Calorifer infundat, Reparatie
![]() ![]() ![]() |
Calorifer infundat, Reparatie
bundy220 |
![]()
Post
#1
|
||
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
|
||
--------------------
n
n
n
-
|
|||
Alexul |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 575 Joined: 10 October 13 From: Bucuresti ![]() |
OMG !!! DE LA CE este atat mizerie acolo?
|
--------------------
Renault
Laguna
1998 - GPL Tomasetto Stag 4 Q-box
|
|
bogdannicusor83 |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 2 October 12 ![]() |
Hipocloritul nu ataca furtune sau elementele metalice?
|
--------------------
Renault
Megane 2
2007 Break
|
|
espacern |
![]()
Post
#4
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Caloriferul (radiatorul) acela este de Laguna 1...ce model mai axact?
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#5
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
e de espace 3
|
--------------------
n
n
n
-
|
|
mugur_mugurel |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 389 Joined: 20 December 11 ![]() |
Hipocloritul nu ataca deoarece este un dezinfectant si este folosit si ca inalbitor si mai este folosit si in stomatologie.
|
--------------------
Renault
Laguna III
2008 2.0 150 cp fara dpf
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#7
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
In teorie ataca cauciucul,dar depinde concentratia. Hipocloritul este o reactie a sodei caustice cu clorul.
In practica nu a atacat nimic.Mai ales ca e in bidoane de plastic... |
--------------------
n
n
n
-
|
|
espacern |
![]()
Post
#8
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(bundy220 @ 13 Jan 2015, 12:46) e de espace 3 Ce legatura are MATRA AUTOMOBILE cu Laguna 1....si postarea pe sectiunea asta? Doar pentru ca Renault a montat un motor pe o masina inseamna ca toate masinile(Volvo/Aro) cu motor Renault sunt identice? |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Gabryel.GLN |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.839 Joined: 14 December 09 From: Constanța ![]() |
Si la Laguna 1 este la fel caloriferul.
|
--------------------
Renault
Espace V INITIALE PARIS
2016/1.6 dci 160CP
|
|
espacern |
![]()
Post
#10
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Si nu era mai bine un topic explicativ de schimb cu altul nou in loc de prezentare "carpaceala"?
Totusi un calorifer de cativa zeci de ani chiar si curatat care mai este si lipit cu silicon la garnitura nu este cel mai bun exemplu de urmat.....parerea mea. |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Gabryel.GLN |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.839 Joined: 14 December 09 From: Constanța ![]() |
Poate nu toata lumea este dispusa sa mai investeasca intr-o masina de 14-20 ani si merge si "carpeala" asta. La mine a tinut 6 ani pana a inceput sa imi curga pe la garnitura si nu am pus niciun silicon, am strans capacul si a fost totul ok.
|
--------------------
Renault
Espace V INITIALE PARIS
2016/1.6 dci 160CP
|
|
espacern |
![]()
Post
#12
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Investitie este un termen prost ales....aici este vorba de reparatie necesara.
Cand trebuie sa schimbi o piesa defecta nu faci o investitie ci repari corect....indiferent de valoarea de piata a masinii. Si eu sunt adeptul reparatiilor/bricolaje diverse....cum am explicat de multe ori pe forum. Dar pentru anumite operatiunii care implica multa manopera schimbul cu piesa noua este solutia cea mai rezonabila. Ce facem acum desfacem rulmentul si bagam vaselina sa nu mai huruie,umplem bieleta antirasturnare cu silicon,lipim ferodouri pe sabot,etc......sau le schimbam/cumparam noi ? |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Gabryel.GLN |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.839 Joined: 14 December 09 From: Constanța ![]() |
La piesele necesare unei rulari in conditii de siguranta nu se pune problema de a face carpeala, acolo totul nou, insa sa desfaci un calorifer si sa il cureti nu mi se pare asa de periculos.
Cat despre timp de lucru, eu in maxim 15 minute il dau jos, 20-30 sa scot spirele si sa il spal si inca 15 minute montat inapoi. This post has been edited by Gabryello: 13 Jan 2015, 22:19 |
--------------------
Renault
Espace V INITIALE PARIS
2016/1.6 dci 160CP
|
|
espacern |
![]()
Post
#14
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE am observat ca imi abureste parbrizul in partea soferului Starea parbrizului trebuie sa fie impecabila pentru a circula in siguranta....la interior/exterior. Stiu ca pare ridicol dar si starea stergatoarelor/pompa de spalator fac parte din necesarul rulajului in siguranta.....nu doar franele/directia/pneu. Cand te trezesti cu geamurile aburite pe interior numai in siguranta nu esti. Ventilatia si instalatia de climatizare mentinute in stare buna de functionare sunt parte importanta in siguranta circulatiei....in concluzie. This post has been edited by espacern: 13 Jan 2015, 22:29 |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#15
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
Colegul espacern,(si cu asta inchei) e bine cateodata sa lasi pe unii in pace,sa aleaga ce vor,In alte discutii nu ai putut accepta faptul ca o planetara trebuie aliniata,chiar daca am postat si recomandarile unor producatori.
Nu conteaza ca e matra cu motor volvo ,caci caloriferul tot Valeo este[U]. Daca citeai cu atentie,ai fi observat ca eu am aplicat metoda doi,dat fiind faptul ca aui fost sarbatorule si e destul de dificil ca manopera la espace sa schimb caloriferele. Daca am prezentat niste poze cu un calorifer la interior la o sectiune sa zicem gresita,am facut-o pentru ca aici sunt mai multi colegi care au astfel de probleme. Nu stiu de ce nu esti asa de incisiv la multimea de topicuri deschisa chiar aiurea,pentru un amarat cod de casetofon de exemplu ,am si eu o intrebare(acu ceva zile)sau alte chestii mult discutate. Despre carpaceala.... ti se pare doar. Am sa fac niste poze dupa spalare,cu manometrul pe calorifer sa vezi la ce presiune rezista. Partea cu siguranta in trafic.....e un pic fortata zic eu,asa pot si eu sa te intreb cum circuli cu butelia de 16 ani vechime? La ITP ai dat atentie? apropos de siguranta... Un filozof zicea: "Multimea cunostintelor nu te fac sa fii destept",eu as adauga:mai ales daca sunt citite din documentatii si apoi spuse sau scrise pe ici colo. SUCCESURI! ![]() This post has been edited by bundy220: 14 Jan 2015, 13:39 |
--------------------
n
n
n
-
|
|
hardinc |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 28 October 10 From: Slobozia/Ialomita ![]() |
la ce presiune ar trebui testat caloriferul dupa? 2 bari e mult?
|
--------------------
Renault
Laguna 1.1
1995, 1.8 RT
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#17
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
Instalatia lucreaza cam la 1,5bar deci daca la 2 bari nu scapa e ok.Daca vrei sa faci treaba mai bine,incearca si o proba la cald sa iei in calcul si dilatarile.
|
--------------------
n
n
n
-
|
|
Radu_93 |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 3 September 15 From: Timisoara ![]() |
Salut! Detin o Laguna 1 ph2 din 98' si anul acesta incepand din primavara am inceput sa am probleme cu pierderea de antigel.
1. Prima data am pierdut pe la o-ringul de la pompa de apa(imi curgea prin partea dreapta a motorului in dreptul rotii ) am schimbat o-ringul nu mai curge. 2. A doua oara pe la caloriferul de cardura- schimbat calorifer (nou). 3. Dupa ce am schimbat caloriferul de caldura imi curgea pe la imbinarea conductelor tur-retur ce ies din calorifer- schimbat o-ringurile a doua oara 4. S-a spart radiatorul de apa- schimbat cu unul nou 5. S-a fisurat furtunul dupa aerisitor (cel de sus), sub cuplajul de plastic ce se imbina cu conductele tur-retur ce intra la pedalier- schimbat cu unu sh. Dupa toate astea a functionat bine doua saptamani, nu aveam pierderi, pana in seara asta cand am vazut iar antigel pe presul de la sofer... ![]() E posibil sa se fi destrans surubul de la conductele tur-retur? Am sa verific maine mai amanuntit problema, incerc sa mai strang acel surub. P.S. sunt din Timisoara |
--------------------
Renault
Laguna
1998&2006
- AR 26 BRD
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 06:24 |