Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Ce parere aveti despre benzinare aspirate, Cred ca sunt o alegere buna

mondeo.ro
post 27 Dec 2008, 14:57
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 27 November 08




As vrea sa aflu parerile voastre vis-a-vis de acest tip de motoare.Orice parere este bine venita.Ca sa fiu mai explicit,ma refer la motoare mari,gen 1.8i(Vectra), 2.0PFi(Mondeo),2.0i(Laguna) si altele de aceeasi capacitate.Credeti ca se justifica un astfel de motor fata de unul diesel,avand in vedere ca diesel=masina mai scumpa,revizii scumpe,piese,fiabilitate.Mentionez ca doresc sa achizitionez o masina noua pe benzina,care va fi pastrata in familie multi ani,deci ma intereseaza in special avantaje si dezavantaje pe termen lung.Stiu ca diesel este mai economic si ca benzinarul consuma in realitate cu 2-4% mai mult.Va rog,cand raspundeti,sa luati in calcul si consumul,dar si intretinerea si tot ce tine de o masina noua.


--------------------
Ford/Dacia Mondeo/1300 - TM 87 KUN/TM 08 SWY '04 5usi Ghia 2.0TDCi/'83 pt.exp.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Batrânul
post 27 Dec 2008, 17:49
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.464
Joined: 22 March 05
From: Bucuresti




Sunt multe topicuri pe acest forum ref. la benzinare vs. Diesel. De ex.:
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=132...a+versus+diesel
Dar mai bine da un search (cauta)...

This post has been edited by Batrânul: 27 Dec 2008, 17:51


--------------------
Renault Clio IV 2015 / Life 1.2 16V
Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mondeo.ro
post 27 Dec 2008, 18:18
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 27 November 08




Multumesc ptr. sfaturi,dar nu vreau un "VS" benzina-motorina.Hai sa scoatem din discutie motoarele de 1.8.Care considerati ca sunt avantajele la benzinare si de ce ati cumpara(sau nu ati cumpara)o masina cu o astfel de motorizare?

This post has been edited by mondeo.ro: 27 Dec 2008, 18:19


--------------------
Ford/Dacia Mondeo/1300 - TM 87 KUN/TM 08 SWY '04 5usi Ghia 2.0TDCi/'83 pt.exp.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 27 Dec 2008, 18:50
Post #4


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




In fond si la urma urmei, colega mondeo.ro, ce te intereseaza sa afli despre motoarele Otto aspirate cu cilindree intre 1,8 si 2 litri?...Putere?...Consum?...Fiabilitate?...Cheltuieli de intretinere?...Fii, rogu-te, mai concret. Incearca chiar punctual, daca se poate...

Parerea mea este, din cate mai stiu, ca, in mare majoritate, motoarele indicate de tine sunt cam p-acolo din toate punctele de vedere (unde tin, insa, sa te contrazic este definitia ta de "motoare mari" data litrajelor de 1,8 si 2,0...daca astea-s motoare mari, atunci ce se poate spune de 3.2, de 4.8...?...): si putere, si consum, si fiabilitate...(Deh, tehnologia este "shared" de majoritatea motoristilor, sub o forma sau alta...)
Ma refer strict la grupurile propulsoare montate pe caroseriile indicate de tine, indiferent ca poarta sigla lui Renault, a lui Ford, Opel sau mai stiu eu a carui fabricant...

Diferentele intre nivelul vanzarilor diversilor producatori sed in forma caroseriilor (imaginatia designerilor e nelimitata, chiar daca masinile moderne incep sa cam semene intre ele...deh, softul...), optionalele si discounturile oferite (deci, politica de vanzari...), ''legendele'' care orbiteaza in jurul fiecarui model / fabricant si multe alte asemenea chestiuni subiective.

Daca, insa, intr-adevar te-ai hotarat sa achizitionezi, pentru a-l detine a la long, un turism propulsat Otto aspirat, din clasa celor mentionate, alegerea iti apartine in totalitate: e chestie de gusturi, care nu se discuta. Si chestie de buget, care, iarasi, nu prea poate constitui subiect de polemici largite (numai in sanul familiei...)...
Daca faci numai un fel de sondaj, sa vezi cam catre care fabricant ai inclina (daca e sa alegi numai prin prisma grupului motopropulsor), parerea mea e sa vizitezi si forumurile dedicate ale flacailor detinatori de turisme din cele indicate (desi, sunt convins ca ai facut-o deja...) si numai citind despre problemele fiecarui model, fara sa incerci sa ceri forumistilor o sinteza-rezumat, iti vei face o opinie cat mai aproape de realitate....
Parol!
Fara intentia de a fi caustic sau nepoliticos.
Pentru orice alte amanunte solicitate punctual, forumul nostru iti cam sta la dispozitie... wink.gif


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v - / aka Kurulina Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mondeo.ro
post 27 Dec 2008, 19:47
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 27 November 08




@Adila16,treaba este in felul urmator.Am diesel si am probleme.Am citit chiar si pe acest forum despre probleme la dci,de aceea incep sa-mi pun problema daca nu ar fi mai inspirat sa aleg un benzinar aspirat.Vreau aspirat ptr. ca par sa fie cele mai fiabile motoare-n-ai turbo,n-ai injectie pretentioasa,etc..Vreau mai mult sa aflu de la alte persoane,daca se merita un benzinar mai ieftin de cumparat,dar mai gurmand,fata de un diesel scump si economic.Doresc sa aflu cum judeca altii dilema mea.Dupa cate am inteles intretinerea este mai ieftina la benzinare,cred ca acest fapt reprezinta un avantaj.Trebuie mentionat ca masina actuala(diesel) va fi pastrata,deci nu cred ca am sa fac mai mult de 15-20.000/an cu masina noua.


--------------------
Ford/Dacia Mondeo/1300 - TM 87 KUN/TM 08 SWY '04 5usi Ghia 2.0TDCi/'83 pt.exp.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DanCVA
post 27 Dec 2008, 20:02
Post #6


Membru care arde gazu'... accelerand


Group: Members
Posts: 4.266
Joined: 23 December 07
From: Bucuresti




Teoria spune: turatii mai scazute la cuplu mai mare pentru diesel fata de benzina. Rezulta fiabilitatea este mai mare la diesel, pentru piesele in miscare, in ore de functionare vorbind.


--------------------
Renault Megane Sedan 2007/Expression/Keyless-Go/MP3/6CD - B 82 KVA Changer/Autolights/CC/Heated seats/Tuxedo/1.6 16V
Repar oglinzile de Megane 2, Senic 2 si Clio 3.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 27 Dec 2008, 20:15
Post #7


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




OK...
Asa trebuia sa incepi topicul, colega...Nu e elegie, nu e vaicareala, ci doar o expunere de motive.

Daca Dieselul detinut te-a dezamagit, asta nu inseamna ca sunt motoare proaste.
Daca e sa imi expun parerea, pur personala, ar fi: Otto aspirat, pana in 2000 cmc (pentru ca RCA-ul si celelalte taxe sa nu rupa bugetul), de preferat un 1.6 (cu performante apropiate de 2.0 litri, fara a fi incarcat sau o obraznicatura de motor de genul celui cocotat pe Kia Cee'd: 1400 cmc @ 115 CP...), pe o caroserie chiar si sedan (de dimensiuni medii spre mari), cu cat mai multe optionale (care fac viata mai frumoasa la bord...).

Cat despre limita de buget, asta e decizia ta/voastra.

De ce Otto aspirat? Ce e complicat, are putine sanse sa fie fiabil. Cat mai putine parti mobile, cat mai putine vulnerabilitati si simplitate in exploatare si reparatii...

Fiabilitatea Deselului este, intr-adevar, data si de plaja destul de redusa de turatie in care motorul ofera cuplul de forta, de robustetea pieselor (am in vedere consecintele tehnice inerente modului in care se face aprinderea amestectului carburant, rezumat elegant in denumirea stiintifica a Dieselului: motor cu aprindere prin compresie...) etc.

Scuze daca sunt incoerent.

Off-topic: Eu unul am cochetat cu tdci, tdi, dci, tddi pentru ceva vreme...Diesele, care mai de care mai sofisticate
Insa, argumente absolut personale m-au indreptat cu pasi mari si repezi catre motorul Otto 1.6 cu VVT.
"Bine-bine", ai putea spune, ''daca VVT, de ce Renault si nu Toyota...!?"...
Pentru ca la Toyota nu am gasit, la vremea respectiva, o caroserie de dimensiuni medii (...BiCorpul de la Reno s-a pliat la fix pe optiunile si gusturile mele, in conditiile in care VVT nu era decat pe Corolla japonezilor, caroserie sedan -deci lunga- si care nu se inscria intre preferinte/optiuni) si nicio clipa nu am considerat motoristii francezi a fi inferiori celor niponi.
Principiul distributiei variabile de aer imi era cunoscut de ceva vreme, stiam cam ce poate un astfel de motor de la 3500-4000 rpm in sus (turatii destul de ridicate pentru un dieselist, nu?... smile.gif) si mi-am zis ca n-ar fi rau sa optez pentru un BiCorp 1.6 @ 112 CP (sau 448 de copite, cum imi place sa spun)...Motor de bun simt, cu un randament decent, destul de putin pretentios, comparativ cu alte versiuni...

Si nu regret nicio clipa alegerea facuta, in ciuda opiniilor contra ale amicilor si/sau colegilor: "Puah! Reno! ... Puuaaahhhh! Si benzinar!...Ce naiba, la banii astia iti luai altceva!...Nu o masina nefiabila, scumpa la intretinere, fara performante!...Motorul asta are si el macar 90 CP?..."
Mi-am impus sa am rabdare si, treptat-treptat, le-am (si mi-am) dovedit ca, cel putin pana in prezent, nu am facut o alegere proasta cand am optat pentru motorizarea Otto VVT de la Renault: post-garantie, intretinerea nu este nici mai scumpa nici mai ieftina ca la alte marci/modele cu motorizari similare, performantele si consumul sunt ok (daca nu ai pretentii de comportament sportiv la turatii mici... sau o ''calci'' incontinent fara a lasa motorul sa isi traga sufletul intre reprizele de putere...), iar satisfactiile (cel putin cele dinamice, caci despre ele discutam, nu?) sunt pe masura numarului de copite de sub capota...
Si as mai putea continua, dar risc sa plictisesc.

This post has been edited by Adila16: 27 Dec 2008, 20:21


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v - / aka Kurulina Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 27 Dec 2008, 20:19
Post #8


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




Ce probleme ai la diesel?

Personal, nu prefer motoarele aspirate, indiferent daca sunt diesel sau benzina. Pentru a avea o senzatie similara motorului 2.0T de pe Laguna, de exemplu, cred ca ar fi nevoie de un motor aspirat de 3.5l.

Daca totusi te gandesti la un motor aspirat pe benzina, exista si variante de cilindree mai mica, anume 1.8l. De exemplu Fiat Croma.

This post has been edited by balanel: 27 Dec 2008, 21:05


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 27 Dec 2008, 20:21
Post #9


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




Cam p-acolo...
Dar, inclin sa cred ca al nostru coleg nu isi doreste in mod neaparat si necesar o masina cu veleitati de sportiva...(cred ca d-asta a si indicat litrajele de maximum 2000 cmc).

This post has been edited by Adila16: 27 Dec 2008, 20:24


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v - / aka Kurulina Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalinmodena
post 27 Dec 2008, 20:25
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.547
Joined: 7 April 08
From: Aproape de Craiova




Ma pot lauda ca am condus multe masini,fie pe benzina,fie diesel.
Eu pot pune pariu ca tu deja ai ales masina,pentru ca daca ti-a intrat una la suflet,nu ti-o putem scoate noi.
Acum cu motorizarea,eu cred ca la clasa pentru care vei opta chestia asta e una de gusturi.La diesel ai putere la turatii scazute,pe cand la benzinare e invers.Cu economia s-a cam dus,la cat au ajuns preturile carburantilor.
Intradevar,e mai rentabil un diesel,insa doar la prima vedere,caci pretul intre un benzinar si un diesel difera la aceleasi dotari,diferenta putand ajunge si pe la 1.700 de Euro.Apoi mai e si intretinerea,care se stie,e mai scumpa la diesel.
Alegerea iti apartine,cu toate ca eu cred ca ai facut-o deja.


--------------------
Renault megane sedan manager 1.4 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 27 Dec 2008, 20:30
Post #11


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




QUOTE(Catalinmodena @ 27 Dec 2008, 20:25)

Alegerea iti apartine,cu toate ca eu cred ca ai facut-o deja.
*




Bine punctat.


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v - / aka Kurulina Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mondeo.ro
post 27 Dec 2008, 21:44
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 27 November 08




Masina inca nu am ales-o.Intra in discutie 4 masini.Este adevarat ca una o am la suflet,dar nu este inca batut in cuie.Alegerea unui benzinar o iau in calcul,in conditile in care,preturile la benzina si motorina raman diferite.In momentu' de fata cu 100 Lei poti cumpara 28,5l motorina EURO 4.De aceiasi suma poti cumpara 33,5l benzina de 99+.Daca mai includem in calcul revizile mai putine si mai ieftine la benzinar si pretul de achizitie,decizia poate deveni destul de grea.Nu vreau neaparat un motor sportiv,vreau un motor capabil care se descurca cu caroserii de 1,5t,sa nu fie nevoie sa ma rog de el in depasire si sa pot sa depasesc cu el 200km/h,atunci cand primesc flash-uri de la un Golf 4,condus de un pusti.(nici eu nu sunt batran biggrin.gif )


--------------------
Ford/Dacia Mondeo/1300 - TM 87 KUN/TM 08 SWY '04 5usi Ghia 2.0TDCi/'83 pt.exp.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 27 Dec 2008, 23:51
Post #13


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




In viziunea ta, Golful IV e Diesel sau Otto?...


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v - / aka Kurulina Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 28 Dec 2008, 00:09
Post #14


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




@mondeo: N-o mai tot lua pe ocolite...vrei sa afli mai multe informatii despre Laguna 2.0 benzina. Te gandesti la mondeo, laguna, passat si pe a parta o zici tu.

Si alta chestie, vezi ca incalci punctul 3c din Regulament...sau poate ai trecut pe la casierie?


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mondeo.ro
post 28 Dec 2008, 00:35
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 27 November 08




@hellcat,am citit regulamentul,nu imi dau seama exact care-i problema.Nu am facut reclama,nu folosesc numele unei companii si nici nu ofer servicii sau altceva. Nu este vorba nici de vreo adresa de web.Acel ".ro" are doar rolul de a completa locatia(mai exista pe un forum din DE un "mondeo.xx") si de a diferentia doi useri.

28 Dec 2008, 00:37:
DA,ma intereseaza Laguna 2.0i,poate chiar si 2.0T.Mai vedem ce si cum.

This post has been edited by mondeo.ro: 28 Dec 2008, 00:37


--------------------
Ford/Dacia Mondeo/1300 - TM 87 KUN/TM 08 SWY '04 5usi Ghia 2.0TDCi/'83 pt.exp.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 28 Dec 2008, 12:36
Post #16


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




Pentru ce-ti trebuie doua masini de clasa medie? Ai nevoie in familie de doua masini de clasa medie? Din care una cu motor de 2 litri pe benzina?
Eu as lua ca a doua masina, in functie de nevoi, fie un 4WD pentru carat rulota sau mai stiu eu ce, fie una de clasa mica, economica, pentru oras. Nu-mi sare imediat in ochi, in momentul asta, utilitatea intretinerii a doua masini mari.


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mondeo.ro
post 28 Dec 2008, 13:01
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 27 November 08




@adip,hai sa-ti explic dece vreau doua masini de clasa medie.Una o am in garaj si este diesel si eu sunt al 3-lea proprietar.Consider ca la aprox. 200.000km va veni vremea pentru una noua.Cea veche va fi pastrata ptr. a prelungii perioada de functionare a celei noi.Mai intra in calcul sa o vand si sa cumpar alta putin mai noua.E bine sa ai doua,una pentru carat porcu' si pescuit,alta pentru carat sofer+pasageri.Din acest motiv consider ca nu are rost sa dau bani pe un diesel,dar pana la urma mai am timp si trebuie vazut cum vor evolua preturile la combustibili...stiu sunt cam off-topic..scuzati.


--------------------
Ford/Dacia Mondeo/1300 - TM 87 KUN/TM 08 SWY '04 5usi Ghia 2.0TDCi/'83 pt.exp.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 28 Dec 2008, 13:37
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Intreb si eu: Ce te mai obosesti sa vezi care e treaba cu dieselul si benzina daca tu ai 3 masini? Respectiv 3 revizii, 3 casco, 3 rca? De ce mai faci calculul la benzina vs. motorina? blink.gif

Si a doua: Trebuie neaparat 3 masini pentru fiecare activitate in parte?
Si mie imi place sa ma duc pe munte, la fel cum imi place sa joc tenis: Ar trebui un Land cruiser si un Smart?

Doar intrebari, nu atacuri! cool.gif


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fuzz
post 28 Dec 2008, 13:44
Post #19


gHIdusul


Group: Members
Posts: 1.013
Joined: 21 October 06
From: RFG




Al treilea proprietar nu e si a treia masina, zic eu.


--------------------
Renault Megane Sedan Luxe Privilege 2.2 - 1.6 16v 110cp - B-XX-FUZ Decembrie 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 28 Dec 2008, 13:52
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




Colega mondeo.ro,imi permit sa fac si eu o observatie.O masina "se strica" si stand.Momentan diesel-ul am inteles ca sta in garaj.Presupun ca in momentul aparitiei noii "benzinare" aceasta-i va ocupa locul,nu?Daca sta perioade mai indelungate nefolosita masina va merge tot mai prost.Cu cat va merge mai prost si o sa inceapa ba sa scartaie,ba sa porneasca mai greu,ba sa franeze mai "lung" adica mai pe scurt sa nu se ridice la gradul de confort a celei noi cu atat vei fi mai putin tentat sa o folosesti.Cele insirate mai sus nu-s povesti!La un moment dat aveam trei masini,la alegere, in batatura si te rog sa ma crezi ca tot spre cea mai noua dintre ele ma tragea ata cel mai des! blush.gif
Bafta si alegere inteleapta! smile.gif


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mondeo.ro
post 28 Dec 2008, 16:04
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 27 November 08




Sunt al 3-lea proprietar al masinii,deci nu ii cunosc istoricul si cred ca la 180-200.000km exista un risc destul de mare sa se strice anumite piese.Am doua masini,Mondeo 3 si Dacia 1300 smile.gif.Nu am casco,cu toate ca anul acesta si-ar fi scos banii.La dacie nu cred ca mai primesc ITP iar mondeo va trebui sa reziste(sper fara probleme)cel putin inca 50.000km pana se va da comanda pentru cea noua.Stiu,mai am mult timp,dar e bine sa te informezi sa-ti poti face o parere. Masina noua va fi folosita aproape zilnic,dar isi va impartii drumurile cu cea veche (daca nu o vand pe cea veche si cumpar ceva mic,gen clio,fiesta,sa zicem dupa '06). wink.gif


--------------------
Ford/Dacia Mondeo/1300 - TM 87 KUN/TM 08 SWY '04 5usi Ghia 2.0TDCi/'83 pt.exp.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 28 Dec 2008, 23:48
Post #22


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




marian-j are mare dreptate, masina care sta se strica. Iar eu cred ca in momentul in care va veni iti va veni masina cea noua cele vechi vor sta mai mult parcate, cu atat mai mult cu cat vei avea un oarecare disconfort psihic sa stii ca circuli cu o masina cu 180000km pe bord (cat or fi reali de fapt?)


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mondeo.ro
post 29 Dec 2008, 14:03
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 27 November 08




Se poate sa simt un discomfort psihic,mergand cu cea veche,de aceea am precizat mai sus ca s-ar putea sa o vand si sa cumpar una mai noua.As fi dispus sa mai plusez cu 3-4000 si sa cumpar una noua din clasa mica pentru oras si drumuri scurte.Asa as avea doua masini in stare buna cu km putini.Vedem in viitor tongue.gif .


--------------------
Ford/Dacia Mondeo/1300 - TM 87 KUN/TM 08 SWY '04 5usi Ghia 2.0TDCi/'83 pt.exp.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 30 Dec 2008, 20:32
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




Dupa parerea mea,varianta aceasta(o masina mai spatioasa,mai bine accesorizata deci mai confortabila pentru concedii sau drumuri mai lungi si/sau cu mai multi pasageri la bord si una mai micutza,mai agila si mai usor de parcat pentru deplasarile in oras,la pescuit,la piata) te-ar avantaja cel mai mult.Oricum alegerea iti apartine!
Sper ca in anul ce urmeaza sa-ti rezolvi toate problemele atat cele privind masinile cat si restul! wink.gif
Iti doresc un an nou bun si fericit! cheers.gif party.gif
P.S.(oftopic)
Baga si matale capu' (daca ai timp si chef,bineinteles! blush.gif )la intalnirile membrilor forumului din TM si astfel sa putem sta la troci mai pe indelete!Fac cinste cu o cafă! wink.gif Ciao!M. smile.gif


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 30 Dec 2008, 22:27
Post #25


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




Ideea e ca s-a derapat. De la prezentarea unor opinii despre motoarele Otto aspirate de 1.8 - 2.0 litri, s-a ajuns la pareri despre ce si cate masini sa isi ia omul...

Paaai, daca e asa, sa vin si io cu o opinie: intr-o vreme am fost in situatia de a avea pe numele meu doua masini. Una mai veche si una brand new...Si, tot asa mi-am zis, ca si colegul @mondeo.ro: "Una de tavaleala si cealalta de plimbare..." Dar, trecerea inexorabila a timpului a dovedit contrariul: cat le-am avut p-amandoua, mai multi kilometri am facut cu cea noua decat cu batranica...Pe care am vandut-o din considerentul de a nu imi bate joc de masina: deja scrasnea din toate cele cand mai catadicseam a o plimba cateodata...
In prezent, avem tot doua masini: Kurulina mea si Astra sotiei (@mondeo.ro, ambele sunt benzinare absolute, aspirate, 16 supape, de 112CP si 90 CP, adica 1.6 si, respectiv, 1.4, super-ultra-arhisuficiente si pentru naveta cotidiana casa-servici-casa, dar si pentru voiajele mai lungi - concedii, drumetii cu prietenii etc.-). In ciuda greutatii de a ''tine'' doua masini (taxe, impozite, benzina etc.), am decis ca merita efortul, mai ales ca programul meu nu este prea...regulat: stiu cand plec la servici, dar nu stiu pe unde ajung si nici cand revin la domicil'...Si in consecinta nu ma prea pot lipsi de ''rotile'' mele, iar sotia nu prea poate conta pe sprijinul meu in situatii ce impun neaparat deplasari cu masina...
Ma rog...


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v - / aka Kurulina Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 30 Dec 2008, 23:17
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




Ups!Io si gura mea aia mare!!Ai dreptate coane!Una vorbim si basta ne intelegem! rolleyes.gif
Oricum,vine Anu' Nou si sper sa nu-mi capat vre-o scatoalca! rolleyes.gif
Un an nou,bogat si cu casa noua,coane "aieriene"! biggrin.gif drunksinging.gif


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mondeo.ro
post 31 Dec 2008, 00:40
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 27 November 08




Multumesc ptr. pareri(si mai astept si altele) si va doresc un sincer LA MULTI ANI si party.gif yupy.gif Poate ne vedem la vreo intalnire in TM.Sper sa nu va deranjeze faptul ca n-am renault, tongue.gif cheers.gif .


--------------------
Ford/Dacia Mondeo/1300 - TM 87 KUN/TM 08 SWY '04 5usi Ghia 2.0TDCi/'83 pt.exp.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 4 Jan 2009, 15:49
Post #28


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




La foarte multi ani, nenea marian!

La foarte multi ani si tie, domnu mondeo.ro...!... Nu cred sa deranjeze pe nimeni ca nu esti vajnic posesor de Renault!

Off topic absolut:
Apropos, mondeo.ro, stii ce inseamna patronimicul FORD?

O stiu de la un flacau ce proiecteaza instalatii de racire inntr-una din uzinele din Orasul Motoarelor (am numit aici Detroit-ul...): F( ixed )O( r ) R( epaired )D( aily ) ... smile.gif
Daca se adevereste sau nu, ramane de vazut... wink.gif

La extrem de multi ani tuturor!
Fie ca anul ce abia a venit sa ne aduca mai multa intelepciune si indulgenta, bunastare si implinirea a toate cele ce ni le dorim!

This post has been edited by Adila16: 4 Jan 2009, 15:50


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v - / aka Kurulina Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 13:32
Dacia