Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Ceva ce nu inteleg, Cand comut pe cald curge pe la flansa caloriferulu

jas2
post 7 Oct 2013, 07:06
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Dupa cum spuneam in titlu, nu inteleg de ce doar cand comut pe cald din butonul aflat pe consola centrala picura lichid de racire pe la flansa de imbinare a caloriferului cu furtunurile,cu toate ca prin calorifer circula tot timpul lichid de racire la aceeasi temperatura si aceeasi presiune.

A mai avut cineva probleme cu imbinarea aceea ?


Attached thumbnail(s)
Chauffage_3.jpg ( Size: 89.36k ) Number of downloads: 383


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacus_Malus
post 7 Oct 2013, 08:18
Post #2


OM


Group: Members
Posts: 757
Joined: 24 July 07
From: Brasov / Rasnov




teoretic prin calorifer circula lichid de racire DOAR cand comuti pe caldura.....
practic, tu deschizi robinetul de acces al apei in calorifer cand comuti pe caldura.
si mai cred ca tie iti curge pe la retur.
spor la reparat ca vine frigul!


--------------------
Toyota Prius 2 2006
Toyota Prius 1 - 2002
Autorulota Citroen C25 SanRemo - 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 7 Oct 2013, 08:26
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Nu ai dreptate.
Se deschide doar o clapeta care permite aerului sa intre in calorifer.
Agentul de racire circula permanent prin calorifer.Si iarna si vara la aceeasi temperatura si aceeasi presiune.

Daca ar fi cum spui tu ar fi o explicatie simpla.Deschizi robinetul intra apa in calorifer si curge pentru ca este alimentat.Inchizi robinetul nu mai este alimentat caloriferul si nu mai are ce sa curga.Insa nu este asa.Nu avem robinet.

This post has been edited by jas2: 7 Oct 2013, 08:29


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dannny_25
post 7 Oct 2013, 08:35
Post #4


In crestere continua


Group: Members
Posts: 109
Joined: 15 October 09




Salut,
Eu din cate stiu si la Dacie 1300 era robinet sub grila, la un Opel am acasa si are robinet, incastrat in radiator, la o Mazda avea robinet, Cred ca ai robinet si acolo, nu e numai clapeta de aer cald/rece. incearca cu silicon sau vezi daca nu e lipsa un oring de pe acolo.


--------------------
C5 Tourer 2009 Scenic 1 1999 2.0 HDI, 1.6/16V - AB 40 48 MAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
comanr
post 7 Oct 2013, 09:30
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 386
Joined: 24 November 08




din ce stiu nu e robinet , ma gandesc ca atunci cand trece aer prin carcasa aia a caloriferului creeaza presiune si apa in loc sa se prelinga pe langa calorifer iese afara, banuiesc ca apa pierzi oricum. inlocuieste o ringul si antigelul ala ca nu arata bine.


--------------------
Renault Modus 1.5dci 2005
...realitatea e destul de subtire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 7 Oct 2013, 10:28
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Voi banuiti...Eu stiu sigur ca nu este robinet,este doar clapeta si cu riscul de a ma repeta spun ca agentul de racire circula prin el si iarna si vara indiferent de clapeta.Doar aerul este blocat nu si circulatia apei in calorifer.NU are robinet dar am in vedere sa-i pun la primavara.Am un proiect...

Am oringurile ca noi.Voi incerca si cu silicon ...
Nu se pune problema antigelului inlocuit pentru ca la mine nu arata asa.Este atasata o poza aiurea de pe net,nu e a mea.

Dar de ce picura doar cand dau pe cald ? Asta e intrebarea...

This post has been edited by jas2: 7 Oct 2013, 10:33


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dannny_25
post 7 Oct 2013, 10:32
Post #7


In crestere continua


Group: Members
Posts: 109
Joined: 15 October 09




Oring, baga silicon, se rezolva problema.


--------------------
C5 Tourer 2009 Scenic 1 1999 2.0 HDI, 1.6/16V - AB 40 48 MAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 7 Oct 2013, 10:37
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Siliconul ala rosu pentru garnituri e bun oare ?
Scrie pe el "Etansator silicon rosu" de la Best4car


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
comanr
post 7 Oct 2013, 14:33
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 386
Joined: 24 November 08




ar trebui sa pui un oring nou acolo, unge l cu vaselina siliconica inainte de cuplare si cam asta e. solutia cu silicon e mai mult o improvizatie.


--------------------
Renault Modus 1.5dci 2005
...realitatea e destul de subtire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 7 Oct 2013, 14:39
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Am setul de oringuri nou.O sa incerc doar cu oringuri dupa care mai vad...

Multumesc.

Eu tot nu sunt lamurit...De ce curge doar cand deschid clapeta de aer ?


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
betamax
post 7 Oct 2013, 17:13
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.343
Joined: 11 September 08
From: din lumea asta, prost făcută..




jas, mos1 al meu era identic cu al tau... . Dupa "efortul" pe care il depuneam cand schimbam de pe cald pe rece sau invers (niciodata n-am pus butonu' in pozitia de mijloc, ca sunt extremist) cred ca actionam mai mult decat niste simple aripioare ("flaps"-uri, pe limba ta), e foarte probabil sa actionezi si vreun robinet.


--------------------
renault Scenic Rx4 2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW
"... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 7 Oct 2013, 17:40
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Nu are decat clapeta...
La mine merge usor...

This post has been edited by jas2: 7 Oct 2013, 17:54


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
twinbubu
post 7 Oct 2013, 20:39
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 157
Joined: 24 August 09




Termostatul e in mintile lui,l ai verificat?
Si inca ceva ce nu cred ca are legatura directa cu problema,recomand o solutie de curatat motorul deoarece vad ceva rugina in lichidul de racire,se vede la capatul furtunului .


--------------------
Renaut twingo 2001 - IS 06 TIK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 8 Oct 2013, 03:53
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Nu are legatura cu termostatul...Nici una...
Am raspuns in postul 6 unui coleg care imi propunea ca si tine inlocuirea antigelului...
Nu se pune problema antigelului inlocuit pentru ca la mine nu arata asa.Este atasata o poza aiurea de pe net,nu e a mea.


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 9 Oct 2013, 18:11
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Ma incapatanez sa aflu raspuns la intrebarea mea...

De ce draq curge doar cand comut pe cald ?

Am convingerea ca nu am robinet ci doar clapeta de directionarea a aerului .
In concluzie agentul de racire circula tot timpul prin calorifer.Si iarna si vara ca sa zic asa.

Va rog nu mai veniti cu idei cum ca robinetul deschis sau altceva de genu...
Doar deschid o clapeta care permite circulatia aerului prin calorifer si incepe sa curga...Asta e marea bulversare din capul meu...De ce ?

This post has been edited by jas2: 9 Oct 2013, 18:18


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 9 Oct 2013, 18:43
Post #16


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Asa este, robinet nu exista, nici nu stiu de ce ai luat in seama astfel de idei. Nu cumva e posibil ca curentul de aer sa dirijeze picaturile intr-o zona accesibila tie, picaturi care, in mod normal ar curge intr-un loc pe care tu nu il vezi?


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 9 Oct 2013, 18:52
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Asteptam un raspuns de la tine...

Ceea ce spui are sens...Este o varianta,insa nu scade lichidul in vas si nu umezeste nicaieri pana nu comut pe cald...M-am gandit si eu la asta...


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 9 Oct 2013, 19:03
Post #18


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Pai incerc sa ma abtin cand nu stiu smile.gif
Ce e incercuit in poza? Ai asa ceva?

LE: Pe de alta parte n-ai masina de noua, incearca sa urmezi furtunurile care duc la calorifer, vezi daca nu cumva vreun fost proprietar a incercat sa faca vreo inginerie pe tema asta...
Sau macar vezi daca sunt fierbinti amandoua, la temperatura asemanatoare cu celelalte.

This post has been edited by R19/16v: 9 Oct 2013, 19:04

Attached thumbnail(s)
ja0f.PNG ( Size: 69k ) Number of downloads: 321


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 9 Oct 2013, 19:40
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Nu am.
Traseul e in mintile lui,arata ca nou.Si e f simplu...


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 18 Oct 2013, 17:58
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Am rezolvat cu oringuri noi si cu mult mastic pentru garnituri,rosu.
Prima data am incercat fara mastic.Nu a mers,tot curgea.
In final am pus masticul si a mers.Nu mai supureaza.

Tot nu am aflat de ce curgea numai cand comutam pe cald insa mi-am sters asta din creier.Cum am reusit sa sterg multe altele...


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunre
post 22 Oct 2013, 11:34
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.573
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




Pentru toti fosti detinatori sau reparatori de dacii 1300, NU exista robinet pentru circuitul de incalzire la Renault Megane/Scenic.

Jas2, eu ma gandesc la o anumita dinamica dintre solide/lichide in prezenta presiunii si caldurii.
Cand comutai pe cald, implicit caloriferul se racea cu cel putin cateva grade si o anumita deformare aparea la locul imbinarii, daca acel loc nu era suficient de plan/etansat, presiunea care exista in circuit doar cu lichidul fierbinte, facea ca scurgerea sa fie vizibila... parerea mea.


--------------------
Clio III K9K772 / Clio III K9K772 2009 - MS
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 22 Oct 2013, 12:57
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Ar putea sa fi fost...Are sens...

Dar nu mai e...Hai sa uitam.


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 26 Oct 2013, 05:48
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Iata ce-ti rezerva viata...

Am inteles care era problema...

Mergand cu un prieten sa cumpere ceva piese de la dezmembrari pentru un Fiat am gasit in mijlocul curtii o aeroterma de Scenic la care m-am jucat un pic.
Caloriferul meu avea in partea din spate un capac din plastic care intra fortat(cu click) pe tevi si care nu statea prea bine.In momentul in care scoteai caloriferul acest capac ramanea in aeroterma si bagam mana dupa el sa-l scot.La ultimul montaj nu l-am mai pus si l-am aruncat in masin in zona cu scule(intr-una din trapele de sub picioarele pasagerului din spate) cu gand sa-l pun bine insa am uitat de el acolo.Acum mi-am amintit de el si l-am pus pe caloriferul celeilalte aeroterme sa ma joc cu clapetele.Asa mi-a venit...
Ce credeti...Cand comutam pe cald atingea clapeta de acest nenorocit de capac(e mai mare cu 4 mm decat cel original) si misca putin caloriferul di pozitia initiala,cu toate ca era prins cu toate suruburile.Prinderea se face doar in fata,spatele ramane liber in aeroterma.Miscandu-se si fiind flansa cu probleme de etanseizare, permitea o scurgere f mica dar f deranjanta.Cand comutam pe rece clapeta nu mai atingea in capac,caloriferul revenea in pozitia initiala si scurgerea disparea.

Capac nenorocit...L-am aruncat.
Totusi...ce rost are capacul ala ?La ce foloseste ?

Asta a fost...

This post has been edited by jas2: 26 Oct 2013, 08:02


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 7 Oct 2014, 16:18
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Curge din nou...

Nu mai reusesc sa etansez aceasta zona(incercuita) de nicio culoare.Am cumparat calorifer cu tot cu gatul de cuplare...totul nou...degeaba.Oringuri noi...mastic siliconic...degeaba.

Caloriferul se baga sau scoate(dupa caz) in 2 minute (cronometrat).Este tip sertar.
Spre norocul meu...dar ce fac cu nenorocita de etanseizare ?Daca mai trebuia sa dau si bordul jos...

Tot curge ! Mi-a mancat zilele...Sta pe dreapta de 5 zile ...M-a disperat !!!

Analizati si voi fotografiile astea proaste(nu conteaza) si dati-mi o idee.Cred ca si Loganul are acelasi sistem.

This post has been edited by jas2: 7 Oct 2014, 16:36

Attached thumbnail(s)
IMG_20141007_172151.jpg ( Size: 541.65k ) Number of downloads: 122
IMG_20141007_172001.jpg ( Size: 1.29mb ) Number of downloads: 117
IMG_20141007_172044.jpg ( Size: 1.13mb ) Number of downloads: 108
IMG_20141007_172056.jpg ( Size: 1.2mb ) Number of downloads: 35
IMG_20141007_172119.jpg ( Size: 1.09mb ) Number of downloads: 33


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 7 Oct 2014, 16:48
Post #25


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Alte tevi si/sau alt calorifer?


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 7 Oct 2014, 16:50
Post #26


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Garniturile O-ring...trebuie schimbate!


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 7 Oct 2014, 17:07
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Pai am scris ca am totul nou...
O-ring 2 buc
Gatul de cuplare 1
Calorifer 1

Poate sa adaptez alt calorifer...Nu stiu...


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 7 Oct 2014, 17:11
Post #28


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Degeaba sunt noi daca nu sunt de calitate.
Portiunea unde intra O-ring....vezi cu o lupa!


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 7 Oct 2014, 17:23
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Si tu acuma...Le-am cumparat de la magazin de piese auto.
Sunt din silicon sau cauciuc siliconic.Sunt moi si cu textura din silicon.

Nu stiu ce sa mai zic...am cumparat 6 bucati si zic eu sunt ok.

Citat din Espacern

RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!

Cat adevar...

This post has been edited by jas2: 7 Oct 2014, 17:25


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 9 Oct 2014, 00:23
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Rezolvat cu silicon.


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 18:55
Dacia