Joined: 4 April 06
From: Ilfov




incerca sa turezi un pic mai mult motorul inaintea cuplarii treptei de viteza, chiar daca zgomotul deranjeaza
motorul nu raspunde tot timpul la pedala de acceleratie asa cum ar trebui iar vibratia este specifica subturarii


--------------------
renault clio III 2007 1.6 16V dynamique - B-xx-ELF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yahoo
post 24 Jan 2013, 12:35
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 22 July 11
From: Brașov




Am fost în service cu ea, dar nu au rezolvat decât zgomotul rezonator deranjant ce apărea din cauza vibrației, care era de la uși, nu de la tobă.
A rămas totuși vibrația de la 2.200 turații ce se simte și la frâna de motor când cobor o pantă. Renault spune acum că totul e OK!


--------------------
Renault Clio III 2011 Clio Yahoo 1.2 16V 75CP Standard
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yahoo
post 23 Jul 2013, 14:36
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 22 July 11
From: Brașov




Bună ziua,
Nu a trecut mult timp și a apărut o nouă problemă. După aprinderea unui "pom de iarnă" pe bord în timpul mersului, s-a resetat contorul de service și de atunci mașina, numai la prima pornire, tremură la plecatul de pe loc numai la rece la primele ambreieri. Dacă o turez mai puternic, nu mai tremură, dar nu e ceva normal, atâta timp cât până acum nu a făcut-o.
Repet, asta se întamplă numai la prima pornire și nu se manifestă întotdeauna. Pot fi zile întregi în care nu are nimic.
Bineînțeles că am fost în service Renault, a fost testată, resetată ore întregi dar fenomenul se menține.
Am suspectat ambreiajul, am dus mașina pentru testare de seara pentru constatare la rece și după aceea am primit răspunsul că ambreiajul e OK, dar mașina este submotorizată! Îmi pun întrebarea: după doi ani motorul devine mai leneș?
Nu pot să apreciez cum se asigură garanția aceasta de la Renault în care apare câte un fenomen zic eu anormal, pe care ei îl consideră ca fiind firesc. De ex. și zgomotul rezonant descris anterior la 2100-2200 turații cu care am rămas.
Din experiențele voastre care este limita acceptabilității în aceste cazuri. Sunt eu prea sensibil?


--------------------
Renault Clio III 2011 Clio Yahoo 1.2 16V 75CP Standard
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th May 2025 - 05:55
Dacia