Ce se poate face pentru a scade consumul ?, nu ma luati cu dci-ul ca nu am bani !
![]() ![]() ![]() |
Ce se poate face pentru a scade consumul ?, nu ma luati cu dci-ul ca nu am bani !
raresss |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 11 August 05 ![]() |
Attached thumbnail(s) four_four_mirror_350_271.jpg ( Size: 50.22k ) Number of downloads: 6 |
||
-------------------- MII 1.5 DCI 100CV
Luxe privilege - rojo fuego |
|||
eugen_foxy |
![]() ![]()
Post
#32
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 16 September 05 From: Bucuresti ![]() |
V-ati cam abatut voi de la subiect ca de obicei , dar sfaturile sunt binevenite . Ca o curiozitate pe care o am in ultima perioada : am doar eu impresia sau faza cu trecutul de la un euro inferior la unul superior ( euro II -> euro III ... ) se realizeaza prin chinuirea motorului initial si anume prin amplasarea cator mai multe filtre si filtrulete care scad performantele , creste consumul , dar ceea ce-i intereseaza pe producatori , scad noxele ??? Ca de la euro II la euro III am observat din forumuri ca au crescut cu aprox 0,5 % -> 1.0 % consumul la cateva auto ( mai ales la cele Daewoo : Matiz , Cielo , Nubira ) . La Reno se simte la fel ??? ( la Clio si Megane / nu cele DCI ) . Si voi ce parere aveti : se vor ieftini autoturismele gen Matiz , Cielo , Clio , Solenza acum in iarna sau nu ??? Bafta multa , fara garcea si rezervor plin tuturor !!!
|
--------------------
Solenza
Scala
2003/1.4/75CP
|
|
dili |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 736 Joined: 18 June 05 From: Constanta ![]() |
Pt. eugen_foxy
La cat de bine se vinde actualmente Matizul, greu de crezut ca sa va ieftini in viitorul apropiat. Iar aparitia lui Spark, cu pretul mai mult decat nerusinat (deh, TVA+vama), nu va face decat sa le dea apa la moara celor de la Craiova. Off topic: nevasta-mea chinuie un Matiz de aproape un an si jumatate si vad ca rezista eroic (masina ![]() |
--------------------
Mercedes-Benz
CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus,
august 2016 VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
|
|
Floppy |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 28 September 05 From: BRASOV ![]() |
In vest, oamenii isi iau break (station wagon) ca masina de familie/concediu, asa ca o sa le vezi cel mai des pe drum cand pleaca lumea la plimbare/in concediu. Mai nou a aparut moda monovolumelor de familie. Ei nu au mentalitatea "Logan" (masina in 3 volume cu portbagaj mare, ca sa intre catelul, purcelul, etc.). Break-urile, monovolumele si hatchback-urile sunt mai practice si la incarcat bagaje obisnuite si la obiecte voluminoase (a reusit cineva sa bage o placa de surf, o bicicleta, un televizor cu diagonala de 72cm sau un chiar frigider intr-un portbagaj de Clio Symbol sau de Logan???).
In plus, la nivelul lor de trai, isi permit, in general, 2 masini de familie (sot + sotie), iar din cauza aglomeratiilor din orase sunt preferate masinile mici pentru mers la servici. Matiz-ul e bun doar daca te invarti cu el prin oras. Din toate punctele de vedere: pret, consum, intretinere, fiabilitate, loc de parcare :-). Daca vrei sa mergi cu toata familia si cu bagajele, cateva sute/mii de km... mai bine iei trenul :-) Pentru oras ar fi buna si varianta cu scuterul (foarte folosit "afara", ex. Italia), dar la ce mizerie e in Romania... risti sa fii confundat cu un cosar cand te dai jos de pe el. Sau trebuie sa iti iei hainele de schimb cu tine. Ca sa nu mai vorbim ca nu-l poti folosi cand ploua/ninge (cam jumatate de an, la noi)... |
--------------------
Renault
Clio 1.5 dCi
2005 Extreme
- PH10RXB I love my car!!!
|
|
semit |
![]()
Post
#35
|
![]() Private Spice Group: Moderatori Posts: 5.972 Joined: 27 September 05 From: Bucuresti ![]() |
sau risti sa-ti iei vreo usa in roata sau sa pupi un troleu sau tramvai.... cat timp nu sunt benzi speciale... pentru biciclete si scutere nu se renteaza...
|
--------------------
Reno
Megane GT line 1.5dCi
'13 nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
|
|
eugen_foxy |
![]() ![]()
Post
#36
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 16 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Oameni buni mi-am luat dupa cum observati Solenza Scala . Sunt multumit de masina , se puteau mai multe dotari , dar cand ma gandesc la Matiz , eu zic ca e mai bine . Singurul gust amar e cand alimentez , ca ma arde mai tare la buzunar . Dar este mult mai optimizabila masina , putere mai mare , se pot modifica multe pe ea si in principiu este pe gustul meu . La consum , acum iarna , ia aproximativ 8,7 - 9.3 % ora si cam 6.5 - 6.8 in afara . I-am dat deja 140 pe DN1 si merge super . Ce sfaturi va mai pot da ... pentru cei care inca nu au masina dar incerac sa se orienteze ... inainte de cumparare sa faca testul din Vitan . Merita toti banii . Eu am reusit sa scad aproximativ 10 mil de la fostul proprietar in urma testului si am fost multumit de diagnosticuri , in timp am remediat din ele si am avut placuta surpriza sa aiba dreptate in tot ce au spus inginerii de acolo .
Ontopic : pentru a scade consumul eu schimb filtrul de aer la cel mult 8000 km , pun injector cleaner cam la 3 rezervoare ( din 3 in 3 ) si in rest se simte diferenta imediat ce fac anumite modificari . Iarna , dupa cate se stie , motorul consuma mai mult pentru ca nu mai ajunge la temperatura optima de lucru . Acest lucru se poate oarecum remedia prin plasarea unui carton pe jumatate din radiator . Se incalzeste mai repede motorul si habitaclul . Efectul este vizibil imediat . Nu este recomandat sa puneti pe mai mult de jumatate ! Daca temperatura trece des peste jumaatte din scara de temp , atunci intra termocupla si porneste ventilatorul si in acest caz ori renuntati la carton si il pastrati pentru zile mai friguroase , ori mai ajunstati suprafata de acoperire . ( il puneti doar pe un sfert ) Offtopic : dupa 23.000 km filtrul de polen era mizerabil si abia dupa vre-o sapt de citit pe forum-uri am invatat pe unde e , l-am dibuit si l-am schimbat . Acum am o caldura super si ventilatie de zici ca e turbo ! |
--------------------
Solenza
Scala
2003/1.4/75CP Invatati , invatati , invatati !
|
|
octav_ |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 846 Joined: 16 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Off-topic: Cand vorbiti de cartoane puse la radiator imi aduc aminte de vechiul meu Oltcit care avea "din dotare" plasticul acela pt a-l pune iarna la radiator...
![]() |
--------------------
Clio
RS 197
2009 2.0 16V
|
|
alin-L |
![]()
Post
#38
|
![]() No more Mr. Nice Guy!... Group: Members Posts: 19 Joined: 27 November 05 From: Pitesti ![]() |
Cu stima domnilor... si doamnelor (care sunteti pe aici)!!
![]() Am avut un Maty aproape un an... L-am exploatat "la blana"!!! Credeti-ma: regret deseori masinuta aia! Era EXTRAORDINARA!! Am "facut" concediul cu ea (btw: am un copil de 13 ani- fetita, care emana deja pretentii de domnisoara preadolescenta!) si, in afara de faptul k am avut decat un loc liber in spate din cauza bagajelor - no problem! Consum... viteza... confort... relaxare... tot ce vrei! IL REGRET ca pe o jucarie draga pe care am pierdut-o! Yo sunt cel care se plange pe alte topicuri de confortul la volan in Symbol... nu pot sa cred k o masina de 1000 e mai bleaga (din punctul asta de vedere) decat o "coaja" de 5000! I-am "dat" lui Maty aproape 160 km/h pe autostrada si n-am avut nici un fel de neplaceri. E adevarat, i-am "dat" si lui Fidji oleca peste 190 km/h! - no problem, too! dar kestia de baza e faptul k sunt 2 masini absolut, total, capital incomparabile. ![]() This post has been edited by alin-L: 1 Feb 2006, 00:17 |
--------------------
renault
symbol - fidji
2005 - 1,4 16V
- AG 07 SMT ...masina mica, de familie. E ok dak familia e mica!
...doar 98 bhp - stock, dar merge! |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th June 2024 - 08:34 |