Cel mai bun combustibil, motorina + benzina
![]() ![]() ![]() |
Cel mai bun combustibil, motorina + benzina
Iudexx |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 21 April 12 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Fluence
2010
- B-000-abc
|
|||
BannedHost |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
benzina efix si cand sunt in bani top premium 99+
|
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
S4b1n |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
Parca mai era un topic de genul pe la diverse.. in fine, motorina Alto 55 de o buna bucata de vreme.
|
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
2007
- ~ 155000 km
|
|
Ygi_17 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 2 February 09 ![]() |
a testat cineva benzina 95 de la diversi ( OMV, PETROM LUK, OMV Rompetrol) sa vada o diferenta?
adica cu OMV 95 atingi 170 km/h iar cu PETROM 95 nu poti atinge decat max 162? sau verificata de mine dupa Efix bagi de la Petrom 95 si nu trage n-are vlaga. |
--------------------
Renault
Clio II - Symbol
2003 / 8V 75 CP
|
|
nebunu4u |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 24 March 09 ![]() |
Benzina de 95 Petrom se consuma mai greu ca nu are aditivi iar masina trage greu. Cea de 95 de la Rompetrol sau OMV se consuma mai repede ca e aditivata iar masina trage mult mai bine.
|
--------------------
renault
symbol
2007
|
|
Yan78 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 439 Joined: 31 July 10 ![]() |
Pentru cei cu diesel 1.5 dci . In cartea tehnica scrie clar . Fara aditivi . Cititi si voi .
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2008 1.5 dci [URL=http://www.reno.ro/Folositi-functia-CAUTARE-t40668.html]Search cu incredere![/URL]
|
|
Iudexx |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 21 April 12 ![]() |
|
--------------------
Renault
Fluence
2010
- B-000-abc
|
|
S4b1n |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
Nu sunt de acord ca motorina aditivata dauneaza pompei. Pana pe la 30 000 km am bagat normala, si de atunci bag doar aditivata (intai am bagat Mol, apoi OMV, si de vreo 10000 km Rompetrol). Cu ALTO 55 de la Rompetrol imi place cel mai mult cum merge, si mi-au spus mai multe persoane ca e printre cele mai "grase" motorine, si ca asigura o ungere buna a pompei.
|
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
2007
- ~ 155000 km
|
|
Relu11 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.079 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti ![]() |
De aproape 100k km merge doar cu MOL (Tempo sau EVO) asa mitul motorinei aditivate ramane in continuare mit. De la service mi-au zis sa bag motorina doar de la E4 in sus in rest nu conteaza.
|
--------------------
.
.
.
|
|
DMP |
![]()
Post
#10
|
![]() Mumu' padurii Group: Members Posts: 1.670 Joined: 4 September 06 From: Bucuresti ![]() |
75% din motorina halita de caruta mea in cei 66.000 km de viata a fost de la Mol (50%) si de la Rompetrol (25%).
De la Mol am pus atat motorina normala (Tempo) cat si premium (Evo) iar de la Rompetrol doar normala (Efix). Evo bag doar iarna cand ajuta la o pornire mai usoara si fara prea multe zgomote. Din ce stiu eu toate motorinele sunt aditivate iar cel premium (Evo, Alto 55, MaxxMotion etc) au in plus niste aditive care, cica, ar asigura o reducere a uzurii, depunerilor pe injectoare, o ardere mai buna etc. De exemplu, la Mol, Evo contine un aditiv Keropur pe cand Tempo nu il contine. |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dci 2006
|
|
vallixx |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.547 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(nebunu4u @ 24 Apr 2012, 18:18) Benzina de 95 Petrom se consuma mai greu ca nu are aditivi iar masina trage greu. Cea de 95 de la Rompetrol sau OMV se consuma mai repede ca e aditivata iar masina trage mult mai bine. N-ai nicio idee despre ce vorbesti. In primul rand benzina Petrom si OMV este aceeasi In al doilea rand, toate benzinele, indiferent ca sunt de la Petrom/OMV, Rompetrol, MOL....etc, sunt aditivate. Cu aditivi diferiti, dar sunt aditivate. In al treilea rand, benzina mai buna care face masina sa traga mai bine se consuma mai putin pentru ca ofera masinii puterea de a deplasa mai usor greutatea proprie. Singurul motiv pentru care se consuma mai multa este pentru ca atunci cand vezi ca masina trage bine, esti tentat sa o calci pe coada mai tare. Si in ultimul rand, benzina mai "puturoasa" nu se consuma mai putin, ci mai mult, pentru ca tu observi ca masina nu trage asa cum vrei si esti tentat sa compensezi lipsa de putere apasand mai tare pedala, ceea ce duce la un consum marit. Si ca sa definez benzinele "bune" fata de cele "puturoase", masina mea de ex. cel mai bine trage cu benzina efix de la Rompetrol. Urmatoarea mi se pare 95-ul de la MOL. Parca nu trage chiar ata de bine ca cea de Rompetrol, dar e ok. Nu ma inteleg insa deloc cu cea de la Petrom/OMV, mi se pare ca trage cel mai greu. This post has been edited by vallixx: 25 Apr 2012, 10:32 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
theodor2004 |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
Benzina Petrom 95 se consuma cel mai repede, si masina trage cel mai prost. Nu recomand.
Cel mai bine ma inteleg cu Mol 95, trage bine, consumul cel mai mic, silentiozitate maxima. Rompetrol pare zgomotoasa in comparatie cu Mol 95, dar masina trage bine. |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
vallixx |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.547 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
+1
![]() Este posibil ca benzina sa nu fie foarte diferita calitativ, iar diferentele sa fie facute doar de aditivi. Si mai conteaza cum se "pliaza" aditivii respectivi pe diferite tipuri de motoare. La mine la Clio, benzina de Petrom da rezultate slabe, dar Cielo lui tata "bea" Petrom si nu are nicio taina, trage foarte bine.... Iar fosta mea Dacie 1310 din '89, torcea cu Lukoil, mai ceva ca Garfield... ![]() This post has been edited by vallixx: 25 Apr 2012, 14:38 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
diesel_power |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Mol cumpara de la Petrom combustibilii. Diferenta o fac aditivii si rezervoarele jegoase de la Petrom.
|
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
DMP |
![]()
Post
#15
|
![]() Mumu' padurii Group: Members Posts: 1.670 Joined: 4 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Mol cumpara de la toti cu rafinarii in Romania: OMV/Petrom, Rompetrol si Lukoil.
|
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dci 2006
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
am avut o prietena care era directoare la Mol. Mi-a spus ca Mol, in afara de benzina pe care o cumpara din tara, aduce si combustibil din Ungaria Ea mi-a recomandat benzina, mai ales daca am norocul sa nimeresc un lot cumparat din Ungaria. Din pacate nu avem de unde sa stim care e adusa din Ungaria, si care cumparata de la Petrom.
Dupa parerea mea e adevarat ca, oricat de paradoxal ar parea, conteaza si de la ce statie alimentezi. La Clio nu prea simt diferenta daca pun de la Petrom Vitan sau Petrom Soseaua Vergului (masina trage cam la fel cu amandoua), dar la Octavia (motorizare TSI cu injectie directa) simt un plus de putere cand alimentez de la Petrom Soseaua Vergului. ![]() Bine, e posibil sa fie folclor, eu spun ce am observat la mine. |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
DMP |
![]()
Post
#17
|
![]() Mumu' padurii Group: Members Posts: 1.670 Joined: 4 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Combustibil adus de catre Mol din Ungaria poti pune, probabil, doar prin vestul tarii.
Ca sa aduci combustibil din Ungaria si sa il vinzi dincolo de Banat si Crisana e prostie curata datorita costurilor de transport. Am citit acum vreo 2 ani un interviu cu un director din Rompetrol si zicea nenea asta ca, in functie de localizare depozitelor regionale de carburanti si de situatia stocurilor, Rompetrol poate cumpara carburant de la Petrom/OMV si/sau de la Lukoil si in acelasi timp poate vinde catre Petrom/OMV si/sau Lukoil. |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dci 2006
|
|
BioHazarD |
![]()
Post
#18
|
![]() Gold member Group: Members Posts: 1.408 Joined: 9 May 07 ![]() |
Cu alte cuvinte fiecare cumpara de la fiecare si vinde mai departe la fiecare.
![]() |
--------------------
Renault
ex-Clio Symbol 1.5 dci
2008 Megane 4 1.5 dci 2017
Austral mild-hybrid 2023 |
|
nokia_6260 |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 251 Joined: 8 April 11 ![]() |
Altfel spus,sa alimentam de la orice benzinarie,in afara de cele de genul ''Nelu Gălbenuș''...
|
--------------------
Renault
Captur
1,2 Tce 2017
- HSK-IP-XXX
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
si cam toti cumpara de la Petrom; diferenta este data de cum si cat aditiveaza fiecare.
Petrom e cea mai putin aditivata (dar asta nu inseamna ca nu are aditivi deloc), si, dupa cunostintele mele, Mol este cea mai aditivata. |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
Benafflek |
![]()
Post
#21
|
![]() Survivor Group: Members Posts: 33 Joined: 29 December 10 From: Bucuresti ![]() |
Eu am pus initial Petrom de 95, timp de 1 luna dupa ce am luat-o si ulterior numai OMV 95; mi se pare mie ca merge mai bine (nu stiu daca e adevarat sau nu)...
|
--------------------
Renault
Symbol
2010 Get rich or die trying!
|
|
andr3i84 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.086 Joined: 22 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu daca este coincidenta sau nu dar ultimele dati am alimentat la OMV benzina 95 (de obicei bag de la Petrom) si parca tot de atunci imi fura prima cheie dimineata. Dupa aia porneste la sfert de n-ai treaba. Acum 3 zile am facut ITP-ul (in acelasi loc unde l-am facut de fiecare data) si unchiasu' mi-a zis ca am benzina proasta in rezervor ca nu ies noxele bine (ceva de hidrocarburi parca a zis...).
Sa fie doar o coincidenta sau am mizerie in rezervor, pompa pe duca, bujii afumate, etc... ![]() PS: o sa realimentez de la Petrom si o vad cum se comporta. This post has been edited by andr3i84: 22 May 2012, 18:23 |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2003 1.4 16V expression
|
|
DMP |
![]()
Post
#23
|
![]() Mumu' padurii Group: Members Posts: 1.670 Joined: 4 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca Petrom 95 si OMV 95 sunt acelasi drac dar cu denumiri diferite.
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dci 2006
|
|
Ema123 |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 23 May 12 ![]() |
Rompetrol energie vie:)
|
--------------------
Renualt
Symbol
2010
|
|
CICUT |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 28 September 11 ![]() |
Din 2003 alimentez cu motorina numai de la OMV si nu am avut nici eu nici colegii mei niciodata nici o problema. Mentionez ca masinile se schimba dupa 150 - 170.000km. Pe mine m-a convins.
|
--------------------
Renault
Clio
Simbol / 2007
|
|
Martzafoiul |
![]()
Post
#26
|
![]() Veteran Group: Members Posts: 51 Joined: 2 April 12 From: Bucharest ![]() |
Salutare,
De ceva vreme ma tot framanta un lucru. Cu ce fel de benzina sa alimentez? M-am tot uitat pe forum aici si am gasit discutii si pareri care mai de care. In final am ajuns la concluzia ca voi alimenta mereu de la Rompetrol. Mentionez ca pana acum am facut doar 2 plinuri de cand mi-am luat masina: primul de la Petrom si al 2-lea de la Rompetrol. Nu stiu cat de inteleapta este alegerea, doar ca majoritatea m-au sfatuit sa alimentez de acolo. Insa nelamurirea mea este legata de tipul de benzina pe care il voi folosi. Prin toate forumurile pe care le-am citit un tip a zis un lucru intelept. Pe capacul rezervorului scrie ca pot alimenta cu benzina de 95 sau 98. Nu zice nimic de o cifra mai mare de 98. Iar din cate vad eu, in comert benzina de calitate o gasesti numai in denumiri gen 99+, 100, 101 si asa mai departe. Singura exceptie o face Lukoil unde au benzina de 98, dar de acolo nu alimentez sub nicio forma. Eu unul as alimenta cu benzina aditivata, cea mai buna, dar nu stiu daca este ok date fiind aceste cifre. Nu ma deranjeaza pretul, vreau ce este mai bun pentru masina mea, dar nu as vrea ca dupa ce dau mai multi bani pe benzina, sa-i si dauneze masinii in timp. Adevarul este ca nu am auzit de atfel de cazuri, dar cine stie... Dupa cum v-am spus, am citit si am auzit pareri nenumarate. V-as ruga daca se poate sa vina cineva cu o explicatie logica legat de diferenta intre benzina normala si cea de o calitate superioara. Intrebarea la care vreau un raspuns este, se merita sa alimentez cu benzina aditivata? Si daca da, din ce puncte de vedere? Care sunt avantajele sau dupa caz, dezavantajele? Multumesc anticipat! |
--------------------
Dacia
Logan
2017/SL Prestige Plus
- B048660 Remember LOVE
|
|
Alex Z |
![]()
Post
#27
|
![]() diesel flower power Group: Validating Posts: 178 Joined: 4 July 09 From: Ploiesti==>>>Brasov ![]() |
Astazi era sa raman pe drum datorita minunatiei de la MOL din Brasov(MOL EVO DIESEL), masina mea diesel nu mai treagea intre 2000-3000rpm, intrerupea in functionare si am avut inspiratia sa golesc filtrul de motorina pe care l-am inlocuit acum 1500km,surpriza a curs apa ca la robinet, am folosit pompita de amorsare a circuitului si am mai scos niste apa.
Am dat cheie a pornit avea din nou 85cp.....Morala povestii am luat apa cu 6.4 ron/l.(Mentionez ca cu o luna in urma am golit tot rezervorul si am mai gasit si atunci niste apa). Am alimentat 3 ani de a Mol fara probleme dar in ultimul an au inceput sa bage cantitati industiale de apa. Concluzia cea mai buna motorina din Brasov la Rompetrol ![]() This post has been edited by Alex Z: 28 May 2012, 22:28 |
--------------------
RENAULT
Symbol 1.5dci 85cp
2009
- PH 85 ZAR
|
|
MuciX |
![]()
Post
#28
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
QUOTE(Martzafoiul @ 28 May 2012, 22:52) Iar din cate vad eu, in comert benzina de calitate o gasesti numai in denumiri gen 99+, 100, 101 si asa mai departe. Cum ai ajuns la concluzia asta? Ca era mai scumpa? Cifra octanica nu are nicio treaba cu - capacitatea calorica a benzinei si nici nu reprezinta un factor de calitate. Simplu: ai motor pentru 95-98? Folosesti 95-98, ce e peste aceasta valoare e risipa de bani din mai multe puncte de vedere. Subiectul a fost discutat de multe ori, poti cauta pe forum. ![]() |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Val3ntin0 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 259 Joined: 8 September 11 From: Ploiesti ![]() |
Stiu ca am vazut undeva pe forum un filmulet in care arata diferentele astea excat.. ca sa fiu scurt era ceva de genul: ai clio alimentezi cu 95 sa zicem, ca asta punem mareaa majoritate, daca aveai subaru si puneai 95 nu-si arata masina toata puterea si are nevoie de o benzina mai scumpa, "gen 99+, 100, 101" cum zici tu..
Ceva de genul era testul, adica daca nu ai motor sa necesite o benzina mai scumpa, care sa ii dea mai multa putere, pui degeaba ca nu este nici o diferenta, chiar este posibil sa observi chiar ca o papa mai repede.. Cat despre MOL, am alimentat si eu cand avea tata brecul ![]() Adica alimentez de multi ani si nu am avut probleme din cauza benzinei cu masinile familiei sau ale mele.. |
--------------------
Renault
Clio Expression 2004~1.4 /
Megane 2007~1.6 16v 82kv
|
|
vallixx |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.547 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Ideea e asa. Pe rezervor scrie 95-98, alimentezi cu 95-98, eu ti-as recomanda 95.
La Clio, intre 95 si 98 nu cred ca o sa vezi o diferenta, decat la bani. La masini puternice, cu niste sute de cai, probabil o sa vezi diferente intre 95 si 98, la Clio singura diferenta o sa fie la tine in buzunar. (filmuletul de care zice colegul e facut de cei de la Fifth Gear) Aditivata e toata. Si aia de 95 si aia de 98 si aia de 100. Benzina de 99, 100, 100+, nu este neaparat mai scumpa pantru ca este si mai de calitate, ci este altceva. Este un alt produs, destinat altor tipuri de motoare, are costuri de fabricatie mai mari etc. Cum zicea si colegul mai devreme, pretul ei nu este din cauza ca ar fi mai de calitate decat cealalta. Mai ales ca am inteles ca pe termen lung este si daunatoare unui motor conceput pentru benzina de 95-98. Arde ceva ma "uscat" si nu asigura in totalitate ungerea de care are nevoie motorul. Deci baga linistit 95, nu o sa strici masina. Nu baga insa 95 de la benzinarii no name. Ti-as recomanda sa nu bagi de la o singura benzinarie. Alterneaza Rompetrolul cu MOL-ul. Benzina e aceeasi, aditivii insa sunt diferiti. |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 02:06 |