Ce fel de tuning agreati?, masina face pe om sau omul masina ? :)
Ce fel de tuning agreati?, masina face pe om sau omul masina ? :)
EL_BGD |
14 Sep 2005, 12:36
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest |
|
||
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|||
Race |
14 Sep 2005, 13:19
Post
#2
|
Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 8 April 05 From: Bucuresti |
Exterior inseamna sa-ti bati joc de masina.Plastic colorat si abtibilduri se pun in pomul de Craciun,nu pe masina.
In interior nu ai ce sa faci la masina.DVD player nu-ti trebuie,sunet decent iti ofera orice producator,iar daca vrei scaune sport le ai si pe alea standard sau optional daca iti trebuie in masina aia. La motor iarasi nu are sens sa umbli.De banii pe care ii cheltuiesti+pretul masinii pe care o modifici iti iei alta mai puternica si cu sasiu si tren de rulare capabil sa suporte surplusul de putere.Chestia asta nu merita decat la masini foarte bune si la nivel extrem. In concluzie,lasati-le asa ca aruncati banii degeaba. |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
Extreme 2005
|
|
@tt@ck |
14 Sep 2005, 13:52
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 115 Joined: 12 September 05 |
Pai nu cred ca ar fi chiar asa! Daca este sa o luam asa pai atunci nu merita nici cauciucuri mai bune sa iau! Unora chiar ne place sa personalizam ceva la masina, fie interior, fie exterior, fie motor! Eu unul am umblat putin la aspectul exterior (res. vopsit bandouri), urmeaza interior, iar daca tu esti multumit de cum sta masina pe strada si de inaltimea ei aunci nu am ce sa mai comentez! La mine urmatorul pas sunt arcuri mai scurte, si in primavara amortizoare!
|
--------------------
Megane 2
1.6 16V
2003 Hatchback Renault, Megane 2 Bicorp, Confort Dinamique, 1.6 16V 115CP, 2003
|
|
UFO |
14 Sep 2005, 14:19
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 7 November 04 From: Bucuresti |
Eu zic ca daca vrem sa modificam o masina trebuie sa facem si exteriorul si interiorul.La exterior ai de ales intre spoilere,eleroane,jenti,cauciucuri,geamuri fumurii,oglinzi cromate,grila fata.pleoape,stopuri cu led,etc.Motorul trebuie si el modificat,incepand cu banalul filtru de aer,evacuare noua,arcuri,amortizoare chip etc.La interior,muzica e pe primul plan dupa parerea mea,iar dupa aceea poti sa schimbi volan,scaune sport,neoane interior,dvd-uri,etc.Sunt multe de pus dpe masina dar trebuie sa ai si banii necesari!
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2001 1.4 8v. Renault Clio Symbol 2001 ,1.4 8V gri metalizat.
Megane Sedan 1.6 16v. 2004 full options |
|
EL_BGD |
14 Sep 2005, 15:13
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest |
Intr-adevar, sunt multe de pus pe masina, dar depinde si de gusturi si nevoi si bani, cum zicea UFO Oricum tuning nu inseamna ca daca trendul e ca masina sa arate ca in Fast an Furious sa o tunezi ca asa ai vazut acolo. O faci cum vrei sa o ai si cum iti place. . Eu, de ex, nu as pune becuri de pozitie albastre pe o masina rosie, cu kit de neoane de pus sub masina iar albastre si eventual capacelele cromate cu beculetze de pus la duze care apar din ce in ce mai des in drumurile mele, dar poate cuiva ii place asa . Gusturile inculpatului nu se discuta. Prefer in schimb sa umblu la performante si dupa aia ceva sunet, poate alta tapiserie, eventual lambo dors (cine-stie pe unde parchez ). Apoi, un kit frumos, nu prea agresiv. Intre timp poate mai dispar din gropi intre timp si iarna avem si noi strazi, nu ulitze.
|
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
RCS |
14 Sep 2005, 16:07
Post
#6
|
The Gotfather Group: Members Posts: 630 Joined: 4 August 04 From: Romania |
Eu am votat pentru tehnica..la interior si exterior nu prea mai sunt asa multe de facut la Clio Sport...eventual o finala sport..dar eu as fi interesat de motor..sa scot din el 200cp..da reali...nu vise: pun o toba un filtru si am 15 cai mai un chiptuning si alti 20..vorbe in vant. Din pacate in Ro nu exista ,,meseriasi in asa ceva''..doar la pus spoilere si alea unele vai de capul lor!!!
|
-------------------- Audi A4 2.0T-200cp
|
|
Race |
14 Sep 2005, 16:14
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 8 April 05 From: Bucuresti |
QUOTE iar daca tu esti multumit de cum sta masina pe strada si de inaltimea ei aunci nu am ce sa mai comentez Nu sunt multumit,dar rezolvarea e una singura:alta mai sportiva.Nu avem cum sa facem testul,insa as face pariu ca dupa ce schimbi arcurile si amortizoarele n-o sa scoti rezultate semnificativ mai bune la slalom sau skid-pad,poate chiar deloc. QUOTE Motorul trebuie si el modificat,incepand cu banalul filtru de aer,evacuare noua,arcuri,amortizoare chip Ce stupizi sunt astia de la Renault,care habar n-au sa faca motoare,si care in ani de zile nu pot face ce fac firmele de tuning in cateva saptamani ! Uite eu lansez aici o provocare pentru orice posesor de Clio bicorp 1.4 16v:sa-si faca modificarile de mai sus,si apoi dam o liniuta sa vedem cu ce-l ajuta.Si rezultatul o sa fie:cu nimic ! Filtrul de aer poate doar daca il scoti DE TOT mai da un 0,2 CP acolo,dar se duce dracu' motorul,ca e pus acolo cu un scop.Cu alta evacuare nu faci nici o scofala,majoritatea masinilor avand evacuari mai mari decat au nevoie.Daca ii pui turbina sau compresor ai nevoie de alta,asa insa nu are sens. Alt soft pentru chip nu are sens la o masina de strada,mai ales in Romania.Motorul a fost facut sa suporte benzina de calitati diferite,temperaturi diferite,fiabilitate rezonabila si consum rezonabil.In primul rand mai mult de 3 % real nu cred sa se castige la un motor aspirat,iar in al doilea rand risti sa-l faci praf,sau sa te miri de consumul la utilizare normala.Si nu cred ca si-a luat cineva Clio sau Megane sa-l care pe platforma pana la curse. O metoda eficienta de a creste puterea semnificativ e schimbarea axelor cu came,supapelor etc.Cu unele setate de curse,se va obtine o crestere semnificativa de putere MAXIMA.Insa la turatii mici/medii motorul aproape ca nu va trage,consumul va creste enorm,iar testele RAR nu le va trece niciodata. Si acum,motivul pentru care nu trebuie facut asta:sa zicem ca plec de la sus-numitul Clio de 98 CP.Costul pentru filtru,evacuare,axe cu came,chip,amortizoare,arcuri,bare antiruliu,probabil va depasi 2.500 EURO.Masina nu va avea mai mult decat 125 CP,consum enorm,risc de amenda de la politie,anularea garantiei.De banii de Clio+2500 EURO iei direct Corsa GSi si gata. Despre restul accesoriilor gen "please MTV pimp my ride" ce sa mai zic...volan scaune,DVD,neoane...pe langa faptul ca nu folosesc la nimic,costa mult,si invaluie cu un aer de penibil pe sofer.In momentul in care conduci Clio dCi cu DVD,scaune Recaro de competitie,volan Momo de diametru 2/3 din cel normal,cine stie ce spoiler si eleron,neoane etc. esti mai penibil decat unul cu Dacie 1300 cu sigla M-sport si praguri de GTI.Toate astea n-o sa faca din Clio Mustang,din Megane Corvette,sau din Laguna Carrera GT. |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
Extreme 2005
|
|
EL_BGD |
14 Sep 2005, 16:15
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest |
Ai dreptate; din pacate in Romania nu exista inca o "infrastructura" klumea unde sa poti sa faci masina cum trebuie. Ca exemplu, din revista COX (presupun ca multi din voi au luat-o, makar din curiozitate) puteti compara Meganul 2 RS "facut" in Polonia si Toyota "made in Romania". Foarte frumoasa Toyota, nu o spun cu sens peiorativ, dar atentie la detalii. Oricum, la cum evolueaza lucrurile, probabil ca in curand vom avea si aceasta "infrastructura".
|
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
UFO |
14 Sep 2005, 16:30
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 7 November 04 From: Bucuresti |
Asta e parerea ta Race si trebuie sa ti-o respectam,dar fiecare poate sa-si faca ce vrea la masina lui atat timp cat are banii necesari(fie ei aruncati pe geam sau nu).Unora dintre noi le place sa-si modifice masinile pt ca sunt pasionati de lucrul asta.Fiecare vrea sa aiba o masina cat mai sportiva,neavand bani sa-si cumpere una 100%sportiva.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2001 1.4 8v. Renault Clio Symbol 2001 ,1.4 8V gri metalizat.
Megane Sedan 1.6 16v. 2004 full options |
|
Race |
14 Sep 2005, 16:49
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 8 April 05 From: Bucuresti |
QUOTE Fiecare vrea sa aiba o masina cat mai sportiva,neavand bani sa-si cumpere una 100%sportiva Pai asta ma chinui sa spun si eu:ca sa aduci un Clio 1.4 la nivelul de performante al unui Corsa GSi cheltuiesi mai multi bani decat diferenta intre ele,cu dezavantaje majore.La fel cu Corsa GSi si Clio RS,si procesul se continua.Adica dai MAI MULTI bani pe masina decat face. Iar filtrele,tobele si cipul oricum sunt mofturi.Imi mentin provocarea:cine le are pe Clio bicorp 1.4 16v sa ma anunte sa dam o liniuta,sa vedem daca performantele chiar cresc sau e doar efectul psihologic ca ti-ai tunat masina. |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
Extreme 2005
|
|
Laurentziu83 |
14 Sep 2005, 17:15
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.590 Joined: 17 May 05 |
In sfarsit cineva care gandeste.
Am votat "motor" dar nu sunt sigur ca le-as face si pe alea, cred ca ar fi minore modificarile mele, sa nu uitam totusi ca producatorul a incercat sa faca un compromis intre consum-performante-fiabilitate. Daca vrei sa o modifici pe una din ele automat se modifica si celelalte, si nu cred ca sunt multi doritori de segmentat motoare la 50 de mii de km sau de consum de 20 in oras. Modificarile pe care le-as face ar fi o evacuare mai sport, mai degraba pentru sunetul realizat, un filtru de aer mai bun eventual si poate inca cateva chichite. tot la performante as include ceva anvelope mai bune, la suspensie in rest nu prea mai ai ce sa-i faci. La interior poate as monta ceva scaune mai bune, astea de acum sunt sub orice critica, un mp3 player nu l-as refuza alaturi de ceva boxe mai bune, mai degraba ca sa stiu ca am prelungit durata de viata a lor. La fel poate as mai adauga cateva maruntisuri. Daca as putea la exterior i-as monta spoilere negre, clasice (sa stiu ca pot sa parchez fara sa se vada ceva pe bara la lovituri) dar oricum nu prea se impaca bine cu culoarea existenta. This post has been edited by Laurentziu83: 14 Sep 2005, 17:15 |
--------------------
.
.
.
|
|
pablo |
14 Sep 2005, 17:55
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.015 Joined: 10 December 04 From: ORADEA |
Race presupunind ca stai la bloc ... dupa o vreme mai schimbi un pic decorul? (ceva de genul zugravit peretii in alta culoare,mutat mobila in alta configuratie ... etc)
Ceva de genul asta e dupa mine si cu tuningul.Dupa o vreme unii se satura de masina si o vind luindu-si alta mai sportiva sau mai comoda altii se indragostesc de masina si incearca sa o modifice dupa placul lor.In asta nu vad nimic grav Daca n-ar fi Clio din semnatura prea tinerel (vreo 2 luni) m-ar bate gindul la niste mici modificari (vezi ca e un link dat de toto cu un site de tuning din germania). O modificare gen spoilere fata/spate + praguri m-ar duce pe la 1.000 Eur.Nu mi se pare mult daca tin la masina si nu vreau sa o vind. Un cip tuning la motoras e pe la 600 Eur (tuning motor diesel de 82 CP/185 Nm la 105 CP/230Nm = 599 Eur) si automat ai alta masina ... iar de stricat nu prea cred ca ar avea de ce sa se strice atita timp cit exista 1,5 dCi de 105 CP. Daca fac un tuning la masina (indiferent ca la exterior sau interior sau la motor) nu inseamna automat ca vreau sa merg la curse cu el sau nu am avut bani de o sportiva ... pur si simplu asta isi doreste sufletelul meu |
-------------------- Renault Megane II Sedan Confort Expresion 1,6 16V (dec 2004,clima,jenti AL,ESP,etc)
Renault Clio Extreme 1,5 dCi 80 CP (iul 2005,tempomat) |
|
VladK2K |
14 Sep 2005, 20:39
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 30 August 05 From: Bucuresti |
Eu unul nu as face mari schimbari la motor - nu de alta, dar consumul o sa se duca dracului (si am luat megane pentru consum). La exterior, poate niste jante mai interesante (imi plac la nebunie jantele "trurbina" de pe Mercedes SLR) dar daca sunt mai mari, e mai amre riscul sa ramai cu ele in vreo groapa bastinasa.
In schimb, in interior poate as face niste modificari spre lux - lumini in bord mai placute, ceasuri, scune mai confortabile.... |
--------------------
Hyundai
Tucson
2017 LP+
|
|
ncristi |
14 Sep 2005, 21:38
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 |
Si eu am votat tot pentru motor si suspensii...
La exterior mi-as pune doar jante (pt ca nu am ) insa nu sunt de acord cu picturile alea idioate pe masina...parerea mea este ca o strici...mai ales la MII care este frums din nastere |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
127.0.0.1 |
15 Sep 2005, 08:36
Post
#15
|
no saint Group: Members Posts: 155 Joined: 24 November 04 From: Bucuresti |
Si eu am votat tot pentru tehnica. Nici pe mine nu ma incanta modificarile gen "pimp my (p)ride".
Mai am un singur comentariu: nu ma vad prea curand bagand banii sa modific o masina care a fost conceputa pentru mers cuminte. Mai repede as lua un harb care a avut ceva valente sportive si l-as aranja, asta asa... daca n-as avea altceva de facut decat sa-mi fac atelier de lucru. Sau poate si mai bine as strange banii de un Evo 8 si m-as multumi cativa ani sa invat sa ma dau cu el |
--------------------
Renault
Megane e-Tech
2023, EV60 Techno+ Megane e-Tech EV60
C-HR 2.0 Hybrid Ex: Kadjar, Captur, Kuga, Pathfinder, Focus, Clio Symbol |
|
florindu |
15 Sep 2005, 13:54
Post
#16
|
Membru' doar, dar vechi! Group: Members Posts: 354 Joined: 28 May 02 From: ...acu' Timisoara |
QUOTE(pablo @ Sep 14 2005, 06:55 PM) Un cip tuning la motoras e pe la 600 Eur (tuning motor diesel de 82 CP/185 Nm la 105 CP/230Nm = 599 Eur) si automat ai alta masina ... iar de stricat nu prea cred ca ar avea de ce sa se strice atita timp cit exista 1,5 dCi de 105 CP. Sincer sa fiu, cred ca e prea mult marketing in aprecierea asta din partea producatorului... Sa cresti puterea unui motor si cuplul cu 25% printr-o simpla gestiune modificata a injectiei e pur si simplu fantezie... Diferenta dintre motoare (1,5 de 65, 80 si 100 cp) e mult mai complexa decat electronica. Iar cresterea puterii cu 5-10cp nu cred ca merita mai mult de 100 de euro (din punct de vedere al castigului in performantele masinii) - desi, in ceea ce ma priveste, n-as da nici 10. Daca ar fi sa schimb ceva, as schimba doar scaunele, cu unele mai confortabile. In rest....e iluzie. |
--------------------
Renault MeganeII
1,5dCi/80CP
2005
- Doamna: vezi mai sus
Domnul: Audi A4, 1,6, 2004 Juniorul: Nintendo Wii Nu stii, te'nvatam. Nu poti, te'ajutam. Nu vrei, te'obligam! V.I.Lenin |
|
EL_BGD |
15 Sep 2005, 14:16
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest |
Draga Race,
Nu stiu daca ai o problema cu Clio in gteneral sau cu mine sau chiar daca esti un adept al sportivitatii (nu e regula ca trebuie sa fi) dar eu, personal, vad tuning-ul ca o arta ce trebuie facuta cu cap. Sunt de acord cu unele afirmatii ale tale (cu axul cu came si alte lucrari de avnergura la motor), dar aceste modificari se realizeaza cam greu in Romania, fiind necesare de ex multe reglaje penntru masinile cu computer de bord si nu numai. Nu stiu cat de multe persoane se risca la asa ceva si sa garanteze lucrarea. De ex. niste oameni de la Renault (nu baietzi care se dau ashi in ale mecanicii auto cum dai la mute service-uri) au zis spre ex ca nu s-ar cam baga sa schimbe cutia de pe Clio-ul meu bicorp 1.4 16v cu una de pe un Clio RS, tocmai din pricina reglajelor, dar asta e altceva. Sa-ti spun cam ce am facut eu pe la masina si sunt foarte multumit. Am inceput cu o finala (deh..eram la inceput si voiam sunet). Era bunicica, dar voiam mai mult. Am pus un filtru "de kkt", care a doua zi, in drumul spre locul de muca, in "agregat" cu toba m-a ajutat sa stau in fata unui Leon (nush exat ce varianta avea dar era un TDI care avea un pachet sport). Asta se intampla pe sos. de centura, de la Excelent pana la pod la Voluntari - si dupa chiar. (m-a depasit in curba in S de dupa Afumati - pentru cine o stie). Si m-a depasit ca pe vremea aia nu aveam amortizoare adecvate si nu puteam lua curba cu mai mult de 100. Apoi, fiind adanc ranit de problema, am pus amortizoarele, cu care, ca termen comparativ, puteam lua aceiasi curba cu viteze intre 110-130 fara probleme. Intre timp a venit si chipul acela inutil, de la care am simtit un plus de cuplu in oras la vitezele 3 si 4 la turatii mai scazute. Intre timp am pus si scos muzica din diferite considerente, dar in final am pus niste OZ pe 15 cu causugiuri BFGoodrich (7x15-195/55/15) care prezinta si ele un aport considerabil la plecarea de pe loc unde nu mai am pierderi asa mari de aderenta (care induc pierderi de putere inutile) si masina sta si mai bine pe sosea. Ca sa concluzionez, eu pun cate 10l de penzina de la MOL (euro 95), dar pun de acolo pt. ca era shell si imi placea benzina de la shell si am si card smart , altfel n-as da bani la bozgori. (dar mai bine lor decat lui Patriciu). Oricum.... cu 10l in oras fac aprox 120 km daca merg cumite, fara prea mari iesiri, si vreo 80-90 daca dau in ea. Cine m-a vazut accidental prin spate pe la Gradina Icoanei stie. Traseul meu preferat dupa ce las durerea de cap la ea acasa. Oricum, ca sa nu deviez de la topic si sa nu mai vb de abilitatile mele care poate nu sunt asa de bune ca ale altora iti voi raspunde la provocare, dar in vre-o luna, o luna juma, ca azi am bagat auto in service si astept sa-mi schimb cutia cea rupta. (D-zeu s-o odihneasca in pace). Baga un post cu ce masina ai (ca daca ai vre-un diesel de 200 ponei nu are rost din start) si ne dam. Cel mai rau lucru, unu' din noi pierde si nu m-ar deranja daca as fi eu, ca se mai intampla pe la curse. deci, ca sa revizuim, am un chip de kkt, un filtru inutil, o toba care recunosc eu ca abia astept s-o schimb ca e o incropeala, rotile care sunt tot pe 15 (nu am pus mai mari ca nu am cine stie ce motor sa traga roti pe 17.. sti tu.. roti mari, demaraj mic, nu-ti mai explic, ca le sti pe toate).Arcurile tre sa vina si ele, dar sunt inutile ca masina mea e ridicata chiar acum cand postez la ceruri pe o platforma si i se da jos cutia. Oricum, nu vreau sa supar pe nimeni cu postul meu, eu doar am raspuns la provocare. Parerea in legatura cu faptul ca ai ceva cu Clio o pastrez - http://www.reno.ro/index.php?showtopic=42124. Salutari si NO OFFense dar parerile noastre sunt clar diferir. Astept post cu masina ta. |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
EL_BGD |
15 Sep 2005, 14:21
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest |
Apropo, imi deschid magazin de "stricat" mashini
|
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
Race |
15 Sep 2005, 14:57
Post
#19
|
Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 8 April 05 From: Bucuresti |
Am Clio bicorp 1.4 16v,ca altfel nu as fi lansat provocarea
Evident,din moment ce am cumparat asa ceva,nu am nimic impotriva Clio-ului,insa nu sunt genul care sa zica "e a mea deci e cea mai tare".Iar ce am spus in linkul ala sustin in continuare,e enorm 25.000 EURO fie si DDP pentru un Clio. Sunt adept al sportivitatii,ca altfel as fi luat dCi si scadeam consumul urban la jumatate. Daca schimbi cutia cu una de RS nu faci nici o scofala,asa ca nu inteleg sensul.Nu cred ca sunt chiar foarte diferite,si oricum motorul de RS e mai turat. QUOTE nu am pus mai mari ca nu am cine stie ce motor sa traga roti pe 17.. sti tu.. roti mari, demaraj mic, nu-ti mai explic, ca le sti pe toate Cum ai ajuns la concluzia ca daca ai jante mai mari ai demaraj mai prost ?! Daca le schimbi cu unele cu talon mai ingust,care sa aiba acelasi diametru exterior,e acelasi lucru la demaraj.Sta mai bine pe curbe cu roti de 17,insa pe drumuri romanesti si 15 e prea mult (si eu am 15 apropo,dar stock de 185). O chestie interesanta era sa ne dam si inainte si dupa modificari,sa vedem clar diferentele dintre soferi.Dar merge si asa. |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
Extreme 2005
|
|
EL_BGD |
16 Sep 2005, 08:07
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest |
Singurul motiv pentru care voiam sa pun cutie de RS era ca poate-poate nu se rupe, fiind alta, special gandita sa fie fortzata. Oricum, referitor la rotzi, daca puneam 17, aveam si 205 latzimea, era si mai jos talonul, si mai mare consumul, si mai slab dematajul. Nu ar fi fost semnificative aceste date, nu crestea consumul cu 5 litri sau demarajul cu 4 secunde dar ma deranjeaza gandul si am ales sa merg ca diametru pe ce a facut producatorul, ca doar datele sunt date pentru rotile astea, nu ? Oricum, am avut destule experiente cu rotile originale, cele de aliaj, ca sa nu imi doresc talon si mai jos, iar alegerea a fos facuta si in functie de nevoi, ca daca mergeam numai pe magheru, prin dorobantzi si locuri cu drumuri bune, poate imi luam un 16", dar merg prin multe locuri cu multe gropi. Cel putin, cand ma intorc de la munca, vin pe Colentina dinspre voluntari, si dupa ce intri in Buc, Imediat dupa Carrefour e un set de 3 canale de neinvins. Doar sa trisezi si sa o iei pe sina de tramvai . In fond, tuningul se face in functie de nevoi si de preferintze. Salutare, ma intorc la munca
|
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
UFO |
16 Sep 2005, 14:48
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 7 November 04 From: Bucuresti |
Ma intreb cine va gastiga cursa?? Cine o fi inventat tunningul asta daca e asa de inutil ma intreb??
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2001 1.4 8v. Renault Clio Symbol 2001 ,1.4 8V gri metalizat.
Megane Sedan 1.6 16v. 2004 full options |
|
oache81 |
19 Sep 2005, 07:57
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 30 December 04 |
Si eu m-am alergat acum 2 saptamani cu un Passat 2.5 TDI V6 4 Motion pe o distanta de aproximativ 70 de KM,aproape tot drumul de la Alexandria la Bucuresti.Si pana la urma l-am si depasit.Dar asta nu are nici o legatura cu filtre si chipuri are mai mult legatura cu aglomeratia de pe sosea si cu calitatile de sofer pe care ala nu prea le avea ca de-aia m-am si luat dupa el ca a franat in fata mea in curba.La faza cu cutia de RS nu stiu in primu rand daca ti se potriveste pentru ca s-ar putea si mai mult ca sigur ca asa e,la RS discul de ambreiaj este mai mare in diamteru si nu o sa iti mearga.
|
--------------------
citroen
c4 2.0 HDI VTR Pack
2006
|
|
EL_BGD |
19 Sep 2005, 08:04
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest |
Eu nu am bagat mana in foc spunand ca mi se va potrivi cutia ci doar ma gandeam la o alternativa mai fiabila si mai rezistenta. In rest, fiecare cu parerile lui.
|
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp
|
|
Toto - BOD |
21 Sep 2005, 23:19
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 556 Joined: 18 January 05 From: Craiova |
eu am votat exterorul... mai bine nu votam, dar m-am grabit!
Sunt de alta parere! Tuning`ul per ansamblu inseamna modificarea in totalitate (in cazul asta masina)... DAR (in cazul nostru) totul pleaca de la motor! In tarile dezvoltate in domeniul asta, totul se face cu cap! Body-kit`u vine pe masura motorului (priza mare in spoiler pt racire, aerodinamica), prize de aer in capota, jante pt racirea franelor, garda lasata pentru stabilitate, etc. Interiorul de asemenea... Ce`i drept uneori nu arata mult mai bine masinile, sau cel putin nu spectaculos... De exemplu ceea ce faceau americanii cu masinile lor prin anii 70-80 - ca nu erau cu mult deosebite de cele stock, la exterior. In momentul in care faci modificari NUMAI la exterior si interior (respectiv sunet)... ala nu e tuning! Ala are un nume separat, adica Styling! Combinate rezulta tuningu`l din ziua de azi! Dar totul a plecat de la motor... Eu as fi votat... cate un pic din fiecare! Degeaba ai exterior care da impresia a 500 de cai daca te dovedeste un cielo executive stock. |
--------------------
Renault
Clio
2003
- BOD
|
|
Toto - BOD |
21 Sep 2005, 23:23
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 556 Joined: 18 January 05 From: Craiova |
@oache81
CATEGORIC! E cu mult mai mare discu de ambreiaj... This post has been edited by cmandrei: 9 Mar 2006, 20:27 |
--------------------
Renault
Clio
2003
- BOD
|
|
un_vizitator |
21 Sep 2005, 23:34
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 14 August 05 From: Bucuresti |
tot ce as face as pune pe clio symbol motorul de pe clio sport de 180 cp si as imbunatatii stabilitatatea si manevrabilitatea masini. Si apoi m-as ruga sa nu mor prea tanar. Dar cred ca ar fi ceva deosebit, realizarea acestui proiect. Si clar pe caroserie as lasa scris 1.5 dCi.
|
--------------------
Clio
Symbol
2005 dCi power.... u have no ideea what you're missing ;)
|
|
pablo |
22 Sep 2005, 10:15
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.015 Joined: 10 December 04 From: ORADEA |
Cu C si i albastru!
|
-------------------- Renault Megane II Sedan Confort Expresion 1,6 16V (dec 2004,clima,jenti AL,ESP,etc)
Renault Clio Extreme 1,5 dCi 80 CP (iul 2005,tempomat) |
|
EL_BGD |
22 Sep 2005, 14:17
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest |
@Toto - BOD
Ai dreptate, dar de ex, eu aseara am vazut la tv, la niste englezi, mai precis pe unu' care avea o skoda din 88 de 800 de cai (daca o alimenta cu propan; daca baga benzina avea doar 500).... cum facem Si singura chestie ce tinea de kit exterior era o gura de aer pe capota, culoarea era bej, mai avea un roll-bar si rotzi mai late si cu ampatament marit pe spate. Si kit-ul are importantza lui deosebita, dar ca sa ai nevoie de kit exterior, trebuie sa ai si performante, caci, cum ziceai degeaba ai kit care da impresia de 500 cp daca nu-i ai, iar la cei ~100 cp ai unui reno mediu (sigur exista si cel de 2.0 16v si multe altele vechi si noi la care chiar poate fi folosit cu incredere un kit), singurele elemente de kit pe care le-as folosi si le voi folosi sunt pragurile si eleronul. Ca sa va dau tema....unde e foarte bun kitul, si ce minuni a facut... mai stie cineva LOTUSUL negru cu JSP (daca mai tin eu bine minte) din F1 (si iar daca mai tin bine minte, se intampla candva prin '80 sau ceva;sunt sigur ca voi fi umplut de critici)? Avea niste praguri adaptive....more on the net. This post has been edited by cmandrei: 9 Mar 2006, 20:27 |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
eugen_foxy |
31 Jan 2006, 16:15
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 16 September 05 From: Bucuresti |
Cine stie de unde pot cumpara si eu niste limbi transparente pentru ceasuri . Eu am Scala si nu am limbile ceasurilor transparente si nu se aprind . Multi mi-au spus ca la desmembrari , dar eu nu stiu nici un atelier de dezmembrari . Aveti vre-o idee ???
|
--------------------
Solenza
Scala
2003/1.4/75CP Invatati , invatati , invatati !
|
|
uncle |
1 Mar 2006, 10:57
Post
#30
|
pole after pole Group: Members Posts: 528 Joined: 19 July 05 From: Bucuresti |
pareri ?!
|
--------------------
renault
megane 1.4 16v / yamaha szr 660
>>> 2005 / 1998 2.1 hatch, Influence > 26.600km la revizia de 30k pe data de 03.01.2007
|
|
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
căutare personalizată
|
||
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st September 2024 - 22:47 |