Ceva ce nu inteleg, Cand comut pe cald curge pe la flansa caloriferulu
![]() ![]() ![]() |
Ceva ce nu inteleg, Cand comut pe cald curge pe la flansa caloriferulu
jas2 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Attached thumbnail(s) Chauffage_3.jpg ( Size: 89.36k ) Number of downloads: 383 |
||
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|||
Dacus_Malus |
![]()
Post
#2
|
![]() OM Group: Members Posts: 757 Joined: 24 July 07 From: Brasov / Rasnov ![]() |
teoretic prin calorifer circula lichid de racire DOAR cand comuti pe caldura.....
practic, tu deschizi robinetul de acces al apei in calorifer cand comuti pe caldura. si mai cred ca tie iti curge pe la retur. spor la reparat ca vine frigul! |
--------------------
Toyota
Prius 2
2006 Toyota Prius 1 - 2002
Autorulota Citroen C25 SanRemo - 1990 |
|
jas2 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Nu ai dreptate.
Se deschide doar o clapeta care permite aerului sa intre in calorifer. Agentul de racire circula permanent prin calorifer.Si iarna si vara la aceeasi temperatura si aceeasi presiune. Daca ar fi cum spui tu ar fi o explicatie simpla.Deschizi robinetul intra apa in calorifer si curge pentru ca este alimentat.Inchizi robinetul nu mai este alimentat caloriferul si nu mai are ce sa curga.Insa nu este asa.Nu avem robinet. This post has been edited by jas2: 7 Oct 2013, 08:29 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
dannny_25 |
![]()
Post
#4
|
In crestere continua Group: Members Posts: 109 Joined: 15 October 09 ![]() |
Salut,
Eu din cate stiu si la Dacie 1300 era robinet sub grila, la un Opel am acasa si are robinet, incastrat in radiator, la o Mazda avea robinet, Cred ca ai robinet si acolo, nu e numai clapeta de aer cald/rece. incearca cu silicon sau vezi daca nu e lipsa un oring de pe acolo. |
--------------------
C5 Tourer 2009
Scenic 1 1999
2.0 HDI, 1.6/16V
- AB 40 48 MAD
|
|
comanr |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 386 Joined: 24 November 08 ![]() |
din ce stiu nu e robinet , ma gandesc ca atunci cand trece aer prin carcasa aia a caloriferului creeaza presiune si apa in loc sa se prelinga pe langa calorifer iese afara, banuiesc ca apa pierzi oricum. inlocuieste o ringul si antigelul ala ca nu arata bine.
|
--------------------
Renault
Modus 1.5dci
2005 ...realitatea e destul de subtire
|
|
jas2 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Voi banuiti...Eu stiu sigur ca nu este robinet,este doar clapeta si cu riscul de a ma repeta spun ca agentul de racire circula prin el si iarna si vara indiferent de clapeta.Doar aerul este blocat nu si circulatia apei in calorifer.NU are robinet dar am in vedere sa-i pun la primavara.Am un proiect...
Am oringurile ca noi.Voi incerca si cu silicon ... Nu se pune problema antigelului inlocuit pentru ca la mine nu arata asa.Este atasata o poza aiurea de pe net,nu e a mea. Dar de ce picura doar cand dau pe cald ? Asta e intrebarea... This post has been edited by jas2: 7 Oct 2013, 10:33 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
dannny_25 |
![]()
Post
#7
|
In crestere continua Group: Members Posts: 109 Joined: 15 October 09 ![]() |
Oring, baga silicon, se rezolva problema.
|
--------------------
C5 Tourer 2009
Scenic 1 1999
2.0 HDI, 1.6/16V
- AB 40 48 MAD
|
|
jas2 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Siliconul ala rosu pentru garnituri e bun oare ?
Scrie pe el "Etansator silicon rosu" de la Best4car |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
comanr |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 386 Joined: 24 November 08 ![]() |
ar trebui sa pui un oring nou acolo, unge l cu vaselina siliconica inainte de cuplare si cam asta e. solutia cu silicon e mai mult o improvizatie.
|
--------------------
Renault
Modus 1.5dci
2005 ...realitatea e destul de subtire
|
|
jas2 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Am setul de oringuri nou.O sa incerc doar cu oringuri dupa care mai vad...
Multumesc. Eu tot nu sunt lamurit...De ce curge doar cand deschid clapeta de aer ? |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
betamax |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.343 Joined: 11 September 08 From: din lumea asta, prost făcută.. ![]() |
jas, mos1 al meu era identic cu al tau... . Dupa "efortul" pe care il depuneam cand schimbam de pe cald pe rece sau invers (niciodata n-am pus butonu' in pozitia de mijloc, ca sunt extremist) cred ca actionam mai mult decat niste simple aripioare ("flaps"-uri, pe limba ta), e foarte probabil sa actionezi si vreun robinet.
|
--------------------
renault
Scenic Rx4
2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW "... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !" |
|
jas2 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Nu are decat clapeta...
La mine merge usor... This post has been edited by jas2: 7 Oct 2013, 17:54 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
twinbubu |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 24 August 09 ![]() |
Termostatul e in mintile lui,l ai verificat?
Si inca ceva ce nu cred ca are legatura directa cu problema,recomand o solutie de curatat motorul deoarece vad ceva rugina in lichidul de racire,se vede la capatul furtunului . |
--------------------
Renaut
twingo
2001
- IS 06 TIK
|
|
jas2 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Nu are legatura cu termostatul...Nici una...
Am raspuns in postul 6 unui coleg care imi propunea ca si tine inlocuirea antigelului... Nu se pune problema antigelului inlocuit pentru ca la mine nu arata asa.Este atasata o poza aiurea de pe net,nu e a mea. |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
jas2 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Ma incapatanez sa aflu raspuns la intrebarea mea...
De ce draq curge doar cand comut pe cald ? Am convingerea ca nu am robinet ci doar clapeta de directionarea a aerului . In concluzie agentul de racire circula tot timpul prin calorifer.Si iarna si vara ca sa zic asa. Va rog nu mai veniti cu idei cum ca robinetul deschis sau altceva de genu... Doar deschid o clapeta care permite circulatia aerului prin calorifer si incepe sa curga...Asta e marea bulversare din capul meu...De ce ? This post has been edited by jas2: 9 Oct 2013, 18:18 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#16
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Asa este, robinet nu exista, nici nu stiu de ce ai luat in seama astfel de idei. Nu cumva e posibil ca curentul de aer sa dirijeze picaturile intr-o zona accesibila tie, picaturi care, in mod normal ar curge intr-un loc pe care tu nu il vezi?
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
jas2 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Asteptam un raspuns de la tine...
Ceea ce spui are sens...Este o varianta,insa nu scade lichidul in vas si nu umezeste nicaieri pana nu comut pe cald...M-am gandit si eu la asta... |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#18
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Pai incerc sa ma abtin cand nu stiu
![]() Ce e incercuit in poza? Ai asa ceva? LE: Pe de alta parte n-ai masina de noua, incearca sa urmezi furtunurile care duc la calorifer, vezi daca nu cumva vreun fost proprietar a incercat sa faca vreo inginerie pe tema asta... Sau macar vezi daca sunt fierbinti amandoua, la temperatura asemanatoare cu celelalte. This post has been edited by R19/16v: 9 Oct 2013, 19:04 Attached thumbnail(s) ja0f.PNG ( Size: 69k ) Number of downloads: 321 |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
jas2 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Nu am.
Traseul e in mintile lui,arata ca nou.Si e f simplu... |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
jas2 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Am rezolvat cu oringuri noi si cu mult mastic pentru garnituri,rosu.
Prima data am incercat fara mastic.Nu a mers,tot curgea. In final am pus masticul si a mers.Nu mai supureaza. Tot nu am aflat de ce curgea numai cand comutam pe cald insa mi-am sters asta din creier.Cum am reusit sa sterg multe altele... |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
radunre |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
Pentru toti fosti detinatori sau reparatori de dacii 1300, NU exista robinet pentru circuitul de incalzire la Renault Megane/Scenic.
Jas2, eu ma gandesc la o anumita dinamica dintre solide/lichide in prezenta presiunii si caldurii. Cand comutai pe cald, implicit caloriferul se racea cu cel putin cateva grade si o anumita deformare aparea la locul imbinarii, daca acel loc nu era suficient de plan/etansat, presiunea care exista in circuit doar cu lichidul fierbinte, facea ca scurgerea sa fie vizibila... parerea mea. |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
jas2 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Ar putea sa fi fost...Are sens...
Dar nu mai e...Hai sa uitam. |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
jas2 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Iata ce-ti rezerva viata...
Am inteles care era problema... Mergand cu un prieten sa cumpere ceva piese de la dezmembrari pentru un Fiat am gasit in mijlocul curtii o aeroterma de Scenic la care m-am jucat un pic. Caloriferul meu avea in partea din spate un capac din plastic care intra fortat(cu click) pe tevi si care nu statea prea bine.In momentul in care scoteai caloriferul acest capac ramanea in aeroterma si bagam mana dupa el sa-l scot.La ultimul montaj nu l-am mai pus si l-am aruncat in masin in zona cu scule(intr-una din trapele de sub picioarele pasagerului din spate) cu gand sa-l pun bine insa am uitat de el acolo.Acum mi-am amintit de el si l-am pus pe caloriferul celeilalte aeroterme sa ma joc cu clapetele.Asa mi-a venit... Ce credeti...Cand comutam pe cald atingea clapeta de acest nenorocit de capac(e mai mare cu 4 mm decat cel original) si misca putin caloriferul di pozitia initiala,cu toate ca era prins cu toate suruburile.Prinderea se face doar in fata,spatele ramane liber in aeroterma.Miscandu-se si fiind flansa cu probleme de etanseizare, permitea o scurgere f mica dar f deranjanta.Cand comutam pe rece clapeta nu mai atingea in capac,caloriferul revenea in pozitia initiala si scurgerea disparea. Capac nenorocit...L-am aruncat. Totusi...ce rost are capacul ala ?La ce foloseste ? Asta a fost... This post has been edited by jas2: 26 Oct 2013, 08:02 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
jas2 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Curge din nou...
Nu mai reusesc sa etansez aceasta zona(incercuita) de nicio culoare.Am cumparat calorifer cu tot cu gatul de cuplare...totul nou...degeaba.Oringuri noi...mastic siliconic...degeaba. Caloriferul se baga sau scoate(dupa caz) in 2 minute (cronometrat).Este tip sertar. Spre norocul meu...dar ce fac cu nenorocita de etanseizare ?Daca mai trebuia sa dau si bordul jos... Tot curge ! Mi-a mancat zilele...Sta pe dreapta de 5 zile ...M-a disperat !!! Analizati si voi fotografiile astea proaste(nu conteaza) si dati-mi o idee.Cred ca si Loganul are acelasi sistem. This post has been edited by jas2: 7 Oct 2014, 16:36 Attached thumbnail(s) IMG_20141007_172151.jpg ( Size: 541.65k ) Number of downloads: 122 IMG_20141007_172001.jpg ( Size: 1.29mb ) Number of downloads: 117 IMG_20141007_172044.jpg ( Size: 1.13mb ) Number of downloads: 108 IMG_20141007_172056.jpg ( Size: 1.2mb ) Number of downloads: 35 IMG_20141007_172119.jpg ( Size: 1.09mb ) Number of downloads: 33 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#25
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Alte tevi si/sau alt calorifer?
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
espacern |
![]()
Post
#26
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Garniturile O-ring...trebuie schimbate!
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
jas2 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Pai am scris ca am totul nou...
O-ring 2 buc Gatul de cuplare 1 Calorifer 1 Poate sa adaptez alt calorifer...Nu stiu... |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
espacern |
![]()
Post
#28
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Degeaba sunt noi daca nu sunt de calitate.
Portiunea unde intra O-ring....vezi cu o lupa! |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
jas2 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Si tu acuma...Le-am cumparat de la magazin de piese auto.
Sunt din silicon sau cauciuc siliconic.Sunt moi si cu textura din silicon. Nu stiu ce sa mai zic...am cumparat 6 bucati si zic eu sunt ok. Citat din Espacern RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle! Cat adevar... This post has been edited by jas2: 7 Oct 2014, 17:25 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
jas2 |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Rezolvat cu silicon.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 18:55 |