Cabluri timonerie Trafic
![]() ![]() ![]() |
Cabluri timonerie Trafic
danman |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 23 October 08 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Trafic & Laguna Sport tourer
Combi 8+1 / 2006 & Laguna 2007 Trafic 1,9 dci 2006 500.000 km - fara probleme majore
|
|||
babus123 |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 19 December 09 ![]() |
salut .
si eu am prb .. cu timoneria , cand bag in viteze imi sare cablu din boltul acela de pe cutie ..u ai schimbat cablurile .? |
--------------------
RENAULT
TRAFIC
2003
|
|
danman |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 23 October 08 ![]() |
Nu le-am schimbat. Ma gandeam sa le mai string in caz ca se pot regla, desi nu le-am suprasolicitat in general, (nu obisnuiesc sa schimb vitezele cu "mana tare") in ultima calatorie m-a cam lasat placa de presiune si-mi intra mai greu in viteze, si ma gandeam ca poate le schimb, dar tot nu cred ca le-am intins asa incat sa merite schimbate.
Am doar un burduf desprins si se vede cablul, dar l-am prins cu un colier deocamdata. Eu am pus vaselina pe acel bolt si tot nu sare. Probabil e crapata bucsa aia de plastic ce intra pe bolt, caz in care se mai poate repara pt o vreme. |
--------------------
Renault
Trafic & Laguna Sport tourer
Combi 8+1 / 2006 & Laguna 2007 Trafic 1,9 dci 2006 500.000 km - fara probleme majore
|
|
babus123 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 19 December 09 ![]() |
Nu cumva se poate sa fie boltul acela eu am pus teflon .. si acum strange mai tare si nu a mai sarit dar asta nu e o solutie . Cum se mai strang .. si la mine se vede cablu . cum putem sa vb mai mult da-mi si mie un id de mess ceva ok te salut , bucsa nu e crepata
This post has been edited by babus123: 28 Jan 2010, 01:46 |
--------------------
RENAULT
TRAFIC
2003
|
|
danman |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 23 October 08 ![]() |
Eu am pus un colier in ideea ca nu mai intra asa usor mizerie si apa pe camasa cablului, care pe urma ingheata si gripeaza cablul, (patesc la fel cu cablul de la frana de mana - la rotile spate) dar in rest nu e nimic grav ca se vede cablul. Boltul nu poate fi, pt ca ala e metalic, nu se roade... mai degraba bucsa de plastic e crapata sau poate doar uzata, largita. Sau poate cablul are o pozitie nefireasca si-o trage afara in momentul in care e actionat. Eu as incerca sa micsorez gaura bucsei cumva ca sa intre mai fortat pe bolt (daca nu e crapata), as pune un mastic ceva. La o adica poti s-o si legi strans cu un colier de tija metalica. Astea fiind solutii provizorii ca sa nu-ti mai sara pana la schimbarea cablurilor, evident. Cand am zis ca as vrea sa le mai string, ma refeream la lungimea lor, in cazul in care au un sistem de reglaj, in sensul de a le mai scurta putin. Asta pt ca in timp ele (cablurile) se mai intind si nu mai actioneaza usor unele trepte.
This post has been edited by danman: 28 Jan 2010, 11:07 |
--------------------
Renault
Trafic & Laguna Sport tourer
Combi 8+1 / 2006 & Laguna 2007 Trafic 1,9 dci 2006 500.000 km - fara probleme majore
|
|
babus123 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 19 December 09 ![]() |
ai o adresa de mail sau un id de mess ???
|
--------------------
RENAULT
TRAFIC
2003
|
|
Caliente |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 8 July 11 ![]() |
daca ati rezolvat cu cablurile spuneti-mi si mie va rog, trebuie sa schimb timoneria, acum un an jumate incepuse sa sara ,si a fost simpla treaba sub capota a tinut, dar m-am saturat si trebuie sa schimb cablurile,la dancor ploiesti nu au, pe net am mai intrebat la o firma si nu are.....unde se gasesc astfel de piese, pe la dezmembrari mai rar renault trafic sau vivaro , ramane varianta cu originale la firma.
13 Sep 2011, 22:43: daca ati rezolvat cu cablurile spuneti-mi si mie va rog, trebuie sa schimb timoneria, acum un an jumate incepuse sa sara ,si a fost simpla treaba sub capota a tinut, dar m-am saturat si trebuie sa schimb cablurile,la dancor ploiesti nu au, pe net am mai intrebat la o firma si nu are.....unde se gasesc astfel de piese, pe la dezmembrari mai rar renault trafic sau vivaro , ramane varianta cu originale la firma. This post has been edited by Caliente: 13 Sep 2011, 21:43 |
--------------------
OPEL
VIVARO
2003,
- IF 06 UJS
|
|
NBT |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 20 May 09 ![]() |
Salut, trebuie sa demontezi masca aia de plastic prin care iese schimbatoru si pe care e atasat butonu de avarii (are 4 surubele si atentie la cablul electric de la avarii), de acolo ies usor cablurile, nu au nicio clema nimic, si mai are un manson de cauciuc pe unde ies spre cutie (nu merge scos decat intr-un singur sens dar nu mai stiu cum daca spre interior sau exterior, are o parte mai groasa si una mai subtire, iese spre partea mai groasa)
Cred ca am explicat bine daca nu mai vb pe mess ![]() |
--------------------
Opel
Vivaro
2004
|
|
Caliente |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 8 July 11 ![]() |
cand mi-a sarit prima oara m-am uitat intai sub plasticul ala mare de sub maneta,l-am dat jos am vazut despre ce era vorba,totul era ok, si dupaia am observat sub capota ce si cum. mersi de explicatie,am inteles perfect.
|
--------------------
OPEL
VIVARO
2003,
- IF 06 UJS
|
|
T.rac3Er |
![]()
Post
#10
|
![]() cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 ![]() |
desi e cu totul alta masina, si eu am avut problema cu tocirea materialului din interiorul nucii la unul din cabluri. problema este unica la modelul pe care il detin si deci nu am avut de ce sa ma ofusc prea mult. cu atat cu cat eram in afara garantiei.
dar in principiu tocirea acelui material teflonat nu este normala, decat printr-o calitate inferioara standardului a produsului de la furnzior sau a unui montaj inferior (gresarea insuficienta) mie, temporar, un mecanic a folosit un soricel de plastic pentru a-l tine in locasul lui corelat cu o deformare fortata a acelui capacel .a.i. sa nu sara de la locul lui. fiind o improvizatie pana la montarea cablurilor noi, nu mi s-a garantat rezistenta in timp. dar la momentul montarii setului nou la service autorizat, am constatat cu mare uimire (de fapt ce facuse mesterul nostru) ca a necesitat ceva chin din partea mecanicilor sa dea jos cablul de pe acea nuca. pentru voi, cei care nu aveti intentie sa cumparati un set de cabluri noi, si doar sar din diversele prinderi, se poate adapta foarte simplu o astfel de inginerie, care sigur va avea si durabilitate. deci, in functie de cum aveti voi diversele elemente constructive pe acolo se pot face niste prinderi care sa NU incurce buna functionare si sa tina in loc cablul bafta eventual daca se doreste voi cauta si niste poze efectuate cu "ingineria" de la mine |
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
Caliente |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 8 July 11 ![]() |
ma intereseaza urgent de unde sa achizitionez cablurile , nu conteaza daca sunt noi din fabrica ,sau SH dar bune.
|
--------------------
OPEL
VIVARO
2003,
- IF 06 UJS
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 05:27 |