Ce fel de tuning agreati?, masina face pe om sau omul masina ? :)
![]() ![]() ![]() |
Ce fel de tuning agreati?, masina face pe om sau omul masina ? :)
voinea |
![]()
Post
#31
|
||
![]() TCM Tuning Group: Members Posts: 345 Joined: 7 March 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio3 RS R27 TCM tuned
:: Renault Clio4 1.2TCe - TCM Tuned VW Golf7 1.4TSI - TCM Tuned :: VW Golf GTI Cabrio 2.0TSI - TCM Tuned
BMW M2 F87 - TCM Tuned :: Clasic Rover Mini Cooper |
|||
BOG |
![]()
Post
#32
|
![]() Riders on the Storm Group: Moderatori Posts: 1.364 Joined: 16 August 05 From: Bucuresti/Botosani ![]() |
|
--------------------
Reno
M 2.1/CD
2005/1.6 16 V
- B xx BOG Ce este adevarul?, a aruncat sfidator Pilat din Pont, dar nu a asteptat raspunsul! (Bacon)
|
|
Racky |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.050 Joined: 1 June 05 ![]() |
Pai pareri..o masina chiar daca arata misto..adica spoiler,praguri,jante etc...trebuie sa aiba si ceva modificat sub capota..parerea mea
![]() |
--------------------
Renault
.
. 2005 Symbol 1.4 8V Fidji
2008 Laguna III estate 2.0 dCI(150)-Initiale Paris 2002 Clio Bicorp 1.5 dCI 85-Privilege 2009 Laguna coupe GT 3.0 V6 dCI |
|
richie |
![]()
Post
#34
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
Eu nu agreez nici unul. Mai bine imi cumpar din start o masina care sa-mi placa...atat estetic cat tehnic...si gata.
Dar...pana la urma e intr-adevar chestie de gust. O masina tunata e mai ...personalizata . |
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
sqryn |
![]()
Post
#35
|
![]() Clio rulezzz Group: Members Posts: 736 Joined: 2 February 06 From: München ![]() |
As aprecia unul mai discret, fara eleroane mari sau aripi umflate.
Jante, folie, interior, sunet, faruri. Si mai mult umblat la motor. |
--------------------
RENAULT
Clio II Bicorp Phase1 1.4 8v
Alize/1999
- B-xx-xxx Clio II Bicorp Phase1 Alize, 1.4 8V 75cp - sept.99
Opel Astra H 1.9 CDTI DPF 120cp - iun 2005 |
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() *** Big Daddy *** Group: Members Posts: 755 Joined: 5 February 05 From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot... ![]() |
Ca tuning exterior as pune doar un eleron pt. cresterea fortei de apasare pe spate dar si acesta ar trebui sa fie finut, nu foarte evident ca modificare mai degraba practic. In rest numai tuning la motor. Practic mi-ar place un tuning care "din afara" sa nu se observe ci doar "de la volan".
In ceea ce priveste "tuningul" cu dB nu prea il agreez, scopul masinii fiind sa merga pe sosea nu sa fie sala de discoteca. Consider ca e de ajuns un radio-cd bun cu boxe de calitate montate in usi fara statii sau alte boxe care sa-ti ocupe tot portbagajul. Practic si aici as merge pe un tuning finut care sa nu se observe din exterior scopul fiind sa am o auditie buna, fidela in interior, nu sa asculte muzica si pietonii sau ceilalti participanti la trafic. |
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2005-dCi/80cp Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05) |
|
MeganeCC |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 234 Joined: 8 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Pe mine cel mai mult si mai mult ma pasioneaza modificarile aduse motorului! Evacuare, filtru de aer, eventual un cip-cirip si cam atat. Nu doresc ceva foarte agresiv si nu umblu dupa castigul de cai putere, ci doar dupa soundul sportiv!
Mi-ar placea sa umblu un pic si la spoilere, praguri, dar nu cred ca se merita in Romania atat timp cat avem drumuri f proaste. In viitor o sa cumpar niste faruri, stopuri, poate o "codita" (pe post de eleron), si in cel mai rau caz niste arcuri scurte (dar inca ma mai gandesc). |
--------------------
Renault
Megane
2005 Dynamique Renault Megane CC 1.6 16v VVT 115cp, Dynamique 07/2005
|
|
@tt@ck |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru Group: Members Posts: 115 Joined: 12 September 05 ![]() |
Eu sunt un fan al esteticii. Din pacate modificarile aduse la nivelul motorului sunt mult prea scumpe in raport cu cresterea de putere (asta e valabil in cazul motorului meu).
Deocamdata am optat pentru un subwoofer Pioneer preamplificat (mic si eficient), pentru roti pe 17" si arcuri si amortizoare sport (merita toti banii). Acum sunt in cumpana in ceea ce priveste urmatoarea achizitie: stopuri sau folie? Oricum in toamna, odata cu terminarea leasing-ului, vor urma si spoilere si praguri. PS Pentru posesorii de Megane 2: arcuri si amortizoare sport--> putin incomode dar va veti jura ca este alta masina cu ele ![]() |
--------------------
Megane 2
1.6 16V
2003 Hatchback Renault, Megane 2 Bicorp, Confort Dinamique, 1.6 16V 115CP, 2003
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#39
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.743 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Motor, evacuare, caucicuri, suspensii, frane, adica o masina "versione corse, omologata stradale"... Restul, din pdv-ul meu este bullshit...Si cine stie la ce sa se uite la o masina, isi da seama daca e tunata, chiar daca nu are spoilere, folie si alte alea...
|
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
@tt@ck |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru Group: Members Posts: 115 Joined: 12 September 05 ![]() |
de acord cu tine b20fcn dar in cazul meu crezi ca merita ca si preturi sa umblu la motor(1.6 16v)?
Avand in vedere ca un chip costa 300E si nu imi da mai mult de 7 cai se justifica investitia? In rest: am luat roti pe 17' pentru ca masina are pasajele la aripi prea mari si pare jeep. cauciucuri: de vara pentru o aderenta sporita arcuri H&R si amortizoare Koni pentru o stabilitate sporita. Cat despre folie tot ce pot sa spun este ca imi place intimitatea, lucru de care nu prea beneficiezi atunci cand esti in masina. Acum sa nu crezi ca prin folie inteleg transparenta 5%, ci doar o tenta usor mai inchisa fata de cea standard. Spoilere... tind sa raman la parerea ca sunt la latitudinea fiecaruia. |
--------------------
Megane 2
1.6 16V
2003 Hatchback Renault, Megane 2 Bicorp, Confort Dinamique, 1.6 16V 115CP, 2003
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#41
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
Si eu as merge pe tuning al performantelor. Masina trebuie sa arate standard, eventual ceva folii. Revenind la performante, cam tot ce trebuie: ecu, aspiratie, evacuare, suspensii, jante din aliaj cat mai usor
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
- GJ-01-SSP Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
EL_BGD |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
si tot la extreme; marirea capacitatii motorului........inlocuirea pistoanelor, inlocuit/e/montat/e turbina/e/turbocompresor/are....etc.
![]() |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#43
|
![]() Odihneste-te in pace, cj98czh! Group: Members Posts: 7.589 Joined: 17 May 05 From: Tziganistan ![]() |
La partea de rulare, normal. NU agreez chestiile cu "afara-i vopsit gardul".
La motor e mai greu sa-i faci tuning si sa si merite banii dati, dar, daca intr-adevar iubesti masina pe care o ai, de ce nu? Sunt insa si adeptul andurantei, nu sa stau sa segmentez motorul la fiecare 15-20000 de km. La suspensie as monta arcuri si amortizoare mai rigide, jante de aliaj usor, combinate cu cauciucuri mult mai bune fata de cele stock. Nu sunt adeptul cauciucurilor late, la aceeasi putere masina va fi mai lenesa, am simtit asta chiar la trecerea de la 175 la 185. Multi din cei care adora cauciucurile late nu se gandesc la asta. Inauntru as merge pe scaune sport, cu un bun sprijin lateral, dar care sa fie in linia masinii. Sunetul sa fie obligatoriu cu mp3 iar boxele sa fie de cea mai buna calitate, nu vreau sa aud baraieli la maxim. Nu sunt adeptul tunului de bass in portbagaj, boxele de inalte si boxele de joase pe care le am pe clio sunt arhisuficiente, cel mult as fi dorit sa duca o putere mult mai mare. As mai instala si o alarma cu pornire din telecomanda a motorului si o deschidere electrica a portbagajului. Dupa cum se vede sunt adeptul gadget-urilor care nu sar in ochi neaparat, dar care imi imbunatatesc viata. A, si cand vad vreo masina "tunata" cu t'spe mii de aptibild-uri pe ea, cu spoilere pana in asfalt de se fac tandari la prima groapa, cu pleoape pana la jumatatea farului de nu mai vezi nimic noaptea, cu prize de aer false, roof-scoop-uri false, ma intreb daca nu cumva respectivul sofer nu umbla si cu falsuri in pantaloni. Pe astia ii dispretuiesc din toata inima, ei mai degraba fac masina mai lenesa. |
--------------------
.
.
. In memoria reputatului nostru membru, cj98czh, care ne-a servit cu atata daruire si a fost de treaba cu noi.
|
|
k0b3 |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 787 Joined: 14 August 05 From: Iași ![]() |
Nici un fel de tuning. Cum a facut-o mama lui, asa e buna
![]() |
--------------------
Renault
Megane 3 Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI 110CP - 85.000 km Renault Clio Symbol 2005 Fidji 1.5 dCI 80CP - 235.000 km (vândut)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th June 2024 - 00:44 |